Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.517 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Reignman schreef op 09 October 2003 @ 19:58:
Krijgt overal wel goede cijfers dat Eternal Darkness.... kan alleen nergens een trailer of filmpje vinden (ign wel... maar heb geen abbo daar) iemand toevallig een linkje..?
Ik vond het oersaai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Wom

Thelema schreef op 09 oktober 2003 @ 21:56:
ja, dat ding kwam hier een tijdje terug al voorbij, incl pic
Tja, de naam zegde me niks, maar toen ik het principe hoorde ging er wel een belletje rinkelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.polygonmag.com/ftp/media/iq1.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-07 15:55
Weet iemand waar ik de import game "Winning Eleven 6: FE" kan bestellen?

Ik heb het geprobeerd bij IG-shop, maar na 4 maanden wachten, mailen en bellen hebben ze het nog steeds niet geleverd. Maar ik kan geen andere winkel vinden die het ook verkoopt. Ik wil deze game zo graag!!! :'(

-------------------------------------
now playing : Soul Calibur 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 14:05

SD5k

>4&X

deltaquad_1979 schreef op 09 oktober 2003 @ 22:14:

Ik heb het geprobeerd bij IG-shop, maar na 4 maanden wachten, mailen en bellen hebben ze het nog steeds niet geleverd. Maar ik kan geen andere winkel vinden die het ook verkoopt. Ik wil deze game zo graag!!! :'(
www.lik-sang.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
en als je geen creditcard hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
deltaquad_1979 schreef op 09 October 2003 @ 22:57:
en als je geen creditcard hebt?
Dan wordt het moeilijker, je kunt er vast toch wel ergens 1 gebruiken ?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
.....
je hebt dus composiet (1 tulp/scart)
rgb scart en component.
waarvan component natuurlijk de beste is.. maar er zijn niet ontzettend veel tv's die deze aansluitingen hebben (3x tulp)......
Heb zelf een Nintendo RGB-kabel op de RGB-scart aangesloten en idd veel beter beeld.... idd ff een uitgave (helemaal omdat een 3thparty kabel 20,- goedkoper is) maar wel waard ;)

[ Voor 19% gewijzigd door TheBoneCollector op 09-10-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 11:48
Gman schreef op 09 oktober 2003 @ 14:23:
Thelema > Ik wil de cube ook mee naar lan's, volgens mij is een VGA box net zo duur en een veel betere oplossing, TV In heeft zo z'n beperkingen, o.a. de resolutie.
Ik moet nog zo'n VGA box lenen en uitproberen, misschien heeft iemand anders al ervaring hiermee.
Mocht je willen, dan kan je die van mij lenen/ overkopen. Ik had deze bij yesasia gehaald. Mail me maar op wai2z@hotmail.com als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ok jongens kan iemand in 1 post perfect uitleggen met plaatjes en al, hoe het zit met scart.. rgb en nintendo en 3rd party kabels. Wat is het verschil etc etc
Misschien kan dat stukje dan gelijk in de begin post worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Anoniem: 25534 schreef op 10 oktober 2003 @ 00:09:
Ok jongens kan iemand in 1 post perfect uitleggen met plaatjes en al, hoe het zit met scart.. rgb en nintendo en 3rd party kabels. Wat is het verschil etc etc
Misschien kan dat stukje dan gelijk in de begin post worden toegevoegd.
Gebruik anders de HGGCT-search ofzow, is namelijk al vaker besproken :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

NvE schreef op 10 oktober 2003 @ 00:28:
[...]

Gebruik anders de HGGCT-search ofzow, is namelijk al vaker besproken :)
See vorige bladzijde, daar dus ook. alleen kris kras door elkaar door meerdere mensen, dus als dat allemaal in 1 post, duidelijk kan, kan het als goede info ook in deze topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 16:25

admiral866

The King Personality Disorder

AudiRS4 schreef op 09 October 2003 @ 22:07:
[...]

Tja, de naam zegde me niks, maar toen ik het principe hoorde ging er wel een belletje rinkelen.

[afbeelding]
ok ok, sorry sorry sorry alvast.
Maar dude "zegde",, plz let is be on purpose :/

Maareh hier ook
Items Shipped on Wednesday, October 8 2003 Invoice #7092481 more information
• 1 of: Viewtiful Joe @ $52.95ea.
vet, lijkt me echt een vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:41
deltaquad_1979 schreef op 09 October 2003 @ 22:14:

-------------------------------------
now playing : Soul Calibur 2
PSXSHOP.nl beste ooit. 1 dag, voor de deur maar wel duur.
skijt. ik heb m hijs cool (bestel ook meteen USB memcard adapter bij)
kun je van mij een option file (savefile) krijgen waardoor alles, bijna alles weer engels wordt (namen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
tja... weet je nou wat het grappige is (nou eigenlijk is het niet leuk). Op een gegeven moment had ik de bestelling bij IGshop geannuleerd en toen bij PSXshop besteld. Bleek het dezelfde bedrijf te zijn:-/ De bestelling daar is nu ook alweer 3 maanden oud dus heb hem gisteren maar definitief geannuleerd:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb eternal darkness een half jaar geleden al voor 20 euro bij de mediamarkt in rotterdam gekocht. ben er laatst maar weer opnieuw in begonnen omdat ik het niet meer snapte nadat ik het maanden niet had gespeeld (zelda he)

maar het is cool! simpel, maar cool!

MAY THE RATS EAT YOUR EYES!!! THE DARKNESS COMES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
daFubar schreef op 10 October 2003 @ 09:14:
ik heb eternal darkness een half jaar geleden al voor 20 euro bij de mediamarkt in rotterdam gekocht. ben er laatst maar weer opnieuw in begonnen omdat ik het niet meer snapte nadat ik het maanden niet had gespeeld (zelda he)

maar het is cool! simpel, maar cool!

MAY THE RATS EAT YOUR EYES!!! THE DARKNESS COMES!!!
ya het is echt cool, ik ga binnenkort ook weer beginnen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mijn ervaring met de third party memcards is weinig positief. Ik heb de 1017 block unit van Datel gehad en was in eerste instantie erg blij. Zwaar groot en hij savede een heel stuk sneller. Maar bij mij bleek dat het apparaatje bij intensief gebruik overhitte en dan saves ging verneuken. Het gebeurde bij mij vooral bij SSB:M wanneer ik met auto-save aan de events bezig was. De enige 3rd party memcard die ik nu heb ik de USB unit en daar ben ik best tevreden mee. Ik gebruik hem alleen voor de back-up van grote saves en voor games waar ik niet continu hoef te saven. Zo werkt hij briljant en ik kan alles lekker op mijn PC bekuppen. Volgens mij issie ook wat sneller, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Ik heb trouwens Robotech: Battlecry gekocht voor 19,95 bij de Bart Smit en ik ben erg te spreken over de game. Het is geen absolute hoogvliger maar als fan van de serie ben ik erg tevreden. De game ziet er behoorlijk uit speelt lekker. De moeilijkheid vind ik goed. Normale levels zijn goed te doen en soms is er een die lekker uitdagend is. Voor een dergelijk bedrag hoor je mij iig niet klagen!

[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 10-10-2003 11:00 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 13:52
Ik heb een van de goedkoopste mem cards die er op de markt zijn, nl de 59 blocks paars doorzichtige Mitan kaartjes van €7,50. Ik heb ze nu bijna een half jaar en doen het uitstekend.

Slechts 1 keer een probleem mee gehad toen er eentje niet zijn slot uit wilde, met wat kracht trok ik em eruit en er brak een klein stukje vh omhulsel vd kaart af. Maar hij doet het nog steeds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:50

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ikzelf heb de 1019-kaart van Piranha. Was destijds 24 euro bij NLstore. Is snel, megaveel blokjes om te saven en dus een zeer goedkope keus. Last van verdwenen saves heb ik (nog) niet gehad... gelukkig maar. ;)

Ohja - ze verkopen hem nog steeds:

http://www.nlstore.nl/shop4/shopexd.asp?id=916488

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] GameInformer beoordelingen

Het Amerikaanse magazine GameInformer heeft een aantal belangrijke GameCube-games beoordeeld...

Het Amerikaanse magazine GameInformer heeft een aantal nieuwe GameCube-games een cijfer gegeven. In het nieuwste nummer werden maar liefst 7 GameCube-games aan een test onderworpen. De belangrijkste games hebben twee cijfers gekregen, van twee verschillende redacteuren. Beide redacteuren spelen een game en geven dan hun persoonlijke eindcijfer. Bij de minder belangrijke games is de game maar door één redacteur gespeeld en beoordeeld.

Hieronder zie je het lijstje met de scores staan. Opvallend is de lage beoordeling van Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike. De score die de game kreeg, vergezeld met de tekst "And you thought George Lucas ruined Star Wars?", is erg teleurstellend te noemen. Zonnige kant van het verhaal is dan weer dat dit maar de scores van één van de vele magazines zijn. Check ook even de ongelooflijk hoge score voor SSX3.

Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike 6.5 / 6.75
SSX 3 - 9.5 / 9.0
Metal Arms - 8.5 / 8.5
Rogue Ops - 7.5 / 7.0
Disney's Party - 2.5
FIFA Soccer 2004 - 8.25
Simpsons: Hit and Run - 8.5
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike 6.5 / 6.75 :|

/\ ik gok dat dit komt door het loop gedeelte enzo, echt zonde. maarja eerst ff wachten op de IGN review :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
TheEvilCuber schreef op 10 oktober 2003 @ 12:29:
[...]

Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike 6.5 / 6.75 :|

/\ ik gok dat dit komt door het loop gedeelte enzo, echt zonde. maarja eerst ff wachten op de IGN review :)
Die zal dan wel het hele spel hebben gespeeld, of is geen een trekkie (en dus een Star Wars hater.

SSX 3 heeft wel heel goed gescroord.
Lijkt me wel leuk, allebei eigenlijk. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ben benieuwt naar de scores van bijv IGN of Gamespot. Het vlieggedeelte en grafisch + geluid zal wel goed zitten. Alleen de grondmissies zouden dan minder moet zijn idd.

Maar ik lees net op IGN dat SW:RS III nu pas GOLD is gegaan. Dus hoe kunnen ze hem dan nu al gereviewd hebben? Hebben ze dan niet de 100% versie gereviewd?

btw: voor de rest aardig goede scores voor SSX3 en Metal Arms. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 10-10-2003 12:37 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

* Anoniem: 2766 hoopt op goede review @ign voor starwars rs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 14065 ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Zat net een filmpje te kijken van de Turtles op IGN... maar dat wordt weer lekker ouderwets hakken en nog wel met zijn 2-en tegelijk tegen de rest :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Reignman schreef op 10 October 2003 @ 15:24:
Zat net een filmpje te kijken van de Turtles op IGN... maar dat wordt weer lekker ouderwets hakken en nog wel met zijn 2-en tegelijk tegen de rest :D :7
precies! double dragon style :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 10 October 2003 @ 15:27:
[...]

precies! double dragon style :7
Waarom nou niet gewoon een nieuwe Double Dragon... Was zo'n koel spel! ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Double dragon had iets te maken met rechten op de game van techmo waardoor andere game studio's er geen game van mochten maken ofzo.

* Anoniem: 2766 kan niet wachten op die turtles game, de nieuwe tekenfilm serie is ook erg cool lekkere hard-anime style.

* Anoniem: 2766 heeft heel seizoen 1 al gekeken en wil de game nu !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

jOzh schreef op 10 October 2003 @ 15:40:
[...]

Waarom nou niet gewoon een nieuwe Double Dragon... Was zo'n koel spel! ;(
Tradewest, die de Double Dragon licentie heeft, is failliet. Wel zonde opzich..

Het rare is dat er wel een remake van Double Dragon 1 voor de GameBoy advance komt dus hoe dat nu precies met die licentie :?. Nu hoop ik dat die een beetje gaat verkopen zodat ze ook een console versie kunnen maken. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar toch :P :+

TMNT ziet er ook zwaar tof uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 5577 schreef op 10 October 2003 @ 15:44:
Yeah me 2! Alleen is season 1 gelukkig nog niet afgelopen :). Kannie wachten op deeltje 3 van Return to New York morgen _/-\o_ :)

--

Zucht jahoor, weer op het verkeerde knopje gedrukt.. oh well :z :+

--

Edit 2:

WOW D*MN! Zat net ff wat info over Double Dragon over dat licentie gebeuren op te zoeken. Wat ziet m'n oog ineens?
"We are very pleased to have secured the publishing rights to this well-known classic," said Jim Ireton, VP of Sales at Atlus U.S.A., Inc. "This Game Boy Advance game is the first step in the return of the fabled Double Dragon franchise. We look forward to bringing future Double Dragon titles to other home consoles."
Wel jammer dat Atlus de DD licentie dus nu heeft.. Dat bedrijf maakt niet echt bepaald goede games maar we wachten nog ff af :)
offtopic:
Waar is die serie te aanschouwen? Alleen via download of ook op de televisie
Amerikaanse TV, denk niet dat deze serie binnenkort op de Nederlandse buis te zien is. Verkrijgbaar op de betere IRC channels, bittorent etc :X ;)

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 10-10-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 5577 schreef op 10 October 2003 @ 13:16:
* Anoniem: 2766 hoopt op goede review @ign voor starwars rs3
* Deddiekoel ook
Anoniem: 5577 schreef op 10 October 2003 @ 15:44:
offtopic:
Waar is die serie te aanschouwen? Alleen via download of ook op de televisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen via download (kazaa/edonkey/kiesmaarwatuit) of amerikaanse tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:13

aapelite

Do the kirby!

Ik weet niet of al meer mensen ervaring hebben met de "ultimate scart cable" van Blaze, maar ik wil even zeggen dat het een klote kabel is. Ik kreeg deze in een plaatselijke game toko omdat ik mn cube aan een versterker wilde aansluiten maar wel rgb wilde voor op mn tv.
Deze kabel heeft 2 audio kabeltjes er al rechtstreeks opzitten dus ik d8, lekker makkelijk en er werd me verteld dat de kleuren goed zouden zijn dankzij het rgb gedoe.
Ikke blij en naar huis alles aansluiten, geluid was super zelfs mn tv gaf nog eens geluid erbij, maar het beeld :( ongelofelijk, als je het verschil kent tussen de rgb kabel van ninny en de standaard bij geleverde kabel dan is deze kabel nog eens zon stuk lager.

Het beeld is verder wel vrij scherp en daar ben ik wel blij mee, maar ik heb het idee alsof ik bijna alle kleuren mis. (kirby in roze is bijna wit bij melee nu :( :( )

[ Voor 3% gewijzigd door aapelite op 10-10-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aapelite schreef op 10 October 2003 @ 16:13:
Ik weet niet of al meer mensen ervaring hebben met de "ultimate scart cable" van Blaze, maar ik wil even zeggen dat het een klote kabel is. Ik kreeg deze in een plaatselijke game toko omdat ik mn cube aan een versterker wilde aansluiten maar wel rgb wilde voor op mn tv.
Deze kabel heeft 2 audio kabeltjes er al rechtstreeks opzitten dus ik d8, lekker makkelijk en er werd me verteld dat de kleuren goed zouden zijn dankzij het rgb gedoe.
Ikke blij en naar huis alles aansluiten, geluid was super zelfs mn tv gaf nog eens geluid erbij, maar het beeld :( ongelofelijk, als je het verschil kent tussen de rgb kabel van ninny en de standaard bij geleverde kabel dan is deze kabel nog eens zon stuk lager.

Het beeld is verder wel vrij scherp en daar ben ik wel blij mee, maar ik heb het idee alsof ik bijna alle kleuren mis. (kirby in roze is bijna wit bij melee nu :( :( )
Direct terugbrengen die hap, zoiets kan natuurlijk niet. Zitten alle kabels goed aangesloten trouwens? Kan het ook nog aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 20:13

NoTimeRemains

I know

Misschien handig om een GC FAQ te maken met info over RGB kabels, import etc?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 34169 schreef op 10 October 2003 @ 16:48:
[...]
Direct terugbrengen die hap, zoiets kan natuurlijk niet. Zitten alle kabels goed aangesloten trouwens? Kan het ook nog aan liggen...
Ja kabels zitten super aan gesloten alles dubbelchecked. Ik mag hem trug brengen en ruilen voor iets anders of een tegoedbon meekrijgen. Kan het maybe dat het een defecte kabel zou zijn ofzo?
Want ongelofelijk, het was bijna zwart wit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

admiral schreef op 10 October 2003 @ 00:46:
[...]

ok ok, sorry sorry sorry alvast.
Maar dude "zegde",, plz let is be on purpose :/
offtopic:
Ik zou eerst je eigen geschreven tekst zelf even goed doorlezen voordat je commentaar geeft op het taalgebruik van een ander... :X

Maargoed, omdat je vooraf je excuses al aanbiedt zal ik ook even uitleggen waar die taalfout vandaan komt; ik ben namelijk een reservebelg en alles wat in de verleden tijd staat komt er krom uit, En als ik mijn tekst slecht nalees schrijf ik het ook krom op. Zo is de verleden tijd van slagen geslogen hier in de buurt. Is dialect inderdaad en daar doe je weinig aan :P

Dus volgende keer als je een taalfout van mij ziet moet je er aub niet aan ergeren, maar gewoon overheen lezen, scheelt een hoop ergernis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 12-07 22:31

TdV

aapelite schreef op 10 October 2003 @ 17:08:
[...]

Ja kabels zitten super aan gesloten alles dubbelchecked. Ik mag hem trug brengen en ruilen voor iets anders of een tegoedbon meekrijgen. Kan het maybe dat het een defecte kabel zou zijn ofzo?
Want ongelofelijk, het was bijna zwart wit!
Ik dezelfde kabel. Bij een van mijn tv's heb ik het zelfde probleem gehad en bij de andere zie je geen verschil. Waarom?? geen ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

TdV schreef op 10 October 2003 @ 17:14:
[...]

Ik dezelfde kabel. Bij een van mijn tv's heb ik het zelfde probleem gehad en bij de andere zie je geen verschil. Waarom?? geen ID.
Hm, dat is inderdaad vreemd, had het probleem niet met andere scart kabels :( ook niet officiele van ninny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

aapelite schreef op 10 October 2003 @ 17:36:
[...]
Hm, dat is inderdaad vreemd, had het probleem niet met andere scart kabels :( ook niet officiele van ninny.
Je kan misschien ook de scart connector van je nintendo kabel open maken en er zelf een audio uitgang aanmaken; dan heb je het beste van twee werelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

TdV schreef op 10 oktober 2003 @ 18:14:
[...]

Je kan misschien ook de scart connector van je nintendo kabel open maken en er zelf een audio uitgang aanmaken; dan heb je het beste van twee werelden :)
Bedoel je die officiele van nintendo?

Ik zal er eens naar kijken idd, maar het probleem hierbij is dat ik het dan moet aansluiten op een tulp stekker en dat dat best nogal lastig is heb ik net gezien (experiment met 2 scart kabels gedaan door de audio snoeren te verbinden).
Blijkt dat er in de tulp 2 aders zitten en als ze verbonden zijn krijg je alleen geruis :D

DUs als je een goed idee hebt hoe het moet, ik sta open voor suggesties.

Trouwes, ik d8 ik vraag old wise dad om een idee. Hij denkt dat het signaal voor de kleuren in afgezwakt/geplat zodat het meer naar zwart en wit gaat neigen, klinkt logisch :o . Ik ga iig morgen langs en eerst maar eens ruilen voor eventueel een ander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
aapelite schreef op 10 October 2003 @ 16:13:

Oh nou ik heb deze kabel ook gebruikt op m'n PS² en dat ging anders prima.
Ik heb nog steeds geen cube :( (nog precies 1 week :P ) en ik kon 'm niet bij m'n maat testen, als die het bij mij wel goed doet dan moet het aan je tv liggen.
Staat er bij jouw PS2 op de verpakking trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Gman schreef op 10 October 2003 @ 18:58:
[...]

Oh nou ik heb deze kabel ook gebruikt op m'n PS² en dat ging anders prima.
Ik heb nog steeds geen cube :( (nog precies 1 week :P ) en ik kon 'm niet bij m'n maat testen, als die het bij mij wel goed doet dan moet het aan je tv liggen.
Staat er bij jouw PS2 op de verpakking trouwens?
Nope, dees is alleen voor GC, zo zul je er wel een hebben voor alle consoles ofzo. Het kan idd aan mn tv liggen, hij is wel oud maar ondersteund wel weer 60hz en NTSC daarom vind ik het wat vaag. Maar wie weet is ut gewoon een brakke kabel, maar dat merk ik morgen wel :)

Update: Net kabel getest op nieuwere pc zelfde verschijnsel. Brakke kabel dus neem ik nu aan.

[ Voor 9% gewijzigd door aapelite op 10-10-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Hey... sprak net iemand die vond dat Super Monkey Ball 1 beter is dan Super Monkey Ball 2...

Hebben meer mensen beide games gezien/gespeeld zodat ze ff een mening kunnen geven..

(mij lijkt natuurlijk ook dat SMB2 mooiere graphics heeft plus alles wat 1 heeft en meer.. maar dat is dus niet blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Reignman schreef op 10 October 2003 @ 19:28:
Hey... sprak net iemand die vond dat Super Monkey Ball 1 beter is dan Super Monkey Ball 2...

Hebben meer mensen beide games gezien/gespeeld zodat ze ff een mening kunnen geven..

(mij lijkt natuurlijk ook dat SMB2 mooiere graphics heeft plus alles wat 1 heeft en meer.. maar dat is dus niet blijkbaar)
SMB2 kan je denk ik het beste zien als een verbeterde versie van 1, met iets betere graphics en meer minigames.
Ook heb je bij de leukste minigame (monkeytarget) bij deel 2 dat je tegelijk tegen elkaar kan. Bij 1 heb je leukere monkeytarget maps, maar moet je omstebeurt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Reignman schreef op 10 oktober 2003 @ 19:28:

Ik vind 2 een klein stukje leuker denk ik. Ik vind de levels een stuk leuker (is geloof ik geen enkele reviewer het over met me eens) en Monkey Tennis is echt een geweldige minigame :)

Edit: graphics schelen idd wel een beetje maar daar hoef je het niet voor te doen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 10-10-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

mja, ik vind de single player levels van SMB1 ook veel leuker dan van SMB2, gewoon omdat de levels in SMB1 veel meer van je eigen kunnen afhangen.. in SMB2 zitten een stel heel erg irritante levels waarbij je gewoon veel geluk moet hebben.

Maar kwa partygames gewoon zeker voor SMB2 gaan, ten eerste omdat er 2x zoveel zijn als in SMB1 en en tweede omdat de partygames die ook in deel1 zaten nu zijn verbeterd en uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Eh mensen welke game zijn jullie eigenlijk allemaal van plan om te gaan halen deze maanden (Oktober/November/December)?

Deze wil ik eigenelijk zeker hebben:

-Mario Kart: Double Dash
-Soul Calibour 2
-1080 Avalanche
-F-zero GX
-Final Fantasy Cristal Cronicles
-Vieuwtifulljoe
wel grappig dat eigenlijk alleen SC2 multiconsole is :) maarja daarom koop je ook een cube, voor de exclusives

twijfel:

-SSX3 (is opzicht ene goed spel, maar 1080 lijkt mij 100 malen LEUKER)
-Tony Hawk underground (waarschijnlijk ''haal'' :P ik die op de pc)
-Need for speed underground (waarschijnlijk ''haal'' :P ik die op de pc)
-XIII (waarschijnlijk ''haal'' :P ik die op de pc)
-Star Wars Rogue Leader 3 (deel 2 was veel te kort, en dat werd verborgen door de hoge moeilijkheidsgraag |:( )
of ik ze allemaal KAN kopen is natuurlijk een 2e, waarschijnlijk koop ik er zelf 3/4 en vraafg ik er eentje voor sinterklaas/kerst :P

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 10-10-2003 21:19 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Final Fantasy CC komt pas later

Viewtiful Joe wil ik nog wel hebben

[ Voor 39% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-10-2003 22:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thelema schreef op 10 oktober 2003 @ 20:48:
mja, ik vind de single player levels van SMB1 ook veel leuker dan van SMB2, gewoon omdat de levels in SMB1 veel meer van je eigen kunnen afhangen.. in SMB2 zitten een stel heel erg irritante levels waarbij je gewoon veel geluk moet hebben.

Maar kwa partygames gewoon zeker voor SMB2 gaan, ten eerste omdat er 2x zoveel zijn als in SMB1 en en tweede omdat de partygames die ook in deel1 zaten nu zijn verbeterd en uitgebreid.
Vond ik juist wel meevallen. Ik vond de dingen die je voor SMB2 levels moest oefenen veel uitgebreider. Niet alleen smalle balkjes enzo maar ook vallen, stuiteren enzo. En alle SMB2 levels zijn wel te oefenen hoor, kheb nu geloof ik 2 uur ofzo voor de story mode staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whislist:
1080 óf SSX 3
MK: DD (ja, toch wel :))
Viewtifull Joe (toch eerst uitproberen)
Rogue Squadron III (als niet alle reviews zo kut zijn :/)
F-Zero GX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ok hier dan een foto van mijn Blaze PS2 stekker:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gman2/pix/temp2/BlazePS2_stekker.jpg

Gaat dit passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

yamAUchi is het goed dat ik je head 2 head pics tijdelijk leech voor een groot SCII topic?
Elroy ik pak gelijk ook je competie schema mee dan kunnen we een inter-consoliale compo houden ...

GMan ik denk van niet ... dit is voor de graphics out van de PS2 en de NGC out heeft een andere aansluiting

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Gman schreef op 10 October 2003 @ 23:46:
Ok hier dan een foto van mijn Blaze PS2 stekker:
[afbeelding]

Gaat dit passen?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 08-07 16:25

admiral866

The King Personality Disorder

aah, januari wintersport (boarden). Alleen is er geen tv :(
damn, had graag 1080 en ssx gedaan :P

offtopic:
enne die taalfout opmerking :P mijne was idd expres. Normaal gesproken kan het me niet zoveel boeien, maar was beetje bezopen (donderdag avond he :P ). Dus ik was kennelijk flauw genoeg om het wel op te merken ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
admiral schreef op 11 oktober 2003 @ 01:36:
aah, januari wintersport (boarden). Alleen is er geen tv :(
damn, had graag 1080 en ssx gedaan :P

offtopic:
enne die taalfout opmerking :P mijne was idd expres. Normaal gesproken kan het me niet zoveel boeien, maar was beetje bezopen (donderdag avond he :P ). Dus ik was kennelijk flauw genoeg om het wel op te merken ofzo ;)
Koop je die LCD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Heeft iemand met deze dingen ervaring?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

nope

heeft iemand zn viewtiful joe van dvdboxoffice al binnengehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 60967 schreef op 11 October 2003 @ 14:07:
nope

heeft iemand zn viewtiful joe van dvdboxoffice al binnengehad?
Ik nog niet. Maarja, pas woensdag verstuurd met standaard (gratis) shipping, ik verwacht em pas eind volgende week (donderdag of vrijdag)
NvE schreef op 11 October 2003 @ 13:56:
Ik heb nog niks positiefs over 3rd party lcd schermpjes gehoord, eigenlijk zou Nintendo met zoiets moeten komen. Hoewel, dan zou dat scherm waarschijnlijk 3x de prijs van een GameCube worden =P

[ Voor 48% gewijzigd door jOzh op 11-10-2003 14:20 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

NvE schreef op 11 October 2003 @ 13:56:
Wat ik heb gehoord is dat de 5.6"tft versie (er is ook een stn versie) van joytech de beste is. Helaas heb ik geen praktijkervaring ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
HIValicious schreef op 10 oktober 2003 @ 22:14:
Final Fantasy CC komt pas later

Viewtiful Joe wil ik nog wel hebben
FF:CC was toch dat Cube spel met laadtijden?? ;) >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op 11 oktober 2003 @ 16:25:
[...]

FF:CC was toch dat Cube spel met laadtijden?? ;) >:)
:?
hoe bedoelt u?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ironisch bedoeld sjaak, als in "gamecube spellen hebben toch geen laadtijden?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 11 oktober 2003 @ 17:48:
well duh, maar wat heeft dat met FF CC te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 11-10-2003 18:02 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Op de E3 had Nintendo toch een 1st party TFT scherm gedemonstreerd? Ik meen te herinneren dat deze namelijk wel van indrukwekkende kwaliteit waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 11 October 2003 @ 19:40:
Op de E3 had Nintendo toch een 1st party TFT scherm gedemonstreerd? Ik meen te herinneren dat deze namelijk wel van indrukwekkende kwaliteit waren...
Ja. maar die waren alleen om de games ff senl te showen.
ze zeiden er ook bij dat ze deze niet op grote schaal gingen produceren, voor verkoop.

Jammer want ze waren idd erg mooi, maarja dan zal dat ding wel 300 euro kosten en daar koop je een goede 72 cd tv voor (dezelfde tv/merk/maat die ze gebruiken in de GC stands in gameshops en winkels)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Heeft er iemand een plaatje van die LCD's, ik ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://the-inbetween.com/dump/e3/gc_lcd.jpg

Grootste die ik kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Vandaag liep mijn cube vast toen ik SC2 aan t spelen was! :S iemand anders dit nog gehad?

Ohja, heb ook nog een bug(je) ontdekt. Als Link In sommige missions van weapon master mode waarbij je een aantal vijanden moet verslaan, maar geen HP terug krijgt als je een battle gewonnen hebt, moet je met de Cane of Byrna net nadat je een K.O. hebt gehaald op Z drukken (voor Soul Charge, waarbij je dus met de Cane of Byrna leven terugkrijgt).

Op het eerste gezicht (nog in de battle) loopt je HP meter niet vol, maar als Link zijn Victory stance doet, vult de levensbalk zich weer een stukje!

Het heeft me bij sommige missies net dat beetje extra health gegeven waarbij ik de m issie redde :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm goeie tip. :) Heb trouwens nog geen vastlopers gehad tijdens SC II. Nog geen 1 zelfs.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Thelema schreef op 11 oktober 2003 @ 17:48:
Behalve 1 van de toppers: Metriod Prime O-)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik ook, Metroid Prime. Als je op Start drukt gaat hij alle logboekitems van de disc laden. Deed hij blijkbaar iets te fanatiek. Ik hoorde een harde tik en toen zag ik iets in de trend van "Error, please switch the gamecube off". Raar dat het hele spel zo ubervloeiend gaat, maar het logboek konden ze niet ff bufferen. Nou ja, zullen ze wel goeie redenen voor gehad hebben.
Ook Zelda is een keer vastgelopen bij mij na een eindbaas. Kreeg geen foutmelding ofzo. Dat blaadje was bevrijd, en stond op het punt om je te bedanken. Maar de tekst kwam niet. Op reset gedrukt en eidnbaar opnieuw gehaald, toen ging het wel goed.

Baalde er echt super van, want ik ben echt extreem voorzichtig met zowel mijn cube als mijn spellen. Kan me ook kwaad maken als zo'n tiet van de FRS een spel moet pakken en gewoon met zn kleffe, vette vingers over de onderkant van de disc heensmeert als hij hem in de hoes wil doen. Probeer me altijd braaf in te ouden en daarna meteen de disc schoon te maken :P

edit:
typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 12-10-2003 11:44 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nog een game die bij mij weleens problemen geeft: Super Monkey Ball. Veel frame loss (vooral in single player monkey race), veel foutjes (tegenstanders die in banen vast komen te zitten en bij monkey target kom je regelmatig bij de start op de 'harde' zee te staan, erg vreemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

johnnyv.nl schreef op 12 oktober 2003 @ 11:55:
Nog een game die bij mij weleens problemen geeft: Super Monkey Ball. Veel frame loss (vooral in single player monkey race), veel foutjes (tegenstanders die in banen vast komen te zitten en bij monkey target kom je regelmatig bij de start op de 'harde' zee te staan, erg vreemd)
Nog nooit gehad (en ik heb veel geraced en getarget :?
Creepy schreef op 12 October 2003 @ 11:03:
[...]

Behalve 1 van de toppers: Metriod Prime O-)
Bij mij niet :?
of bedoel je dat je soms 1 seconde achter een deur moet wachten voordat ie open gaat?

[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 12-10-2003 12:03 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 27-06 16:15
Zo het werd is een keer tijd dat ik Metroid Prime zou uitspelen en vandaag was het die dag. MP was bij de release date al in mijn bezit maar op een gegeven moment geen tijd meer voor gehad :) Totaal iets van 18 uur gespeelt en 71% gedaan, niet zo tevreden over dus dat gaan we even verbeteren :P Laatste gevecht was niet eens zo pittig, keek er nogal tegen op maar het viel gelukkig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

TheEvilCuber schreef op 12 October 2003 @ 12:02:
[...]

Nog nooit gehad (en ik heb veel geraced en getarget :?

[...]

Bij mij niet :?
of bedoel je dat je soms 1 seconde achter een deur moet wachten voordat ie open gaat?
Jij bent dus 1 van de mensen die denkt dat als ie in een lift stapt en verplicht voor de honderdste keer dat stukje animatie moet kijken dat er onderstussen niks gebeurd?
Er is 1 reden waaromdie animatie niet is over te slaan: Ondertussen wordt fijn het volgende stuk level ingeladen :Y)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87194

Ecco schreef op 12 October 2003 @ 11:42:

Baalde er echt super van, want ik ben echt extreem voorzichtig met zowel mijn cube als mijn spellen. Kan me ook kwaad maken als zo'n tiet van de FRS een spel moet pakken en gewoon met zn kleffe, vette vingers over de onderkant van de disc heensmeert als hij hem in de hoes wil doen. Probeer me altijd braaf in te ouden en daarna meteen de disc schoon te maken :P

edit:
typo's
Daarom koop ik m'n spellen ook bij mediamarkt ;) Goedkoper, en zitten al gewoon in het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Weet iemand toevallig wat Super Monkey Ball 2 en Bomberman: Generation bij Mediamarkt kosten..?? Op hun site kun je de prijzen niet opzoeken toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Creepy schreef op 12 October 2003 @ 12:08:
[...]

Jij bent dus 1 van de mensen die denkt dat als ie in een lift stapt en verplicht voor de honderdste keer dat stukje animatie moet kijken dat er onderstussen niks gebeurd?
Er is 1 reden waaromdie animatie niet is over te slaan: Ondertussen wordt fijn het volgende stuk level ingeladen :Y)
Oh noem je dat laadtijden?
ik noem een zwartscherm met een balkje Loading laadtijden :)
Dat met die lift is nog sfeerverhogend ook, net als bij Resident Evil (1) met die deuren, je zit vol spanning te wachten wat er nou weer komt :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reignman schreef op 12 oktober 2003 @ 12:35:
Weet iemand toevallig wat Super Monkey Ball 2 en Bomberman: Generation bij Mediamarkt kosten..?? Op hun site kun je de prijzen niet opzoeken toch??
Niet naar gekeken toen ik er was. Zelda was wel 2 euri goedkoper dan de rest van de zaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

Reignman schreef op 12 October 2003 @ 12:35:
Bomberman Generation
£14.99 Delivered
RRP: £39.99 You save: £25.00

Bij Play.com, voor dus ca. 21,50 euri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Donkey Konga filmpje :)
Download hier
Windows Media Player 9 required ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
:D Vandaag gebeurde er iets leuks bij SC2.

Ik had net een battle gewonnen met Mitsurugi, en bij zijn victory 'dance' valt ie van de arena af 8)7 :D

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Crashman schreef op 12 October 2003 @ 18:58:
:D Vandaag gebeurde er iets leuks bij SC2.

Ik had net een battle gewonnen met Mitsurugi, en bij zijn victory 'dance' valt ie van de arena af 8)7 :D
lol! :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-07 23:04
Heeft er niemand last bij Super Mario Sunshine op het eind dat dat ding vastloopt :? ik namenlijk wel tot 3× toe en heb er nu geen zin meer in :(

Ja ik weet het ik doe erg lang met mijn spellen aangezien ik de meeste toch al bij release had :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen hier nu (tot nog toe natuurlijk) de toppers op de GC vindt.
Mijn top 3:

1. Winning Eleven 6: Final Evolution gewoon de beste footie op de Cube en misschien wel ooit, eeuwig zonde dat ie niet in Europa gereleased is. Hier besteed ik nog steeds m'n meeste game-uren aan
2. F-Zero GX damn, wat gaat dat snel! :) Prachtige graphics en erg mooie parcoursen. Gewoon superspel
3. Pikmin voor mij de verassing op de Cube, een van de weinige spellen die ik helemaal uitgespeeld heb (zal er ook aan liggen dat ie niet zo lang was :) )

Geen Zelda en Metroid Prime dus, dat zal bij velen wel anders zijn. Heeft er ook mee te maken dat ik gewoon nog niet ver genoeg ben met Metroid, 't komt er gewoon niet van. Zelda zal denk ik op plaats 4 komen, ook Zelda heb ik nog niet uit.

Ben benieuwd naar jullie lijstjes (met kleine uitleg plz) :)

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 12-10-2003 19:45 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee, maar ik heb mijn cube te kort om daar een oordeel over te geven. Lijstje volgt later, ook als ik meer spellen tot mijn beschikking heb. Heb nu alleen nog Zelda limited edition en ISS 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 12 October 2003 @ 12:37:
[...]

Oh noem je dat laadtijden?
ik noem een zwartscherm met een balkje Loading laadtijden :)
Dat met die lift is nog sfeerverhogend ook, net als bij Resident Evil (1) met die deuren, je zit vol spanning te wachten wat er nou weer komt :)
haha, ik vind die deuren bij Resident Evil echt fucking irritant.

mijn top 3:
- Metroid Prime: SFEER!!
- F-Zero GX: Geniaal gebalanceerde gameplay.
- Zelda / Animal Crossing: Kan niet kiezen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 12-10-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 87194 schreef op 12 October 2003 @ 20:09:
Goed idee, maar ik heb mijn cube te kort om daar een oordeel over te geven. Lijstje volgt later, ook als ik meer spellen tot mijn beschikking heb. Heb nu alleen nog Zelda limited edition en ISS 2 :)
Hoe vind je ISS 2 als ik vragen mag? Ik heb dat spel ook gehad maar ik was er niet zo tevreden over om het maar netjes te zeggen. Brr, wat een verschil met WE6...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Super Smash Brothers pff hoeveel uur ik hier al niet in heb zitten is echt niet normaal meer. Veel mulitplayer plezier, het lijkt wel of het nooit oud wordt.
Metroid Prime Diepe gameplay, geweldig opgezet, spannend, supermooi. wat wil je nog meer, een van de beste spellen ooit gemaakt naar mijn mening
Super Monkey Ball 1 / 2 Onwijs lastig, maar wel vervslavend leuk en het lijkt ook wel of het leuk blijft. Vooral de multiplayer van monkey ball 2 is erg gaaf (monkey tennis!)
Ikaruga De kick die je krijgt van een perfect uitgevoerde chain in level 2 en 3 is geweldig. Aan level 4 chains waag ik me de eerste tijd nog niet :) . helaas laten teveel mensen het spel liggen of komen niet toe aan het chainen, het leuke gedeelte van het spel
F-Zero GX snelheid, moeilijkheid, mooi afgewerkt. nuff said denk ik
Timesplitters 2 onwijs uitdagende singleplayer (ben er nog steeds aan bezig geloof ik) met een geweldige multiplayer. Helaas ook laten liggen door veel mensen, om onduidelijke redenen
Legend of Zelda: The Wind Waker blijft nog steeds een van de toppers voor de cube. Geweldige sfeer, lekker soepel uitgevoerd allemaal, leuk battlesysteem, noem het allemaal maar op. Het zit erin

Nu ik zo na zit te denken is mn lijstje nog wel langer, want Rogue Squadron, Pikmin, WaveRace, Super Mario Sunshine en Resident evil krijgen van mij ook nog wel een eervolle vermelding. Aan een top zoveel ga ik niet beginnen, dat gaat me teveel moeite kosten vrees ik. Metroid, Fzero en Zelda zijn wel de absolute top dat weet ik wel zeker, maar de rest zit er niet ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yaay eindelijk mario sunshine binnen (japanse versie) gloedje nieuw voor 9 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn favorieten (niet in volgorde):

Metroid Prime - Heerlijke sfeer, mooie omgevingen en stoere eindbazen, wat wil je nog meer? :)
F-Zero GX - Kheb 'm nu Japans geleend van iemand, wat een geweldig spel! Goed voor de adrenaline.
Wind Waker - Mooie sfeer en leuke dungeons.
Soul Calibur 2 - Gevechten zijn erg mooi om naar te kijken, bedient heel soepel en... Link! :)
Viewtiful Joe - Heel goed spel dit, allemaal verplicht kopen! :)
Smash Brothers - Heel leuk met z'n vieren, dieper en tactischer dan het lijkt, helemaal als je 1 tegen 1 speelt.
Monkey Ball (2) - Goeie level design, leuke puzzels en lekker uitdagend.
Burnout 2 - Kheb niet veel racespellen gespeeld die zo lekker rijden als deze.
Ikaruga - Ik hou wel van moeilijke spellen geloof ik, blijf het leuk vinden deze te spelen.
Tony Hawk 4 - Ook weer lekker moeilijk, goed dat ze die 2 minuten limiet weggegooid hebben.

Zijn er erg veel, kben dan ook erg tevreden met mn cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 51765 schreef op 12 October 2003 @ 20:43:
Viewtiful Joe - Heel goed spel dit, allemaal verplicht kopen! :)
Is al geshipped, kan niet wachten tot ie er is!! Van wat ik er over gelezen heb moet ie wel in m'n top 3 kunnen komen :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Beetje OT maar ik denk dat ik hier meer kans heb op een antwoord :+

Ik hoorde @ fitness een supercool nummer wat ongelooflijke monkeyball muziek (soortgelijke snelle hoge deuntjes) invloeden heeft lijkt het. Het rare is dat er ook een vrouw in zingt EN een mannenstem in voorkomt die nogal lijkt op die van Barry White.
Misschien dat iemand een idee heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Is het nou een gerucht of is het echt zo dat 17 Oktober de Gamecube maar 99,99 euro gaat kosten?
In amerika is die al gezakt en de planning was uitgesteld voor europa tot 17 Oktober.
De spellen worden ook goedkoper.

Is dit nu werkelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
3 Oktober 2003 - Nintendo kondigt vandaag aan dat de Nintendo GameCube vanaf 17 oktober 2003 in de Benelux verkocht zal gaan worden voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.
http://www.nintendo-europ...68-4f61-83bb-945fcd110bb8

hier kun je hem al gaan halen als je niet kunt wachten tot de 17e :7
http://www.gameland-helmond.nl/webshop/nieuws.php?id=130

[ Voor 19% gewijzigd door Reignman op 12-10-2003 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ja als het goed is is dat de 17e... en ik geloof dat dat gelijk valt met de release van F-Zero GX....

Ik plak ff mijn Top 5 eraan vast.. hak da ook gehad :P

1. Zelda TWW (hoef ik niks aan toe te voegen)
2. Extreme G 3 (Erg snel en gewoon een lekkere gameplay, kan dan ook niet wachten op F Zero GX en XGRA, die op de xbox al wel heb gespeeld, maar ik een beetje vond tegenvallen)
3. Metroid Prime (De actie, de sfeer, de grapics, de gameplay... perfect, maar helaas niet genoeg gespeeld om hogerop te komen, ik denk dat dit de nr.1 zal zijn van alle GC spellen)
4. Burnout 2 Deze rijd zooooo lekker!
5. Mortal Kombat 5 (HUH?! Mortal kombat 5, en je hebt ook SC2? Jah inderdaad... ik heb aan dit spel gewoon erg veel plezier (gehad) en heb SC2 nog niet kunnen spelen.. heb em wel vanaf de release, en vind em eigenlijk beter... maar dit wordt toch mn keuze...)

Verder vind ik nog veel meer spellen goed... SSB Melee, SW:Rogue Squadron enz... maar jah ik kan niet alles noemen wat ik heb... :P Ik heb nu 15 spellen, en dit waren waren degene waar ik het meest plezier van heb gehad... (Alhoewel ik toch twijfel of SSB Melee niet op 5 moet....) Het is lastig.. lastig..... alhoewel Pikmin het niet zal halen...

[ Voor 86% gewijzigd door ReCreator op 12-10-2003 23:51 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Anoniem: 5577 schreef op 12 oktober 2003 @ 20:19:
Yaay eindelijk mario sunshine binnen (japanse versie) gloedje nieuw voor 9 euro :P
??? 2e hands of nieuw? if new... waar?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Is het dan ook als metroid prime pakket te koop of zal er geen game bijzitten?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.