ok tnx, en hoe vind ik zo iets op google. heeft nog een speciale naampokeran schreef op 04 januari 2004 @ 18:43:
ja daarmee kan je mp3's mee luisteren in de auto via het cassettedeck.
je kan zo'n cassette ding overal halen. (mediamarkt om maar wat te noemen)
alleen dat usb power ding kan je niet overal halen,
Deze staat gewoon op mp3cdspeler.nl bij accessoires. Tenminste alleen dat bandje... Die heb ik daar ook besteld.
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=112
Die oplader (?) voor de auto, die heb ik ooit gezien op internet, maar waar? 'k Heb geen flauw idee...
Die oplader (?) voor de auto, die heb ik ooit gezien op internet, maar waar? 'k Heb geen flauw idee...
tnx het ging alleen om dat bandje overgins, zo een oplader in de auto maak ik zelf wel in elkaar, das het punt niet.barrymossel schreef op 04 januari 2004 @ 22:05:
Deze staat gewoon op mp3cdspeler.nl bij accessoires. Tenminste alleen dat bandje... Die heb ik daar ook besteld.
heb hem gelijk besteld, voor 10E zonde verzend kosten !! kon ik niet twijfelen
Verwijderd
zo'n bandje is wel handig maar ik heb liever een fm transmitter, alleen is die nergens meer te koop, zijn die dingen ook al illegaal in nederland
heb de mijne (fm transmitter) via kennis uit us mee laten nemen.. heb m al tijdje liggen en doe niks mee sinds ik mp3cdplayer in auto heb.. mocht je interesse hebben stuur maar ff kreetje via de email. 
ik draai hier overigens nog steeds prima met 3.290 en Ibead100
mis alleen radiozender weergave/naam (zijn ooit iets van plaatjes voorbij gekomen maar is me nooit gelukt om met proggie in te stellen.. balen dat ie geen rds support heeft.
zijn er nog redenen om over te stappen naar 3.291 of unofficial hogere versies?
las iets over ogg support en playlist? wacht anders nog wel ff op nieuwe officiele versie van de laatste koreaanse versie hiervan.
ik draai hier overigens nog steeds prima met 3.290 en Ibead100
mis alleen radiozender weergave/naam (zijn ooit iets van plaatjes voorbij gekomen maar is me nooit gelukt om met proggie in te stellen.. balen dat ie geen rds support heeft.
zijn er nog redenen om over te stappen naar 3.291 of unofficial hogere versies?
las iets over ogg support en playlist? wacht anders nog wel ff op nieuwe officiele versie van de laatste koreaanse versie hiervan.
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 09:07:
zo'n bandje is wel handig maar ik heb liever een fm transmitter, alleen is die nergens meer te koop, zijn die dingen ook al illegaal in nederland
[ Voor 12% gewijzigd door funrider op 05-01-2004 10:10 . Reden: edit ]
Op de site van Jens of Sweden staat nieuwe firmware, 3.451 en 3.451plus, gauw even uitproberen.
Ik geloof dat die FM-transmitters in Amerika te koop zijn. Dus die kun je ongetwijfeld via internet bestellen. Voor schrale mensen zoals ik is dat veel goedkopere bandje ook een oplossing ;-)
edit:
Wel zie ik in NL (Kelkoo) FM Modulators, maar die moet je helemaal inbouwen. Ook niet echt een ideale oplossing.
Wel zie ik in NL (Kelkoo) FM Modulators, maar die moet je helemaal inbouwen. Ook niet echt een ideale oplossing.
[ Voor 26% gewijzigd door barrymossel op 05-01-2004 14:02 ]
kan je alleen in amerika halen... bezorgen die dingen niet in NL .. ook niet via internet.. legaal i mean 
heb zelf deze: http://www.the-gadgeteer.com/irock-review.html
heb zelf deze: http://www.the-gadgeteer.com/irock-review.html
barrymossel schreef op 05 januari 2004 @ 13:53:
Ik geloof dat die FM-transmitters in Amerika te koop zijn. Dus die kun je ongetwijfeld via internet bestellen. Voor schrale mensen zoals ik is dat veel goedkopere bandje ook een oplossing ;-)
edit:
hoor graag wat nu precieze nieuwe functies zijn t.o.v. 3.290/3.291 
tabasco schreef op 05 januari 2004 @ 12:35:
Op de site van Jens of Sweden staat nieuwe firmware, 3.451 en 3.451plus, gauw even uitproberen.
Verwijderd
ik weet neit of je het al had meegekregen, maar ik heb zelf ook een f/w in mekaar gedraait (v3.450b in het engels met ibead200 gui):funrider schreef op 05 januari 2004 @ 15:08:
hoor graag wat nu precieze nieuwe functies zijn t.o.v. 3.290/3.291
[...]
http://home.hetnet.nl/~gb...rsion3450_ibead200gui.zip
Dat is de i-rock toch? Werkt dat ding nog een beetje, of krijg je toch storingssignalen van andere zenders?en hoe is de kwaliteit [op afstand]?funrider schreef op 05 januari 2004 @ 15:08:
heb de mijne (fm transmitter) via kennis uit us mee laten nemen.. heb m al tijdje liggen en doe niks mee sinds ik mp3cdplayer in auto heb.. mocht je interesse hebben stuur maar ff kreetje via de email.
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:29 ]
Nou, ik zie dus helemaal geen verschil.
Was er ook al een menuutje met auto presets voor radiostations?
Misschien dat dat het is, die radio gebruik ik nl. niet.
En de engelse vertaling van de manual is nog niet on-line en m'n zweeds sucks.
(Hmmm, toch wel handig: alle radiostations worden automagisch gevonden, toch maar eens naar de radio gaan luisteren)
Was er ook al een menuutje met auto presets voor radiostations?
Misschien dat dat het is, die radio gebruik ik nl. niet.
En de engelse vertaling van de manual is nog niet on-line en m'n zweeds sucks.
(Hmmm, toch wel handig: alle radiostations worden automagisch gevonden, toch maar eens naar de radio gaan luisteren)
Verwijderd
Dag mensen, ik heb sinds 5 januari een ibead 200 en ik vroeg me af wat ik volgens jullie moet instellen op het ding of installeren op het ding om het beste geluid en mooiste scherm etc te krijgen.
Roel
Roel
laatste offiecele fimware downen voor ibead200 van ibead.co.kr 
idd ik heb irock fmtransmitter .. pima ontvangst alleen jammer dat ie +/- 10uur p.bat. meegaat tevens "slechts" 4 frequenties. 88.1, 88.3, 88.5, 88.7
waarvan 88.1 en 88.7 pico zijn ivm id&t radio op 88.4
idd ik heb irock fmtransmitter .. pima ontvangst alleen jammer dat ie +/- 10uur p.bat. meegaat tevens "slechts" 4 frequenties. 88.1, 88.3, 88.5, 88.7
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:42:
Dag mensen, ik heb sinds 5 januari een ibead 200 en ik vroeg me af wat ik volgens jullie moet instellen op het ding of installeren op het ding om het beste geluid en mooiste scherm etc te krijgen.
Roel
[ Voor 20% gewijzigd door funrider op 06-01-2004 13:21 ]
Verwijderd
Ik ben dat proggie om m'n firmware te upgraden kwijt, en die link in de startpost werkt ook niet meer. Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om hem ergens te uploaden?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
kijk eens op ibead.co.kr ...Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:48:
Ik ben dat proggie om m'n firmware te upgraden kwijt, en die link in de startpost werkt ook niet meer. Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om hem ergens te uploaden?
Alvast bedankt!
Verwijderd
- hoe doet ie het in de auto?funrider schreef op 06 januari 2004 @ 13:17:
[...]
- max afstand vanaf radio?
Verwijderd
Tuurlijk
btje wazig van me dat ik daar niet aan dacht, maar ik heb em al gevonden
. Bedankt voor je firmware trouwens Dude!
Weet iemand trouwens nog een goede site met i-bead proggies, tweak info etc.? Ben nml een btje lang uit de i-bead scene geweest dus ben niet meer zo up-to-date. Daarbij wil Google wil ook niet echt helpen.
EDIT: Kan iemand misschien ook uitleggen hoe je die playlist functie van de nieuwe firmware gebruikt? Moet je dan zelf een bestandje maken of wat?

Weet iemand trouwens nog een goede site met i-bead proggies, tweak info etc.? Ben nml een btje lang uit de i-bead scene geweest dus ben niet meer zo up-to-date. Daarbij wil Google wil ook niet echt helpen.
EDIT: Kan iemand misschien ook uitleggen hoe je die playlist functie van de nieuwe firmware gebruikt? Moet je dan zelf een bestandje maken of wat?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:17 ]
Nog maar een keertje dan: in de Folder Navigation vink je de nummers die je erin wilt hebben aan met de A-B/rec knop (bovenop), dan komt er een vinkje voor en als je de playlist functie gebruikt zal hij alleen de aangevinkte nummers afspelen. Niet écht een playlist dusVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:41:EDIT: Kan iemand misschien ook uitleggen hoe je die playlist functie van de nieuwe firmware gebruikt? Moet je dan zelf een bestandje maken of wat?
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
Hmz, dat aanvinken kon met de eerdere versies ook al; een btje een zinloze toevoeging dus
.

Verwijderd
nope vroeger waren standaard alle vinkjes "aan" ipv "uit"Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:59:
Hmz, dat aanvinken kon met de eerdere versies ook al; een btje een zinloze toevoeging dus.
ik snap sowieso niet wat je aan een playlist hebt dus mij maakt het geen f

Verwijderd
dan heb je je ibead vast niet via internet besteldVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:53:
hmm zal aan mij liggen maar op die site wordt me nix duidelijk
er is nog geen nieuwe (engelse) f/w voor de ibead 200, dus je zult het moeten doen met de f/w die er nu op staat.
Verwijderd
dank, mja had ik wel, maar ik had nog nergens naar gekeken, ik dacht dat jullie dat net zo goed of beter wisten
Ik heb nog even wat nieuwe foto's gemaakt van de I-Bead 200, wat een prachtding is het ook 

Verwijderd
Is ook een prachtding, alleen ziet dat usb-schuifje er echt vaag uit, verpest het hele design.
Hmmm, ik kan niet echt enthousiast worden over de i-bead 200
( nu ben ik toch wel bevooroordeeld met m'n ibead 100, sindsdien vind ik elke andere mp3speler niet mooi
). Ook wil ik er effe bijzeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad (afkloppen), echt een super ding!!

( nu ben ik toch wel bevooroordeeld met m'n ibead 100, sindsdien vind ik elke andere mp3speler niet mooi
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Ik heb de i-Bead 100, maar liever heb ik die nieuwe... Veel gaver. Leuke extraatjes en vooral dat display met verschillende backlights is leuk. Maar ja, 'k heb al een mp3-speler.
Verwijderd
quote mezelf ffVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:03:
[...]
- hoe doet ie het in de auto?
- max afstand vanaf radio?
krijg ik hier nog antwoord op funrider? je mail werkt namelijk niet (geen response)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 17:34 ]
Verwijderd
Even een probleempje,
mijn ibead onthoud de instellingen niet, elke keer als ik hem oplaad op de computer zijn alle instellingen weg, zoals repeat, volume, SRS/WOW instellingen etc.
hoe kan dat? is daar een oplossing voor?
mijn ibead onthoud de instellingen niet, elke keer als ik hem oplaad op de computer zijn alle instellingen weg, zoals repeat, volume, SRS/WOW instellingen etc.
Heb je toevallig een oude F/W versie, want ik had dat probleem ook met oudere F/W
LOL ik heb dat Play-Konijn icoontje gedownload en op m'n mp3speler geflikkerd, maar wanneer zie je dat kreng eigenlijk
Die hoort voor de nummers uit te hobbelen.-LA- schreef op 12 januari 2004 @ 10:26:
LOL ik heb dat Play-Konijn icoontje gedownload en op m'n mp3speler geflikkerd, maar wanneer zie je dat kreng eigenlijk
Heb je het bestand gewoon op je MP3-Speler gezet of heb je hem wel eerst met een logo editor aan de FW toegevoegd?
sorry heb van jou en nog iemand anders mail gehad.. geen tijd gehad voor response xcuus..
gebruikte m alleen maar in auto.. klonk prima zonder ruis.. zal overigens nog eens proberen .. tot +/- 200meter van auto vandaan ontvangst.. kon zelfs eerst in auto in de straat mn stereo met apparaatje goed ontvangen echt lache..
gebruikte m alleen maar in auto.. klonk prima zonder ruis.. zal overigens nog eens proberen .. tot +/- 200meter van auto vandaan ontvangst.. kon zelfs eerst in auto in de straat mn stereo met apparaatje goed ontvangen echt lache..
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:34:
[...]
quote mezelf ff![]()
krijg ik hier nog antwoord op funrider? je mail werkt namelijk niet (geen response)
Verwijderd
dan is ie dus hartstikke illegaalfunrider schreef op 12 januari 2004 @ 14:42:
sorry heb van jou en nog iemand anders mail gehad.. geen tijd gehad voor response xcuus..
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 18:55 ]
Verwijderd
hier heb ik ook last vanVerwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 22:44:
Even een probleempje,
welke firmware gebruik je?
ik jou niet begrijpen "dadude" ? jij eerst zelf interesse en stuurt emails.. en dan over dit beginnen. Mogen dacht k in nl wel alleen puur binnen klein zendgebied. Heb verschillende soortgelijke apparaten zien staan op nlsitez en ook bijv op 2ehands sites duseh ga nou niet beginne.. 

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 18:54:
[...]
dan is ie dus hartstikke illegaalwat kost dat als ze je betrappen...
Verwijderd
funrider schreef op 13 januari 2004 @ 11:06:
ik jou niet begrijpen "dadude" ? jij eerst zelf interesse en stuurt emails.. en dan over dit beginnen. Mogen dacht k in nl wel alleen puur binnen klein zendgebied. Heb verschillende soortgelijke apparaten zien staan op nlsitez en ook bijv op 2ehands sites duseh ga nou niet beginne..
[...]
Ik heb net de iBead 200 zilver besteld
Beter schieten ze op met bezorgen
Beter schieten ze op met bezorgen
Zeg DaDude is iemand anders hefunrider schreef op 13 januari 2004 @ 11:06:
[...]
ook met een I-Bead 150 en nog zeer tevreden
enige wat ik wel jammer vind, maar dat zal je blijven houden denk ik.
is de snelheid waarmee je skip track doet zeg maar.
je luistert naar liedje1 en je skipt ff naar liedje2, dan heeft hij toch wel ff een korte pauze.
Ik wou dat hij direct overschakelde
is de snelheid waarmee je skip track doet zeg maar.
je luistert naar liedje1 en je skipt ff naar liedje2, dan heeft hij toch wel ff een korte pauze.
Ik wou dat hij direct overschakelde
Verwijderd
Heeft één van jullie misschien de engelse f/w van de ibead 200 voor mij. Een vriend van me heeft in Korea een ibead 200 gekocht en tot zijn verbasing
was deze in het Koreaans. Nu wilde hij graag de engelse versie, maar die staat nog niet op de ibead site.

Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen de 200 zilver. Ik kan wel even kijken of ik de firmware van die van mij kan "rippen" voor je.Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:34:
Heeft één van jullie misschien de engelse f/w van de ibead 200 voor mij. Een vriend van me heeft in Korea een ibead 200 gekocht en tot zijn verbasingwas deze in het Koreaans. Nu wilde hij graag de engelse versie, maar die staat nog niet op de ibead site.
Toen ik nog in de "I-Bead scene" zat had ik eens een perfecte firmware... mooie icoontjes, mooi startup scherm. Maar vooral, je kon het volume tot 33 zetten of zo, of het klonk harder terwijl hij op 30 stond nog. Maar dit is echt al maanden terug, en ik zou niet weten welke versie dat was.. dus wie weet dit? Of wie weet een andere firmware die aan deze eisen voldoet?
( krijg binnenkort een nieuwe accu voor me I-Bead 100, vandaar dat ik hem eindelijk weer kan/ga gebruiken )
( krijg binnenkort een nieuwe accu voor me I-Bead 100, vandaar dat ik hem eindelijk weer kan/ga gebruiken )
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb geen flauw idee. Maar ik begrijp ook niet waarom iedereen zo geobserdeerd is door dat volume. Die is met de standaard (oude) firmware toch hard genoeg? Of hebben jullie allemaal al op minderjarige leeftijd een gehoorbeschadiging opgelopen?
Ik heb het volume nooit hoger staan dan 23!
Jup, het werkt als een USB-stick, dus je kan de bestanden ook weer terughalen.
En ik snap ook niet waarom je het volume hoger dan 30 wilt, vind 27 al erg hard
En ik snap ook niet waarom je het volume hoger dan 30 wilt, vind 27 al erg hard
Verwijderd
Op de fiets met flinke wind heb ik hem ook nog wel eens hard aanstaan, en vooral als ik naar cabaret luister (hele shows) Maar opzich vind ik het volume van nu ook wel prima, maar als je soms een leuk liedje aan hebt staan, kan je hem niet ff zo hard zetten dat mensen die naast je staan hem ook horen.. maja, hoevaak wil je dat nou doenbarrymossel schreef op 20 januari 2004 @ 07:10:
Ik heb geen flauw idee. Maar ik begrijp ook niet waarom iedereen zo geobserdeerd is door dat volume. Die is met de standaard (oude) firmware toch hard genoeg? Of hebben jullie allemaal al op minderjarige leeftijd een gehoorbeschadiging opgelopen?
Ja maar ik heb nu de 3.141 F/W erop staan dacht ik, een oude dus... en daar was Volume 30 nog soms niet hard genoeg nee
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
haha laat het wel ff weten als me nieuwe accu er weer in zit... of ik het nog steeds zo zacht vind
ff paar vraagjes;
1) hoe kan ut dat je oude al dead was?
2) wat kost nieuwe?
3) waar te koop? mp3cdspeler.nl?
4) wie gaat erin zetten en hoe moet dat?
mijnes werkt gelukkig nog prima (ibead100 128mb) maar voor toekomst wel handig om te weten..
2) wat kost nieuwe?
mijnes werkt gelukkig nog prima (ibead100 128mb) maar voor toekomst wel handig om te weten..
NeoGames.nl schreef op 20 januari 2004 @ 22:18:
haha laat het wel ff weten als me nieuwe accu er weer in zit... of ik het nog steeds zo zacht vind
Verwijderd
het wordt wel weer eens tijd dat ze een nieuwe f/w maken. Bij mij loopt hij vrij vaak vast als ik tussen de verschillende srs modi switch. De radio 'mute' soms uit zichzelf en bij het opnemen zitten er soms kleine storingen in (slaat stukje over). Bovendien loopt hij nog wel eens 'spontaan vast'. Het lijkt wel alsof de ibead zijn eigen f/w niet 'aan kan'. Belachelijk eignelijk voor zo'n dure speler. Achteraf gezien had ik liever de iriver 390 gekocht. Toch ongeveer de zelfde klasse speler en die ondersteunt nu ook OGG ... en onze ibeads zullen dat waarschijnlijk nooit kunnen
Ik heb nog nooit die problemen gehad die je aangeeft hoor, hoe lang heb je dit al en met welke F/W precies?
Even kort semi-offtopic vraagje. Wat is een goede zaak om Sennheiser SH-400 oordopjes te bestellen?
Verwijderd
ja hoor, zijn prima!
als je nu dan toch niet die originele oordoppen gebruikt, kun je ze mischien doneren ofsow
?
als je nu dan toch niet die originele oordoppen gebruikt, kun je ze mischien doneren ofsow
Verwijderd
ja, de sennheiser 400 doppen heb ik ook, en buiten dat ik misvormde oren heb en ze soms eruit pleuren zijn het goede doppen, die orginele stonden me totaal niet aan namelijk
Verwijderd
altijd al, maar meer met de nieuwe dan met de oude f/w.Ram0n schreef op 23 januari 2004 @ 15:25:
Ik heb nog nooit die problemen gehad die je aangeeft hoor, hoe lang heb je dit al en met welke F/W precies?
seneisser dopjes kun je volgens mij het beste bij scheer en foppen kopen: 10 euros volgens mij. Dat betaal je ook bij mp3cdspelers.nl maar dan zit je met de levertijden.
De originele zijn kapotVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 18:35:
ja hoor, zijn prima!
als je nu dan toch niet die originele oordoppen gebruikt, kun je ze mischien doneren ofsow![]()
?
Maar ik vroeg wat een goede zaak/winkel is om ze te bestellen, dat de doppen zelf goed zijn weet ik wel.
Verwijderd
seneisser dopjes kun je volgens mij het beste bij scheer en foppen kopen: 10 euros volgens mij. Dat betaal je ook bij mp3cdspelers.nl maar dan zit je met de levertijden.shuogg schreef op 23 januari 2004 @ 21:45:
[...]
De originele zijn kapot.
Maar ik vroeg wat een goede zaak/winkel is om ze te bestellen, dat de doppen zelf goed zijn weet ik wel.
Verwijderd
Ik heb nu ook 1 week mijn Ibead 200. Vind het alleen jammer dat je er zo weinig over kunt vinden op het internet.. Alle firmwares, programmatjes etc zijn gericht op de Ibead 100 en 150 
Dus voorlopig nog ff niks te tweaken helaas
Voor de rest bevalt ie wel supergoed, goeie kwaliteit en nog geen problemen gehad.
Dus voorlopig nog ff niks te tweaken helaas
Verwijderd
Misschien een domme vraag maar kan je die logo's en alles ook op de I-bead 150 aanpassen? 
Ik vind de i-bead 150 trouwens het mooist

Jup, dat kan zeer zekerVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 12:45:
Misschien een domme vraag maar kan je die logo's en alles ook op de I-bead 150 aanpassen?
Verwijderd
Ok gelukkig

ze zullen allemaal 256 kleuren zijn, puur omdat het animated gifjes zijnVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Ok gelukkigmaar hoe zit dat nou het formaat van de images? Van de startpost zie ik dat de opstart plaatjes 126X32 zijn maar deze:
[afbeelding] is 256 kleur? Moeten ze nou allemaal 2 kleurig zijn of is het ok om meerdere kleuren te gebruiken zolang het maar zwart wit is?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Zoek eens naar het programma iBeasResEdit, daarmee kan je de plaajes wijzigen en dan wijst alles vanzelfVerwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Ok gelukkigmaar hoe zit dat nou het formaat van de images? Van de startpost zie ik dat de opstart plaatjes 126X32 zijn maar deze:
[afbeelding] is 256 kleur? Moeten ze nou allemaal 2 kleurig zijn of is het ok om meerdere kleuren te gebruiken zolang het maar zwart wit is?
pwew, dacht bijna dat mijn I-bead 100 de geest had gegeven. Zat in de bus, loopt tie ineens compleet vast. Thuis kon ik gelukkig de resetknop gewoon indrukken, waarna alles het weer deed.
Misschien toch eens de nieuwste FW erop gooien
Toevallig met de radio aan het zoeken prutten? Das een firmware fout ja, op te lossen door reset knop in te drukken, of je ibead in een usb poort te prikken.greatgonzo schreef op 02 februari 2004 @ 12:01:
pwew, dacht bijna dat mijn I-bead 100 de geest had gegeven. Zat in de bus, loopt tie ineens compleet vast. Thuis kon ik gelukkig de resetknop gewoon indrukken, waarna alles het weer deed.
ben een klein beetje de draad kwijt, 3.290 is de laaste FW toch? I-bead site is er niet echt duidelijk in
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).greatgonzo schreef op 02 februari 2004 @ 12:57:
ben een klein beetje de draad kwijt, 3.290 is de laaste FW toch? I-bead site is er niet echt duidelijk in
ok, thanxRam0n schreef op 02 februari 2004 @ 14:46:
[...]
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).
Nog een tweede vraag: Ik maak gebruik van mijn vaders auto, en kan daar niet zo maar een mp3 cdspeler inbouwen. Heb ook al zo'n cassettebandje geprobeerd en daar de ibead op aangesloten, maar mooi geluid heb je niet.
Hoe is de kwaliteit van die FM transmitters? Heb er via marktplaats een paar gevonden, maar verder weinig info. Op Got staan wel wat topics, maar duidelijk is het voor mij nog niet, die gaan namelijk meer over welke te koop zijn, en niet over de kwaliteit
EDIT: na search twee apparaatjes gevonden, de Linex en de Soundfeeder, welke is beter? De Soundfeeder is iig iets goedkoper
[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 02-02-2004 15:33 ]
Zo onduidelijk is de site niet...
1) ga naar www.ibead.co.kr
2) kies 'English'
3) Support > S/W Download
en je bent hier: http://www.ibead.co.kr/inobbs/bbs_list.php?code=e_sw
laatste officiele Engelse versie = 3.291 download
laatste officiele Koreaanse versie = 3.450 of 3.451 (kan download url niet werkend vinden op site.. voor zover iemand Koreaans kan..
Je kunt op het Forum (i-Bead Plaza) daar terecht voor zelfvertaalde versies van de laatste Koreaanse versie.
download Advancedmp3players.co.uk firmware 3.451 english
download G. Blokhuis firmware 3.450 english ibead200 gebaseerd
download JensofSweden.com firmware 3.451 english
exacte verschillen moet je mij niet vragen.. ik ga zelf vanavond uitproberen op mn ibead100.
zie trouwens nu ook een iBead 300 staan damn! Zit ik hier nog met mn ibead 100 .. nah ik ben er nog steeds blij mee en werkt perfect (met 3.290 firmware)
1) ga naar www.ibead.co.kr
2) kies 'English'
3) Support > S/W Download
en je bent hier: http://www.ibead.co.kr/inobbs/bbs_list.php?code=e_sw
laatste officiele Engelse versie = 3.291 download
laatste officiele Koreaanse versie = 3.450 of 3.451 (kan download url niet werkend vinden op site.. voor zover iemand Koreaans kan..
Je kunt op het Forum (i-Bead Plaza) daar terecht voor zelfvertaalde versies van de laatste Koreaanse versie.
download Advancedmp3players.co.uk firmware 3.451 english
download G. Blokhuis firmware 3.450 english ibead200 gebaseerd
download JensofSweden.com firmware 3.451 english
exacte verschillen moet je mij niet vragen.. ik ga zelf vanavond uitproberen op mn ibead100.
zie trouwens nu ook een iBead 300 staan damn! Zit ik hier nog met mn ibead 100 .. nah ik ben er nog steeds blij mee en werkt perfect (met 3.290 firmware)
Ram0n schreef op 02 februari 2004 @ 14:46:
[...]
De site is inderdaad erg vaag, maar we hebben inmiddels al 3.451 (lees de laatste paar pagina's hier eens door voor een link).
[ Voor 1% gewijzigd door funrider op 02-02-2004 15:38 . Reden: edit ]
Zou je je bevindingen vanavond kunnen posten, liefst met duidelijk de verschillen aangegeven en ook wat betreft bugs die je eventueel vind. Ik zou je hier erg dankbaar voor zijn, en ik denk een aantal medetweakers ook.
@funrider, heb je ook al een mailtje gestuurd, maar heb je die I-rock fm transmitter nog? Zo ja, neem ff contact op met me: mail
[ Voor 7% gewijzigd door greatgonzo op 21-03-2005 11:00 ]
*begint met kotsen*
hou het binnen jongen, je kan het
nee ik kan het niet........
wat is die I-BEAD 300 LELIJK zeg, ze zijn er al op achteruit gegaan maar dit is echt.....
dat ze zoiets kunnen bedenken...*gaat nog wel even door met kotsen*

Verwijderd
LINKJE??? Ik zie nix staan!
EDIT:
Laat maar, ik zie het al
x zoveel

lijkt meer op een gasfles/dildo dan een mp3 speler
Adminbreak:
Als je een ontwerp niet mooi vindt, mag dat ook wel normaal en met onderbouwing gezegd worden, en niet met tien miljoen kotssmilies. Dank u.
EDIT:
Laat maar, ik zie het al

lijkt meer op een gasfles/dildo dan een mp3 speler
Adminbreak:
Als je een ontwerp niet mooi vindt, mag dat ook wel normaal en met onderbouwing gezegd worden, en niet met tien miljoen kotssmilies. Dank u.
[ Voor 147% gewijzigd door Kaj. op 02-02-2004 19:16 ]
Even dit:
[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 02-02-2004 19:15 ]
Verwijderd
pff, het gaat er echt niet op vooruit.. ik vind tot noch toe de 150 het mooist, dan de 100 (die ik heb) dan de 200 (die ik ook niet mooi vind) en echt heeel ver daar achter deze 300
Ohw ok.......
Maar zo slecht vind ik het niet eens hoor ik vind de ibead 200 lelijker.
Van mooist naar minst mooi zou ik dan zeggen.
1. ibead 150
2. ibead 100
3. ibead 300
4. ibead 200
(zelf heb ik trouwens de ibead 100)
1. ibead 150
2. ibead 100
3. ibead 300
4. ibead 200
Jeez, kom op zeg, ik vraag een modje nog om expliciet te melden dat je meningen moet ONDERBOUWEN, hij zet het er in fontsize 200 en in knalrood er neer (Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 19:17:
pff, het gaat er echt niet op vooruit.. ik vind tot noch toe de 150 het mooist, dan de 100 (die ik heb) dan de 200 (die ik ook niet mooi vind) en echt heeel ver daar achter deze 300

Zelfde geldt voor jou, wat heb ik hieraan als je het niet onderbouwt?HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:18:
Ohw ok.......![]()
1. ibead 150
2. ibead 100
3. ibead 300
4. ibead 200
[ Voor 29% gewijzigd door sdomburg op 02-02-2004 19:20 ]
Kom zeg moet je tegenwoordig smaak gaan onderbouwensdomburg schreef op 02 februari 2004 @ 19:19:
[...]
Jeez, kom op zeg, ik vraag een modje nog om expliciet te melden dat je meningen moet ONDERBOUWEN, hij zet het er in fontsize 200 en in knalrood er neer (Kaj) en een paar minuten later laat jij meteen zien hoe het niet moet.
[...]
Zelfde geldt voor jou, wat heb ik hieraan als je het niet onderbouwt?

Ja.
Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?
Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?
Omdat je het zelf ook zo enorm goed onderbouwt en rustig zegt zal ik het voor jou even anders doen hè 

HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:18:
Ohw ok.......![]()
1. ibead 150 Mooie strakke vorm. Iets modernet uiterlijk en iets meer gestyled dan de 100.
2. ibead 100 Mooi strak maar niet echt gestyled.
3. ibead 300 Gewaagd uiterlijk eens iets anders en zeker een eyecatcher.
4. ibead 200 Ziet er cheap uit en als een soort speelgoedje.
Verwijderd
Men kan met een aantal feiten onderbouwen waarom dit een lelijk ontwerp is. Ten eerste is het hangertje erg slokjes en kan het bij minimale verstoring al uit zijn vorm worden gebracht of zelfs afbreken. Bovendien is het kleine dopje op de USB-male-aansluiting erg snel kwijt te raken, wat irritatie bij de potentiële consument zal teweegbrengen. Verder lijkt het metalen top stuk direct van een slagroomdrukcapsule afgezaagd. Buiten dit alles om zal het zeer lastig worden deze speler in een zogenaamde "front-side-usb" aansluiting te steken, omdat deze vaak weinig ruimte overlaten. Daarnaast lijken de dopjes meer op de gehoorapparaten van mijn grootvader dan op audio-oordopjes. Waarschijnlijk zullen de meeste ongelukkigen die zich in het bezit van dit apparaat mogen 'prijzen', het gevoel hebben met een melkbus rond te lopen.
Daarnaast wil ik wijzen op Artikel 7 van de grondwet, dat de vrijheid van meningsuiting waarborgt.
Bovendien is enige vorm van dreiging in Nederland niet toegestaan. Derhalve kan de zin "Ja. Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?" niet geaccepteerd worden.
Daarnaast wil ik wijzen op Artikel 7 van de grondwet, dat de vrijheid van meningsuiting waarborgt.
Bovendien is enige vorm van dreiging in Nederland niet toegestaan. Derhalve kan de zin "Ja. Misschien snap je het beter als je een waarschuwing in je mailbox hebt liggen?" niet geaccepteerd worden.
Meeste dingen die je hier noemt zijn praktische redenen dat je het ontwerp niet goed vind. Das makkelijk te beargumenteren en te bediscuseren.
Estetische waardes zijn erg moeilijk te beargumenteren vandaar mijn reactie.
En idd van een mod verwacht je een andere reactie maar helaas
Estetische waardes zijn erg moeilijk te beargumenteren vandaar mijn reactie.
En idd van een mod verwacht je een andere reactie maar helaas
HIDMAN-X schreef op 02 februari 2004 @ 19:56:
Estetische waardes zijn erg moeilijk te beargumenteren, daarom postte ik in plaats daarvan maar 120 kotssmileys.

Meningen over hoe mooi of niet mooi iets is zijn niet te onderbouwen, dat is een kwestie van smaak. En zoals wij allen geleerd hebben: over smaak valt niet te twisten... Misschien moet je een reactie over je smaak achterwege laten, maar bij MP3-spelers is het toch veelal het uiterlijk dat voor veel mensen de doorslag geeft. Discussie gesloten, on-topic geblaat wel geaccepteerd
(voor zover ik iets te accepteren heb, that is)
En misschien heb jij een
Ik hou er niet van om op deze manier zwart gemaakt te worden
[ Voor 19% gewijzigd door HIDMAN-X op 02-02-2004 20:07 ]
Eerwaarde _dude_: aan die laatste zin heb ik geen boodschap, aangezien u hier te gast bent, en u zich als zodanig bij onze gratie op onze servers en forumsoftware begeeft.
Daarom kunnen wij vragen om een gepaste reactie uwerzijds, teneinde andere bezoekers in staat te stellen zich een idee te vormen van het wellicht aan te schaffen apparaat.
Het is amusant te zien dat u zich verwaardigd om Artikel 7 te citeren; datzelfde artikel zou mij ook de vrijheid gunnen u een behoorlijk geschapen mannelijk geslachtsdeel te noemen. Edoch; ik zal dit niet doen, teneinde een poging te doen de vrede nog enigzins te bewaren.
Doorgaans houd ik er niet van om op mijn strepen te gaan staan, echter dwingt men mij hiertoe na het neerzetten van bovenstaande epistels.
Met andere woorden: wij bepalen nog altijd wat en hoe hier op dit forum. Als je je normaal gedraagt, heb je geen last van ons, maar als je lastig wordt, kunnen wij nog een tikje lastiger worden.
Ga geen dingen uitlokken, want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dank voor de aandacht.
Daarom kunnen wij vragen om een gepaste reactie uwerzijds, teneinde andere bezoekers in staat te stellen zich een idee te vormen van het wellicht aan te schaffen apparaat.
Het is amusant te zien dat u zich verwaardigd om Artikel 7 te citeren; datzelfde artikel zou mij ook de vrijheid gunnen u een behoorlijk geschapen mannelijk geslachtsdeel te noemen. Edoch; ik zal dit niet doen, teneinde een poging te doen de vrede nog enigzins te bewaren.
Doorgaans houd ik er niet van om op mijn strepen te gaan staan, echter dwingt men mij hiertoe na het neerzetten van bovenstaande epistels.
Met andere woorden: wij bepalen nog altijd wat en hoe hier op dit forum. Als je je normaal gedraagt, heb je geen last van ons, maar als je lastig wordt, kunnen wij nog een tikje lastiger worden.
Dank voor de aandacht.
Verwijderd
Misschien is een nieuwe topicstart wel een goed idee. Want de I-Bead verdient het om een fatsoenlijk topic te hebben
Deze is trouwens ook veels te beknopt van titel omdat er meerdere I-Bead modellen zijn. Ik heb zelf de 200 en ben daar zeer tevreden mee, de voorgangers zagen er net uit als gewone usbstickjes met lcd.
I-Bead 150 lijkt btw sprekend op mijn Dane-Elec usbstaafje!
Dus ik snap jullie domme gebash van de 200 niet, zeker als hij met beschermhoesje erg strak en modern oogt. Heb al verschillende mensen
zien kwijlen in de trein.
Deze is trouwens ook veels te beknopt van titel omdat er meerdere I-Bead modellen zijn. Ik heb zelf de 200 en ben daar zeer tevreden mee, de voorgangers zagen er net uit als gewone usbstickjes met lcd.
I-Bead 150 lijkt btw sprekend op mijn Dane-Elec usbstaafje!
Dus ik snap jullie domme gebash van de 200 niet, zeker als hij met beschermhoesje erg strak en modern oogt. Heb al verschillende mensen
zien kwijlen in de trein.
Hij was keertje vastgelopen door verkeerde Firmware... en toen wou ik hem resetten wat bij mij alleen vanaf binnenuit kon. ( met speld of zo werkte nietfunrider schreef op 21 januari 2004 @ 13:30:
ff paar vraagjes;
2) wat kost nieuwe?
[...]
Verwijderd
Maar ik snap niet waarom ze nou gaan veranderen? Ik bedoel de i-bead 150 design is mooi en succesvol etc. dus ja ik zou gewoon dezelfde design nemen maar dan verbeteren
Verwijderd
Ja meneer.Kaj. schreef op 02 februari 2004 @ 20:03:
Eerwaarde _dude_: aan die laatste zin heb ik geen boodschap, aangezien u hier te gast bent, en u zich als zodanig bij onze gratie op onze servers en forumsoftware begeeft.
<hr>Met andere woorden: wij bepalen nog altijd wat en hoe hier op dit forum. Als je je normaal gedraagt, heb je geen last van ons, maar als je lastig wordt, kunnen wij nog een tikje lastiger worden.
Dank voor de aandacht.
Zeg, heeft iemand nog nieuwe f/w ofzow?
thnx voor info.
heb overigens gister zelf niet meer 3 firmwares kunnen proberen.. vanavond eindelijk meer tijd!
dus we gaan gewoon weer gezellig ontopic verder
heb overigens gister zelf niet meer 3 firmwares kunnen proberen.. vanavond eindelijk meer tijd!
dus we gaan gewoon weer gezellig ontopic verder
NeoGames.nl schreef op 02 februari 2004 @ 20:31:
[...]
Maar ik krijg nieuwe opgestuurd van mp3cdspeler.nl en dan gewoon ff draadjes aansluiten en dan moet ie het weer doen. ( moest overigens wel 24 Euro betalen ervoor )
Verwijderd
kan iemmand mij mischien helpen met het zoekken van F/W 3.451 (a) die niet gemod is naar i-bead 200 Gui? want, ik kan hem netgens meer vinden
BVD
waarom komt het
altijd zo zwaar negatief over? ik bedoel dak meer dit wil zien
waarom komt het
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 12:32 ]
Verwijderd
Ik heb ff een nieuwe Topic gestart, iBead deel 4:
Klik daar => hier dus :)
Klik daar => hier dus :)
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:33 ]