is het dan al zeker dat dit bij alle spelers zi is??
lijkt me wel, maarja...
lijkt me wel, maarja...
Verwijderd
Nopes, hij is ingebouwd.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:40:
kun je zon batterij gewoon vervangen / reparen dan?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door razhyell op 17-11-2004 00:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
aangetekend verzenden in een doos lijkt me het veiligste en ergens tussenleggen zodat ie niet kan verschuiven enzo..razhyell schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:27:
ff offtopic
Hoe kan ik hem het beste en dus het veiligst terugsturen?
Ik heb de doos waarin hij kwam nog, met piepschuim en al.
Thanks, nu alleen nog op bericht van hun wachten. Maandag een mail verstuurd, net maar weer voor de zekerheid.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:34:
[...]
aangetekend verzenden in een doos lijkt me het veiligste en ergens tussenleggen zodat ie niet kan verschuiven enzo..
Verwijderd
lVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:40:
hij is nou ook niet meer op bitz.nl te koop..
zou dat aan die batterij liggen?/
[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:16 ]
Verwijderd
Ik hou zoieso niet van normale oordopjes die overal standaard bij zitten. De bass komt nooit eigenlijk goed tot zijn uiting.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:13:
weet niet of het al gevraagd is, maar hoe bevallen de oordopjes die erbij krijgt?
goed geluid, niet te schel bla bla?? Of kun je beter andere kopen??
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 16:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad mooi dingetje.... misschien wordt hij nog wel goedkoper.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:44:
het is bijna al zeker dat ik deze mp3 speler voor kerst ga vragen. wat een juweeltje!ik ben over slag gegaan door het filmpje van de dap review. het ziet er allemaal echt gelikt uit! ook de menu's etc etc. en tja.....die batterij duur, dat waren net 2 rotte appels. maar verder schijnen ze wel ok te zijn;)
iig lijkt mij de zilveren het mooist/stijlvolst en steekt het menu denk ik beter af tegen die kleur.
wat een functies toch allemaal, en sublieme geluidskwaliteit! kan niet wachten tot kerst!
Op de site http://www.ibead.co.kr/coding/eng/products/products_2.asp staat 10 uur, maar op de doos van de speler staat 8...I-Michiel schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:25:
mp3cdspelers.nl heeft effe subtiel de specs aangepast van de ibead
eerst kon de ibead 10uur afspelen ze hebben er nu maximaal 8 van gemaakt
Verwijderd
Ik denk van wel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:27:
vaag verhaalHet zal wel acht zijn.
Is het dan die 240 euri nog wel waard als de speler slechts 8 uur kan spelen?
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Ik heb dit ook een stuk of 3 keer gehad (toen ik hem pas had), maar hij viel niet uit, hij bleef vast zitten en kreeg hem alleen uit door het te resetten. Had ook 1.13 erop zitten.Screamer schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:29:
Ik wou ook nog even zeggen dat mijn iBead sporadisch uitvalt. heel vreemd en totaal willekeurig.
De ene keer gebeurt nadat ik hem aangezet heb en dat ik net 1 nummer geluisterd heb. De andere keer gebeurt het na anderhalf uur. In beide gevallen is de accu nog vol, en als ik hem daarna weer aanzet kan ik gewoon continue doorluisteren.
mss ligt het aan de firmware, maar ik heb dus al de laatste 1.13.
Het is dus best irritant als ie uitvalt want opstarten duurt best lang voor mijn gevoel
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
[ Voor 58% gewijzigd door sealy op 26-11-2004 13:07 ]
nothing special
Staat het lock-schuifje wel goed?sealy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:05:
Ik heb nu een I-bead 100. Heeft een hele tijd zonder problemen gewerkt, maar nu heeft ie kuren. Bij het aanzetten zet ie zichzelf meteen weer uit. Het display licht een fractie van een seconde op.
This footer is intentionally left blank
[ Voor 18% gewijzigd door nick_vh op 26-11-2004 16:50 ]
nothing special
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag deed ik hem om 10 uur aan en om 1630 ongeveer stopte hij ermee. Heb daarna nog zeker een uur radio kunnen luisteren.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:53:
kun je ff posten hoe lang jij doet met de batterij??
Verwijderd
goeie vragen, ben zelf ook wel benieuwd.VerkerkSander schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 01:14:
Paar kleine vraagjes:
Hoelang is deze al op de Markt?
Wanneer komt die nieuwe Firmware zodat de Accu het langer doet?
Kan die eventueel in de toekomst ook Filmpjes afspelen ? of is dit egt geen modelijkheid?
Blijft die 1.5 Gig of komen er nog grotere broertjes ?
(MAX van die Hdd zijn 4/5 gig) moet toch te doen zijn?
Ik heb dit Forum al helemaal doorgelezen en lijkt me egt een Prima Speler,
Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
Hier staat wat
Als je bijvoorbeeld naar de iRiver Hxx serie kijkt die kon het in het begin ook niet maar later wel...goeie vragen, ben zelf ook wel benieuwd.
Denk niet dat er nog andere Ibead 1000 komt met grotere opslagcapaciteit.
En ik denk ook niet dat je er filmpjes mee af kunt spelen, alleen fotos mee bekijken (gaat dit eigelijk een beetje snel / goed??)
Kan die eventueel in de toekomst ook Filmpjes afspelen ? of is dit egt geen modelijkheid?
Dit product is op woensdag 25 augustus, 2004 toegvoegd op de site van bitz.nl. Waarschijnlijk dus rond die tijd uitgekomen.VerkerkSander schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 01:14:
Paar kleine vraagjes:
Ik heb dit Forum al helemaal doorgelezen en lijkt me egt een Prima Speler,
Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
Oke,razhyell schreef op zondag 05 december 2004 @ 03:13:
[...]
Dit product is op woensdag 25 augustus, 2004 toegvoegd op de site van bitz.nl. Waarschijnlijk dus rond die tijd uitgekomen.
Er is net een nieuwe firmware uit, dus zal nog wel een paar weken duren denk ik. Zat ongeveer 4 weken tussen 1.13 en 1.27
Filmpjes lukt niet, wel filmpjes van max 30 frames. Ik heb bijv van een videoclip een paar scenes gecaptured, en van een scene 25 frames genomen en daar een tsk van gemaakt en die speelt nu als me wallpaper (zie ik dus elke keer als het beeld van me speler aangaat.)
Over een versie met een grotere hd is weinig bekend, maar met ontwikkelingen van tegenwoordig, zal dat er vast komen.
Hou anders het forum in de gaten op www.ibead.co.kr/coding/en
Verwijderd
Verwijderd
Het opstarten vind ik zelf ook best wel lang duren inderdaad maar het shuffelen valt op zich nog wel mee.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:30:
ik heb een ibead 1000 ik vraag mij af duurt het altijd ong 3minuten voordat die helemaal opgestard is ? en ong.30 sec van het ene naar het andere liedje in shuffle stand bij mijn flash mp3 van 128mb ging dit veel sneller ik ben een leek dus ik vraag maar daar wordt je niet dommer van
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 22:16 ]
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 22:14 ]
Verwijderd
T-mode is de naam die ze alleen in Korea voeren, I-Bead is de naam die ze internationaal voeren.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:31:
de nieuwe naam voor I-BEAD is tegenwoordig T-MODE waar zou dat nu voor zijn? iemand enig idee? andere naam voor de zelfde speler lijkt mij
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door mathijsv op 05-03-2005 20:42 ]
Nu al verkrijgbaar in 256MB, 512MB en 1GB. (bij bijv. MP3 Discount)synthdood schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:26:
Zo, dat ziet er goed uit zeg! Ze zijn weer terug bij de elegance van de 100/150 serie. Ligt het aan mij, of is nergens terug te vinden hoeveel geheugen de 400 krijgt? Zal wel iets van 512MB of 1GB zijn. Als ie in 2GB tverkrijgbaar is wordt het wel een echt heel fijn hebbedingetje... maar ja ik ben nog steeds heel tevreden met m'n i-bead 100.
Verwijderd
Verwijderd
Zo! Dat heeft even geduurd, ik was al bang dat hij om de één of andere reden in Nederland uit de handel was genomen of zo, wat dan wellicht ook consequenties had gehad voor de garantie.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:21:
Bitz heeft weer i-Bead 1000's op voorraad!
http://www.bitz.nl/produc...?cPath=40&products_id=289
Blijkbaar zijn de leveringsproblemen voorbij. Waarom wordt ie nergens anders in NL aangeboden?
Verwijderd
Ik wil nog even klagen over de belachelijke service van mp3cdspelers.nlPnD schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:29:
Grrr, mijn I-bead 100 koptelefoonuitgang is na dik 1,5 jaar (aankoop: 07-2003) stuk. Krijg nog maar uit 1 oortje geluid en heel soms 2
Hopelijk geeft mp3cdspelers.nl nog garantie, anders ga ik er mijn klus-powers opaf sturen
Verwijderd
Met grote ontzetting moet ik idd bevestigen dat Mp3spelers.nl is overgenomen door Tu & Tu Consumer Electronics. Hun aanbod kan je ook op hún site bekijken.. Voorheen zat de "vestiging" van Mp3spelers.nl maar 100 meter van mijn huis af (in Oisterwijk), wat ik altijd wel handig vond. Helaas..GsJosh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:31:
Sorry dat ik even offtopic reageer op deze offtopic reactie maar ik moet je even wat zeggen over MP3spelers.nl. Het bedrijf is namelijk overgenomen (ik belde de klantenservice) en dit bedrijf heeft een heel ander assortiment. Zo hebben ze bijvoorbeeld geen archos meer. Dit staat nog wel zo op de site en ze vertelden me dat dat pas over 2 maanden veranderd wordt.
Voordat je besteld bij MP3spelers.nl even bellen dus.
[ Voor 11% gewijzigd door mathijsv op 03-06-2005 22:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gvd precies hetzelfde probleem... met mijn i-bead 150 van www.mp3spelers.nl (tijd geleden gekocht)powerflux schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:09:
mijn jens of sweden mp-110 (ibead 150) heeft zojuist besloten na een firmware update niet meer aan te gaan, niet meer te reageren op usb verbindingen, de noodprocedure (play+reset en dan in usb) wil ook niet. zo dood als een pier.
iemand enig idee?
en anders: waar is de jens of sweden mp-120 te krijgen behalve in Noorwege, Zweden en Finland?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 19:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq