gebruikte m alleen maar in auto.. klonk prima zonder ruis.. zal overigens nog eens proberen .. tot +/- 200meter van auto vandaan ontvangst.. kon zelfs eerst in auto in de straat mn stereo met apparaatje goed ontvangen echt lache..
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:34:
[...]
quote mezelf ff![]()
krijg ik hier nog antwoord op funrider? je mail werkt namelijk niet (geen response)
Verwijderd
dan is ie dus hartstikke illegaalfunrider schreef op 12 januari 2004 @ 14:42:
sorry heb van jou en nog iemand anders mail gehad.. geen tijd gehad voor response xcuus..
gebruikte m alleen maar in auto.. klonk prima zonder ruis.. zal overigens nog eens proberen .. tot +/- 200meter van auto vandaan ontvangst.. kon zelfs eerst in auto in de straat mn stereo met apparaatje goed ontvangen echt lache..
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 18:55 ]
Verwijderd
hier heb ik ook last vanVerwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 22:44:
Even een probleempje,
mijn ibead onthoud de instellingen niet, elke keer als ik hem oplaad op de computer zijn alle instellingen weg, zoals repeat, volume, SRS/WOW instellingen etc.
hoe kan dat? is daar een oplossing voor?
welke firmware gebruik je?

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:54:
[...]
dan is ie dus hartstikke illegaalwat kost dat als ze je betrappen...
Verwijderd
funrider schreef op 13 januari 2004 @ 11:06:
ik jou niet begrijpen "dadude" ? jij eerst zelf interesse en stuurt emails.. en dan over dit beginnen. Mogen dacht k in nl wel alleen puur binnen klein zendgebied. Heb verschillende soortgelijke apparaten zien staan op nlsitez en ook bijv op 2ehands sites duseh ga nou niet beginne..
[...]
Beter schieten ze op met bezorgen
Zeg DaDude is iemand anders hefunrider schreef op 13 januari 2004 @ 11:06:
ik jou niet begrijpen "dadude" ? jij eerst zelf interesse en stuurt emails.. en dan over dit beginnen. Mogen dacht k in nl wel alleen puur binnen klein zendgebied. Heb verschillende soortgelijke apparaten zien staan op nlsitez en ook bijv op 2ehands sites duseh ga nou niet beginne..
[...]
ook met een I-Bead 150 en nog zeer tevreden
is de snelheid waarmee je skip track doet zeg maar.
je luistert naar liedje1 en je skipt ff naar liedje2, dan heeft hij toch wel ff een korte pauze.
Ik wou dat hij direct overschakelde
Verwijderd

Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen de 200 zilver. Ik kan wel even kijken of ik de firmware van die van mij kan "rippen" voor je.Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:34:
Heeft één van jullie misschien de engelse f/w van de ibead 200 voor mij. Een vriend van me heeft in Korea een ibead 200 gekocht en tot zijn verbasingwas deze in het Koreaans. Nu wilde hij graag de engelse versie, maar die staat nog niet op de ibead site.
( krijg binnenkort een nieuwe accu voor me I-Bead 100, vandaar dat ik hem eindelijk weer kan/ga gebruiken )
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb het volume nooit hoger staan dan 23!
En ik snap ook niet waarom je het volume hoger dan 30 wilt, vind 27 al erg hard
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
Op de fiets met flinke wind heb ik hem ook nog wel eens hard aanstaan, en vooral als ik naar cabaret luister (hele shows) Maar opzich vind ik het volume van nu ook wel prima, maar als je soms een leuk liedje aan hebt staan, kan je hem niet ff zo hard zetten dat mensen die naast je staan hem ook horen.. maja, hoevaak wil je dat nou doenbarrymossel schreef op 20 januari 2004 @ 07:10:
Ik heb geen flauw idee. Maar ik begrijp ook niet waarom iedereen zo geobserdeerd is door dat volume. Die is met de standaard (oude) firmware toch hard genoeg? Of hebben jullie allemaal al op minderjarige leeftijd een gehoorbeschadiging opgelopen?
Ik heb het volume nooit hoger staan dan 23!
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
1) hoe kan ut dat je oude al dead was?
2) wat kost nieuwe?
3) waar te koop? mp3cdspeler.nl?
4) wie gaat erin zetten en hoe moet dat?
mijnes werkt gelukkig nog prima (ibead100 128mb) maar voor toekomst wel handig om te weten..
NeoGames.nl schreef op 20 januari 2004 @ 22:18:
haha laat het wel ff weten als me nieuwe accu er weer in zit... of ik het nog steeds zo zacht vind
Verwijderd
Verwijderd
als je nu dan toch niet die originele oordoppen gebruikt, kun je ze mischien doneren ofsow
Verwijderd
Verwijderd
altijd al, maar meer met de nieuwe dan met de oude f/w.Ram0n schreef op 23 januari 2004 @ 15:25:
Ik heb nog nooit die problemen gehad die je aangeeft hoor, hoe lang heb je dit al en met welke F/W precies?
seneisser dopjes kun je volgens mij het beste bij scheer en foppen kopen: 10 euros volgens mij. Dat betaal je ook bij mp3cdspelers.nl maar dan zit je met de levertijden.
De originele zijn kapotVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:35:
ja hoor, zijn prima!
als je nu dan toch niet die originele oordoppen gebruikt, kun je ze mischien doneren ofsow![]()
?
Maar ik vroeg wat een goede zaak/winkel is om ze te bestellen, dat de doppen zelf goed zijn weet ik wel.
Verwijderd
seneisser dopjes kun je volgens mij het beste bij scheer en foppen kopen: 10 euros volgens mij. Dat betaal je ook bij mp3cdspelers.nl maar dan zit je met de levertijden.shuogg schreef op 23 januari 2004 @ 21:45:
[...]
De originele zijn kapot.
Maar ik vroeg wat een goede zaak/winkel is om ze te bestellen, dat de doppen zelf goed zijn weet ik wel.
Verwijderd
Dus voorlopig nog ff niks te tweaken helaas
Verwijderd

Ik vind de i-bead 150 trouwens het mooist
Jup, dat kan zeer zekerVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:45:
Misschien een domme vraag maar kan je die logo's en alles ook op de I-bead 150 aanpassen?
Ik vind de i-bead 150 trouwens het mooist
Verwijderd
Ok gelukkig

ze zullen allemaal 256 kleuren zijn, puur omdat het animated gifjes zijnVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Ok gelukkigmaar hoe zit dat nou het formaat van de images? Van de startpost zie ik dat de opstart plaatjes 126X32 zijn maar deze:
[afbeelding] is 256 kleur? Moeten ze nou allemaal 2 kleurig zijn of is het ok om meerdere kleuren te gebruiken zolang het maar zwart wit is?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Zoek eens naar het programma iBeasResEdit, daarmee kan je de plaajes wijzigen en dan wijst alles vanzelfVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Ok gelukkigmaar hoe zit dat nou het formaat van de images? Van de startpost zie ik dat de opstart plaatjes 126X32 zijn maar deze:
[afbeelding] is 256 kleur? Moeten ze nou allemaal 2 kleurig zijn of is het ok om meerdere kleuren te gebruiken zolang het maar zwart wit is?
Misschien toch eens de nieuwste FW erop gooien
Toevallig met de radio aan het zoeken prutten? Das een firmware fout ja, op te lossen door reset knop in te drukken, of je ibead in een usb poort te prikken.greatgonzo schreef op 02 februari 2004 @ 12:01:
pwew, dacht bijna dat mijn I-bead 100 de geest had gegeven. Zat in de bus, loopt tie ineens compleet vast. Thuis kon ik gelukkig de resetknop gewoon indrukken, waarna alles het weer deed.
Misschien toch eens de nieuwste FW erop gooien
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).greatgonzo schreef op 02 februari 2004 @ 12:57:
ben een klein beetje de draad kwijt, 3.290 is de laaste FW toch? I-bead site is er niet echt duidelijk in
ok, thanxRam0n schreef op 02 februari 2004 @ 14:46:
[...]
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).
Nog een tweede vraag: Ik maak gebruik van mijn vaders auto, en kan daar niet zo maar een mp3 cdspeler inbouwen. Heb ook al zo'n cassettebandje geprobeerd en daar de ibead op aangesloten, maar mooi geluid heb je niet.
Hoe is de kwaliteit van die FM transmitters? Heb er via marktplaats een paar gevonden, maar verder weinig info. Op Got staan wel wat topics, maar duidelijk is het voor mij nog niet, die gaan namelijk meer over welke te koop zijn, en niet over de kwaliteit
EDIT: na search twee apparaatjes gevonden, de Linex en de Soundfeeder, welke is beter? De Soundfeeder is iig iets goedkoper
[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 02-02-2004 15:33 ]
1) ga naar www.ibead.co.kr
2) kies 'English'
3) Support > S/W Download
en je bent hier: http://www.ibead.co.kr/inobbs/bbs_list.php?code=e_sw
laatste officiele Engelse versie = 3.291 download
laatste officiele Koreaanse versie = 3.450 of 3.451 (kan download url niet werkend vinden op site.. voor zover iemand Koreaans kan..
Je kunt op het Forum (i-Bead Plaza) daar terecht voor zelfvertaalde versies van de laatste Koreaanse versie.
download Advancedmp3players.co.uk firmware 3.451 english
download G. Blokhuis firmware 3.450 english ibead200 gebaseerd
download JensofSweden.com firmware 3.451 english
exacte verschillen moet je mij niet vragen.. ik ga zelf vanavond uitproberen op mn ibead100.
zie trouwens nu ook een iBead 300 staan damn! Zit ik hier nog met mn ibead 100 .. nah ik ben er nog steeds blij mee en werkt perfect (met 3.290 firmware)
Ram0n schreef op 02 februari 2004 @ 14:46:
[...]
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).
[ Voor 1% gewijzigd door funrider op 02-02-2004 15:38 . Reden: edit ]
Zou je je bevindingen vanavond kunnen posten, liefst met duidelijk de verschillen aangegeven en ook wat betreft bugs die je eventueel vind. Ik zou je hier erg dankbaar voor zijn, en ik denk een aantal medetweakers ook.
[ Voor 7% gewijzigd door greatgonzo op 21-03-2005 11:00 ]

Verwijderd
EDIT:
Laat maar, ik zie het al

lijkt meer op een gasfles/dildo dan een mp3 speler
Adminbreak:
Als je een ontwerp niet mooi vindt, mag dat ook wel normaal en met onderbouwing gezegd worden, en niet met tien miljoen kotssmilies. Dank u.
[ Voor 147% gewijzigd door Kaj. op 02-02-2004 19:16 ]
Even dit:
Als je een ontwerp niet mooi vindt, mag dat ook wel normaal en met onderbouwing gezegd worden, en niet met tien miljoen kotssmilies. Dank u.
[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 02-02-2004 19:15 ]
Verwijderd
Maar zo slecht vind ik het niet eens hoor ik vind de ibead 200 lelijker.
Van mooist naar minst mooi zou ik dan zeggen.
1. ibead 150
2. ibead 100
3. ibead 300
4. ibead 200
(zelf heb ik trouwens de ibead 100)
Jeez, kom op zeg, ik vraag een modje nog om expliciet te melden dat je meningen moet ONDERBOUWEN, hij zet het er in fontsize 200 en in knalrood er neer (Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:17:
pff, het gaat er echt niet op vooruit.. ik vind tot noch toe de 150 het mooist, dan de 100 (die ik heb) dan de 200 (die ik ook niet mooi vind) en echt heeel ver daar achter deze 300

Zelfde geldt voor jou, wat heb ik hieraan als je het niet onderbouwt?HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:18:
Ohw ok.......![]()
1. ibead 150
2. ibead 100
3. ibead 300
4. ibead 200
[ Voor 29% gewijzigd door sdomburg op 02-02-2004 19:20 ]
Kom zeg moet je tegenwoordig smaak gaan onderbouwensdomburg schreef op 02 februari 2004 @ 19:19:
[...]
Jeez, kom op zeg, ik vraag een modje nog om expliciet te melden dat je meningen moet ONDERBOUWEN, hij zet het er in fontsize 200 en in knalrood er neer (Kaj) en een paar minuten later laat jij meteen zien hoe het niet moet.
[...]
Zelfde geldt voor jou, wat heb ik hieraan als je het niet onderbouwt?

Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?

HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:18:
Ohw ok.......![]()
1. ibead 150 Mooie strakke vorm. Iets modernet uiterlijk en iets meer gestyled dan de 100.
2. ibead 100 Mooi strak maar niet echt gestyled.
3. ibead 300 Gewaagd uiterlijk eens iets anders en zeker een eyecatcher.
4. ibead 200 Ziet er cheap uit en als een soort speelgoedje.
Verwijderd
Daarnaast wil ik wijzen op Artikel 7 van de grondwet, dat de vrijheid van meningsuiting waarborgt.
Bovendien is enige vorm van dreiging in Nederland niet toegestaan. Derhalve kan de zin "Ja. Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?" niet geaccepteerd worden.
Estetische waardes zijn erg moeilijk te beargumenteren vandaar mijn reactie.
En idd van een mod verwacht je een andere reactie maar helaas
HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:56:
Estetische waardes zijn erg moeilijk te beargumenteren, daarom postte ik in plaats daarvan maar 120 kotssmileys.

En misschien heb jij een
Ik hou er niet van om op deze manier zwart gemaakt te worden
[ Voor 19% gewijzigd door HIDMAN-X op 02-02-2004 20:07 ]
Daarom kunnen wij vragen om een gepaste reactie uwerzijds, teneinde andere bezoekers in staat te stellen zich een idee te vormen van het wellicht aan te schaffen apparaat.
Het is amusant te zien dat u zich verwaardigd om Artikel 7 te citeren; datzelfde artikel zou mij ook de vrijheid gunnen u een behoorlijk geschapen mannelijk geslachtsdeel te noemen. Edoch; ik zal dit niet doen, teneinde een poging te doen de vrede nog enigzins te bewaren.
Doorgaans houd ik er niet van om op mijn strepen te gaan staan, echter dwingt men mij hiertoe na het neerzetten van bovenstaande epistels.
Met andere woorden: wij bepalen nog altijd wat en hoe hier op dit forum. Als je je normaal gedraagt, heb je geen last van ons, maar als je lastig wordt, kunnen wij nog een tikje lastiger worden.
Ga geen dingen uitlokken, want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dank voor de aandacht.
Verwijderd
Deze is trouwens ook veels te beknopt van titel omdat er meerdere I-Bead modellen zijn. Ik heb zelf de 200 en ben daar zeer tevreden mee, de voorgangers zagen er net uit als gewone usbstickjes met lcd.
I-Bead 150 lijkt btw sprekend op mijn Dane-Elec usbstaafje!
Dus ik snap jullie domme gebash van de 200 niet, zeker als hij met beschermhoesje erg strak en modern oogt. Heb al verschillende mensen
zien kwijlen in de trein.
Hij was keertje vastgelopen door verkeerde Firmware... en toen wou ik hem resetten wat bij mij alleen vanaf binnenuit kon. ( met speld of zo werkte nietfunrider schreef op 21 januari 2004 @ 13:30:
ff paar vraagjes;
1) hoe kan ut dat je oude al dead was?
2) wat kost nieuwe?
3) waar te koop? mp3cdspeler.nl?
4) wie gaat erin zetten en hoe moet dat?
mijnes werkt gelukkig nog prima (ibead100 128mb) maar voor toekomst wel handig om te weten..
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Ja meneer.Kaj. schreef op 02 februari 2004 @ 20:03:
Eerwaarde _dude_: aan die laatste zin heb ik geen boodschap, aangezien u hier te gast bent, en u zich als zodanig bij onze gratie op onze servers en forumsoftware begeeft.
Daarom kunnen wij vragen om een gepaste reactie uwerzijds, teneinde andere bezoekers in staat te stellen zich een idee te vormen van het wellicht aan te schaffen apparaat.
Het is amusant te zien dat u zich verwaardigd om Artikel 7 te citeren; datzelfde artikel zou mij ook de vrijheid gunnen u een behoorlijk geschapen mannelijk geslachtsdeel te noemen. Edoch; ik zal dit niet doen, teneinde een poging te doen de vrede nog enigzins te bewaren.
Doorgaans houd ik er niet van om op mijn strepen te gaan staan, echter dwingt men mij hiertoe na het neerzetten van bovenstaande epistels.
<hr>Met andere woorden: wij bepalen nog altijd wat en hoe hier op dit forum. Als je je normaal gedraagt, heb je geen last van ons, maar als je lastig wordt, kunnen wij nog een tikje lastiger worden.
Ga geen dingen uitlokken, want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dank voor de aandacht.
Zeg, heeft iemand nog nieuwe f/w ofzow?
heb overigens gister zelf niet meer 3 firmwares kunnen proberen.. vanavond eindelijk meer tijd!
dus we gaan gewoon weer gezellig ontopic verder
NeoGames.nl schreef op 02 februari 2004 @ 20:31:
[...]
Maar ik krijg nieuwe opgestuurd van mp3cdspeler.nl en dan gewoon ff draadjes aansluiten en dan moet ie het weer doen. ( moest overigens wel 24 Euro betalen ervoor )
Verwijderd
waarom komt het
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 12:32 ]
Verwijderd
Klik daar => hier dus :)
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:33 ]