[PC] The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.502 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:11:
Nou als ik op de reviews af mag gaan is dit spel niet supersuper goed. Met een gemiddelde van een 8,2 ~(op gamerankings.com natuurlijk) is het best aardig maar niet echt in de buurt van Rome: Total War. Maar goed dat spel een maandje terug gekocht heb en nog niet heb gespeeld... Battle for Middle-Earth koop ik wel als er een deluxe edition van is, want EA kennende zal er weer een expansion van komen.

Game On!
In de PCGamePlay staat er anders een hele lovende review en als eindoordeel krijgt ie een 9,1...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Hacku schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:17:
[...]

Welke reviews? PC Gameplay gaf het game 91%, en zei dat het beter was dan Rome Total War. (als ik me niet vergis)
Ik zou zeggen, eerst spelen, dan oordelen :)
Je vergist je wel. Ze zeggen dat dit spel een aanrader is voor de mensen die Rome te moeilijk vonden. Rome kreeg echter een 9.3 van ze en BFME 'slechts' een 9.1
Ook zeggen ze dat BFME toch wel wat minpuntjes heeft (die wel ondersneeuwen bij de positieven punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Over dat laatste was ik verkeerd, maar 91% is toch een heel goede score.
En minpuntjes, tjah, ieder game heeft die :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Weet iemand toevallig hoeveel BFME kost bij de mediamarkt? (die vreselijke website ook van ze (zonder prijzen)) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat komt omdat Mediamarkt Franchise is en elk filiaal zijn eigen prijzen mag vaststellen... Ik zag ergens in dit topic volgens mij 42,99 staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
UNICRONBOT schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:51:
Zo ik heb het spel nu ook :) Gekocht bij Media Markt voor 42,99,- Euro. Ik schrok me ook rot toen ik op de DVD hoes game en handleiding in het Nederlands :X maar daar onder staat (Game optioneel in het Engels) _/-\o_ Maar ja ik ga nu effe game zo dat ik me kan praten.
spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 09-12-2004 13:17 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Net gekocht voor 43,99 bij de mediamarkt rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
http://www3.cd-wow.nl/det...duct_code=15177&subcat=pc

Transportkosten bij-inbegrepen.

EUR 39,99

[ Voor 8% gewijzigd door Bajo op 09-12-2004 13:42 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:17:
Dat komt omdat Mediamarkt Franchise is en elk filiaal zijn eigen prijzen mag vaststellen... Ik zag ergens in dit topic volgens mij 42,99 staan!!!
Daarbij moet je wel rekening houden dat ze altijd alles op de laagste prijs willen verkopen, dus gewoon beweren dat ze 't ergens anders voor een lagere prijs verkopen en je kunt 'm zo voor die prijs meenemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 09:58

Wmm

Ik las ergens dat er ook al ladders voor zijn (zelfs een officiele). Waar zijn die te vinden? Heb de game niet, maar wil ff checken of dat wat is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

en ik heb er 55€ voor neergeteld :(, er zat wel een bonuscd bij

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:25:
Ik las ergens dat er ook al ladders voor zijn (zelfs een officiele). Waar zijn die te vinden? Heb de game niet, maar wil ff checken of dat wat is :).
hehe,
gaan we daar nu alweer mee beginnen ;)
deze keer zal je het onderspit vs mij moeten ondervinden :P

BFME ladders

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 09:58

Wmm

Wiebbe schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:36:
[...]

hehe,
gaan we daar nu alweer mee beginnen ;)
deze keer zal je het onderspit vs mij moeten ondervinden :P

BFME ladders
Haha, tuurlijk. Een goede ladder is voor mij een extra reden om het spel te gaan spelen :). Ziet er wel flex uit moet ik zeggen, officiele ladders. Hadden we die maar met Generals :(.
Dunno of ik BFME ga spelen though, WoW komt er straks ook aan \o/. Is het een beetje leuk dan Wiebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Hoe zit het eigenlijk met de preformance? Hoe loopt het zo gem bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:31:
[...]

Haha, tuurlijk. Een goede ladder is voor mij een extra reden om het spel te gaan spelen :). Ziet er wel flex uit moet ik zeggen, officiele ladders. Hadden we die maar met Generals :(.
Dunno of ik BFME ga spelen though, WoW komt er straks ook aan \o/. Is het een beetje leuk dan Wiebbe?
euhm, om eerlijk te zijn heb ik het spel ook nog niet gespeeld/gekocht, het zijn dure maanden dus ik w8 even op een demo of iets dergelijks..
hijs wel wat goedkoper dan de meeste games zijn, (rond de 43) maar wat ik gehoord heb van de meeste ZH spelers:
  • Het spel is langzamer, vooral early game moet je meer opbouwen
  • Je hebt geen techtree, je kan inprincipe elke unit maken zonder dat er prerequistes voor nodig zijn. (alleen de unit zijn barracks)
  • Het is iets meer strategischer, want je hebt ook formaties enzo
  • Heroes zijn achterlijk sterk :P
dat was hem wel zo'n beetje denk ik, maar toch trekt hij mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irc://irc.tweakers.net/bfme

server: irc.tweakers.net
kanaal: #BFME

hiero kunnen we verder praten ;)
ook tactieken uitwisselen enzo, het is er nog niet zo heel druk, maar dat ligt aan jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel gekocht gisteren en vollop zitten spelen.
Vanavond geprobeerd weer online te spelen maar krijg steeds error ingame dat de server onbereikbaar is.
Net skirmish singleplayer gedaan en kreeg na circa 4 minuten opeens een defeat voor me neus en al me buildings kapot.
Zelfde gebeurde ook in de good campaign eerder deze avond.
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
(Kom aub niet aan met iemand heeft je cd key want dit doosje was toch echt gesealed toen ik het kocht).

Verder topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:55

RtN

Kheb nu een aantal missies gedaan, en het is echt super:D. Het enige wat ik me afvraag is of je nou ook zoals rome total war naar 'thirdperson' kan zoomen, zoals je wel in veel filmpjes zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lampjesman, ik ken je probleem neit van BFME maar bij Generals kreeg je dit probleem als de cd-key fout was. Zou het kunnen dat je per ongeluk een letter of cijfer misgetyped heb tijdens installatie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
RtN schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:42:
Kheb nu een aantal missies gedaan, en het is echt super:D. Het enige wat ik me afvraag is of je nou ook zoals rome total war naar 'thirdperson' kan zoomen, zoals je wel in veel filmpjes zag.
Die filmpjes zijn hartstikke fake :( . volgens mij kan het idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was de installatie toch niet eens doorgelopen of wel?
Van generals ken ik dit probleem ook en nu vraag ik me af wat het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, dat vroeg ik me ook af, maar ik heb die 'beveiliging' ook gehad dus misschien had je net een goed lijkende code of zo? Ik zou het in iedergeval een keer proberen (de her-installatie :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een vraagje over gameplay.. hoe speelt deze spel tov. C&C Generals & C&C Zero Hours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Volgens mij was het zo dat als je gebouwen ontploffen, er een aantal files kapot waren gegaan, dat heb ik ook al een aantal keer gehad met generals, misschien toch maar ff herinstall?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herinstallatie gedaan, alles werkt weer bedankt voor de reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Gisteravond zitten spelen en kon niet stoppen :) Dit is echt een musthave voor LotR/RTS fans imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:58:
Maar een vraagje over gameplay.. hoe speelt deze spel tov. C&C Generals & C&C Zero Hours?
Als je het topic even had gelezen:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22322083

[ Voor 53% gewijzigd door Wiebbe op 10-12-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren BFME aangeschaft erg gaaf spel. Alleen de systeemspecs zijn een beetje misleidend vind ik. Heb zelf een xp2400 512ddr en fx5200 en kan hem alleen in zn laagste resolutie spelen?. Weet niet of er mensen zijn met de min specs en dat hij goed draait?. Voor de rest een deftige game!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Heb een P4-2.53, 1GB ram en een 5900XT en draai in 1152 met high detail soepel. Dus zo bizar vind ik de eisen niet :)

Boswachter: pas je ondertitel ff aan wil je.. dit verneukt de layout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:50:
heb gisteren BFME aangeschaft erg gaaf spel. Alleen de systeemspecs zijn een beetje misleidend vind ik. Heb zelf een xp2400 512ddr en fx5200 en kan hem alleen in zn laagste resolutie spelen?. Weet niet of er mensen zijn met de min specs en dat hij goed draait?. Voor de rest een deftige game!!! :)
Die FX 5200 is dan ook een behoorlijk brakke kaart. Daarmee zit je aan de min. systeemeisen en die zijn ook bedoeld om alles op low te draaien, met een behoorlijke videokaart in je systeem moet het toch gewoon soepel lopen.

offtopic:
[quote]Bosmonster schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:56:
Boswachter: pas je ondertitel ff aan wil je.. dit verneukt de layout...[/quote]

Hé! De boswachter hoort het bosmonster in bedwang te houden! Niet andersom! :+

[ Voor 25% gewijzigd door UltraR-pc op 10-12-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
Spel trekt hier goed :) Graphics zijn echt super en Moria ziet er echt geweldig uit ... al is die Balrog wel moeilijk te verslaan in je eentje met Gandalf

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Timocos schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:36:
Spel trekt hier goed :) Graphics zijn echt super en Moria ziet er echt geweldig uit ... al is die Balrog wel moeilijk te verslaan in je eentje met Gandalf
spoiler:
Gewoon rond rennen en wachten tot je lightning sword kan gebruiken.. na een paar keer istie dood :P En je heal-power wil af en toe ook wel helpen alstie erg snel achteruit gaat.

Wat ik persoonlijk wel jammer vind tot nu toe is dat je weinig kans krijgt om een basis te bouwen. De slechteriken vallen constant aan en je bent dus bijna fulltime bezig orcjes te meppen en je troepen weer te regeneraten. Ook kun je bij de settlements geen passieve verdediging bouwen (muren/towers enzo).

Je komt er vaak niet onderuit om maar gewoon direct te rushen naar de vijandelijke basis, wat meestal nog vrij eenvoudig lukt ook.

Als RTS is het niet het beste dat er ooit gemaakt is, al zeker niet slecht. De sfeer is alleen ongeevenaard imho als je een LotR fan bent :)

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 10-12-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gekocht en erg erg onder de indruk. Ben ook een grote LOTR fan dus dat helpt wel mee. Goeie sfeer, mooie graphics, persoonlijk vind ik het geluid superdesuper. Skirmisch is leuk. Vanavond even een multiplayersessie proberen, ik hoorde dat het erg goed was.
Het loopt hier allemaal erg soepel op eem amd2600 met 9800pro.
Terug naar de game!

edit:
Net even een potje multiplay gedaan, echt goed zeg. Speelde tegen Rohan en Legolas is ergg sterk. Had zelf Saruman en die is lekker handig om met zijn vuurbal wat ents in de fik te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Hoi,

Ik heb het spel nou ook en net het eerste level gepsseld, erg leuke game ! Nu heb ik alleen een vraag. Ik kan bij de resolutie als max 1152*864 kiezen en ik zie ook geen optie staan om aa of af aan te zetten. Is dit wel mogelijk met dit spel of heb ik weer een conflict met mn graka ofzo? Ik heb de geforce 6800gt @ ultra...

Bedankt.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reply , gooi die 5200 er binnenkort uit. Maar inderdaad de gameplay is wel enigzins gebaseerd op rushen. Ben nu aardig wat verder en als je niet gelijk aanvalt ben je de meeste tijd bezig met het verslaan van kleine groepjes.

Offtopic : heeft iemand een idee wat er voor 150 euro voor leuke kaart te koop is ?. Heb er niet zoveel verstand van.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 20:25 . Reden: videokaart voor BFME ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:15:
Hoi,

Ik heb het spel nou ook en net het eerste level gepsseld, erg leuke game ! Nu heb ik alleen een vraag. Ik kan bij de resolutie als max 1152*864 kiezen en ik zie ook geen optie staan om aa of af aan te zetten. Is dit wel mogelijk met dit spel of heb ik weer een conflict met mn graka ofzo? Ik heb de geforce 6800gt @ ultra...

Bedankt.
Ik kan ook niet hoger kiezen dan die resolutie dus dat zal wel weer EA zijn. Wat betreft AA, dat heb ik geforceerd via controlpanel, maar klopt, het staat idd niet tussen de grafische opties.

spoiler:
Ben nu net Moria uit, die Balrog is echt geweldig heftig zeg, maar wel super. Ik bleef heen en weer rennen voor dat kreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Met mijn 6800LE kan ik tot 1600x1200 kiezen, speel op 1280x960 met details op very high, en het draait fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:26:
[...]

Ik kan ook niet hoger kiezen dan die resolutie dus dat zal wel weer EA zijn. Wat betreft AA, dat heb ik geforceerd via controlpanel, maar klopt, het staat idd niet tussen de grafische opties.

spoiler:
Ben nu net Moria uit, die Balrog is echt geweldig heftig zeg, maar wel super. Ik bleef heen en weer rennen voor dat kreng.
Hoe doe je dit dan ? En kan dit met een nvidia kaart?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game draait bij mij ook lekker in1280* ''ultra high'', ik was bang (door review pcgameplay....) dat me 9800pro256 moeite zou hebben. Ik denk dat 1gig ddr belangrijk is voor de game.
Voor de rest vindt ik het een heerlijke game. Ik vondt generals heerlijk en ik vindt de LOTR ook helemaal geweldig, dus deze game is voor mij puur genieten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 22:29
heb hem ook meteen gekocht toen die uit was, echt een erg gaaf spel. ik ben nu bezig met het leegruimen van Rohan , echt die rohirrin zijn gaaf , vol speed ineens 10 orckjes plijte :P
ik vind het echt een heel mooi spel, ben er al heel wat uurtjes mee bezig geweest. het is wel zaak om super snel een stuk of wat farms te bouwen anders verlies je het door te weinig units. het rushen vind ik wel meevallen . pas goed bij mordor, die vlagen en vlagen orks op je af kunnen sturen .
het is erg makkelijk die tegen te houden met een paar ruiters of een klein legertje. die heroes zijn erg fijn en belangrijk in het spel , anders kan je het zowizo niet uitspelen in campagain mode denk ik.

ben er iig helemaal verslaafd aan , draai nu met alles high op een barton 2600+ en een radeon 9500@9700, heerlijk zoomen is ook gaaf maar gebruik het bijna niet, ook het draaien van de camera gebruik ik amper. speelt erg lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:26:
[...]

Hoe doe je dit dan ? En kan dit met een nvidia kaart?
Ik heb nooit een nvidiakaart gehad, maar volgens mij gaat het net als bij een ati. Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad, ga naar eigenschappen, dan naar instellingen, dan naar geavanceerd en als het goed is zie je daar iets als een tabblad 3d. Daar kan je vervolgens instellen of je AA en AF wil. Als ik het niet goed heb, wil iemand met een nvidiakaart mij dan even verbeteren? Maar volgens mij werkt het precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:21:Offtopic : heeft iemand een idee wat er voor 150 euro voor leuke kaart te koop is ?. Heb er niet zoveel verstand van.
Voor 200 de 6800LE of 6600GT AGP. Daaronder worden het echt kaarten van de vorige generatie; zou ik niet doen voor die selchts 50 euri minder.

Weet iemand of BFME ook op hoge wide-screen resoluties zoals 1680*1050 en 1920*1200? Of is 1600*1200 het maximum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
BFME is een erg vermakelijk game, net een potje van 2 uur gehad. (1v1!!!!!!!) Errrug cool, kon ik (Mordor) net niet zijn (Rohan) linies doorbreken, valt ie mij aan, beetje zo doorgaan uiteindelijk had hij hele sterke bowmen en daar kan Mordor niet tot nauwelijks iets tegendoen... Het is even veel kijken en spelen, dan leer je vanzelf wat je moet doen tegen bepaalde vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neet spel man :D
met Rome Total War had ik het snel gehad.. Maar deze :o
heb net Gap of weet ik veel gespeelt (ben ook weer niet ZO'N LoTR freak ;))
telkens aanvallen 100x dood gaan.
Toen kwam ik op het briljante idee om toch eens mijn troepen te upgraden..
nog geen succes had geen tactiek.. gewoon ram beuk knal werkt niet echt :P
Maar toen :o geweldig
Morgen verder (het spel houd me alweer 4+ uren zoet en blijft boeiend om te spelen)
Normaal heb ik het na 15 minuten prutsen al gehad met dit soort spellen ;)
Right.. i'm off.. pak nog een biertje.. nog een paar rondjes Quake 3 (RA3), en ik ga op een oor ;)
---
oh en een reply op bosmonster
ik kan hem ook vloeiend draaien op 1024x768 met mijn systeem
AMD2400+ (gewoon standaart @ 2000mhz dus)
768(PC2100)mb
*kuch* Geforce 6800 Ultra *kuch* B) :z

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Zo, ik heb mijn 10 uur sessie erop zitten :7
Zeer sfeervolle game. Ik speel 'em zelf op hard en dat bevalt me prima. Veel uitdaging en ik ben continu in de weer om m'n units levend te houden. Het enige wat me af en toe irriteert is dat m'n units doen wat ze willen. Is er misschien een hold position functie ? Verder draait ie aardig op m'n pc alleen als gandalf z'n "winderige blast away" spell (ben ff de naam kwijt :P) gebruikt dan schokt het aardig. Settings lager zetten hielp niet echt. Iemand anders hier ook last van ?

[ Voor 6% gewijzigd door Remco20 op 11-12-2004 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat ontzettend verslavend spel zeg. Het is lang geleden dat ik mezelf heb moeten dwingen om een spel af te sluiten omdat ik nog wat moet doen. Het enigste spel waar ik dat bij had (singleplayer dan) was Neverwinter Nights.
Ben ondertussen wat verder geraakt en geraak steeds meer onder de indruk. Is idd wel veel hak en beuk werk, zodat je niet altijd aandacht geeft aan de graphics enzo, maar ik wordt er helemaal in meegesleept. De orginele soundtrack werkt hier heel erg aan mee. Dat maakt het echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Kan iemand wat screenshots maken? Ben wel benieuwd...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:21:
Bedankt voor de reply , gooi die 5200 er binnenkort uit. Maar inderdaad de gameplay is wel enigzins gebaseerd op rushen. Ben nu aardig wat verder en als je niet gelijk aanvalt ben je de meeste tijd bezig met het verslaan van kleine groepjes.

Offtopic : heeft iemand een idee wat er voor 150 euro voor leuke kaart te koop is ?. Heb er niet zoveel verstand van.
offtopic:
Voor 140 Euro de Radeon 9600xt. Dat zou ik echter absoluut niet doen. Zoals hierboven reeds is vermeld gewoon 50 à 60 Euro meer uitgeven en voor een 6800le / 6600GT gaan. Bij die kaarten is de prijs / prestatie gewoon een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
LaZZ schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:37:
of je typed ff

lotr: battle for middle earth screenshots gamespot

in in google :/
damn, luiheid dient de mens :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Enige wat wel iritant is is dat de games vrij lang duren.
Een 1v1 kan makkelijk 3 kwartier duren, dat werkt toch wel iritant.
Ookal ben je veel beter, Rohan of Gondor moet je helemaal hun muren mollen en die towers >< Bijna niet kapot te krijgen.
Laatste game had ik 80% van de map, 3 Camps, heel wat lunmills, geld stroomde binnen, wat catapults, 2 nazguls, witchking en duurt het nog lang voordat ie dood is.
Gewoon die !#!$muren!!

Rushen is dus niet mogelijk tegen gondor of rohan, mordor vs mordor heb ik wel es een rush gedaan, meteen 2 slaughter houses en je orcs naar voren trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:37:
Ik had er een paar gemaakt, maar toen kwam ik deze link tegen; http://www.rpgplanet.com/memw/temp/b4me/screenshots.shtml

Daar kan ik niet tegenop :) . Veel screens zijn ingame, dus je kunt een redelijk beeld krijgen van het spelletje.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN

RtN

Kben nu bij de battle of helms deep. Alleen alme heroes en archers ed worde continue gekilled :( . Heeft iemand mss wa tips voor di stuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik ben helemaal niet lui... Maar die screenshots op Gamespot enzo had ik allemaal al 1000 keer gezien en screenshots van gamers zelf geven vaak een heel ander beeld.. vandaar.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Zo leuk als je paardjes, zonder dat jij dat wilt, in een groep orcs met lansen loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
RtN schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:57:
Kben nu bij de battle of helms deep. Alleen alme heroes en archers ed worde continue gekilled :( . Heeft iemand mss wa tips voor di stuk >:)
spoiler:
Ik had hetzelfde probleem, alleen is het me wel in 1 keer gelukt :). De muren links verdedigen tegen die ladder orcs lukte me niet echt dus besloot ik al m'n forces terug te trekken naar de keep waar je heroes starten. Sluit daar de gate rechts af en er is maar 1 ingang links die ik geblokkeerd had met m'n heroes. Het muurtje langs de weg naar deze gate had ik volgegooid met archers. Bouw in ieder geval veel farms, een stable (om die refugees te redden met paarden) en een armory om ervoor te zorgen dat je wat heavy armor hebt. Bouw ook een archery en een farm (als die er nog niet staat) in je keep zodat je nieuwe units kan produceren. Als eenmaal Eomer komt (en je hebt een leuk legertje gebouwd met hem in voorgaande levels), dan is het een kwestie van de main gate voorin terug te veroveren en de 2 strongholds te vernietigen.
enrico schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:18:
Zo leuk als je paardjes, zonder dat jij dat wilt, in een groep orcs met lansen loopt :)
hoe vaak ik m'n paardjes niet tegen heb moeten houden zeg :)

[ Voor 14% gewijzigd door Remco20 op 11-12-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie spoilertag kunnen gebruiken aub. Kon er nog net overheen lezen, maar is wel zo aardig tegenover de mensen die nog niet zover zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Over HELMS DEEP:

spoiler:
Helms deep was niet zo lastig.. gewoon VEEL upgraded elven archers op de muren gooien. En legolas in de buurt van dat gat om de bombers neer te halen met hawk-arrow (of zoiets :P).

Verder is het alleen maar wachten. Level duurt vrij lang dus gebruik ook je powers. Gewoon overal bos neergooien voor de muren :)

Mix je hero's een beetje door de archers op de muren om de gasten die de muur weten te bereiken neer te meppen.

Een stable bouwen is trouwens zonde van de plek. Red die refugees lekker met je hero's. Je hebt voor deze missie gewoon veel geld nodig dus meer dan een upgrade-house en farms moet je niet bouwen. max-upgraded elven archers zijn vrij prijzig namelijk :) (archery krijg je gratis bij het level)

Level is vrij eenvoudig zolang je de muur maar heel houdt, dus goed opletten met legolas op die bombers :) De Rohirrim die komen na een halfuurtje maken zo kortemetten met de encampments.

[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN

RtN

spoiler:
[quote]Remco20 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:40:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, alleen is het me wel in 1 keer gelukt :). De muren links verdedigen tegen die ladder orcs lukte me niet echt dus besloot ik al m'n forces terug te trekken naar de keep waar je heroes starten. Sluit daar de gate rechts af en er is maar 1 ingang links die ik geblokkeerd had met m'n heroes. Het muurtje langs de weg naar deze gate had ik volgegooid met archers. Bouw in ieder geval veel farms, een stable (om die refugees te redden met paarden) en een armory om ervoor te zorgen dat je wat heavy armor hebt. Bouw ook een archery en een farm (als die er nog niet staat) in je keep zodat je nieuwe units kan produceren. Als eenmaal Eomer komt (en je hebt een leuk legertje gebouwd met hem in voorgaande levels), dan is het een kwestie van de main gate voorin terug te veroveren en de 2 strongholds te vernietigen.
[/quote]

Thx, tis gelukt :*)

spoiler:
Kheb direct alle units naar de binnenste muur teruggehaald, deze is zo veel makkelijker te verdedigen. In de binnenstemuur heb ik een farm voor resources tijdens het gevecht en een stable gebouwd, zodat ik continue nieuwe troepen kon aanvoere >:) . Werkte super, geen 1 hero gekilled. Was ook wel een leuk gezicht om al die enemy units afgeslacht zien te worde door me archers >:) En toen me eomer en gandalf door enemy camps en units heen rushe :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Vraagje over de Rohan levels:

spoiler:
Volgens mij doe ik gewoon iets heel erg fout, maar wat doe je tegen die Isengard Pikemen (orcs met lange speren met een rode punt) en Wargs? 1 groepje van die pikemen heeft binnen 3 seconden 30 Rohirrin plat, en ze naar wat Rohirrin archers toelokken helpt ook niet veel... Hoe krijg je die krengen stuk? Meer rohirron archers hebben, of gewone archers bouwen?

Vooral als ik het meest linkse gebied probeer, daar komt redelijk snel een groepje pikemen aan, terwijl ik uit de vorige levels wel een hele voorraad gewone Rohirron overheb, met maar 5 archers erbij... Die zijn al dood voordat ik uberhaupt de tijd heb om nieuwe te trainen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:44:
Zouden jullie spoilertag kunnen gebruiken aub. Kon er nog net overheen lezen, maar is wel zo aardig tegenover de mensen die nog niet zover zijn.
done :)
RtN schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:24:

Thx, tis gelukt :*)

spoiler:
Kheb direct alle units naar de binnenste muur teruggehaald, deze is zo veel makkelijker te verdedigen. In de binnenstemuur heb ik een farm voor resources tijdens het gevecht en een stable gebouwd, zodat ik continue nieuwe troepen kon aanvoere >:) . Werkte super, geen 1 hero gekilled. Was ook wel een leuk gezicht om al die enemy units afgeslacht zien te worde door me archers >:) En toen me eomer en gandalf door enemy camps en units heen rushe :*) .
np, ben blij dat het gelukt is :)

[ Voor 55% gewijzigd door Remco20 op 11-12-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Chakotay schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:30:
Vraagje over de Rohan levels:

spoiler:
Volgens mij doe ik gewoon iets heel erg fout, maar wat doe je tegen die Isengard Pikemen (orcs met lange speren met een rode punt) en Wargs? 1 groepje van die pikemen heeft binnen 3 seconden 30 Rohirrin plat, en ze naar wat Rohirrin archers toelokken helpt ook niet veel... Hoe krijg je die krengen stuk? Meer rohirron archers hebben, of gewone archers bouwen?

Vooral als ik het meest linkse gebied probeer, daar komt redelijk snel een groepje pikemen aan, terwijl ik uit de vorige levels wel een hele voorraad gewone Rohirron overheb, met maar 5 archers erbij... Die zijn al dood voordat ik uberhaupt de tijd heb om nieuwe te trainen.
spoiler:
Zelf slacht ik ze meestal met wat archers op paarden af en laat m'n warriors op paarden op afstand. Wanneer dat niet helemaal lukt stuur ik m'n warriors niet recht op ze af maar laat ik ze om hun heen lopen en van de zijkant of achterkant aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Is er een manier om de frame lock van het spel weg te halen? hij draait namelijk op slechts 30 fps (met fraps getest) want ik zag overduidelijk dat het niet lekker vloeiend liep, vooral bij het scrollen van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Hmm idd, het scrollen kan wel beter... en dan nog iets ... ik zag allemaal massive armies in de intro / trailers / screenshots, en neem aan dat deze allemaal van single player zijn.

Ik ben nog niet met single player begonnen, meteen lannen die handel :P is wel hilarisch als je tegen iemand vecht die niet weet wat jou partij allemaal kan en andersom. Na een aantal potjes te hebben gespeeld te hebben (mp dan) viel me op : je kan helemaal niets instellen als server zijnde (minder als CnC zelfs) en daar komt bij ... alles is heeeeel erg kleinschalig :S

Waarom ? of mis ik hier iets ? je kan maar een beperkt (te beperkt) aantal units maken ... en tegelijk zijn dat er nog niet eens 100 ? Mijn vraag is of iets aan die multiplayer instellingen te veranderen valt ... ik wil gewoon 1 on 1 met veel soldaatjes klooien (kon ik CnC ook) en niet taktisch met 40 man rondlopen...

Het spel staat ingesteld op High Quality en heb een P4 3.0 GHrtz met 1024 GB ram ...

Ik dacht dat het spel draaide om massive battles ... als dat alleen in SP blijkt te zijn ... dan is dat een dikke tegenvaller !

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:36

Upke dupke

Oompa Loompa

Kleine vraag, die misschien stom kan klinken; Het doosje van BFME is dat dikker dan normaal? Want er ligt hier iets onder de kerstboom, en het rammelt, CD's dat hoor ik wel. Het doosje is dikker dan normaal. Zou dit dus BFME kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Hij is gewoon normaal formaat; ben bang dat het doom3 is voor jou (grapje):9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Je hoort niet echt de DVD, die zit goed erin vast en tis een normaal DVD hoesje.

Kerst is pas 2 weken weg, ga jij 2 weken het pakje analyseren? Straks is het een bonbonnen doosje ofzo? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, net een paar uur multiplayer gedaan. Arg wat een lange battles. Ben met nog 2 man van mijn clan bezig geweest tegen de computer. 2 potjes gedaan en bijna 4 uur verder zeg. Maar wel zeer intensief en mooi. Als aan het eind alle units bij elkaar komen wordt het wel erg laggy. Is wel jammer. Ik hoop dat EA daar wat aan gaat doen. Maar sjonge jonge. Kan me niet heugen dat ik zo in een potje multiplayer getrokken ben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:36

Upke dupke

Oompa Loompa

Yeps. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb het spel net gehaald (koopzondag) Ik post straks mijn bevindingen. :)

Is het spel een beetje mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. wat wel heel irritant is is dat ik graag upgrades wil bouwen (fire arrows/shields) bijvoorbeeld voor Rohirrim, maar ik zit aan mn command limit en dat het hele level lang. Ik kan dus geen troepen bouwen om mn gebouwen een upgrade te geven.. :( Dat zit dus nogal brak in mekaar als je het mij vraagt.

Nu kan ik wel opzettelijk proberen de helft van mn rank 5+ army af te laten slachten maar daar heb ik ook niet zo'n zin in.. ik kan ook geen mogelijkheid vinden om mn troepen te ontslaan ofzo..

Ik snap trouwens niet dat mensen het niet lukt om de muur te verdedigen in helms deep.. het enige dat je hoeft te doen is er een berg elven archers op te zetten :P

Dat is ook een van mn punten met dit spel.. het is veel te makkelijk allemaal. De bad-campaign maar op hard spelen denk ik... medium stelt niet zoveel voor...

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat probleem heb je bij de bad guys wat minder, even wat Uruks blood thirsty maken en klaar :P (heb alleen nog niet ontdekt wat het directe nut ervan is)

En ja, dat komt omdat ik geen handleiding heb :P

Het spel draait bij mij goed op de een-na-hoogste detailstand op 1024x768 (helaas heeft het spel geen breedbeeldoptie) op m'n acer 2023wlmi laptop.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat de enten wat sterker zouden zijn :/ een paar boogschutters met vuurpijlen zijn al genoeg om 'm vrij snel te vloeren. Vuurbal van Saruman erbij en de ent blijft nergens.

[ Voor 47% gewijzigd door pagani op 12-12-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mwah.. ents zijn super sterk tegen alles behalve vuur (logisch). Bij het level tegen saruman heb je er bovendien zoveel dat het niet uit maakt dat er een paar in vlammen opgaan :P Gewoon stenen laten gooien en alles op de dam richten en ff achterover leunen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk van het spel is positief, maar toch zijn er wat mindere punten.... Let wel ik heb Rome Total war veel gespeelt:
1. figuurtjes zijn erg traag met lopen
2. soms moeilijk de verschillen te zien tussen de verschillende units.
3. Heroes zijn wel heel erg sterk
4. Uitzoomen mocht wel wat verder

Voor de rest een prachtig spel, heerlijke sfeer. Prachtige effecten, vooral die kleine filmpje in je contral panel zien erg erg mooi uit. Maar beste van het spel is het geluid en muziek. Geluiden zijn erg goed gedaan, mooie veldslag geluiden en de stemmen zijn ook erg goed (meeste zijn de orginele stemmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een beetje irritant vind is dat als ik het spel heb afgesloten en zeg pak hem beet een uurtje later wil opstarten, dat hij bij het inloggen van online multiplay vaak zegt; accountname or username in use, zodat ik niet kan inloggen. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb het spel nu geinstalleerd, alleen hij start wel op maar zodra ik het menu zou moeten krijgen, krijg ik een zwart scherm met een veel te grote muis pointer.

De melding komt dan dat het programma nv4_disp niet meer goed draait. Ik heb al verschillende versies drivers geprobeerd maar overal hetzelfde probleem
Ik heb een Club3D FX5900 XT in mijn pc zitten. Deze zou het toch wel moeten trekken.

Weet iemand misschien welke drivers wel zouden kunnen werken? Half-life 2 bijvoorbeeld draait als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwste nvidia whql drivers geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

[quote]Bosmonster schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:50:
Hmm.. wat wel heel irritant is is dat ik graag upgrades wil bouwen (fire arrows/shields) bijvoorbeeld voor Rohirrim, maar ik zit aan mn command limit en dat het hele level lang. Ik kan dus geen troepen bouwen om mn gebouwen een upgrade te geven.. :( Dat zit dus nogal brak in mekaar als je het mij vraagt.

Nu kan ik wel opzettelijk proberen de helft van mn rank 5+ army af te laten slachten maar daar heb ik ook niet zo'n zin in.. ik kan ook geen mogelijkheid vinden om mn troepen te ontslaan ofzo..

Ik snap trouwens niet dat mensen het niet lukt om de muur te verdedigen in helms deep.. het enige dat je hoeft te doen is er een berg elven archers op te zetten :P

[quote]

Hmm ja dat eerste was ook een negatief punt wat ze bij reviews er over aanstipte en het tweede punt, nee had er niet zo veel problemen mee :)

Maar is het mogelijk om die muur heel te houden als je het kereltje met de ketel neer schiet, weet iemand dat?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:17:
Eerste indruk van het spel is positief, maar toch zijn er wat mindere punten.... Let wel ik heb Rome Total war veel gespeelt:
1. figuurtjes zijn erg traag met lopen
2. soms moeilijk de verschillen te zien tussen de verschillende units.
3. Heroes zijn wel heel erg sterk
4. Uitzoomen mocht wel wat verder

Voor de rest een prachtig spel, heerlijke sfeer. Prachtige effecten, vooral die kleine filmpje in je contral panel zien erg erg mooi uit. Maar beste van het spel is het geluid en muziek. Geluiden zijn erg goed gedaan, mooie veldslag geluiden en de stemmen zijn ook erg goed (meeste zijn de orginele stemmen).
1: vind ik wel goed zo
2: je moet soms iid ff goed kijken
3: Heroes moeten sterker zijn of course :)
4: Totaal mee eens.. verekte lastig om een grote groep te selecteren zonder alles met SHIFT+KLIK te doen.
en het is vaag dat je troepen niet aanvallen waneer ze geraakt zijn..
zoals archers vs Archers.. mijn troepen blijven dan een beetje staan toekijken terwijl ze neer ge knalt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:01:
de nieuwste nvidia whql drivers geprobeerd?
Ja, de laatste nieuwe 66.93, maar die werken ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:51:
[...]

en het is vaag dat je troepen niet aanvallen waneer ze geraakt zijn..
zoals archers vs Archers.. mijn troepen blijven dan een beetje staan toekijken terwijl ze neer ge knalt worden.
Opzich heb ik daar geen problemen mee. Ik ben tenslotte de baas :7
Wat ik wel irritant vind, is dat ze af en toe juist wel aanvallen. Zoals een groepje paarden dat gezellig zonder dat ik het zie zichzelf op grote metalen satéprikkers laat spietsen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SithWarrior schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:46:
Maar is het mogelijk om die muur heel te houden als je het kereltje met de ketel neer schiet, weet iemand dat?
Ja ;) Zet Legolas neer en de muur blijft gewoon heel.

Minas Tirith (sp) net gespeeld trouwens.. erg vet en vooral lang :)

Had alleen mn hero's nog maar over en toen kwam gelukkig the undead army even langs racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Remco20 schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:13:
[...]

Opzich heb ik daar geen problemen mee. Ik ben tenslotte de baas :7
Wat ik wel irritant vind, is dat ze af en toe juist wel aanvallen. Zoals een groepje paarden dat gezellig zonder dat ik het zie zichzelf op grote metalen satéprikkers laat spietsen. 8)7
Erg storend inderdaad, je moet steeds met de hand al je paardjes tegenhouden als je geen trek hebt in sate... Hopelijk komt er iets van een patch waar een hold position functie inzit.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben er ook achter dat het meenemen van units erg 'unbalancing' werkt. Soms heb je een compleet leger volledig geupgrade en ervaren en rush je gewoon de vijandelijke basis.

Maar soms heb je het laatste level afgesloten met bijna niks en als je dan afhankelijk bent van reinforcements bijvoorbeeld is het nogal lullig als Faramir met 5 soldaatjes aan komt rennen als redding :(

Dat hadden ze er imho dus gewoon uit moeten laten. Of dat je 2 units ofzo kan kiezen die je meeneemt max. Nu maakt het een beetje een zooitje van het hele spel.

In Minas Tirith had ik een heel leger meegekregen van mn vorige missie.. alleen jammer dat daar dus bijna geen archers in zaten.. dan wordt het verdedigen van de muren toch aardig lastig... Zeker als je door al die voetsoldaten al aan je command limit zit weer eens..

Het is een heerlijk sfeervol spel en heb bijna de good campaign uitgespeeld, maar zit toch aardig vol met schoonheidsfoutjes..

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 13-12-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet constant de namen...
Maar iig moest ik gister zo'n kasteel vernaggellen,
ik was de "evil" force..
Kat int bakkie.. gewoon archers (heel veel ;)) op de gate laten schieten.. sjah ze schoten me ram's neer..
iig.. hupsakee naar binnen rushen... eerst de linker helft geclaimt.. toen naar boven en VICTORIOUS..
daarna the Good force gespeelt.. zelfde map.
en fuck wat is het dan in eens lastig..
kan nooit binnen zoveel tijd archers creeeren omdat ik nog niet veel recourses heb.
Beetje lame misschien ;)
Wel klote dat ze niet beginnen met rank 2+ zodra je dat 1 maal gehaalt hebt.
Majah.. moet nu weer aant werk.. laters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Helms Deep of Minas Tirith?

HD is goed te verdedigen, MT eigenlijk gewoon niet :P Volgens mij hoort die laatste ook gewoon niet te verdedigen te zijn ofzo, want uiteindelijk ben je afhankelijk van de Rohirrim en natuurlijk de Undead Army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helms deep is inderdaad best makkelijk. Alleen die klote paarden hebben de vervelende neiging om over pikeman heen te walsen. Ben 70% van me eilte kwijtgeraakt in dit level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Hulp nodig voor Minas Tirith ...

Met veel pijn en moeite houdt ik het wel uit totdat de tijd verstreken is, en de Rohirrim army komt. De trolls en orcs komen wel door de muur / poort heen, maar vanaf de tweede ring kan ik ze met archers op de muren + heroes op de trappen wel tegenhouden. Maar wat dan ? :/ ...

spoiler:
Moet ik de twee kampen vernietigen met de Rohirrim army ?

In Helms Deep ging dat prima, maar ik kom nu gewoon de kracht te kort. Het eerste kamp gaat nog wel, maar dan moet je via midden onder (waar nog steeds nieuwe enemies vandaan komen lopen) het tweede kamp vernietigen ?

Zelfs met de "elven" + "rohan" erbij (die ik op dat moment oproep), red je het niet tegen al die Nazgul + gepanserde trolls :|

Ik heb nog niet de "Undead Army" power kunnen kopen ... te weinig power points |:( .

Zie ik iets over het hoofd, hoe doen jullie dit level ? :?

[ Voor 11% gewijzigd door StarWolfer op 13-12-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Army of the dead hoef je niet te kopen, die komt gewoon vanzelf. Gewoon geduld :)

Zoals ik eerder al zei is MT gewoon niet te verdedigen. Teveel overmacht. Probeer met je rohirrim en eventueel je rohan/elven powers de bases uit te schakelen van de vijand. Dit geeft je wat tijd tot de army of the dead.

Army of the dead is ongelofelijk sterk, dus die maakt in notime korte metten met de complete kaart :D

Zorg trouwens voor je het level eindigt weer ff een compleet Gondor army te bouwen (fully upgraded). Toch geld zat in dit level :)

[ Voor 100% gewijzigd door Bosmonster op 13-12-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Topicstarter
Ik vindt het best een mooi game. Maar ik had er meer van verwacht.
Ik heb het nu uit gespeelt met FOL op Hard. Ben nu bezig met FOD op Hard.
Ik heb ook al veel met INI's liggen spelen best leuke wat je er alle maal mee kan doen.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Bosmonster schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:39:
Army of the dead hoef je niet te kopen, die komt gewoon vanzelf. Gewoon geduld :)

Zoals ik eerder al zei is MT gewoon niet te verdedigen. Teveel overmacht. Probeer met je rohirrim en eventueel je rohan/elven powers de bases uit te schakelen van de vijand. Dit geeft je wat tijd tot de army of the dead.

Army of the dead is ongelofelijk sterk, dus die maakt in notime korte metten met de complete kaart :D

Zorg trouwens voor je het level eindigt weer ff een compleet Gondor army te bouwen (fully upgraded). Toch geld zat in dit level :)
Hmm ik weet het niet hoor ik speel hem op medium, Na 6 keer spelen is het me nu gelukt, maar of ik daar blij mee moet zijn...

In het begin die linker onder basis weg gevaagd. met rohan versterkingen. Vervolgens niet toen ie weer volgeladen was die andere basis vernietigd, maar even gewacht tot die katenpulten kwamen, ze toen van achter in gezet en ze binnen min vernietigd. Vervolgens geen Nazgul gezien meer, der kwam der 1 tje en waar ze eerst de lucht beheerste heb ik er verder geen gezien. Nou ja met al me units in het midden en 3 hero's voor de poort (want in de buiten ring vallen ze toch niet aan)Hield ik het makkelijk uit tot dat ze met die grote hagedis kwamen om de poort in te rammen, weer met de rohan versterkingen em lopen stallen en vervolgens met gandalf zijn staf met 2 stoten dat ding weg gevaagt (gelukkig denk ik maar want aan de grote gezien had die deur niet lang vol gehouden)

Toen kwamen de grote rohan macht, meteen naar ondere gegaan en die andere basis vernietigd en wat andere units. Ik dacht dat ik toen klaar was maar toen kwamen de olifantjes. Dus ipv dat met paarden ging vechten heb ik razend snel de deur open gegooit en iedereen achter de poort geknalt. en alle archers die mee kwamen op de muur opgesteld.

Vervolgens bleven de olifanten staan en ging de main macht verder, die uiteraard geen kans hadden tegen zo veel pijltjes. Toen met gandie de olifantjes 1 voor 1 langs de muur gelokt en af geknalt.

Toen hebben ze nog een paar keer met van die siege torens geprobeerd maar ook weer door die archers geen schijn van kans.

En toen, ja en toen was het MT de herhaling? Nu komen ze al bijna 20 min lang met zelfde units (4 man, 2 man per paal) en nog wat units Maar ja die komen helemaal niet bij de deur omdat mijn archers veel te sterk zijn. Maar wanneer is het nou afgelopen dan, ik ben net maar even wat gaan drinken omdat er steeds het zelfde gebeurd, is dat normaal of heb ik iets niet goed gedaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check je objectives :)
"Destroy all enemy forces" of "Destroy all enemy camps" of gewoon alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ook net aan begonnen, tot nu toe heb ik iets van. waarom kon deze moeite niet in C&C ??? en zit ik nou de film te kijken met auto scene selection skipper naar actie? want de zinnetjes enz is allemaal super onorgineel :P ik wist dat eht de film zou zijn +-, maar dit is te erg :PP

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Het is me gelukt, der stond nog 1 olifant ergens, toen ik die kilde kwamen aragon meteen, niet dat ik em nodig had ofzo want iedereen was al dood, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat je de olifanten af moest maken wist ik niet :) Die had ik me t mn rohirrim al afgemaakt namelijk, dus dacht eigenlijk dat ze vanzelf kwamen.

Ik had trouwens in het begin de rechter basis vernield, dus ze hadden alleen maar grof tuig en bijna geen infanterie. Mn hero's hielden het binnen de muur dus eenvoudig vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bah bah bah,... als de balrog in beeld komt, of ik met gandalf lightning gedoe doe dan word m'n hele beeld zwart :(. bij C&C-zero hour was dit te fixen door "heat effects" uit te zetten :? maar lijkt hier neit te werken. iemand een idee wat ik wel ervoor moet uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNICRONBOT schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:23:
Ik vindt het best een mooi game. Maar ik had er meer van verwacht.
Ik heb het nu uit gespeelt met FOL op Hard. Ben nu bezig met FOD op Hard.
Ik heb ook al veel met INI's liggen spelen best leuke wat je er alle maal mee kan doen.
waar zie jij ini files dan?
in die *.big bestanden? hoe open je die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:38:
[...]

waar zie jij ini files dan?
in die *.big bestanden? hoe open je die? :)
Kijk eens naar de start post. Link naar de Fan site, daar vind je het van zelf wel. ;)

Ik ga straks wel de start post eens aan passen.

[ Voor 9% gewijzigd door -=unicron=- op 14-12-2004 15:00 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36

aapelite

Do the kirby!

daves2hd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:46:
bah bah bah,... als de balrog in beeld komt, of ik met gandalf lightning gedoe doe dan word m'n hele beeld zwart :(. bij C&C-zero hour was dit te fixen door "heat effects" uit te zetten :? maar lijkt hier neit te werken. iemand een idee wat ik wel ervoor moet uitzetten?
Ga naar de application data map op je windows hardeschijf en zoek naar de bfme map. Open die en opden de options.ini. Hier staat gewoon weer tussen: Heateffects = yes, maak je no van en als het goed is is het dan weer ok. Ook bij mij lijkt die balrog gaar trouwens. Dat beest spuwt geen vuur maar ik zie wel allemaal heateffects ronddwarrelen over het scherm. Daarnaast loopt het spel geheel soepel op mijn systeem totdat ze die heateffects gaan gebruiken. Dan is het nogal een fps dropje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb al in game uigezet bij options,.. maar blijft zwart. nogal lastig battlen met een balrog als je met je muis moet rond zweven tot je een lang hp balkje tegen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow....fantastisch spel....kwa gameplay
Graphics zuigen super aars, maarja ut is blijft EA :P

Nog 1 vraagje als je een level uit het gespeeld in campain...auto-saved hij hem of moet ik hem zelfopslaan aan het begin van het volgende level?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste