Op de nieuwe iBead-200 kan daarintegen wel een external aangesloten worden. Zou dat betekenen dat de FW nu al iBead-200 compatible is? En betekent dat dan ook dat de toekomstige FW voor de iBead-200 compatible is met de iBead-100-150

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
check hier: download/lees hier meer
update info:
We released F/W(v3.291) which supports below functions.
1. ASF file support
1) Display of bit rate
2) Display range : 28,36,48,56,64,96,128,192kbps
2. Volume improvement
- Enhanced volume which has affected by SRS WOW function.
3. Function diversity
1) Increased function key
(Menu--> Setup-->A<->B/REC KeySetup-->Use
Rewind/Forward 6SEC Key)
2) Enhanced FFWARD,FREWARD reaction
3)Main Menu Resume
If power on the device after power off it at the Radio Menu, Radio Menu will be showed. this function is also available for Voice play.
4) Radio preset increased up to 20
5)Flaxible Jog(Menu) Key
If you keep pulling Jog Key, it will be moving continuously
6)Data folder support
If you make a Data folder and store data file instead of music file, booting speed will be increased.
7)Resume(per sec.)
If you record voice or radio during playback and stop recording, music will be resumed from last sec before recording
8)Simultaneously listening radio and recording
9) debugged phenomenon of broken file name at the folder navigation mode

Goh goed gezien johfunrider schreef op 22 oktober 2003 @ 14:42:
hey zag net dat nieuwe officiele firmware beschikbaar is op ibead.co.kr
...

Maar zou het ook de FW voor de iBead-200 zijn
[ Voor 3% gewijzigd door WoWo op 22-10-2003 15:15 ]
Verwijderd
8)Simultaneously listening radio and recording
dat was toch al zo? dat je kon opnemen en naar de radio kon blijven luisteren...?
Verwijderd
dat je aan het luisteren bent naar de radio en vervolgens op de rec. knop drukt zodat ie gaat opnemen dan hoor je het nummer gewoon doorspelen, sodra je dan weer op die knop drukt kom je weer in het FM menu, dit was inderdaat al zo....
ik heb verder geen tests gedaan omdat ik die hele voice recoording niet kan gebruiken
Verwijderd
bij mij doet ie primaVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 16:40:
ik krijg de voice rec. mode niet meer aan, met de nieuwe FW, iemmand anders dit ook?
zou idd gaaf zijn al je ibead op stereo kan pluggen en cd nummer overnemen zonder pc tussenkomst.
WoWo schreef op 22 oktober 2003 @ 15:12:
[...]
Goh goed gezien joh(maar, dat merkte ik toch hierboven al op
deze FW is trouwens alweer een dag oud
)
Maar zou het ook de FW voor de iBead-200 zijn
Die paar minuutjes verschil zag ik ook pas laterfunrider schreef op 23 October 2003 @ 12:34:
schijnbaar jij paar minuutjes dr voor aangemaakt.. duz puur toeval.. al een dag hmm tjah schijnbaar had niemand anders ut van de posters hier eerder gezien
zou idd gaaf zijn al je ibead op stereo kan pluggen en cd nummer overnemen zonder pc tussenkomst.
[...]
De iBead-200 kan dat dus: rechtstreeks van de line-in opnemen in mp3 _/-o_
Maar onze iBeadjes zullen dat helaas nooit kunnen
Toch blijf ik nieuwsgierig of de FW voor de 200 ook gaat werken op de 100
Verwijderd
waarom zou dat nooit kunnen...hardwarematig dan. je hebt toch een harde schijf die kan schrijven en die staat waarschijnlijk in verbinding met het oorplugje...toch?WoWo schreef op 23 oktober 2003 @ 13:58:
[...]
Die paar minuutjes verschil zag ik ook pas later
De iBead-200 kan dat dus: rechtstreeks van de line-in opnemen in mp3 _/-o_
Maar onze iBeadjes zullen dat helaas nooit kunnen
Toch blijf ik nieuwsgierig of de FW voor de 200 ook gaat werken op de 100
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
dat snap ik duuh, maar waarom nietRam0n schreef op 23 October 2003 @ 18:59:
We zullen dat niet kunnen met ónze i-Beadjes, de 100/105/150 bedoelt hij
kan je dat weghalen? ik heb net een ibead150 daar besteld, maarja ik was heel ff blij toen ik die korting las die dus niet doorgaat
(en je bent nergens te bereiken via een mailadres ofzo in je profiel
ik heb gisterochtend (vrijdag 24-10-03) euh een i-bead 150 128MB besteld ook direct via internetbankieren het geld overgemaakt.
En vandaag (25-10-03) is het pakketje al voor me deur geweest.
alleen tja niemand thuis
GVD nu kan ik hem pas maandag ophalen (de dag van mijn eerste tentamen
Verwijderd
Vandaag heb ik mijn Ibead aan een Mac gegooid. Nou is het geinige dat je met een Mac de .dat file kunt zien waar je firmware staat ingesteld. Leuk... maar nou heb ik die file perongeluk samen met mijn andere files weggegooid.
Ik thuis die firmware (voor het eerst) dus opnieuw instaleren... Ging dus natuurlijk de eerste niet gelijk goed.
Gevolg: ik zit nu met een splinternieuwe Ibead van 3 weken waarvan ik als ik hem aanzit 2 sec me backlight zie en hij daarna uitvalt. Ook krijg ik hem niet meer in recovery-mode.

Ik kan me trouwens ook nog vaag herrineren dat de openingspost over de firmware upgraden niet klopte... Heb ik wel eens een hele tijd terug gelezen namelijk. Klopt dat?
Onder windows: Tools => Folder options => view => show hidden files and foldersVerwijderd schreef op 25 October 2003 @ 23:22:
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen!
Vandaag heb ik mijn Ibead aan een Mac gegooid. Nou is het geinige dat je met een Mac de .dat file kunt zien waar je firmware staat ingesteld.
et voila: .dat file verschijnt
k heb zo zonder problemen in 1x de boel geupgrade maar ik had niet de ouwe firmware er al afgedonderd.. reset knoppie lukt ook nie
hoor graag of je ut verder lukt..
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 23:22:
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen!
Ik thuis die firmware (voor het eerst) dus opnieuw instaleren... Ging dus natuurlijk de eerste niet gelijk goed.Formateren, opnieuw de firmware doen, formateren, firmware, resetten enz. enz.
Gevolg: ik zit nu met een splinternieuwe Ibead van 3 weken waarvan ik als ik hem aanzit 2 sec me backlight zie en hij daarna uitvalt. Ook krijg ik hem niet meer in recovery-mode.Heeft er iemand enig idee?
Ik kan me trouwens ook nog vaag herrineren dat de openingspost over de firmware upgraden niet klopte... Heb ik wel eens een hele tijd terug gelezen namelijk. Klopt dat?
Verwijderd
Omdat hij niet echt meer aan kan (lampje brandt 2sec en gaat daarna uit
Ik druk het playknopje in voor een aantal sec en doe met de knop nog ingedrukt de ibead in me usb, en houd hem dan nog 10 sec vast... PC herkent hem NIET zoals het hoort. Maar als ik dan naar die format en firmwareprogjes ga kan ik niks doen. Volgens 'i-BEAD100 Firmware Download' staat hij niet in recovery en 'i-BEAD100 Format' doet ook niks. Alleen als ik me ibead er normale mode aansluit en hij hem herkent kan ik hem wel formateren.
En overe dat resetten... Moet er nog wat gebeuren als ik dat heb gedaan? Geeft me pc dan nog een reactie ofzo? Na zo'n reset (betwijfel of dat uberhaud wel gebeurt
Edit: HIJ WERKT WEER! _/-o_ Ik probeer er nu nog achter te komen hoe het kwam...funrider schreef op 26 October 2003 @ 15:58:
hebbie de firmware installeren volgens deze stappen screenshot engelse manual gedaan die in manual staan![]()
k heb zo zonder problemen in 1x de boel geupgrade maar ik had niet de ouwe firmware er al afgedonderd.. reset knoppie lukt ook niereset foto
hoor graag of je ut verder lukt..
[...]
Heeft er trouwens iemand die F/W(v3.291)? Want hier kan ik hem niet downen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 16:04 . Reden: Opgelost :p ]
Ik had em besteld op 29-09 en krijg em op 29-10!
Nu nog hopen dat ze em komen brengen als ik thuis ben
Vanwege het lange wachten krijg ik wat extra's
Ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door steffex op 27-10-2003 22:11 ]
dat zeiden ze ook bij mij nadat ze hem VEEL te laat leverden. Niks extra's hoorstef-o.nl schreef op 27 October 2003 @ 22:09:
Jaah eindelijk, na een maand wachten komt eindelijk mijn i-bead!![]()
Ik had em besteld op 29-09 en krijg em op 29-10!![]()
Vanwege het lange wachten krijg ik wat extra's_/-o_
Ben benieuwd

ik heb mn ibead 150 128mb 24-10 besteld en 25-10 kwam het pakketjestef-o.nl schreef op 27 October 2003 @ 22:09:
Jaah eindelijk, na een maand wachten komt eindelijk mijn i-bead!![]()
Ik had em besteld op 29-09 en krijg em op 29-10!![]()
Vanwege het lange wachten krijg ik wat extra's_/-o_
Ben benieuwd
MET als extra: sportbandje
toen ik hem had besteld, had ik al spijt dat ik die niet erbij had besteld. maarja toch goed gekomen
thxs mp3speler.nl
Verwijderd
of is het zelfs als je niet eerst een map geselecteerd hebt??
wasco [the brightest crayon in the box]
Ben toch wel benieuwd of ik wat extra's krijgpokeran schreef op 28 October 2003 @ 00:36:
[...]
ik heb mn ibead 150 128mb 24-10 besteld en 25-10 kwam het pakketje
MET als extra: sportbandje
toen ik hem had besteld, had ik al spijt dat ik die niet erbij had besteld. maarja toch goed gekomen![]()
thxs mp3speler.nl
Een sportbandje zou idd wel relax zijn
Verwijderd
6 september deed mijn ibead het niet meer, ik gelijk naar ze gemaild.. krijg ik 8 september een reactie terug dat ik een rma formulier moet invullen, prima ik dat ingevulde formulier 14 september naar ze gemaild... en toen een lange tijd niks...........
ik proberen te bellen -> lukt niet (in gesprek of ze namen niet op)
ik ditmaal een fax gestuurd op 8 october met weer een rma formulier (er vanuitgaande dat ik iets fout heb gedaan).. maar nee... weer geen reactie gehad.. ik weer proberen te bellen, uiteindelijk vandaag gelukt
ze vond het heel vreemd dat er geen actie is ondernomen en dat de telefoon niet werkt klopte, maar dat werd vandaag geregeld (geloofde er niet veel van.. maar zou kunnen)..
conclusie: ik heb mijn ibead vandaag op de post gedaan en zij gaan er met spoed achterheen
nu maar hopen dat het goed gaat.....
Alles zal wel goed komenVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:15:
ik hoor bijna iedereen goede verhalen hebben over mp3cdspeler.nl, maar ik weet het zo net nog niet..
6 september deed mijn ibead het niet meer, ik gelijk naar ze gemaild.. krijg ik 8 september een reactie terug dat ik een rma formulier moet invullen, prima ik dat ingevulde formulier 14 september naar ze gemaild... en toen een lange tijd niks...........
ik proberen te bellen -> lukt niet (in gesprek of ze namen niet op)
ik ditmaal een fax gestuurd op 8 october met weer een rma formulier (er vanuitgaande dat ik iets fout heb gedaan).. maar nee... weer geen reactie gehad.. ik weer proberen te bellen, uiteindelijk vandaag gelukt
ze vond het heel vreemd dat er geen actie is ondernomen en dat de telefoon niet werkt klopte, maar dat werd vandaag geregeld (geloofde er niet veel van.. maar zou kunnen)..
conclusie: ik heb mijn ibead vandaag op de post gedaan en zij gaan er met spoed achterheen
nu maar hopen dat het goed gaat.....
Ze gaan gewoon een beetje knullig met RMA om
heb het ook 2 keer gehad
mp3speler opgestuurd 3 weken nix gehoord en dan staat de postpode voor de deur met me mp3 speler
Nee, dat is het niet... hij deed het met alle andere F/W die ik heb gehad wel gewoon goedwasco schreef op 28 oktober 2003 @ 12:21:
Volgens mij heeft dit eerder te maken met welke map je geselecteerd had als 'afspeelmap', als je dan ff navigeert naar een ander liedje speelt hij dat eerst af om daarna lustig verder te gaan.
of is het zelfs als je niet eerst een map geselecteerd hebt??
euh waar is die 3.296 dan te downloaden?Ram0n schreef op 28 October 2003 @ 11:02:
Wil graag de 3.296 installeren, maar heb net vorige week die ik nu heb totaal aangepast, moet ik dat weer opnieuw gaan doen
(heeft iemand misschien een site met de nieuwste (beta, vertaalde oid) firmwares?
en is er al wat meer bekent over de *.ogg ondersteuning? (of die nou wel of niet komt?)
Verwijderd
maargoed, ik had voorgesteld om de nex ia om te wisselen voor de i-bead 100 256mb. de i-bead koste wel 25 euro meer, maar dat kon ik gewoon bijbetalen (dacht ik) dus ik die speler terug stuuren met rms d'r bij enzo. 2 dagen later krijg ik een pakje binnen met daarin de hele i-bead uitrusting en een extra hoesje (zo'n draag ding die ik dus altijd gebruik) gratis, ook hoefde ik geen verzendkosten te betalen. dus ik weer bellen van hoe ik nouw die 25 euro moest betalen, toen vertelde ze me dat ik nix meer hoefde te betalen
toch wel een mooie service
(maarja kheb hem pas 1 dag, dus wat wil je)
maarre, zijn er nog mensen hier die zelf aanpassingkjes hebben gedaan met/in hun i-bead?
bijv. -alles vertalen naar het nederlands?
-eigen opstartlogo's gemaakt.
-andere dingen om hem te personaliseren.
enz enz
ik kreeg hem uit de box met firmware 3.291
alleen als ik die van de ibead site download, zit er een nieuwere bootloader bij (2.13 ipv 2.11)
hmmm kweet ook niet wat ik met deze nutteloze informatie wil zeggen
Heb zelf overigens nog 3.290 heerlijk runnen op mn ibead 100 (128). No problemo.
pokeran schreef op 28 oktober 2003 @ 17:53:
[...]
euh waar is die 3.296 dan te downloaden?
(heeft iemand misschien een site met de nieuwste (beta, vertaalde oid) firmwares?
en is er al wat meer bekent over de *.ogg ondersteuning? (of die nou wel of niet komt?)
ik denk dat dat te maken heeft met slechte ontvangstgreatgonzo schreef op 29 oktober 2003 @ 21:33:
Ik heb last van schommelingen tussen mono en stereo bij de radiofunctie. Wie weet hoe ik het kan verhelpen?
gebruik je misschien andere oordopjes?
zowieoz heb ik met andere oordopjes WEL radio, maar toch slechtere ontvangst dat dat koord/oordopjescombinatiegeval
enne een nieuwe versie van logo-editor komt eraan, voor f/w 3.291
Ik kreeg ook nog een extra extra's
Ik ben tevreden
Maar ik zal ze wel posten als ik ze heb
Zowiezo moet een groot deel van de startpost worden aangepast, Veel is namelijk erg out-of-date.stef-o.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 16:59:
Btw misschien een idee voor volgende starttopic een stukje met frequenties van bekende zenders ik moet ze nu namelijk allemaal opzoeken
en met ultime kan je radiostations saven
Verwijderd
jij bent zeker nieuw hier...stef-o.nl schreef op 30 oktober 2003 @ 16:59:
Btw misschien een idee voor volgende starttopic een stukje met frequenties van bekende zenders ik moet ze nu namelijk allemaal opzoeken
klik op "KAART"
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 23:12 ]
1) Vorig jaar een keertje op een marmeren vloer gevallen van 1,5m hoogte: Nog geen krasje
2) Vorige week heeft m'n moeder hem uitgewassen: Na lang later drogen, blijkt nu alleen de accu leeg te zijn (was hij toen ook al). Ben hem nu aan het laden, maar hij lijkt het weer helemaal te doen
(m'n moeder is nu ook weer blij, want anders kreeg ik een nieuwe van haar
Pardon, uitgewassen en hij doet het nog steeds, wauwMarcj schreef op 31 oktober 2003 @ 09:49:
...
Vorige week heeft m'n moeder hem uitgewassen: Na lang later drogen, blijkt nu alleen de accu leeg te zijn (was hij toen ook al). Ben hem nu aan het laden, maar hij lijkt het weer helemaal te doen
...
uuh uitgewassen? dat ding hoort niet eens meer aan te gaan. Ik wist niet dat die dingen het zo goed zijn. Heeft ie er lang in gezeten?Marcj schreef op 31 oktober 2003 @ 09:49:
Ik heb nu al meer dan een jaar een i-bead 100, en ik kan nu zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. Niet alleen qua opties etc.. maar ook robuustheid:
1) Vorig jaar een keertje op een marmeren vloer gevallen van 1,5m hoogte: Nog geen krasje
2) Vorige week heeft m'n moeder hem uitgewassen: Na lang later drogen, blijkt nu alleen de accu leeg te zijn (was hij toen ook al). Ben hem nu aan het laden, maar hij lijkt het weer helemaal te doen
(m'n moeder is nu ook weer blij, want anders kreeg ik een nieuwe van haar)
I-Bead that's the sh*t
jah sorry dat ik hier zoveel post
Is er ergens een tutorial of een faq hoe dat moet? ik heb al hier gezocht maar kan niet echt iets goeds vinden
Verwijderd
...stroom doorheen loopt...Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 18:32:
electronica kan makkelijk een wasbeurtje hebben, zolang er maar geen stroom op komt te staan, dus niet kijken of tie ut nog doet als je ter water bent geraakt, gewoon naar huis, baterij er uit en laten drogen......
of
spanning op komt te staan

just showin' off my elektrotechniek lessons
Hier blijft hij telkens op hangen:

Wie kan me helpen?!
[ Voor 3% gewijzigd door steffex op 04-11-2003 11:48 ]

iemand aanraders voor nieuwe oordoppen?
Kijk eens in de startpost daar staan andere goede oordoppen voor de i-bead!shuogg schreef op 02 november 2003 @ 14:56:
fuck die oordoppen die erbij zaten zijn nu al stuk, linker hoor je maar soms, zit iets los binnen ofzo
iemand aanraders voor nieuwe oordoppen?
Verwijderd
Dat koort wat bij de i-bead zit je weet wel wat je om je nek kan hangen en dan aan de ibead kan vast maken.
Kan je deze ook ergens los kopen. Want ik heb een aiptek en daar zit hij neit bij eni k zou er graag 1 willen hebben. Weet iemand dit ?
alvast bedankt
Stuur anders even een mailtje naar sales@mp3cdspeler.nl die kunne je vast wel helpen
Verwijderd
oftewel: de oordopjes van de ibeadVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 15:27:
Ff een vraagje.
Dat koort wat bij de i-bead zit je weet wel wat je om je nek kan hangen en dan aan de ibead kan vast maken.
Kan je deze ook ergens los kopen. Want ik heb een aiptek en daar zit hij neit bij eni k zou er graag 1 willen hebben. Weet iemand dit ?
alvast bedankt
Nou ja, nu krijg ik waarschijnlijk wel een nieuwe van m'n moeder (i-bead 200 dan maar, die is op het moment toch goedkoper
Nu heb ik dus een USB Stick, want hij kan niet meer zelfstandig opstarten zonder accu uiteraard.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
jah, dat bedoel ik, maar bij mij op school noemmen ze het nog stroom, ook in de boekkenpokeran schreef op 01 november 2003 @ 23:53:
[...]
...stroom doorheen loopt...
of
spanning op komt te staan
![]()
just showin' off my elektrotechniek lessons
komt er wel mooi waterstof en zuurstof bij vrij
Verwijderd
dan is het lipo celletje gewoon kapot denk ik, met een beetje mazzlel zou je denk ik voor een paar tientjes wel een nieuwe kunnen versieren door eenofandere garantie te gebruiken ofsow.....keus is aan jouw om dit tegen je ma te vertellenMarcj schreef op 03 november 2003 @ 16:36:
Hellaas moet ik terug komen op m'n vorige post. De wasbeurt heeft toch wel degelijk effect gehad. M'n i-bead leek het op het eerste moment wel weer goed te doen (hij heeft nog een half uur gewoon muziek afgespeeld), maar toen was de accu al weer vrij snel op. Zelfs als ik hem uit laat staan is binnen een uur de accu leeg! Volgens mij zit er ergens zeepaanslag op, waardoor er kortsluiting veroorzaakt wordt...
Nou ja, nu krijg ik waarschijnlijk wel een nieuwe van m'n moeder (i-bead 200 dan maar, die is op het moment toch goedkoper)
Ik probeer nu al een paar dagen de firmware download aan de gang te krijgen, maar het lukt me steeds niet.
Eerst stop ik mijn i-bead in mun pc met recovery mode, zoals je hieronder kunt zien:

Daarna gaat ie iets doen en dan blijft ie heel lang hangen op hetvolgende scherm:

Na heel lang wachten krijg ik dit scherm:

Wie kan me helpen, ik snap er nu helemaal niets meer van! Ik doe namelijk precies zoals het in de handleiding staat!
HELP ME
Verwijderd
De kans dat je i-bead dan een 2e handspeler is, is zeer groot! Daarom ook 28 euro goedkoper.iT2Move trades in second hand and obsolete quality computer equipment worldwide.
Nowadays old or new hardware devices deteriorate rapidly in value.
Therefore re-sell or re-use of these products is financially attractive
Hij instaleerd schijnbaar wel iets, maar ik kan niet zien waar hij het instaleerd, ook komt er geen snelkoppeling te staan naar het programma.
Wat te doen ? ?
Verwijderd
Check ff C:/program files/ of daar wat staat, zou goed kunnen dat daar een .exe file staat..greatgonzo schreef op 07 november 2003 @ 14:42:
Ik heb ultime gedownload via de link in de startpost, nu krijg ik een setup bestandje (IBEAD Ultime Full install 1_22A.EXE) en nadat ik deze heb geopend kan ik kiezen onder welke taal ik wil instaleren (engels natuurlijk), gebeurd er niets?
Hij instaleerd schijnbaar wel iets, maar ik kan niet zien waar hij het instaleerd, ook komt er geen snelkoppeling te staan naar het programma.
Wat te doen ? ?
nope, er staat nix?Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:02:
[...]
Check ff C:/program files/ of daar wat staat, zou goed kunnen dat daar een .exe file staat..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik vroeg me af of die ibead 200 ook nog ergens in de winkel te koop is, inplaats van alleen op internet(mp3cdspelers)
Ik heb alle I-bead spelers alleen maar op internet te koop zien staan, maar wat is er mis met kopen op internet? OK, er zijn wat minder betrouwbare internetwinkels, maar vooral mp3cdspeler is zeer betrouwbaar. Kijk eens onder de shop survey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:58:
hey
ik vroeg me af of die ibead 200 ook nog ergens in de winkel te koop is, inplaats van alleen op internet(mp3cdspelers)
Verwijderd
OK, bedankt. ik had al door dit forum te lezen vernomen dat mp3cdspelers te vertrouwen is.greatgonzo schreef op 10 november 2003 @ 08:59:
[...]
Ik heb alle I-bead spelers alleen maar op internet te koop zien staan, maar wat is er mis met kopen op internet? OK, er zijn wat minder betrouwbare internetwinkels, maar vooral mp3cdspeler is zeer betrouwbaar. Kijk eens onder de shop survey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931
die ibead ziet er ook supercool uit dus ik denk dat ik hem maar gaat bestellen.
Verwijderd
ik heb nog vantevoren even gemaild welke kleuren ze hadden, maar ze hebben alleen zilver. (reactie binnen een minuut en dat is verdomde snel voor een klantenservice
met een beetje geluk heb je hem woensdag, veel plezier ermee (persoonlijk vind ik hem erg lelijk, maar tis functionaliteit wat telt hé!)Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:41:
zo, ik heb een uur geleden mn ibead 200 besteld. ben benieuwd.
ik heb nog vantevoren even gemaild welke kleuren ze hadden, maar ze hebben alleen zilver. (reactie binnen een minuut en dat is verdomde snel voor een klantenservice![]()
). maar dat maakt niet uit want ik wou tog een zilvere.
Wie kan me trouwens een alternatief geven voor dat ultima progje, ik had hem gedownload maar hij instaleert ergens heen waar ik hem niet kan zien.
Of kan iemand ff de map zippen en ergens uploaden
C:\Program Files\LDELETANG\greatgonzo schreef op 10 november 2003 @ 20:21:
[...]
Wie kan me trouwens een alternatief geven voor dat ultima progje, ik had hem gedownload maar hij instaleert ergens heen waar ik hem niet kan zien.
Of kan iemand ff de map zippen en ergens uploaden

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
ja niet dus, dat vertelde ik ook al een paar posts hierboven.
Wie zipt het mapje ff voor me?
Ok, zie [url=http://] deze link[/url].greatgonzo schreef op 11 november 2003 @ 08:50:
[...]
ja niet dus, dat vertelde ik ook al een paar posts hierboven.
Wie zipt het mapje ff voor me?
Even uitpakken naar c:\Program Files en "IBEAD Ultime.exe" hieruit starten.
Laat even weten wanneer je 'm hebt zodat ik de link weer kan verwijderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Blobby op 11-11-2003 20:59 ]
nu nog wel een probleem, progje gestart, maar niets gebeurd?
[ Voor 70% gewijzigd door greatgonzo op 11-11-2003 16:11 ]
Dan is er toch iets mis met je systeem.greatgonzo schreef op 11 november 2003 @ 14:01:
heb hem, thanx
nu nog wel een probleem, progje gestart, maar niets gebeurd?
Als ik de zipfile uitpak op een pc waar Ultime niet op was geïnstalleerd, werkt het gewoon.
Nu start ik het programma, het kader van het programma is vervolgens te zien, en verdwijnt vervolgens weer.
edit: ff op school getest, tis dus een win 98 progje
Onder win 98 pakte die hem wel, maar dingen opslaan lukte niet. Als melding kreeg ik dat hij de settings.dat niet aan kon passen. Ik heb vervolgens alleen lezen uitgeschakeld, maar dat maakte geen verschil.
[ Voor 44% gewijzigd door greatgonzo op 12-11-2003 14:56 ]
Verwijderd
me oordoppen zij dood
was heel erg blij met de originele oordoppen.....iemmand die die origienele oordoppen van de i-bead niet gebruikt?
edit voor de gene boven me:
kun je de .dat file niet kopieren naar een andere file, dan bij instellingen (als dat kan) in ultime naar die dir gaan, veranderen en terug plakken in de i-bead. dan de oude weg halen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 17:43 ]
http://ibead.sam-scripts.com/firmwares.php?dl=155
maar alleen deze is in het frans, weet iemand hoe je hem moet vertalen?
(moet je dan alle images gaan bewerken????)
of misschien weet iemand toevallig of er een engelse vertaling van is?
ik had hem van deze site afgeplukt:
http://www.i-bead.fr.fm/
beetje de enige site die nog af en toe up to date is
Verwijderd
ter verduidelijking:
http://shop.mijnwinkel.nl...egroup=MP3&_searchblock=0 hier staan dus de Mp3spelers, er staat eerst het product naam, dan "Nieuw, voorraad"
hier bij de laptops staat er ipv nieuw, "Gereconditioneerd, voorraad"
http://shop.mijnwinkel.nl...oup=Laptop&_searchblock=0
Dat "nieuw" staat er dus gewoon voor of het nieuw of tweede hands is. De reden dat het zo goedkoop is, is dus gewoon dat ze "verouderde" productlijnen grootscheeps inkopen (nu dat de i-Bead 200 er is)
Maar ja, ik ben benieuwd, kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb
en hoe duur is die usb oplader ?
Ontspan.
play/pauze is 1 knop en die zit naast de jog. (jog dient als hoofdbediening eigenlijk, dus ook volume enzo)Magnolia schreef op 17 november 2003 @ 17:39:
khad een vraagje, ik zie nergens op de plaatjes van de i-Bead 150 waar de play/pauze stop knoppen zit? wel volume en hold aan de zijkant maar voor de rest.... ?
en hoe duur is die usb oplader ?
de hold knop zit aan de bovenkant waar ook de oordkopjes uitgang is.
en hoe duur die usb oplader is?
euh moet je ff op mp3speler.nl ofzo kijken
Verwijderd
Ik heb em al zo'n 5 maanden, hij heeft et altijd perfect gedaan.
Maar sinds 2 dagen doet de blauwe verlichting van het scherm het opeens niet meer. Hij is niet nat geworden of gevallen, ik snap er nix van
Verder doet alles het nog perfect, alleen de verlicht laat het afweten..
Weet iemand hoe dit komt en of er wat aan te doen valt?? et is namelijk erg klote in het donker... -_-
I beg you for help!
garantie tochVerwijderd schreef op 18 november 2003 @ 21:59:
Ey people, ikke heb een probleem met m'n i-Bead.
Ik heb em al zo'n 5 maanden, hij heeft et altijd perfect gedaan.
Maar sinds 2 dagen doet de blauwe verlichting van het scherm het opeens niet meer. Hij is niet nat geworden of gevallen, ik snap er nix van.
Verder doet alles het nog perfect, alleen de verlicht laat het afweten..
Weet iemand hoe dit komt en of er wat aan te doen valt?? et is namelijk erg klote in het donker... -_-
I beg you for help!
Verwijderd
Ik heb dus hetzelfde probleem. Op http://mkv25.net/ibead/ hebben wat mensen ook dit probleem. Ik heb trouwens windows Xp, zou je het willen posten als je een oplossing hebt?stef-o.nl schreef op 02 november 2003 @ 14:39:
Als ik mijn i-bead wil voorzien van een andere firmware dan loopt telkens de firmware download utility vast!
Hier blijft hij telkens op hangen:
[afbeelding]
Wie kan me helpen?!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Goed dat ik dit lees, ik zit heel erg te twijfelen tussen de Han 320, de ibead 150 en de 200.Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:12:
ik heb gisteren een hansori beluisterd, die nieuwe mp3speler. das echt drie keer nix in vergelijking met de i-bead.
Het geluid van de han is dus slecht? Of lag dat aan de oordopjes?
Voordeel van de han is dat er een losse batterij in zit, USB2.0 ondersteuning, goedkoper, line in en uitbreidbaar is (welliswaar steekt het geheugenkaartje een beetje uit

Nadelen: veel lelijker, groot, weing info, van kunststof!
Het is echt moeilijk kiezen! Heeft de I-BEAD 200 geen USB2.0??? Ik dacht van wel!
Vorige week hoorde ik ineens mono geluid uit m'n ibead komen, dus dacht eerst dat het de oordoppen waren. Niet dus
Dan maar ff andere mp3tjes erop. Ook niet
Dan maar andere firmware erop.
Het installeren lukt, maar nu wil ik hem aanzetten, nou brand het display 2 seconden, en gaat dan weer uit
In recovery mode zetten kan niet meer, resetpinnetje doet ook niks.
Als ik em zo in m'n usb doe, dan herkent ie em nog wel als ibead, en ik kan dan nog gewoon bestanden overzetten
Iemand hier ervaring mee?
Uit de starters post
Ik denk dat er hier ergens een 'k'-tje is vergetenquote: uit de starters postFrequentie: 20 Hz ~ 20 Hz
[ Voor 21% gewijzigd door w0w op 22-11-2003 01:17 ]
Mag ik weten waar je hem besteld hebt, en voor hoeveel?Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:41:
zo, ik heb een uur geleden mn ibead 200 besteld. ben benieuwd.
ik heb nog vantevoren even gemaild welke kleuren ze hadden, maar ze hebben alleen zilver. (reactie binnen een minuut en dat is verdomde snel voor een klantenservice![]()
). maar dat maakt niet uit want ik wou tog een zilvere.
Samster
Verwijderd
Maar iBead Korea heeft te weinig productiecapaciteit om de grote vraag aan spelers te kunnen leveren dus komt de 200 niet (zoals aangegeven werd) in december maar pas in 2004 een keer...
Gelukkig waren ze zo aardig bij mp3cdspeler om mij de ibead 150 op te sturen voor die 199,-
Verwijderd
ik heb toch maar gekozen om mijn bestelling te laten staan want ik wil toch die ibead 200 hebben. ik moet nu alleen zolang wachtenVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 11:34:
Bij mp3cdspeler.nl kon je hem bestellen voor een pre-order prijs van 199,-!!!
Maar iBead Korea heeft te weinig productiecapaciteit om de grote vraag aan spelers te kunnen leveren dus komt de 200 niet (zoals aangegeven werd) in december maar pas in 2004 een keer...
Gelukkig waren ze zo aardig bij mp3cdspeler om mij de ibead 150 op te sturen voor die 199,-