Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

wowh metalen opbergdoos? cool, zeker net iets groter als de speler zelf en met schuim aan de binnenkant? w00w pass maar foto's als ie af is dan!!! en ik wil er ook wel een kopen, ik neem nog contact met je op als je vader er meer zoekt te maken en als ze mooi zijn :D..

owhja, over mijn probleem, wat als ik er een autoexec.bat opzet? op mijn xclef, dan start ie wel automatisch ofniet? maar wat moet er dan precies allemaal in mijn autoexec.bat staan? (ben mijn dos tijdperk alweer beetje vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut dit man ik heb mijn xlef vrijdag gekregen, maar als ik ding een uurtje aanzet en daarna uit en ik wil hem daarna weer aanzetten dan gaat hij niet meer aan, dan moet ik eerst een uurtje wachten en dan pas gaat hij weer aan en de batterijen waren wel vol :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

RMA geval waarschijnlijk! misschien dat nieuwste firmware je nog kan helpen, al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

MellyVille1 schreef op 08 October 2003 @ 07:00:
owhja, over mijn probleem, wat als ik er een autoexec.bat opzet? op mijn xclef, dan start ie wel automatisch ofniet? maar wat moet er dan precies allemaal in mijn autoexec.bat staan? (ben mijn dos tijdperk alweer beetje vergeten)
Als jij er een autoexec.bat op zet, dan wordt deze fijn genegeerd door de Xclef. Het is immers geen dos-pc?

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 07:01:
Kut dit man ik heb mijn xlef vrijdag gekregen, maar als ik ding een uurtje aanzet en daarna uit en ik wil hem daarna weer aanzetten dan gaat hij niet meer aan, dan moet ik eerst een uurtje wachten en dan pas gaat hij weer aan en de batterijen waren wel vol :( :'(
Dan blijven er nog wat vragen over:
- welke firmware
- welke opties aanstaan (auto-play, resume real/song)

Iets wat bij mij nogal eens werkt als ik bijv. per ongeluk de Xclef te snel heb ontkoppeld van de computer (gebeurt me nogal eens, ik vergeet het altijd) en als gevolg daarvan de xclef 2x zo lang doet over het opstarten is om in het setup-menu/system/ voor system initial te kiezen. Al je instellingen gaan dan verloren, maar je begint weer 'clean' .

Je engels is trouwens beroerd, heb ik gezien op het AMP-forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

MellyVille1 schreef op 08 October 2003 @ 07:00:

Vergeet je config.sys niet? :+

hehe nee dat zal niet gaan hoor. Kun je in dat progje niet installeren dat ie automatisch sync'ed bij connecten?

edit: mm, ik heb dat progje eens voor je bekeken, maar is het geen idee om de scheduler op 'every few minutes' te zetten?

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 08-10-2003 10:03 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 09:57:
[...]

Dan blijven er nog wat vragen over:
- welke firmware
- welke opties aanstaan (auto-play, resume real/song)

Iets wat bij mij nogal eens werkt als ik bijv. per ongeluk de Xclef te snel heb ontkoppeld van de computer (gebeurt me nogal eens, ik vergeet het altijd) en als gevolg daarvan de xclef 2x zo lang doet over het opstarten is om in het setup-menu/system/ voor system initial te kiezen. Al je instellingen gaan dan verloren, maar je begint weer 'clean' .
met de orginele firmware begon hij ook al faag te doen toen heb ik maar
1.068 erop gezet maar geen veranderingen. en ik heb verder niks veranderd met auto play enzo

Is trouwens beweging slecht voor zo'n ding als je hem bijv in je zak doet als je loopt?

Net dee ik hem aan en liep hij opeens vast, ik denk dat hem maar terug naar mp3cdspelers stuur ofzo
Je engels is trouwens beroerd, heb ik gezien op het AMP-forum
:*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:12:

Is trouwens beweging slecht voor zo'n ding als je hem bijv in je zak doet als je loopt?
Nee, pas bij enthousiast joggen kan de harddisk gaan piepen. Voor de rest kan ik er ook weinig meer over zeggen, ik heb het probleem volgens mij ook nog niet eerder voorbij zien komen. Maar daar weten ze (hopelijk voor je) bij mp3spelers raad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

misschien een heel dom vraagje, maar is de laatste firmware tevens cumulatief alle voorgaande firmwares? Maw, als ik de laatste firmware erop zet, zijn de oudere bugs automatisch verholpen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 07 October 2003 @ 19:43:
Een tip voor de mensen als XdeckX en ac-vader en iedereen die meerdere mappen in een shuffle willen: maak een fake mp3tje :D

Stel: je heb in je root mappen met idd genres: classical, r&b, soundtracks, rock, pop etc.

in die mappen heb je artisten, en daarin weer albums. (ik zeg maar wat)

Als je nou in de root van een 'genre-map' en mp3tje zet dat uit 30secondes stilte bestaat, en je zet je speler op playmode=shuffle, repeat=sub dir, en je speelt dat 'fake' mp3tje, dan zal de speler shuffelen tussen al je artisten in dat genre :)
Gouwe tip !!! Zo komen we ergens. Ik ga het direct proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 13:14:
[...]

Gouwe tip !!! Zo komen we ergens. Ik ga het direct proberen. Bedankt.
Overigens (maar dat bedacht ik later) heb ik van de genres playlisten gemaakt in WinAmp en dan kun je ook geshuffeld afspelen. Kortom, we hebben nu twee wegen die tot het beoogde doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik zag op de AMP forum dat binnen 48 uur de nieuwe firmware wordt gereleased:
We will be releasing firmware version 1.072 in the next 48 hours (as soon as MCL give us an improvements list).

--------------
Best Regards,

Advanced MP3 Players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Nitai schreef op 08 October 2003 @ 13:14:
misschien een heel dom vraagje, maar is de laatste firmware tevens cumulatief alle voorgaande firmwares? Maw, als ik de laatste firmware erop zet, zijn de oudere bugs automatisch verholpen?
Die is idd cumulatief, de laatste firmware installeren verhelpt dus altijd ook de voorgaande bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 13:51:
[...]

Overigens (maar dat bedacht ik later) heb ik van de genres playlisten gemaakt in WinAmp en dan kun je ook geshuffeld afspelen. Kortom, we hebben nu twee wegen die tot het beoogde doel.
Ik heb het geprobeerd en het werkt als een trein. Het voordeel van een fake-bestand is dat alle bestandjes in de shuffel meedraaien. Als je nieuwe bestandjes laadt, zou je ook eerst de playlist via WinAmp moet vernieuwen. Het fakebestand lijkt dus handiger. Overigens heb ik een bestandje gemaakt van slechts drie minuten. (alleen ingesproken dat het om een fake-bestand gaat. Je moet toch iets zeggen) en dat werkt ook. Dertig seconden is dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn eigen H&B net twee weken, helaas heeeeel lang moeten wachten op mijn bestelling van mp3cdspelers.nl (misschien handig om weten voor andere potentiële belgische kopers: ik heb er 3 weken moeten op wachten :()

kort vraagje: die USB kabel die meegeleverd werd, is dat een standaard kabeltje (lees: overal te koop) of iets specifiek voor de H&B/XClef (lees: nergens te koop tenzij schandalig duur)? ik zou er namelijk eentje extra kunnen gebruiken om niet altijd achter mijn pc te moeten kruipen als ik mijn kabeltje ergens anders nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

elbandido, ik heb voor m'n Acer N10 PDA en Canon A70 camera exact dezelfde kabel, dus het is gewoon een standaard kabel naar mijn weten....ik gebruik ze dan ook door elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

uhm... ik snap dat de xclef geen dos pc is, en dat de xclef zelf lekker niks doet met autoexec.bat, maar als je ff serieus nadenkt, als windows dan die schijf herkent ziet WINDOWS toch de autoexec.bat... dan kan ie die toch fijn gaan runnen... ennuhm, kabel van canon digital ixus 330 is ookal hetzelfde --> standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MellyVille1 schreef op 08 oktober 2003 @ 15:54:
uhm... ik snap dat de xclef geen dos pc is, en dat de xclef zelf lekker niks doet met autoexec.bat, maar als je ff serieus nadenkt, als windows dan die schijf herkent ziet WINDOWS toch de autoexec.bat... dan kan ie die toch fijn gaan runnen... ennuhm, kabel van canon digital ixus 330 is ookal hetzelfde --> standaard...
de xlef zal er idd zelf niks mee aanvangen, maar windows ook niet gezien autoexec.bat enkel werd (versies voor win2k) uitgevoerd na het booten. wat er wel te proberen valt is een autorun.ini bestandje in de root zetten zoals bij cdroms gebruikt wordt.

met daarin bv:
[autorun]
open=volledig path naar de executable + parameters

kan het momenteel hier niet uitproberen, dus als er zijn die zich geroepen voelen...
(meer info over autorun op MSDN)

& thx voor de kabel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 07 October 2003 @ 20:57:
[...]

er zitten geen losse batterijen in, maar een accu :) En die gaat idd erg lang mee!
Die accu in de xclef is die dan ook te vervangen moest deze het na een 1.5 jaar begeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat zou er gebeuren als ik command.com in de firmware directory zou zetten? Zou de hardware van de Xclef DOS-compatible zijn? kan je tenminste je files managen zonder hem aan een computer te hangen (hoewel dos daar misschien niet het ideale systeem voor is...)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 19:19:
En wat zou er gebeuren als ik command.com in de firmware directory zou zetten? Zou de hardware van de Xclef DOS-compatible zijn? kan je tenminste je files managen zonder hem aan een computer te hangen (hoewel dos daar misschien niet het ideale systeem voor is...)...
Dan gebeurt er niks.
Er zit geen intel processor in, er zit een Motorola coldfire processor in die geen flauw benul heeft van intel instructions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 15:02:
[...]

Overigens heb ik een bestandje gemaakt van slechts drie minuten.
slechts drie minuten maar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

kheb nu een autorun.ini erop staan, maar dat werkt dus niet... er moet toch een manier zijn om ook een andere actie automatisch uit te laten voeren ipv mediabestanden afspelen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

MellyVille1 schreef op 08 October 2003 @ 21:07:
kheb nu een autorun.ini erop staan, maar dat werkt dus niet... er moet toch een manier zijn om ook een andere actie automatisch uit te laten voeren ipv mediabestanden afspelen enzo...
Nope, het is geen pc, geen config.sys, autoexec.bat, boot.ini of wat dan ook.

Alleen wordt er gekeken of er een .bin bestand is, wat een firmwareupgrade is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

jah de speler zelf kijkt alleen naar die bin bestanden... da boeit jouw pc toch zeker niets... maar als je een autorun.ini op cd zet start die automatisch in windows, lijkt me eigenlijk logisch als je externe hdd aansluit dat ie dan ook automatisch start he... en nee, op de speler zelf hoeft ie niets te start en dat kan ook niet --> logisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

als je bedoelt dat er automatisch iets gebeurt als je hem op je pc aansluit, dan zal het iets van autorun.ini moeten zijn gok ik zo

Weet niet of USB dit zowiezo ondersteund. Het feit dat het niet werkte bij jou geeft al aan dat het waarschijnlijk niet ondersteund wordt.

Zelfde geld voor hotswappable harde schijven bijvoorbeeld

[ Voor 44% gewijzigd door Emmeau op 08-10-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik heb een tijdje geleden eens wat geflukkerd in visual basic, en toen had ik een achtergrond programmatje gemaakt die elke minuut checkt of het bestandje "H:\online.txt" bestaat. Dat is dus gewoon een leeg tekst bestandje op mn speler welke altijd als drive H: wordt aangesteld. Op deze manier ziet het programma dus of de speler connected is of niet. Misschien zoiets een idee? (maybe kan ik wel iets van de source vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
MellyVille1 schreef op 06 October 2003 @ 21:18:
ik krijg nog steeds het automatisch updaten niet aan de gang... ik heb een werkmap aangemaakt en nu? dezelfde indeling maken als op mijn xclef lijkt me... en dan?
Je moet iets doen met "offline werken" dan doet windows een update.
Gebruik de help van windows of zoek ff op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

het sleutelwoord is : offline folders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

jah, maar dan snap ik er nog steeds niets van hoe je met offline folders iets automatisch op kunt laten starten :S... als MS eens gewoon logische dingen in windows zou bakken.. zou makkelijk zijn.. maar trouwens, in principe kan smartsyncpro ook om de minuut checken, maar ik wil smartsync niet de hele tijd aan hebben staan, die moet pas starten als ik mijn xclef aansluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Laatst online: 12:39

Rudedadude

Maybe we were born to run

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:54:
[...]
Die accu in de xclef is die dan ook te vervangen moest deze het na een 1.5 jaar begeven?
Ik heb eerder in een van de 60 pagina's gelezen dat de accu redelijk makkelijk los te koppelen was (iemand die ém open gemaakt had) , dus als er een accu te vinden valt dat daarna weer hetzelfde formaat heeft: ja . Tegen de tijd dat het zover is zien we wel weer verder...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MellyVille1 schreef op 09 October 2003 @ 07:00:
jah, maar dan snap ik er nog steeds niets van hoe je met offline folders iets automatisch op kunt laten starten :S... als MS eens gewoon logische dingen in windows zou bakken.. zou makkelijk zijn.. maar trouwens, in principe kan smartsyncpro ook om de minuut checken, maar ik wil smartsync niet de hele tijd aan hebben staan, die moet pas starten als ik mijn xclef aansluit...
Vond een mooi Freeware pakketje voor synchronisatie van folder en subfolders, dat ook gescheduled kan worden met Commandline parameters: http://www.kanastacorp.com/tarylynn.html

Misschien is dat een leuk pakketje, dat alle taken kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ziet er inderdaad handig uit!!
ik ga het maar effe proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:19:
dat ziet er inderdaad handig uit!!
ik ga het maar effe proberen
Vond het volgende in de Help:

Scripting
Tarylynn can be scripted by system admins for automatic running. Simply create a command file, and call Tarylynn with it's path as the argument. The command file contains sets of 4-line actions. The lines are as follows:

The full path of the folder to select in the left pane
The full path of the folder to select in the right pane
A number from 1 to 4, indicating which of the sync buttons in the middle of the window to execute:
1 for + ->, 2 for <- +, 3 for -> -, 4 for - <-, 5 for <-->
A single letter Y or N indicating whether confirmation prompts should be displayed
For example, to copy files from C:\Stuff to \\Laptop\SyncStuff without prompts your command file would look like:

C:\Stuff
\\Laptop\SyncStuff
1
N

Save this file as "command.txt", then run Tarylynn using "\<path>\Tarylynn.exe command.txt"

You can have multiple sets of 4-line actions defined in a single command file. However, if any errors are encountered by Tarylynn, it will not execute the rest of the script. The unregistered version of Tarylynn can only run 2 actions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

jah, smartsync pro kan dat ook, en die kun je ook automatisch laten starten, maar daarmee is het probleem nog niet opgelost... voor smartsync kun je ook zon autorun ding maken, maar hoe krijg je het dan voor elkaar als dat je hem aansluit, dat ie uitvoert wat jij wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je een lege CD in de CD-rom doet, heb je van die autorun-handlers die ervoor zorgen dat bijvoorbeeld Nero wordt opgestart.
Bij het aankoppelen van de XClef/H&B krijg je ook dat Windows (XP iig) zoekt naar de bestanden die erop staan. Ik krijg dan te zien dat het gaat om MP3-bestanden, met de vraag of Mediaplayer gestart moet worden.
Is het niet mogelijk om dat menuutje aan te passen zodat de optie: "Synchroniseer met ..." erbij komt?
Ik weet niet waar die opties verstopt zitten, zal het register wel ff napluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
hnmmm, voor een nieuwe firmware (zag ik nou dat 1.072 binnen aantal uur komt?) nog wat puntjes:

+ accu-indicatie als ie aan de USBport hangt, duz zonder oplader. (laatst was ie 'opeens' leeg na flink wat pompen)

ook viel me op dat als ie bijna leeg is, en je hangt m aan je usb met adapter, en laat m ff een tijdje hangen, is ie weer redelijk vol, duz dat betekent dat ie telkens oplaad als je usb met adapter gebruikt, gaat duz weer van je 500 - 1000 keer opladen af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 60GB harddisk werkt !
Had de hardeschijf opnieuw gepartitioneerd, geformateerd, en toen alles bestanden er op gezet en het werkte :) (btw heb de laatste firmware erop staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 18:34:
De 60GB harddisk werkt !
Had de hardeschijf opnieuw gepartitioneerd, geformateerd, en toen alles bestanden er op gezet en het werkte :) (btw heb de laatste firmware erop staan)
Hoe had je hem gepartitioneerd dan? Er is immers ook al een keer ge-opperd dat harde schijven of partities groter dan 20 (misschien 30?) Gb niet herkend zouden worden. Ik ben wel benieuwd of je dan één grote partitie hebt gemaakt of één kleinere voor MP3 van 20 Gb en iets met de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon 1 partitie, meerdere partities gaat geloof ik niet werken.
Dus gewoon 1 partitie van 60GIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 20:23:
Gewoon 1 partitie, meerdere partities gaat geloof ik niet werken.
Dus gewoon 1 partitie van 60GIG.
Heb je de 60 GB volledig gevuld met mp3'tjes :? Zoja, werkte dat ook goed? Dat zou dan nl wel mooi zijn :).

Btw, die Koreanen hebben nog niks van zich laten horen op het mailtje wat ik ze gestuurd had (vol met feature requests en bugs). Maar wie weet is het allemaal gefixed in de 1.072 f/w die eraan komt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

gwystyl schreef op 09 October 2003 @ 16:56:
Als je een lege CD in de CD-rom doet, heb je van die autorun-handlers die ervoor zorgen dat bijvoorbeeld Nero wordt opgestart.
Bij het aankoppelen van de XClef/H&B krijg je ook dat Windows (XP iig) zoekt naar de bestanden die erop staan. Ik krijg dan te zien dat het gaat om MP3-bestanden, met de vraag of Mediaplayer gestart moet worden.
Is het niet mogelijk om dat menuutje aan te passen zodat de optie: "Synchroniseer met ..." erbij komt?
Ik weet niet waar die opties verstopt zitten, zal het register wel ff napluizen.
hehe, you read my mind... maar de vraag is hoe? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 14:17

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Hoe zit het eigenlijk met de ondersteunig onder linux?

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die de 40gb fabrieksversie heeft gekocht (bijv bij mmport)?
zo ja, heb je dan andere ervaringen dan die je in dit forum bent tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff nog een vraagje, wat me niet helemaal duidelijk is. Als ik bestanden op mijn Xclef zet, terwijl hij aan het opladen is, wordt hij dan gevoed door de batterij of door de oplader? Ik heb namelijk usb 1.1 dus het gaat niet zo snel en dan gaat de batterij veel sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:45:
Ff nog een vraagje, wat me niet helemaal duidelijk is. Als ik bestanden op mijn Xclef zet, terwijl hij aan het opladen is, wordt hij dan gevoed door de batterij of door de oplader? Ik heb namelijk usb 1.1 dus het gaat niet zo snel en dan gaat de batterij veel sneller leeg.
dan kun je idd het beste de adapter er aan hangen, want anders is je accu vrij snel leeg! (vrijwel constant spinnen vd schijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 12:37

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

ff misschien een stomme vraag tussendoor maar staat deze speler (zowel de Xclef als de H&B) in de pricewatch? :?
ik kon ze niet vinden namelijk

zit een beetje te twijfelen... tussen deze of de iRiver... deze is goedkoper die is kleiner...
mjah daar ben ik nog neit uit en ga ze voor ik iets koop zeker critisch vergelijken...

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik ben ook aan het overwegen om deze speler te kopen. Ik heb nu een mpio dmg 128mb maar kvind dat daar dus niet genoeg op kan.

Maar ik lees hier toch wel dat nog wat mensen problemen hebben met de speler. Is dit nou een reden om de speler niet te kopen of zijn dit gewoon kleine bugs die snel opgelost gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt ook omdat mensen met bugs posten; alle tevreden gebruikers hebben weinig te melden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

het gaat ook voornamelijk om kleine bugs die door een simpele FW upgrade al verholpen kunnen worden... Enkelen moeten hun speler tergsturen waarna ze gewoon in paar dagen weer een perfect werkende speler thuisgestuurd krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

ajampaniki schreef op 09 October 2003 @ 23:10:
Ik ben ook aan het overwegen om deze speler te kopen. Ik heb nu een mpio dmg 128mb maar kvind dat daar dus niet genoeg op kan.

Maar ik lees hier toch wel dat nog wat mensen problemen hebben met de speler. Is dit nou een reden om de speler niet te kopen of zijn dit gewoon kleine bugs die snel opgelost gaan worden?
Ik ben ook serieus aan het overwegen deze speler aan te schaffen en 't was mij ook opgevallen hoeveel mensen er hier divserse "problemen" melden. Daardoor ben ik een beetje gaan twijfelen.

In februari vertrek ik voor (minimaal) een half jaar naar Australië. Aangezien ik ook een Ixus V3 heb, had ik 't idee om een HD MP3 speler te kopen zodat ik down under eenvoudig m'n foto's naar die speler kan kopiëren en ook nog eens flink wat muziek bij me heb. Door alle reacties hier twijfel ik echter nog een beetje over de betrouwbaarheid van de XClef.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Je moet het denk ik onderverdelen in een viertal meldingen

In de eerste plaats hardware problemen.
Hieronder vallen de dead on arrivals, ermee uitscheidende harde schijven e.d. Hiervan zijn er wel een paar langsgekomen op het forum. Soms leek dit verband te hebben met de eerste lading Xclefs of, eerder nog, H&B (ander merk, zelfde product) Latere zendingen hebben misschien net wat hardware verbeteringen (zo doet vanaf een bepaalde datum de bijbehorende ab het wel volledig en bij de eerste niet) Je kunt je afvragen of dit aantal hoog is, maar ik weet bijv. niet hoeveel xclef er al in nederland circuleren. Waarschijnlijk duizenden? Dan is het aantal niet echt hoog.

Vervolgens software fouten/onvolkomenheden.
Van de Xclef wordt tot nu toe bijna elke 2 weken nieuwe firmware uitgebracht. Hierin zitten verbeteringen (langere batterijduur, grafische display) maar ook het verhelpen van bugs. Er is echter per ongeluk ook een keer een slechte firmware (1063) uitgebracht, die de xclef deed crashen. Al met al kan je zeggen dat alle verschillende mogelijkheen van de xclef die kunt gebruiken ook door elkaar worden gebruikt, waarbij sommige combinaties soms problemen opleveren. Maar hé, als dit een microsoft-windows software forum was geweest had je wel ergere bugs zien langskomen, inclusief mooie plaatjes van blauwe schermen enzo... Bovendien kun je verwachten dat in de toekomst veel bugs weggewerkt zullen worden in de firmware en nieuwe opties zullen ontstaan, mede dankzij de kritische opmerkingen in een forum als dit, waarover wwillem soms mails stuurt naar iemand van de producent van de xclef, multichannel labs (was het nu dhr Choi of Tjap?)

xtreem gebruik/ wishlists.
Het is juist interessant om te kijken wat nog meer kan, of die grotere harde schijf erin werkt, je zelf de firmware kunt veranderen, of de searchfunctie uitgebreid kan worden, of Ogg vorbis ondersteund gaat worden, enz. Daar is GoT bij uitstek het forum voor. Dat sommige dingen dan niet werken of tot foutmeldingen leiden, tsja.

fout gebruik
Van veel foutmeldingen die je leest weet je nooit precies wat er is gebeurd. Heeft iemand ermee gedouched, instructies niet goed opgevolg, wat dan ook. Soms vallen dingen te herleiden tot onjuist gebruik. Juist in combinatie met een computer is de xclef wat gevoeliger. Wanneer je 'em niet op de goede manier loskoppeld, of als de computer crasht terwijl die gekoppeld is aan de xclef, kan er nog wel eens iets fout gaan. Zelf heb ik een aantal keer de xlef zomaar ontkoppeld (moet eerst softwarematig gebeuren). Dat is vergelijkbaar met het zomaar uitzetten van windows. Dan moet er ook eerst een schijfcontrole overheen. Bij de Xclef betekent dat soms een system initial, waarbij je je instellingen verliest (niet je data).

Altijd even afsluiten met persoonlijke ervaringen:
Zelf heb ik geen problemen gehad. 2 x een onverklaarbare vastloper, maar daar heb je een resetknop voor. Verder gebruik ik de xclef elke dag, koppel 'em aan meerdere computers en maak ik daar dus nog wel eens een foutje mee. Maar die zijn altijd herstelbaar geweest. Over de absolute duurzaamheid valt nog altijd weinig te zeggen, hij is pas 3 maanden op de markt. MAar ik heb er wel vertrouwen in.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Bedankt voor je verhelderende uitleg! :)

Denk dat ik (zeer) binnenkort maar eens gaan kijken waar ik 'm ga halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruud2001 op 10-10-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Rudedadude schreef op 10 October 2003 @ 10:09:
MAar ik heb er wel vertrouwen in.
Helemaal mee eens. Ik was ook wat twijfelachtig voor ik 'm kocht, maar heb er geen seconde spijt van gehad. 1 keer is de speler daadwerkelijk vastgelopen, weet niet waarom, maar dat was zo weer verholpen. 2 keer dataverlies gehad doordat de Pc vastliep en ik m'n Xclef lost moest trekken; tja dat kan gebeuren natuurlijk. :)

Maar verder nog geen problemen gehad. Problemen die op de echte lange termijn gaan spelen zijn natuurlijk wel moeilijk te voorspelen. Als je iets mee wilt nemen naar het buiteland voor een half jaar en je wilt nog meer zekerheid dat 't goed gaat, dan kan je misschien beter iets kopen dat zich al bewezen heeft omdat 't langer op de markt is. Maar ik verwacht dat je Xclef dat ook wel vol zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

kun je via een canon ixus v3 de bestanden rechtstreeks naar de xclef kopieren dan? zou wel kewl zijn, dan heb je een soort apple + cam combinatie, die binnenkort volgens mij uitkomt, of bijv. archos + cam... alleen dan xclef + superdigicam... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

MellyVille1 schreef op 10 oktober 2003 @ 11:01:
kun je via een canon ixus v3 de bestanden rechtstreeks naar de xclef kopieren dan?
Gewoon de canon op de line-in van je Xclef aansluiten toch? :+
Zal een computer tussen moeten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eperon schreef op 09 October 2003 @ 17:23:
hnmmm, voor een nieuwe firmware (zag ik nou dat 1.072 binnen aantal uur komt?)
[...]
nieuwe firmware? :) interessant!
eperon, waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
nieuwe firmware:

http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/hd5001072.zip

Xclef HD-500 Firmware 1.072 854KB (10/10/03)

* Improvement against not playing files that have been encoded/recorded when the HD500 has less than five files.
* Some modification of FM frequency reception.
* Improvement against not encoding when the HD-500 has over 2.5GB.

zeer minimale verbeteringen dus

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Koen Roumen schreef op 10 October 2003 @ 10:55:
[...]

Helemaal mee eens. Ik was ook wat twijfelachtig voor ik 'm kocht, maar heb er geen seconde spijt van gehad. 1 keer is de speler daadwerkelijk vastgelopen, weet niet waarom, maar dat was zo weer verholpen. 2 keer dataverlies gehad doordat de Pc vastliep en ik m'n Xclef lost moest trekken; tja dat kan gebeuren natuurlijk. :)

Maar verder nog geen problemen gehad. Problemen die op de echte lange termijn gaan spelen zijn natuurlijk wel moeilijk te voorspelen. Als je iets mee wilt nemen naar het buiteland voor een half jaar en je wilt nog meer zekerheid dat 't goed gaat, dan kan je misschien beter iets kopen dat zich al bewezen heeft omdat 't langer op de markt is. Maar ik verwacht dat je Xclef dat ook wel vol zal houden.
Hmm... aan welke spelers zou ik dan moeten denken die zich al bewezen hebben?

Voordeel van deze XClef vind ik dat ie gewoon als een externe HD is aan te spreken. Hierdoor hoef ik in Australië in een internetcafé geen speciale software te gaan installeren (wat ook lang niet altijd toegestaan zal zijn). Bovendien is de prijs wel erg interessant en heeft hij een USB aansluiting.
MellyVille1 schreef op 10 October 2003 @ 11:01:
kun je via een canon ixus v3 de bestanden rechtstreeks naar de xclef kopieren dan? zou wel kewl zijn, dan heb je een soort apple + cam combinatie, die binnenkort volgens mij uitkomt, of bijv. archos + cam... alleen dan xclef + superdigicam... haha
Zou idd cool zijn 8) ...maar ik bedoelde gewoon met tussenkomst van PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ruud2001 schreef op 10 October 2003 @ 12:00:
[...]

Hmm... aan welke spelers zou ik dan moeten denken die zich al bewezen hebben?
Ipod, Creative Jukebox, etc. Zijn wel duurder / ouder, maar daarvan weet je wat beter hoe ze op de lange termijn presteren zeg maar.

Nieuwe firmware doet 't goed btw. De FM ontvangst is volgens mij een stukje verbeterd, zoals in de changelog ook stond. Andere bugs heb ik nooit iets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de nieuwe 1.072 FW op AMP.
http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/
ff zoeken of er ook release notes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 13:43:
Vond de nieuwe 1.072 FW op AMP.
http://www.advancedmp3players.co.uk/downloads/
ff zoeken of er ook release notes zijn.
Gekopieerd van AMP Forum van Rudethedude

Improvements:
* Improvement against not playing files that have been encoded/recorded when the HD500 has less than five files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

hoe zit het nou met een extra batterij die je erin zou kunnen doen? waar te koop? kun je hem zelf erin doen?
als het maar 500/1000 opgeladen kan worden is het bij mij zo na een jaar gedaan :( (usb1.1 moet iedere keer bij gebruik ook aan de adapter, was demo-model,intensief zelfgebruik)

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien_Inside schreef op 10 oktober 2003 @ 13:52:
hoe zit het nou met een extra batterij die je erin zou kunnen doen? waar te koop? kun je hem zelf erin doen?
als het maar 500/1000 opgeladen kan worden is het bij mij zo na een jaar gedaan :( (usb1.1 moet iedere keer bij gebruik ook aan de adapter, was demo-model,intensief zelfgebruik)
http://www.advancedmp3pla...shopping/pages/index.html
koes vervolgens op de HD-500

Op de AMP site staat het volgende:
What happens when the internal Lithium-Ion battery runs out? How long does it last?
You can charge the battery 500 times 100% full charged. Let's say you charge once per day, you can then use the battery for 1.5 ~2 years. After 500 charges, the battery consumption will decline to 80%. You can then change the battery. The battery costs about $12 plus exchange fee. This battery is the same as a mobile phone battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je dat ding nou eigenlijk loskopelen als je hem aan de pc hebt hangen, en kan je dat ding gewoon formateren en maakt hij dan automatisch weer mappen aan of moet dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens staat er op de Mini-review van wwillem in deel 1 een duidelijke foto van de batterij met de volgende gegevens: 3.5V en 2050mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 14:00:
hoe moet je dat ding nou eigenlijk loskopelen als je hem aan de pc hebt hangen, en kan je dat ding gewoon formateren en maakt hij dan automatisch weer mappen aan of moet dat anders?
Eerst in je systemtray op het icoontje clicken dat verscheen toen je 'em erin plugde ,remove portable device oid selecteren en wachten totdat er een popup komt met de melding dat het nu veilig is de xclef los te koppelen.
Het is een gewone harde schijf dus die kan je formateren. Het is voor de zekerheid wel handig om de standaardmappen even naar je computer te kopiëren voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware 1.072 gebruiken!!!
Geen plops en clicks meer aan het eind van de nummers!!!
Yippie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

WTF Ik heb een aantal nummers gehercodeerd omdat ik dacht dat sommige nummers aan het eind foutjes bevatten. (wat ook soms kon, gezien de staat van de cd)
Het wordt een mooi weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik wou er aan beginnen met dat hercoderen ... mijn vakantie is zojuist begonnen.
Dus ... maak van dat mooie weekend maar een vette week !
Hercoderen is niet meer nodig.

Overigens blijft dat verhaaltje van fouten in VBR mbv Lame wel bestaan. Dat is geen fabeltje. Kennelijk zijn sommige !decoders! niet goed in staat om die foutjes te compenseren. De XClef deed dat eerst niet goed dus en nu wel, dus mannen .... massaal aan de nieuwe firmware! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Hmm, ik maakt al bewust gebruik van Lame 3.91 omdat ik dacht dat het probleem zich pas daarna voordeed. Maar ja aan de andere kant: alles wat ik hercodeer wordt er ook niet slechter op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 11:48

sjaakaq

It might get loud

erm iemand een directe link naar de nieuwe firm.???

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens een 'stukkie terug Jaap'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de reden is dat de playknop van de afstandsbediening semitransparant is? Ik dacht eerst dat er een lampje achter zat, maar dat was dus niet het geval.... of vinden ze dit bij xclef nou "design" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet net de nieuwe firmware erop, maar dit is mijn eerste update, maar was het bij die andere update's ook zo dat er "firmware upgrade" met een plaatje in het scherm verscheen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 15:03:
[...]
Overigens blijft dat verhaaltje van fouten in VBR mbv Lame wel bestaan. Dat is geen fabeltje. Kennelijk zijn sommige !decoders! niet goed in staat om die foutjes te compenseren. De XClef deed dat eerst niet goed dus en nu wel, dus mannen .... massaal aan de nieuwe firmware! ;)
wil dat zeggen dat de foute tijdsaanduiding voor VBR files ook gefixed is in de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:14:
Ik zet net de nieuwe firmware erop, maar dit is mijn eerste update, maar was het bij die andere update's ook zo dat er "firmware upgrade" met een plaatje in het scherm verscheen?????
Ja.
Zo boeiend is dat toch niet?

Ik ga trouwens ook even testen of die in USB mode opgeladen wordt, hij is nu toch leeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Gman op 10-10-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 17:14:
klopt.
oeps, te laat :(

elbandido
Bij mij gaf hij met fw1072 nog steeds een foute tijdsweergave weer. Liedje was met lame geencodeerd (192 VBR met EAC). Hij gaf ong. 30 sec. teveel aan.
Had Tijdsweergave van Xclef ingesteld op Reverse.

[ Voor 42% gewijzigd door ronaldinho op 10-10-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Ehm lees je dit topic uberhaupt voor je iets post? :-)

niet dat ik perse de primeur wil hebben maar een dubbelpost lijkt me wat overbodig
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 13:47:
[...]

Gekopieerd van AMP Forum van Rudethedude

Improvements:

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Dubbelpost lijkt mij o.a. te voorkomen door vanaf het punt te gaan (verder) lezen als waar je de laatste keer gestopt bent, zo doe ik het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdsaanduiding niet gecontroleerd, vind ik ook niet zo interessant. Het gaat mij meer om de muziek, die moet gewoon goed klinken en dat zonder 'krikkies, krakkies en ploppies'. Ik zit niet de hele tijd op m'n schermpje te kijken hoe lang een stukkie duurt. Doe je dat wel op je cdspeler dan?
Het geluid lijkt met de nieuwe FW ook wat beter te zijn, laat ik zeggen wat 'fluweliger'. De overgangen zijn nu soepel zoals het hoort.

Eens kijken of die jongens uit Korea ook in staat zijn om OGG in de FW te programmeren. Dan zijn er straks nog meer mensen tevreden met dit prima apparaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
_/-\O_

Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
  • Laatst online: 17-06-2024
K*tzooi!!

Vandaag kwam ik thuis van school H&B werkte nog perfect ik doe hem uit om hem 5 min later weer aan te doen blijft hij hangen bij het opstarten :(

Ik heb hem nu aan de usb poort hangen maar die herkend hem niet.

Ik gebruikte FW 1.065 d8 ik iig degene die na die foute FW kwam.
Die foute FW heb ik niet gebruikt.

Is er iemand die dit probleem ook heeft/had en wat er aan te doen is??

Ik heb hem besteld bij MP3MAN.nl maar die heeft hem nu niet meer op zijn website staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barney
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

Peveer schreef op 10 October 2003 @ 20:07:
K*tzooi!!

Vandaag kwam ik thuis van school H&B werkte nog perfect ik doe hem uit om hem 5 min later weer aan te doen blijft hij hangen bij het opstarten :(

Ik heb hem nu aan de usb poort hangen maar die herkend hem niet.

Ik gebruikte FW 1.065 d8 ik iig degene die na die foute FW kwam.
Die foute FW heb ik niet gebruikt.

Is er iemand die dit probleem ook heeft/had en wat er aan te doen is??

Ik heb hem besteld bij MP3MAN.nl maar die heeft hem nu niet meer op zijn website staan...
Ik had ook zoiets en bij mij was de mp3 speler gewoon een tijdje aan laten staan de oplossing. Na een minuut of 5 keek ik op het displaytje en toen zat hij ineens weer in het menu. Al mijn bestanden waren wel weg. Ik heb hem hierna geformatteerd en sindsdien nergens meer last van gehad.

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 11:48

sjaakaq

It might get loud

hmm ja voor de slechte directory-browsers:
Firmware 1.072

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 16:29:
Weet iemand wat de reden is dat de playknop van de afstandsbediening semitransparant is? Ik dacht eerst dat er een lampje achter zat, maar dat was dus niet het geval.... of vinden ze dit bij xclef nou "design" :p
Ik wou het nog ff 1 keer aanhalen, omdat ik toch nog een 2e punt heb :P

Als ik een playlist afspeel, samen gesteld uit verschillende directories, en ik zet de xclef uit, en daarna weer aan resumed hij wel.... maar dan gaat hij verder met de directorie waarin het bestand staat ipv met de playlist. Ligt dit aan mijn instellingen of is dit een bug?

Edit:

Net de nieuwste firmware erop gezet, maar het probleem blijft...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Peveer schreef op 10 October 2003 @ 20:07:
K*tzooi!!

Ja ik heb dit ook gehad met 1.053, zet er nieuwe firmware op en hij moet het weer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peveer
  • Laatst online: 17-06-2024
Pfff het probleem van vanmiddag is opgelost.
Ik heb de lader erin gedaan en de USB kabel en toen aangezet, toen herkende de pc hem en heb ik er de nieuwe FW opgezet.
Daarna deed ie het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Feli Peever, was bij mij anders. Kreeg hem toen niet aan de praat, hoelang ik hem ook aan had staan, gelukkig bij jou dus wel, bij mij overigens ook sinds een tijdje (alleen op een manier die ik hier maar niet vertel, om eventuele personen met het probleem niet op gekke gedachten te laten komen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

btw, voor de mensen die meedoen met de Sequence II: Een nieuw bootlogo :D

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalgrey.com/gfx/logo.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Hoe staat het met de zichtbaarheid van de display in het donker, iemand foto's?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Gaer schreef op 11 October 2003 @ 10:26:
Hoe staat het met de zichtbaarheid van de display in het donker, iemand foto's?
geen foto, maar het is echt heel erg helder & leesbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

zal vanavond als het donker is wel even een plaatje schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Heeft al iemand de remote gekocht/getest. Wil die er nl wel bij hebben als ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
ajampaniki schreef op 11 October 2003 @ 16:40:
Heeft al iemand de remote gekocht/getest. Wil die er nl wel bij hebben als ik hem koop.
Ja, heb 'm gisteren toegezonden gekregen door MMport. Valt weinig aan te testen, hij doet wat ie moet doen en daar blijft 't ook bij. ;) Ik vind 't wel jammer dat ze er geen remote met lcd bij hebben gemaakt, maar dat had de prijs wel weer aardig verhoogd waarschijnlijk, dus tis wel goed zo.

Ik vind 'm wel prettig om te hebben, zeker op de fiets is 't erg onpraktisch om elke keer als je een nummer wilt skippen dat hele ding uit je zak te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Waar is dit leuke apparaatje in mNederland nou verkrijgbaar, want op internet vind ik eigenlijk alleen buitenlandse aanbieders

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 09:13
Hmm, mp3cdspeler.nl en mmport.nl zijn gewoon Nederlandse aanbieders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Emmeau schreef op 11 October 2003 @ 12:45:zal vanavond als het donker is wel even een plaatje schieten
Plaatje knikker ik dan in de startpost als je het niet erg vind :) (mits die een beetje mooi is natuurlijk).

De startpost is trouwens iets uitgebreid. Het begin van een FAQ is gemaakt + wat info waar de xclef te koop is.
Larixk schreef op 11 October 2003 @ 17:52:Waar is dit leuke apparaatje in mNederland nou verkrijgbaar, want op internet vind ik eigenlijk alleen buitenlandse aanbieders
Check onderaan de nieuwe startpost :).

[ Voor 32% gewijzigd door dr snuggles op 11-10-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Zit er een line-out op de xclef, met name om op mijn DJ-mixer aan te sluiten (eso plug :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
DeNB3rt schreef op 11 October 2003 @ 19:24:
Zit er een line-out op de xclef, met name om op mijn DJ-mixer aan te sluiten (eso plug :9 )
Er zit geen aparte line-out op. Je kunt wel zonder problemen de koptelefoonuitgang als line-out gebruiken. Geluid klinkt prima, er treden geen vervormingen op. Ergens op pagina 6~9 van deel 1 staat een linkje met een sample als ik mij niet vergis.

Wil je twee 3,5mm pluggen tegelijk aansluiten dan kun je een simpel splittertje kopen (kostte vandaag 3,5 euro :D).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 11-10-2003 19:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.