Net gebeld naar chello.
HD: Er is geen storing meneer zal wel aan uw pc liggen.
IK:Ik vertel u dat ik nu bij mij en bij mijn moeder maar een download heb van 100kb volgens speedtest.
HD: Het zal dan wel aan uw pc liggen. Firewall, virusscanner, windowsupdate.
IK:Echt niet. Speedtest gedraaid zonder dat dit aan staat en nog is het traag.
HD: Dan moet ik uw adviseren XP opnieuw te installeren.
IK:Wat is dat nu voor een stomme opmerking. Omdat jullie niet kunnen zien of er een storing is ligt de fout bij mij. Vreemd dat ik, mijn moeder en nog een paar mensen op verschillende postcodes allemaal hetzelfde probleem hebben.
HD: maar op een klantenbestand van duizenden mensen is dat niet veel.
IK:Wel toevallig dat men allemaal hetzelfde probleem heeft.
HD: zal dan wel aan hun pc liggen.
IK:Jullie zijn wel erg simpel om mensen zo in het riet te sturen omdat jullie denken dat bij jullie alles goed werkt dus ligt het aan de klant ze pc
HD: meneer, er is mij niks bekend en testen laten zien dat het goed is.
IK:en als ik speedtest doe en zie wat mijn download is en die van andere mensen dan gaat er niet iemand even denken dat er misschien iets mis is op een server of zo
HD: bij ons is niks mis
IK:Oke, dan stuur ik wel een mail met de testen van mij en van andere mensen met speedtest dan kunnen jullie zelf zien wat er aan de hand is
HD: doe dat meneer maar weeet niet of er iets mee word gedaan.
IK:Afwachten maar ik roep de mensen wel op om lekker te gaan zeuren bij de helpddesk zodat jullie eens inzien dat er iets ergens fout zit.
HD: nou nou meneer, daar ben ik niet blij mee.
IK:Nee, dan moet je veel telefoontjes aannemen en daar ben je niet blij mee, kan ik ook niks aan doen
HD: ik denk toch echt dat het uw pc is meneer.
IK:Ik denk toch echt dat jullie het zijn als ik zo al 6 mensen nu weet die allemaal hetzelfde prbleem hebben en allemaal sinds gisteravond.
HD: vreemd
IK:Ik kan niet eens online gamen omdat ik steeds uit de server word gekickt vanwege een te hoge ping
HD: nee, dat klopt niet
IK:Dat zei ik 10 minuten geleden al
HD:U moet dan maar een mail sturen naar support@chello.nl met uw bevindingen
IK:Dat zal ik zeer zeker gaan doen ja want ik betaal niet 50 euro in de maand om alleen maar een beetje internet te kunnen doen die ik vroeger ook met een 56k modempje deed.
HD: Dat zal wel mee vallen meneer
IK:Maak jij nu maar een notitie dat de rest ook van de helpdesk weet dat er mensen zijn met een trage verbinding en dat als er meer zijn dat jullie lampje eens gaat branden dat er toch iets mis is met de lijn.
HD: er is niks mis meneer
IK:(ik noem nu de mensen die net gepost hebben hier ) vreemd dat er nu al zoveel mensen zijn op verschillende adressen die sinds gisteren allemaal ineens een trage verbinding hebben.
HD: toeval meneer
IK: in dit soort toevallig heden geloof ik niet.
HD: meneer, ik kan u niet verder helpen.
IK: nee, want jij heb je boekje afgewerkt wat voor je neus ligt en nu weet jij verder ook niks meer om te doen.
HD: Meneer, dit gesprek leid tot niks.
IK: wel als jij een notitie maakt en je chef op de hoogte stelt dat er iets aan de hand is
HD: er is niks aan de hand
IK: dus jij houd het erop dat toevallig 7 pc's met chello allemaal sinds zaterdag ineens heel traag zijn toevallig is.
HD: op zo'n groot klantenbestand kan dat
IK: hahahaha als jullie zo doorgaan kon je klantenbestand weleens gaan krimpen
HD: Meneer, ik wil dit gesprek stoppen
IK: iik ook want. Maak jij maar een mail naar je chef met wat ik gemeld heb en ik stuur nog een mail naar support en dan zien we wel weer verder.
HD: goed meneer
IK:veel sucses met je foon dienst, kon weleens druk gaan worden voor je
Goedemiddag
Dus ik zou zeggen
Allemaal de helpdesk bellen 0900-1580 en vertellen dat je verbinding super traag is. Is zien of het lampje dan bij ze gaat branden.