Ik mis het OF bes wel ja...
kzit nu nog wel vaak op GoT, maar al dat serieuse gedoe, tis wel leuk, maar begint ook te vervelen hoor...
GIMME BACK MY OF!
Ik heb ook al veel 'oplossingen' voorbij zien komen, maar om nou te zeggen dat er echt iets bovenuit springt, nee...
Ik deeeenk dat we het OF zoals het was wel kunnen vergeten, dat komt niet meer terug. Misschien dat er nu zo'n versie komt waarbij je posts moet raten ofsow, maar dat werkt ook voor geen meter, want dan ben je meer aan het raten dan aan het replyén/posten....
Ik zou ook echt geen oplossing weten... en die alternatieve onzin forums die al gemaakt zijn, das niks....
neem nou die van MinusOne, ziet er wel redelijk uit, maar is gewoon super traag, dat verhoogt het irritatie gehalte..
tenminste, als ik lang moet wachten voordat ik iets gepost heb, dan ga ik daar de moeite niet voor nemen, op GoT ging het altijd vlotjes..
En, op die alternatieve forums wordt maar affetoe gereplied, op het oude OF was er elke minuut wel wat nieuws, je kon er gewoon je avondje wel doorbrengen soms...Lekker muziekje erbij, icq'en, beetje surfen, en ondertussen ook nog het OF bijhouden...
Times have changed now..
Ik weet al wat ik aan sinterklaas ga vragen! Het oude OF