Onzinforum tijdelijk onzichtbaar

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-10 09:39

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Vanwege de zoveelste uit de hand gelopen ruzie hebben we besloten het Onzin Forum tot nader order dicht te zetten. Het is nu een private forum en alleen zichtbaar voor admins en mods.

De crew zal zich de komende tijd gaan beraden over te toekomst van het OF want het is duidelijk dat we er op deze manier geen zin meer in hebben.

Zeer triest dat zelfs mensen die bekend stonden als "die hard onzinners" zich nu al laten verleiden tot onaanvaardbaar gedrag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:43 schreef Daniel Kegel het volgende:
Vanwege de zoveelste uit de hand gelopen ruzie hebben we besloten het Onzin Forum tot nader order dicht te zetten. Het is nu een private forum en alleen zichtbaar voor admins en mods.

De crew zal zich de komende tijd gaan beraden over te toekomst van het OF want het is duidelijk dat we er op deze manier geen zin meer in hebben.

Zeer triest dat zelfs mensen die bekend stonden als "die hard onzinners" zich nu al laten verleiden tot onaanvaardbaar gedrag :(
mwww.. was ik niet een die-hard flamer die zich eindelijk ging gedragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:47 schreef mixmaster het volgende:

[..]
mwww.. was ik niet een die-hard flamer die zich eindelijk ging gedragen??
Sja die mensen heb je ook he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de 2de keer dat ik meemaak dat het OF terecht gesloten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 08:56
* BrammeS flamed niet en heeft dit ook nooit gedaan en staat ook voor een dichte deur....

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:48 schreef raver het volgende:
dit is de 2de keer dat ik meemaak dat het OF terecht gesloten wordt
leuke melding, bedenk liever hoe OF weer open kan zonder dat geflame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:49 schreef BrammeS het volgende:
* BrammeS flamed niet en heeft dit ook nooit gedaan en staat ook voor een dichte deur....
ik heb ook niet geflamed (iig naar mun weten)
Op zaterdag 02 december 2000 20:49 schreef Vrieskist het volgende:ook mijn 2e keer

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81276
we zijn nu eenmaal de oude garde:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 20:51 schreef MV het volgende:

[..]
leuke melding, bedenk liever hoe OF weer open kan zonder dat geflame :)
denk dat het beste is dat hij dicht blijft :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

ik ben 1 uurtje weg en het forum is weg ;(
zo erg kan het toch niet geweest zijn, iemand die wil delen waarvoor het ging & wie de schuldige was?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Apache:
2 dingen.
1. Verwijder dat lelijke icon eens ;)
2. Ja het was wel zo erg.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 12-10 15:40

uibeltje

Idiotheque

Hoe lang duurt tijdelijk :'(

Jammer dat het weer moet maar dat het de laatste tijd daar niet leuk meer was is wel duidelijk. Hopelijk kan iedereen zodra het weer open is (als het open gaat) zich normaal gedragen. Als het echt dicht gaat ben ik bang dat er veel onzintopics geopend gaan worden in SG en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Misschien met nog strengere hand regeren op het OF? Dus zodra er ook maar iets onzinnigs wordt geopend direct een slotje erop? Ik begrijp ook wel dat dit veel vraagt van de adjes/modjes maar als er gedrurende een wat langere tijd zo streng wordt opgetreden denk ik dat de meeste mensen wel doorhebben dat het niet gewenst is om dat soort topics te openen. En het lijkt mij ook verstandig om nieuwe geregistreerde leden direct de regels te laten lezen (bv. in de meelbox). Het is idd zo dat veel mensen hier de laatste tijd komen alleen voor het OF en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hopelijk komt er snel verbetering want hele dagen alleen maar pc-related bezig te zijn gaat ook vervelen :P Het OF was fijne afleiding.

* uibeltje gaat de kroeg in, ik lees het morgen allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens jongens forumpje is weer gesloten en dat vind TWEETY heel errug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Ik heb nooit echt geflamed en dit ben ik ook nooit van plan...de mensen die een probleem vormen moeten gewoon tijdelijk op non-actief, ipv het hele forum, want zo pak je ook onschuldige onzinners ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 02 december 2000 20:56 schreef Floris_Diemel het volgende:
Apache:
2 dingen.
2. Ja het was wel zo erg.
* Apache gaat effe nieuw icoon in elkaar knutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 21:00 schreef GraasGast het volgende:
want zo pak je ook onschuldige onzinners ;(
En wat moeten we doen? Bannen heeft geen zin, hoevaak is die Ome_henne wel niet teruggekomen onder een andere naam? Zelfs na diverse waarschuwingen werden er dingen gepost die er niet thuishoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je van gewoon negeren? Misschien is het beter om het OF min of meer officieel te laten overnemen door een andere site.

en tweetie:
jongens jongens forumpje is weer gesloten en dat vind TWEETY heel errug
get a life. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

Tja 't is uit z'n voegen gebarsten, zo krijg je dus veel crap..

Vergelijk 't met amerika: zit ook vol dombo's omdat 't zo groot is :)

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar moeten die Losers dan gaan flamen ?

Zelf denk ik dat deze sluiting meer zinloos geweld op de Nederlandse straten ten gevolge kan hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Op zaterdag 02 december 2000 21:03 schreef Tom het volgende:

[..]
En wat moeten we doen? Bannen heeft geen zin, hoevaak is die Ome_henne wel niet teruggekomen onder een andere naam? Zelfs na diverse waarschuwingen werden er dingen gepost die er niet thuishoorden.
Hmmmm klopt...maar mischien gewoon "tijdelijk op non-actief" zetten...week ofzo...mischien leren ze het dan af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn visie staat al in de topic van Weppel.
Voor diegene die dat topic niet lezen.

HBM aka George Mimi en Marco bedankt bij deze alle mede GoT OFers voor de aangename uurtjes inclusief de Adjes en Modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:06 schreef BAZZA het volgende:
Maar waar moeten die Losers dan gaan flamen ?

Zelf denk ik dat deze sluiting meer zinloos geweld op de Nederlandse straten ten gevolge kan hebben.....
BAZZA: dat hoeft niet perse. Op het moment dat het overspringt naar andere fora moet daar gewoon heel duidelijk aanwezig worden gemodereerd. Hopelijk is dit het begin van een schokeffect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben 1 uurtje weg en het forum is weg
zo erg kan het toch niet geweest zijn, iemand die wil delen waarvoor het ging & wie de schuldige was?
Er is niet 1 schuldige... er is gewoon een groep pubers die zich niet kan gedragen, constant met overbodige topics, sex-topics en afkraaktopics komen. Die constant mensen afkraken, en het leven zuur maken. En aangezien de adjes niet aangenomen zijn als full-time politie-agenten kan ik me voorstellen dat we dan maar dicht moeten, hoewel er ook veel onschuldigen onder lijden :) Tja hoe los je dit op? Ik ben er van overtuigd dat de enigen die dit probleem kunnen oplossen de veroorzakers zijn.... dat wordt dus heel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:10 schreef Paz het volgende:

[..]
BAZZA: dat hoeft niet perse. Op het moment dat het overspringt naar andere fora moet daar gewoon heel duidelijk aanwezig worden gemodereerd. Hopelijk is dit het begin van een schokeffect...
Zoiets als "Meer Blauw op straat" ? er moet dus ook een Fulltime Moddereter zijn die meteen een "lik op stuk beleid" uitvort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:06 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
Tja het is jamemr dat het telkens zo moet eindigen.... het probleem is dat het altijd een paar mensen zijn die het verpesten voor de rest... een hele grote groep komt voor gezelligheid en ergert zich aan het lage niveau dat er de laatste tijd weer was...

Tja wat doe je eraan... sociale controle werkt op een forum niet....
Dat is het nou juist, we moeten een soort KARMA hebben, dat modden werkt opzich wel, je moet mensen gewoon standaard mod-functie geven en als ze het goed doen behouden ze het, als ze het slecht doen niet en je moet een aantal mensen aanstellen (VEEL) met het recht om mensen te DE-MODDEN.. dat ze niet meer kunnen moddereten, als je al in topic hebt gepost kun je niet meer modden en als je hebt gemod kun je niet meer posten.. mensen met een negatief karma zijn hun topics van NIET zichtbaar in topiclist ofzow en hun reacties niet standaard zichtbaar, zoals op T'Net duzz ;) Maar dan BETER.. Je zult wel het eerste forum hiermee scoren!!! 8-)
Dan doen de meesten ineens WEL hun best om beetje nuttig te posten. Maar dan gewoon modden met +1 of -1 heel simpel.. en natuurlijk mod-points, maar wel iets meer dan op T'Net (doh) en wat mensen (ubermodderetter ;)) die gewoon alles kunnen modden.. ben beschikbaar :P :P :P :P :P
De gasten die niet hun best doen voor een goed karma hoeven we ons niet aan te storen als we niet willen dan

FIGHT THE DIE HARD ONZIN!! Altijd bereid voor ideen die ikkuh

ik ga ff ICQ nrtje aanvragen maarrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
hmm ik kom nu pas binnenvallen.. wat is er in godsnaam gebeurt hiero?!?!?!?!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 02 december 2000 20:56 schreef Floris_Diemel het volgende:
Apache:
aangezien het onzin forum toe is vraag ik het hier:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/depot/pics/icoonbig.jpg

goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:12 schreef BAZZA het volgende:

[..]
Zoiets als "Meer Blauw op straat" ? er moet dus ook een Fulltime Moddereter zijn die meteen een "lik op stuk beleid" uitvort ;)
er zijn meerdere moderators aanwezig op GoT, zoals Daniel Kegel/Tom/Kaj/onno etc. Vooral Tom is de laatste tijd behoorlijk kritisch (terecht) en nadrukkkelijk aanwezig (zie andere topics in LA.). Het hoeft ook niet voor al te lange tijd, maar in ieder geval tot de rust is teruggekeerd en de regels wat zijn aangescherpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
En dan kan je niet meer posten en dan registreer je opnieuw en dan begin je weer van voren af aan

Da's dus geen sluitende oplossing..helaas

BDW, fulltime modden op het OF? dat wil je niet. Anton heeft het geprobeerd maar had na een week al zoveel gezeik over zich heen gekregen dat ie er geen zin meer in had. Tom, zelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:15 schreef DKasemier het volgende:

[..]
Dat is het nou juist, we moeten een soort KARMA hebben, dat modden werkt opzich wel, je moet mensen gewoon standaard mod-functie geven en als ze het goed doen behouden ze het, als ze het slecht doen niet en je moet een aantal mensen aanstellen (VEEL) met het recht om mensen te DE-MODDEN.. dat ze niet meer kunnen moddereten, als je al in topic hebt gepost kun je niet meer modden en als je hebt gemod kun je niet meer posten.. mensen met een negatief karma zijn hun topics van NIET zichtbaar in topiclist ofzow en hun reacties niet standaard zichtbaar, zoals op T'Net duzz ;) Maar dan BETER.. Je zult wel het eerste forum hiermee scoren!!! 8-)
Dan doen de meesten ineens WEL hun best om beetje nuttig te posten. Maar dan gewoon modden met +1 of -1 heel simpel.. en natuurlijk mod-points, maar wel iets meer dan op T'Net (doh) en wat mensen (ubermodderetter ;)) die gewoon alles kunnen modden.. ben beschikbaar :P :P :P :P :P
De gasten die niet hun best doen voor een goed karma hoeven we ons niet aan te storen als we niet willen dan

FIGHT THE DIE HARD ONZIN!! Altijd bereid voor ideen die ikkuh

ik ga ff ICQ nrtje aanvragen maarrus
amen

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:16 schreef Apache het volgende:

[..]
aangezien het onzin forum toe is vraag ik het hier:

goed?
Neuh, geen mokkel foto's meer, Craig David fotos mochten ook nie, dus dioe ook nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:18 schreef Daniel Kegel het volgende:
En dan kan je niet meer posten en dan registreer je opnieuw en dan begin je weer van voren af aan

Dan doe je het zo dat je een bepaald karma moet bereiken voordat je standaard zichtbaar bent in onzinforum. In andere fora leg je die drempel lager (gewoon 0 of 5 ofzow) en in onzin leg je hem lekker HOOG!

ik ben geniaal.. ik blijf hier nog dagen mee doorgaan hoor totdat ik eruit ben.. vind dit eigenlijk wel heel mooi probleem om op te lossen (8>

heb nu ICQ nr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sluitende oplossingen zijn er niet. Forget it. Met een medium waar 'anonymiteit' zo'n groot stempel drukt op de communicatie zijn er altijd wel gaten te vinden. Je moet denk ik meer gaan kijken naar mogelijkheden tot een ontmoedigingsbeleid. Op het moment dat je topics wegflikkert omdat ze gewoon onzin zijn zal de maker ervan dit nie tleuk vinden. Maar goed, hij zal hem opnieuw aanmaken en weer wordt het weggegooid, en weer en weer... tel daarbij op dat het gros van de andere tweakers onzin postingen ook storend vind en dus ook reageert op dat soort topics werkt op zijn minst enigszins remmend.

Maar wat ik een beter idee vind (zie eerdere posting), is om het volledige onzinforum te verschuiven. Probeer het over te laten nemen door scholieren.com of zo ;o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:18 schreef Daniel Kegel het volgende:

BDW, fulltime modden op het OF? dat wil je niet. Anton heeft het geprobeerd maar had na een week al zoveel gezeik over zich heen gekregen dat ie er geen zin meer in had. Tom, zelfde verhaal
disillusion (ofzo) is er bijna altijd :)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 02 december 2000 21:21 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
Neuh, geen mokkel foto's meer, Craig David fotos mochten ook nie, dus dioe ook nie :)
Ga dan craig david foto's posten op gathering.tweakSTERS.net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:23 schreef dinges het volgende:

[..]
Ik ben er ook altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Dan doe je het zo dat je een bepaald karma moet bereiken voordat je standaard zichtbaar bent in onzinforum. In andere fora leg je die drempel lager (gewoon 0 of 5 ofzow) en in onzin leg je hem lekker HOOG!
ik ben geniaal.. ik blijf hier nog dagen mee doorgaan hoor totdat ik eruit ben.. vind dit eigenlijk wel heel mooi probleem om op te lossen
dus je moet veel zinnige posts posten om in het onzinforum zichtbaar te zijn

klinkt logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:23 schreef Apache het volgende:

[..]
Ga dan craig david foto's posten op gathering.tweakSTERS.net :D
hoho ten eerste, ik was dat nie!
En ten tweede, waarom mogen d'r wel naakte mokkels komen? ut is tweakers, da's algemeen genomen! en dus nie alleen maar voor de ventjes die geilen op halfnaakte wijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Op zaterdag 02 december 2000 21:23 schreef dinges het volgende:

[..]
Er zijn is iets anders dan daadwerkelijk topics sluiten en verwijderen en je daarmee de woede van gebruikers op de hals halen...

Dat minimum-karma idee is wel aardig, t'is alleen de vraag of het technisch uitvoerbaar is...

En wat doe je met mensen die zichzelf met meerdere users omhoog modden? clanvorming? onterechte moderaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Er moet gewoon een keihard beleid komen. Streng moderaten, veel sluiten -> totdat het geleerd wordt. Ook moet er consistentie in komen te zitten, alle topics die op geen manier een meerwaarde hebben gewoon closen.

(zelf vind ik een optie dat je alleen mage posten in het onzin als je ook in de rest van het forum post)

Er zijn een paar belangrijke factoren die in negatieve manier bijdragen aan het gezeik:

- De naam. Hernoem aub zo snel mogelijk het forum zodat dat excuus niet meer gebruikt wordt. (het heet toch onzin..)

- Aantal postings, laat de postings in Onzin niet meetellen voor het totaal, of maak het aantal posts dat iemand heeft onzichtbaar. Er is steeds een soort race gaande voor het aantal posts, iedereen reageert maar op alles omdat het 'meeteld aan de score'. Onderschat dit niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Laatst online: 11-10 07:23

Theeboon

theebonen bestaan!

Aantal postings, laat de postings in Onzin niet meetellen voor het totaal, of maak het aantal posts dat iemand heeft onzichtbaar. Er is steeds een soort race gaande voor het aantal posts, iedereen reageert maar op alles omdat het 'meeteld aan de score'. Onderschat dit niet!
Dit is zo idd, als dat nou wat eerder was gebeurt (neem niemand kwalijk uiteraard) dan waren er iig niet al die 'ik post veel omdat ik veel posts wil hebben'-mensen.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel; het verbaast me nogal dat moderators zich zo druk maken over het feit dat ze zoveel ellende over zich heen krijgen... Ik neem aan dat dat alleen maar komt van degene die een beetje aan het rotzooien zijn. Nou jammer dan. ga dan maar ergens anders heen. Desnoods creeer je een moderator-user die door verschillende moderators wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het -deels- met Obi eens: streng moderaten, maar wanneer heeft iets dat "onzin" is geen meerwaarde? Dat is moeilijk beoordelen, lijkt me.

Als het geen onzin is kan het in SG, tenslotte. Maar in SG is de humor soms weer ver te zoeken... Dus hoe noem je in GoTsnaam iets dat méér dan "onzin" is en minder dan "algemeen" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 21:28 schreef Obi het volgende:
Er moet gewoon een keihard beleid komen. Streng moderaten, veel sluiten -> totdat het geleerd wordt. Ook moet er consistentie in komen te zitten, alle topics die op geen manier een meerwaarde hebben gewoon closen.
Dat gaat niet, krijg je ontzettend veel gezeik door: "goh wat veel slotjes", "waarom closen jullie mijn topic" enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom; so WHAT??? trek je het je dan persoonlijk aan? die mensen die je aanvallen zijn vaak degenen die die topics hadden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 02 december 2000 21:26 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
hoho ten eerste, ik was dat nie!
En ten tweede, waarom mogen d'r wel naakte mokkels komen? ut is tweakers, da's algemeen genomen! en dus nie alleen maar voor de ventjes die geilen op halfnaakte wijven...
99% zijn mannen, modjes 100% (denk ik)
wij zien graag vrouwen maar van mannen moeten we :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:31 schreef Tom het volgende:

[..]
Dat gaat niet, krijg je ontzettend veel gezeik door: "goh wat veel slotjes", "waarom closen jullie mijn topic" enz.
Jij bent een mod, jij besluit wat dicht moet en dat moeten die mensen maar respecteren, ze mogen blij zeijn dat er mods zijn, want anders was ut nog veel erger geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

Karma gaat zeker niet werken, kijk maar in de 'vote'-topics, iedereen staat ineens op x duzend stemmen.. Hoe..? Tja, laat dat maar aan de onzinners over. Dat gaat geheid fout.

Een andere mogelijkheid is het inbouwen van een ignore-functie dat je bepaalde users kan ignoren (topics en/ of posts).

Ik ben nog steeds voor een streng beleid waar iedereen van op de hoogte gesteld wordt dmv een soort FAQ in Onzin, waarna streng gemod wordt totdat het bij iedereen duidelijk is.
Ik wil best met de t.net-crew praten over helpen met modden, ik ben niet bang om gezeik over mij heen te krijgen. Ik sta schriftelijk best m'n mannetje en kan prima mijn beslissingen beargumenteren. Ik ben hier regelmatig en kan als er een goede lijn wordt samengesteld zeker helpen. Maar ja, er zijn nog wel honderden anderen die willen modden dus ik merk het wel of mijn hulp gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 02 december 2000 21:33 schreef Paz het volgende:
Tom; so WHAT??? trek je het je dan persoonlijk aan? die mensen die je aanvallen zijn vaak degenen die die topics hadden aangemaakt.
toen ik Ome_henne op het begin had gebant werd ik zelfs afgezeken door wat vaste forummers. Echt, adje zijn = lastiger dan jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:35 schreef Apache het volgende:

[..]
99% zijn mannen, modjes 100% (denk ik)
wij zien graag vrouwen maar van mannen moeten we :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
En daarom worden de dames die foto's van mannen posten maar gewoon effe afgezeken, dat slaat echt nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
ik vind dat er een forum moet blijven bestaat waar mensen lekker hun gang kunnen blijven gaan, niet alles wat geen meerwaarde heeft gelijk sluiten, want dan kan je net zo goed het hele forum opheffen, omdat zowat alles toch ooit al een keer aan bod is gekomen

maar ik vind wel dat er iets aan gedaan moet worden als er geflamed wordt

hoewel ik nog steeds niet weet wat nou de aanleiding van het flamen was? weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 02 december 2000 21:36 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
En daarom worden de dames die foto's van mannen posten maar gewoon effe afgezeken, dat slaat echt nergens op!
ik was er niet toen die foto's gepost werden, maar zet in de topic WARNING MALE NUDITY ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben effe weg en het OF is weeeeeeeeeeeerrrr pleitte.. |:(

heb dus weer het hele verhaal gemist
maar vind het wel zwaar $&@$^@! dat het gesloten word om wat geflame

op tweakers.net , moderator en andere GoT fora
word ook geflamed maar die worden toch ook niet gesloten...

er zijn mensen gebanned en komen dan terug om te zieken
die lui hebben de LOL van hun hun leven wanneer ze de boel opnaaien en de hele boel gesloten krijgen
op deze manier geef je die personen een machtspositie

ik denk toch dat je meer bereikt als iedereen die irritante personen negeert
en de provocerende topics gesloten/verwijderd worden
je heb er misschien een lange adem voor nodig
maar als jullie adz dat teveel moeite vinden dan wil ik dat wel doen hoor (en ik denk dat er ook wel andere zijn die zich willen opofferen voor de functie van hulp-slotenmaker :) )
bijv. hlpdsk ofzow voor de nachtelijke uren :7

nahja voorlopig blijft het k*t

btw.. hoe lang gaat dit duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:38 schreef Apache het volgende:

[..]
ik was er niet toen die foto's gepost werden, maar zet in de topic WARNING MALE NUDITY ofzo
Hij has al zijn kleren nog aan hoor...

P.S. is d'r geen rolleyes smile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Ik zie hier een hoop dingen, en da's mooi. Keep it up :)

Een probleem is simpelweg dat er steeds nieuwe users komen die het weer voor de oude garde (die met harde hand opgevoed is :)) verziekt, en dan kunnen wij weer aan de slag.

Een zero-tolerance beleid voeren is moeilijk, omdat het vrijwel onmogelijk is een waterdichte policy te schrijven. De ervaring heeft geleerd dat men net de grenzen opzoekt, en dan kan de crew weer gaan beslissen: wat sluit/delete je wel, wat niet?

Alles sluiten wat geen meerwaarde heeft: definieer "meerwaarde"
Als iets niet serieus is, wat voegt het dan toe aan GoT als geheel? Dat soort topics hoort dan in SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Laatst online: 12-10 10:05
Wat er is gebeurd? ik zal het ff snel vertellen:

SP opende een topic over een of andere (sorry) mafkees die zij een lekker ding vond, die zijn wij gaan afkraken, en op een gegeven moment zag ik een reply dat we ons maar even moesten gaan trekken ofzo.. toen ben ik ook maar eens even hard bezig gegaan, wat er mede toe heeft geleid dat OF dicht is gegaan.. ik ben (en dat zeg ik van mezelf) nogal grof bezig geweest, en het woord "hoer" kwam enkele keren voor... helaas maar waar.

Vragen? bel me op m'n 06 :)

Weppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:46 schreef Daniel Kegel het volgende:
Alles sluiten wat geen meerwaarde heeft: definieer "meerwaarde"
Als iets niet serieus is, wat voegt het dan toe aan GoT als geheel? Dat soort topics hoort dan in SG
Ja dat zeg ik |:(
Maar er was naast SG behoefte aan iets wat nu OF is, en dat onderkenden "jullie" toen ook.
Dus iets meer onzin in SG of iets meer dan onzin in iets wat geen onzin heet...
(snap ik mezelf nog :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLAMEZ: zou je het dan erg vinden als het hele onzinforum naar een andere website ging? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Dat je mensen die je bant een machtpositie geeft ben ik met je eens. Maar wat moet je dan doen? een bestraffend vingertje opsteken en zeggen: "flamez, you naughty boy... shame on you!"??? werkt ook niet.
Vergeet niet dat het forum ooit is opgezet om vragen te kunnen stellen over computers. Zolang het vraag en antwoord blijft is er niet zoveel aan de hand, maar dat is niet meer het geval in het onzinforum.
Ik denk zelf nog steeds (ook na het lezen van de andere reacties) dat het dichtgooien van het OF en het strenger modereren in ieder geval rust in de tent zal brengen waarna in alle rust gezocht kan worden naar oplossingen.

oh en daniel: dat het nieuwe gebruikers zijn die het voor oude gebruikers vergallen vind ik geen goed argument omdat je daarmee gelijk alle nieuwkomers een predikaat geeft en 'ouderen' vrijspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

Ik bedoel te zeggen dat er best plaats is voor de topics als "Wat voor een...blablabla" en aanverwante shit (waar het in de eerste instantie voor geopend is dat onzin-forum) maar er zijn ook steeds topics als: Hoi

Dat noem ik geen meerwaarde. Ik zeg niet dat het mijn leven zou moeten beïnvloeden op allerlei manieren, maar het moet gewoon nog wel ergens op slaan.

De grens is mijns inziens makkelijk te leggen op gevoelsbasis. Mits goed beargumenteerd, zal het gezeik ook wel meevallen. Hier ben ik van overtuigd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:47 schreef Weppel het volgende:

SP opende een topic over een of andere (sorry) mafkees die zij een lekker ding vond, die zijn wij gaan afkraken, en op een gegeven moment zag ik een reply dat we ons maar even moesten gaan trekken ofzo.. toen ben ik ook maar eens even hard bezig gegaan, wat er mede toe heeft geleid dat OF dicht is gegaan.. ik ben (en dat zeg ik van mezelf) nogal grof bezig geweest, en het woord "hoer" kwam enkele keren voor... helaas maar waar.

Weppel
Over dat rukken, dat was ik geloof ik...had effe onder de verkeerde naam gepost, ben bij SP nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:27 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]
Er zijn is iets anders dan daadwerkelijk topics sluiten en verwijderen en je daarmee de woede van gebruikers op de hals halen...

Dat minimum-karma idee is wel aardig, t'is alleen de vraag of het technisch uitvoerbaar is...

En wat doe je met mensen die zichzelf met meerdere users omhoog modden? clanvorming? onterechte moderaties?
meerdere users --> hebben ze op T'Net toch ook half opgelost?
onterechts moderaties --> ik zeg toch: flink aantal mensen aanstellen die mensen hun mod-rechten kunnen ontnemen
Op zaterdag 02 december 2000 21:30 schreef Paz het volgende:
Daniel; het verbaast me nogal dat moderators zich zo druk maken over het feit dat ze zoveel ellende over zich heen krijgen... Ik neem aan dat dat alleen maar komt van degene die een beetje aan het rotzooien zijn. Nou jammer dan. ga dan maar ergens anders heen. Desnoods creeer je een moderator-user die door verschillende moderators wordt gebruikt.
dat van die soort "terminator cop-mod" is zeer goed idee.. als je niet weet tegen wie je praat, wat heb je dan te zeuren?

En apache, niet flamen hier, vinnik niet aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel.. sorry sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

De grootste fout die gemaakt kan worden is te veel mensen in een soort 'machtspositie' te plaatsen. Dat gaat geheid fout.
Het is de bedoeling het forum zo veel mogelijk zelfregulerend te maken, als de vele 'mods' ook nog in de gaten gehouden moeten worden is het einde zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Laatst online: 12-10 10:05
Op zaterdag 02 december 2000 21:50 schreef Mystic-Woman het volgende:

[..]
Over dat rukken, dat was ik geloof ik...had effe onder de verkeerde naam gepost, ben bij SP nl. :)
dus wij hebben SP helemaal dood gescholden, en daardoor OF gesloten omdat JIJ onder een verkeerde naam postte? Bedankt word je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

"De terminator cop" lijkt mij een slecht idee, omdat dan niet duidelijk zichtbaar is wie, wat doet. Dit zal een hoop gezeik in "Lieve adjes" veroorzaken. Ook sluit ik misbruik op deze wijze niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 21:49 schreef Andina het volgende:
Maar er was naast SG behoefte aan iets wat nu OF is, en dat onderkenden "jullie" toen ook.
Nou.. ze dachten het modereren van GoT erg te vergemakkelijken door de rommel uit SG naar OF te verhuizen. Het was een aardig idee, maar in de praktijk blijkt het absoluut niet te werken: het OF trekt zelfs mensen aan die helemaal niet tot de doelgroep van Tweakers.net behoren en het wordt alleen maar een grotere zooi.

Oplossing: OF dicht, 'intelligente' topics toestaan in SG en verder een zero-tolerance beleid voeren wat betreft onzinposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:57 schreef Weppel het volgende:

[..]
dus wij hebben SP helemaal dood gescholden, en daardoor OF gesloten omdat JIJ onder een verkeerde naam postte? Bedankt word je :)
Moet d'r wel bij zeggen dat dat precies was wat SP ook zou zeggen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Op zaterdag 02 december 2000 21:50 schreef Paz het volgende:

oh en daniel: dat het nieuwe gebruikers zijn die het voor oude gebruikers vergallen vind ik geen goed argument omdat je daarmee gelijk alle nieuwkomers een predikaat geeft en 'ouderen' vrijspreekt.
Ik bedoel te zeggen dat we wel bezig kunnen blijven. Hebben we net een hardnekkige knoeier gebanned en de rust hersteld dan komt de volgende alweer langzeilen met allerhande troep. En ik kan je vertellen dat je daar op den duur heel erg moe van wordt.

Een soort light-moderator alleen voor onzin is een idee (die kan bijv. alleen topics sluiten), dan zouden we wel mensen moeten hebben die enig aanzien genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:58 schreef Obi het volgende:
"De terminator cop" lijkt mij een slecht idee, omdat dan niet duidelijk zichtbaar is wie, wat doet. Dit zal een hoop gezeik in "Lieve adjes" veroorzaken. Ook sluit ik misbruik op deze wijze niet uit.
Als je de adjes al niet meer vertrouwd dan kun je beter niet meer op dit forum komen hoor, die moeten we toch echt vertrouwen.

over die zelfregulering, dat is toch echt alleen mogelijk als er veel mensen mee bezig zijn.. iedereen moet inbreng hebben.. zoveel kleuters zijn er niet in onzin, alleen het kicken op veel posts en daardoor aandacht is nu een HYPE, dat IS er uit te werken hoor!

ok laat ik het dan zo stellen:

STAP 1:
Op normale fora kun je karma verdienen, als je genoeg karma hebt kun je naar onzin (je kunt op normale fora ook karma verliezen, doh)

STAP 2:
Op onzin kun je alleen maar karma verliezen of behouden, dit is een KEIHARDE maatregel maar het houdt de niet tweakers wel even RUSTIG!!
Als het nog harder moet kun je doen dat je gewoon per definitie een karma punt voor elke post in onzin verliest!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:00 schreef DKasemier het volgende:

[..]
Als je de adjes al niet meer vertrouwd dan kun je beter niet meer op dit forum komen hoor, die moeten we toch echt vertrouwen.

over die zelfregulering, dat is toch echt alleen mogelijk als er veel mensen mee bezig zijn.. iedereen moet inbreng hebben.. zoveel kleuters zijn er niet in onzin, alleen het kicken op veel posts en daardoor aandacht is nu een HYPE, dat IS er uit te werken hoor!
toevoeging: JE zou het zonder al te grote problemen zo kunnen maken dat je inlogt onder je eigen mod naam maar dat je een algemene naam als poster krijgt. Desnoods kun je aan de hand van ip adressen wel achterhalen wie het is geweest. Voor de rest sluit ik me aan bij Kazimier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:58 schreef Chaos het volgende:

Oplossing: OF dicht, 'intelligente' topics toestaan in SG en verder een zero-tolerance beleid voeren wat betreft onzinposts.
Maar waarom moeten al-dan-niet-semi-Tweakers altijd intelligent posten? Het is juist af en toe leuk om een beetje te "blaten"...
En het maakt het nog leuker om dat met mede al-dan-niet-semi-Tweakers te doen.

(ik heb het gevoel dat ik in herhaling begin te vallen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

Jammer vind ik dat het forum tegenwoordig als chatbox gebruikt wordt... Het is een blijft een computerforum wat hoofdzakelijk over computers moet gaan.
Dat er ook nog ruimte is buiten het 100101110101001001 gedoe is natuurlijk niet meer dan redelijk, maar het loopt nu de spuigaten uit (:?). Ik zie veel teveel users die aléén maar in het onzin-forum posten en niet weten wat bijvoorbeeld FSB is. Daar is dit forum niet voor gemaakt, hier zijn andere middelen voor (als Ilse-chat en Fok).

Als je dit meld (meerdere keren mijn mening geuit), wordt je als zeiker afgedaan en wordt er gemeld 'dat het toch en onzinforum is'...

Rename in ieder geval dat forum.. Wat er ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:05 schreef Obi het volgende:
Jammer vind ik dat het forum tegenwoordig als chatbox gebruikt wordt... Het is een blijft een computerforum wat hoofdzakelijk over computers moet gaan.
Dat er ook nog ruimte is buiten het 100101110101001001 gedoe is natuurlijk niet meer dan redelijk, maar het loopt nu de spuigaten uit (:?). Ik zie veel teveel users die aléén maar in het onzin-forum posten en niet weten wat bijvoorbeeld FSB is. Daar is dit forum niet voor gemaakt, hier zijn andere middelen voor (als Ilse-chat en Fok).

Als je dit meld (meerdere keren mijn mening geuit), wordt je als zeiker afgedaan en wordt er gemeld 'dat het toch en onzinforum is'...

Rename in ieder geval dat forum.. Wat er ook gebeurt.
Overigens ben ik het met velen eens als we stellen dat de mensen mij hier beter bevallen dan op Fok!

Maar renamen zeker, verder wordt ik het nog met je eens jongen!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 02 december 2000 22:02 schreef Andina het volgende:

[..]
Maar waarom moeten al-dan-niet-semi-Tweakers altijd intelligent posten? Het is juist af en toe leuk om een beetje te "blaten"...

Blaten doe je maar op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:57 schreef Weppel het volgende:

[..]
[cynisch]Ja stom he.... Omdat Sp een foto van een half naakte vent post, waar jullie pubertjes niet tegen kunnen(ah een vent, help..) ga je die maar afzeiken, dan post iemand iets over rukken onder SP naam, dan ga je dr maar uitschelden voor hoer, en daardoor is t onzin nu dicht.... eigenlijk wel stom he???[/cynisch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:09 schreef RickJansen het volgende:
Blaten doe je maar op een ander forum.
Het stond niet voor niks tussen "" |:(
Maar je bent duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaaah!

Maak het dan een gesloten forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is in iedergeval MOOI KUT! dank je wel.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:21 schreef Capoeiristas het volgende:
Het is in iedergeval MOOI KUT! dank je wel.
get a life. Of probeer dan in ieder geval constructief mee te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Laatst online: 11-10 08:51

WarPuppy

Electronic Technology

Wat een onzin zeg..... :(

Kijk, als je het sluit, sluit dan ook Stuffis Generalis want dat is ook bijna hetzelfde (vind ik)

Maarja, wel triest dat het zo moest lopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik mis niks :).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi

Obi

Even over de origine van de flame-war, het is natuurlijk niet moeilijk te bedenken dat er negatieve reacties komen op een forum waar 99% man is.
Om als voorbeeld te geven; in een autogarage moet de enige vrouwelijke medewerker het ook niet proberen een kalender met erotisch getinte foto's van mannen op te hangen. Eerlijk..? niet echt. Begrijpelijk..? Ja.

Het is simpel, de gemiddelde leeftijd op het onzinforum ligt nou eenmaal niet zo erg hoog, sexuele frustraties alom. Zo werkt het nou eenmaal.

Ook is natuurlijk het geval dat Sweet Pumpkin een flinke reputatie heeft opgebouwd op GoT, wat ook niet in het voordeel van de discussie werkte. (de schuld van die reputatie laat ik in het midden).

<font size="1">Moet ik wel even bekennen dat het aantal inhoudsvolle/ constructieve/ intelligente postingen van Sweet Pumpkin en consorte (denk aan Mystic Woman) ver te zoeken is. Dit is niet om te flamen, zeker niet, maar toch wilde ik het even kwijt. En mocht ik nét al die goede postings gemist hebben, verbeter mij dan AUB, ik wil niemand onterecht beschuldigen.</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah damn, nu kan ik dallik mijn 2000ste post niet vieren... ;( :'(

hoewel...... >:) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach wat een onzin, je had toch tijdelijk iemand (ik noem geen namen) kunnen bannen, en bespreken hoe het verder moest?

dit is echt lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mâhi is dat, wog dat kankâh onzin fâhrum geslâhte en onzichbaah, daah wog HENNE nie lekkâh van, godvedomme waah mot ik nâh me groene kikkers vèkâhpe MâHIE LUL?!

flâhris en tom die hebbe sex
flâhris en tom
flâhris en tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:31 schreef HENNE het volgende:
mâhi is dat, wog dat kankâh onzin fâhrum geslâhte en onzichbaah, daah wog HENNE nie lekkâh van, godvedomme waah mot ik nâh me groene kikkers vèkâhpe MâHIE LUL?!

flâhris en tom
flâhris en tom
BANNEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanker sorry hoor adjes maar dit is echt een hele neppe actie, voor velen (inc. me :)) is het een aparte "community", en heel leuk tijdverdrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op zeg als zij toch een foto van een vent wil posten laat er dan! Ze loopt toch ook niet te zeiken als jij een foto van een vrouw post?
En die zogenaamde reputatie is gecreerd door die pubertjes die daar rondlopen, zij post 1 foto, en meteen zijn er 50 jongetjes die daarop gaan reageren en daarop gaan geilen, vervolgens zeggen jullie dan dat ze aandacht trekt, en gaan haar flamen....
Rot dan toch op, het lag niet aan de topics die er in OF waren, het ligt aan de PUBERALE reacties op die topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:31 schreef HENNE het volgende:

flâhris en tom
flâhris en tom
SCHOP DIE KEREL WEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Henne: je hebt zegmaar 3 minuten om je post te wijzigen, anders ben je gebanned. Tom en ik hebben je meerdere malen gewaarschuwd voor het typen in dialec, hardstikke leuk enzo, maar het helpt niet. Daarbij zo'n rijmpje, ben je echt zo onwijs kinderachtig?
Ach wat ik ban je gewoon, pech dude!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah wogt nu ut onzin faurum geaupent dan?? kut mods, ga me maah lekkâh banne, hep toch zaun andâh akâhnt, aume henne faurevâh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 21:47 schreef Weppel het volgende:

Weppel
Nou dat moet kunnen, maar quote is wat geflame, want ZO erg kan het niet zijn toch? het slaat echt nergens op dat je door een ruzie tussen 2 mensen opeens 10.000 leden toegang moet afnemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:24 schreef Obi het volgende:

Ook is natuurlijk het geval dat Sweet Pumpkin een flinke reputatie heeft opgebouwd op GoT, wat ook niet in het voordeel van de discussie werkte. (de schuld van die reputatie laat ik in het midden).

<font size="1">Moet ik wel even bekennen dat het aantal inhoudsvolle/ constructieve/ intelligente postingen van Sweet Pumpkin en consorte (denk aan Mystic Woman) ver te zoeken is. Dit is niet om te flamen, zeker niet, maar toch wilde ik het even kwijt. En mocht ik nét al die goede postings gemist hebben, verbeter mij dan AUB, ik wil niemand onterecht beschuldigen.</font>
gaat ook moeilijk he, asl je op een onzin forum zit en dan een intelligente posting doet...
BTW, wat was d'r zo dom van mij dan? ik geef normaal antwoord op en vraag en als er dan iemand op mij reageert, dan reageer ik terug en jah, vaak daalt dan ut niveau, maar dat ligt ook aan de mensen waar je mee lult, die doen gezellie mee, dus don't blame the two of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ban

Jup did it, done it, will do it again (and again and again and again ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 22:22 schreef Paz het volgende:

[..]
get a life. Of probeer dan in ieder geval constructief mee te denken...
Waar slaat dit nou op ?

Ik vindt het gewoon kut dat het gesloten is. Dat sommige zich weer niet kunnen gedragen en het verpesten voor de grote meute.

Ach misschien moet je voor onzin ook maar naar Fok! gaan want dit is tenslotte een serieus forum :?

Behandel anderen zoals jij behandelt wilt worden.. iedereen wil normaal behandeld worden..en zo niet..dan pleurt diegene maar op. Dan is een Ban wel terecht.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:35 schreef Floris_Diemel het volgende:
Henne: je hebt zegmaar 3 minuten om je post te wijzigen, anders ben je gebanned. Tom en ik hebben je meerdere malen gewaarschuwd voor het typen in dialec, hardstikke leuk enzo, maar het helpt niet. Daarbij zo'n rijmpje, ben je echt zo onwijs kinderachtig?
Ach wat ik ban je gewoon, pech dude!
What's the matter met de adjes, lijden jullie aan nazi-kuren ofzo? wat is dit voor onzin?!

je kan iemand niet zomaar bannen voor het flamen van adjes!

(of was hij een newbie, dan mag het hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik wel even bekennen dat het aantal inhoudsvolle/ constructieve/ intelligente postingen van Sweet Pumpkin en consorte (denk aan Mystic Woman) ver te zoeken is.
Ben ik het mee eens. Maar het ligt niet deels aan haar, maar ook deels aan de mensen die erop reageren. Iemand wil aandacht, ze geven aandacht. Een aantal vinden dat te ver gaan, proberen het in eerste instantie te negeren, maar dat houden ze niet vol. Vergeet ook niet dat er in het OF de responstijden ook stukken hoger ligt dan bij de andere forums hier. Vandaar dat de kans dus ook veel groter is dat er impulsief gereageerd wordt. Zo lopen de nodige irritaties hoog op natuurlijk. DUS: voortaan een 2de keer denken voordat je post, dat lijkt mij het beste. Geef elkaar niet de schuld, maar bekijk eerst of het niet aan jezelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Op zaterdag 02 december 2000 22:02 schreef Andina het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...de gemiddelde tweaker hier, voelt zich met blaatverhalen die enigszins nog gerelateerd zijn aan tweaken...enz.. echt niet op zijn plaats op FOK! of scholieren.com

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henne, je verpest het nu voor een hele boel mede GoTters. Hoe lager je je niveau maakt des te minder is er kans op een onzin forum. Ik hoop nu des te meer dat het onzin forum niet meer terugkomt.

't is triest, maar sommige mensen verpesten het nu voor de rest.

ennuh... minusone:
je kan iemand niet zomaar bannen voor het flamen van adjes!
wedden van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 22:38 schreef ronaz het volgende:

[..]
Helemaal mee eens...de gemiddelde tweaker hier, voelt zich met blaatverhalen die enigszins nog gerelateerd zijn aan tweaken...enz.. echt niet op zijn plaats op FOK! of scholieren.com
Ronaz: ik zie op dit moment eigenlijk GEEN verschil tussen OF en scholieren.com het is allebei van een even laag kaliber...
Pagina: 1 2 3 Laatste