ik heb 2 scarts op deze tv

,
op scart 1 zit mn philips video, en op scart 2 zit de Yamada, ze zijn niet tegelijk aan als ik dvd/divx kijk, maar soms loopt het gewoon dubbel

...
volges de handleiding is
Scart1: RGB-in, video in/uit, audio in/uit, scart
Scart2: video in/uit, audio in/uit, Y/C in, scart
maar ik heb hem geprobeerd op scart 1 aan te sluiten, maar dan is het beeld niet beter... het beeld zou toch beter zijn met RGB? of kan scart 2 dan wel RGB

, terwijl bij de video nooit dit soort storingen zijn, kan het aan de standaard scartkabel liggen die bij de yamada zat?
-Edit1-
ik heb nu een dikkere scartkabel aangesloten en de storingen zijn weg

, en ik heb mijn yamada nu op scart1 aangesloten, en nou zie ik wel een giga verschil, veel helderder, en scherper beeld

. lag dus toch aan de scart kabel, en hij schakelt nu naar RGB, dat kan ik zien aan de tv, als het beeld gewoon tv-ontvangst (PAL) is dan zie ik de menu's duidelijk van mijn tv, als er een NTSC of PAL60 bron op zit, dan wordt alles uitgerekt, inclusief menu's, en nu heb ik ontdekt als er een RGB signaal is, dan zijn de menu's semi-transparant

...
-Edit2-
Nu heb ik alles zo aangesloten:

ik heb nog wat ontdekt, als de Yamada uit is, dan komt er heel zacht geluid uit mn surroundset van wat ik op tv kijk, het zou mooi zijn als ik dat harder kan zetten...
[
Voor 39% gewijzigd door
BiG-GuY op 19-12-2003 09:33
]