Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.693 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Katala schreef op 10 October 2003 @ 14:31:
Bij mij ook een goeie update, iedereen in conditie vooruit... maar ik had ook niets anders verwacht :P En mijn vorm crisis gaat ook achteruit :(
Wat is er dan 'goed' aan? })

Prima TU... zoals verwacht de vorm wat achteruit, wat elk seizoen het geval is aan het einde (geen idee waarom), en twee wingers omhoog, 18 jarige reserve wb naar solid, en een 21 jarige basisspeler naar uitstekend :7 (alleen weak vorm :()

2 - The Amazing Kletskoeken � FC Magnetrondoos
2 - Knights of the Hokey � Tikkie Terug
1 - Ajax Jeugdteam � Grunn Boer'n
2 - Cannabis High � 9worlds.net
1 - HHS � Vitoria Gammaraes
1 - Oape City � Power Pulp fc
2 - Vtown � Tha Groove's
2 - firenzoos � Fiets 'em d'r in
2 - Harlem Hattricks � lvv Postduiven <-- altijd tegendraads zijn ;)
1 - OO0nMe's Dreamteam � FC Knoeikoekuh

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 10-10-2003 19:35 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
dreamtheater schreef op 10 October 2003 @ 18:49:
[...]

Nee, die 7 is een 7,0 en geeft zijn score aan voor verdedigen.
HAM kijkt bij verdedigers alleen maar naar de vaardigheid wat betreft verdedigen. Een matig verdediger krijgt een 5,0; een redelijk verdediger een 6,0 en een goed verdediger een 7,0, etc. !
Ja dat bedoelde ik dus :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
oordeel zelf, en kijk maar of je het kunt gebruiken.

dit is het font wat ik kreeg nav een oproep voor een hattrick look-a-like font.

DOWNLOAD (zipfile)
SITE (spaans) waar het Hattrick font wordt gebruikt

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Nog even een klein vraagje, het is de bedoeling dat de tools die je gebruikt voor hattrick (in mijn geval HattrickPoli) binnenkort verboden worden (als ze niet aan CHHP voldoen). De oude HattrickPoli voldoet daar niet aan dus wordt er een nieuwe gereleased. Alleen moet je voor die nieuwe 7.5 Euro betalen (ik blijf een Nederlander) en de gratis versie voldeed goed bij mij. Je kunt nu ook niet meer automatisch vanuit HattrickPoli de .hrf files downloaden. Vandaag heb ik dat opgelost door de file handmatig te downloaden, en dan de file ook weer handmatig laten inlezen door HattrickPoli.

Als ik dit over twee weken nog doe (gaat 16 oktober in), ben ik dan illegaal bezig, en dus aan het cheaten? Zo, das een lang verhaal....

En de toto:

2 - The Amazing Kletskoeken - FC Magnetrondoos
1 - Knights of the Hokey - Tikkie Terug
1 - Ajax Jeugdteam - Grunn Boer'n
2 - Cannabis High - 9worlds.net
1 - HHS - Vitoria Gammaraes
1 - Oape City - Power Pulp fc
2 - Vtown - Tha Groove's
2 - firenzoos - Fiets 'em d'r in
1 - Harlem Hattricks - lvv Postduiven
1 - OO0nMe's Dreamteam - FC Knoeikoekuh

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Sandyman538 schreef op 10 October 2003 @ 19:55:
Nog even een klein vraagje, het is de bedoeling dat de tools die je gebruikt voor hattrick (in mijn geval HattrickPoli) binnenkort verboden worden (als ze niet aan CHHP voldoen). De oude HattrickPoli voldoet daar niet aan dus wordt er een nieuwe gereleased. Alleen moet je voor die nieuwe 7.5 Euro betalen (ik blijf een Nederlander) en de gratis versie voldeed goed bij mij. Je kunt nu ook niet meer automatisch vanuit HattrickPoli de .hrf files downloaden. Vandaag heb ik dat opgelost door de file handmatig te downloaden, en dan de file ook weer handmatig laten inlezen door HattrickPoli.

Als ik dit over twee weken nog doe (gaat 16 oktober in), ben ik dan illegaal bezig, en dus aan het cheaten? Zo, das een lang verhaal....
Ik vind dat ze bij hattrick op dat gebied een beetje vreemd bezig zijn. Het is goed dat ze een wildgroei van allemaal vreemde softwarepakketten proberen tegen te houden, maar sommige dingen moeten ze toch toelaten. Als ze het bovenstaande cheaten noemen, dan wordt je toch keihard eraf getrapt als ze erachter komen, nietwaar??? Vind ik voor zoiets toch een beetje erg ver gaan...

En hattrickpoli probeet blijkbaar ook nog van de situatie te profiteren :( Dat schiet lekker op!!!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 10 October 2003 @ 19:44:
oordeel zelf, en kijk maar of je het kunt gebruiken.

dit is het font wat ik kreeg nav een oproep voor een hattrick look-a-like font.

DOWNLOAD (zipfile)
SITE (spaans) waar het Hattrick font wordt gebruikt
erm :? wat bedoel je precies? hattrick gebruikt:
font-family : verdana, helvetica, arial;
of bedoel je de (schuingedrukte-) letters in het logo?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sandyman538 schreef op 10 oktober 2003 @ 19:55:
Nog even een klein vraagje, .................

ja, je kunt over 1 week, niet 2 weken, geen gebruik meer maken van de oude versies omdat deze niet voldoen aan de nieuwe eisen.

hattrickpoli, ham, etc identificeren zich op de servers als zodanig of kunnen geidentificeerd worden en zullen geblokkeerdt worden, of de gebruikers zullen worden aangepakt.

ik hoor veel mensen er grappen over maken maar zie tegelijkertijd dat het HT ernst is de wildgroei in te dammen.

dit is trouwens alsjeblief geen oproep voor een discussie of het wel/niet goed is dat er een nieuw certificaat komt :)

wacht nog een paar weken, maak ondertussen gebruik van de nieuwe versies van je favoriete programma's die komende week(enden) beschikbaar komen, en je zult zien dat binnen nu een een maand ofzo, er meer functies beschikbaar komen voor de programma's die zich netjes aan de regels houden.

dus nogmaals, neem de waarschuwing serieus, neem gewoon geen risico.

over 1 ding spreek ik wel me mening uit... manieren om de regels te omzeilen zijn nog altijd een overtreding van de regels. als ik persoonlijk ergens de pest aan heb dan zijn het mensen die eigen interpetaties geven van regels... advocaten en politici verdienen er zelfs hun brood mee, maar ene Goran kan er ook wat van.

regels zijn regels, die moeten nageleefd worden in de geest van zoals ze bedoeld zijn... al het andere is mierenneukerij en muggenziften.

wacht een paar weken en het komt allemaal weer goed ;)

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 10-10-2003 22:03 . Reden: duh.. tiepoos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne trainingsupdate... not. 3 spelers in waarde omlaag, 1tje omhoog. Paar in vorm en conditie achteruit, en 1tje in postiespel (training) omhoog naar matig. :S Blijven volhouden :)

[HELP]
Ooooh shit. Ik zie net dat ik perongeluk 252000 heb geboden in plaats van 52000. Wat moet ik nu doen? Potverdorie... dan ben ik meteen failliet... (-200.000). Ik kan dat bijna niet betalen. Klote zeg... kan ik hier nog iets tegen doen? :( Snif. Als dit zo blijft dan kan ik opnieuw me aanmelden... verdomme, stupid me
[/HELP]

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 00:10:
Fijne trainingsupdate... not. 3 spelers in waarde omlaag, 1tje omhoog. Paar in vorm en conditie achteruit, en 1tje in postiespel (training) omhoog naar matig. :S Blijven volhouden :)

[HELP]
Ooooh shit. Ik zie net dat ik perongeluk 252000 heb geboden in plaats van 52000. Wat moet ik nu doen? Potverdorie... dan ben ik meteen failliet... (-200.000). Ik kan dat bijna niet betalen. Klote zeg... kan ik hier nog iets tegen doen? :( Snif. Als dit zo blijft dan kan ik opnieuw me aanmelden... verdomme, stupid me
[/HELP]
Rustig bram. Je bent niet meteen falliet. Als ik me niet vergis moet je dan 500.000 in het rood komen en dat 5 inlogbeurten volhouden. Zo'n vaart loop het nog niet.
Ik sta zelf continue tussen de 100.000 en 200.000 in het rood (althans dit hele seizoen al) en dat maakt helemaal niks uit. Je moet alleen opletten dat je de rente kan betalen (5%, dus bij 200.000 10.000 per week!). Als je echter nauwelijks inkomsten hebt, dan moet je misschien een (of meer) goede spelers verkopen of hopen op een goede YP.
Dus maak je nog niet al te veel zorgen :)

Ik heb er overigens geen idee van of je iets kan doen aan een reeds geplaatst bod. Eerlijk gezegd denk ik dat dat onmogelijk is. Misschien kun je via een GM iets proberen???

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 00:10:

[HELP]
[/HELP]
helaas, nix aan te doen.

Je bent nog niet failliet, -200K sta ik zo vaak, lees de beginpost of de regels maar ff.

Misschien biedt iemand er nog overheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, misschien dan een beetje overdreven gereageerd, maar ik wilde niet rood staan. Ik heb geen geweldige cashflow en heb geen spelers met een waarde boven de 50.000. YP's kunnen nog goed worden, maar mijn jeugdopleiding is nog niet echt goed (matig).
Ik heb een GM gemaild, maar ik denk ook niet dat ik dat red. Het zal gewoon erg lastig worden. Ik ga hopen dat t nog iets word en dat ik ineens meer inkomsten ga krijgen.

Goed ik bekijk t wel positief. Ik heb nu een middelmatige speler erbij :) Iemand interesse in een middelmatige spelers? 200.000, koopje!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 00:26:
Ik heb een GM gemaild, maar ik denk ook niet dat ik dat red.
LOL daar doet een GameMaster toch echt nix aan hoor, dan is het hek van de dam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 11 oktober 2003 @ 00:51:
[...]
LOL daar doet een GameMaster toch echt nix aan hoor, dan is het hek van de dam :P
Het is bij zo'n foute aankoop toch echt wel aan te raden om een GM te mailen. Want zeg nou zelf. 252k voor een middelmatige speler is veel en veel te veel. Kan gezien worden als cheaten en dat kan problemen opleveren voor beide partijen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
2 - Ajax Jeugdteam - Grunn Boer'n
1 - Cannabis High - 9worlds.net
2 - Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 - Ajax Jeugdteam - Grunn Boer'n
2 - HHS - Vitoria Gammaraes
2 - Vtown - Tha Groove's
2 - Harlem Hattricks - lvv Postduiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram, ik zou de persoon waar je de speler van koopt even vriendelijk HT mailen of hij misschien over wil bieden op z'n eigen speler. Wijs er op dat jij een foutje hebt gemaakt en in de problemen komt met dit bod. Daarnaast kan hij ook in de problemen komen, ivm de schijn van cheaten. Bied hem vervolgens aan de speler voor 52000 (of iig een reeel bedrag) + 10% van 252000 = bv. 80.000 te kopen. Dit om zijn kosten van het kopen van een speler van zichzelf en het later beschikbaar komen van geld te dekken. Als 't een beetje een sociaal figuur is zal hij hier zeker aan mee willen werken.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

3 - Knights of the Hokey - Tikkie Terug
2 - Oape City - Power Pulp fc
2 - Vtown - Tha Groove's

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb snel nog ff HAM gedownload om de transfer price evaluation nog even te kunnen bekijken. Mijn team is hierin meer dan 7 miljoen waard :D
Maar hoe kan ik nou kijken wat een speler waard is die ik niet heb (ik bedoel dus zelf waardes verzinnen en bekijken hoeveel een speler waard zou zijn)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
2 - Cannabis High - 9worlds.net
1 - Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

1 - Vtown - Tha Groove's

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 13:39:
Ik heb snel nog ff HAM gedownload om de transfer price evaluation nog even te kunnen bekijken. Mijn team is hierin meer dan 7 miljoen waard :D
Maar hoe kan ik nou kijken wat een speler waard is die ik niet heb (ik bedoel dus zelf waardes verzinnen en bekijken hoeveel een speler waard zou zijn)??
Shortlist functie onder tools.
Wel in het Engels copy/pasten

Volgens mij moet je snel wezen want Loke had het erover morgen een nieuwe versie klaar te hebben, HAM lite

Trouwens een nette oplossing mbt die te hoog geboden transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik vind de oplossing van KDB ook een erg goede en als die bram die gast duidelijk kan maken dat het een ernstige fout van hem is, moet eruit te komen zijn.

@Yared; HAM Lite??? Wat houdt dat in? Heeft dat enige gevolgen voor personen die zich voor HAM geregistreerd hebben (a 7,50 Euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
HAM lite heeft te maken met de nieuwe regels van Hattrick m.b.t. externe programma's. Loke_, de ontwikkelaar van HAM, brengt hierdoor een nieuwe versie uit, HAM Lite. Als je de oude HAM nog gebruikt na een bepaalde datum, kan je van Hattrick worden gekickt. Vandaar dat er dus voor HAM en andere programma's een nieuwe versie moet komen.

Maar zover ik weet, heeft dat geen andere gevolgen voor de reeds geregistreerde gebruikers, maar Yared moet dat maar even bevestigen...

[ Voor 19% gewijzigd door grooviee17 op 11-10-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas kon degeen van wie de speler afkomstig is zelf niet meer bieden (geen geld), dus ik zal hem gewoon moeten kopen. Nou maar hopen dattie mijn sterspeler wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
grooviee17 schreef op 11 October 2003 @ 18:00:
HAM lite heeft te maken met de nieuwe regels van Hattrick m.b.t. externe programma's. Loke_, de ontwikkelaar van HAM, brengt hierdoor een nieuwe versie uit, HAM Lite. Als je de oude HAM nog gebruikt na een bepaalde datum, kan je van Hattrick worden gekickt. Vandaar dat er dus voor HAM en andere programma's een nieuwe versie moet komen.

Maar zover ik weet, heeft dat geen andere gevolgen voor de reeds geregistreerde gebruikers, maar Yared moet dat maar even bevestigen...
Ah zo. Ik heb bij Lite altijd alleen het idee dat het om een minder uitgebreide versie gaat (al is dat bij Kazaa Lite niet het geval). Inhoudelijk verandert er dus niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 18:10:
Helaas kon degeen van wie de speler afkomstig is zelf niet meer bieden
kan hij makkelijk zeggen ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja dat is ook wel zo. Maar hij klonk wel oprecht en we moeten toch een beetje vertrouwen hebben in onze medemens he. Hij zei dat hij zelf een dure speler had gekocht omdat hij had gezien dat ik zoveel bood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, je moet maar denken: iedereen verliest wel eens wat geld onnodig... Ik had zelf ook een aantal tonnetjes rijker kunnen zijn als ik wat beter opgelet had ;)

Enneh, vertrouwen in je medemens is inderdaad niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik weet ook nog niet wat er met HAM lite gebeurd, zoals ik al zei, even afwachten de komende tijd wat er allemaal staat te gebeuren. Wie weet roep ik over twee weken ook wel moord en brand :D

bram, geef volgende keer ff een linkje, dat maakt het intressanter en kunnen we wellicht beter advies geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
geen geld hebben kan niet, want met het geboden geld kan je weer gebruiken om op andere spelers te bieden en in dit geval moet hij maar 10% van dat bedrag hebben, dus zo'n 25k, dat moet hij toch wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
mankit schreef op 11 October 2003 @ 22:12:
geen geld hebben kan niet, want met het geboden geld kan je weer gebruiken om op andere spelers te bieden en in dit geval moet hij maar 10% van dat bedrag hebben, dus zo'n 25k, dat moet hij toch wel hebben?
Niet als hij in de tussentijd een nieuwe speler heeft gekocht (want dat zei ie).
Valt iig makkelijk te controleren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13-09 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

erg vervelend dat hattrick down is... nou kan ik niet zien of me YP verkocht is :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik weer compleet kalm na een complete paniekaanval van gisteravond :) Roodstaan is niet leuk en ineens 2 ton roodstaan nog minder. Maar ik zie in dat de speler nog wel wat kan worden, dus wie weet... (niet dat ie dan wel 252k waard is, maar maakt het minder een ramp).

Het gaat om de speler: 17035914
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Conditie: matig | Keepen: rampzalig
Positiespel: goed | Passen: slecht
Vleugelspel: slecht | Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht | Spelhervatting: waardeloos

Inmiddels ben ik officieel de gelukkige... uh... eigenaar van deze speler. Echter, nu staat er in Hattrick bij de club de volgende text:
"Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten."

Dit snap ik, want hij is een controversieel persoon. Maar in hoeverre heeft dit nog effect op het toekomstige spel van mijn club? Gaat men niet naar hem passen ofzo? En verminderd dit mijn kansen? Of het is het een eenmalig effect waarbij de teamgeest slechts 1x zakt en er verder niks aan de hand is?

Net een crappy YP gehad. Wat doen jullie met slechte YP's? Gewoon meteen weer ontslaan?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 00:31:

Dit snap ik, want hij is een controversieel persoon. Maar in hoeverre heeft dit nog effect op het toekomstige spel van mijn club? Gaat men niet naar hem passen ofzo? En verminderd dit mijn kansen? Of het is het een eenmalig effect waarbij de teamgeest slechts 1x zakt en er verder niks aan de hand is?

Net een crappy YP gehad. Wat doen jullie met slechte YP's? Gewoon meteen weer ontslaan?
is slechts eenmalig het effect op de teamspirit (TS) maar hij is wel een grotere kanshebber op gele/rode kaarten als ie vuil speelt.

Youthpulls (YP) onder XX bedrag onstla ik meteen. Houdt er rekening mee dat als je de kosten eruit wilt hebben, je 1 week salaris, de pullkosten (2K) de transferkosten (1K) en 3% eruit moet halen.. dus een speler van onder de 15K (zelf doe ik 30K) is echt niet de moeite (bij keepers leg ik de laat op alles wat minder is dan 'redelijk').

Vandaag dus een zwak keeper eruit geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Volgens mij betaal je het salaris niet van die speler hoor. Ik verkoop iedere speler waarvan ik zeker weet dat ik er 1k + 3% uit kan halen, want iedere euro is tenslotte winst. (Ben en blijf een Nederlander :))

Vandaag was die van mij echt slecht, ik overweeg de trainer die 'm toe liet in de club aan te klagen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een waardeloos keeper dankzij mijn zwakke jeugdopleiding :(
Hij was precies 2,3 seconde lid van mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik heb net uit de YP een matige verdediger gehaald met een waarde van 13k. Niet indrukwekkend, maar omdat ik verdedigen train hou ik hem nog ff binnen de groep denk ik...

Het wordt langzamerhand wel weer spannend in de competitie. Als ik vanavond win ben ik vrijwel zeker van kwalificatiewedstrijden (en misschien kan ik nog "gewoon" in de V blijven). Als ik verlies wordt het nog hard knokken om die kwalificatiewedstrijden te halen. Ben benieuwd...
Trouwens, is er nog iemand die nog geen friendly voor komende week heeft en tegen mij wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

dreamtheater schreef op 12 October 2003 @ 12:52:
Ik heb net uit de YP een matige verdediger gehaald met een waarde van 13k. Niet indrukwekkend, maar omdat ik verdedigen train hou ik hem nog ff binnen de groep denk ik...

Het wordt langzamerhand wel weer spannend in de competitie. Als ik vanavond win ben ik vrijwel zeker van kwalificatiewedstrijden (en misschien kan ik nog "gewoon" in de V blijven). Als ik verlies wordt het nog hard knokken om die kwalificatiewedstrijden te halen. Ben benieuwd...
Trouwens, is er nog iemand die nog geen friendly voor komende week heeft en tegen mij wil spelen?
MELDT!! ik wilde net gaan posten! klik maar op de link in mijn sig...

YP was bagger btw :( een keeper met alles disastrous behalve stamina en keeper, die waren wretched :/ en me YP van vorige week (een inadequate keeper) door de serverproblemen niet verkocht :( )

edit: heb jou al uitgedaagd

[ Voor 3% gewijzigd door Yukkie op 12-10-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vannacht is mijn jeugdopleiding naar excellent gegaan :), maar de speler die eruit kwam was de slechtste in ongeveer anderhalve maand tijd :( Het was ook nog een vervelend ventje dus nu schijnt hij verveelt rond te hangen bij de VIPs (wat hij zeker niet is ;) )

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ook weer bagger maja boeie ik reken eigenlijk al nergens meer op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Argh klote zooi, het zit ook nooit mee met YP's. Ik heb nog nooit een solid in iets eruitgehaald, zelfs geen conditie/spelhervatten. Broertje die ook uitstekend jeugdopleiding heeft , had vanochtend zijn 18 jarige uitstekend verdedigen laten zien. :(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eigenlijk al kampioen nu :) ik moet nog tegen de nummer 2 vandaag en tegen de nummer 3 volgende week en een n00b team die week erop. ik sta 6 punten voor, de laatste wedstrijd win ik sowieso, ik ben toch eigenlijk nu al kampioen?

1. xtrodinary 11 34 - 6 31
2. Wilde Leeuwen 11 42 - 19 25

3. Parel United 11 42 - 12 24
4. perfect_ones 11 24 - 16 16
5. DTM boys 11 25 - 26 15
6. lucky flip 11 8 - 33 9
7. fc superNOOT 11 9 - 39 6
8. beltboys 11 9 - 42 4

10/12/2003 (League): Parel United - xtrodinary [gelijkspel denk ik]
10/19/2003 (League): Wilde Leeuwen - xtrodinary [win ik wel]
10/26/2003 (League): xtrodinary - DTM boys [win ik met minimaal 7-0]
ach ja leuk seizoen :) alleen jammer van vormcrisis in mijn team

VII.4

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja mijn YP is op zich prima, alleen wel weer zo'n naar ventje. Zit eigenlijk te twijfelen of ik hem te koop zet, aangezien hij in deze tijd in het seizoen niet echt veel zal opleveren. Daarnaast kom ik ook niet echt om in de 'solid' scorers. Wat te doen?
Henk Spann (17411450)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 92 000 Euro
Loon: 960 Euro/week
Eigenaar: FC TikTak over rechts
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon houden ZarroX leuk spelertje als reserve of 2e spits, beetje afhankelijk van blessures en schorsingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Heel aardig spelertje. Ik heb afgelopen week zo'n zelfde speler verkocht voor 140.000 (die was wel 17 jaar). Niet indrukwekkend, maar wel een aardig zakcentje :)
Haalt waarschijnlijk wel 2,5 ster en misschien wel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hem inderdaad nog maar even houd. Aankomende woensdag mag 'ie zich bewijzen tegen een Portugeeze ploeg.

Ik heb naar aanleiding van de opmerkingen/observaties van ^^0nMe over het grotere belang van spelhervattingen ook maar eens een 27-jarige uitstekende spelhervatter aangetrokken, eens kijken of die woensdag wat kan doen. Het rare was overigens dat nog geen tien minuten na die aankoop de verkoper me mailt dat 'ie hem wel weer terug wil kopen eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Tja, wat moet je nou met zoiets he? Negeren zou ik zeggen! Hij heeft hem per slot van rekening zelf op de transferlijst geplaatst en ik neem aan dat je een redelijke prijs hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Kan ik na het registreren van mijn teamnaam nog mijn teamnaam veranderen? Of is dit niet meer mogelijk als je eenmaal die naam hebt gekozen?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja 30.000 Euro voor een aangename 27-jarige spits (5382480) met deze specs:
Vastgestelde waarde: 65 000 Euro

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend
Was misschien wel iets te duur, maar in zo'n kleine "bidding war" let je vaak niet op de centen... Heb hem ook terug gemaild waarom hij hem dan eigenlijk verkocht heeft, maar hij reageerde niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol een 27 jarige prutser ja :D gewoon verkopen, als n00bs uitstekend zien dokken ze wel 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Eerlijk gezegd zou ik die 27 jarige meteen terugverkopen, ik bedoel, waar wou je hem laten spelen ? Die 5 man van me met solid spelhervatten hebben wel gewoon andere skills, eerder toeval dat ze spelhervatten hebben, want daar koop ik mijn spelers niet op. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik weet het, hij kan verder eigenlijk niks. Maar ik wil in oefenwedstrijden eens kijken of het nog enige invloed heeft op pingels e.d. Aan de andere kant gaat dat wel weer ten koste van nuttige en kostbare trainingstijd van veel betere spelers.

Ach ik kijk het woensdag wel even aan, als hij dan een hattrick scoort, minimaal 2,5 sterren haalt en het hele team trakteert op een rondje mag 'ie blijven :)

Anders probeer ik hem wel weer te dumpen bij z'n vorige eigenaar voor 45.000 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Yared: wist je al dat je op de 14e plek staat in het rijtje hattricksupporters met de meeste supporters??? (zat net ff te kijken voor de gein dus vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Yukkie schreef op 12 October 2003 @ 20:23:
Yared: wist je al dat je op de 14e plek staat in het rijtje hattricksupporters met de meeste supporters??? (zat net ff te kijken voor de gein dus vandaar)
url? heb er nu iets van 19 ofzo, maar heb ruim 100 man supporter gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Het gaat lekker :) Ik sta met 1-0 voor in een uitwedstrijd tegen een team wat altijd minimaal 35 sterren haalt!!! Ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan 29,5. Maar de wedstrijd is nog niet afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-0 verloren en alweer de beste speler van me voor 3 weken aan de kant. Ik baal van Hattrick..........AAAAAAAARRRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!. Je moet gewoon nooit meer een beste speler opstellen :(

Eigenlijk wassie deze wedstrijd niet het beste, maar blijft irritant om je aanvoerder met goede ervaring te verliezen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Met 5-3 verloren van de nummer 3 :( En dat terwijl dat sinds deze week geen user meer heeft. In de eerste helft met 2-1 met met 55% balbezit voor de tegenstander. Toen een verdediger eruit gestuurd en in de 2e helft afgeslacht :( Het kampioenschap wordt dus een week uitgesteld, nu maar hopen dat 2 overwinningen genoeg zijn om rechtstreeks te promoveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Zonar op 12-10-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
2-0 gewonnen tegen een ploeg die in principe beter is dan de mijne, maar om onverklaarbare redenen altijd 4-4-2 speelt (wat in hattrick zelden goed uitpakt) :) Verder ook het hoogste aantal sterren ooit: 30,5 :)

1 van mijn verdedigers heeft een rode kaart bij zijn naam staan (3 keer geel) en hij is geschorst. Ik snap dat hij de volgende competitiewedstrijd niet mag spelen, maar mag hij ook niet in vriendschappelijke wedstrijden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik heb met 3-0 gewonnen van de nummer 1 (MOTS) niet dat ik nog kans heb om 1e te worden ... maar dan is die gast iig van z'n 15 ongeslagen wedstrijden af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Zonar schreef op 12 oktober 2003 @ 21:54:
Met 5-3 verloren van de nummer 3 :( En dat terwijl dat sinds deze week geen user meer heeft. In de eerste helft met 2-1 met met 55% balbezit. Toen een verdediger eruit gestuurd en in de 2e helft afgeslacht :( Het kampioenschap wordt dus een week uitgesteld, nu maar hopen dat 2 overwinningen genoeg zijn om rechtstreeks te promoveren.
Argh, ik heb last van vage engine. Bij de laatste 2 officiele wedstrijden, veel meer balbezit, evenveel kansen. Mijn verdediging is is een stuk beter dan zijn aanval, maar toch liggen er weer gewoon zoveel in, terwijl ik een paar mis.
Tja, shit happens, met een beetje ongeluk nog een jaartje V. , promotie moet sowieso al via qualifiers, als ik de laatste 2 wedstrijden nog win, wat normaal gesproken niet moeilijk is, maar de laatste tijd gaat het niet echt normaal...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Met PIC 6-1 gewonnen van de laatste plaats. De rivaal ook gewonnen met 1-4. Ik moet volgende week tegen hem (de nr 1) en ik MOET winnen. ALs ik win staan we gelijk qua punten, en hij heeft 1 keer gewonnen van mij, en ik dus 1 keer van hem. Dan telt het doelsaldo en daar win ik op. Ik moet gewoon door naar de IV, daar hoor ik zeker thuis.
Wel me nieuwe vleugelspeler voor 1 week eraf geschopt die ik gekocht heb voor 389k euri. Dus die mag wel effe beter worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Weer een middenvelder van het veld af getrapt. Mijn op 4 na beste middenvelder. De 4 beteren zaten nl al aan de kant.
Het is nu onvermijdelijk. Nacompetitie is in zicht.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
moi ici op de 4e plaats! met PIC 5-4 gewonnen van de nr.2 LOL

hij had er nog 4 doorheen gekregen doordat ik noodgedwongen een halve ster op links moest neerzetten.

me stats zijn weliswaar laat op gang gekomen, maar op me mf na, zijn me stats beter dan welk team dan ook in me huidige div... laten we dus hopen dat de nieuwe teams volgend seizoen watjes zijn, dan kan ik eindelijk na 5-6? seizoenen eens naar 4 :7

hoeveel invloed heeft een winger op je mf stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wat mij opvalt is het grote belang van een goede aanval! Een aanval die slechter is dan de verdediging(over de hele linie) slaagt er toch vaak nog wel in om te scoren, mits er voldoende balbezit is. Ik ben vandaag ingemaakt met 5-1 omdat ik zo stom was een tactiek te kiezen waar ik geen ervaring in heb :|
Ochja, toch al kampioen ;)
yared schreef op 12 oktober 2003 @ 22:32:

hoeveel invloed heeft een winger op je mf stats?
't exacte getal weet niemand, maar ik schat dat de positiespel/conditie-eigenschappen van je winger op normal toch wel voor 25 tot 50% worden meegenomen in je midfield.

[ Voor 34% gewijzigd door Ronald Koeman op 12-10-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weten mensen ook of in deze versie de teamgeest aan het eind van het seizoen gereset wordt? Ik hoorde namelijk zulke geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Radical1980 schreef op 12 October 2003 @ 22:41:
Weten mensen ook of in deze versie de teamgeest aan het eind van het seizoen gereset wordt? Ik hoorde namelijk zulke geruchten.
Dat is toch altijd zo geweest?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Weet er trouwens iemand of je van te voren al kan bepalen wie je tegenstander in de nacompetitie wordt? Of is dit gewoon random?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hmm mijn vleugelspeler die normaal 3,5 ster haalt met "aanvallend", had ik gister als test op "naar het midden" gezet. En nu haalde ie maar 2 sterren. Welke eigenschappen moet een vleugelspeler hebben om goed te kunnen presteren met als order "naar het midden" of "Aanvallend". Ik wil dus weten waarom een speler op aanvallend 3,5 ster haalt en met naar het midden maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 13 oktober 2003 @ 09:20:
Hmm mijn vleugelspeler die normaal 3,5 ster haalt met "aanvallend", had ik gister als test op "naar het midden" gezet. En nu haalde ie maar 2 sterren. Welke eigenschappen moet een vleugelspeler hebben om goed te kunnen presteren met als order "naar het midden" of "Aanvallend". Ik wil dus weten waarom een speler op aanvallend 3,5 ster haalt en met naar het midden maar 2.
schaam je brainpower :P

Openingspost ABC of Tactics en anders de Hattrix files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 13 October 2003 @ 09:20:
omdat ie het vooral van zijn winger skills moet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Yared & ForayNL....
Ja ik heb die gelezen maar daar staat niet welke eigenschappen een speler moet hebben voor de order "naar het midden" en welke voor "aanvallend". Hierdoor kan ik dus van tevoren bepalen of ie met die bepaalde order goed zal presteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normal/offensive winger: Winger, Playmaking/stamina, Passing
Winger towards the middle: Playmaking/stamina, Winger, Passing

alsje :D de 3 meest belangrijke skills (eerst belangrijkste dan 2de belangrijkste....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Waar heb je dat vandaan? En heeft een offencive winger geen scoren nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://hem.passagen.se/ha.../abc_of_tactics_index.htm

en dan bij deel2a. Alleen hier is nog niet "ervaring" in verwerkt, dat kan dus ook nog veel schelen in sterren.

alleen forwards hebben scoring nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lol ik ben blind, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Land: Nederland

Volledige lokale naam: Nederland
Naam (Engels): Netherlands
Continent: Europe
Seizoen: 9
Aantal teams: 19112
Aantal regio's: 16 regio's
Hoogste divisie: Eredivisie
Online gebruikers: 1254
Actieve gebruikers: 17635
Wachtlijst: 3300* yared

Goeie tip, ga voorlopig niet failliet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik blij dat ik 2 maanden geleden ben begonnen en niet nu.
Bij een wachtlijst van 500 duurde het al 5-7 dagen voordat je een team kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jezus 3000 wachtende... Dat is echt een nieuw record volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Voor Nederland wel ja, Zweden staat ruim bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Gisteren 1-5 gewonnen van de nr.1 Storm Tigers, sta nu nr.1 alleen wil dus echt niet naar de 4de klasse gaan..Daar is mijn team echt nog niet klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hattrick doet wel heel goed hun best om mij niet te laten promoveren :P voor de 3e x in 4 wedstrijden ONTERRECHT niet gewonnen :@ maja moet nog uit bij de nu nieuwe nummer 1 en zijn ass ga ik zeker hard kicken :)

offtopic w00000000000t nederland heeft schotland geloot zwaar gunstig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een weekendje London, moet ik concluderen dat ook ik onterrecht gelijk heb gespeeld.

Verder wel een leuk jeugdspelertje, en verschillende toto's vergeten in te vullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hattrick.org/C...tails.asp?matchID=8170806

zou iemand dit wedstrijd verslag kunnen mailen aub? en printscreen van sterren van xtrodinary erbij? ik kan op stage er niet bij en me hardeschijf is d00d dus als iemand dat even zou kunnen mailen naar g00df3ll4@hotmail.com zou zeer vriendelijk zijn alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
3000 wachtenden zeg...
Kan toch eigenlijk niet anders of Nederland wordt ook uitgebreid naar 27000. Als het niet het komende seizoen is, dan toch wel het volgende. En daarmee zijn we dan het eerste land dat Zweden weet te evenaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-2 verloren van de nummer 1 wel pic dus viel wel mee
mijn centrale verdediger eindelijk 2.5 ster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrski, De Kozakken VI.50 (TeamID=143391) ik dank u zeer!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 12-09 23:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Gisteren gewonnen met een zeer marginale 3-2, maar ja wat wil je als de tegenstander zich met geluk weet ik hoeveel seizoenen in de III.3 heeft weten te handhaven :s. Toch is het nu gebeurd met hem, de 2 directe degradanten staan al vast, en dat zijn de twee die nooit iets van zich lieten horen :p.

Er kunnen maar liefst 3 teams nog kampioen worden in onze league. HHS, Vitoria en mijn team. Aangezien ik tegen de nummer 1 en 2 nog moet, word ik kampioen als ik allebei wedstrijden win. Maar of ik voor de league ga hangt ervan af wat ik overmorgen in de beker ga doen, dus het wordt MotS in m'n laatste thuiswedstrijd of in de laatste bekerwedstrijd :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas een 8-1 (!!!!) verlies. Mijn 2 nieuwe spelers haalden 2 sterren. De rest van het team ook 1.5 of 2 sterren. Niet echt geweldig :S Ik speel in VI.716 en ga niet degraderen maar zit wel op de 6de positie. Ben benieuwd hoe het volgend seizoen gaat. Ik zag wel dat de conditie van mijn spelers echt slecht is (en dat is niet goed voor een 3-5-2 opstelling, want ook de middenvelders hebben geen goede conditie), dus daar train ik nu maar wat op. Verder, is er wel nog goed nieuws te melden, want mijn jeugdopleiding is nu naar "matig" gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie weer een stap hoger gaat (ik pomp er elke week 20.000 in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gister met 4-1 gewonnen met PIC. was tegen een net gereset team dus valt nog beetje tegen eigenlijk. Ook was het de eerste keer met clown dat ik PIC'te dus de verwachtingen waren hooggespannen.

Mijn teamspirit was gister heel even content en nu alweer kalm :D Die clown heeft voorzover ik kan zien dus echt bar weinig uitgemaakt :'(

(ik kwam van TS=bedaard)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 17:06:
Helaas een 8-1 (!!!!) verlies. Mijn 2 nieuwe spelers haalden 2 sterren. De rest van het team ook 1.5 of 2 sterren. Niet echt geweldig :S Ik speel in VI.716 en ga niet degraderen maar zit wel op de 6de positie. Ben benieuwd hoe het volgend seizoen gaat. Ik zag wel dat de conditie van mijn spelers echt slecht is (en dat is niet goed voor een 3-5-2 opstelling, want ook de middenvelders hebben geen goede conditie), dus daar train ik nu maar wat op. Verder, is er wel nog goed nieuws te melden, want mijn jeugdopleiding is nu naar "matig" gegaan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie weer een stap hoger gaat (ik pomp er elke week 20.000 in).
Ik ben met 10.000/week investeren in ongeveer 5-7 weken van matig naar redelijk gegaan. Ik vermoed dat het bij jou dus nog sneller gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 20k ging het bij mij na 3 weken naar redelijk.

poor - weak 1 week
weak - inad 3weken
inad - redelijk 3 weken
redelijk - solid 3 weken
solid - excellent 17 weken

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

LOL Krijg net dit bericht van iemand:
Zend 2003-10-13 21:21:00
Van w8nou
Onderwerp alle spelers

wil je al mijn te koop staande spelers kopen
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de toto:

7 The_Marsmellow
5 Katala
5 Sandyman538
5 Yared
5 Grooviee17
5 Ronald Koeman
4 Zonar
4 Brainpower
3 Frizza
3 mankit
3* Jeroen Blom
3* Thije
3* Axel666

In deze super slechte ronde heeft The_Marsmellow zich staande weten te houden en verdient totaal 8 punten! Opvallend is dat Thije de ToTo was vergeten omdat ie dit weekend te diep in het glaasje had gekeken :)

En dan nu de stand:

89 Yared
86 mankit
84 Frizza
79 Grooviee17
74 Thije
74 Sandyman538
73 Brainpower
71 Zonar
69 Katala
67 Jeroen Blom
67 Ronald Koeman
65 Axel666
41 The_Marsmellow
36 Aristos
26 Hoedjevanpapier
24 shitz0r
24 ForayNL

Yared is nog steeds te koploper, maar het blijft nog spannend tot de laatste ronde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, maar als iemand er de tijd voor heeft kan je beter 5.000 in je jeugdopleiding stoppen... want dan ga je wel wat langzamer in niveau's omhoog, maar ondertussen hoef je ook maar 5.000 te betalen om op het niveau te blijven. Want straks als het op z'n hoogste niveau is moet ik 20K blijven betalen, terwijl iemand anders met een lager investeringsniveau van 5K maar 5K hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 23:15:
Hmm, maar als iemand er de tijd voor heeft kan je beter 5.000 in je jeugdopleiding stoppen... want dan ga je wel wat langzamer in niveau's omhoog, maar ondertussen hoef je ook maar 5.000 te betalen om op het niveau te blijven. Want straks als het op z'n hoogste niveau is moet ik 20K blijven betalen, terwijl iemand anders met een lager investeringsniveau van 5K maar 5K hoeft te betalen.
met 5k kom je never nooit niet op het hoogste niveau qua opleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Shit zeg. Ik kwam er dus te laat achter dat het seizoen al weer bijna geeindigd was. Nu snap ik waarom er op mijn excellent playmaker niet geboden is.
Met -200k ga ik een moeilijke tijd tegemoet. Nu ben ik best wel blij dat ik nacompetitie mag spelen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yeah :) eindelijk bovenaan in de toto :p

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Sorry, ik ben het gisteren vergeten te vermelden, maar de GoT Ratings zijn weer aangepast. Deze week hebben we geen nieuwe leden. Wel is er een lid vertrokken, namelijk HJHiaatje (SV Goud). :(

In de top10 geen veranderingen. kiddy speelde weer eens een goede wedstrijd, wat resulteerde in 2 plaatsen winst (van 14 naar 12), ten koste van Aristos FC. Ook Visscher deed het goed en steeg 2 plaatsen, ten koste van FC Jansen. Verder waren ook SchlussTor (+3 plaatsen) en Sunclub Marmaris (+4 plaatsen) goed bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The_Marsmellow schreef op 14 October 2003 @ 01:24:
yeah :) eindelijk bovenaan in de toto :p
Ja in de uitslag ja, niet in de stand ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.