Bosmonster schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:39:
Army of the dead hoef je niet te kopen, die komt gewoon vanzelf. Gewoon geduld
Zoals ik eerder al zei is MT gewoon niet te verdedigen. Teveel overmacht. Probeer met je rohirrim en eventueel je rohan/elven powers de bases uit te schakelen van de vijand. Dit geeft je wat tijd tot de army of the dead.
Army of the dead is ongelofelijk sterk, dus die maakt in notime korte metten met de complete kaart
Zorg trouwens voor je het level eindigt weer ff een compleet Gondor army te bouwen (fully upgraded). Toch geld zat in dit level

Hmm ik weet het niet hoor ik speel hem op medium, Na 6 keer spelen is het me nu gelukt, maar of ik daar blij mee moet zijn...
In het begin die linker onder basis weg gevaagd. met rohan versterkingen. Vervolgens niet toen ie weer volgeladen was die andere basis vernietigd, maar even gewacht tot die katenpulten kwamen, ze toen van achter in gezet en ze binnen min vernietigd. Vervolgens geen Nazgul gezien meer, der kwam der 1 tje en waar ze eerst de lucht beheerste heb ik er verder geen gezien. Nou ja met al me units in het midden en 3 hero's voor de poort (want in de buiten ring vallen ze toch niet aan)Hield ik het makkelijk uit tot dat ze met die grote hagedis kwamen om de poort in te rammen, weer met de rohan versterkingen em lopen stallen en vervolgens met gandalf zijn staf met 2 stoten dat ding weg gevaagt (gelukkig denk ik maar want aan de grote gezien had die deur niet lang vol gehouden)
Toen kwamen de grote rohan macht, meteen naar ondere gegaan en die andere basis vernietigd en wat andere units. Ik dacht dat ik toen klaar was maar toen kwamen de olifantjes. Dus ipv dat met paarden ging vechten heb ik razend snel de deur open gegooit en iedereen achter de poort geknalt. en alle archers die mee kwamen op de muur opgesteld.
Vervolgens bleven de olifanten staan en ging de main macht verder, die uiteraard geen kans hadden tegen zo veel pijltjes. Toen met gandie de olifantjes 1 voor 1 langs de muur gelokt en af geknalt.
Toen hebben ze nog een paar keer met van die siege torens geprobeerd maar ook weer door die archers geen schijn van kans.
En toen, ja en toen was het MT de herhaling? Nu komen ze al bijna 20 min lang met zelfde units (4 man, 2 man per paal) en nog wat units Maar ja die komen helemaal niet bij de deur omdat mijn archers veel te sterk zijn. Maar wanneer is het nou afgelopen dan, ik ben net maar even wat gaan drinken omdat er steeds het zelfde gebeurd, is dat normaal of heb ik iets niet goed gedaan?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?