Onzinforum tijdelijk onzichtbaar

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh, ik ben heel de avond de deur uitgeweest. Kan iemand mij kort en bondig uitleggen WTF er nou weer is gebeurd?

Ben ik GVD 1 avond weg en de kleuters misdragen zich weer?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Er is een topic geweest over Sweet Pumpkin. Ze postte daar foto's van een man.

Iedereen ging daar over de rooie. Dit ging te ver, dus hebben de adjes het onzin forum ff geclosed.

Volledig terecht, vind ik.

Zo goed, Hlpdsk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 00:21 schreef EquiNox het volgende:
Er is een topic geweest over Sweet Pumpkin. Ze postte daar foto's van een man.

Iedereen ging daar over de rooie. Dit ging te ver, dus hebben de adjes het onzin forum ff geclosed.

Volledig terecht, vind ik.

Zo goed, Hlpdsk? :)
Zenks. Was dat dat Graig DAvids gedoe of weer iets anders? Ik heb daar een fotooke van Erika Eleniak ingezet en ben toen de hele avond weggeweest. Kom ik terug .. OF pleite. Sodeju ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 00:26 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Zenks. Was dat dat Graig DAvids gedoe of weer iets anders? Ik heb daar een fotooke van Erika Eleniak ingezet en ben toen de hele avond weggeweest. Kom ik terug .. OF pleite. Sodeju ..
het ging dus om het eerstgenoemde ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Tja, als er zoveel mannen en zo weinig vrouwen komen op het OF dan kan je je ook afvragen (door het gedrag van hun op het OF) of het wel een goed idee is om als vrouw zo'n topic te beginnen...

Ik heb voor de mensen van het onzin forum een nieuw adres (hopelijk tijdelijk) om toch te posten... hoop dat het onzin forum zo toch in leven kan gehouden. op een goeie manier... kom dus met z'n allen hierheen.

http://pub37.ezboard.com/fvision84906frm1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

het onzin forum moet teruuuugggggg..!!!!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Grappig dat jullie nu WEER denken dat jullie het wel 'kunnen', terwijl we het al (te)vaak geprobeerd hebben en ook al vaak hebben gezegt dat we het dichtgooien als er gezeik blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 01:26 schreef Tom het volgende:
Grappig dat jullie nu WEER denken dat jullie het wel 'kunnen', terwijl we het al (te)vaak geprobeerd hebben en ook al vaak hebben gezegt dat we het dichtgooien als er gezeik blijft.
is er ooit iemand met een oplossing gekomen?

no offence maar eh, ik geloof niet dat er iets gaat veranderen als morgen, zonder maatregelen, het OF weer opengaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Laatst online: 11-10 23:43
GODVERSODEJU!!
Ik ben wel EEN (1) dag van huis en het OF is PLEITE????

DAMN!!
Kheb wel TWEE UUR zitten lezen op deze 2 Topics die hier over gaan (in dit LieveAdjes-forum)....

Echt BALEN!! :(:(

Maar.... ik weet zo niet wat ik moet denken. Ik vind ook dat er TE VEEL SHIT gepost wordt. Flames boeien mij persoonlijk niet. En ik heb ook nooit wat tegen SP of haar topics gehad. Ik durf niet te zeggen dat het verstandig is OF weer snel open te gooien...

Ik ben ook VOOR alle (net gelezen) meningen dat dit een TWEAKER-Forum is. Voor Tweakers die af en toe ook hun gekoeieneer kwijt willen, en dus GEEN "GEWONE" Forum-TRASHERS aanwezig willen hebben die de boel verzieken :(
Hierbij noem ik geen namen.

Het is momenteel nog gewoon onmogelijk of te moeilijk om hier duidelijk beleid te voeren, dus dan maar geen OF. Ik baal er goed van, want ik vond het idee OF best goed zodat SG niet geTrashed wordt.

Verder weet ik FF niks te zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorstel

Om al die "onzinnige" onzin te verminderen: kan er niet een maximaal aantal post voor in de OF komen.

/voorstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Op zondag 03 december 2000 01:40 schreef Shivan Kishan het volgende:
voorstel

Om al die "onzinnige" onzin te verminderen: kan er niet een maximaal aantal post voor in de OF.

/voorstel
Is een idee, maar verklaar je nader!

Beperkter aantal Replies per post, of beperkter aantal Topics aanmaken voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben zelf niet echt de slimste, dit is maar een voorstel. Mensen zullen minder snel een "onzinnige" onzin topic posten, denk ik. Of het per topic moet of totaal voor de OF weet ik niet. En het aantal : per dag/ per 2 uur <= dat moeten de mods uit maken.

Je krijgt in ieder geval minder bullshit topics en post. Daar gaat het om!

edit xtra
Aantal posts, Gem. aantal posts/dag in je profiel mogen van mij ook weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nee, lijkt me niet helemaal de juiste weg. Dan zit je zonder opeens.

Beter lijkt me dat je bv. een minimaal aantal posts moet hebben staan in de gewone fora. Dan laat je blijken dat je een Tweaker bent en het goed voor hebt.

Ook zul je zo gebanned zijn als je probeert dat minimum aantal te halen door maar wat loze replies te zetten.

Ik denk echt dat dat een betere manier zou zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Is een idee om te proberen voor een tijdje
(1 week? 1 weken?)
Hier laat ik me verder niet over uit, daar zijn de Modjes/Adjes voor (toch?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Op zondag 03 december 2000 01:51 schreef HlpDsK het volgende:

Beter lijkt me dat je bv. een minimaal aantal posts moet hebben staan in de gewone fora. Dan laat je blijken dat je een Tweaker bent en het goed voor hebt.

Ook zul je zo gebanned zijn als je probeert dat minimum aantal te halen door maar wat loze replies te zetten.

Ehhh...... :)
Hier ben ik het nog meer mee eens, maar dit idee heb ik al vaker gezien afgelopen week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Wat een gedoe om niks.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 01:26 schreef Tom het volgende:
No offense intended tom, maar als er nou es een goede mod werd gededicate aan OF, dan zouden we de spammers en newbies die het voor ons allemaal verpesten aan de kant kunnen schuiven!

Kijk nou es effe naar wat jullie gaan doen, dat is toch gewoon wreed!

Maak gewoon een goede mod voor OF, en zorg datie de mensen 'op hun rechten wijst', en zonodig hier en daar banned. Want als je kijkt zijn het nooit de regulars die problemen maken (MYSTIC WOMAN > newbie).

Nougoed you get my drift.
Ik ben gewoon zwaar uitgebaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, er zijn te veel forum toeristen op GoT Onzin :(

En diegenen weten heus wie ze zijn.
Het is nog altijd een 'tweakers over TWEAKERS onzin' forum, en niet voor degenen die hun puter alleen maar voor chatten gebruiken.

Nougoed ik ga slapen, en als ik ooit MW ik heb echt zie, dan gooi ik een enorme verotte taart in haar gezicht.

ik ben boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

euhm wat heeft Mystic_Woman er nu mee te maken? :?

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 03:18 schreef Theeboon het volgende:
euhm wat heeft Mystic_Woman er nu mee te maken? :?
Snap ik ook niet, zou graag alleen die ene thread op OF willen zien, met slotje en Forum read only.
Misschien dat dan mensen het beter begrijpen als ze het hele verhaal/thread gelezen hebben en dus niet meteen beginnen te schoppen.

Maar dat zal wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

nouja... ik ga lekker slapen en ik zie wel wat voor shitzooi 't morgen hier is..

onoverzichtelijke boel nu iedereen hier loopt te blaten.

:Z:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:31 schreef Andina het volgende:
Ik ben het -deels- met Obi eens: streng moderaten, maar wanneer heeft iets dat "onzin" is geen meerwaarde? Dat is moeilijk beoordelen, lijkt me.

Als het geen onzin is kan het in SG, tenslotte. Maar in SG is de humor soms weer ver te zoeken... Dus hoe noem je in GoTsnaam iets dat méér dan "onzin" is en minder dan "algemeen" :?
mee eens sterk punt;)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op zaterdag 02 december 2000 21:18 schreef Daniel Kegel het volgende:

BDW, fulltime modden op het OF? dat wil je niet. Anton heeft het geprobeerd maar had na een week al zoveel gezeik over zich heen gekregen dat ie er geen zin meer in had. Tom, zelfde verhaal
Laat het modden dan ook over aan echte onzinners.. laat het een beetje losser vieren dat OF maar distantieer je er gelijktijdig ook wat meer van.. '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 02 december 2000 21:27 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]
Er zijn is iets anders dan daadwerkelijk topics sluiten en verwijderen en je daarmee de woede van gebruikers op de hals halen...
sja, jullie willen dan ook alles modden, ik zeg nog maar een keer.. dat is niet mogelijk... haal de NAAM onzin weg en begin opnieuw.. wees een paar maand de pispaal van iedereen en je hebt een KANSJE dat tweakers over tweakers zal worden waar't voor bestemd is..
andere keuze: sluiting :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 03 december 2000 03:25 schreef George Mimi en Marco het volgende:

[..]
Snap ik ook niet, zou graag alleen die ene thread op OF willen zien, met slotje en Forum read only.
Misschien dat dan mensen het beter begrijpen als ze het hele verhaal/thread gelezen hebben en dus niet meteen beginnen te schoppen.

Maar dat zal wel niet gebeuren.
indeed, want ik snap dus echt weer niet wat de druppel is geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij niet echt boeie dat het onzin-forun dicht is. Kwam er eigenlijk nooit.

Denk trouwens dat het niet erg lang dicht blijft. Was namenlijk wel VEEL bezocht dus veel $$$$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:31 schreef raver het volgende:

[..]
BANNEN
mmww.. neej, gewoon doodnegeren die gast, niet op ingaan!! NOOIT OP REAGEREN en al helemaal niet quoten, hij is al ZO VAAK gebanned
Op zaterdag 02 december 2000 22:37 schreef minus0ne het volgende:

[..]
What's the matter met de adjes, lijden jullie aan nazi-kuren ofzo? wat is dit voor onzin?!

je kan iemand niet zomaar bannen voor het flamen van adjes!

(of was hij een newbie, dan mag het hoor ;))
euhmm.. die gast is in 2 weekjes al paar keer gebanned meen ik, komt hier alleen maar om te zieken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 01:51 schreef HlpDsK het volgende:

Dat resulteerd in VEELS te VEEL troep in andere fora...

Beterz: soort karmasysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
* Config wil wel een onzin forum maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef Daniel Kegel het volgende:
Vanwege de zoveelste uit de hand gelopen ruzie hebben we besloten het Onzin Forum tot nader order dicht te zetten. Het is nu een private forum en alleen zichtbaar voor admins en mods.

De crew zal zich de komende tijd gaan beraden over te toekomst van het OF want het is duidelijk dat we er op deze manier geen zin meer in hebben.

Zeer triest dat zelfs mensen die bekend stonden als "die hard onzinners" zich nu al laten verleiden tot onaanvaardbaar gedrag :(
waar kan ik mod worden ;):P

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het toch onzin is.. waarom heb je zo'n forum dan :P

Serieus : wat was het doel van dat forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zondag 03 december 2000 12:30 schreef Wolvie het volgende:
als het toch onzin is.. waarom heb je zo'n forum dan :P

Serieus : wat was het doel van dat forum ?
omadt ik in de IT werk, en vaak stoom moet kunnen afblazen :P

al hebben ze daaar bij cup-a-soup nu wel zo'n nieuw ding voor :P

hot-steamy of iets dergelijks ... :?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 12:31 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]
omadt ik in de IT werk, en vaak stoom moet kunnen afblazen :P

al hebben ze daaar bij cup-a-soup nu wel zo'n nieuw ding voor :P

hot-steamy of iets dergelijks ... :?:?
Ik werk ook in de IT, maar hoef nooit stoom af te blazen, ik doe mijn werk gewoon goed :P
Maar nu begrijp ik nog steeds niet waarom mensen ruzie hebben over "onzin"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolvie, het OF kwam omdat er teveel "wat voor .... heeft de Tweaker" en dat soort vragen in SG kwam.
Vandaar dat het ook Tweakers over Tweakers Onzin Forum heette.
Maar het trekt slecht volk >:)

Hm, voor ik hier opmerkingen over krijg:
Er wordt gevonden dat je op een computerforum alleen serieus of alleen over computers met elkaar mag praten. Dus moet je wel wat van computers weten.

Nou is "wat weten van computers" een rekbaar begrip, Obi bv zit aan het ene uiterste, en ik hang bv in het midden :) Waar je moet zitten om wel stoom af te mogen blazen weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIIII Eindelijk, dacht dat het er nooit van ging komen

ik hoop dat het nooit meer opengaat :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Waarom is iedereen die zo'n hekel heeft aan het OF nu zo blij. Als je er zo'n hekel aan had waarom kwam je er dan :??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:26 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
hoho ten eerste, ik was dat nie!
En ten tweede, waarom mogen d'r wel naakte mokkels komen? ut is tweakers, da's algemeen genomen! en dus nie alleen maar voor de ventjes die geilen op halfnaakte wijven...
Dan kleed jij je helemaal uit, maakt een foto... wij oordelen wel :)
(dan is het tenminste niet HALFnaakt meer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:17 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Dan kleed jij je helemaal uit, maakt een foto... wij oordelen wel :)
(dan is het tenminste niet HALFnaakt meer :P)
Bok op man! Ga nie naakt voor een stel geile teakers...:(
Does normaal hey, kan je jezelf nie helpen ofzo?
Heb je daar mij bij nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 02:44 schreef minus0ne het volgende:
Juist, er zijn te veel forum toeristen op GoT Onzin :(

En diegenen weten heus wie ze zijn.
Het is nog altijd een 'tweakers over TWEAKERS onzin' forum, en niet voor degenen die hun puter alleen maar voor chatten gebruiken.

Nougoed ik ga slapen, en als ik ooit MW ik heb echt zie, dan gooi ik een enorme verotte taart in haar gezicht.

ik ben boos.
Hey pikomhoog! wat heb ik d'r mee te maken, leg dat es uit! Dit is echt bullshit, je loopt wat over mij te balten, leg dan ook es uit waarom je dat zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:35 schreef HENNE het volgende:
nah wogt nu ut onzin faurum geaupent dan?? kut mods, ga me maah lekkâh banne, hep toch zaun andâh akâhnt, aume henne faurevâh
Over gemiddeld niveau gesproken.. heeft hij een vast ip ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MW, doe nou ff niet :(
Het OF is dicht gegaan vanwege het geflame. Misschien is het verstandig ('t is maar een suggestie hoor) om in ieder geval hier daar niet mee verder te gaan?
Stuur desnoods een pager als je je gram wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Gaat ze weer..... *zucht*

Mystic Woman, please... I'm begging you... Down on my knees...

Probeer in je volgende posting alsjeblieft de aanwezigheid van een noemenswaardig IQ aan te tonen.. Laat mij zien dat ik ongelijk heb.

Ik ben best goed met psycho-analyses, maar dat ik het kon bepalen na het lezen van enkele berichten..? Vertel mij dat het niet zo is. 'Enlighten us' alsjeblieft met één intelligente post. Ééntje maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kire
  • Laatst online: 01-06 15:59
Ik kom hier net kijken en zie dat het onzin forum weg is, mijn eerste reactie: huh???¿¿¿

Zie ik hier dat er weer zo'n stomme ruzie is geweest.

Maar, zoals theeboon laatst ook al in een OF forum zei: het verbaast me eigenlijk weinig, en doet me niks als 't OF weer gesloten wordt...

Het was er altijd erg leuk vond ik, gewoon slap zeveren, maar dat enkele mensen zich nie konden beheersen en vaak tever gingen, sja...
die mensen verneuken het voor alle OF'ers..

trieste zaak hoor..

Ik hoor 't wel weer es als het OF weer terug is...
Tot die tijd: Take care of yourself, AND each other :)
Mzzlzz allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah sorry hoor, hij loopt onzin over mij te blaten, dan wil ik ook weten waarom ie dat doet...weet nie wa'k fout heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 12-10 15:40

uibeltje

Idiotheque

Ik ben zojuist naar Fok! gegaan voor mijn portie onzin :) http://www.fokforum.nl/showtopic/25004/1

Beetje stil daar dus misschien kunnen er nog wat meer GoTters komen? Of is dat tegen onze principes?

Ennu, Tom is er ook ;) alleen is ie daar geen adje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Hmm.. een naamsverandering zal wel voor veel opheldering zorgen iniedergeval. Nu het Onzinforum heet komen er veel mensen van buitenaf op af om bullshit topics aan te maken.
Een extra adje die soms rond kijkt en dingen sluit moet ook kunnen, en dan moet dat adje gewoon niet ingaan op de evt. kritiek die hij/zij krijgt. Trek je er gewoon niks van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 12-10 15:40

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 03 december 2000 14:45 schreef Theeboon het volgende:
Hmm.. een naamsverandering zal wel voor veel opheldering zorgen iniedergeval. Nu het Onzinforum heet komen er veel mensen van buitenaf op af om bullshit topics aan te maken.
Een extra adje die soms rond kijkt en dingen sluit moet ook kunnen, en dan moet dat adje gewoon niet ingaan op de evt. kritiek die hij/zij krijgt. Trek je er gewoon niks van aan.
misschien een id om een paar mensen die redelijk veel rondhangen op het OF en zich weten te gedragen een extra account te geven met als naam bv: mod_1, mod_2 enz.
die kunnen dan dingen sluiten en blijven dan toch anoniem en hoeven ook geen verdere uitleg te geven waarom er iets gesloten wordt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb nooit gepost in het Onzinforum, en was dat ook niet direct van plan, mijn manier van omgang is iets anders dan hoe het er aan toeging op dat forum, en vrees daar al snel als zeurpiet ter zijde geschoven te worden. Dat betekent echter niet dat ik iets tegen dat forum heb/had of tegen de mensen die er vaak postten, ik geloof dat ontspanning en humor ook wel degelijk menselijke behoeftes zijn en dat het prettig is die te vervullen ook binnen een IT-forum, ik las wel regelmatig wat threads op het OF.

echter wat nu wel duidelijk is dat er daar heel veel uit de hand gelopen is, niet enkel geflame, gekloot met html, posten van sex-pics, afzeiken van admins... wat mij betreft het ergste is dat niemand en dan ook niemand daar de durf heeft gehad hier een terzijde tegen te plaatsen, al die helden met hun zoveel duizendste post durven het niet aan zo a en toe zich ook van hun serieuse en betrokken zijde te tonen. Een forum dient ook een zelf-regulerende community te zijn en dit loopt bij OF constant en van kwaad tot erger uit de hand, simpelweg omdat de uitgangspunten daarvoor ontbreken, en als het dan misloopt is het enige wat men daar kan doen zich weer nodeloos afzetten tegen de Adjes.

Nogmaals ik post zelf niet in Onzin en voor een groot deel beperkt dat ook mijn recht iets over OF te zeggen, ik realiseer dat zeer goed dat ik niet betrokken hierbij ben, voor forums waar ik wel post (WD&G) doet zich echter het geval voor dat moderator Tom nog weinig tijd overhoudt een goede grip op zijn forum te houden en een aantal daar uit de hand gelopen threads van de laatste tijd, zouden door een actievere moderator (met meer tijd voor dit forum) waarschijnlijk al gedoofd zouden zijn (niet Toms schuld, maar wel jammer voor de gang van zaken in WD&G).

Ik geloof dat bij afsluiten van dit forum wel degelijk ervan uitgegaan is dat dit zsm weer open zou gaan, echter in de discussie erover lijkt me echter de vraag of OF weer open moet steeds negatiever beantwoord te moeten worden.
Om eerlijk te zijn moet je de voordelen (forum voor humor, ontspaning en waar je de regeltjes even kan ontsnappen, veel bezoekers/posts) afwegen tegen de nadelen (wat het zou moeten is et simpelweg net, enorme belasting van servers/bandbreedte, en enorme belasting voor moderators die vervolgens nog eens worden afgezeken)
ik vrees dat de negatieve effecten bezig zijn het postieve van OF enorm te overvleugelen en vermoed dat die de rest van GoT zullen gaan meenemen

nogmaals alles IMHO.

edit: storende typo

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

RM-tf, je hebt op veel punten tegelijk. en ik heb 3000+ posts. ik zou er zeker wat aan willen doen.

maar dan moeten ze de mensen zoals hlpdsk en frankgutrie ook wel wat bevoegdheden geven. slotjes e.d. ban-voor-1-dag enz.

maar daar ontbreekt het aan.

maardat wil niet zeggen dat iedereen die veel posts heeft, ook een goede mod zou zijn... kijk maar naar disillusion...
(no offence)

maaruh.
ja... dat zijn mijn 2 centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26
Jammer ;(
Maar goed ik heb niet echt meegemaakt wat er precias aan de hand was daaro, alleen viel het me wel op dat de topics gisteren van een echt twijfelachtig niveau waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik denk dat HlpDsk en FrankGuthrie voor hun plezier naar 't Onzin forum gaan, niet om daar de boel onder controle te houden. Dat werk kan beter overgelaten worden aan de adjes.

HlpDsk en FrankGuthrie zullen zo toch alleen maar gezeik aan hun hoofd krijgen als ze iets dichtgooien. Adjes natuurlijk ook, maar daar moeten ze m.i. niks van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk jan: Mensen admin rechten geven omdat ze zoveel posten? (frankguthrie/hlpdsk) lijkt me een heel slecht idee. Ik ben er zelf ook vrij veel, alleen heb ik vaak niet eens de behoefte om te reageren. Overigens ga je hierbij zowieso voorbij aan het feit dat het onzin forum niet thuis hoort op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

moet je permissies hebben om zaken op je forum te reguleren...
ook door simpelweg je mening te geven over types die over de scheef gaan, danwel soms ook het lef hebben niet in te gaan op flames.

Lang zou ik met je instemmen om te kijke naar een technische oplossing (KARMA-systeem, extra mods, newbie-ban etc) echter ik denk dat serieus afgevraagd mag worden of de essentie van het OF (nl. 'alles mag hier') impliceert dat dit altijd uit de hand gaan lopen, en iedere oplossing enkel meer problemen oplevert

het tolereren van de methodes van het OF zou een vrijbrief zijn deze praktijken ook te tolereren op andere fora, hiervan is bv het DOXA-en op WD&G ook een voorbeeld, dit mag evenmin verzanden in oeverloos gezwets en smilie-misbruik, maar momenteel begint dat daar ook een beetje de spuigaten uit te lopen, zonder dat ertegen wordt opgetreden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26
Op zondag 03 december 2000 16:20 schreef RM-rf het volgende:
moet je permissies hebben om zaken op je forum te reguleren...
ook door simpelweg je mening te geven over types die over de scheef gaan, danwel soms ook het lef hebben niet in te gaan op flames.

Lang zou ik met je instemmen om te kijke naar een technische oplossing (KARMA-systeem, extra mods, newbie-ban etc) echter ik denk dat serieus afgevraagd mag worden of de essentie van het OF (nl. 'alles mag hier') impliceert dat dit altijd uit de hand gaan lopen, en iedere oplossing enkel meer problemen oplevert

het tolereren van de methodes van het OF zou een vrijbrief zijn deze praktijken ook te tolereren op andere fora, hiervan is bv het DOXA-en op WD&G ook een voorbeeld, dit mag evenmin verzanden in oeverloos gezwets en smilie-misbruik, maar momenteel begint dat daar ook een beetje de spuigaten uit te lopen, zonder dat ertegen wordt opgetreden.
Ik ben het er mee eens dat het vooral een mentaliteitskwestie is, mensen die zich op het OF misdragen of dat daar zien nemen het mee naar andere fora....
En daar kun je moeilijk dingen tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 03 december 2000 16:11 schreef Theeboon het volgende:
Ik denk dat HlpDsk en FrankGuthrie voor hun plezier naar 't Onzin forum gaan, niet om daar de boel onder controle te houden. Dat werk kan beter overgelaten worden aan de adjes.

HlpDsk en FrankGuthrie zullen zo toch alleen maar gezeik aan hun hoofd krijgen als ze iets dichtgooien. Adjes natuurlijk ook, maar daar moeten ze m.i. niks van aantrekken.
Ehm...uit de grond van m'n hart (en eigenlijk nog serieus ook): Theeboon for adje/mod!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen met veel posts benoemd worden tot mod ben ik pleitte, of het moeten er zijn welke ook voor het merendeel leuke/behulpzame posts hebben. Mensen die aan hun hoog aantal posts komen door alleen maar nutteloze posts te plaatsen, hoeven echt geen mod te worden.
Mensen als Dirk-Jan met zijn Sweetie-posts tijd en RobTH met zijn ellenlange topics over dat meisje waar hij iets mee wilde (okay, niet allemaal door hem gestart, maar hij deed wel mee)hoeven dus absoluut geen mod te worden.
Hlpdsk is in mijn ogen de enigste persoon die er op dit moment rond loopt/liep op OF, welke in aanmerking kan komen voor mod. Volgens mij is hij de enigste 3000+ poster die het onpartijdig zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Zou ik kans maken? niet dat ik dat perse wil, maar ff for the record?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil niet voor adje of modje gaan, maar wil dat dat onzin forum weeer geopend word....als er dan bepaalde mensen met scepter moeten gaan zwaaien om de boel op orde te houden dan vind ik dat dat een die-hard onzinner moet zijn.
Wie dat moet zijn zoeken jullie dat dan uit....zolang de boel maar weer snel open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren fftjes gezellig wezen zeilen... Denk ik net ik ga ff op onzin kijken en dan :'(
Naja... Ik snap alleen niet dat mensen elke keer weer in flames verzeilt raken...
Ik snap ook nog steeds niet wat sommige mensen hier nog steeds doen, kijk ben ik ook geen tweakers-goeroe maar ik doe mijn best om zoveel mogenlijk te leren en waar ik advies kan geven dat ook te doen... krijg tegenwoordig al via mails vragen over html etc via GoT...

Wat ik goed vindt is dat ik de laatste tijd zag dat een aantal onzinners zelf inzagen dat het zo niet kon en zelf ideeen aandroegen om het zootje op te lossen...
Heel veel respect voor diegenen (ze weten zelf wel wie ik bedoel)

Ik kan op het moment weinig zinnigs toevoegen aan dit topic omdat ik inspiratieloos ben...
Ik hoop dat er een oplossing komt en ik hoop dat ik deze week zelf iets zinnigs kan toedragen omtrent dit probleem...

Ik hoop dat mensen ook gaan nadenken wat voor waarde ze voor GoT hebben en zelf kunnen beslissen wat ze daarmee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:35 schreef Kire het volgende:
Ik kom hier net kijken en zie dat het onzin forum weg is, mijn eerste reactie: huh???¿¿¿

Zie ik hier dat er weer zo'n stomme ruzie is geweest.

Maar, zoals theeboon laatst ook al in een OF forum zei: het verbaast me eigenlijk weinig, en doet me niks als 't OF weer gesloten wordt...

Het was er altijd erg leuk vond ik, gewoon slap zeveren, maar dat enkele mensen zich nie konden beheersen en vaak tever gingen, sja...
die mensen verneuken het voor alle OF'ers..

trieste zaak hoor..

Ik hoor 't wel weer es als het OF weer terug is...
Tot die tijd: Take care of yourself, AND each other :)
Mzzlzz allemaal!
Kire, wat ben je toch een hypocriet kutventje ;) Jij bent zelf een van de top3 flamers van onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Sjj, ben ik ookm ff een avondje weg, kom ik terug...

bang! OF weg ;(

Ik wil iedereen die daarvoor verantwoordelijk if geweest hartelijk bedanken!

<font size="5">not!</font> :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom worden de personen in kwestie niet aangepakt?

met een ban op mail ofzo....maareh gelijk alles voor iedereen verzieken vind ik echt een TOP oplossing....NOt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 17:08 schreef DeFFeR het volgende:
Als er mensen met veel posts benoemd worden tot mod ben ik pleitte, of het moeten er zijn welke ook voor het merendeel leuke/behulpzame posts hebben. Mensen die aan hun hoog aantal posts komen door alleen maar nutteloze posts te plaatsen, hoeven echt geen mod te worden.
Mensen als Dirk-Jan met zijn Sweetie-posts tijd en RobTH met zijn ellenlange topics over dat meisje waar hij iets mee wilde (okay, niet allemaal door hem gestart, maar hij deed wel mee)hoeven dus absoluut geen mod te worden.
Hlpdsk is in mijn ogen de enigste persoon die er op dit moment rond loopt/liep op OF, welke in aanmerking kan komen voor mod. Volgens mij is hij de enigste 3000+ poster die het onpartijdig zou kunnen doen.
wat maakt het in GODSNAAM uit hoeveel je post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 18:01 schreef saviour het volgende:
Sjj, ben ik ookm ff een avondje weg, kom ik terug...

bang! OF weg ;(

Ik wil iedereen die daarvoor verantwoordelijk if geweest hartelijk bedanken!

<font size="5">not!</font> :(
Er zijn geen echte verantwoordelijken, met het aantal vrouwen wat we op OF hebben... ongeveer 5%, net genoeg voor discriminatie oorlog.. als het er minder waren konden ze niks, als het er meer waren was er geen reden voor man en vrouw om op elkaar in te hakken...
meer vrouwen nodig, 15-20% ofzow erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt ook geen flikker uit hoeveel je post gaat erom dat je niet van die "aandacht trekkende" topics gaat openen zo van "het aftellen is begonnen "

en al helemaal niet van die topics waar sorry dat ik het de meiden hier goed in zijn en dan bedoel ik Spott SP e.d.

onzin = koel maar dat is aandacht trekken en geen onzin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Hee saviour, hou daar 's mee op!
(en zeg niet dat het een dubbelpost is, er zit tien minuten tussen de eerste en de laatste (?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Ik denk dat de adjes en de mods er heel slecht aan doen om het OF weg te halen. Hiermee verplaatsen ze het probleem alleen maar. Nu gaat iedereen onzin plaatsen op de andere fora en dus ook die trieste figuren gaan daar irritant zitten te doen. En ga nou niet zeggen dat je daar ads en mods voor hebt, want trieste figuren zijn er altijd, en dan kan je ze beter op een "speciaal" forum hebben, dan op de serieusere fora!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best leuk al die wildwest plannen hoe het onzinforum open kan blijven maar die werken toch niet.

- karma systeem lokt alleen maar flames uit
- toelatingsexamen voor onzin?!?
- access tot het laagste niveau forum verdienen???? (dus pas als ik slim blaat mag ik ook op een laag niveau blaten)
- 24/7 alles in de gaten houden. Volgens mij ben je na een uurtje al brak.
- aantal posts per tijdseenheid instellen. Zou heel misschien helpen maar lijkt me zo irritant dat het weer geen optie is.
- ip bans. Zinloos door proxy's, variabele ip's etc.
- Meer adjes/moderators. Hoe harder je iets onderdrukt hoe harder iemand er weer tegenin gaat.

Als ik deze thread zo lees zijn de mensen die het forum open willen houden bijna allemaal die hard onzin fans. Ik vraag me af of die mensen thuis horen op een forum dat van oorsprong computer georienteerd is. (en ga nou niet zeggen dat SG etc dan ook dicht moeten, die fora hebben niveau)
Het enige wat in mijn ogen nog pleit voor het openhouden van het onzinforum is de extra reclame inkomsten. Ik vraag me echter af of die het waard zijn als de kwaliteit van GOT er op achteruit gaat.

Ik denk dus dat het OF maar beter dicht kan. Het zal moeilijk worden voor enkele die hards en die zullen dan dus wel even de andere fora moeten abusen maar in je eentje onzin uitkramen is niet leuk dus verdwijnen ook deze snel genoeg.

Misschien kan tweakers een los onzinforum opzetten? www.onzinforum.com ofzo. Laat ze dat maar helemaal vern**ken, toch niemand die er dan last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 12-10 18:37

BrZ

Op zondag 03 december 2000 19:00 schreef diddel het volgende:
Misschien kan tweakers een los onzinforum opzetten? www.onzinforum.com ofzo. Laat ze dat maar helemaal vern**ken, toch niemand die er dan last van heeft.
Nou denk wel dat er mensen last van zullen hebben.. ik heb uren lang achter het OF gezeten en gewoon veel plezier gehad, maar als je een forum krijgt waar alles mag word het zo'n enorme teringzooi dat ut niet meer leuk is te noemen (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kire
Op zondag 03 december 2000 18:01 schreef mixmaster het volgende:

[..]
Kire, wat ben je toch een hypocriet kutventje ;) Jij bent zelf een van de top3 flamers van onzin...
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen (ik ontken het ook niet)......
Maare, de laatste tijd werden er echt VEEL topics geopend waar ik nog geeneens de moeite voor nam om ze te lezen, gewoon TE nutteloos voor woorden...

Ik zeg niet dat ik wel alles goed deed, maar wat ik dus wil zeggen is dat sommige topics gewoon echt volstrekt nutteloos waren, en dat 't erop leek dat mensen topics openden om maar zoveel mogelijk posts te maken...

ik :r dus ook op die mensen die gaan streven naar een bepaald aantal posts, mij doet dat nou echt helemaal NIETS, ik ontleen er ok geen bepaalde status aan ofsow, mensen met bijv 200 posts zijn veel gaver dan al die mensen die net een maandje geregistreerd zijn en nu al meteen 2000 posts ofsow hebben.. IMHO

Maar ja, zie maar wat je ermee doet, dat is gewoon mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het moet geen lullen via het forum worden. Per minuut 10 reacties schreeuwt om een reguliere ICQ.

Deze ban op het onzinforum zat er al dik aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken nog wel een forum wat wat onzin kan gebruiken :P

(hint: check mijn signature :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Nogmaals sorry!

Even als "bewijs" (althanz, de naam wordt niet meegeplakt, maar dit was duzz een gesprek met RichField):

pfffff, stelletje kleine kinderen zitten er toch ook tussen zeg :(

GoT is traag :(

ohnee, mn verbinding :((

zou het niet weten bij mij is got vcaak traag door me pc

de verbinding zuigt op t moment

vaag

ach ja, ik snap dit nooit he, dat je wel verbinding hebt maar dat je dan niet kunt surfen :(

en dalijk wil mn pa er8er maar kmoet nog veel lezen en posten

zo

Da wassem, kheb er wel wat oninteressante stukje uit gelaten, geloven jullie mij als ik zeg dat ik Chello he?!

Either, kon er echt nix aan doen, sorry!

<font size="1">Zo, nu hek t wel vaak genoeg gezegd :)</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richfield
  • Laatst online: 29-01-2024

Richfield

Punge-Core Punk =:-)

ik ben een beetje laat maarja.
in die hele discussie over het OF wil ik me niet mengen, wil wel ff zeggen dat dat gesprek met saviour wel degelijk plaatsvond.

Wanted to give it up... Never never could I stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Als ik dit topic opstart begint er lelijke muziek te klinken. Kan iemand dat effe verwijderen aub????

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49
wel knap bedacht/goed gejat SS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WuW. Kom ik thuis van een weekendje 'vriendin' (die was jarig enzow) is het OF ineens weg. Had al zo'n vaag idee waarom, hetgeen hier bevestigd werd.

Dat er iets moest gebeuren lijkt me vrij duidelijk. Of dit de beste oplossing is zijn de meningen duidelijk over verdeeld. (Ben er zelf nog niet helemaal uit eerlijk gezegd.)

Ik hoop dat het OF weer terug kan komen (liever met een andere naam en vaster omlijnde regels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
Ik heb nu eindelijk deze hele topic gelezen. Ben bijna uur bezig geweest denk ik, maar dat terzijde.

Tot nu toe heb ik een aantal goede idee gelezen en ook een aantal compleet nuteloze. Dat ideetje dat je dus eerst een aantal nuttige posts moet hebben om in onzin te posten vind ik zeer dom. Pas als je slim bent mag je dom zijn :?

Zelf had ik ook ff nagedacht. Wat dachten jullie van een soort waarde systeem? Bij elke post/reactie van iemand mag je aangeven of je het nuttig vond (+ puntje) of onzin vond (- puntje). Zo kan men na een tijdje zien of iemand wat toevoegt aan het forum of hier eigenlijk niet thuis hoort. Op deze manier krijg je een soort 'comunnity-response', het hele forum bepaalt hier de regels zijn en niet een paar individus.

Nu denken jullie gelijk 'dat werkt nooit, omdat ze dan met zijn alle op iemand gaan voten'. Daarom zou er een beperking aangebracht moeten worden. Gewoon 1 vote per persoon op een bericht. En dat niet bijhouden met ip adresen maar gewoon de usernames.

Andere optie is een soort black-list met mensen die hier niet thuis horen, oa te-veel-onzin-posters en flamers. Degene die dan in die blacklist staan moeten dan een waarschuwing krijgen en beter in de gaten gehouden worden. Als ze zich dan nog steeds slecht gedragen dan krijgen ze een ban voor een paar dagen ofzo. Zijn ze daarna nog steeds lastig, dan gewoon gelijk een life-time ban.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Posts raten lijkt me nix, ben je daar teveel mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 10-10 18:52

mbr

Op maandag 04 december 2000 18:10 schreef drZymo het volgende:

Andere optie is een soort black-list met mensen die hier niet thuis horen, oa te-veel-onzin-posters en flamers. Degene die dan in die blacklist staan moeten dan een waarschuwing krijgen en beter in de gaten gehouden worden. Als ze zich dan nog steeds slecht gedragen dan krijgen ze een ban voor een paar dagen ofzo. Zijn ze daarna nog steeds lastig, dan gewoon gelijk een life-time ban.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Ik denk dat een blacklist geen zin heeft want een flamer kan zichzelf onder een andere naam registeren. Een (I.P.) ban heeft ook geen nut want de meeste internetters onder ons hebben een dynamische i.p. adres.

Als ik het helemaal verkeerd heb dan wil ik het graag weten, ik mis de onzin-forum ook een beetje (scheelt wel een hoop telefoontikken :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kire
Ik mis het OF bes wel ja...
kzit nu nog wel vaak op GoT, maar al dat serieuse gedoe, tis wel leuk, maar begint ook te vervelen hoor...

GIMME BACK MY OF! :)

Ik heb ook al veel 'oplossingen' voorbij zien komen, maar om nou te zeggen dat er echt iets bovenuit springt, nee...

Ik deeeenk dat we het OF zoals het was wel kunnen vergeten, dat komt niet meer terug. Misschien dat er nu zo'n versie komt waarbij je posts moet raten ofsow, maar dat werkt ook voor geen meter, want dan ben je meer aan het raten dan aan het replyén/posten....

Ik zou ook echt geen oplossing weten... en die alternatieve onzin forums die al gemaakt zijn, das niks....
neem nou die van MinusOne, ziet er wel redelijk uit, maar is gewoon super traag, dat verhoogt het irritatie gehalte..
tenminste, als ik lang moet wachten voordat ik iets gepost heb, dan ga ik daar de moeite niet voor nemen, op GoT ging het altijd vlotjes..
En, op die alternatieve forums wordt maar affetoe gereplied, op het oude OF was er elke minuut wel wat nieuws, je kon er gewoon je avondje wel doorbrengen soms...Lekker muziekje erbij, icq'en, beetje surfen, en ondertussen ook nog het OF bijhouden...

Times have changed now.. :'(

Ik weet al wat ik aan sinterklaas ga vragen! Het oude OF ;) :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Ja, erg leuk al die ideeën voor het nieuwe onzin-forum, maar het zijn er onderhand zoveel, dat het uren kost om al die dingen door te nemen. Welke zijn nou het beste en komen dus in aanmerking om echt doorgevoerd te worden? En komt het OF uberhaupt wel terug, of is dat nog niet zeker? Wat ik wil gewoon wil weten is:
WAT gaat er gebeuren en WANNEER???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kire
Jaaaaaa, DUIDELIJKHEID graag..

goeie opmerking.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dis gewoon sick...9 pagina's lang zeuren om het OF weer open te krijgen, ik zag die bewuste post in het begin staan en toen dacht ik al dat dit er van zou komen :( :(
ik verkas wel ff ergens anders heen...of erger nog..ik wordt weer serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
Op maandag 04 december 2000 18:29 schreef Theeboon het volgende:
Posts raten lijkt me nix, ben je daar teveel mee bezig...
Daar heb je inderdaad gelijk in!

Uhm nog andere ideeen?

Ik wil mijn onzin wel weer terug. Was eigenlijk best wel het leukste hiero. Lekker normaal serieus zijn in de andere forums (SG, HA, SA enzo) en dan lekker een beetje lachen op OF. Al kwam er van dat lachen de laatste tijd ook niks meer. Begon wel saai te worden met iets te veel onzin.
Naja nou loop ik weer te ratelen en dat was niet de beoeling. Nu ga ik lekker :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:r :r :r
Geef een paar jochies admin/mod rechten en ze denken god te zijn.
eerst komen ze aan je icon, nu gooien ze forums dicht...
GoT is going down AND FAST.........
Zoals al vaak gezegd, na serieuze stof heb je altijd ook spul voor de lachspieren nodig.
Op het onzin forum was altijd wel iets te vinden. (ok. soms te onzinnig voor woorden).

Die topics kun je toch gewoon negeren.
Als bij het webdesign forum voor de 1000 x gevraagd wordt hoe je met html/php/java e.d. je homepage kunt beveiligen wordt er ook niet op gereageerd. Daar kan het dus wel!

Maar nee, de mod/adjes krijgen een dikke pik van de "macht" die ze hebben en denken daar mee een slimme zet te doen.
Vele OF surfers posten ook NUTTIGE dingen in de andere forums. Als het OF dicht blijft gaan vele users een andere plek zoeken en zal de info en daar mee ook de hits per dag sterk afnemen.

Femme toch niet voor z'n 30-ste binnen en kan strax toch nog effe bij de Mac Donalds gaan werken omdat hij een klein beetje "macht" aan stijve pikkies krijgende pubertjes gaf...

:(Damm pissed again!!!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 12-10 09:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik lach me echt suf :)

denk je dat er hier zoveel mensen alleen voor het OF komen?. of dat mensen hier weggaan omdat ze door de adjes op hun grote tenen worden getrapt? Ik kom hier toch al weer even, en ik denk dat genoeg mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dat OF niet zonodig hoeft. en ook echt niet voor de inkomsten, meer stats lezen joh ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het jammer want fok is nu amper meer te bereiken... is het geen mogelijk heid dat je er over gaat praten en het gewoon nog ff open laat zo kan je de gebruikers van het onzin forum ook eens wat laten zeggen... mischien kenne jullie er samen uit komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtentic: OF posters hebben al genoeg hun zegje gedaan in de afgelopen topics. (waaronder deze). Daar hoeft het onzin forum echt niet apart voor open te worden gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 12-10 09:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Xtentic, wist je dat GoT en FOK (en t.net) dezelfde servers delen? als je slecht op FOK kan, dan ligt het aan de servers/vuurwerk/versatel, niet omdat er enkele GoTTers naar FOK zijn gegaan, de server merkt het verschil niet ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nu ook merkt nu het OF dicht is is dat ik maar de helft van de tijd aan GoT besteed, terwijl ik nog steeeds evenveel post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op dinsdag 05 december 2000 00:48 schreef Kees het volgende:
Xtentic, wist je dat GoT en FOK (en t.net) dezelfde servers delen? als je slecht op FOK kan, dan ligt het aan de servers/vuurwerk/versatel, niet omdat er enkele GoTTers naar FOK zijn gegaan, de server merkt het verschil niet ;)
das toch allang niet meer :?:?
of ben ik nu gek?

ik meen dat sinds die nieuwe servers, got en fok eindelijk gesplitst zouden worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een gekke vraag, maar kun je mensen niet bannen op hun MAC-adres. Het zal wel niet kunnen, maar misschien is er een proggie te schrijven wat dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 19:00 schreef diddel het volgende:
Best leuk al die wildwest plannen hoe het onzinforum open kan blijven maar die werken toch niet.

- karma systeem lokt alleen maar flames uit
- toelatingsexamen voor onzin?!?
- access tot het laagste niveau forum verdienen???? (dus pas als ik slim blaat mag ik ook op een laag niveau blaten)
- 24/7 alles in de gaten houden. Volgens mij ben je na een uurtje al brak.
- aantal posts per tijdseenheid instellen. Zou heel misschien helpen maar lijkt me zo irritant dat het weer geen optie is.
- ip bans. Zinloos door proxy's, variabele ip's etc.
- Meer adjes/moderators. Hoe harder je iets onderdrukt hoe harder iemand er weer tegenin gaat.

Als ik deze thread zo lees zijn de mensen die het forum open willen houden bijna allemaal die hard onzin fans. Ik vraag me af of die mensen thuis horen op een forum dat van oorsprong computer georienteerd is. (en ga nou niet zeggen dat SG etc dan ook dicht moeten, die fora hebben niveau)
Het enige wat in mijn ogen nog pleit voor het openhouden van het onzinforum is de extra reclame inkomsten. Ik vraag me echter af of die het waard zijn als de kwaliteit van GOT er op achteruit gaat.

Ik denk dus dat het OF maar beter dicht kan. Het zal moeilijk worden voor enkele die hards en die zullen dan dus wel even de andere fora moeten abusen maar in je eentje onzin uitkramen is niet leuk dus verdwijnen ook deze snel genoeg.

Ik zit VEEL MEER op hardware algemeen en webdev dan op onzin hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 19:43 schreef Kire het volgende:

[..]
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen (ik ontken het ook niet)......
Maare, de laatste tijd werden er echt VEEL topics geopend waar ik nog geeneens de moeite voor nam om ze te lezen, gewoon TE nutteloos voor woorden...

Ik zeg niet dat ik wel alles goed deed, maar wat ik dus wil zeggen is dat sommige topics gewoon echt volstrekt nutteloos waren, en dat 't erop leek dat mensen topics openden om maar zoveel mogelijk posts te maken...

ik :r dus ook op die mensen die gaan streven naar een bepaald aantal posts, mij doet dat nou echt helemaal NIETS, ik ontleen er ok geen bepaalde status aan ofsow, mensen met bijv 200 posts zijn veel gaver dan al die mensen die net een maandje geregistreerd zijn en nu al meteen 2000 posts ofsow hebben.. IMHO

Maar ja, zie maar wat je ermee doet, dat is gewoon mijn mening...
ik neem aan dat je de (;)) smiley in mijn post niet over het hoofd hebt gezien kire?

ow ja, MAC ban lijkt me niet zo prettig, als je nou eens een vervelend broertje of zusje hebt wat ook op GoT zit (*hint*) dan is dat ERG pijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dkasemier: daarom staat er ook bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op dinsdag 05 december 2000 10:37 schreef Centurion het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar kun je mensen niet bannen op hun MAC-adres. Het zal wel niet kunnen, maar misschien is er een proggie te schrijven wat dat wel kan.
neen... kan niet...
Layer 2 informatie gaat neit buiten het subnet. Dus tenzij je in het zelfde subnet als athena zit, kun je geen mac-adressen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk jan, het KAN wel, maar dan niet op server niveau. tenzij ik me vergis kun je namelijk routers wel mac adressen laten blokkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op dinsdag 05 december 2000 22:01 schreef Paz het volgende:
Dirk jan, het KAN wel, maar dan niet op server niveau. tenzij ik me vergis kun je namelijk routers wel mac adressen laten blokkeren...
INDERDAAD... maar een router is layer 3 he!
en mijn mac-adres zal nooit zichtbaar zijn bij T.net, simpelweg omdat mijn gateway die niet doorgeeft, omdat het niet van belang is.

want zeg nu, wat heeft de T.net server nu aan mij MAC adres?

maareh... kan dit topic niet gemoeved worden naar NT ;);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er zijn er ook veel die inbellen via een modem en deze heeft geen mac adres als ik me niet vergis.
Pagina: 1 2 3 Laatste