Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al de rode ibead 150 gezien op www.mp3cdspeler.nl?
hij is natuurlijk 256 mb en 10 euro goedkoper dan de grijze namelijk €159
als ik deze foto bekijk lijkt hij wel een beetje super goedkoop:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/505_1.jpg

maar als ik dit zie is dat rode/zilvere tog wel :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/505_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/505_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/505_4.jpg

heeft iemand deze of heeft iemand deze gezien? wil die dan ff posten of dat rode inderdaad zo mooi is als op die foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:59:
iemand al de rode ibead 150 gezien op www.mp3cdspeler.nl?
hij is natuurlijk 256 mb en 10 euro goedkoper dan de grijze namelijk €159
als ik deze foto bekijk lijkt hij wel een beetje super goedkoop:
[afbeelding]

maar als ik dit zie is dat rode/zilvere tog wel :9~
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

heeft iemand deze of heeft iemand deze gezien? wil die dan ff posten of dat rode inderdaad zo mooi is als op die foto's...
Ik vind dit mooier: ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/429_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/429_2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door rjongen op 20-05-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Die ziet er echt zeer strak uit :D Imho het beste model van de I-bead reeks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 15:37

PnD

like in Pinda ^_^

das inderdaad samen met de 100 duidelijk de mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
Waar staat het serienummer ergens :? Is dat gewoon dat witte stikkertje wat je ziet als je de dop eraf haalt? Op inet kon ik er nergens iets over vinden. En dan vraag ik het maar hier voordat ik hem moet openschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen, whazzup!
M'n 1 jaar oude i-Bead is kapot en dus ga ik een nieuwe kopen.
Waarschijnlijk een rode i-Bead 150, vinnem strak :)
Ik heb ff naar mp3spelers.nl gemaild om te vragen waarom ze geen i-Bead 300 verkopen, ik kreeg het volgende terug gemaild:

Wij slaan de 300 over en gaan voor de iBead 400 deze komt half juni op de markt en heeft USB 2.0 en een kleurendisplay (zoals de IFP 1095 van iRiver) en het design is ook stukker mooier, ik heb er helaas nog geen foto of meer specificaties van.

De 200 blijft wel leverbaar.

i-Bead 400? Omg, daar wist ik nix van, had ook cker niet verw8 dat ie over 2 weken al op de markt zou komen. Weet iemand op dit forum hier meer over?
Ben wel erg benieuwd namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje over de verschillende accesoires bij de I-bead 150 ik hoorde namelijk ergens dat er ook een apparaatje bestaat die dient als externe batterij.
En zo ja waar kan je die kopen?
En weet misschien iemand waar je losse apdapters kan krijgen. En als laaste, ik heb nog steeds m'n oude orginele oordopjes maar ben hier niet echt te vreden over, hebben jullie misschien ervaring of handige tips??

groeten ouke!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Ouke, kijk eens naar sony oordopjes met een rubbere uitstulpsels. Zij blijven goed en de oren zitten en leveren een mooie bass. Mocht je echter voor het echte werk willen gaan, neem dan geen oordopjes maar ga voor de Sennheiser PMX60. Deze heb ik nu en ze bevallen me goooeeeed. Prachtig zuiver geluid en het zit prima. Het zijn echter geen oordopjes maar zo'n nek-koptelefoon. Je moet er dus wel van houden om met zo'n ding op je kop rond te lopen maar het went snel. Zonder mijn koptelefoon mis ik iets van mezelf ;)

Nu even iets anders. Mijn I-Bead heeft het van de week enigsinds begeven. De plug waar de koptelefoon op aangesloten moet worden en van binnen kapot. (het deel in de I-Bead dus).
Nu heeft de jackplug die ik erin steek dus superveel speling en met een hoop gefrot kan ik nog aan 1 kant geluid krijgen. Als de stekker echter iets beweegt is dat weer weg. :( Geen doen dus.
Nu heb ik mijn I-Bead al een dik jaar dus garantie zal er niet meer inzitten. Weet iemand een mogelijkheid om dit makkelijk en goedkoop te laten repareren. Ik ben nl. niet van plan een zak geld voor een kapotte koptelefoonaansluiting mee te nemen en zo'n klus lijkt het mij ook niet om dat te maken. Zijn er trouwens mensen die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van gisteren de I-Bead 200 512MB en het apparaatje is gewoon schitterend. Zeer klein, zeer goede geluidskwaliteit en de radio heeft zeer goede ontvangst.

Alleen vroeg ik me nu af of er niet al nieuwere F/W te verkrijgen was. Op de i-bead site staat niet bijzonder veel voor de 200, wel voor de lagere versies. Weet iemand misschien wat de laatste versie is voor de 200 en zo ja, ook een link daarnaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
- i.c.m. iBead ultime 1.24C kan je je radiostations nu ook namen geven
Kan je de namen van de radiostations ook op het scherm van de IBead weergeven?

J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, je kan het via dat ^^^ proggiej doen, of met ilogo ed zelf logotjes maken en die in de firmware plakken.

maar ff un kick, ik heb nu 1 jaar en 2 dagen deze speler, de i-bead 100....

HEBBE DIE DINGEN UN INGEBOUWDE KLOK OFSOW??!?!?!?!?

hijs namelijk kapot :'(

ik heb mp3spelers.nl al gemailed vorigge week, maar die hebben nix terug gemailed, inmiddels is me garantie dus verlope omda zij me niet terug mailen, ik ga morgen maar es ff een belletje plege....

mijn probleem is trouwens: hij laadt niet meer op, als ik um 3 uur aan de usb hang is de baterij leeg en werkt de speler.. najah, 5 minuuten.

bij 3 verschillende pc's geprobeert, dus daar licht het um niet aan.

als ik hem aan de usb heb hangen zegt dat icoontj dat hij wél is opgeladen. ik dacht eerst aan een corrupte firmware ofsow, maar dat is het ook niet. k'heb alles geformateerd, en geflashed, miets helpt :(

beter heeft mp3spelers.nl nog un batterijtje liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
Ik denk dat ze met de i-bead 400 de T-mode TH-1000 bedoelen. T-mode is blijkbaar de nieuwe naam van I-Bead. Die nieuwe TH-1000 komt uit in Augustus (in Korea) en heeft een full color scherm. Ogg-ondersteuning. USB 2.0 en nog wat dingen (ben niet zo goed in Koreaans ;) )

Even verder kijken dan mijn neus lang is. Dan zie ik dus op de foreign site van i-Bead dat ze de i-Bead 1000 hebben. HDD-based:

MP3 encoding without PC. Direct MP3 encoding with Line-In port.
Lyrics scrolling during playback
Mini USB B port
MP2, MP3, WMA, OGG Playback
Portable USB Hard Disk
About 8hrs continuous playback with about 3 hours recharging
SRS WOW effect(SRS, WOW, TruBass)
Built-in rechargeable Li-polymer battery(880mA)
Diverse OS support for Windows, Mac and Linux
Graphic LCD & GUI(Graphic User Interface)
Firmware upgradeable
200hrs voice recording(MP3 16Kbps, 1.5GB)
User EQ & 5 mode user equalizer
FM stereo broadcasts with auto preset function
Plug-and-Play USB Hard Drive(USB driver is needed only for Window98/SE)
Voice recording/FM Radio recording
Folder navigation
Multi-language support
ID3 Tag scrolling and speed control
Controlling diverse menu
Play list setting
JPEG Image Viewer
Wall paper

http://www.tmode.co.kr/coding/eng/products/products_2.asp

Wordt dus zeker een leuk ding. Hebben hebben hebben!! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
waarom heeft die nieuwe speler van IBead geen Firewire support?? heb je toch wel nodig tegenwoordig voor een HD speler :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 02:32:
jah, je kan het via dat ^^^ proggiej doen, of met ilogo ed zelf logotjes maken en die in de firmware plakken.
mi hoen,

Kan je me uitleggen hoe ik mbv Ultime 1.24C de namen van de radiostations op het scherm van mn iBead krijgen kan? Het is me namelijk niet gelukt.
Op de Tab 'Other', in 'Localisation des programmes' is bij mij alleen de bovenste dropdownbox gevuld, de onderste 2 zijn leeg (zie http://ldeletang.free.fr/IBEAD/iBead_EN.htm). Heb ik nog een ander proggiej nodig om de plaatjes op de speler te krijgen?
Alvast bedankt.

J

PS Spijtig dat je speler stuk is, maar het lijkt me dat je aanspraak kan maken op garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

FYI, zat wat rond te loeren op de Ibead site, en zag dat er een vrij recent Engelse firmware voor de Ibead 100/150 was verschenen. De Franse is nog recenter, maar ik denk niet dat we daar op zitten te wachten :P

Details:
18-08-2004
English Firmware 119.001 for IBEAD100 and IBEAD150
This firmware has Animated UI and 5 games on it.

Linkje:
Engelse 119.001 firmware voor Ibead 100/150
Deze komt gewoon van de Engelse Ibead site, niks aan gemod ofzo, staat alleen op mijn eigen webspace, want die server daar in Korea gaat niet zo hard ;)

Eigen ervaring tot nu toe:
Dit is de eerste firmwareupgrade voor mij na de aanschaf :X
Maar tot nu toe geen problemen met afspelen en instellen, ziet er gelikt uit, de games zijn geinig :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:16
2Dutch schreef op 01 september 2004 @ 02:58:
FYI, zat wat rond te loeren op de Ibead site, en zag dat er een vrij recent Engelse firmware voor de Ibead 100/150 was verschenen. De Franse is nog recenter, maar ik denk niet dat we daar op zitten te wachten :P

Details:
18-08-2004
English Firmware 119.001 for IBEAD100 and IBEAD150
This firmware has Animated UI and 5 games on it.

Linkje:
Engelse 119.001 firmware voor Ibead 100/150
Deze komt gewoon van de Engelse Ibead site, niks aan gemod ofzo, staat alleen op mijn eigen webspace, want die server daar in Korea gaat niet zo hard ;)

Eigen ervaring tot nu toe:
Dit is de eerste firmwareupgrade voor mij na de aanschaf :X
Maar tot nu toe geen problemen met afspelen en instellen, ziet er gelikt uit, de games zijn geinig :)
Hoe heb je de firmware geïnstalleerd? Het lukt mij namelijk niet:

Ik heb de firmware van jouw webspace gedownload en via de setup geïnstalleerd, maar dan vertikt mijn ibead om in recovery-mode gedecteerd te worden. Dus heb ik het weer gedeïnstalleerd en de verbeterde upgradetool geïnstalleerd van de startpost van ibead-topic deel 3 . Dan wordt de ibead wel goed in recovery-mode gedetecteerd, maar ik weet niet wat ik dan uit het zipje moet kopieeren naar de map van de upgradetool om de nieuwe firmware te krijgen. Normaal is dat "resource_3410.bin", maar die zit niet in het zipje.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb gewoon de setup gedraaid die in dat zipje zat, en toen stond er via start>programma's>Ibead multiplayer >firmware update
De ibead werd niet herkend de eerste keer, maar had em 1 minuut daarvoor voor t eerst in mijn laptop geprikt, dus even ibead eruit en erin en toen deed ie het prima.
Heb geen dingen gekopieerd of wat dan ook, alleen "firmware update" gebruikt.
Moet zeggen dat ik ervoor NOOIT firmware geupdate heb, omdat ik het ding meteen in mn jaszak heb gestoken en gebruikt..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
2Dutch schreef op 01 september 2004 @ 15:10:
Ik heb gewoon de setup gedraaid die in dat zipje zat, en toen stond er via start>programma's>Ibead multiplayer >firmware update
De ibead werd niet herkend de eerste keer, maar had em 1 minuut daarvoor voor t eerst in mijn laptop geprikt, dus even ibead eruit en erin en toen deed ie het prima.
Heb geen dingen gekopieerd of wat dan ook, alleen "firmware update" gebruikt.
Moet zeggen dat ik ervoor NOOIT firmware geupdate heb, omdat ik het ding meteen in mn jaszak heb gestoken en gebruikt..
Ik ben erachter wat ik fout deed. Met de nieuwe upgrade-tool hoef je blijkbaar niet meer de iBead in recoverymode (door play-knop ingedrukt te houden) aan te sluiten. Maar gewoon normaal aansluiten, zodat die wordt herkend als usb mass-storage device en een driveletter krijgt, is al goed. Ook weer een vebetering! :)

Grappige spelletjes, ben er alleen nog niet achter hoe ze werken... maar daar kom ik wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Mijne herkent ie toch echt niet :( (ibead-100)
Niet gewoon en niet als recovery device..

[ Voor 47% gewijzigd door PnD op 01-09-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Mr_Blobby schreef op 01 september 2004 @ 16:46:
[...]

Ik ben erachter wat ik fout deed. Met de nieuwe upgrade-tool hoef je blijkbaar niet meer de iBead in recoverymode (door play-knop ingedrukt te houden) aan te sluiten. Maar gewoon normaal aansluiten, zodat die wordt herkend als usb mass-storage device en een driveletter krijgt, is al goed. Ook weer een vebetering! :)

Grappige spelletjes, ben er alleen nog niet achter hoe ze werken... maar daar kom ik wel uit.
Oh dat wist ik niet, maar heb aangegeven dat ik niks hoefde te doen dan <klik> op die firmware upgrade :) Sorry als ik beetje onduidelijk was :)
De spellen geven als eerste een schermpje met uitleg, ff goed lezen (met vergrootglas when needed) en dan maar prutsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PnD schreef op 01 september 2004 @ 17:02:
Mijne herkent ie toch echt niet :( (ibead-100)
Niet gewoon en niet als recovery device..
Heb je toevallig een andere pc waarop je het kan proberen? Of haal de stick er vlak voor het firmware updaten ff uit en dan erin, en dan pas "firmware update"aanklikken, of had je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Heb ik idd allemaal geprobeerd.. zal het morgen op me lappie proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Iemand al de I-Bead Detector uitgeprobeerd?
Het ziet er gelikt uit :9~ :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~grotenb/I-Bead_Detector.gif
Maar bij mij wordt de iBead niet herkend en dus kan ik niet zien wat het programma allemaal doet. De bijgeleverde documentatie is in het rusisch, dus dat helpt ook niet.

Het programma komt hier vandaan. Maar omdat die site erg traag is, heb ik het programma ook even op mijn webspace geplaatst: linkje (1 mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Ik vind het een zeer bizar, grappig en vooral nutteloos tooltje lol

het herkent mijn ibead inderdaad, maar veel toegevoegde waarde heb ik er niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PnD schreef op 01 september 2004 @ 18:30:
Heb ik idd allemaal geprobeerd.. zal het morgen op me lappie proberen
Is het inmiddels gelukt? Niets is zo irritant als het niet werken van je gadgets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Nope's ook op me laptop geen reactie van me i-bead 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PnD schreef op 03 september 2004 @ 18:47:
Nope's ook op me laptop geen reactie van me i-bead 100
Werkt je Ibead nog wel naar behoren dan? Want als geen enkele pc de Ibead ziet :X
Powersaving voor USB apparaten uit staan, gaat het lampje wel even knipperen zodra je em in een USB poort steek? Wordt ie door Windows herkend als schijf?

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 03-09-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

ibead werkt perfect voor de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
  • Laatst online: 04-09 22:23
Ik heb vandaag ook de nieuwe firmware geinstalleerd. Ging prima.
Over de problemen hierboven: bij mij werd hij eerst ook niet herkend door nieuwe installatie programma: na toch een keer via de alternatieve mode de ibead te hebben ingeplugd (dus met play-knop ingedrukt) deed hij het daarna opeens wel. Heb allemaal niet precies bijgehouden wat ik allemaal precies gedaan heb, maar dat zou je in ieder geval kunnen proberen.

Verder wel leuke nieuwe firmware. Vooral dat je nu kunt bladeren door de mappen tijdens het afspelen van muziek is wel beter (eerst stopte muziek dan dus).
Entertainment / Games zijn ook wel grappig, maar meer ook niet eigenlijk :)
Ik wacht nog steeds op playlist support ala Winamp: dus gewoon .m3u bestanden (oid) in de root zetten ofzo en daar dan tussen kunnen kiezen (en dan ook per playlist aan kunnen geven of hij moet shufflen, repeaten etc)...

Maar ze werken er nog steeds aan dus, dat is positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me i-bead is nog steeds kapot :'(
hij wou niet meer opladen, dus heb ik hem begin augustus RMA gedaan, batterij is vervangen, maar hij werkt nog niet....
k'baal echt mega erg, k'hoop dat ik me i-bead weer aan het werken krijg op de een of andere manier, het ligt niet aan de batterij, want die is vervangen. als ie helemaal terug naar korea moet, dan ben ik weer 4 maanden verder (alleen terug naar de winkel duurde al 3 weken)... hopeloos :(

maarjah, die games lijke me wel geinig, k'zal ze over een paar maanden even steste ofsow. (tweakers zit met een héél triest chinees-recept :| )

EDIT:

toch maar ff de firmware geflashed. aan de usb doet ie het wel gewoon.
uhm... ik wil die ibeadreseditor voor deze firmware, kan ik weer knutselen, helememaal top die bewegende icoontjes, daar valt veel aan te tweaken. (pixel art komt naar boven) die spelletjes zijn ook wel geinig... heeft iemmand al voor mekaar gekregen om UIT dat roulette te komen? k'heb um maar gereset :S

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge 289,- euro dat is duur (veels te duur voor 1500MB)

Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/8288620296341597.JPG?0.9793316372299116

[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de speler niet naar Nederland komt zou ik niet zo zeker van zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.bitz.nl/images/ibead1000/extra3.jpg

Gezien bij Bitz.nl :9~

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ibead 100 gaf een error read media error, en toen besloot ik te formateren, en toen zag ik de nieuwe firmware versie online, heb em gelijk eropgeknalt, had nog een oude 3.541 versie. Het kopieren van MP3's gaat sneller en we hebben 1 megabyte extra ruimte gekregen (122mb i.p.v. 121mb). De ibead start wel iets langzamer op, maar jah, daarvoor hebben we wel extra functionaliteit, straks eens kijken of et volume nog harder kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, mijn volume indicator gaat nog maar t/m 25? anderen hier ook last van, is dat een begrensing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 13:35
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 09:32:
Hmmz, mijn volume indicator gaat nog maar t/m 25? anderen hier ook last van, is dat een begrensing?
Hij gaat idd maar tot 25 maar volgens mij is het volume even hard als bij oudere firmwares 30.... ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Mja de nieeuwe firmware wil niet werken voor mij :( krijg em echt niet erop..

Even vraagje, iemand die de originele oortjes overheeft? Mijn adv bij v&a wil niet echt helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Neeeee the horror...the horror..

Had een firmware upgrade gedaan, dat mis is gegaan. Hoppa I-Bead dood.
Ik zet volgens de instructies een naald in de I-Bead om het te resetten.
Maar ik voelde helemaal geen knop erin.

Issie afgebroken de resetknop.. :'(

Nu heb ik een rammelende I-Bead die het alleenmaar doet als USB opslag.

Het vervelende is ook dat ik dat ding mei vorig jaar heb gekocht. Zit maar 1 jaar garantie op. Dit kan echt niet hoor... heb mp3spelers erover gemaild.

Hoop dat ze er wat aan kunnen doen. ;(

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-man schreef op 17 september 2004 @ 17:35:
Neeeee the horror...the horror..

Had een firmware upgrade gedaan, dat mis is gegaan. Hoppa I-Bead dood.
Ik zet volgens de instructies een naald in de I-Bead om het te resetten.
Maar ik voelde helemaal geen knop erin.

Issie afgebroken de resetknop.. :'(

Nu heb ik een rammelende I-Bead die het alleenmaar doet als USB opslag.

Het vervelende is ook dat ik dat ding mei vorig jaar heb gekocht. Zit maar 1 jaar garantie op. Dit kan echt niet hoor... heb mp3spelers erover gemaild.

Hoop dat ze er wat aan kunnen doen. ;(
Zullen ze weinig aan doen (denk ik) , jij breekt de resetknop af en dan moet mp3speler garantie geven beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn resetknop was ook afgebroken, ik heb em gewoon opengemaakt en met de hand reset contact gelegd.
Indien je dit niet mocht lukken wil ik het nog wel voor je fixen.

• x-man

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 18:48:
[...]

Zullen ze weinig aan doen (denk ik) , jij breekt de resetknop af en dan moet mp3speler garantie geven beetje vreemd.
Hoezo vreemd?
"Schat doe jij ff het licht aan" -> Krak!
"FF kijken wat er op het andere net te zien valt" -> Krak!
"Wat was het nummer.. 035 3 KRAK!"

Het zou wel leuk zijn als alles gewoon brak want dan zou ik mijn toetsenbo..KRAK!

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• x-man

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 18:53:
Mijn resetknop was ook afgebroken, ik heb em gewoon opengemaakt en met de hand reset contact gelegd.
Indien je dit niet mocht lukken wil ik het nog wel voor je fixen.
Als je me daarmee zou kunnen helpen graag! Zonde voor een I-Bead die nog in perfecte staat is (geen één krasje) en waar ik zoveel plezier van heb elke dag niet meer te kunnen gebruiken.

mail: khabbazy [AT] gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ibead 200 is dus nu ook dood... kep gewoon garantie, maar wat moet ik nu doen om weer een nieuwe/gerepareerde te krijge....

roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje sturen naar je verkoper, en die geeft je verdere instructie voor opsturen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ibead oordopjes zijn kapot, ik heb de 100 versie volgens mij met 256 mb. Het ene oordopje kraakt. Waar zijn de originele oordopjes te vinden? Er moet natuurlijk zo'n snoer aanzitten dat je je Ibead aan je nek kunt laten hangen!

En zijn er ook nog nederlandse firmwares? Ik zie alleen engelse?
Iemand?

THX

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik zoek ze ook sjakie, tevergeefs, tot nu toe..

Verwijderd

Waarom worden er in steeds minder winkels ibeads verkocht? welke winkel verkoopt eigenlijk nog ibeads? gaan ze eruit ofwat?

• accel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:46
Ik zag net op http://www.tmode.co.kr/co...ort_1.asp?c_name=firmware

dat de 116.001 FW is verschenen.
Volgens de site is die nieuwer als de 119.001 8)7

Dit is wat ze er van zeggen:
We found some bugs on 119.001.

I am sorry to say this but
why don't you try 116.001 for ibead100 / 150.

Hope to enjoy this firmware.

Flashen naar 116.001 was geen enkel probleem iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 17:55
Is er een mirror voor de nieuwste firmware? De officiële site is zo ontzettend traag dat het me niet lukt de firmware (van nog geeneens 1 MB |:( ) daar van te downloaden.

[EDIT] Na drie keer proberen heb ik de firmware dan toch binnen (met een overweldigende snelheid van wel 0,5 KB/sec). Zal het bestand later vanavond op mijn webspace zetten voor een snellere download.

[ Voor 38% gewijzigd door Takezo op 24-09-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit apparaatje nog ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het flashen van mijn ibead 150 (265mb) is op eenofandere manier mis gegaan. ik heb het installatie-programma gedownload ("Host(Install) program for 256MB/128MB"). het resource-filetje van de 3.451 met ibead-200-icons in de exatelecom/ibead mapje gezet. de speler in recovery-mode aangesloten, het vinkje uitgezet om de ibead helemaal clean te maken en te flashen. na het flashen op close geklikt, hardware-uitwerpen gebruikt om de ibead veilig te verwijderen.
toen ik mijn ibead weer wou opstarten bleef het scherm blauw, ook uitzetten gaat dan niet meer, alleen nog de reset-knop om em uit te zetten.

maar nu krijg ik mijn ibead dus ook niet meer in recovery-mode om andere firmware te flashen. wat nu? (als ik de ibead gewoon aansluit op de usb als hij uit staat doet hij het wel als usb-stick zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Voor de geinteresseerden:
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&id=204
offtopic:
Niet als spam bedoeld..

[ Voor 7% gewijzigd door PnD op 18-10-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een mooi ding vooral het LCD display met 65000 kleuren zie je niet veel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/204_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem ook besteld Tweakersss ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk ook wel heeel erg benieuwd naar gebruikers-ervaringen van mensen die de i-bead 1000 mp3 speler hebben gekocht.
dus wie hem heeft, zou die een kleine review kunnen schrijven met real-time foto's? O-)
offtopic:
is deze speler ook beter dan de cmtech Live CA-C90 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kickje*

zijn er inmiddels al mensen met de i-bead 1000? wees niet bang, ik ben erg geiintresseerd in jullie gebruikerservaringen+foto's ..... post die dus hier! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bitz.nl/images/ibead1000/extra1.jpg

Persoonlijk vind ik hem in het zilver veel mooier, gezien op http://www.bitz.nl/product_info.php?cPath=28&products_id=289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 11:43:
Het flashen van mijn ibead 150 (265mb) is op eenofandere manier mis gegaan. ik heb het installatie-programma gedownload ("Host(Install) program for 256MB/128MB"). het resource-filetje van de 3.451 met ibead-200-icons in de exatelecom/ibead mapje gezet. de speler in recovery-mode aangesloten, het vinkje uitgezet om de ibead helemaal clean te maken en te flashen. na het flashen op close geklikt, hardware-uitwerpen gebruikt om de ibead veilig te verwijderen.
toen ik mijn ibead weer wou opstarten bleef het scherm blauw, ook uitzetten gaat dan niet meer, alleen nog de reset-knop om em uit te zetten.

maar nu krijg ik mijn ibead dus ook niet meer in recovery-mode om andere firmware te flashen. wat nu? (als ik de ibead gewoon aansluit op de usb als hij uit staat doet hij het wel als usb-stick zeg maar)
Ik had hetzelfde probleem met mijn Ibead100. Dacht eerst dat hij definitief naar de kloten was, maar heb een oplossing gevonden:

Eerst aansluiten, aan/uit knop ingedrukt houden en terwijl je die ingedrukt houdt, resetten. Dan 10 secs vasthouden en je zit in recovery mode. Heb maar snel teruggeflashed naar 3.451, was vage shit met die 116.001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben lang geleden overgestapt naar een iaudio 4 vanwege hun geroemde geluidskwaliteit, de nieuwste ibead was toen de 300 (is volgens mij een flop geworden omdat íe erug lelijk was), maar met deze ibead 1000 gaat ibead wel weer de goede kant op _/-\o_
nu hopen dat ze de geluidskwaliteit bij ibead gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is de iBead 1000 al te koop dan?
Zou iemand zijn of haar ervaringen eens willen delen met ons? Ik ben namelijk van plan om binnenkort een mp3 speler te kopen en de iBead 1000 staat op mijn lijstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola_V600 schreef op 30 oktober 2004 @ 03:30:
Is de iBead 1000 al te koop dan?
Zou iemand zijn of haar ervaringen eens willen delen met ons? Ik ben namelijk van plan om binnenkort een mp3 speler te kopen en de iBead 1000 staat op mijn lijstje :P
mp3spelers.nl staat ie op de voorpagina zelfs....al een paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:07:
[...]

mp3spelers.nl staat ie op de voorpagina zelfs....al een paar dagen
Owja haha :)
Maar heeft iemand hem intussen al gekocht? Zo ja, zou diegene zo vriendelijk willen zijn om ff snel een reviewtje schrijven? Ben zeer benieuwd!
Ps, foto's zijn ook welkom O-)

Hier zijn trouwens nog wat meer foto's, ondermeer van de binnenkant, te vinden. Plus een filmpje over hoe de menustructuur eruit ziet :)
http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.463

[ Voor 34% gewijzigd door Snoop op 30-10-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook al geruime tijd te wachten op gebruikers die hem al gekocht hebben. de enige reviews die ik heb gevonden op google zijn die van nu.nl en van dapreview.com zie ook mijn vorige posts ^^ :Y)

review van nu.nl

edit// owja, ik heb kieskeurig.nl ook al een mailtje gestuurd, en gevraagd of ze de i-bead 1000 in hun database op willen nemen, zodat gebruikers hun ervaringen kunnen posten. tot nu toe staat hij nog niet online ;(

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik heb net ook de review van nu.nl gelezen. Het enige wat volgens de tester "minder" is, is de bediening. Ben ik het mee eens, als de je de radio op stereo wilt zetten, moet je op de record knop drukken :?
Maar voor de rest is de geluidskwaliteit erg goed en dat heeft natuurlijk wel de hoogste prioriteit :)
Bovendien vind ik hem er prachtig uitzien en dus verdiend naar mijn mening de vormgeving er nog wel een sterretje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Laatst online: 05-09-2020
Sinds gister ben ik ook trotse eigenaar van de ibead 1000
heb een jaar lang mogen genieten van de ibead 150
nooit problemen mee gehad. dus ben de opvolger met vertrouwen tegemoet gegaan. en ik ben niet teleurgesteld. de geluidskwaliteit is super.
vooral de ogg vorbis ondersteuning vind ik een vette plus punt.
perfecte gluidskwalitiet, die minder ruimte kost(wat wil je nog meer??)
1,5 gig is voor mij genoeg. gebruik hem in de bus naar school
en dan luister ik toch niet langer dan 1 uur. dus 4duizend nummers is voor mij overbodig. en hij is plug&play dus effe aansluiten en met usb2 heb je zo een nieuwe cd erop.

dan de bediening
mijn eerste indruk: KUT, Vet Kut ;-)

Maar na 4 blz gelezen te hebben in de gebruiksaanwijzing
ging er een wereld voor me open. en als je een beetje met computers kan omgaan. is dit zo aanteleren. het is niet de makkelijkste bediening. maar je moet er gewoon mee leren omgaan. ik denk dat ze dat in korea vast ook wel door hebben dus er zal binnekort wel een firmware update komen.

beeldscherm is echt genieten. kleuren zijn scherp. maar ga hem niet als fotoboek gebruiken want daar is ie volgens mij niet voor bedoeld.
netzoals de text viewer. erg leuk maar werkt voor geen meter.
zijn leuke functies maar ze voegen niks toe aan de ibead 1000.

Maar even kort samengevat
Het is een mooi en vooral technisch hoogstaand spelertje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-Michiel schreef op 30 oktober 2004 @ 19:39:
Sinds gister ben ik ook trotse eigenaar van de ibead 1000
heb een jaar lang mogen genieten van de ibead 150
nooit problemen mee gehad. dus ben de opvolger met vertrouwen tegemoet gegaan. en ik ben niet teleurgesteld. de geluidskwaliteit is super.
vooral de ogg vorbis ondersteuning vind ik een vette plus punt.
perfecte gluidskwalitiet, die minder ruimte kost(wat wil je nog meer??)
1,5 gig is voor mij genoeg. gebruik hem in de bus naar school
en dan luister ik toch niet langer dan 1 uur. dus 4duizend nummers is voor mij overbodig. en hij is plug&play dus effe aansluiten en met usb2 heb je zo een nieuwe cd erop.

dan de bediening
mijn eerste indruk: KUT, Vet Kut ;-)

Maar na 4 blz gelezen te hebben in de gebruiksaanwijzing
ging er een wereld voor me open. en als je een beetje met computers kan omgaan. is dit zo aanteleren. het is niet de makkelijkste bediening. maar je moet er gewoon mee leren omgaan. ik denk dat ze dat in korea vast ook wel door hebben dus er zal binnekort wel een firmware update komen.

beeldscherm is echt genieten. kleuren zijn scherp. maar ga hem niet als fotoboek gebruiken want daar is ie volgens mij niet voor bedoeld.
netzoals de text viewer. erg leuk maar werkt voor geen meter.
zijn leuke functies maar ze voegen niks toe aan de ibead 1000.

Maar even kort samengevat
Het is een mooi en vooral technisch hoogstaand spelertje!!!
hoe zijn je ervaringen met de batterij tijd? is die 10 uur die ze aangeven op hun site genoeg om een beetje lang muziek te luisteren? en doet de radio+opname apparatuur het allemaal goed bij jou?(goede geluidskwaliteit, geen ruis etc etc?zijn/is de/het spelletje(s) ook leuk?
en ik zou persoonlijk niet afknappen op de bediening, ik denk dat dit heel persoonlijk is, en je er vanzelf wel handigheid in krijgt of niet?
en zou je nog wat real-time foto's neer kunnen zetten? :*) alvast heel erg bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ja! Foto's waar we goed kunnen zien hoe groot hij nu irl is hehe :*)
Als je er een vergelijkend object naast zou kunnen leggen, zodat wij allemaal goed kunnen inschatten hoe lang, breed en dik de ibead is, dan zou dat helemaal geweldig zijn! :)

en over de batterijduur ben ik ook zeer benieuwd, maar het zal misschien nog wel ff duren voordat je hem helemaal leeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
ik heb effe snel een foto gemaakt
ik ben niet zo goed in het plaatsen van een foto
dus een simpele link!!

http://www.boerman.be/ibead.jpg

de accu kan ik nog niks over zeggen
ik ben het aan het opmeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I-Michiel schreef op 02 november 2004 @ 10:57:
ik heb effe snel een foto gemaakt
ik ben niet zo goed in het plaatsen van een foto
dus een simpele link!!

http://www.boerman.be/ibead.jpg

de accu kan ik nog niks over zeggen
ik ben het aan het opmeten
mooi, maar er zit als het goed is ook een macro functie op je camera :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 16:33:
[...]

mooi, maar er zit als het goed is ook een macro functie op je camera :X
offtopic:
lol, idd... misschien dat je een paar mooie foto's kunt maken met goede belichting enzo, op (bijv) een werkblad. naast een aansteker. en dat linken maakt niks uit,ik doe graag moeite om wat real time foto's te Zien ;)

owja, en bevalt het kleurenschermpje je een beetje? zijn het geen doffe kleuren ofzo? maar lekker helder? thanks in advance 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 12:26
Ik had ook een vraagje..
Als je je speler uitdoet en daarna weer aan, begint hij dan waar je was gebleven met een liedje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
razhyell schreef op 02 november 2004 @ 22:37:
Ik had ook een vraagje..
Als je je speler uitdoet en daarna weer aan, begint hij dan waar je was gebleven met een liedje?
Ligt geloof ik aan de firmware. Ik heb op mijn iBead 100 wel eens gehad dat hij dat deed met een firmware, maar nu geloof ik niet meer.
Kwestie van een instelling of andere firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, leuke speler, ik ben erg benieuwd hoe dat kleine hddtje het uithoud!
owhjah, op dat filmpje zie je dat er ''maar 1393 (ofsow) megabytes inzitten... hoe kan dit? :S 1,5 gb is 1,5 gb... als ze 1000 mb voor een gb hadden genomen was het 1500 mb ipv 1536mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 17:49:
hey, leuke speler, ik ben erg benieuwd hoe dat kleine hddtje het uithoud!
owhjah, op dat filmpje zie je dat er ''maar 1393 (ofsow) megabytes inzitten... hoe kan dit? :S 1,5 gb is 1,5 gb... als ze 1000 mb voor een gb hadden genomen was het 1500 mb ipv 1536mb...
dat is met een hdd altijd zo. heeft iets met het formateren te maken geloof ik. geen idee hoe het precies zit, maar ik weet wel dat het altijd zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ibead wordt het firmware opslag er ook bij gerekend.
Bijvoorbeeld de oude ibead hadden 128mb, maar maar 121 mb vrij mede vanwege de grote firmware, met de huidige firmware hebben we alweer een mbtje erbij gekregen en zitten we op 122mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, ik weet dat het bij 3.5''ers te maken had dat ze zeggen ''120 gig = 120.000 mb'' en dal later doen ze die 120.000/1024 ~ 114 gig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die iBead 1000 in andere landen duur zeg... op sommige buitenlandse websites staat de speler voor 299,- euro ! dan is 249,- euro of 239,- euro nog goedkoop te noemen (gezien in Nederland).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:41:
[...]

offtopic:
lol, idd... misschien dat je een paar mooie foto's kunt maken met goede belichting enzo, op (bijv) een werkblad. naast een aansteker. en dat linken maakt niks uit,ik doe graag moeite om wat real time foto's te Zien ;)

owja, en bevalt het kleurenschermpje je een beetje? zijn het geen doffe kleuren ofzo? maar lekker helder? thanks in advance 8)
offtopic:
uhm.... I-Michiel, ben je er nog? ik zou graag antwoord krijgen op mijn vraag als et zou kunnen... O-)

ook al andere mensen die dit apparaatje hebben weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
Ik heb hem ook al gekocht (de zilver kleurige).

een paar 2-knowjtes:

- Echt een prachtig ding!! Kleurenscherm ziet er mooi uit

- Als je eenmaal het boekje een beetje heb bekeken, dan is het menu heel makkelijk.

- Als je naar een nummer luistert en je doet de speler uit en dan weer aan, dan begint hij bij het liedje waar hij was gebleven (maar wel aan het begin van het nummer).

- Bij het opnemen van de radio, hoorde ik wat storing. (net alsof tijdens het wegschrijven op de hd (om de paar seconden) hoor je iets in de opname) Maar dit heb ik nog niet echt getest, gewoon ff uitgeprobeerd.

- Zit 1 spel op: bejeweled

- Als je aan het eind zit van een nummer en je gaat naar de volgende, dan is het 1 a 2 seconden stil. Opzich niet zo erg, maar wel vervelend als je nummers heb die vloeiend over horen te lopen (bijv: trance cd's)

- Als je batterij op is van mp3tjes spelen, dan kan je nog zeker een half uur tot een uur radio luisteren.

- had ik al gezegd dat hij er mooi uit ziet??

Voor deze speler had ik zo een usb-stick van 128 mb (Apacer van mycom), er kwam goed geluid uit, alleen ik wilde meer......radio, geen AAA batterijen, meer geheugen, langer muziek kunnen luisteren, mooi, klein.

En dat heb ik allemaal nu.......toppertje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 15:41:
[...]

offtopic:
uhm.... I-Michiel, ben je er nog? ik zou graag antwoord krijgen op mijn vraag als et zou kunnen... O-)

ook al andere mensen die dit apparaatje hebben weten te bemachtigen?
Hier enkele foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~rxsomair/ibead_cd_klein.jpg

Zoals je kan zien, heeft me samsung een soort backlight (ik weet niet of dat zo heet), maar als deze dus uit is, dan is de lichtopbrengst van de 2 beelden bijna hetzelfde. (beide schermen hebben 65k kleuren scherm)

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~rxsomair/i-bead_vs_samsung_klein.jpg

Hier is het licht uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~rxsomair/schermpje_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, gave foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het plaatje lijkt me toch een beetje dof op die ibead 1000.
of lijkt dan maar zo ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
idd een beetje wazig, maar wat wil je. het is een van de eerste mp3 speler met kleurenschermpje dus ja. dan vind ik het juist erg mooi om te zien :)
ook mooie foto's trouwens! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ie zo duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die zilvere gekocht/ vond die veel mooier dan deze zwarte persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
Waar heb je die zilvere gekocht/ vond die veel mooier dan deze zwarte persoonlijk :P
www.bitz.nl
En ik had het echt snel binnen.....voor 22.00 overgemaakt, volgende dag verzonden en dag daarna binnen.

• vaserv
razhyell prachtige foto's
ik ga toch maar is kijken hoe macro foto's maakt :)

Ik heb nu 2 weken kunnen genieten van de ibead1000

Ik heb een minpunt

De accu is sucks(meer mensen dit probleem)
langer dan 4 uur kan ik er niet mee doen
ik heb mp3cdspeler.nl een mail gestuurd.
want voor een speler van 238 euro's mag je wel
verwachten dat je een tijd kan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 uur :S
lijkt me wel erg kort.. 8)7

maar goed, is ie al ergens goedkoper te krijgen, kan het maar niet vinden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-Michiel schreef op donderdag 11 november 2004 @ 18:51:

Heb je al gevonden waar het aan lag, kan me niet voorstellen dat de accu het maar 4 uurtjes uithoud O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
ik had eerst een vermoeden dat het aan de oordopjes lag
(gerbuik niet de orginele)
Maar daar blijkt het niet aan te liggen.
dus heb de mp3cdspeler gemaild
want de batterij kan ook gewoon defect zijn. word dus een nieuwe in gezet
lekker klote, moet ik een paar weken zonder mijn speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er niet iemand een review schrijven met veel fotos over deze speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand :O

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
I-Michiel schreef op donderdag 11 november 2004 @ 18:51:
razhyell prachtige foto's
ik ga toch maar is kijken hoe macro foto's maakt :)

Ik heb nu 2 weken kunnen genieten van de ibead1000

Ik heb een minpunt

Idd, de accu sucks echt.
Ik luister voornamelijk wat live-sets. Die duren ongeveer een uur, misschien ligt het daaraan. Ik zal is proberen hoe lang hij het uithoud met allemaal losse nummers.
Volgens de specs moet hij 10 uur kunnen spelen, maar ik zit ook op een max van ongeveer 5 uur (alleen als ik zo min mogelijk de speler uit en aan doe en ervoor zorg dat het scherm niet aan gaat), daarna kan ik nog wel een uurtje radio luisteren.

@Michiel
Als je een oplossing heb of krijgt voor die accu, please let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
Ik gerbuikte eerst alleen maar oggvorbis files
niet aan beginnen dan haal je de 3,5 uur niet eens.
met mp3tjes haal ik 4/5uur

de oplossing:

terugsturen! voor een speler van 238 euro
mag je toch wel verwachten dat je 8 tot 10 uur kan luisteren

Dus bestel maar geen ibead(op dit moment)
want de speler kan niet waar maken wat de specs beloven!!

[ Voor 18% gewijzigd door vaserv op 15-11-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogal negatief hier over de ibead.
Als je m hebt teruggestuurt, krijg je dan een nieuwe (1tje die het wel doet misschien). En je mag inderdaad verwachten dat je voor zon dure speler wel wat terugkrijgt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ogg verbruikt nou eenmaal veel stroom. en de specs, dus ook de batterijduur, zijn altijd gebaseerd op mp3@128kbps, meestal staat dat er in de kleine lettertjes wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar zoals michiel als zei, voor 250 euro verwacht je toch wel dat een speler iets langer speelt dan 4 / 5 uur. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
In hoe verre nemen ze em aan als je hem terugstuurd en > 8 dagen hebt? Als het nou batterijen waren OK, maar idd, 4-5 uur :/ Word er niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iedereen dit probleem die deze speler heeft?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
I-Michiel schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:32:
Ik gerbuikte eerst alleen maar oggvorbis files
niet aan beginnen dan haal je de 3,5 uur niet eens.
met mp3tjes haal ik 4/5uur

de oplossing:

terugsturen! voor een speler van 238 euro
mag je toch wel verwachten dat je 8 tot 10 uur kan luisteren

Dus bestel maar geen ibead(op dit moment)
want de speler kan niet waar maken wat de specs beloven!!
Kan jij die van jou nog terugsturen dan?
Van mij heb ik 4 nov binnen gekregen en retouneren moet binnen 7 dagen.
Heb een mailtje naar blitz gestuurd, maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:46:
nogal negatief hier over de ibead.
Als je m hebt teruggestuurt, krijg je dan een nieuwe (1tje die het wel doet misschien). En je mag inderdaad verwachten dat je voor zon dure speler wel wat terugkrijgt... :X
Het is echt een top spelertje, alleen jammer van die batterij
Pagina: 1 2 3 4 Laatste