Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom op Het Grote iBead MP3 Spelers Forum [Deel 4]

Na het iBead 100 deel 1, deel 2 en deel 3 forum, leek het wel weer eens tijd te worden voor een nieuwe topic. Dit forum is echter niet beperkt tot de iBead 100 MP3 speler. Hier kunt u namelijk ook al uw vragen / opmerkingen kwijt over zowel de iBead 100, 105, 150, 200, (300) en eventueel toekomstige types. Ik heb besloten om geen uitgebreide specs te geven over de verschillende spelers, aangezien deze hoofdzakelijk te vinden zijn op de site van iBead Korea.

Een klein overzichtje...

iBEAD 100/105

Afbeeldingslocatie: http://www.ibead.co.kr/english/eng_products/ibead-8-1.jpg
Dit is de eerste speler van iBead. Verkrijgbaar zowel in 128 MB als in 256 MB, respectievelijk de iBead 100 en iBead 105. Momenteel is de iBead 100/105 niet meer te kopen, je zult dan eerder de 150 moeten kiezen.

Meer info over de iBead 100/105

iBEAD 150

Afbeeldingslocatie: http://www.ibead.co.kr/english/eng_products/150M_128MB_1.jpg
De tweede speler, de iBead 150, verschilt niet veel van zijn voorganger. De speler werd gerestyled (goed gespeld..?). Dit nieuwe 'jasje' kwam verschillend aan bij de consument. Sommigen vonden het niks, anderen vonden het een verbeteringen. Maargoed, over smaak valt niet te twisten, dat is wel gebleken :X .

Meer info over de iBead 150

iBEAD 200

Afbeeldingslocatie: http://www.ibead.co.kr/english/eng_products/200_20.jpg
De iBead 200 bleek de eerste echte hardwarematige verbeteringen te bieden. 'Bewapend' met een direct encoding line-in en zeven instelbare backlight kleuren kan deze MP3 speler het opnemen tegen de concurenten zoals de iRiver 3XX T serie. Ook het design van dit spelertje valt wisselend. Handig is dat je het dopje op de USB aansluiting nooit zult kwijtraken; het is een "sliding cab" die je simpelweg naar voren of naar achteren schuift om toegang tot de USB poort te krijgen.

Meer info over de iBead 200

iBEAD 300

Afbeeldingslocatie: http://ibead.co.kr/ad/200-1.gif
[sarcasme modus] Deze prachtige MP3 speler is het kroonjuweeltje uit de iBead serie. Hoewel men nog bezig is met het op de markt brengen van dit apparaatje, is nu al duidelijk dat dit een grote hit zal worden. Technische gegevens zijn nog niet prijsgegeven. [/sarcasme modus]

Meer plaatjes van de iBead 300

Tot slot wilde ik nog vermelden dat iBead spelers biedt met een goede geluidskwaliteit. Omdat bij veel potentiële kopers dit aspect vaak het belangrijkst is. Ik heb de iBead 100/105 vergeleken met een aantal andere spelers, zoals de Han 320 en de bekende iPod. De geluidskwaliteit van de iBead 100/105, en dus waarschijnlijk ook van de iBead 150/200 doet zeker niet onder voor deze spelers. Zeker door de toevoeging van SRS WOW en TB (TruBass) klinkt de iBead vol, helder en ruimtelijk. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :)

Hier kun je de besturing van de iBead 100/105/150 onder de knie krijgen [lange laadtijd!]

L-I-N-K-J-E-S
Nex0r.org
i-Bead.fr.fm (Frans)
iBead-Online.com (Frans)
Mkv25.net/iBead

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is idd wel een beter idee om het een algemeen forum te bouwen aangezien er tog nieuwe ibeads zijn en komen
:D

op het eerste gezicht vond ik die ibead 300 helemaal niks maar nu heb ik er nog maar een keer naar gekeken en ik vind hem tog apart.

zeker met die draaiende usb.

groet

ibead 200 bezitter :9~ :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie startpost! Ik vind tot noch de 150 het mooist, maar ik vind mn 100 ook best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-Bead zou wat mensen van Mpio moeten inhuren om een Mooie Mp3speler te maken, de enige die ik een beetje mooi vind van de I-Beads is de 150.
Maar men zegt dat ze wel goed klinken, wat natuurlijk ook zeer belangrijk is, ookal heb ik hierzelf mijn twijfels bij, dit komt door de Specs: 2x 5 Mw :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayhova heeft wel gelijk!
die dingen beginnen al aardig op digitale tampons te lijken! (no offence vrouwelijke mede tweakers!)

waarom moet alles zo snel veranderen? of is deze 300 er om schaduw te leggen over de ( toch wat mislukte) 200?

nog iemmand met F/W 3.451 die'm kan stuuren in msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is er mis met de i200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi, maar ik vraag me oprecht af hoe de I-BEAD 200 klinkt. Als ik de specs zo zie doet deze zeker niet onder voor een IOPS MFP-300 en lijkt zelfs een soort van kopie ervan. In TS staat dat hij de strijd aan zou moeten gaan met de iRiver 3xx T serie, maar is er nog wel sprake van een strijd?

Persoonlijk vind ik dat hij qua geluidskwaliteit de iRiver toch makkelijk voorbij moet kunnen gaan. Immers, de strijd moet niet meer met de 3xx T geleverd worden, maar met de 590T etc.

Iemand hier duidelijkheid over? En voegt het SRS nou echt iets toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het uiterlijk, bij mij ( en een hoop anderen natuurlijk) een mening :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Mooi nieuw topic.

Na mijn eerdere post over het testen van de laaste firmware voor mn ibead (100 128mb)
ben ik tot de conclusie gekomen dat sommige versies van 3.450/3.451 niet werken (Gblokhuis - blauwscherm zonder beeld, Jensofsweden) en eentje wel werkt (Advancedmp3players) maar niet stabiel bij instellen radiozenders door te switchen zenders blijf hij de 2e keer hangen. Mijn tip: blijf bij versie 3.291 -- enige grote nadeel blijft tikken bij radiozenders (vooral te horen bij praatzenders vanwege stiltes) kan me niet herinneren dat dit bij oude versies van voor 3.290 waren.. misschien toch maar weer es terug stappen naar good old 3.221 nah.. die heeft weer geen 20radio presets geloofk. wordt tijd dat er een stabiele Engelse versie wordt gelanceerd met goeie radio.

laatste officiele Engelse versie = 3.291 download

laatste officiele Koreaanse versie = 3.450 of 3.451 (kan download url niet werkend vinden op site.. voor zover iemand Koreaans kan..

Je kunt op het Forum (i-Bead Plaza) daar terecht voor zelfvertaalde versies van de laatste Koreaanse versie.

download Advancedmp3players.co.uk firmware 3.451 english
download G. Blokhuis firmware 3.450 english ibead200 gebaseerd
download JensofSweden.com firmware 3.451 english
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:42:

nog iemmand met F/W 3.451 die'm kan stuuren in msn?

[ Voor 9% gewijzigd door funrider op 04-02-2004 10:17 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind die 300 stiekum wel mooi, hij lijkt een beetje op een speler van samsung die in tijdje geleden in een ander topic gepost werd

Afbeeldingslocatie: http://www.mpsale.co.kr/review/images/yp-55/006.jpg

En die vind ik er dus echt wel geil uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Snap niet dat er zo zwaar getrokken wordt aan het uiterlijk van dta apparaatje. Het gaat toch vooral om de specs? Formaat, geluidskwaliteit, geheugen etc. etc.?

Als jij vertelt aan al je lieve vriendjes en vriendinnetjes beginnen ze echt wel spontaan te ejaculeren als jij vertelt wat er allemaal met die schatjes kan! En in die zin is de iBead 200 nog steeds de beste (wellicht de 300 als de specs bekend zijn). Zelf heb ik de iBead 100 en zou dolgraag een 200 of 300 willen. Maar ja, cashflow problem ;)

Alleen wel vervelend dat hoe meer nieuwere versies er komen, hoe minder aandacht ze zullen besteden aan firmware voor de wat oudere modellen, zoals die van mij :(

Ach, we zien wel weer! Mijn apparaatje werkt prima en heb er niks over te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het zit 'm erin dat er zoveel spelers zijn met dezelfde specs, het uiterlijk kan dan zeker de doorslag geven. Ik bedoel, ik ga geen MP3-speler kopen die ik echt lelijk vind als ik ook een andere kan kopen die hetzelfde kan en met een beter uiterlijk!

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ronde mp3spelers zijn gewoon lelijk. De mobiblue vind ik dan wel weer superstrak:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3players.co.uk/site/images/products/gallery/dah1000/perspective_lrg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3players.co.uk/site/images/products/gallery/dah1000/rotate3_lrg.jpg

echt zelden zo'n goed design gezien, alleen de specs zijn wat mager (1x aaa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die nieuwe ibead 300 qua vorm veel weghebben van die agio f008

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:29:
ik vind die nieuwe ibead 300 qua vorm veel weghebben van die agio f008

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=187
\

jah ze zijn beiden rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Nu nog een trilfunctie en de meiden gaan massaal hem kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I feel good! bzzbzzbzzbzzbzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Er is een officiele firmware gereleased:

bekijk hier: download 3.451 official English

download link hier: download 3.451 official English

Dit is de informatie die ze erbij zetten: "This is 8th firmware for ibead 100 / 150 models and it cleared most of small bugs and upgraded stability".

Lekker kort.. wat is nieuw in firmware.. tjah voor kenners.. playlist e.d maar toch kleine moeite om even te vermelden lijkt me zo.. 8)7
ga vanavond deze meteen erop zetten ;)

---

zie trouwens net dat exacte dezelfde files zijn als die van Advancedmp3players.. overigens las ik op het ibead.co.kr forum plaza dat iemand anders geen problemen had gehad met deze versie.. ik zal dus nog wel een keer proberen of ik niet weer die radiobug krijg.. :?

[ Voor 19% gewijzigd door funrider op 06-02-2004 10:13 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de link is trouwens verkeerd op de site; het moet

http://ibead.pooding.com/inobbs/data/e_sw/firmware(3.451)_english.zip

zijn

daar snap ik dus nix van: brengen ze een nieuwe versie uit en dan hebben ze nog steeds geen a-b rec menuutje zoals bij de koreaans 3.450b. Er is geen enkel verschil.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan deze bij de startpost: http://mkv25.net/ibead/
Een i-Bead forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een f/w in mekaar gedraait. Alleen het hoofdmenu is af, de rest is hetzelfde als mijn ibead200 conversion.

Download hier

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~gblokhuis/FW3450.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Kan je een f/w voor de I-bead 200 ook op een 100 gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DE_Michiel schreef op 09 februari 2004 @ 08:24:
Kan je een f/w voor de I-bead 200 ook op een 100 gebruiken ?
nope, maar ik heb alleen de gui gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Heb net de Sennheiser MX500 gehaald, en het klinkt echt super... eindelijk goede diepe bass. Zonder dat de oordopjes raar gaan trillen e.d. zoals met die standaard I-Bead dingen.

Dit zijn ze voor wie het nog niet weten ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.superfi.co.uk/images/MX500lg.jpg
Klik!

[ Voor 11% gewijzigd door NLuna op 14-02-2004 16:55 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoGames.nl schreef op 14 februari 2004 @ 16:53:
Heb net de Sennheiser MX500 gehaald, en het klinkt echt super... eindelijk goede diepe bass. Zonder dat de oordopjes raar gaan trillen e.d. zoals met die standaard I-Bead dingen.

Dit zijn ze voor wie het nog niet weten ;) :

[afbeelding]
Klik!
leuke dingetjes, maar blijf het een nadeel dat je dan geen koort meer hebt, vind het nu toch wel erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Idd.. dat is het nadeel ervan.... maarja boeie :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het halskoord aan de standaard dopjes is gewoonweg fantastisch! Het geluid is niet zo goed maar het koordje is zooo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het koortje staat oh zo lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kunt je ibead ook gewoon aan een keycord vastmaken, alleen is de aansluiting vaak net iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 01:02:
je kunt je ibead ook gewoon aan een keycord vastmaken, alleen is de aansluiting vaak net iets te groot.
mwah, dat ziet er toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Fake
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09-2021
Kan er iemand is een stukje met de voice record optie opnemen? Ik ben dit nog niet in de forums tegengekomen (of ik heb het gemist). Ik wil graag de kwaliteit horen. Geef wel aan welke I-Bead, welke bitrate en de afstand van de opnamebron... Ik wil een I-Bead 200 gaan aanschaffen, maar dan wel voornamelijk voor deze optie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake Fake schreef op 15 februari 2004 @ 14:01:
Kan er iemand is een stukje met de voice record optie opnemen? Ik ben dit nog niet in de forums tegengekomen (of ik heb het gemist). Ik wil graag de kwaliteit horen. Geef wel aan welke I-Bead, welke bitrate en de afstand van de opnamebron... Ik wil een I-Bead 200 gaan aanschaffen, maar dan wel voornamelijk voor deze optie....
zal wel ff wat (onzin) voice'jes uploaden, ogenblikje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok hier 2 voorbeeldtjes:

http://www.solcon.nl/luinstra/got/V001.WAV
http://www.solcon.nl/luinstra/got/V007.WAV
deze 2 dingetjes zijn allebei van een half metertje (maximaal) opgenomen op de standaart bitrate (weet ff niet welke, als je wil wil ik wel kijken, ibead ligt boven) en opgenomen met de ibead 100.

offtopic:
ik d8, doe het maar ff in een nieuwe post, zie je misschien beter dat ik 'weer' iets heb gepost :P

edit: en nee, ik ben het niet die je hoort :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 14:34:
ok hier 2 voorbeeldtjes:

http://www.solcon.nl/luinstra/got/V001.WAV
http://www.solcon.nl/luinstra/got/V007.WAV
deze 2 dingetjes zijn allebei van een half metertje (maximaal) opgenomen op de standaart bitrate (weet ff niet welke, als je wil wil ik wel kijken, ibead ligt boven) en opgenomen met de ibead 100.

offtopic:
ik d8, doe het maar ff in een nieuwe post, zie je misschien beter dat ik 'weer' iets heb gepost :P

edit: en nee, ik ben het niet die je hoort :P
Klinkt vrij goed :o

Moest je diegene die ik hoor nou echt als een debiel zo schreeuwen? :| :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 14:36:
[...]

Klinkt vrij goed :o

Moest je diegene die ik hoor nou echt als een debiel zo schreeuwen? :| :D
Haha ja we waren een btje kansloos bezig op school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou zeggen, neem ff een muziekje op van de radio i.p.v. de dorpsgek ... volgens mij geeft dat een beter beeld [maximaal is 48 kbps *.wav trouwens]

trouwens, als de fm radio langs de microfoon kan worden geleid, waarom kunnen ze op die manier ook niet eenvoudig een line-in voor de ibead maken? laatst nog een geinig experimentje mee gedaan: m'n stereo op z'n hardst gezet (een krachtige marantz) en dan met de line-out van de stereo naar m'n ibead die op voice recording stond :) ok de kwaliteit was bagger, maar ik hoorde muziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb begin januari een Ibead 200 aangeschaft, en het apparaatje bevalt me uitstekend. Het geluid van de oordopjes is goed genoeg, en hoewel ik dacht dat ik dat halskoord nooit zou gebruiken, is ook dat best handig, bijvoorbeeld onder een jas of trainingsjack.

Over de recordingkwaliteit; jammer dat die maar tot 128kbit gaat; ik zou graag 160 gehad hebben. Ik heb er al wat mee opgenomen op 128 kbit en dat klinkt goed (Niet online). Natuurlijk is er wat getik als je het apparaat tijdens het opnemen vasthoudt; vanwege vingergeluid.

Wat me verder opviel;
  • Het lijkt erop alsof het voor linkshandigen gemaakt is. :) Vanwege de positie van het draaiwiel.
  • Zeer zuinig; ik doe zeker een uur of 12-14 met een keer opladen; daar wordt dus niet over gelogen.
  • Het hoesje is handig; voorkomt zeker beschadigingen. Nadeel is dat je de volume- en play/pauzeknoppen dan niet meer goed voelt. Daar krijg je wel handigheid in, trouwens. Maar het viel me op.
  • De randomizer niet helemaal van Winamp-kwaliteit. Af en toe wat irritant om bepaalde nummers vaker te horen als andere.
Nogmaals; ik ben er zeer tevreden over. Zeer handzaam, handig en nuttig apparaat met goede geluidskwaliteit. Ook het volume is ruim voldoende. Ik heb mijn volume meestal op 2/3 staan, als ik in een rumoerige omgeving ben ga ik omhoog naar 24/30. 't Apparaat kan hard genoeg.

Wat ik wel nog graag wil weten: Er is genoeg edit-software voor de modellen 100/150 te vinden, maar waar kan ik tools en F/W vinden voor de 200? (En dan niet op die onoverzichtelijke .co.kr site)

-Hiig

[ Voor 20% gewijzigd door Hiigara op 17-02-2004 14:40 ]

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3cdspeler.nl heeft meer i-beads nu!!!! :o 256MB versie en 512MB versie van i-bead 150 erbij

Ik ga misschien de I-bead 256MB versie aanschaffen, hijs maar 26 euro duurder van de 128MB versie!!!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Fake
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09-2021
Ze schijnen bij mp3cdspeler vanaf april ook de 512mb versie van de I-Bead 200 te hebben. Prijs nog onbekend...

Heeft er nog iemand wat voorbeeld samples van de voice record functie van de I-Bead (zie de post van 15 febr) Reacties waren wat magertjes... Het zou mooi zijn als iemand bijvoorbeeld even een stukje opneemt terwijl ie langzaam van de speler wegloopt.... wel praten natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Is er al een firmware die om kan gaan met variabele bitrates? Heb nu namelijk een grote Mp3 van een uur... alleen als ik die ga afspelen gaat het per seconde steeds 3 seconde verder zeg maar. Althans dat zegt ie, maar de muziek klinkt wel gewoon normaal. Maar als ik probeer verder te skippen in die track, dan klopt er ook niks van. Dan zegt ie dat ie al 10 minuten verder is, terwijl er net 1 minuut voorbij is bijv. maar in Winamp geeft ie geen enkel probleem dus ik vind het een beetje raar.

Verwijderd

Firmware upgraden...

blijkbaar lukt dat bij de rest van jullie dus wel, maar ik blijf hiermee problemen hebben. Ik heb de ganse cd al geinstalleerd, ook kan ik zonder problemen bestanden erop zetten. Maar als ik dus de play button inhoud en connect, dan gebeurt er hoegenaamd niets.

Als ik dan de "firmware update" uitvoer, vindt windows het aparaatje plots wel, maar vind de juiste drivers niet. Handmatig de driver map op de CD aanduiden helpt ook al niet. Zijn er nog mensen die hier een probleem mee hebben? Want dit is echt kut. De mogelijkheid om de firmware aan te passen en te upgraden is net hetgeen wat mij overtuigd heeft om dit apparaatje te kopen! :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 00:28:
Firmware upgraden...

blijkbaar lukt dat bij de rest van jullie dus wel, maar ik blijf hiermee problemen hebben. Ik heb de ganse cd al geinstalleerd, ook kan ik zonder problemen bestanden erop zetten. Maar als ik dus de play button inhoud en connect, dan gebeurt er hoegenaamd niets.

Als ik dan de "firmware update" uitvoer, vindt windows het aparaatje plots wel, maar vind de juiste drivers niet. Handmatig de driver map op de CD aanduiden helpt ook al niet. Zijn er nog mensen die hier een probleem mee hebben? Want dit is echt kut. De mogelijkheid om de firmware aan te passen en te upgraden is net hetgeen wat mij overtuigd heeft om dit apparaatje te kopen! :?
als je de PLAY button in houd en hem in de USB poort plugt, zal hij (alleen!) de eerste keer drivers installeren voor de iBead Recovery, windows ziet het dan als een ander apparaat dan wanneer je de PLAY button niet in hebt gedrukt. Dus moet je ook eerst windows drivers installeren (de eerste keer dan) voor de iBead Recovery modus. Druk dus eerst je Windows CD erin als hij zegt 'nieuwe hardware gevonden'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:48:
[...]

als je de PLAY button in houd en hem in de USB poort plugt, zal hij (alleen!) de eerste keer drivers installeren voor de iBead Recovery, windows ziet het dan als een ander apparaat dan wanneer je de PLAY button niet in hebt gedrukt. Dus moet je ook eerst windows drivers installeren (de eerste keer dan) voor de iBead Recovery modus. Druk dus eerst je Windows CD erin als hij zegt 'nieuwe hardware gevonden'.
Wel, dat lukt nu idd... maar vanaf ik de update uitvoer, vindt hij weer een nieuw device (I-BEAD Multi Player) en wilt hij dat ook nog eens installeren en bij die installatie loopt het altijd mis. Gebruik winXP, dus heropstarten na de installatie van de Recovery zou niet nodig moeten zijn voor ik kan updaten en om de windows CD vraagt hij niet. Hij vindt vanzelf nodige drivers.

Verwijderd

Topicstarter
wat voor foutmeldingen krijg je precies dan? (Print Screen plz...)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 14:39:
wat voor foutmeldingen krijg je precies dan? (Print Screen plz...)
http://users.pandora.be/weedpecker/ibead/ibead1.jpg
http://users.pandora.be/weedpecker/ibead/ibead2.jpg

Bij deze voorbeeldjes heb ik nu de automatische installatie gedaan, maar ook de handmatige waarbij ik de drivers op de cd rom aanduid, geeft een foutmelding. Dan blijft het iBead update programma nog een tijdje opstaan en geeft dan ook een foutmelding. Op mijn iBead zie ik constant een klein laptopje, dat niet weggaat. Ik vind het vooral raar dat hij een "nieuw hardware apparaat" vindt vlak nadat de firmware geladen werd.

Verwijderd

ik krijg bij alles wak instaleer te zien dat die drivers niet geinstaleerd kunnen vorden, maar nooit problemen :S

Verwijderd

Topicstarter
wazig, ik heb die problemen nog nooit gehad. Probeer eens een volledig reset met je ibead (was iets van ab rec + PLAY knop tegelijk indrukken) of mail anders even naar RMA

Verwijderd

Kan iemand nog dingen opnemen van de radio en die online zetten? En nog wat van de voice recorder? Iemand? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kerel je moet eerst je cd installeren en daarna hoef je alleen de mp3 speler in de usb poort te stoppe en dingen naar de schijf te copieren.. gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 16:43:
kerel je moet eerst je cd installeren en daarna hoef je alleen de mp3 speler in de usb poort te stoppe en dingen naar de schijf te copieren.. gl
kerel, het gaat over het updaten van de firmware, niet over het gebruik van de iBead als verwijderbare harde schijf. Ik ben niet idioot hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 16:43:
}:O

(volgens mij denkt hij ook nog echt dat hij iets zinnigs zegt ;( )

hier enkele specs van de ibead 300 (vertaald met babelfish vanuit het koreaans dus nogal brak :P )
klik hier
en nog nieuwe plaatjes van de 300
Plaatjes 300

en een vertaling van de laatste koreaanse f/w, staan wat vage dingen in
klik
- Radio government order designation
It will be able to designate a radio broadcast station life in frequency.
ex) 107.7Mhz ---> SBS powers FM (at broadcasting station life marking)
is dat nou RDS? lijkt me toch niet... :?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 20:20 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:02:
is dat nou RDS? lijkt me toch niet... :?
SBS is geen RDS, het zit ook al bij de laatste fw versies ingebakken. Ik heb het ook op mijn ibead 100, maar geen rds hoor (niet dat ik het mis, of zit jij wel de hele tijd met de speler in je hand om de informatie te lezen :) )

Verwijderd

Topicstarter
wat kun je met SBS dan?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hmm, misschien haal ik het door elkaar met SRS, die zorgt voor een beter geluid

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

WoW, die ibead 300 is :9~ :9~ :9~
Hope dat mp3cdspeler um snel heeft, dan kan mijn msi'tje weg:P

offtopic:
@ greatgonzo: kan je ff in het budget printer topic kijken

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
ik zou eerst maar eens kijken naar de iops (met oled display :9 ) of de iaudio 4 (met 126 backlights :9 )
die zijn nog meer :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Niet online
Wat een zure hap dat die UK versie van die site zo ongelofelijk slecht gemaakt is. Ik vind het altijd lastig om 1) te zoeken waar ik moet zijn en 2) dan nog te lezen wat de (bv) nieuwe firmware doet.
Maar goed, als ik het goed begrijp is er dus een nieuwe F/W voor de 200; 3.450b. Met een ID3-editfunctie, folder delete (?), CD-rip-optie, en wat kleine aanpassingen mbt frames voor intro en toetseninstellingen.

Weet iemand waar die f/w's in het UK vertaald worden, en zo ja, waar die te vinden zijn?

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Weet iemand een review van de I-bead 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
check het Engelse forum (Plaza) op ibead.co.kr of kijk/vraag eens bij http://nex0r.org info@nex0r.org na.. die heeft ook een hele zooi ibead firmware download staan maar nu vooral voor 100 en 150.
Hiigara schreef op 28 februari 2004 @ 15:36:

Weet iemand waar die f/w's in het UK vertaald worden, en zo ja, waar die te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier vond ik een officieel koreaans progje om je ibead te 'settingen', kun je via je pc de opties veranderen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
nou, kheb de ibead nu bijna 3kwart jaar en hij bevalt nog steeds goed alleen..
wat stof onder het schermpje en kan iemand mij de nieuwste firmware toezenden ik kom niet wijs uit die koreaanse site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
zucht ;(

ik heb ook al miljoenen keer dit uit moeten leggen maar ach daar gaat ie nog een keer..
1) linksbovenin op de ibead.co.kr kies 'English'
2) kies 'Support'
3) kies 'S/W Download'
4) download firmware voor je ibead .. bijv. 3.451 (ibead 100/150)
http://ibead.pooding.com/...rmware(3.451)_english.zip

overigens had ik dat linkje hier ook al eerder neergezet |:(
DaDude schreef op 07 maart 2004 @ 16:31:
nou, kheb de ibead nu bijna 3kwart jaar en hij bevalt nog steeds goed alleen..
wat stof onder het schermpje en kan iemand mij de nieuwste firmware toezenden ik kom niet wijs uit die koreaanse site...

[ Voor 4% gewijzigd door funrider op 08-03-2004 11:36 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
vraagje: in Windows Media Player 9 zit zo'n optie dat je muziek direct kan kopiëren naar een externe schijf, dit zou zeer handig zijn voor mij, want dan kan ik mn favo nummers direct uit de bibliotheek slepen naar de Ibead.
Alleen, kan dit? (lijkt mij wel, want ibead wordt toch herkend als externe schijf (:?), maar als iemand zin heeft om dit uit te testen, graag!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan, je kunt je nummers overigens ook gewoon via de explorer erop zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Laatst online: 12-09 10:47
Probleempje:

Elke keer als ik mn Ibead 150 oplaad worden mn ingestelde functies steeds gereset. Dit betekend dus dat ik mn ingestelde radio frequenties steeds opnieuw kan gaan setten, mn SRS instellingen, enz... zeer irritant!

Wie weet wat ik hieraan kan doen, firmware 3.291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
>>> Schopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

is er weer eens een fw update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, al nieuwe dingen voro de ibead 200 ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Ik vind zelf de Ibead 200 niet echt mooi, dat komt door dat achterste verhoging. Daarintegen vind ik de Ibead 150 wel super strak.

MAAR, wanneer komt de Ibead 300 uit. Want ik neem aan dat als die Ibead 300 uitkomt, dat de prijs van de Ibead 150 gaat zakken...

Dus kan iemand mij miss wat info geven (verwachting ofsow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
nog niemand de nieuwe f/w gepost?

Versie 3.451
Changelog:
This is 8th firmware for ibead 100 / 150 models and it cleared most of small bugs and upgraded stability.

Uitbreiding op de ellelange changelog:
- i.c.m. iBead ultime 1.24C kan je je radiostations nu ook namen geven
- Er schijnt nu ook ondersteuning voor playlists in te zitten. Zelf alleen nog niet gevonden
http://ibead.pooding.com/inobbs/data/e_sw/firmware(3.451)_englishyy.zip

[ Voor 8% gewijzigd door The Evil Brain op 04-04-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MentalMatthew schreef op 24 maart 2004 @ 23:54:
Probleempje:

Elke keer als ik mn Ibead 150 oplaad worden mn ingestelde functies steeds gereset. Dit betekend dus dat ik mn ingestelde radio frequenties steeds opnieuw kan gaan setten, mn SRS instellingen, enz... zeer irritant!

Wie weet wat ik hieraan kan doen, firmware 3.291
!!! Ik heb dit dus ook! Updaten heeft het niet verholpen. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:25:
[...]

!!! Ik heb dit dus ook! Updaten heeft het niet verholpen. Weet iemand een oplossing?
Ik heb het inmiddels toch opgelost gekregen...
Heb eerst mn Ibead bestanden (mp3) gebackuped op mn HD.
Toen heb ik alle bestanden op de Ibead zelf verwijderd.
En toen heb ik dus de upgrade gedaan van firmware 3.291 naar 3.451.
En daarna weer alles mn mp3's die ik erop had staan weer terug gezet.
Gelukkig was toen alles weer in orde, ben benieuwd voor hoelang maar toch...

You can try it! :)

[ Voor 7% gewijzigd door MentalMatthew op 09-04-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik zit met een groot probleem.

Mijn Ibead 100 is meegedraaid in de wasmachine, en nu doet hij het niet helemaal meer. Ik denk dat er iets met de firmwire is, want ik kan de accu nog wel opladen, maar hij gaat steeds uitzichzelf aan en uit. Alleen als ik het scroll knopje naar links of naar rechts in houd, dan gaat hij nog muziek afspelen,

dus in princiepe is er niets kappot, Ook herkend mijn computer de i bead ook niet meer, hij vraag om een stmp3410 driver, en heb geen flauw idee wat het betkend

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want als hij echt kappot zou zijn, is dat zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ehm, ik denk toch dat er wél iets kapot is, dat de accu oplaadt zegt natuurlijk niet alles :). En aangezien de pc 'm niet herkent en je dus dat trucje met het scrollwieltje moet doen, zou ik toch zeggen dat er ergens in de ibead een contactje/printplaatje niet helemaal goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 11 april 2004 @ 15:17:
ehm, ik denk toch dat er wél iets kapot is, dat de accu oplaadt zegt natuurlijk niet alles :). En aangezien de pc 'm niet herkent en je dus dat trucje met het scrollwieltje moet doen, zou ik toch zeggen dat er ergens in de ibead een contactje/printplaatje niet helemaal goed zit.
Tja, het zou best kunnen dat je gelijk hebt. Maar hij laadt wel op, en speel ook nog af, dus zo kappot is die niet he ;) IK wil eigenlijk alleen heel graag weten wat ik nu precies moet doen, want als ik hem in de pc stop vraagt hij om die stmp drivers, en die kan ik nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ik weet niet waar je hem gekocht hebt, maar anders zou je hem ook even naar de winkel terug kunnen brengen en vragen of ze hem even willen nakijken. Drivers weet ik zo snel niet, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen op www.google.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat je onder Windows 2000, minimaal SP3 nodig hebt? Klopt dit?

Geldt dit alleen voor de firmware update of ook voor het "mass storage apparaat"?

Edit: Het gaat om de ibead 200

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Mijn I-Bead is meegegaan in de was :( :(
hij gaat nu wel aan, maar valt dan weer uit....
dat wordt weer een nieuw :( ik was er supertevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van I-bead staat zo'n jofele USB oplader die je gewoon in het stopcontact kan prikken.
Nu ga ik volgende week op vakantie, dus dan is zo'n ding wel erg makkelijk.
Weet iemand waar die te koop is, ik heb namelijk helemaal niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Hij doet het nu wel, maar volgens mij is de accu/batterij kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 11:32:
Op de site van I-bead staat zo'n jofele USB oplader die je gewoon in het stopcontact kan prikken.
Nu ga ik volgende week op vakantie, dus dan is zo'n ding wel erg makkelijk.
Weet iemand waar die te koop is, ik heb namelijk helemaal niets kunnen vinden.
Je kan bij www.mp3cdspeler.nl er wel eentje bestellen bij een nieuwe mp3 speler, maar ik denk dat ze ze ook wel gewoon verkopen. Stuur ze eens een mailtje zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Ff een kickje. Godverdomme wat baal ik. Vandaag naar school gefietst. Zoals gewoonlijk luisterend naar de Ibead die ik 1 jaar geleden heb gekocht. Kom ik op school, kijk ik: fuck, een zwart plekje in m'n display. Na iets beter kijken kwam ik erachter dat er een barst ofzo in zit. Flink balen dus. Net de faktuur erbij gepakt: Faktuurdatum: 05-05-2003. FUCK :(

Gelukkig speelt hij nog af, maar dit is niet leuk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Hé misschien wil je mijn schermpje wel hebben :D
mijn batterij is namelijk naar de klote, maar mp3cdspeler heeft nog niet gereageerd op eventuele levering van nieuwe batterij.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

benchMarc schreef op 11 mei 2004 @ 14:31:
Ff een kickje. Godverdomme wat baal ik. Vandaag naar school gefietst. Zoals gewoonlijk luisterend naar de Ibead die ik 1 jaar geleden heb gekocht. Kom ik op school, kijk ik: fuck, een zwart plekje in m'n display. Na iets beter kijken kwam ik erachter dat er een barst ofzo in zit. Flink balen dus. Net de faktuur erbij gepakt: Faktuurdatum: 05-05-2003. FUCK :(

Gelukkig speelt hij nog af, maar dit is niet leuk ;(
Schrale troost, maar je had zowieso geen geld/nieuwe gehad, een barst valt niet onder de garantie ben ik bang

[ Voor 14% gewijzigd door greatgonzo op 11-05-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ik zit eigenlijk te denken om weer een nieuwe MP3speler te kopen, ipv mijn huidige MPman F50, die toch een beetje oud en low-featured is :). Maarrrrrr, is de Ibead 256 MB een beetje goede koop, of is misschien de MSI Megastick iets? In dat topic staat dat dat ding een leuke speler is, maar geen geweldige kwaliteit levert (wat je ook mag verwachten door de prijs). Is de Ibead wél van goede kwaliteit (niet alleen geluid, maar ook qua behuizing etc.)? :?

Oftewel: ervaringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
De Ibead is naar mijn mening echt een hele goede mp3speler, hangt nooit vast (nog nooit in een jaar bij mij) is licht, backlight is mooi, tuner is goed. Knoppen zijn niet van plastic ed (voelen niet zo aan)
ik heb dan wel de ibead 150 256 mb

geen software nodig...
batterij lijkt wel niet op te gaan...

een nadeel:
Hij is té licht waardoor je vergeet dat je hem om hebt of in je broekzak zit en dan zit ie in de wasmachine, apparaatje doet het nog alleen de batterij is kapot... helaas.

ik wil nu voor een andere mp3speler gaan omdat 256 mb me toch iets te weinig is..
maar voor de rest zou ik hem zeker kopen, en bij mp3cdspelers doen die hebben perfecte service... bieden mij nu een nieuwe aan voor 40 euro korting omdat mijne de was is meegegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Als je voor 256 MB wil gaan zou ik zeker de iBead kiezen. Ik heb hem nu zo'n 3-kwart jaar en ik ben er nog steeds heel tevreden mee! Hij is erg makkelijk om te bedienen, de behuizing kan tegen een stootje en je kan lekker lang muziek luisteren. Dat hij erg licht is vind ik alleen maar een voordeel, ik heb hem namelijk de hele dag aan de neckstrap om mijn nek hangen! Geweldig apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Ram0n schreef op 11 mei 2004 @ 17:07:
Als je voor 256 MB wil gaan zou ik zeker de iBead kiezen.
want..., de 128mb versie is slecht ofzo? :P (hoe bedoel je deze zin, dus ;))

en de batterij? Hij gaat dus niet snel op? En ook niet kapot? (behalve dan tijdens de was ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
The Evil Brain schreef op 11 mei 2004 @ 17:38:
[...]

want..., de 128mb versie is slecht ofzo? :P (hoe bedoel je deze zin, dus ;))

en de batterij? Hij gaat dus niet snel op? En ook niet kapot? (behalve dan tijdens de was ;))
nee de 128mb versie is in principe hetzelfde alleen wat weinig ruimte, betaal dan wat meer voor wat ruimte, de batterij gaat niet kapot, de batterij kan ongeveer 14 a 16 uur mee, en de Ibead laadt op dmv de usb poort dus als je nieuwe liedjes erop zet is hij weer helemaal volgeladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
greatgonzo schreef op 11 mei 2004 @ 16:14:
[...]

Schrale troost, maar je had zowieso geen geld/nieuwe gehad, een barst valt niet onder de garantie ben ik bang
Ik snap niet hoe het kan gebeuren. 1 jaar lang nix mis mee. Ben er altijd super zuinig op, dat ding kan ook niet knakken ofzo tijdens het fietsen, want hij zit alleen met die clip vast. Toch zit er een barst in. Kan niet begrijpen hoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
misschien een sleutel(hanger) die hem beschadigd heeft? :? Had ik zelf ook een keer met m'n oude telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Nope. Ik had em gewoon geklikt aan die dingen die aan je broek zitten waar normaal je riem omheen moet. Altijd gedaan, en nu opeens was ie stuk? Snap gewoon niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ik ben het dopje van m'n ibead 150 kwijt (waar de usb aansluiting onder zit zeg maar), kan je die nabestellen ofzo?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jojk schreef op 11 mei 2004 @ 23:27:
Ik ben het dopje van m'n ibead 150 kwijt (waar de usb aansluiting onder zit zeg maar), kan je die nabestellen ofzo?
Ik zoek dr 1tje voor mn iBead 100.. Maybe tijd voor een IA (inkoopactie)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 23:39:
[...]

Ik zoek dr 1tje voor mn iBead 100.. Maybe tijd voor een IA (inkoopactie)? ;)
Ruilen tegen je glasplaatje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ik zoek nog een oude batterij...

ik proef opkoop van kapotte Ibead :D
dan is al weg:

dopje
glasplaatje
batterij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op 12 mei 2004 @ 07:18:
[...]
Ruilen tegen je glasplaatje? :P
neu :P
DaDude schreef op 12 mei 2004 @ 19:01:
ik zoek nog een oude batterij...

ik proef opkoop van kapotte Ibead :D
dan is al weg:

dopje
glasplaatje
batterij :D
ik bied 2,50 voor je dopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

offtopic:
haha ik bied een complete i-bead 100 aan, perfecte staat :)

voor onderstaande

tom at hildenbrant.demon.nl

maak er wel gelijk een v&a van :P

[ Voor 36% gewijzigd door PnD op 13-05-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
PnD schreef op 13 mei 2004 @ 00:21:
offtopic:
haha ik bied een complete i-bead 100 aan, perfecte staat :)
Moet ie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Heb inmiddels meer dan jaar een I-Bead 100 - 128MB. Nog steeds heeeel tevreden ermee. Run nog steeds firmware 3.291 (nog niet veel positief gehoord over 3.251).
Mis alleen een RDS functie op mn ibead en jammergenoeg in der tijd niet snel een 256mb versie beschikbaar dus maar de 128mb gekocht.. voor hardlopen is perfect en van en naar mijn werk.. gebruik de radio heeeel veel. Alle 20 staan ingeprogrammeerd en switch regelmatig. Klinkt over het algemeen super (regio Drechtsteden/Rotterdam) 8)

Heb net eergister mn 2e accessoire gekocht (had al zo'n clip/tasje) een oplader.
Nu vroeg ik me af hoelang deze moet opladen voordat de accu weer vol is? Niets vernomen van mp3cdspelers.nl Waarschijnlijk zelfde tijd als op USB/PC of niet?
2 uur = half vol / 3 uur = vol. :?

Mijnes speelt overigens niet meer 12/14 uur volgens mij.. zal ergens rond de 8/10 uur zijn. ;) nog genoeg vind ik :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste