The Conman schreef op 12 October 2003 @ 19:10:
[...]
Wat ik heb gehad is een brief van XS4ALL en een brief van KPN, bij de brief van XS4ALL staat niet bij wanneer het afgesloten wordt en op de brief van KPN stond 29 oktober wordt het definitief afgesloten. Dus ik neem aan dat ze beide op die tijd aflopen.
Als BBned de lijn gaat testen terwijl KPN er nog op zit, dan wordt de aanvraag geweigerd en dan kan je het opnieuw aanvragen, opnieuw met 1 week afkoelperiode. Wat je moet doen is gewoon 4-5 dagen voor de einddatum van KPN je Demon aanvragen.
@cjdijk: Nog tnx voor de settings voor BBned, vriend van me gaat morgen uittesten. Trouwens waar kan je die username en password invoeren? In die handleiding staat niet waar je het moet invullen??
HccNet heeft mij een datum per email gegeven (einde 17 oktober)
KPN heeft mij een datum per post gegeven (einde 20 oktober)
Bij BBNed is een gebruikersnaam/paswoord het helemaal niet van toepassing,
zodra je jouw modem aansluit op een werkende lijn,
ziet Demon een onbekend mac adres, en kom je op een registratie pagina.
Daar moet je eenmalig je gebruikersnaam en paswoord invoeren,
en wordt jouw mac adres bij Demon opgeslagen, en kan je op internet.
Het is zelfs geen probleem meerdere mac adressen te registreren.
Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee, maar zo heb ik het gelezen.
Wil je mij trouwens ook even laten weten of het gelukt is met de settings.
Zover ik gehoord heb, zou Demon dezelfde settings nodig hebben als Cistron.

dolby schreef op 12 October 2003 @ 19:18:
[...]
Ik denk eerder een logistiek proces, er moet geloof ik een KPN medewerker de betreffende centrale in.
Ik kan me voorstellen dat men dat op bepaalde periodes doet, aan-afsluitingen.
Dan krijg je een afwijziging te zien in je status als er nog een andere dsl dienst op je lijn zit, kan je meteen weer een nieuwe aanvraag indienen, wacht demon weer aantal dagen etc etc.
Cistron raad een kopie van de KPN brief mee te sturen bij een aanvraag, dan handelen ze het zelf af met KPN mocht er nog KPN sync opzitten.
Bij Demon is het niet mogelijk iets mee te sturen, gezien alles via internet loopt.
Je hebt een on-line invulformulier, vandaar dus dat Cistron duurder is.
Als ik merk dat maandag het KPN signaal er nog op zit,
dan ga ik gewoon net zolang bellen tot ze het signaal eraf hebben.
Als het niet lukt, ga ik via mijn rechtsbijstandsverzekering een schadevergoeding eisen.
Net even uit zitten rekenen 1 week constant internetverbinding via 56k is 217.36 euro.
Ik heb het op papier, dus dat win ik makkelijk, als ze mij tegenwerken hebben ze de verkeerde te pakken.
Weet je wat me eigenlijk opvalt, dat ik spontaan alsnog een brief van KPN kreeg,
terwijl in de officiele email van HccNet duidelijk stond dat KPN pas op 17 oktober bericht zou krijgen.
Waarschijnlijk hebben ze bij HccNet direct KPN ingelicht, na mijn boze emailtje.

Dus ik denk dat het wel goed zal gaan.
[
Voor 33% gewijzigd door
cjdijk op 12-10-2003 20:49
]