Best leuk al die wildwest plannen hoe het onzinforum open kan blijven maar die werken toch niet.
- karma systeem lokt alleen maar flames uit
- toelatingsexamen voor onzin?!?
- access tot het laagste niveau forum verdienen???? (dus pas als ik slim blaat mag ik ook op een laag niveau blaten)
- 24/7 alles in de gaten houden. Volgens mij ben je na een uurtje al brak.
- aantal posts per tijdseenheid instellen. Zou heel misschien helpen maar lijkt me zo irritant dat het weer geen optie is.
- ip bans. Zinloos door proxy's, variabele ip's etc.
- Meer adjes/moderators. Hoe harder je iets onderdrukt hoe harder iemand er weer tegenin gaat.
Als ik deze thread zo lees zijn de mensen die het forum open willen houden bijna allemaal die hard onzin fans. Ik vraag me af of die mensen thuis horen op een forum dat van oorsprong computer georienteerd is. (en ga nou niet zeggen dat SG etc dan ook dicht moeten, die fora hebben niveau)
Het enige wat in mijn ogen nog pleit voor het openhouden van het onzinforum is de extra reclame inkomsten. Ik vraag me echter af of die het waard zijn als de kwaliteit van GOT er op achteruit gaat.
Ik denk dus dat het OF maar beter dicht kan. Het zal moeilijk worden voor enkele die hards en die zullen dan dus wel even de andere fora moeten abusen maar in je eentje onzin uitkramen is niet leuk dus verdwijnen ook deze snel genoeg.
Misschien kan tweakers een los onzinforum opzetten?
www.onzinforum.com ofzo. Laat ze dat maar helemaal vern**ken, toch niemand die er dan last van heeft.