Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.694 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 00:15:
[...]

Wat betekend BZF? Bende zonder fans _/-\o_ of Boeren zijn Fijn? :Y)

offtopic..
ben zelf ajacied
:o :+
LOL :*)

nee, serieus, het betekent Bhilips Zport Fereniging, wegens de op elkaar lijkende letters B-P, Z-S en F-V

mn stadion heet dan ook Vilips Ztadion en mn fanclub Te Dwaalfde man :>
offtopic:
ik ben dus voor psv, as you might guess 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Xanathorn schreef op 08 October 2003 @ 12:25:
Ja ik heb wat kaartjes vrijgehouden, het wordt erg zonnig (terwijl het hier regent :p), en het stadion zal ramvol komen te zitten. Mijn spelers zullen wel vanzelf geïnspireerd raken als jullie maar genoeg kabaal maken op de tribune :p.
ik zit op de tribune hoor :) Je bent je er trouwens van bewust dat naast een enorme sportieve eer vanavond ook een extra seizoensbonus van (minstens) een ton op het spel staat ;) (*voert spanning op*)

ik ben voor mezelf trouwens tot de conclusie gekomen dat ik met tabbed browsing in Mozilla beter uit de voeten kan dan de meeste matchviewers.
Ook handig als je meerdere transfers in de gaten wilt houden b.v., iets wat met matchviewer lastig wordt ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 12:31:
[...]

offtopic:
ik ben dus voor psv, as you might guess 8)7
Meen je dat nou joh? :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Ik volg deze topics nu een tijdje, want ik hattrick zelf ook (real hopeloos), maar heb nog nooit erin gepost. Goedendag dus!
Wat ik jullie even wil laten weten, en wat sommigen van jullie wellicht al weten (zonar bijvoorbeeld), is dat er ook een ijshockey-equivalent is van hattrick. Nou ja, het is lang niet zo groots en goed, maar het is behoorlijk afgekeken (dus hetzelfde) van hattrick. Het is allemaal wat anders natuurlijk, maar ook zeker de moeite waard. Zeker omdat ijshockey de leukste sport ter wereld is. Als je je nu inschrijft, is de kans best groot dat je bij mij (Tilburg Trappers) in de divisie komt. Je kunt zelfs als je snel bent nog meedoen aan de bekercompetitie. Overigens doen er ook hattrick-celebrities als Mighty Murmels en Forza Mazinho mee...

De URL is http://www.ehockey.nu

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jamal schreef op 08 October 2003 @ 09:24:
Zij de man uit Roosendaal die voor Feyenoord is (ook een van de grote drie :r. Als jouw kennis van voetbal zo goed is, dan zou je weten dat voetbal draait dankzij de lokale supporters die bij hun cluppie gaan kijken en niet alle mensen die maar roepen ik ben voor Ajax, PSV of Feyenoord, omdat die toevallig in de top 3 staan.
Als kind zijnde ging ik altijd met mijn opa naar wedstrijden van Feyenoord en ben daar nooit meer van af geweken.

De grote drie? Dit seizoen zie ik Feyenoord dus niet bij de top 3 eindigen om eerlijk te zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hattrick ziet er wel even 1000x gelikter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 15:40:
[...]

Hattrick ziet er wel even 1000x gelikter uit :)
Helemaal mee eens! Maar wat niet is... ;)

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
2 - The Amazing Kletskoeken ? FC Magnetrondoos
1 - Knights of the Hokey ? Tikkie Terug
2 - Ajax Jeugdteam ? Grunn Boer'n
1 - Cannabis High ? 9worlds.net
1 - HHS ? Vitoria Gammaraes
2 - Oape City ? Power Pulp fc
1 - Vtown ? Tha Groove's
2 - firenzoos ? Fiets 'em d'r in
1 - Harlem Hattricks ? lvv Postduiven
1 - OO0nMe's Dreamteam ? FC Knoeikoekuh

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*GOT CUP UPDATE*

Heeft u ze al gepaperclipped???? :)

Doe dat dan snel!!

White Stripes - Visscher
Paralympic Tricycle Team - Nobbe United

Wie zal er deze keer de finale halen?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
thirdeye schreef op 08 oktober 2003 @ 15:12:
Overigens doen er ook hattrick-celebrities als Mighty Murmels en Forza Mazinho mee...
Het was wachten totdat dit een keer langskwam. Zelf heb ik sinds vorige week een team bij eHockey (ik speel in div 1.d). Voor vandaag heb ik een oefenwedstrijd geregeld met mede GoTter mankit (kiddy). Zal mijn eerste echte wedstrijd worden want afgelopen weekend had ik 2 walkovers :(

Heb trouwens met veel moeite 2 (hoog solid) spitsen kunnen kopen want een aantal spelers ging voor belachelijk veel geld weg (inclusief Yared's speler >:), en eentje waar een Belg steeds overbood, waarvan ik vermoed dat het een cheater is). In ieder geval heb ik 2 nieuwe spitsen voor de wedstrijd tegen Visscher, maar mijn aanval zal niet super zijn.

@Thije: Wij zullen gaan uitmaken wie de GoT-cup #3 gaat winnen (jammer Visscher >:) )

[ Voor 10% gewijzigd door Zonar op 08-10-2003 16:22 . Reden: reactie op Thije ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Als kind zijnde ging ik altijd met mijn opa naar wedstrijden van Feyenoord en ben daar nooit meer van af geweken.
Dat pleit dan voor je (maar niet voor je opa :p (of zijn opa, etc etc)). Mijn reactie kwam ook meer voort uit het feit dat je af geeft op supporters van 1 van de grote 3, terwijl je het zelf ook bent. Als je nu voor RBC zou zijn geweest, dan had ik wel waardering gehad voor je reactie.
De grote drie? Dit seizoen zie ik Feyenoord dus niet bij de top 3 eindigen om eerlijk te zijn.
Nee, maar het is wel een van de grote drie, qua financien en supporters.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties ten aanzien van het logo. Nogmaals, er zullen meerdere logos worden gemaakt, zodat jullie kunnen kiezen.

Heeft iemand toevallig het originele hattrick-font? (volgens Yared was er niemand, maar het kan geen kwaad dat te vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Aangezien ik pas begonnen ben (en nog geen team heb...), is de site altijd zo traag als de laatste paar dagen???

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 08 oktober 2003 @ 17:13:
Aangezien ik pas begonnen ben (en nog geen team heb...), is de site altijd zo traag als de laatste paar dagen???
Nee ze zijn de oude wedstrijdenreports aan het updaten + er worden veel friendlies gespeeld. Komt wel weer goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 17:21:
[...]

Nee ze zijn de oude wedstrijdenreports aan het updaten + er worden veel friendlies gespeeld. Komt wel weer goed dus!
Ok gelukkig, jammer ook dat ik steeds opnieuw moet inloggen, volgens mij werken ze niet met cookies. O ja als je eenmaal een team hebt kan je je teamnaam niet wijzigen meer he? Ook best wel jammer... En ik wil een team! :P. Ik wil meedoen ik heb er zin in!!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Btw, aan de mensen die al wat langer spelen, zou het lukken om in de voorlaatste week van het seizoen een formidable keeper te kopen voor 900k, ik zag enkele een paar weken geleden voor 1-1,1m weggaan, maar zelfs nu ook nog een aantal voor 1,5m. In theorie zouden de prijzen nog wel ietje kunnen dalen, maar als ik dus sowieso geen keeper voor 900k kan halen, dan kan ik beter nu wat verdedigers oid halen...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
1-1.1M is wel heel goedkoop, ikzelf ga ook een formidable gk kopen en heb er zo'n 1.3-1.4 voor over, maar ik denk dat aan het einde van seizoen het zo'n 1.2-1.3M moet gaan kosten, maar zowiezo geen 900k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

mankit schreef op 08 October 2003 @ 17:47:
1-1.1M is wel heel goedkoop, ikzelf ga ook een formidable gk kopen en heb er zo'n 1.3-1.4 voor over, maar ik denk dat aan het einde van seizoen het zo'n 1.2-1.3M moet gaan kosten, maar zowiezo geen 900k!
Hehe damned, ik had die keeper moeten kopen toen ik het geld had, nog net 1 thuiswedstrijd deze week voor de topper aan het eind v/h seizoen, en met een beetje geluk qua jeugdspelers hoop ik dat ik 1.1m ga overhouden, waarschijnlijk net genoeg voor zo'n keeper.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
ik zit nu te denken om nu al een winger van mij te gaan verkopen, heb voor de ijslander al een bod gehad van 4.5M en voor die griek 5.25M, maar ik heb eigenlijk pas liever aan het einde van het seizoen dat ik ze wil verkopen, want dan zijn ze nog meer waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zonar, gaat lekker he, 9-0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik even de aandacht voor de Pielewiepers, we mogen niet te vroeg juichen, maar een 3-1 voorsprong geeft natuurlijk vertrouwen voor de return!
Gefeliciteerd Xanathorn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Pielewiepers feli _/-\o_

wist niet dat er een return kwam :/

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hulde voor Xanathorn!!
Echt goed werk man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik stond gewoon tot de 60ste minuut 1-0 voor tegen een div2 team. Helaas wel met 1-3 verloren maar toch: ik had een weak middenveld en hij supernatural :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breng je me aan het twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 08 oktober 2003 @ 17:58:
ik zit nu te denken om nu al een winger van mij te gaan verkopen, heb voor de ijslander al een bod gehad van 4.5M en voor die griek 5.25M, maar ik heb eigenlijk pas liever aan het einde van het seizoen dat ik ze wil verkopen, want dan zijn ze nog meer waard!
ghhhhhhhhhhh... hoe kom jij in divisie 6??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
***************GoT-Cup***************

De halve finales gespeeld, en de finales zijn dus bekend. Eerst de uitslagen van vanavond:

Uitslag Halve Finales
#Team vs. TeamUitslag
29 White Stripes - Visscher 9 - 0
30 Paralympic Tricycle Team - Nobbe United 1 - 4

De finale zal dus gaan tussen White Stripes en Nobbe United. Paralympic Tricycle Team en Visscher zullen strijden om de 3e/4e plaats.

De wedstrijden voor volgende week zijn dus als volgt:

Loting Finales
#Team vs. Team
31 Nobbe United - White Stripes
# 3e/4e plaats
32 Paralympic Tricycle Team - Visscher

De loting is ook hier te zien.

En ook gelijk weer de gebruikelijke statistieken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Halve Finales

Goals
------------------------
Aantal Hattricks   1
Aantal Goals       14
Goals/wedstrijd    7
Goals/team     3,5

Gebruikte tactieken
-------------------------
Normal/geen vermelding  2
Counter-Attacks     1
Attack in the middle    1
Attack on wings     0
Pressing        0

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
De Totalen:

Statistieken    Datum       Wedstrijd/team          Score
---------------------------------------------------------------------------------
Meeste goals    17-09-2003  Paralympic Tricycle Team - 
                         Harlem Hattricks   8 - 3  
Meeste kijkers  10-09-2003  F.C. GoT - Tikkie Terug     2497 toeschouwers
Eerste goal 10-09-2003  [MUG] - Zaanmamma's     2e minuut
Meeste balbezit 10-09-2003  White Stripes           169 procent
Best Scorend    08-10-2003  White Stripes           9 goals
Totaal Scorend  08-10-2003  White Stripes           31 goals

Totaal aantal goals
--------------------
Aantal Hattricks   9
Aantal Goals       259
Goals/wedstrijd    8,63
Goals/team     5,033*

* Dit is het gemiddelde over alle rondes

Gebruikte tactieken
-----------------------------
Normal/geen vermelding  30
Counter-Attacks     16
Attack in the middle    20
Attack on wings     10
Pressing        10

Zoals te zien is, is er weer een vermelding van White Stripes bijgekomen in de statistieken. In een wedstrijd heeft hij de meeste goals gemaakt.

Wie o wie zal zich volgende week een heel seizoen lang het beste van GoT mogen noemen? Is dat White Stripes, die met zijn sterke optredens zich tot de torenhoge favoriet heeft gemaakt, of toch Nobbe United, die in de finale nog met een verrassing gaat komen? Over 7 dagen weten we het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
blabla iets teveel off-topic geblaat, kan dat ajb minder?

ne0, mankit vergat telkens ook te voetballen, maar gelukkig is nu klaar voor de 2e divisie.. dus hou hem in de gaten.

xanathorn, feli man!

zonar/thije, feli beide, en succes in de finale. Vischer was je op vakantie ofzo? :P

volgende week dinsdag, degene die er het eerst aan denkt, maak ff een poll wie de GoT Cup gaat winnen en met de hoofdprijs ervandoor gaat ;)

metalmeijer is zich waanzinnig aan het inzetten voor een nieuw logo zoals jullie zagen in het voorbeeld. het gaat mij vooral om henk in voetbalstijl, dus heb ik die los gevraagd in verschillende formats zodat we hem kunnen verwerken in allerlei uitingen en niet alleen in de balk. metalmeijer _/-\o_ ook al maak je hem niet zelf, je regelt het toch maar weer mooi ff ;)

thirdeye, focus op hattrick ;) it's worth it

royz, the longer you need to wait, the sweeter the taste :P
hoe heet je team?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
TIP

kleine reminder voor nieuwe spelers (en zij die het vergeten zijn)

De laatste paar weken zijn er geen zondagmatches, dus ook geen inkomsten.
Eveneens zal iedereen met weinig geld proberen thuis te spelen tijdens de friendlies...

Dus...

Houdt hier rekening mee bij bijvoorbeeld grote aankopen.

Lees nog ff in de beginpost de faqtip van Xanathorn over hoe het einde seizoen verloopt ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9-0 van Zonar is wel ontzettend geflatteerd als ik naar beide teams kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Wat zijn de verwachtingen?

Poll: Wie denk jij dat de GoT-Cup gaat winnen?
White Stripes
Nobbe United
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4509&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 08 oktober 2003 @ 19:52:ne0, mankit vergat telkens ook te voetballen, maar gelukkig is nu klaar voor de 2e divisie.. dus hou hem in de gaten.
te druk met traden geweest waarschijnlijk zo te zien... ik dacht dat ik er wat van kon, maar dit is andere koek :P

btw, ik vind wel dat traden te makkelijk is op de huidige manier... en niet echt realistisch, er zou bijv. met contracten gewerkt moeten worden ofzo (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag hoor (en het is ook niet bedoeld als Spam), maar waarom wil niemand mijn 2 andere transferspelers niet kopen? Zijn de abilities niet goed genoeg, of zijn ze gewoonweg te duur? Het gaat om de speler 16317889 voor 30.000 en de speler 16317883 voor 25.000. Vooral van de laatste had ik toch verwacht dat ie wel makkelijk verkocht zou worden ("goed" voor passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Jamal schreef op 08 October 2003 @ 09:24:
[...]

En wat is er mis met R.B.C. je lokale clubje? Support your locals!!! <censuur> <censuur>

[...]
Zij de man uit Roosendaal die voor Feyenoord is ....
Hee.. is The Dolf ook een Roosendaler?
Wat leuk.
Ik ben overigens voor PSV, en een beetje voor RBC natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13-09 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

wat heb ik nou opeens aan me broek hangen??? ik heb opeens 2 rode kaarten :| en de match van zondag kan ik niet bekijken. sjit man, beide op het middenveld en het zijn spelers die zondag voor het laatst gespeeld hebben. Maar ik kan me er maar 1 herinneren (2x geel). dit is echt zwaar klote kan iemand even kijken op match 8201657 het bij hem/haar ( ;) ) het wel doet?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Yukkie schreef op 08 oktober 2003 @ 22:28:
wat heb ik nou opeens aan me broek hangen??? ik heb opeens 2 rode kaarten :| en de match van zondag kan ik niet bekijken. sjit man, beide op het middenveld en het zijn spelers die zondag voor het laatst gespeeld hebben. Maar ik kan me er maar 1 herinneren (2x geel). dit is echt zwaar klote kan iemand even kijken op match 8201657 het bij hem/haar ( ;) ) het wel doet?
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'Cdate'

/Common/includes/matchDetails_subs.asp, line 223
Nee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

sjit, das echt minder :( tis nu officieel: ik baal als een stekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

http://www.riskefet.demon.nl/jasper/hattrick/8201657.html daar staat je match :)

edit; ik had mijn hattrick op engels gezet aangezien die foutmelding erop duidt dat een datumconversie niet helemaal lekker gaat ;)

[ Voor 46% gewijzigd door j_du_pee op 08-10-2003 22:52 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

of je link is stuk, of er is iets mis, maar er gebeurt nix als ik er op klik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hmm, bij mij doet hij het echt anders...

anyway:
In the 22nd minute Zooropss Herschel O'Hagan received a yellow card for going into a challenge studs first.
en
The game was close to savage at times, and Zoorops`s Herschel O'Hagan received a second yellow card in the 73rd, his ticket out of the game.
was het je om te doen toch :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
j_du_pee schreef op 08 October 2003 @ 22:50:
http://www.riskefet.demon.nl/jasper/hattrick/8201657.html daar staat je match :)

edit; ik had mijn hattrick op engels gezet aangezien die foutmelding erop duidt dat een datumconversie niet helemaal lekker gaat ;)
Waarom kan jij de wedstrijden wel bekijken?
de .155 deed het niet, .157 wel. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 09-10-2003 00:54 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:13:
Misschien een stomme vraag hoor (en het is ook niet bedoeld als Spam), maar waarom wil niemand mijn 2 andere transferspelers niet kopen? Zijn de abilities niet goed genoeg, of zijn ze gewoonweg te duur? Het gaat om de speler 16317889 voor 30.000 en de speler 16317883 voor 25.000. Vooral van de laatste had ik toch verwacht dat ie wel makkelijk verkocht zou worden ("goed" voor passen).
Bram, we kunnen niet zien wat de skills zijn van je speler zolang ze niet op de transferlist staan. Wat ik wel kan doen is in HAM kijken (zolang het nog duurt) wat zijn transferwaarde is. Mail me hiervoor zijn complete stats in het engels (yared@valheru.nl)

Makkelijkste manier is naar de spelerspagina te gaan >> translate this page to english (rechtsonder) >> copy/paste de hele pagina >> mail yared :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thije gefeliciteerd!

Zat eraan te komen dat ik toch een keertje zou verliezen. Zorg wel dat je 'm wint he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 09 October 2003 @ 09:26:
[...]

Bram, we kunnen niet zien wat de skills zijn van je speler zolang ze niet op de transferlist staan. Wat ik wel kan doen is in HAM kijken (zolang het nog duurt) wat zijn transferwaarde is. Mail me hiervoor zijn complete stats in het engels (yared@valheru.nl)

Makkelijkste manier is naar de spelerspagina te gaan >> translate this page to english (rechtsonder) >> copy/paste de hele pagina >> mail yared :)
Ze zijn uiteindelijk toch nog verkocht. In de laatste 4 uur gingen er ineens toch veel mensen op bieden. Maar toch bedankt voorje aanbod! Blijft toch een lastig spelletje, dit is mijn eerste seizoen en ik ben voornamelijk bezig om jonge spelers aan te trekken en te trainen, en veel te steken in mijn jeugdopleiding. Kortom: investeren in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 11:58

Xanathorn

Mmorpg addict

Bedankt voor de felicitaties, met 3-1 winnen is echt te gek. Nu maar hopen dat ik de return ook ga winnen. Hangt ervan af wat Veneboer zondag in de league gaat doen, dat team heeft de twijfelachtige eer alle spelers te vernielen die in zijn bereik komen ;(. Mythical middenveld zit er dan wel in als iedereen weer mee kan spelen., dus grote kans maak ik zeker wel. Laten we het hopen want de league is toch zowat gelopen en één keer in de finale staan van de beker heeft wel wat :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn gister mijn A-elftal ingezet in de oefenwedstrijd (dacht toch echt dat ik mn B-elftal had ingezet) 2 basisspelers erafgetrapt :( gelukkig maar voor 1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Met 9-0 winnen is natuurlijk mooi, maar volgende week worden de echte prijzen pas verdeeld :) Zelf had ik wel verwacht te winnen, maar met iets van 4-1. Nu maar hopen dat de teamgeest een beetje op peil blijft omdat ik nogal wat transfers heb deze en volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ik ga waarschijnlijk mijn Griekse winger verkopen voor 5.5M een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel wat meer specs geven zeg. En jij als ervaren transferspecialist hebt dat toch niet nodig ;) of gewoon patsen met je hoge values

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nu staat die Griek voor 7.5 miljoen. Nou, te duur zeg ik je

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorige week een leuke speler uit de jeugd, weet zn precieze stats niet meer:
Maarten van Graafeiland (16820220
ik heb hem zelf verkocht voor 545k hij was 17jr goed verdedigen en goed vleugelspel, khad er echt veeeeel meer voor kunnen krijgen.
Die gast die hem gekocht had trainde 1 week en toen had ie uitstekend verdedigen :)
Die heeft hem weer voor 1.057.000 verkocht :(
Wat denken jullie, zou die team nl nog kunnen halen ?
hij had voor de rest trouwens zwak/matig skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie zonder onderbreking wordt doorgetraind door een goede trainer met veel hulpjes, zou die als vleugelverdediger een heel eind kunnen komen.

/me Metal Meijer wilde dat hij is een keer zo'n geweldige verdediger als YP had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als gewone verdediger zou ie het waarschijnlijk ook wel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT-HT Meeting

check dit nog even ajb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Ach voor zelfs zulke spelers is het maar toeval wat iemand voor wilt geven! Maar op zich 5.5M betekent dat minder dan 2 seizoenen trainen ik een winst kan maken van 4.5M!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Wie is het trouwens opgevallen dat spelhervatten opeens meer gewicht heeft gekregen ? Sinds ik er een beetje op ben gaan letten heb ik in 9 van de 10 wedstrijden waarin mijn goed scoren/passen/spelhervatten spits speelde een pingel gekregen en ook allemaal verzilverd. Vorig seizoen met dezelfde spits kreeg ik een stuk minder pingels mee, maar nog steeds veel, vergeleken met andere teams. ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Het is me niet opgevallen... ik kreeg vorig seizoen wel vaker een penalty, dit seizoen volgens mij nog helemaal niet gekregen. Ik krijg nu wél vaak een goal tegen in de vorm van een afstandschot. Dat was toch ook spelhervatting ?

En die spits van jou is gewoon een matenaaier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik krijg niet iedere partij pingels, maar de afgelopen wedstrijden scoort mijn uitstekende spelhervatter wel bovengemiddeld veel. Afgelopen partij 4 keer(1pingel, 1 vrije trap), wedstrijd ervoor 1 penalty, wedstrijd daarvoor 2 penalties :P

Het is zelfs zo, dat hij de 2e helft van dit seizoen meer gescoord heeft dan mijn uitstekend scorende spits :)

kan toeval zijn natuurlijk ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Het gaat niet om het aantal doelpunten, doelpuntenmaker is nl random (op pingels na dus >:)) maar om het aantal penalties. Ik weet niet of het zo is, maar volgens mij lijkt het er wel op dat hoe meer spelers je hebt die kunnen spelhervatten, hoe makkelijker je een penalty of special event krijgt. Daarom ga ik in die tussenweken 2x spelhervatten trainen, dan heb ik 5 man met uitstekend spelhervatting of misschien hoger in de basis, nu 5x goed...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet juist de bedoeling om in die tussenweken op de conditie te trainen? Of heb ik het dan weer verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik train nu al op conditie, dan heb ik straks een voorsprong voor het volgende seizoen.

Voor zover ik weet moet je de laatste 2 weken (ofzo) trainen op conditie. In de tussen weken kun je dan spelhervatting doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... heb ik t dus al weer verkeerd begrepen :) Ik had zoiets ergens op een website gelezen. Misschien dat er mensen zijn die er nog weer anders over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Mwoah, het is niet echt moeten, het is alleen zo dat je in die tussenweken maar 1 oefenwedstrijd per week hebt, dan kan je beter iets trainen waarvoor sommige spelers niet hoeven te spelen, zoals conditie, spelhervatten, schieten. Aangezien de conditie van mijn spelers al redelijk op peil is en ik scoring train, heb ik meer aan spelhervatten dan conditie, ook omdat de laatste keer conditie trainen in die weken nou niet echt bepaald het gewenste resultaat opleverde (aka kapottt dooie vorm in het begin).

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ik train conditie een paar weken, meestal begin ik op de vrijdag voor de laatste competitie, en daarna nog 1 of 2 weken vorm (conditie gaat ten nadele van vorm ;)) afhankelijk van de vorm op dat moment.

spelhervatten train ik niet, ik doe het gewoon met de spelers die ik heb en als ik een nieuwe speler koop en ik mag kiezen, kies ik altijd voor de betere spelhervatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is bijv. dan 2 of 3 weken conditie training genoeg? Ik had altijd begrepen dat training pas loont als je het een lange tijd volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Bij conditie training merk je het al na één training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen, ik ben net lid van de "Global Player Exchange Federation" geworden! Leuke federatie die nog maar net in de lucht is en zich inzet voor het ruilen van spelers. Een league-genoot van mij is er president :)
Check g-pef.tk!

En dan nog een tip: op HT-Arena kun je geheel gratis een team-webpagina maken, met logohosting en spelers direct uit HRF's halen enzo, ook leuk.

Mijn pagina bijvoorbeeld: http://www.ht-arena.com/bzf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Hattrick is een fantastisch spelletje, maar af-en-toe snap ik het niet helemaal.
Ik heb afgelopen week een nieuwe middenvelder gekocht die in staat is om 3,5 ster te halen :) (is erg veel voor een bescheiden vijfde klasser). Dit is hem:
-----------------------------------------------------------------------
Vladimir Kaplinski (2538273)
27 years, solid form, healthy

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: weak Defending: weak
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
----------------------------------------------------------------------

De stats van deze jongen zijn toch bepaald niet best zou ik zeggen, maar 3,5 ster met solid vorm als inner midfielder is toch wel weer heel aardig...

Vorige week heb ik deze speler gekocht:
-----------------------------------------------------------------------
Florian Umlauft (14555826)
31 years, solid form, healthy

Stamina: weak Goaltending: wretched
Playmaking: passable Passing: disastrous
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: solid
------------------------------------------------------------------------

Deze stats ongeveer gelijkwaardig aan die van Kaplinski, met zelfs solid winger! Toch haalt hij maar 2 sterren met solid vorm als winger op het middenveld (wel met als opdracht to the middle). Waarom??? Is conditie (stamina) dan zo belangrijk? Of zijn de betere passing skills van Kaplinski doorslaggevend?

Geen idee of iemand hier een zinnig antwoord op kan geven, maar ik wou het toch proberen :P

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Conditie is inderdaad belangrijk voor je middenvelders
en passing op de vleugel is niet echt doorslaggevend

[ Voor 14% gewijzigd door The_Marsmellow op 09-10-2003 23:31 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:48:
(...)
ik heb hem zelf verkocht voor 545k hij was 17jr goed verdedigen en goed vleugelspel, khad er echt veeeeel meer voor kunnen krijgen.
Die gast die hem gekocht had trainde 1 week en toen had ie uitstekend verdedigen :)
Die heeft hem weer voor 1.057.000 verkocht :(
Wat denken jullie, zou die team nl nog kunnen halen ?
hij had voor de rest trouwens zwak/matig skills
Het nl. team zou ie kunnen halen, als hij jarenlang door wordt getraind, maar waarschijnlijk is 't niet. In het U20 team komt ie zeker niet, 17 of 18 jaar maakt daarvoor niet uit (zelfde wk) en ik heb een 18 jarige speler matig vleugel en formidabel (halverwege uitmuntend) verdedigen en die zal het helaas ook niet halen.
Misschien leuk om even te vermelden: Dama heeft hiervoor een site met onze talentjes gemaakt, zie: http://members.fortunecity.com/damazinho/U20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, kan de trainingsupdate niet meer meemaken (net nu ik een leuke update verwacht...), naja, dan ga ik nu toch maar eens ff een weekendje London doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet achterblijven:

http://www.ht-arena.com/Bad_Clusters (nu met commentaar bij elke speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

:| Ik hoop wel dat een van m'n spelers deze week in positie spel omhoog gaat... train het nu al 6 weken... en alleen in de eerste week 1 in speler 1 omhoog gegaan...

heb een matig coach met 8 assistent trainers en 2 keeper trainers... ik word er een beetje hopeloos van :|

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat duurt echt wel een aantal weken hoor. Met een goed coach (er vanuitgaande dat je spelers op de eerste trede van een positiespel-skill staan) duurt dat geloof ik 8-9 weken.
Op deze site kan je meer informatie vinden over Hattrick en hoelang een training duurt.

http://www.databased.at/hattrick/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Ik kreeg een bericht dat ik geen training gehad heb deze week... In een oefenduel per ongeluk met 2 - 6 - 2 gespeeld. Krijg ik dan geen training van de woensdag, of krijgen de jongens van zondag ook geen training?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 09:09:
Dat duurt echt wel een aantal weken hoor. Met een goed coach (er vanuitgaande dat je spelers op de eerste trede van een positiespel-skill staan) duurt dat geloof ik 8-9 weken.
Op deze site kan je meer informatie vinden over Hattrick en hoelang een training duurt.

http://www.databased.at/hattrick/index.asp
Ja dat weet ik wel, maar ik speel altijd 3-5-2 dus kan per week 10 man trainen... dus dat zijn 60 trainingsmankeren (of zo) in totaal... dan mag je toch wel meer dan 1 keer verhogen verwachten

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op 10 October 2003 @ 09:17:
[...]

Ja dat weet ik wel, maar ik speel altijd 3-5-2 dus kan per week 10 man trainen... dus dat zijn 60 trainingsmankeren (of zo) in totaal... dan mag je toch wel meer dan 1 keer verhogen verwachten
Dat ligt er dus maar net aan waar die spelers stonden toen je begon met trainen. Die speler die al in de eerste week omhoog ging, zat er dus al bijna en die anderen niet. In je aankoopbeleid van jonge trainbare middnevelders kan je daar natuurlijk rekening meehouden.

Zelf koop ik altijd high-passable verdedigers (dat kan je ongeveer aan de waarde inschatten), maar voor middenvelders weet ik dat niet precies.

Edit: "De teamgeest zakte toen een van de spelers vertrok en de rest van het team zich zorgen over hun toekomst begonnen te maken".

8)7 , slaat ook weer nergens op. Dat was een speler die er maar 2 weken bij was en bedoelt voor de handel. Ze mogen in Hattrick wel eens wat doen aan de willekeur van dit soort gebeurtenissen. Als er nou een speler vetrekt die meer dan 30 wedstrijden heeft gespeeld, kan ik me er iets bij voorstellen. Het zou het realiteitsgehalte wel ten goede komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Dit is juist ingesteld om tegen dat handelen tegen te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Jamal schreef op 10 oktober 2003 @ 09:00:
:| Ik hoop wel dat een van m'n spelers deze week in positie spel omhoog gaat... train het nu al 6 weken... en alleen in de eerste week 1 in speler 1 omhoog gegaan...

heb een matig coach met 8 assistent trainers en 2 keeper trainers... ik word er een beetje hopeloos van :|
just keep on going. Vandaag eindelijk de tweede middenvelder naar solid. Volhouden levert meer op dan veranderen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

mankit schreef op 10 October 2003 @ 11:56:
Dit is juist ingesteld om tegen dat handelen tegen te gaan!
hoe weet jij dat nou, jij handelt toch nooit 8)7 ;)

de TU is nog niet compleet, maar ik zie al wel een 17 jarige aanvaller die naar goed scoren is gegaan :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nepzooi 3 aanvallers met 6 weken training vanaf dat ik ze gekocht heb nog niet gestegen :( alleen ik waarde dan.

wel 1 of andere turk in baggervorm naar uitstekend scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Nou, in elk geval 1 speler 1 positie spel omhoog, en 5 vorm omhoog en 2 omlaag:

Nigel Kloppenberg (15325140)
20 years, passable form, has disastrous experience.

Assessed value: 159 000 Euro

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

joepie!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Hmzz, ik begrijp het niet meer helemaal. Eerst krijg ik een bericht van Hattrick, dat ik even naar mijn secretaresse moest (ik wist helemaal niet dat ik die had... zal wel pro deo gaan ;) ) en die vertelde dat ik geen training kreeg doordat ik met een vreemde opstelling had gespeeld (2 - 6 - 2). Ok, ik begrijp dat, ik had nog wel de hoop dat mijn team van zondag wel gewoon training had gehad...

En nu, zijn er twee middenvelders (die woensdag hebben gespeeld in de 2 - 6 - 2 formatie) in positiespel van redelijk naar goed gegaan... :/

Edit: even bijgevoegd wat ze vertelden...

Je secretaresse wil je wat vertellen
Oke, laat maar horen wat je secretaresse te zeggen heeft.

2003-10-10 De rare tactiek die tijdens één van je wedstrijden deze week werd gespeeld, zorgt ervoor dat een week van training verloren gaat
.

[ Voor 23% gewijzigd door Sandyman538 op 10-10-2003 13:32 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei 3 spelers in skill omhoog 1 naar formidable (18jaar) 1 naar excellent en 1 naar solid (beiden 17). Helaas ging mijn super Griek niet omhoog dus dan maar volgende week naar formidable (17). Wel veel vorm omlaag hier. grote crisis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Bij mij ook een goeie update, iedereen in conditie vooruit... maar ik had ook niets anders verwacht :P En mijn vorm crisis gaat ook achteruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Bij mij 2 wingers van 18 jaar naar Brilliant! Maar voor het eerst sinds weken een negatieve vorm update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Vorm ging weer eens achteruit.

Wel een 28 jarige middenvelder naar solid gegaan (na 23 weken) en een solid middenvelder die ik eergisterennacht heb gekocht (ik heb hem dus niet getraind) die is naar excellent gegaan. Is ook regelrecht op de transferlist terecht gekomen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Lijkt wel bij bijna iedereen hetzelfde te zijn; ook bij mij vorm achteruit (8 omlaag, 4 omhoog) en een aanvaller die met verdedigen van wretched naar poor is gegaan...
Dat schiet lekker op 8)7

Ik heb nog een vraagje trouwens. Weet iemand hoe je bij HAM de verdedigers, middenvelders en aanvallers moet instellen mbt passen, conditie, scoren, verdedigen en spelmaken? Een link naar een webpagina zou erg handig zijn. Volgens mij klopt het niet helemaal wat HAM met de default instellingen laat zien.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik voor Hattrick de "Absolute Manager", echter, nu ik de update van vandaag probeerde te download (de .hrf van 10-10 dus), krijg ik een leeg scherm. Mijn spelers staan er niet meer in! Enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

volgens mij omdat Hattrick van ANSI naar UTF-8 encoding is gegaan. Das cryptotaal voor een characterset die je locale taal ondersteund naar een die alle talen ter wereld in zich heeft.
Dat kan je AM kennelijk niet lezen. Je kunt een .hrf waarschijnlijk nadat hij is gedowload openen in notepad, en vervolgens save as -> encoding: ansi. Om het daarna opnieuw in te lezen in AM.

Ik kan dit niet testen nu, maar lijkt me een reele oplossing hiervoor ;) (natuurlijk moet AM dit ook gewoon gaan ondersteunen...)

edit; een beetje zoekwerk levert dit op:
Note 2: Today Monday 2003-10-06 Hattrick changed the text coding to Unicode/UTF8 and this might cause problems in current versions of AM
op http://jonas.nu/hattrick/absolut/

lees ook dat het gebruik van oude versies binnenkort als cheaten wordt gezien ivm de nieuwe CHPP regels ;)

[ Voor 26% gewijzigd door j_du_pee op 10-10-2003 17:38 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
dreamtheater schreef op 10 oktober 2003 @ 16:31:
Lijkt wel bij bijna iedereen hetzelfde te zijn; ook bij mij vorm achteruit (8 omlaag, 4 omhoog) en een aanvaller die met verdedigen van wretched naar poor is gegaan...
Dat schiet lekker op 8)7

Ik heb nog een vraagje trouwens. Weet iemand hoe je bij HAM de verdedigers, middenvelders en aanvallers moet instellen mbt passen, conditie, scoren, verdedigen en spelmaken? Een link naar een webpagina zou erg handig zijn. Volgens mij klopt het niet helemaal wat HAM met de default instellingen laat zien.
Volgens mij klopt dat wel hoor. En je kan sowieso zien welke speler de betere is op een bepaalde positie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Katala schreef op 10 October 2003 @ 17:37:
[...]

Volgens mij klopt dat wel hoor. En je kan sowieso zien welke speler de betere is op een bepaalde positie ;)
Dat is zeker niet altijd het geval. Ik heb bijvoorbeeld een matige verdediger (5516426) die 3 sterren haalde in de laatste wedstrijd (excellent vorm, dat wel) als wing back. HAM geeft hem een 5 als verdediger en een 4,6 als wing back.
Verder heb ik een goede verdediger (15105689) die maar 2,5 ster (solid vorm) als max haalt (tot nu toe). HAM geeft hem een 7 als verdediger en een 5,8 als wing back.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat die instellingen beter kunnen, al weet ik niet hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Zoals verwacht geen van de goede spitsen omhoog, wel 3 van de 4 hoog solid spitsen die ik deze week gekocht heb :) Vorm is licht omhoog gegaan, vooral reserves).

2 - The Amazing Kletskoeken – FC Magnetrondoos
1 - Knights of the Hokey – Tikkie Terug
1 - Ajax Jeugdteam – Grunn Boer'n
1 - Cannabis High – 9worlds.net
3 - HHS – Vitoria Gammaraes
1 - Oape City – Power Pulp fc
1 - Vtown – Tha Groove's
2 - firenzoos – Fiets 'em d'r in
1 - Harlem Hattricks – lvv Postduiven
1 - OO0nMe's Dreamteam – FC Knoeikoekuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
dreamtheater schreef op 10 oktober 2003 @ 18:11:
[...]

Dat is zeker niet altijd het geval. Ik heb bijvoorbeeld een matige verdediger (5516426) die 3 sterren haalde in de laatste wedstrijd (excellent vorm, dat wel) als wing back. HAM geeft hem een 5 als verdediger en een 4,6 als wing back.
Verder heb ik een goede verdediger (15105689) die maar 2,5 ster (solid vorm) als max haalt (tot nu toe). HAM geeft hem een 7 als verdediger en een 5,8 als wing back.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat die instellingen beter kunnen, al weet ik niet hoe...
Geeft die 7 niet aan dat die verdediger goed is in verdedigen, niet hoe goed hij werkelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Katala schreef op 10 October 2003 @ 17:37:
[...]

Ik heb een spelertje (te koop trouwens)
code:
1
2
3
4
Stamina:       weak            Keeper:     disastrous 
Playmaking:    excellent       Passing:    poor 
Winger:        poor            Defending:  weak 
Scoring:       inadequate      Set Pieces: poor

HAM geeft aan dat ie een 5.8 krijgt als verdediger en een 3.6 als innermid. Kan volgens mij absoluut niet kloppen

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Klopt wel, de speler heeft namelijk een nogal slecht stamina voor een middenvelder. Maar 5.8 voor een verdediger lijkt me wel erg hoog voor een speler met weak defending :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zonar schreef op 10 October 2003 @ 18:32:
Klopt wel, de speler heeft namelijk een nogal slecht stamina voor een middenvelder. Maar 5.8 voor een verdediger lijkt me wel erg hoog voor een speler met weak defending :?
Sorry. Ff verkeerd gekeken. Moet 5.4 zijn hoewel ik dit nog steeds veel te hoog vind.
En zijn conditie is idd niks, vandaar de verkoop.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Katala schreef op 10 October 2003 @ 18:23:
[...]

Geeft die 7 niet aan dat die verdediger goed is in verdedigen, niet hoe goed hij werkelijk is ?
Nee, die 7 is een 7,0 en geeft zijn score aan voor verdedigen.
HAM kijkt bij verdedigers alleen maar naar de vaardigheid wat betreft verdedigen. Een matig verdediger krijgt een 5,0; een redelijk verdediger een 6,0 en een goed verdediger een 7,0, etc. Stamina, passing, ervaring en alle andere dingen tellen niet mee (bij de standaardinstellingen althans), terwijl die toch wel degelijk invloed lijken te hebben (in ieder geval een paar van deze onderdelen).
Bij middenvelders en aanvallers is de verdeling anders en lijkt beter te zijn, al is ervaring nog nergens meegenomen :?

Nogmaals, zeker nu met hattrick 6.5, waar ervaring belangrijker schijnt te zijn geworden, moeten er betere instellingen mogelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Zonar schreef op 10 October 2003 @ 18:32:
Dit kan absoluut niet. Met de standaardinstellingen kijkt HAM kijkt bij middenvelders (inner midfield) voornamelijk naar playmaking (ongeveer 60%), defending (20%) en passing (20%). Stamina speelt bij die rating geen enkele rol!!! Die middenvelder zou minimaal een 7,0 moeten krijgen...

Een 5,4 voor verdedigen (centraal) is met de standaardinstellingen onmogelijk! Misschien heb je (The Dolf bedoel ik) per ongeluk de instellingen zelf veranderd (bij functions/settings/players1 of players2)???

En om welke speler gaat het zich? Dan kijk ik het in HAM even na...

[ Voor 6% gewijzigd door dreamtheater42 op 10-10-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Je hebt gelijk. Instelling waren niet goed. Heb hem terug gezet op de standaardwaarden en dat lijkt er een stuk beter op. 6.2 als inmid en 4.0 als defender.

Gezocht!
Router

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.