Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah, ik heb wel een keer lopen testen tussen de nex ia, de ipod en de i-bead..... ik heb dus de i-bead dus reken maar uit welke ik de beste vond......
de qualiteit van de i-bead is zeker wel ok, heb je de radio toen ook geluisterd? die is dus echt magnefique (heb dus geen frans gehad op school...)!
ik ken die iaudio verder niet dus kan ook niet oordelen ofsow in vergelijking met de i-bead.
wat ik wel weet is dat het gewoon een zwaar flex ding is :D

edit: Up to 30+ hrs continuous play
ooit getest? want ik kan me voorstellen dat dat harware encode gedoe stroom vreet.....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:35:
mjah, ik heb wel een keer lopen testen tussen de nex ia, de ipod en de i-bead..... ik heb dus de i-bead dus reken maar uit welke ik de beste vond......
de qualiteit van de i-bead is zeker wel ok, heb je de radio toen ook geluisterd? die is dus echt magnefique (heb dus geen frans gehad op school...)!
ik ken die iaudio verder niet dus kan ook niet oordelen ofsow in vergelijking met de i-bead.
wat ik wel weet is dat het gewoon een zwaar flex ding is :D

edit: Up to 30+ hrs continuous play
ooit getest? want ik kan me voorstellen dat dat harware encode gedoe stroom vreet.....
Hij heeft nu 15 uur gespeeld en de batterij is op 1/3, maar ik heb hem pas een week, dus je kan je wel voorstellen hoeveel ik er mee heb lopen spelen :) Ik heb nu ook constant de backlight aan :D Neej met die batterij zit het wel goed... Niemand getest met een Iriver? Nex ia hebbik nog nooit gehoord, en de Ipod vind ik ook zwaar tegenvallen wat geluid betreft, dus dat had ik wel verwacht :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ojjorz op 09-12-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:18:
[...]

ze verwachten de 200 in januari 2004. mijn bestelling staat namelijk nog bij mp3cdspelers. problemen met de productiecapaciteit.
Oh.. Dus je had hem besteld toen ze zeiden dat ze 'm konden leveren, maar door het enorme succes in Korea, leverde de productie onvoldoende om ook Europa mee te laten genieten... voorlopig.

Dus je hebt ook een prijs voor ons? Hoeveel MB had de 200 van je en wat moest ie kosten? :)

offtopic:
BTW... De IAudio CW300 lijkt me inmiddels ook wel wat. :D Wat zijn de afmetingen? Ik zoek wel ff het topic van deze player...

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 11:17
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 20:15:
Ik heb nu een probleem met mijn I-bead 150, er zit namelijk heel veel stof achter het glas van de display. Dat ziet er niet uit en is best vervelend. Ik weet niet hoe het komt, m'n ibead lag 2 dagen op m'n bureau en nu zit er stof achter het scherm:S
Hoe krijg ik dat er weer achter weg? Gewoon dat ding losschroeven? Of krijg je het dan nooit weer in elkaar. Of moet ik een mailtje sturen naar mp3cdspeler.nl
Heb je hier nog wat aan kunnen (laten) doen ? Zelf heb ik ook na een weekje al een berg stof in 't schermpje, terwijl ik 'm alleen maar om m'n nek draag :? Ik had van een apparaat van € 205,- wel verwacht dat 't wat langer mooi zou blijven :'(

Ik denk dat ik even contact op ga nemen met de winkel waar 'ie vandaan komt, want dit vind ik niks, of hebben jullie ook allemaal stof achter 't schermpje en hoort het zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
Jep ook stof, maart met backlight aan merk je het amper en anders draai ik m wel een keer open ofzo.... :+

MTB Trail Traffic

Verwijderd

jah, dit is al eerder aan bod gekomen.... ik heb er dus echt geen last van... maar ik ben ook uiterst voorzigitg op mijn spelertje, ik durf te wedden op wat elke man waardig maakt dat ik 0 krasjes op mijn scherm heb.... dus... ik heb er trouwens een zwart stukje tussen het lcd ende behuizing zitten, is bij veel apparatuur zo.

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Ik heb mijn ibead al eens opengeschroeft om de microfoon gaatjes wat uit te frezen voor meer volume. Als je voorzichtig bent is het niet moeilijk. Zorg wel dat je een goed passende schroevendraaier hebt, anders beschadig je de schroefjes. Let vooral ook op de polariteit van het accu kabeltje!

[ Voor 30% gewijzigd door Ploink op 11-12-2003 16:03 ]

Verwijderd

SindaPaus schreef op 10 december 2003 @ 07:56:
[...]

Oh.. Dus je had hem besteld toen ze zeiden dat ze 'm konden leveren, maar door het enorme succes in Korea, leverde de productie onvoldoende om ook Europa mee te laten genieten... voorlopig.

Dus je hebt ook een prijs voor ons? Hoeveel MB had de 200 van je en wat moest ie kosten? :)

offtopic:
BTW... De IAudio CW300 lijkt me inmiddels ook wel wat. :D Wat zijn de afmetingen? Ik zoek wel ff het topic van deze player...
mp3cdspelers had een pre-order prijs van 199 eury excl. verzendkosten. de normale prijs is 235 eury geloof ik.

en ze hadden alleen 256 MB. (ibead korea produceert ook 512 MB).

Verwijderd

Ik heb de I-Bead 150,

wanneer ik door mijn mp3'tjes scroll, valt hij steeds uit. is dit bekend?
en zo ja wat is de oplossing?

alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 20:39:
Ik heb de I-Bead 150,

wanneer ik door mijn mp3'tjes scroll, valt hij steeds uit. is dit bekend?
en zo ja wat is de oplossing?

alvast bedankt
ik heb wel dat als ik lang vooruitspoel dat hij uit gaat, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Nou, ik heb mijn I-Bead 150 nu ook al een half jaartje ongeveer, en ik ben er echt supertevreden mee, perfecte kwaliteit, robuust, van stof heb ik geen last.

Hij is zelfs in het water gevallen (daar schrok ik toch ff hoor, ik wou een emmer water oppakken, i-bead hing rond de nek, dus ik buk valt mn ibead erin :( :( )
maar geen condens helemaal niks... daar ben ik echt blij om, khad wel het beschermhoesje erom.

Ik krijg deze zaterdag nieuwe oordoppen, voor in je nek, kan ik hem lekker luisteren tijdens het sporten, want de oordopjes die erbij zitten vallen mij helaas snel uit.

Zijn jullie nog allemaal tevreden ??

Softwarematig is mijne ook perfect, maar 1x vastblijven hangen en ik draai nog de oude firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft het nou echt geholpen om die gaatjes van de microfoon uit te boren
en heb je pics?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er een kopen, maar aangezien de mp3's bij mij allemaal rond de 100 mb zijn vroeg ik me af of je snel kan doorspoelen in een nummer met de Ibead.

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 17:10:
Ik wil er een kopen, maar aangezien de mp3's bij mij allemaal rond de 100 mb zijn vroeg ik me af of je snel kan doorspoelen in een nummer met de Ibead.

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 MB?? hoe doe je dat?? :? of heb jij liedjes van anderhalf uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Dan helpt doorspoelen niet meer, je kan de mp3''s toch ook gewoon in stukjes "hakken" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:09:
[...]

100 MB?? hoe doe je dat?? :? of heb jij liedjes van anderhalf uur 8)7
Liedjes wil ik het niet noemen maar ik heel veel mixen van DJ's en die zijn toch snel al gemiddeld van die omvang.
Als zo'n apparaat nou snel kan doorspoelen ben ik in principe tevreden en hoef ik niet te choppen. Vandaar mijn vraag ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:18:
[...]

Liedjes wil ik het niet noemen maar ik heel veel mixen van DJ's en die zijn toch snel al gemiddeld van die omvang.
Als zo'n apparaat nou snel kan doorspoelen ben ik in principe tevreden en hoef ik niet te choppen. Vandaar mijn vraag ..
ik denk dat doorspoelen in nummers van 100 mb wat tricky wordt. Neem dan een MD-speler dan kun je overal t-marks plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdeel ze in stukken van 10 minuten... is vast en zeker wel een proggie voor die dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Tuurlijk kan dat :) Maar dat was ook niet de vraag.

P.S. Programma waarmee dat kan: www.jetaudio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ojjorz schreef op 13 december 2003 @ 10:32:
Tuurlijk kan dat :) Maar dat was ook niet de vraag.

P.S. Programma waarmee dat kan: www.jetaudio.com
ik kan die optie niet vinden om 1 grote mp3 in bijv. stuken van 10 minuten te cutten?

kan je misschien ff een korte uitleg geven hoe dat moet? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ibeat 100, maar ik kan er niet achter komen welke de nieuwe firmware (eng) is op die onduidelijke site van ibeat.

Ik zie wel FW 7 staan, maar is die nou ook nog voor ibeat 100 of alleen voor de 150 en 200?

Kan iemand hier wat duidelijkheid over scheppen ?

Kheb ook nog een vraagje over het updaten in xp, heb daar een probleempje mee, in het verleden heb ik het maar gewoon op win98 gedaan maar die is nu van mij schijf af. Iemand in het topic zij dat xp hem gewoon mocht herkenen, maar dan niet als schijf. maar dat werkte vorige keer niet. Kan iemand het nog eens duidelijk uitleggen ?

Alvast bedank voor uwe hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:16:
Ik heb een ibeat 100, maar ik kan er niet achter komen welke de nieuwe firmware (eng) is op die onduidelijke site van ibeat.

Ik zie wel FW 7 staan, maar is die nou ook nog voor ibeat 100 of alleen voor de 150 en 200?

Kan iemand hier wat duidelijkheid over scheppen ?

Kheb ook nog een vraagje over het updaten in xp, heb daar een probleempje mee, in het verleden heb ik het maar gewoon op win98 gedaan maar die is nu van mij schijf af. Iemand in het topic zij dat xp hem gewoon mocht herkenen, maar dan niet als schijf. maar dat werkte vorige keer niet. Kan iemand het nog eens duidelijk uitleggen ?

Alvast bedank voor uwe hulp.
de link naar de nieuwste f/w:
http://www.ibead.co.kr/in...=&login_mode=&list_count=

En als je update in windows xp moet je ook eerst de op cd meegeleverde software installeren. Als je voor de eerste keer in XP up wil daten wacht dan ff met het update progje opstarten. Houd eerst je PLAY-knop 10 s ingedrukt en als het goed is krijg je dan in zo'n ballonetje in win XP te zien: nieuwe hardware...en dan iets met 'recovery mode'. Die moet je gewoon installeren, want hij moet de ibead wel herkennen, maar dus in recovery mode. Als hij is geinstalleerd start dan het update progje op en de rest weet je zelf.

p.s. goede vernieuwde site trouwens van ibead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

euhhh? wtf?

maar goed, iemand al een idee hoe die playlist werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt een verbetering dan? Dan moet ik hem dr vanvond ook maar opzetten.. of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 20:04:
[...]

de link naar de nieuwste f/w:

En als je update in windows xp moet je ook eerst de op cd meegeleverde software installeren. Als je voor de eerste keer in XP up wil daten wacht dan ff met het update progje opstarten. Houd eerst je PLAY-knop 10 s ingedrukt en als het goed is krijg je dan in zo'n ballonetje in win XP te zien: nieuwe hardware...en dan iets met 'recovery mode'. Die moet je gewoon installeren, want hij moet de ibead wel herkennen, maar dus in recovery mode. Als hij is geinstalleerd start dan het update progje op en de rest weet je zelf.

p.s. goede vernieuwde site trouwens van ibead :)
Kijk dat is duidelijk, bedankt :)

En die nieuwe site is leuk hoor, maar heb veel liever dat ze hem gewoon functioneel en up-to-date houden. Moet je eens naar de koreaanse site kijken, een even rond pluizen op die site zie je meteen dat de download site niet alleen up-to-date is maar ook veel duidelijker en ik ken geen eens koreaans (als dat zelfs wel zo geschreven wordt), moet je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download gewoon deze f/w:

Het is wel koreaans :Y) , maar je kent de icoontjes toch wel... denk ik. En ze hebben eindelijk de a-b functie eruit gegooid. Als je de a-b/rec knop lang ingedrukt houdt, krijg je een klein menuutje waarmee je de functie van de a-b/rec knop kunt instellen. Als je hem kort indrukt voert hij de geselecteerde functie uit. als ik nog meer verbeteringen vind, zeg ik het wel.

EDIT:
ik heb ontdekt dat er ook een songtekst functie bij is... kun je meezingen :/ . Met dit:

progje kun je de songteksten invoeren, maar hoe precies weet ik niet (koreaans).
en je kunt een playlist maken. maar dat werkt ook een beetje vaag: Je selecteerd in de navigation met ab-rec de nummers en als je dan in het hoofdmenu 'file delete' selecteerd krijg je alle geselecteerde nummers.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer kan je mp3 / wma met variabele bitrate afspelen op de ibead? :9~

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 00:13:
jah, dit is al eerder aan bod gekomen.... ik heb er dus echt geen last van... maar ik ben ook uiterst voorzigitg op mijn spelertje, ik durf te wedden op wat elke man waardig maakt dat ik 0 krasjes op mijn scherm heb.... dus... ik heb er trouwens een zwart stukje tussen het lcd ende behuizing zitten, is bij veel apparatuur zo.
Ja dat was ik dus :P

Ik heb gewoon even gemaild naar mp3cdspeler.nl, en hij zei het volgende
Hallo Thijs,

Ik heb even genoteerd hier dat je hem mag openschroeven zonder dat de garantie vervalt want veel mensen weten niet dat hij eigenlijk verzegeld is (onzichtbaar).

Je kunt gewoon de 4 schroefjes eruit draaien en het display schoon maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit eerder heb gehoord.Wij kunnen het ook voor je doen maar het is erg simpel.

John
RMA
Dus ik zou ook gewoon ff mailen, en wel goeie schroevendraaier gebruiken, anders draai je die hele zooi lam. Ziet er best kewl uit, zo'n ibead van binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh, ik ga mp3 spelers maar es maiilen of ze 2 nieuwe schroeven voor me hebben, 2 zijn gemaakt van roestvrije stuff gemaakt, maar de andere niet :'(
ik denk dat die dingen 5ct. per stuk kosten ofsow, maar toch, staat wel lelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb soms last van een 'krakerige' bas als ik srs bass aan heb staan (op 8 of hoger). ben ik de enige met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is dit weg gegaan na een tijdje, ik denk dat het in de oordoppen zit, mischien moetten ze nog soepel worden ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met de firmware van de ibead 200 om te zetten (de gui dan) naar een ibead 100/105/150 versie. Dus als je dat van plan was, begin er niet meer mee :) . Het ziet er nu al goed uit! Ik heb de nieuwe koreanse f/w gebruikt met playlist functie...ik meld het wel als ik 'm af heb.

prettige feestdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 19:48:
ik ben bezig met de firmware van de ibead 200 om te zetten (de gui dan) naar een ibead 100/105/150 versie. Dus als je dat van plan was, begin er niet meer mee :) . Het ziet er nu al goed uit! Ik heb de nieuwe koreanse f/w gebruikt met playlist functie...ik meld het wel als ik 'm af heb.

prettige feestdagen!
wou ik net mee beginnen.. naja, dan w8 ik wel ff op jou versie :P veel succes dr mee!
offtopic:
ja jij ( + iedereen die dit leest ;) ) ook prettige kerstdagen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3cdspelers verwacht de ibead 200 voor 30 december 2003. _/-\o_ :D

in 2 verschillende kleuren.

ik kan niet wachten |:( :9~

ook jullie, fijne kerstdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hebben jullie ook met de nieuwste engelse firmware dat hij vaak blijft hangen als je manueel zoekt naar radiozenders? Heb ik nogal vaak last van, en dan net aan het begin van een fietstocht van 3 kwartier, zodat ik de hele tijd geen muziek heb. Oplossing is resetten of even in de usb poort van iets prikken.

Voortaan maar standaard paperclip meenemen...

Verwijderd

sdomburg schreef op 24 december 2003 @ 23:43:
Hebben jullie ook met de nieuwste engelse firmware dat hij vaak blijft hangen als je manueel zoekt naar radiozenders? Heb ik nogal vaak last van, en dan net aan het begin van een fietstocht van 3 kwartier, zodat ik de hele tijd geen muziek heb. Oplossing is resetten of even in de usb poort van iets prikken.

Voortaan maar standaard paperclip meenemen...
yep heb ik ook vaak, maar met de nieuwste (nu alleen nog in koreanse) versie is dat verholpen.Nieuwe gui van 200 ziet er wel echt vet uit, maar het is wel veel gepruts omdat de ibead 200 net 4 pixels in de hoogte en in de breedte 2 meer heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is bijna klaar, hier alvast twee bitmapjes (hoe maak je een *.gif :? )

http://home.hetnet.nl/~gblokhuis/HM_musicplay.bmp
http://home.hetnet.nl/~gblokhuis/SP_equalizer.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

GIF kan je met zoveel proggies maken, heb je geen Photoshop?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes. _/-\o_ mp3cdspelers heeft de ibead 200 binnen. ik kan nie wachten tot ik'm in huis heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 19:29:
[...]

Ja dat was ik dus :P

Ik heb gewoon even gemaild naar mp3cdspeler.nl, en hij zei het volgende

[...]

Dus ik zou ook gewoon ff mailen, en wel goeie schroevendraaier gebruiken, anders draai je die hele zooi lam. Ziet er best kewl uit, zo'n ibead van binnen :9
Ik heb mijn speler ook nog niet zo lang maar toch al stof onder het scherm 8)7
Heb ik ook last van met mn nokia 6610... Daar kan ik makkelijk het frontje van af halen maar dan krijg ik lang niet al het stof weg! Sterker nog: soms komt er juist meer stof bij (gebruik zo'n camera-lenzen ontstoffer).

Hoe haal jij de stof van het scherm af? met een droge doek ofzo? Ik stuur zo maar eens een meeltje naar mp3speler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 11:47:
[...]

Ik heb mijn speler ook nog niet zo lang maar toch al stof onder het scherm 8)7
Heb ik ook last van met mn nokia 6610... Daar kan ik makkelijk het frontje van af halen maar dan krijg ik lang niet al het stof weg! Sterker nog: soms komt er juist meer stof bij (gebruik zo'n camera-lenzen ontstoffer).

Hoe haal jij de stof van het scherm af? met een droge doek ofzo? Ik stuur zo maar eens een meeltje naar mp3speler.nl
? Wat wil je nou weten? hoe je het stof van je ibead krijgt of van je telefoon? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:02:
[...]

? Wat wil je nou weten? hoe je het stof van je ibead krijgt of van je telefoon? (8>
Ik ben bang dat het stof weghalen, net als bij mn telefoon, niet zo makkelijk is als je zou denken....

Mijn vraag is dus... hoe haalt -Wizard- het stof van zijn i-bead af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Laatst online: 10:47
Weten jullie toevallig of er een soort halsketting los te koop is die ik voor mijn I-Bead kan gebruiken? Heb de I-Bead 150 en ik maak gebruik van de Sony MDR-EX71sl oordopjes. Ik vind het dus zonder om de bijgeleverde halsketting te ontleden voor alleen die ketting (omdat die oordopjes geintegreerd zitten in de ketting) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
MentalMatthew schreef op 30 december 2003 @ 16:45:
Weten jullie toevallig of er een soort halsketting los te koop is die ik voor mijn I-Bead kan gebruiken? Heb de I-Bead 150 en ik maak gebruik van de Sony MDR-EX71sl oordopjes. Ik vind het dus zonder om de bijgeleverde halsketting te ontleden voor alleen die ketting (omdat die oordopjes geintegreerd zitten in de ketting) :)
Graai ergens een gratis keycoard weg, werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft veel tijd gekost, maar hier is íe dan. de nieuwe f/w. Het is dus de koreaanse nieuwste versie 3.450 vertaald naar het engels en met de gui van de IBEAD 200. Have fun :P ! (nogmaals gelukkig nieuwjaar!)
als je nog suggesties hebt, zeg het dan!
(mail: PROJECT CLOSED)

http://PROJECT CLOSED
toch graag downloaden? http://mkv25.net/ibead/fi...rsion3450_ibead200gui.zip

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik zal hem uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:45:
Het heeft veel tijd gekost, maar hier is íe dan. de nieuwe f/w. Het is dus de koreaanse nieuwste versie 3.450 vertaald naar het engels en met de gui van de IBEAD 200. Have fun :P ! (nogmaals gelukkig nieuwjaar!)
(mail: gjblokhuis@hotmail.com)

http://home.hetnet.nl/~gb...rsion3450_ibead200gui.zip
Heb er ff kort naar gekeken, maar ziet er goed uit! Wel ff wennen, de 'buttons' lijken allemaal groter dan voorheen, maar dat wen je wel aan. Zal hem na de vakantie ff goed testen (dan moet ik weer 2 uur per dag reisen :( dus tijd zat ;) )

mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik vind de nieuwe layout om eerlijk te zijn ronduit lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
IK HEB DE I-BEAD 200! :)

Na wat onduidelijkheid tussen Mp3Cdspeler en mij heb ik hem gekregen.

de nieuwe I-bead 200 vandaag binnen gekregen :) :) :) , echt een superdingetje!!!

Het dopje dat de usb beschermde bij de oude ibead's is naar mijn mening goed veranderd al ben ik wel bang dat het doorzichtige dopje bij de usb snel kan afbreken. De line-in kan zeker goed van pas komen. De vormgeving is lekker strak en een groot voordeel is dat ze de aansluiting van de koptelefoon boven op het apparaatje gemaakt hebben.

Het schermpje kan in allerlei verschillende kleuren oplichten en ziet er erg strak uit.
Verder heeft het beestje ongeveer dezelfde specs als de oude.
De 200 is iets breder dan zijn voorgangers maar wel dunner en smaller. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door SvenZ op 01-01-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:45:
(mail: gjblokhuis@hotmail.com)

euh kan je deze ook gebruiken voor de ibead 150? 8)7
het kan best zijn dat ik hem al op heb, want ik zie bij het flashen staan dat ik versie 3450 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op 01 januari 2004 @ 08:34:
[...]

euh kan je deze ook gebruiken voor de ibead 150? 8)7
het kan best zijn dat ik hem al op heb, want ik zie bij het flashen staan dat ik versie 3450 heb
Je kunt 'm ook voor 150 gebruiken. Lijkt me wel sterk dat je 3450 hebt, want die is alleen nog in het koreaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik gebruik hem nu voor de 150 en hij werkt hier goed. Ga hem nog wel aanpassen, want ik vind de nieuwe layout echt lelijk :P De playlist functie is wel grappig maar ik gebruik hem niet en verder zijn er nog wat kleine wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
En dan nu, foto's!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead4.jpg

(maak een keer nog wel wat scherpere foto's voor wie dat wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan toch nog snel gegaan met die 200!
MP3cdspeler verwachte hem pas in het nieuwe jaar... meestal wil dat zeggen dat ze pas in februari komen... 8)7

Ben toch blij dat ik voor de 150 ben gegaan! Had niet zo lang kunnen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:25

PnD

like in Pinda ^_^

ik vind de 100 toch nog steeds de mooiste hoor :>

ik heb dit draadje al (te) lang niet gevolgd, zijn er nog nieuwe ontdekkingen geweest, buiten wat nieuwe firmware?

[ Voor 59% gewijzigd door PnD op 03-01-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SvenZ schreef op 31 december 2003 @ 22:42:
IK HEB DE I-BEAD 200! :)
De vormgeving is lekker strak en een groot voordeel is dat ze de aansluiting van de koptelefoon boven op het apparaatje gemaakt hebben.
juist zwaar irritant van de ibead 200 dat het uiteinde van de oorplug recht is. De meeste (goede) dopjes hebben een hoek erin.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
Daar heb je wel gelijk in, maar de oordopjes die bij de ibead zitten zijn er wel weer goed voor :P .

[ Voor 3% gewijzigd door SvenZ op 03-01-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn dat dezelfde dopjes als bij de ibead 100 dan? (dan zijn ze namelijk wel aan vervanging toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
de dopjes zien er precies hetzelfde uit als die bij de 100 zaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik vind die ibead-100 die ik heb er geweldig uit zien, maar als ik dit zie moet ik bijna janken.
Hoe kunnen ze dit zo verpesten ?
Agh, smaken verschillen, laten we het daar ophouden.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
geldt ook voor mij hoor, dat usb-shift-up geval maakt het zo lelijk! <<(mening)

ik vind de 100 tot nu to ook de mooiste.maaaaaar... de 200 heeft wel meer knoppen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 11:51:
[...]

Je kunt 'm ook voor 150 gebruiken. Lijkt me wel sterk dat je 3450 hebt, want die is alleen nog in het koreaans.
ik had hem onofficieel ;) vertaald naar het engels door iemand.

kvind de ibead100/150 eigenlijk ook mooier dan de 200.
De 100/150 is echt stylisch en strak, terwijl de 200 een wat vrolijker 'sweet candy'-achtig uiterlijk heeft (zeg maar net als windows2000 en windowsXP met themes vergelijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Afbeeldingslocatie: http://www.i-bead.co.kr/english/eng_products/acc_4.jpg

ken ik hier nou ook mp3 mee in de auto luisteren via het casettedek, of is het alleen voor opladen.

en zoja, waar koop ik dat ding in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ja daarmee kan je mp3's mee luisteren in de auto via het cassettedeck.
je kan zo'n cassette ding overal halen. (mediamarkt om maar wat te noemen)

alleen dat usb power ding kan je niet overal halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
pokeran schreef op 04 januari 2004 @ 18:43:
ja daarmee kan je mp3's mee luisteren in de auto via het cassettedeck.
je kan zo'n cassette ding overal halen. (mediamarkt om maar wat te noemen)

alleen dat usb power ding kan je niet overal halen,
ok tnx, en hoe vind ik zo iets op google. heeft nog een speciale naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Deze staat gewoon op mp3cdspeler.nl bij accessoires. Tenminste alleen dat bandje... Die heb ik daar ook besteld.

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=112

Die oplader (?) voor de auto, die heb ik ooit gezien op internet, maar waar? 'k Heb geen flauw idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
barrymossel schreef op 04 januari 2004 @ 22:05:
Deze staat gewoon op mp3cdspeler.nl bij accessoires. Tenminste alleen dat bandje... Die heb ik daar ook besteld.

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=112

Die oplader (?) voor de auto, die heb ik ooit gezien op internet, maar waar? 'k Heb geen flauw idee...
tnx het ging alleen om dat bandje overgins, zo een oplader in de auto maak ik zelf wel in elkaar, das het punt niet.

heb hem gelijk besteld, voor 10E zonde verzend kosten !! kon ik niet twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n bandje is wel handig maar ik heb liever een fm transmitter, alleen is die nergens meer te koop, zijn die dingen ook al illegaal in nederland :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
heb de mijne (fm transmitter) via kennis uit us mee laten nemen.. heb m al tijdje liggen en doe niks mee sinds ik mp3cdplayer in auto heb.. mocht je interesse hebben stuur maar ff kreetje via de email. :P

ik draai hier overigens nog steeds prima met 3.290 en Ibead100 :)
mis alleen radiozender weergave/naam (zijn ooit iets van plaatjes voorbij gekomen maar is me nooit gelukt om met proggie in te stellen.. balen dat ie geen rds support heeft.

zijn er nog redenen om over te stappen naar 3.291 of unofficial hogere versies?
las iets over ogg support en playlist? wacht anders nog wel ff op nieuwe officiele versie van de laatste koreaanse versie hiervan.
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 09:07:
zo'n bandje is wel handig maar ik heb liever een fm transmitter, alleen is die nergens meer te koop, zijn die dingen ook al illegaal in nederland :?

[ Voor 12% gewijzigd door funrider op 05-01-2004 10:10 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Laatst online: 23-03 09:05
Op de site van Jens of Sweden staat nieuwe firmware, 3.451 en 3.451plus, gauw even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik geloof dat die FM-transmitters in Amerika te koop zijn. Dus die kun je ongetwijfeld via internet bestellen. Voor schrale mensen zoals ik is dat veel goedkopere bandje ook een oplossing ;-)

edit:
Wel zie ik in NL (Kelkoo) FM Modulators, maar die moet je helemaal inbouwen. Ook niet echt een ideale oplossing.

[ Voor 26% gewijzigd door barrymossel op 05-01-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
kan je alleen in amerika halen... bezorgen die dingen niet in NL .. ook niet via internet.. legaal i mean ;)

heb zelf deze: http://www.the-gadgeteer.com/irock-review.html :D
barrymossel schreef op 05 januari 2004 @ 13:53:
Ik geloof dat die FM-transmitters in Amerika te koop zijn. Dus die kun je ongetwijfeld via internet bestellen. Voor schrale mensen zoals ik is dat veel goedkopere bandje ook een oplossing ;-)

edit:
Wel zie ik in NL (Kelkoo) FM Modulators, maar die moet je helemaal inbouwen. Ook niet echt een ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
hoor graag wat nu precieze nieuwe functies zijn t.o.v. 3.290/3.291 ;)
tabasco schreef op 05 januari 2004 @ 12:35:
Op de site van Jens of Sweden staat nieuwe firmware, 3.451 en 3.451plus, gauw even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op 05 januari 2004 @ 15:08:
hoor graag wat nu precieze nieuwe functies zijn t.o.v. 3.290/3.291 ;)

[...]
ik weet neit of je het al had meegekregen, maar ik heb zelf ook een f/w in mekaar gedraait (v3.450b in het engels met ibead200 gui):

funrider schreef op 05 januari 2004 @ 15:08:
heb de mijne (fm transmitter) via kennis uit us mee laten nemen.. heb m al tijdje liggen en doe niks mee sinds ik mp3cdplayer in auto heb.. mocht je interesse hebben stuur maar ff kreetje via de email. :P
[...]
Dat is de i-rock toch? Werkt dat ding nog een beetje, of krijg je toch storingssignalen van andere zenders?en hoe is de kwaliteit [op afstand]?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Laatst online: 23-03 09:05
Nou, ik zie dus helemaal geen verschil. B)
Was er ook al een menuutje met auto presets voor radiostations?
Misschien dat dat het is, die radio gebruik ik nl. niet.
En de engelse vertaling van de manual is nog niet on-line en m'n zweeds sucks.

(Hmmm, toch wel handig: alle radiostations worden automagisch gevonden, toch maar eens naar de radio gaan luisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, ik heb sinds 5 januari een ibead 200 en ik vroeg me af wat ik volgens jullie moet instellen op het ding of installeren op het ding om het beste geluid en mooiste scherm etc te krijgen.

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
laatste offiecele fimware downen voor ibead200 van ibead.co.kr ;)

idd ik heb irock fmtransmitter .. pima ontvangst alleen jammer dat ie +/- 10uur p.bat. meegaat tevens "slechts" 4 frequenties. 88.1, 88.3, 88.5, 88.7
waarvan 88.1 en 88.7 pico zijn ivm id&t radio op 88.4
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:42:
Dag mensen, ik heb sinds 5 januari een ibead 200 en ik vroeg me af wat ik volgens jullie moet instellen op het ding of installeren op het ding om het beste geluid en mooiste scherm etc te krijgen.

Roel

[ Voor 20% gewijzigd door funrider op 06-01-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dat proggie om m'n firmware te upgraden kwijt, en die link in de startpost werkt ook niet meer. Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om hem ergens te uploaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:48:
Ik ben dat proggie om m'n firmware te upgraden kwijt, en die link in de startpost werkt ook niet meer. Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om hem ergens te uploaden?

Alvast bedankt!
kijk eens op ibead.co.kr ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op 06 januari 2004 @ 13:17:
idd ik heb irock fmtransmitter .. pima ontvangst alleen jammer dat ie +/- 10uur p.bat. meegaat tevens "slechts" 4 frequenties. 88.1, 88.3, 88.5, 88.7
waarvan 88.1 en 88.7 pico zijn ivm id&t radio op 88.4
[...]
- hoe doet ie het in de auto?
- max afstand vanaf radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk 8)7 btje wazig van me dat ik daar niet aan dacht, maar ik heb em al gevonden :). Bedankt voor je firmware trouwens Dude!

Weet iemand trouwens nog een goede site met i-bead proggies, tweak info etc.? Ben nml een btje lang uit de i-bead scene geweest dus ben niet meer zo up-to-date. Daarbij wil Google wil ook niet echt helpen.

EDIT: Kan iemand misschien ook uitleggen hoe je die playlist functie van de nieuwe firmware gebruikt? Moet je dan zelf een bestandje maken of wat?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:41:EDIT: Kan iemand misschien ook uitleggen hoe je die playlist functie van de nieuwe firmware gebruikt? Moet je dan zelf een bestandje maken of wat?
Nog maar een keertje dan: in de Folder Navigation vink je de nummers die je erin wilt hebben aan met de A-B/rec knop (bovenop), dan komt er een vinkje voor en als je de playlist functie gebruikt zal hij alleen de aangevinkte nummers afspelen. Niet écht een playlist dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, dat aanvinken kon met de eerdere versies ook al; een btje een zinloze toevoeging dus :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:59:
Hmz, dat aanvinken kon met de eerdere versies ook al; een btje een zinloze toevoeging dus :/.
nope vroeger waren standaard alle vinkjes "aan" ipv "uit" :+ :+ :+
ik snap sowieso niet wat je aan een playlist hebt dus mij maakt het geen f :O ck uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zal aan mij liggen maar op die site wordt me nix duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:53:
hmm zal aan mij liggen maar op die site wordt me nix duidelijk :)
dan heb je je ibead vast niet via internet besteld ;)
er is nog geen nieuwe (engelse) f/w voor de ibead 200, dus je zult het moeten doen met de f/w die er nu op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank, mja had ik wel, maar ik had nog nergens naar gekeken, ik dacht dat jullie dat net zo goed of beter wisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
Ik heb nog even wat nieuwe foto's gemaakt van de I-Bead 200, wat een prachtding is het ook :p

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.hanssen/ibead/ibead10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zeker een prachtding. :)

alleen ik zit nog steeds te wachten tot die bezorgd wordt. |:( :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook een prachtding, alleen ziet dat usb-schuifje er echt vaag uit, verpest het hele design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

en TOCH vind ik de 100/150 strakker, maarja dat is slechts een mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Hmmm, ik kan niet echt enthousiast worden over de i-bead 200 :/
( nu ben ik toch wel bevooroordeeld met m'n ibead 100, sindsdien vind ik elke andere mp3speler niet mooi :P). Ook wil ik er effe bijzeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad (afkloppen), echt een super ding!!

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik heb de i-Bead 100, maar liever heb ik die nieuwe... Veel gaver. Leuke extraatjes en vooral dat display met verschillende backlights is leuk. Maar ja, 'k heb al een mp3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:03:
[...]

- hoe doet ie het in de auto?
- max afstand vanaf radio?
quote mezelf ff :P
krijg ik hier nog antwoord op funrider? je mail werkt namelijk niet (geen response)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een probleempje,

mijn ibead onthoud de instellingen niet, elke keer als ik hem oplaad op de computer zijn alle instellingen weg, zoals repeat, volume, SRS/WOW instellingen etc.

hoe kan dat? is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Heb je toevallig een oude F/W versie, want ik had dat probleem ook met oudere F/W :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
LOL ik heb dat Play-Konijn icoontje gedownload en op m'n mp3speler geflikkerd, maar wanneer zie je dat kreng eigenlijk :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
-LA- schreef op 12 januari 2004 @ 10:26:
LOL ik heb dat Play-Konijn icoontje gedownload en op m'n mp3speler geflikkerd, maar wanneer zie je dat kreng eigenlijk :+
Die hoort voor de nummers uit te hobbelen.
Heb je het bestand gewoon op je MP3-Speler gezet of heb je hem wel eerst met een logo editor aan de FW toegevoegd?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste