Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #4

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:59

Tweaker.nu

we all float down here

pokeran schreef op 11 October 2003 @ 22:25:
ik ben zojuist klaar met het invullen van de formulieren voor de aanvraag van dsl express 2048/1024 :)

wat ik alleen nog moet regelen is mijn opzeggen van chello. Iemand suggesties wat ik in mijn opzegbrief als afsluitdatum moet nemen? (en is chello echt strikt met 'een maand opzegtermijn')
zorg wel als je chello opzegt, dat je je machtiging intrekt, ze sluiten je namelijk wel af, maar blijven gewoon centjes afschrijven.

Ik heb meteen het geld terug laten storten en de machtiging opgezegd.

tot zover een tevreden demon gebruiker :)

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Tweaker.nu schreef op 11 October 2003 @ 22:33:
[...]

zorg wel als je chello opzegt, dat je je machtiging intrekt, ze sluiten je namelijk wel af, maar blijven gewoon centjes afschrijven.

Ziehier het Chello opzegformulier :)

http://www.chelloo.com/fa...ello&lang=en&onlynewfaq=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over dat vaste IP-adres van Demon. Als je daar een webserver met name-based (virtual) hosts op draait, kunnen via dat IP dan de domeinnamen die daarop draaien achterhaald worden, bijv. via een site als Netcraft of op een andere manier? Zou het niet zo leuk vinden als ik bijv. iets post in een nieuwsgroep, dat mijn adres op die manier gewoon via de whois achterhaald kan worden, waarbij de medewerking van de provider in zo'n geval dus niet eens nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32

OMX2000

By any means necessary...

Aangezien veel mensen hier vragen om allerlei statussen. MIsschien is het iets voor de startpost om er ook in aan te geven hoe een volledige status report eruit ziet. Dus vanaf aanvraag tot levering.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Tweaker.nu schreef op 11 October 2003 @ 22:33:
[...]

Thxs 4 de tip en het formulier :)

damn maar ik moet dus OF voorrij kosten betalen of zelf mn modem inleveren bij een van de UPC centra's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 23:48:
Even een vraagje over dat vaste IP-adres van Demon. Als je daar een webserver met name-based (virtual) hosts op draait, kunnen via dat IP dan de domeinnamen die daarop draaien achterhaald worden, bijv. via een site als Netcraft of op een andere manier? Zou het niet zo leuk vinden als ik bijv. iets post in een nieuwsgroep, dat mijn adres op die manier gewoon via de whois achterhaald kan worden, waarbij de medewerking van de provider in zo'n geval dus niet eens nodig is.
Nee. Demon levert geen reverse-DNS mogelijkheid. Je IP resolved dus altijd naar [systeemnaam].demon.nl , en niet naar je domeinnaam.

Als op je IP wel een webserver draait, kun je, afhankelijk van wat er op de sites staat, natuurlijk wel het domeinnaampje achterhalen: als je hebt staan bv "welkom op [domein].com" lijkt me dat duidelijk. DAAR kun je wel weer een whois op doen.

Met reverse-DNS alleen kan het iig niet (niet bij Demon tenminste)

Wat betreft DHCP leases: Vast inkloppen kan niet, wat ik uit de cistron nieuwsgroepen begrepen heb, bouwt BBNed de routering op na het verlenen van een DHCP lease. Zonder die dhcp lease dus geen routering, en dus geen inet.
Voor een aantal cistron klanten is een uitzondering gemaakt, maar dat zal demon niet doen:
1. Demon is volledig geautomatiseerd: Lage prijs, maar dat soort geintjes (tesamen met reverse DNS) is hierdoor niet realiseerbaar
2. Cistron doet z'n eigen ATM-TCP/IP omzetting, terwijl andere ISP's dit door BBNed laten doen. Of het uberhaupt hierdoor mogelijk is bij BBNed providers weet ik nieteens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 12 October 2003 @ 03:05:
[...]
Als op je IP wel een webserver draait, kun je, afhankelijk van wat er op de sites staat, natuurlijk wel het domeinnaampje achterhalen: als je hebt staan bv "welkom op [domein].com" lijkt me dat duidelijk. DAAR kun je wel weer een whois op doen.
Ok, maar als je op dat IP nou meerdere (virtual) websites heb draaien, zoals bij veel goedkope hosters. Kun je dan aan de hand van dat IP op de een of andere manier zien, welke domeinnamen er allemaal aan dat IP gekoppeld zijn? Als je het IP nl. gewoon inklopt in de browser kun je op die manier toch alleen hooguit 1 domein achterhalen en niet alle andere, of zie ik nou iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Wildfire schreef op 11 October 2003 @ 22:18:
[...]

Voor zover ik de Demon website begrijp:

Ik heb vòòr 18 september besteld, waardoor ik in het oude systeem val en dus ook nog eerst de oude connectie krijg opgeleverd - in mijn geval 2048/512 dus, want die had ik besteld er vanuit gaande dat die naar 8192/1024 zou worden opgewaardeerd.

Die 2048/512 bestaat nog wel, twee maanden geleden was die 1024 upstream er echt nog niet. Het werd pas tegen halverwege september bekend gemaakt dat die snelheidsverhogingen eraan zaten te komen.

Door Demon is mij ook bevestigd dat ik 2048/512 opgeleverd zou krijgen die dan later naar 8192/1024 zou worden opgewaardeerd.
Als je 704 kilobit/sec hebt nu zoals je zegt, dat moet 1024 upload zijn,
want 512 upload is max 410 kilobit/sec zonder overhead. :)
pokeran schreef op 11 October 2003 @ 22:25:
ik ben zojuist klaar met het invullen van de formulieren voor de aanvraag van dsl express 2048/1024 :)

wat ik alleen nog moet regelen is mijn opzeggen van chello. Iemand suggesties wat ik in mijn opzegbrief als afsluitdatum moet nemen? (en is chello echt strikt met 'een maand opzegtermijn')
Ik heb ook vandaag precies dezelfde aangevraagd :)
OMX2000 schreef op 12 October 2003 @ 00:16:
Aangezien veel mensen hier vragen om allerlei statussen. MIsschien is het iets voor de startpost om er ook in aan te geven hoe een volledige status report eruit ziet. Dus vanaf aanvraag tot levering.
Zeer goed idee, evt aangevuld met mix/max/gemiddelde tijden,
misschien zelfs aangevuld met regionale verschillen. :)
Gelukkig is er hier en daar nog wel wat tussendoor geglipt,
en kan je nog wel het een en ander vinden door het hele topic heen. :)

* Hans heeft gelukkig een kennis uit zijn woonplaats twee weken eerder aangemeld, en kan dit met zijn eigen aanvraag vergelijken :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

OMX2000 schreef op 12 October 2003 @ 00:16:
Posten van statusreports resulteert in een OW als ik het goed heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 12-10-2003 11:53 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 12 October 2003 @ 11:52:

Posten van statusreports resulteert in een OW als ik het goed heb.
Ja of course, maar hij bedoelt dat er 1 voorbeeld in het openingspost geplaast kan worden, zodat er minder vragen hierover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dolby schreef op 10 oktober 2003 @ 12:03:
[...]

Die brief van KPN betekend dat het administratief geregeld is.
Bel eventjes de KPN Klantenservice 0900-0244, die kunnen je vertellen of hccnet het heeft doorgegeven.
(ik zie het somber voor je in omdat je geen brief van KPN hebt ontvangen, die hoor je te krijgen)
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 12:11:
[...]

Ik heb mijn HCCNET account ook opgezegd per 29-09. Mail van HCCNET gehad dat ADSL per 29-10 stopt en idd ook nog steeds geen brief van de KPN gehad, ik maak me hier ook zorgen om. Dat signaal gaat er niet vanzelf af.

Ik heb overigens gemaild met HCCNET en er werd mij verteld dat ik idd mail van KPN zou krijgen.

Hou me/ons op de hoogte aub.

edit: o, ik zie nu hierboven dat 0900 nr. Gaat ik eens even proberen :)
Vandaag (of gistermiddag) heb ik pas een brief van KPN ontvangen.
Daar staat op dat 20 oktober mijn ADSL aansluiting buiten dienst zal worden gesteld.
Ik heb meteen vandaag mijn aanvraag van gisteren van Demon geannuleerd, gezien die anders fout zou gaan.
Dinsdag 14 oktober ga ik opnieuw Demon aanvragen.
Dit houd in dat HccNet Adsl het vanaf 17 oktober niet meer doet, maar dat KPN Adsl er nog tot 20 oktober op zit.
Waardoor ik dus pas vanaf 21 oktober een lijntest kan laten uitvoeren door BBNed/Demon.
En daardoor dus in mijn ogen 4 dagen langer onnodig DOOR KPN zonder Adsl kom te zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand bij wie de upgrade van 2048/512 naar 8048/1024 is doorgevoerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Hier nog niet, wacht nog met spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 04:45:
[...]

Ok, maar als je op dat IP nou meerdere (virtual) websites heb draaien, zoals bij veel goedkope hosters. Kun je dan aan de hand van dat IP op de een of andere manier zien, welke domeinnamen er allemaal aan dat IP gekoppeld zijn? Als je het IP nl. gewoon inklopt in de browser kun je op die manier toch alleen hooguit 1 domein achterhalen en niet alle andere, of zie ik nou iets over het hoofd?
Als je een site met vhosts op IP bezoekt, kom je alleen op je default site terecht. De aanwezige vhosts kun je NIET zien of bereiken, tenzij je die domeinnaam weet.

En het "hoofd"domein kun je ook niet achterhalen, zonder dat het erop genoemd wordt. Alleen je demon hostname (naam.demon.nl) kun je terugvinden.
Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 12:46:
Is er al iemand bij wie de upgrade van 2048/512 naar 8048/1024 is doorgevoerd??
Nee, kan ook nog even duren. Voor zover ik weet, is het de bedoeling dat het DIT jaar afgerond wordt. BBNed gaat het in batches doen, te beginnen met de kleine providers. Grote jongens komen waarschijnlijk pas als laatste (Demon, Cistron).
Uit de thread die hier loopt over InterNLnet (Surfsneldsl) begrijp ik dat het bij hun inmiddels deels gedaan is.
[rml]denan in "[ Mensen met SurfSnelADSL] Problemen"[/rml]

Citaat van Denan (Medewerker InterNLnet)
Upgrades:
de eerste batch van snelheidsupgrades is erdoorheen. In de loop van de week zullen er meer volgen.

[ Voor 33% gewijzigd door DJSmiley op 12-10-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
cjdijk schreef op 12 oktober 2003 @ 12:42:
[...]

[...]

Vandaag (of gistermiddag) heb ik pas een brief van KPN ontvangen.
Daar staat op dat 20 oktober mijn ADSL aansluiting buiten dienst zal worden gesteld.
Ik heb meteen vandaag mijn aanvraag van gisteren van Demon geannuleerd, gezien die anders fout zou gaan.
Dinsdag 14 oktober ga ik opnieuw Demon aanvragen.
Dit houd in dat HccNet Adsl het vanaf 17 oktober niet meer doet, maar dat KPN Adsl er nog tot 20 oktober op zit.
Waardoor ik dus pas vanaf 21 oktober een lijntest kan laten uitvoeren door BBNed/Demon.
En daardoor dus in mijn ogen 4 dagen langer onnodig DOOR KPN zonder Adsl kom te zitten :(
Misschien kan KPN het 4dagen eerder doen? bel ze eens, erg vriendelijke mensen daar btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie oh wie heeft zijn zyxel analoge modem geflashed naar de nieuwe firmware: bridgefw-r31-GT3-babyxl.bin? En voor elkaar gekregen. Ik krijg steeds een write error: -11. Ik snap er helemaal geen hout meer van |:( 8)7 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dolby schreef op 12 October 2003 @ 14:29:
[...]

Misschien kan KPN het 4dagen eerder doen? bel ze eens, erg vriendelijke mensen daar btw :)
Ik laat het nu maar zo, niets aan te doen, hoe bedoel je, aardige mensen bij KPN?
Als dat zo was hadden ze wel mee kunnen werken aan dat Adsl overstap contract:
nieuws: KPN gaat niet akkoord met procedure DSL-overstap
Dan was het overstappen mogelijk met slechts 1 dag zonder Adsl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
cjdijk schreef op 12 oktober 2003 @ 14:42:
[...]

Ik laat het nu maar zo, niets aan te doen, hoe bedoel je, aardige mensen bij KPN?
Als dat zo was hadden ze wel mee kunnen werken aan dat Adsl overstap contract:
nieuws: KPN gaat niet akkoord met procedure DSL-overstap
Dan was het overstappen mogelijk met slechts 1 dag zonder Adsl. :)
Das het management, ik bedoel de mensen van de adsl desk, zijn heel vriendelijk, als je belt en situatie uiteenzet kunnen ze misschien iets doen, aangezien je 4dagen bezwaarlijk vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dolby schreef op 12 oktober 2003 @ 14:44:
[...]

Das het management, ik bedoel de mensen van de adsl desk, zijn heel vriendelijk, als je belt en situatie uiteenzet kunnen ze misschien iets doen, aangezien je 4dagen bezwaarlijk vindt. :)
Op zich ben ik het wel met je eens.
Alleen weet ik al precies het antwoord, op mijn vraag, graag 3 dagen eerder afsluiten:
Helaas kan ik hier niets aan doen, als ik dat zou kunnen zou ik het graag voor u doen.
Maar ja, in ieder geval heb ik nu wel zekerheid, op papier.
Hoe kan je eigenlijk zien of het KPN signaal van je telefoonlijn af is :?

Zelf denk ik, dat 17 oktober mijn internet verbinding uitvalt, HccNet verbreekt de verbinding,
maar dat het groene ledje op mijn modem aan blijft, gezien KPN er nog wel op zit.
Gaat het groene modem ledje knipperen op 20 oktober zodra KPN eraf is?
Of kan ik het op een andere manier controleren, ik heb evt een voltmeter, als die bruikbaar is.
Vind het wel een prettige gedachte dat ik maandag zelf kan zien dat KPN weg is, als BBNed dinsdag de lijntest gaat doen :)

Nog een tweede vraag hier:
Is er iemand die zijn KPN Alcatel Speed Touch Home modem heeft ingesteld als BBNed modem,
en hem direct heeft aangesloten, zodra het onderstaande bericht was ontvangen:

"Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres.
De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd.
Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd."

Dat zou wel prettig zijn, hoef je niet op de postbode te wachten. :)
Tenminste het lijkt me onschadelijk voor je modem :?
Iemand dat geprobeerd :P

[ Voor 22% gewijzigd door cjdijk op 12-10-2003 17:16 . Reden: Tweede vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.speedtest.nl voerde ik zojuist mijn postcode in. Daar zag ik dat er in dit postcodegebied al minstens één iemand is die Demon DSL Express heeft en tevens een test op SpeedTest heeft gedaan.

Onze aanvraag voor Demon DSL Express loopt momenteel nog. Kun je stellen dat onze aanvraagprocedure korter zal zijn, omdat iemand in hetzelfde postcodegebied al Demon DSL Express heeft, waardoor (bijvoorbeeld) het technisch onderzoek véél sneller afgerond kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
cjdijk schreef op 12 October 2003 @ 15:52:
Is er iemand die zijn KPN Alcatel Speed Touch Home modem heeft ingesteld als BBNed modem,

"Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres.
Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd."
Kan jij mij de settings geven voor BBned? Vriend van me heeft paar dagen geleden dat te horen gekregen en wil het graag uittesten... (Ik later ook trouwens, kon alleen settings voor Alcatel 510 vinden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09-2023
cjdijk schreef op 12 oktober 2003 @ 15:52:
[...]

Dat zou wel prettig zijn, hoef je niet op de postbode te wachten. :)
Tenminste het lijkt me onschadelijk voor je modem :?
Iemand dat geprobeerd :P
Hoewel het regelmatig gebeurt dat een lijn al werkt voor de officiele oplevering, werkt 'ie in geen geval _direct_ na het door jou genoemde bericht. Wat je wel kan doen is gewoon de boel op de goede manier aansluiten en af en toe kijken of het toevallig al werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

The Conman schreef op 12 October 2003 @ 17:31:
[...]

Kan jij mij de settings geven voor BBned? Vriend van me heeft paar dagen geleden dat te horen gekregen en wil het graag uittesten... (Ik later ook trouwens, kon alleen settings voor Alcatel 510 vinden)...
Ik had dat al een maand geleden ergens gevonden,
de settings zijn eigenlijk voor Cistron, maar dat gaat ook via BBNed.
Het betreft hier overgens WEL een Alcatel Speedtouch Home van KPN.
Dus moet in principe gegarandeerd werken (als het BBNed signaal er is).
Heb die data nu even voor jou on-line gezet:
http://home.wanadoo.nl/cjdijk/tweakers/ALCATEL.HTM
Wat ik eigenlijk wil weten of je direct na status "Geaccepteerd" verbinding hebt. :)
Oele_ schreef op 12 October 2003 @ 17:38:
[...]

Hoewel het regelmatig gebeurt dat een lijn al werkt voor de officiele oplevering, werkt 'ie in geen geval _direct_ na het door jou genoemde bericht. Wat je wel kan doen is gewoon de boel op de goede manier aansluiten en af en toe kijken of het toevallig al werkt.
Ok, duidelijk, maar het kan dus geen kwaad om het af en toe alvast te proberen,
nadat je op status "Geaccepteerd" bent aangekomen.
Dus ik bedoel, je modem overleeft het gewoon. :?

[ Voor 28% gewijzigd door cjdijk op 12-10-2003 17:49 . Reden: Tweede quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 17:31:
Op www.speedtest.nl voerde ik zojuist mijn postcode in. Daar zag ik dat er in dit postcodegebied al minstens één iemand is die Demon DSL Express heeft en tevens een test op SpeedTest heeft gedaan.

Onze aanvraag voor Demon DSL Express loopt momenteel nog. Kun je stellen dat onze aanvraagprocedure korter zal zijn, omdat iemand in hetzelfde postcodegebied al Demon DSL Express heeft, waardoor (bijvoorbeeld) het technisch onderzoek véél sneller afgerond kan zijn?
Nee. Eigenlijk is er geen pijl op te trekken. Het is vooral afhankelijk van bezetting en drukte bij KPN. Je kan hoogstens stellen dat je waarschijnlijk met succes door het technisch onderzoek heenkomt zolang er niets met je eigen lijn is (verkeerd lijntype, nog DSL op de lijn, etc,), omdat een van je buren dat ook is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
cjdijk schreef op 12 October 2003 @ 17:45:
[...]
Ok, duidelijk, maar het kan dus geen kwaad om het af en toe alvast te proberen,
nadat je op status "Geaccepteerd" bent aangekomen.
Dus ik bedoel, je modem overleeft het gewoon. :?
Je modem overleeft het wel, ja. Trouwens, als ik ongelijk heb (wat ik niet heb), dan komt er altijd nog een gloednieuwe Zyxel met de post, toch? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Oele_ op 12-10-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Nog maar weer even in het kort mijn twee vragen:

1.Hoe kan ik zien dat KPN van mijn telefoonlijn af is :?
Kun je dat zien aan de ledjes op je KPN modem (Speed Touch Home)?
Of indien dat niet kan, kun je dat meten met een voltmeter :)

2.Kan je KPN modem defect raken als je hem aansluit om te proberen,
zodra je status op My DSL Express verandert naar "Geaccepteerd" :P
Ik weet nu dat het waarschijnlijk niet direct zal werken,
maar in ieder geval wel voordat je lijn officieel opgeleverd is,
en misschien ook voordat je het orginele Zyxel modem hebt ontvangen. >:)

Edit: Oele had mijn tweede vraag al beantwoord, gewoon proberen dus.
Al zou het wel jammer zijn als hij defect gaat, is altijd handig een backup modem te hebben. :)

[ Voor 15% gewijzigd door cjdijk op 12-10-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
cjdijk schreef op 12 oktober 2003 @ 18:12:
Nog maar weer even in het kort mijn twee vragen:

1.Hoe kan ik zien dat KPN van mijn telefoonlijn af is :?
Kun je dat zien aan de ledjes op je KPN modem (Speed Touch Home)?
Of indien dat niet kan, kun je dat meten met een voltmeter :)

2.Kan je KPN modem defect raken als je hem aansluit om te proberen,
zodra je status op My DSL Express verandert naar "Geaccepteerd" :P
Ik weet nu dat het waarschijnlijk niet direct zal werken,
maar in ieder geval wel voordat je lijn officieel opgeleverd is,
en misschien ook voordat je het orginele Zyxel modem hebt ontvangen. >:)

Edit: Oele had mijn tweede vraag al beantwoord, gewoon proberen dus.
Al zou het wel jammer zijn als hij defect gaat, is altijd handig een backup modem te hebben. :)
1 lijnsync lampje op je alcatel gaat uit
2 nee, laat modem gewoon aangesloten kan je zien wanneer je weer lijnsync hebt, betekend dat bbned/babyxl er mee bezig/klaar zijn.

mocht je je alcatel in de toekomst weer in kpn compatible adsl mode willen krijgen gewoon ffies het script downloaden op de kpn dsl support pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dolby schreef op 12 October 2003 @ 18:32:
[...]

1 lijnsync lampje op je alcatel gaat uit
2 nee, laat modem gewoon aangesloten kan je zien wanneer je weer lijnsync hebt, betekend dat bbned/babyxl er mee bezig/klaar zijn.

mocht je je alcatel in de toekomst weer in kpn compatible adsl mode willen krijgen gewoon ffies het script downloaden op de kpn dsl support pagina
Thanks, dus ik kan het modem gewoon de hele tijd aan laten staan.
Zodra het LineSync ledje uit gaat is KPN weg.
Zodra het LineSync ledje weer aan gaat zit BBNed erop. :)

Alcatel in de toekomst weer in kpn compatible adsl mode :D :+
Weet ik wel zo'n beetje, resetten en dan die exe op de KPN cdrom uitvoeren.
Dat is zo'n beetje standaard procedure als HccNet/KPN het weer eens niet doet.

Is het trouwens altijd zo, dat er verschil zit in datum einde provider en einde KPN?
Bij mij: HccNet stopt op 17 oktober, KPN Adsl gaat weg op 20 oktober.
Of doen ze dat express om de periode zonder adsl zoveel mogelijk te rekken :(
Dus om KPN verlaters zoveel mogelijk te ontmoedigen.

Wat gebeurt er trouwens precies als BBNed gaat testen en KPN zit er nog op,
moet je dan dus weer opnieuw een hele week afkoelperiode afwachten,
gezien je dan opnieuw moet aanvragen :'(
Zelf ga ik gewoon maandag 20 oktober constant bellen met KPN tot ze hun werk gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
cjdijk schreef op 12 October 2003 @ 19:04:
Is het trouwens altijd zo, dat er verschil zit in datum einde provider en einde KPN?

Zelf ga ik gewoon maandag 20 oktober constant bellen met KPN tot ze hun werk gedaan hebben.
Wat ik heb gehad is een brief van XS4ALL en een brief van KPN, bij de brief van XS4ALL staat niet bij wanneer het afgesloten wordt en op de brief van KPN stond 29 oktober wordt het definitief afgesloten. Dus ik neem aan dat ze beide op die tijd aflopen.

Als BBned de lijn gaat testen terwijl KPN er nog op zit, dan wordt de aanvraag geweigerd en dan kan je het opnieuw aanvragen, opnieuw met 1 week afkoelperiode. Wat je moet doen is gewoon 4-5 dagen voor de einddatum van KPN je Demon aanvragen.

@cjdijk: Nog tnx voor de settings voor BBned, vriend van me gaat morgen uittesten. Trouwens waar kan je die username en password invoeren? In die handleiding staat niet waar je het moet invullen??

[ Voor 23% gewijzigd door The Conman op 12-10-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
cjdijk schreef op 12 October 2003 @ 19:04:
[...]

Thanks, dus ik kan het modem gewoon de hele tijd aan laten staan.
Zodra het LineSync ledje uit gaat is KPN weg.
Zodra het LineSync ledje weer aan gaat zit BBNed erop. :)

Alcatel in de toekomst weer in kpn compatible adsl mode :D :+
Weet ik wel zo'n beetje, resetten en dan die exe op de KPN cdrom uitvoeren.
Dat is zo'n beetje standaard procedure als HccNet/KPN het weer eens niet doet.

Ik denk eerder een logistiek proces, er moet geloof ik een KPN medewerker de betreffende centrale in.
Ik kan me voorstellen dat men dat op bepaalde periodes doet, aan-afsluitingen.
Dan krijg je een afwijziging te zien in je status als er nog een andere dsl dienst op je lijn zit, kan je meteen weer een nieuwe aanvraag indienen, wacht demon weer aantal dagen etc etc.
Cistron raad een kopie van de KPN brief mee te sturen bij een aanvraag, dan handelen ze het zelf af met KPN mocht er nog KPN sync opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

The Conman schreef op 12 October 2003 @ 19:10:
[...]

Wat ik heb gehad is een brief van XS4ALL en een brief van KPN, bij de brief van XS4ALL staat niet bij wanneer het afgesloten wordt en op de brief van KPN stond 29 oktober wordt het definitief afgesloten. Dus ik neem aan dat ze beide op die tijd aflopen.

Als BBned de lijn gaat testen terwijl KPN er nog op zit, dan wordt de aanvraag geweigerd en dan kan je het opnieuw aanvragen, opnieuw met 1 week afkoelperiode. Wat je moet doen is gewoon 4-5 dagen voor de einddatum van KPN je Demon aanvragen.

@cjdijk: Nog tnx voor de settings voor BBned, vriend van me gaat morgen uittesten. Trouwens waar kan je die username en password invoeren? In die handleiding staat niet waar je het moet invullen??
HccNet heeft mij een datum per email gegeven (einde 17 oktober)
KPN heeft mij een datum per post gegeven (einde 20 oktober)

Bij BBNed is een gebruikersnaam/paswoord het helemaal niet van toepassing,
zodra je jouw modem aansluit op een werkende lijn,
ziet Demon een onbekend mac adres, en kom je op een registratie pagina.
Daar moet je eenmalig je gebruikersnaam en paswoord invoeren,
en wordt jouw mac adres bij Demon opgeslagen, en kan je op internet.
Het is zelfs geen probleem meerdere mac adressen te registreren.
Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee, maar zo heb ik het gelezen. :)

Wil je mij trouwens ook even laten weten of het gelukt is met de settings.
Zover ik gehoord heb, zou Demon dezelfde settings nodig hebben als Cistron. :)
dolby schreef op 12 October 2003 @ 19:18:
[...]

Ik denk eerder een logistiek proces, er moet geloof ik een KPN medewerker de betreffende centrale in.
Ik kan me voorstellen dat men dat op bepaalde periodes doet, aan-afsluitingen.
Dan krijg je een afwijziging te zien in je status als er nog een andere dsl dienst op je lijn zit, kan je meteen weer een nieuwe aanvraag indienen, wacht demon weer aantal dagen etc etc.
Cistron raad een kopie van de KPN brief mee te sturen bij een aanvraag, dan handelen ze het zelf af met KPN mocht er nog KPN sync opzitten.
Bij Demon is het niet mogelijk iets mee te sturen, gezien alles via internet loopt.
Je hebt een on-line invulformulier, vandaar dus dat Cistron duurder is. ;)

Als ik merk dat maandag het KPN signaal er nog op zit,
dan ga ik gewoon net zolang bellen tot ze het signaal eraf hebben.
Als het niet lukt, ga ik via mijn rechtsbijstandsverzekering een schadevergoeding eisen. })
Net even uit zitten rekenen 1 week constant internetverbinding via 56k is 217.36 euro. >:)
Ik heb het op papier, dus dat win ik makkelijk, als ze mij tegenwerken hebben ze de verkeerde te pakken.
Weet je wat me eigenlijk opvalt, dat ik spontaan alsnog een brief van KPN kreeg,
terwijl in de officiele email van HccNet duidelijk stond dat KPN pas op 17 oktober bericht zou krijgen.
Waarschijnlijk hebben ze bij HccNet direct KPN ingelicht, na mijn boze emailtje. :P
Dus ik denk dat het wel goed zal gaan. :)

[ Voor 33% gewijzigd door cjdijk op 12-10-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ok vraagje.
Ik wil graag Demon alleen nu hebben wij ISDN so far so good.
Maar nu zeggen ze dat je geen meervoudige-, groeps-, of doorkiesaansluiting mag hebben.
Nu hebben wij hier twee telefoonnummers één voor huis en één voor mijn moederswerk. En wij verbinden wel eens iemand door op flash 1 bijvoorbeeld te drukken.
Is het nu nog eigenlijk wel mogelijk om Demon te nemen ?

Iemand die dit weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Dutch3men schreef op 12 October 2003 @ 20:21:
Ok vraagje.
Ik wil graag Demon alleen nu hebben wij ISDN so far so good.
Maar nu zeggen ze dat je geen meervoudige-, groeps-, of doorkiesaansluiting mag hebben.
Nu hebben wij hier twee telefoonnummers één voor huis en één voor mijn moederswerk. En wij verbinden wel eens iemand door op flash 1 bijvoorbeeld te drukken.
Is het nu nog eigenlijk wel mogelijk om Demon te nemen ?

Iemand die dit weet ?
Kan gewoon. Meervoudig enzo is als je MEERDERE NT1 kassies hebt.
Een normale ISDN setup (1x NT1, een Quaddrovoxje, 4 telefoonnummers en de hele gein) is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DJSmiley schreef op 12 October 2003 @ 20:23:
[...]

Kan gewoon. Meervoudig enzo is als je MEERDERE NT1 kassies hebt.
Een normale ISDN setup (1x NT1, een Quaddrovoxje, 4 telefoonnummers en de hele gein) is geen probleem.
Ok bedankt
Ben ik uit de problemen dus chello gaat lekker de deur uit >:) >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Dutch3men schreef op 12 October 2003 @ 20:28:
[...]

Ok bedankt
Ben ik uit de problemen dus chello gaat lekker de deur uit >:) >:).
http://www.upc.nl/pdf/Opzegformulier.pdf

Ik heb ze begin dit jaar de deur uit gemikt, zodra BBNed hier kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
cjdijk schreef op 12 October 2003 @ 20:13:
HccNet heeft mij een datum per email gegeven (einde 17 oktober)
KPN heeft mij een datum per post gegeven (einde 20 oktober)

Bij BBNed is een gebruikersnaam/paswoord het helemaal niet van toepassing,
zodra je jouw modem aansluit op een werkende lijn,
ziet Demon een onbekend mac adres, en kom je op een registratie pagina.
Daar moet je eenmalig je gebruikersnaam en paswoord invoeren,
en wordt jouw mac adres bij Demon opgeslagen, en kan je op internet.
Het is zelfs geen probleem meerdere mac adressen te registreren.
Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee, maar zo heb ik het gelezen. :)

Wil je mij trouwens ook even laten weten of het gelukt is met de settings.
Zover ik gehoord heb, zou Demon dezelfde settings nodig hebben als Cistron. :)
Dan wordt jou lijntje 20 oktober afgesloten. Gewoon paar dagen voor die tijd je Demon aanvragen.

Met die modem is dus gewoon alleen die settings veranderen, en dan gewoon naar een willekeurige internetpagina gaan? Dan zal je bij de Demon mac-adres registratie pagina komen?
Modem staat dan op bridged mode, kan hij ook op routermode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 12 October 2003 @ 13:52:
[...]

[...]

Nee, kan ook nog even duren. Voor zover ik weet, is het de bedoeling dat het DIT jaar afgerond wordt. BBNed gaat het in batches doen, te beginnen met de kleine providers. Grote jongens komen waarschijnlijk pas als laatste (Demon, Cistron).
Uit de thread die hier loopt over InterNLnet (Surfsneldsl) begrijp ik dat het bij hun inmiddels deels gedaan is.
[rml]denan in "[ Mensen met SurfSnelADSL] Problemen"[/rml]

Citaat van Denan (Medewerker InterNLnet)

[...]
Ik heb alleen geen BBned maar BabyXl, sorry ik was vergeten om het erbij te vermelden, weet iemand wanneer hun de wijzigingen gaan doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

MikeWazowski

Look into my eye

cjdijk schreef op 10 October 2003 @ 11:58:
Zijn er nog meer die opgezegd hebben, maar geen brief van KPN hebben gehad :?
Ik heb mijn opzegbrief (niet aangetekend) op 29 september naar Planet gestuurd, maar nog geen bevestiging ontvangen, niet van Planet, niet van KPN. Aangezien ik een maand voor 28 november moet opzeggen (dan wordt mijn abbo weer verlengd) vraag ik me af of dit normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:37
sweeper schreef op 13 oktober 2003 @ 07:49:
[...]

Ik heb mijn opzegbrief (niet aangetekend) op 29 september naar Planet gestuurd, maar nog geen bevestiging ontvangen, niet van Planet, niet van KPN. Aangezien ik een maand voor 28 november moet opzeggen (dan wordt mijn abbo weer verlengd) vraag ik me af of dit normaal is?
Ze hadden toen ik opzegde (april) een postachterstand van 3 weken, zou best kunnen dat ze dat nog steeds hebben, verstandig is om ze even te bellen. Wat wel verstandig is in dit soort gevallen een datum op de brief te zetten.
Als je dat gedaan hebt is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

The Conman schreef op 12 October 2003 @ 23:51:
[...]

Dan wordt jou lijntje 20 oktober afgesloten. Gewoon paar dagen voor die tijd je Demon aanvragen.

Met die modem is dus gewoon alleen die settings veranderen, en dan gewoon naar een willekeurige internetpagina gaan? Dan zal je bij de Demon mac-adres registratie pagina komen?
Modem staat dan op bridged mode, kan hij ook op routermode?
Klopt inderdaad de geven settings zijn om hem in bridged modus te krijgen voor Demon.
Ik weet niet hoe je een Alcatel Speedtouch Home van KPN instelt voor Demon in router modus.
Zelf heb ik een losse router erbij (Draytek Vigor 2200E), dus heb mijn modem nog nooit getweaked.
Misschien moet je hem daarvoor tweaken net als bij KPN, maar of dat voor Demon ook werkt :?
sweeper schreef op 13 oktober 2003 @ 07:49:
[...]

Dat is zwaar kl**te, vooral bij Planet trouwens, gezien Planet in feite 1 JAAR opzegtermijnen heeft. :(
Direct gaan bellen, eerst met Planet, want die moeten het in principe doorgeven aan KPN.
Pas als je bij Planet zekerheid hebt dat je contract beeindigd wordt, kan je bellen met KPN,
om te checken of ze bij KPN ook van de afsluiting afweten, bellen gaat sneller dan emailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Nu online

MikeWazowski

Look into my eye

OK, bedankt! Ik heb mijn brief inderdaad gedateerd (doe ik altijd), op 26 september dus meer als 2 maanden voor de officiele verlengdatum. Ik zal vanavond maar eens in de telefoon gaan hangen om de Planet Helpdesk uit te gaan testen :) (voor de 1e keer weliswaar, dus dat spreekt wel weer voor ze .. maar ja de prijs/ADSLsnelheid verhouding he :O)

[ Voor 47% gewijzigd door MikeWazowski op 13-10-2003 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Laatst online: 12-09-2023
Hey mensen. Ik zat eigenlijk eens te denken waarom die lijn nou zo slecht kan zijn bij ons. Zit er te veel ruis op? Is het koper zo brak als iets? Ik zou het wel eens willen weten. Moet KPN dan straks toch gaan graven naar de verdeelkast??? Kan ik via de e-mail gewoon aan de Demon Support vragen dat ik een lijnmeting wil laten doen? Ze hebben namelijk zelf gezegd dat er een abbo op onze lijn staat van 1 mbit die straks naar 2 mbit opgevoerd word. Zoveel vragen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Welke upload moet je nemen wil je een fatsoenlijke battlefield server kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Laatst online: 12-09-2023
Bor_de_Wollef schreef op 13 oktober 2003 @ 10:15:
Welke upload moet je nemen wil je een fatsoenlijke battlefield server kunnen draaien?
512 Is wel voldoende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik zit nu op mijn werk op internet..

Ik heb nu een Draytek Vigor 2600 thuis staan om te gebruiken voor demon. Alleen weet ik niet de instellingen van mijn verbinding.. Ik heb BBned voor mijn verbinding.
Ik heb geprobeerd om iets te vinden en ik kwam uit met dit :

Protocol PPPoA
Modulatie G.DMT
Encapsulatie VC Mux
VPI 0
VCI 35
Gebruikersnaam systeemnaam@demon.nl
Password SDU wachtwoord

Zou het gaan werken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Misschien al eerder langs gekomen maar ik heb het nog niet gelezen:

Is het mogelijk om van te voren een indruk te krijgen van de kwaliteit van de lijn? Zit dat in een check van demon oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dCY schreef op 13 October 2003 @ 11:00:

Zou het gaan werken..?
Waarom probeer je het niet eerst zelf en post je pas als het niet lukt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweeper schreef op 13 October 2003 @ 07:49:
[...]

Tip voor XS4ALL users, gewoon je formuleer met de fax doen, en dan een uurtje later bellen of alles goed aangekomen is :z .
dCY schreef op 13 October 2003 @ 11:00:
[...]

Ik heb nu een Draytek Vigor 2600 thuis staan om te gebruiken voor demon. Alleen weet ik niet de instellingen van mijn verbinding.. Ik heb BBned voor mijn verbinding.
Ik heb vaak gehoord dat je het best op Autodetect kan doen, dan zet de router/modem de settings automatisch dan hoef je alleen je logins te plaatsen en dan zou 't werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 11:16:
Tip voor XS4ALL users, gewoon je formuleer met de fax doen, en dan een uurtje later bellen of alles goed aangekomen is :z .
Zo heb ik het ook gedaan, via internet opzeggen, formulier uitprinten, tekenen en faxen. De volgende dag terugbellen om te vragen of ze hebben ontvangen. Ze hadden mijn fax gelijk die dag verwerkt in hun systeem en doorgestuurd naar KPN.

Superservice bij XS4ALL, snelle wachttijden en vriendelijke medewerkers. Bij Planet word je geantwoord met: "Maar meneer, wij hebben het op dit moment erg druk. Kunt u volgende week terugbellen, als het dan minder druk is kunnen we voor u kijken of uw brief is aangekomen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 11:16:
[...]
Ik heb vaak gehoord dat je het best op Autodetect kan doen, dan zet de router/modem de settings automatisch dan hoef je alleen je logins te plaatsen en dan zou 't werken ;)
Als je een BBNed verbinding hebt hoef je niet (zoals bijv. bij ADSL van KPN) in te loggen. Gewoon je modem op de lijn zetten, VCI =0, VPI = 35 en DHCP doet de rest.
Dat is dus een van de grote gemakken van een BBNed verbinding :*)

Overigens als je een vast IP adres heb zul je wel even je MAC adres van je netwerkkaart/router moeten doorgeven.
Bij Demon hebben ze daar echt een suppergoede methode voor. Sluit de heleboel aan, start een internetpagina en je word vanzelf naar de MAC Address Entry pagina geleid.
MAC Adres inkloppen (of het MAC Adres van je router), 10-15 minuten wachten totdat alle Demon Scripts zijn doorlopen en presto: Internet! (herstel... verdraaid SNEL internet :P )

Ik maak zelf gebruik van een BBNed aansluiting, dus ik spreek uit ervaring 8)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Wildfire

Joy to the world!

Bor_de_Wollef schreef op 13 October 2003 @ 11:15:
Misschien al eerder langs gekomen maar ik heb het nog niet gelezen:

Is het mogelijk om van te voren een indruk te krijgen van de kwaliteit van de lijn? Zit dat in een check van demon oid?
Nee, dat is niet mogelijk. Het enige waar ze in principe naar kijken is de afstand, is die te lang dan bieden ze de snelste abbo's niet aan over die lijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Bor_de_Wollef schreef op 13 October 2003 @ 10:15:
1 Battlefield speler verbruikt tussen de 8 en 12 kilobyte per seconde, m.a.w. wil je een server voor 16 man opzetten dan is 1Mbit upload nog niet eens genoeg. Ik heb een 1Mbit lijn en haal 80k/s upload, dus dat zou neerkomen op max. +/- 8 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rig0r schreef op 13 October 2003 @ 12:04:
[...]

1 Battlefield speler verbruikt tussen de 8 en 12 kilobyte per seconde, m.a.w. wil je een server voor 16 man opzetten dan is 1Mbit upload nog niet eens genoeg. Ik heb een 1Mbit lijn en haal 80k/s upload, dus dat zou neerkomen op max. +/- 8 spelers.
Hmm, dat valt een beetje tegen dus begrijp ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Bor_de_Wollef schreef op 13 October 2003 @ 12:10:
[...]
Hmm, dat valt een beetje tegen dus begrijp ik...
Daarom heb ik nu ook een tweede BBNed lijn aangevraagd :P 8)
De prijzen zijn zo ver naar beneden gegegaan dat ik nu voor € 110,-- twee DSL lijnen kan hebben (betaalde eerst € 99,-- voor een enkele 8192/512)
Mooie Nexland Loadbalancer ertussen en we kunnen genieten van 1,5-2Mbit :P :P :P

(Ja ja... dit is een "beetje" pochen hehe >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

DJSmiley schreef op 12 October 2003 @ 20:52:
[...]

http://www.upc.nl/pdf/Opzegformulier.pdf

Ik heb ze begin dit jaar de deur uit gemikt, zodra BBNed hier kwam.
ej vraagje:
hoeveel voorrijkosten betaal je om die modem te laten ophalen?

off, heb je gekozen voor zelf modem inleveren en dan lekker niet inleveren :P
owhe nee kut, dan krijg je geen borg natuurljk.

maar hoeveel voorrijkosten dus?

en ik wacht nog op bericht van demon :D, kan niet wachten.
waarschijnlijk zit ik heeeeeeeeeel even met chello EN demon, (2 weekjes ofzo) of juist 2 weken geen internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hmmm, vreemd. Ik heb nu 2048/1024 terwijl ik wel aangegeven heb dat ik een snelheidsvergroting wil in plaats vaneen korting. Wie kan ik het beste bellen, de gewone support, of de sales afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
OMX2000 schreef op 13 oktober 2003 @ 14:32:
Hmmm, vreemd. Ik heb nu 2048/1024 terwijl ik wel aangegeven heb dat ik een snelheidsvergroting wil in plaats vaneen korting. Wie kan ik het beste bellen, de gewone support, of de sales afdeling?
Volgens mij zijn ze nog niet klaar met de bestaande klanten up te graden?
En bellen kan je beste doen met de sales afdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dCY schreef op 13 oktober 2003 @ 11:00:

Ik heb geprobeerd om iets te vinden en ik kwam uit met dit :

Protocol PPPoA
Modulatie G.DMT
Encapsulatie VC Mux
VPI 0
VCI 35
Gebruikersnaam systeemnaam@demon.nl
Password SDU wachtwoord

Zou het gaan werken..?
Staat gewoon op de website van Draytek:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=bbned
Op je pc's flikker je al je inbel verbindingen weg,
en zeg je internet via het netwerk, alles op automatisch laten staan. :)
Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 11:16:
[...]

[...]

Zelf geef ik ook de voorkeur aan faxen met een telefoontje erachteraan ter controle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

OMX2000 schreef op 13 oktober 2003 @ 14:32:
Heb ik ook....je wordt geupgrade samen met de rest. Gewoon wachten en niet bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Klopt... ik wacht netjes af (zoals altijd :P ), het schijnt in december afgerond te worden, de upgrades dus. Ik heb dus wel gebeld omdat mijn telefoonlijn zelf dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:25

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
10 minuten geleden een fax verstuurd ivm wijzigen wachtwoord, 1 minuut geleden al iemand aan de lijn met nieuwe wachtwoorden.

Demon: _/-\o_

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Bor_de_Wollef schreef op 13 October 2003 @ 11:16:
[...]

Waarom probeer je het niet eerst zelf en post je pas als het niet lukt?!
Als het niet werkt zit ik thuis zonder internet.. kan moeilijk nog iets opzoeken, denk ik zo.

Vandaar die vraag, misschien kan iemand een vergelijking geven.. Of het zo correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

dCY schreef op 13 October 2003 @ 16:55:
[...]

Als het niet werkt zit ik thuis zonder internet.. kan moeilijk nog iets opzoeken, denk ik zo.

Vandaar die vraag, misschien kan iemand een vergelijking geven.. Of het zo correct is.
Router instellen, staat gewoon op de website van Draytek:
http://www.draytek.nl/router/2600isp.php?at=bbned
Op je pc's flikker je al je inbel verbindingen weg,
en zeg je internet via het netwerk (lan), alles op automatisch laten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb vrijdagavond een track and trace nummer voor mijn modem gekregen, maar ik krijg nu nog steeds het bericht 'Er zijn geen zendingen met deze combinatie gevonden' op de track and trace pagina. Hoe zou dit komen? (Ik begin een beetje ongeduldig te worden nu mijn lijn officieel al is opgeleverd :P )

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb net het bericht gekregen dat mijn modem word opgestuurd. :) Ik blij natuurlijk. ;)
Ik heb nu een vraagje.
Je moet dus je MAC adres registreren, dus je moet daarvoor dus een goede netwerk kaart gebruiken, zeg maar.
Nu heb ik dus die 10 mbit 3COM kaart van Chello, die 6 november mijn modem komen ophalen, hoort hier ook die 3COM bij? Zo niet, is die 3COM dan geschikt om te gebruiken voor de ADSL verbinding (omdat hij maar 10 mbit is (ok ADSL is dan maar 8 mbit)). Of kan ik beter een andere nemen, dit ook ivm. met dat dat MAC adres ook bij Chello geregistreerd staat, en misschien krijg ik zo wel een hoop gedoe. Voor de rest heb ik alleen maar Realtek 10/100 mbit kaartjes liggen (een stuk of 10 :9).
Ik heb trouwens nog geen Track and Trace nummer gekregen, wanneer krijg ik deze?

[ Voor 27% gewijzigd door eX0duS op 13-10-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 14:23
eX0duS schreef op 13 oktober 2003 @ 19:10:
Ik heb net het bericht gekregen dat mijn modem word opgestuurd. :) Ik blij natuurlijk. ;)
Ik heb nu een vraagje.
Je moet dus je MAC adres registreren, dus je moet daarvoor dus een goede netwerk kaart gebruiken, zeg maar.
Nu heb ik dus die 10 mbit 3COM kaart van Chello, die 6 november mijn modem komen ophalen, hoort hier ook die 3COM bij? Zo niet, is die 3COM dan geschikt om te gebruiken voor de ADSL verbinding (omdat hij maar 10 mbit is (ok ADSL is dan maar 8 mbit)). Of kan ik beter een andere nemen, dit ook ivm. met dat dat MAC adres ook bij Chello geregistreerd staat, en misschien krijg ik zo wel een hoop gedoe. Voor de rest heb ik alleen maar Realtek 10/100 mbit kaartjes liggen (een stuk of 10 :9).
Ik heb trouwens nog geen Track and Trace nummer gekregen, wanneer krijg ik deze?
hij registreert toch mac adres van je modem? ik heb een e-tech modem/router, een keer een speedtouch 510 getest en toen kwam ie met mac-registratie pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
chimo schreef op 13 oktober 2003 @ 19:37:
[...]

hij registreert toch mac adres van je modem? ik heb een e-tech modem/router, een keer een speedtouch 510 getest en toen kwam ie met mac-registratie pagina.
Ooh ja, lekker slim ook van mij. :'(

Ben benieuwd hoe snel ik op 8 mbit zit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

fraggel schreef op 13 October 2003 @ 19:08:
Ik heb vrijdagavond een track and trace nummer voor mijn modem gekregen, maar ik krijg nu nog steeds het bericht 'Er zijn geen zendingen met deze combinatie gevonden' op de track and trace pagina. Hoe zou dit komen? (Ik begin een beetje ongeduldig te worden nu mijn lijn officieel al is opgeleverd :P )
Je hebt je modem dan dinsdag of woensdag binnen,
tenminste ik ga er vanuit dat je vandaag pas dat track and trace number hebt.
Als het goed is kan je dat nummer dinsdag pas gebruiken,
maar veel heb je er niet aan, behalve dan dat je nu weet dat je het modem morgen of overmorgen binnenhebt. :)
eX0duS schreef op 13 oktober 2003 @ 19:10:
Ik heb nu een vraagje.
10 Megabit is ruim voldoende, tenminste voor internet.
Als je thuis een netwerkje hebt met pc's dan is 100 megabit prettiger.
Waarschijnlijk hoef je alleen je modem in te leveren.
Ik zou die 3com blijven gebruiken, niet zo'n Realtek gevalletje.
En inderdaad zoals gezegd, het Mac adres van je netwerkkaart is niet zichtbaar naar buiten, het gaat om het mac adres van je modem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

chimo schreef op 13 October 2003 @ 19:37:
[...]

Nope, hij registreerd het MAC adres van je netwerkkaart. Die modem is nl. standaard ingesteld als bridge. Je kunt hem overigens omzetten naar router. Dan registreerd Demon uiteraard wel het MAC adres van je modem/router
Je kunt prima die Realtec kaartjes gebruiken hoor. Mocht je er een andere inhangen, dan kom je gewoon weer op de MAC registratie pagina van Demon uit (je schijnt heel eenvoudig meerdere MAC adressen te kunnen registreren. Dat gaat allemaal volautomatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook Demon besteld. Vrijdag heel blij omdat de lijn opgeleverd zou zijn volgens mijn dsl. Nou niks... :( Geen dsl lampje op me modem aan. Nog langer wachten nu. :( Zal wel lang gaan duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Shit wat moet ik nou nemen Tiscali 2 Mbit of Demon 1 Mbit. Even duur. Datalimiet van 20 gb boeit me niet. Levertijd, stabiliteit en service des te meer.....
Wie helpt me met recente argumenten. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 20:39:
Ik heb dus ook Demon besteld. Vrijdag heel blij omdat de lijn opgeleverd zou zijn volgens mijn dsl. Nou niks... :( Geen dsl lampje op me modem aan. Nog langer wachten nu. :( Zal wel lang gaan duren...
Is er niets anders aan de hand?
Het schijnt wel vaal voor te komen dat een splitter fout aangesloten wordt,
haal die er eens tussenuit om te proberen of het daar aan ligt.
Anders even bellen met Demon (gratis nummer). :)
PK schreef op 13 October 2003 @ 20:40:
Shit wat moet ik nou nemen Tiscali 2 Mbit of Demon 1 Mbit. Even duur. Datalimiet van 20 gb boeit me niet. Levertijd, stabiliteit en service des te meer.....
Wie helpt me met recente argumenten. Dank u.
Is die prijs van Tiscali een tijdelijke aktie, moet je nog maar afwachten wat het gaat worden. ;)
Demon is gewoon de beste provider, geen datalimiet was voor jou geen goede reden,
maar wat gaan ze doen, als je daar per abuis eens overheen gaat? Bijbetalen dus, dus niet zo goedkoop ;)
Nieuwsgroepen? Bij Demon 140 TeraByte, bij Tiscali 3 TeraByte. ;)
En Demon is gewoon al jaren een van de betere providers, ga niet eens kijken bij Tiscali.
Helpdesk Demon is gratis, je krijgt een gratis Ethernet modem en geen aansluitkosten.
Bij Tiscali zal dat allemaal niet gratis zijn, waarschijnlijk zo'n USB modem gevalletje. :/
Stabiliteit maakt denk ik niet uit, gezien ze beide BBNed/BabyXL gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 20:39:
Zoals cjdijk al zei, kijk eens naar je splitter. Het gebeurt heel vaak dat mensen die verkeerd aansluiten. Ik had 'm in eerste instantie ook fout aangesloten, aan de kant met één aansluiting de telefoonlijn die het huis binnenkwam en aan de andere kant de DSL-lijn en mijn telefoon. Bleek dus dat ik even twee draadjes moest omwisselen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

fraggel schreef op 13 October 2003 @ 19:08:
Had ik ook op een vrijdag binne gekregen
alleen hij werd zaterdag al gelevert >:)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Laatst online: 05-09 18:06
Wildfire schreef op 13 October 2003 @ 22:30:
[...]

Zoals cjdijk al zei, kijk eens naar je splitter. Het gebeurt heel vaak dat mensen die verkeerd aansluiten. Ik had 'm in eerste instantie ook fout aangesloten, aan de kant met één aansluiting de telefoonlijn die het huis binnenkwam en aan de andere kant de DSL-lijn en mijn telefoon. Bleek dus dat ik even twee draadjes moest omwisselen... :)
Goed dat ik dit las want ik had het dus ook fout gedaan.IMO ook onlogisch om bij een splitter de INgang niet aan de kant met 1 poortje te doen, maar aan de kant met de 2 poortjes.Maargoed ben blij dat het nu werkt.Na 17 dagen dus, en misschien wel eerder, want ik had zaterdag m'n modem aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Laatst online: 11:03
Eff een korte vraag. Hoe is het met de snelheid gesteld in de piekuren (lees avonduren) van het 8mbit down /1mbit up abbo.

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen demon en speedxs. vandaar de vraag. (Dat @home de deur uit gaat is duidelijk daar deze de laatste tijd zo traag als dikke st*nt is en ik bij navraag via email alleen maar zo'n standaard emailtje krijg. Dit terwijl ze gewoon weten dat ze aan het cappen zijn en dit veel problemen opleverd . Daar :r ik op: -> DAG @HOME)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
KBDE schreef op 14 oktober 2003 @ 01:16:
Eff een korte vraag. Hoe is het met de snelheid gesteld in de piekuren (lees avonduren) van het 8mbit down /1mbit up abbo.

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen demon en speedxs. vandaar de vraag. (Dat @home de deur uit gaat is duidelijk daar deze de laatste tijd zo traag als dikke st*nt is en ik bij navraag via email alleen maar zo'n standaard emailtje krijg. Dit terwijl ze gewoon weten dat ze aan het cappen zijn en dit veel problemen opleverd . Daar :r ik op: -> DAG @HOME)
Effe een kort antwoord op een kort vraagje: zie startpost
En een iets langere antwoord op je kort vraagje: www.speedtest.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Ik heb een poging gewaagd om de vigor 2600 (met firmware 2.5) te laten connnecten met demon.
Het werkte dus helaas niet , ik krijg steeds een PPP error, daarna een PPP shutdown..
Heeft iemand een idee wat er fout gaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er hier nog mensen zijn die de splitter verkeerd aansluiten, het staat duidelijk in de handleiding ;)

De snelheid is hier met mijn 512/256 abbotje altijd stabiel, over het 8/1 mbit abbo kan ik helaas niks zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op 14 October 2003 @ 09:44:
Ik heb een poging gewaagd om de vigor 2600 (met firmware 2.5) te laten connnecten met demon.
Het werkte dus helaas niet , ik krijg steeds een PPP error, daarna een PPP shutdown..
Heeft iemand een idee wat er fout gaat..?
Oei dat is niet zo mooi om te horen aangezien ik hier ook een Vigor 2600 heb voor op het BBned/Demon netwerk (binnenkort aanvragen >:) )

Voor wat ik tot nu toe weet is dat je dit moet doen, Link.

Dit las ik zojuist op een ander forum (iemand met cistron)

1. Quick Setup: >> Internet Acces Setup
2. >> MPoA (RFC1483/2684)
3. MPoA (RFC1483/2684): Enable
4. Encapsulation: 1483 Routed IP LLC
5. DSL Modem Settings: VPI: 0, VCI: 35, Modulation: G.DMT
6. RIP Protocol: kan beter uit volgens mij
7. WAN IP Network Settings: Obtain an IP adress Automatically
8. Router Name: Draytek
9. Domain Name: Cistron

Ik heb KPN ADSL, daarbij heeft ''autodetect'' altijd wonderen gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 09:54:
[...]

Oei dat is niet zo mooi om te horen aangezien ik hier ook een Vigor 2600 heb voor op het BBned/Demon netwerk (binnenkort aanvragen >:) )

Voor wat ik tot nu toe weet is dat je dit moet doen, Link.

Ik heb KPN ADSL, daarbij heeft ''autodetect'' altijd wonderen gedaan.
De screen shots die ze laten zien, zijn allemaal op een oude firmware gebaseerd. Een nieuwe firmware ziet er toch nog iets anders uit (meer opties ect ect).
Ik wil juist die nieuwste firmware gebruiken ivm firewall opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op 14 October 2003 @ 09:58:
[...]

De screen shots die ze laten zien, zijn allemaal op een oude firmware gebaseerd. Een nieuwe firmware ziet er toch nog iets anders uit (meer opties ect ect).
Ik wil juist die nieuwste firmware gebruiken ivm firewall opties.
Ow tja, ik zit nog met firmware 2.3.6 (ziet het er zelfde uit :P). Deze geeft bij mij een hogere training van de lijn.

Misschien op het DrayTek forum dat je daar meer info vind met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 10:05:
[...]

Ow tja, ik zit nog met firmware 2.3.6 (ziet het er zelfde uit :P). Deze geeft bij mij een hogere training van de lijn.

Misschien op het DrayTek forum dat je daar meer info vind met de nieuwe firmware.
THX.. ik heb er meer aan dan die screenshot!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, dacht ik wel :9

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die splitter duidelijk goed aangesloten. :) Heb hiervoor al heel lang mxstream gehad en dat deed het gewoon goed. Bel ik die helpdesk, vragen heb je splitter goed? ja dat heb ik. Is de kabel vanuit je muur naar het modem niet te lang?? Nee, ik had hiervoor al mxstream. Nu sturen ze het dus door naar bbned. :( Zit al 2 weke op die aansluiting te wachten, en het gaat nu nog zeker een week duren gok ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
KBDE schreef op 14 October 2003 @ 01:16:

Ik heb hier altijd een stabiele verbinding, op welk tijdstip dan ook. M.a.w. upload, download en ping zijn altijd constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Voor mij begint Demon ook erg dichtbij te komen,
zit nu even te kijken hoe ik mijn router moet instellen,
en tot mijn verbazing is er helemaal niets te vinden op draytek support. :?
Er staan een stuk of 30 verschillende providers op behalve Demon 8)7
Nu heb ik wel een idee hoe het zou moeten zijn voor mijn gevoel:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cjdijk/tweakers/Draytek%20Vigor%202200E%20met%20Demon%20settings.jpg

Kan iemand die een werkende Demon verbinding heeft, dit bevestigen of correcties geven?
Voor mij duurt het namelijk ook nog 3 tot 5 weken.

Alvast bedankt. >:)

Edit: Plaatje aangepast, zo zou hij het goed moeten doen (kan het zelf nog niet testen). :)

[ Voor 9% gewijzigd door cjdijk op 14-10-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Neem de settings die Draytek aangeeft voor Cistron, werkt prima voor Demon

http://www.draytek.nl/rou...0e&fw=2.00a&telco=cistron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 17:27
cjdijk schreef op 14 October 2003 @ 11:55:
Voor mij begint Demon ook erg dichtbij te komen,
zit nu even te kijken hoe ik mijn router moet instellen,
en tot mijn verbazing is er helemaal niets te vinden op draytek support. :?
Er staan een stuk of 30 verschillende providers op behalve Demon 8)7
Nu heb ik wel een idee hoe het zou moeten zijn voor mijn gevoel

Kan iemand die een werkende Demon verbinding heeft, dit bevestigen of correcties geven?
Voor mij duurt het namelijk ook nog 3 tot 5 weken.

Alvast bedankt. >:)
Ik heb van draytek het 1 en ander over het instellen van de vidor 2200e
als je hierin intresse hebt zal ik het mailtje wel ff posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op 11 October 2003 @ 19:35:

Ik heb momenteel dus een 2048/512 abbo die nog moet worden omgezet naar 8192/1024. Waarom sync'ed m'n modem dan op 704 kilobit/sec ipv 512 kilobit/sec? :?
Allereerst, jullie hadden natuurlijk gelijk en ik heb momenteel een 2048/1024 verbinding die nog geupgrade moet worden. Dus die 512 moest 1024 zijn.

Ik heb nu de telefoonkabel naar het modem ingekort, m'n ZyXel sync'ed nu op 864 kilobit/sec upstream ipv de voormalige 704 kilobit/sec... _/-\o_

Altijd de kabel zo kort mogelijk houden dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Demon is hier ook eindelijk aangekomen!

Download 106.4 KByte/sec
Upload 50.8 KByte/sec
Connection 1116.0 Conn/min
Ping test Nederland 22.0 ms

Ik heb een 2048/1024 verbinding besteld (11 september) dus ik moet ook nog wachten op de upgrade, maar het is nu al een hele verbetering t.o.v. Wanadoo Cable Premium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

fraggel schreef op 14 oktober 2003 @ 13:25:
Demon is hier ook eindelijk aangekomen!

Download 106.4 KByte/sec
Upload 50.8 KByte/sec
Connection 1116.0 Conn/min
Ping test Nederland 22.0 ms

Ik heb een 2048/1024 verbinding besteld (11 september) dus ik moet ook nog wachten op de upgrade, maar het is nu al een hele verbetering t.o.v. Wanadoo Cable Premium :)
Aan die upgrade heb jij hoogstwaarschijnlijk niets. Met je 2048/1024 verbinding zou je maximaal 256 kilobyte/sec down en 128 kilobyte/sec up moeten halen (inclusief overhead). Maar daar kom jij nu niet eens in de buurt... Je haalt nu ampers de helft van wat je zou moeten halen.

Hoever zit je van je telefooncentrale? Dat maakt veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
Wildfire schreef op 14 oktober 2003 @ 13:30:
[...]

Aan die upgrade heb jij hoogstwaarschijnlijk niets. Met je 2048/1024 verbinding zou je maximaal 256 kilobyte/sec down en 128 kilobyte/sec up moeten halen (inclusief overhead). Maar daar kom jij nu niet eens in de buurt... Je haalt nu ampers de helft van wat je zou moeten halen.

Hoever zit je van je telefooncentrale? Dat maakt veel verschil.
Oeps, sorry, was een beetje onduidelijk. Ik heb nu dus een 1024/512 verbinding en moet wachten op de upgrade naar 2048/1024 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
fraggel schreef op 14 October 2003 @ 13:50:
[...]

Oeps, sorry, was een beetje onduidelijk. Ik heb nu dus een 1024/512 verbinding en moet wachten op de upgrade naar 2048/1024 :+
Wie is de dsl provider bij jou? bbned of babyxl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
dolby schreef op 14 October 2003 @ 14:06:
[...]

Wie is de dsl provider bij jou? bbned of babyxl? :)
BBned. Ik zit ongeveer 600 meter van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt om een BelBasis abonnement aan te laten sluiten op een kale tweede telefoonlijn? :).

En hoe lang duurt het ongeveer om Demon aan te vragen op die tweede lijn als het BelBasis abonnement al actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op 11 oktober 2003 @ 22:25:

Ik zit met het zelfde probleem (chello opzeggen :) ), omdat ik ook DSL Express heb aangevraagd.
Van een collega hoorde ik dat je het beste naar zo'n UPC winkel kan gaan en je abbo daar opzeggen. Gewoon de modem meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 16:08

Chiron

Moderator Discord
als je nu opzegt zit je aan chello vast tot eind november.. voor het begin van de komende maand opzeggen :{

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.