Warhammer Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 10.724 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tylocke schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Was het niet meer dat de Emperor de Adeptus Mechanicus nodig had en ze vrij veel privileges voor heeft terug gegeven (oude forgeworlds reclaimen bijvoorbeeld). Daarna om het geloof enigszins te sturen dat er een compromis is gesloten dat de Adeptus de Emporor als Omnissiah is gaan zien om zo een heilige oorlog tussen de Ecclesiarchy (die de Omnissiah als heresy ziet) en de Adeptus Mechanicus te voorkomen.

Dit is wat ik zo mooi vind aan de 40k universe. De grootste vijand van het Imperium is de mensheid zelf. Al die groeperingen die hun eigen agenda's er op na houden is gewoon mooi 8)
Nope, de Ecclesiarchy bestond nog niet eens toen de Emperor op Mars lande om met de Adeptus een verbond te sluiten.
Toen de Emperor nog leefde was hij namelijk nogal erg fel tegen het vereren van zijn eigen persoon als godheid.

Maar idd, ze hebben het universum behoorlijk ver uitgebreid al en dat wordt alleen maar meer.
Het gros van de novels die ze uitgebracht hebben zijn meer dan de moeite waard om te lezen. Heb er zelf iets van 120 in de boekenkast staan O-)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah, ik dacht dat mijn lore klopte :) Zo klinkt het aardig in The priests Of mars trilogie, en de necron codex hint redelijk naar The Void Dragon. (de oude codex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Renquin schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Nope, de Ecclesiarchy bestond nog niet eens toen de Emperor op Mars lande om met de Adeptus een verbond te sluiten.
Toen de Emperor nog leefde was hij namelijk nogal erg fel tegen het vereren van zijn eigen persoon als godheid.

Maar idd, ze hebben het universum behoorlijk ver uitgebreid al en dat wordt alleen maar meer.
Het gros van de novels die ze uitgebracht hebben zijn meer dan de moeite waard om te lezen. Heb er zelf iets van 120 in de boekenkast staan O-)
Daar doelde ik inderdaad op. De Adeptus Mechanicus heeft toch later pas de Emperor als Omnissiah proclaimed? Ik dacht dat dat dus op basis van druk vanuit de Ecclesiarchy.

Er is inderdaad zoveel te lezen, ik heb de meeste van mijn kennis meer vanuit de codexen en overige bits en pieces zoals de RPG's van Fantasy Flight. Van de novels heb ik er een paar gelezen maar nog niets uit de Horus Heresy. Ik heb er 2 klaar liggen om te lezen maar kom er niet aan toe :( De Mars (Priests, Lords en Gods) serie vond ik in ieder geval erg lekker weglezen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met qua boeken;

End Times 1
Mars Trilogy
Alle lore in de Warhammer Relic Boardgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanrader is headtaker(als je fantasy leuk vind) en die van de von corsteins(carsteins, whatever) de vampire count books:)

en de mens heeft meer erg grote en gevaarlijke vijanden dna mensen, de tyranids die ze zien is maar een heel klein stukje van wat er in de ruimte is(tussen de galaxies) volgens de codex. en ofc chaos.

zijn er nog leuke boeken over tyranids? zodat ik nog meer lroe van me nieuwe team kan ontvangen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar weinig boeken van zijn:

Tyranids
Nurgle (hier baal ik echt van, Ragnar oneshot een great unclean one in zijn boek is gewoon bull....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn:( ook in fantasy mis ik voor paar teams echt een aantal boeken, de had voor end of times maar 1 serie, skaven ook niet veel (2 voglens mij, waarvan 1 mij niet aansprak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
De afgelopen week druk bezig geweest met het schilderen van m'n Skitarii Rangers. Gaat langzamer dan ik had gehoopt, ondanks dat ik ze alle 5 tegelijk doe (telkens één kleur doen). Moet van 4 nog de basecoat voor de cloaks en dan nog alles highlighten en de plekjes bijwerken waar de penseel net iets anders deed dan ik wilde :P. En dan moet ik nog 5 Vanguards schilderen en 5 Infiltrators in elkaar knutselen en schilderen... Dat gaat dus nog wel een maandje duren voor ik kan spelen :(.

De vele details maken de mini's erg mooi, maar maakt het ook lastig om ze goed te schilderen. Maar misschien wil ik het ook allemaal te netjes doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chevalric op 04-06-2015 14:02 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Tsja, ik schilderde ze eerst en plakte ze later. Dan bijstippen waar het plastic/metaal zichtbaar was. Sommige details zijn niet te doen als ze al in elkaar zitten. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Mja, ik heb de benen geplakt nadat ik de binnenkant van de cloak geschilderd had, maar die verflaag zorgde ervoor dat het allemaal wel erg strak zat (terwijl het zonder verf prima paste). Plus dat de lijm minder goed schijnt te werken op verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Die stukken verf je dan ook niet. Probeer maar eens een snotling pump wagon eerst in elkaar te zetten en dan te schilderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Señor Sjon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:39:
Die stukken verf je dan ook niet. Probeer maar eens een snotling pump wagon eerst in elkaar te zetten en dan te schilderen. :+
Hehe, da's inderdaad ondoebaar.
Bij mij ligt het aan het type miniatuur of ik ze in elkaar schilder of nog uit elkaar.

Basecoat sowieso gewoon uit een spuitbus. Lekker zwart ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schilder altijd poppetje voor poppetje. vind ik mooier te kunnen maken dan:) kwaliteit boven kwantiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Drukke tijd geweest , Adaptus Mechanicus boek gekocht om tzt te gaan lezen (vaderdag cadeau) en ook de nieuwe Visions. Ook Instagram aangemaakt om mijn WH40K noob reis vast te leggen.

Gisteren mij Necron warrior in elkaar gezet maar had wat problemen met de armen tov schouders.
Let wel, dit is mijn allereerste poging hehe

Vanavond maar even een poging wagen om Immortals te maken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort eindelijk de eerste tyrnanids kunnen kopen, salaris mag wel vaker komen van mij dan 1x per maand:P ik begin met doosje homogaunts en wat verf voor de kleurne die ik wilmaar nog niet heb. volgend weekend (27ste) eindelijk zover:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
http://www.games-workshop...odex-Dark-Angels-2015-ENG

Dark Angels !
Ik ben enthousiast eerlijk gezegd, hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Je gaat gelijk deze maar kopendus?
O-)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nee, was het maar waar hehe
Mijn vrouw vermoord me.

Moet eerst nog mijn Necron Battleforce maken en schilderen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iusedto schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:14:
Nee, was het maar waar hehe
Mijn vrouw vermoord me.
Hehe, die ken ik. Heb zelf ook nog een backlog van een hele hoop miniatuurtjes O-)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Renquin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Hehe, die ken ik. Heb zelf ook nog een backlog van een hele hoop miniatuurtjes O-)
Dat wil ik dus voorkomen :)
Ik hoor dat heel veel van mensen die al wat langer dit doen. Zelf ben ik net begonnen, dit is mijn eerste poging, en ik wil eigenlijk iets afmaken voordat ik iets anders koop.

Maar eh, codex van Dark Angels koop ik natuurlijk wel

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iusedto schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:00:
[...]

Dat wil ik dus voorkomen :)
Ik hoor dat heel veel van mensen die al wat langer dit doen. Zelf ben ik net begonnen, dit is mijn eerste poging, en ik wil eigenlijk iets afmaken voordat ik iets anders koop.

Maar eh, codex van Dark Angels koop ik natuurlijk wel
Ah, de utopie van eerst iets afmaken voordat je verder gaat.
Dat heb ik uitgehouden toen ik het nog van mijn zakgeld kocht (lang, lang geleden).
Inmiddels de afgelopen 5 jaar maar een paar modellen gekocht, gezien ik al tijden niet meer verf maar sommige dingen gewoon niet kon laten liggen.
Mijn laatste aanwinst was een Tau Barracuda van ForgeWorld.
Wil eigenlijk ook nog de Tiger Shark AX-1-0 en de Tau heilige graal; de Manta.
Maar voor die laatste moet je zowat een extra hypotheek afsluiten, dus laat ik dat maar niet doen. Dan heb ik ook een probleem met vrouwlief :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Renquin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:44:
[...]

Ah, de utopie van eerst iets afmaken voordat je verder gaat.
Dan ga ik strijdend ten onder
Ik wil gewoon mijn Necrons afmaken. Daarna wilde ik een Imperial Knight maken ...en die in Necron kleuren schilderen ;)

Maar misschien laat ik dat gaan, Knight is ook vrij duur, en dan wissel ik naar de Dark Knights

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Zaterdag maar eens zien of ik mezelf door de hitte naar de GW-winkel kan verplaatsen. De manager is dan terug uit de UK met allerlei sappige nieuwtjes over Age of Sigmar. Helaas geen centjes om 'm te pre-orderen, maar ik wil toch op z'n minst even horen wat er allemaal gaat gebeuren. Als WHF een nieuwe editie krijgt, wordt die ook wel weer interessanter om te spelen, denk ik...

Maar goed, ik moet nog steeds m'n Skitarii afschilderen en WH40K een keer gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Iusedto schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:37:
[...]

Dan ga ik strijdend ten onder
Ik wil gewoon mijn Necrons afmaken. Daarna wilde ik een Imperial Knight maken ...en die in Necron kleuren schilderen ;)

Maar misschien laat ik dat gaan, Knight is ook vrij duur, en dan wissel ik naar de Dark Knights
Tip: kies een leger die duur is met punten. Ik had op een gegeven moment undead en Orcs&Goblins. Needless to say, dat is een hoop schilderwerk. Wel als huisregel dat alleen modellen die af waren op het strijdtoneel konden komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Age of Sigmar is bekend!

Geen punten meer
Regels in de army boxes
Warscrolls
Bloedmooie start set

Ik ben enthousiast :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zie je dat?
en is dit dan een nieuwe versie van fantasy? of meer zoals bijv end of times is?
ik zie iig nog niks op de gw site zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Señor Sjon schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:11:
[...]
Tip: kies een leger die duur is met punten. Ik had op een gegeven moment undead en Orcs&Goblins. Needless to say, dat is een hoop schilderwerk. Wel als huisregel dat alleen modellen die af waren op het strijdtoneel konden komen. :)
Zit de laatste dagen te twijfelen om eventueel Tau te starten.
Ik hou erg van "rustige" opmaak bij een ras, niet al teveel toeters en bellen zal maar zeggen :)
Orks en Chaos zijn me daarom te druk.

Tau en Space marines hebben dat niet.
Tau heb ik nooit zo naar gekeken maar heb dit weekend iemand met een leger gezien en die was erg mooi. Deze zondag zijn er wat wedstrijden hier in Alkmaar en ik hoop eigenlijk dat er iemand met een Tau leger komt.

Ook als totale paint noob lijkt de Tau makkelijker te schilderen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Tau ken ik dan weer niet, zal wel post 1998 zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Señor Sjon schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:36:
Tau ken ik dan weer niet, zal wel post 1998 zijn. :+
Tau zijn ergens rond de eeuwwisseling erbij gekomen idd. Weet ff niet meer of het ervoor of er na was.

Ben benieuwd naar die Age of Sigmar poppetjes, op die doos zien ze er best 40k achtig uit -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
The Tau were released in October 2001
Klopt wel inderdaad :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:01:
waar zie je dat?
en is dit dan een nieuwe versie van fantasy? of meer zoals bijv end of times is?
ik zie iig nog niks op de gw site zelf
Er is nog niks officieel, alleen een paar "leaks" op Reddit. Zaterdag kun je langs bij de GW winkel om alles er over te horen (en eventueel te preorderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zaterdag er alleen helaas niet heen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Er zal ook wel het een en ander op de GW site komen, gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chevalric schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:30:
[...]

Er is nog niks officieel, alleen een paar "leaks" op Reddit. Zaterdag kun je langs bij de GW winkel om alles er over te horen (en eventueel te preorderen).
Zoals plaatjes uit de White Dwarf? officiele pricing? etc.. officieel genoeg :)

Beste info:

http://www.belloflostsouls.net/

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Vandaag even bij de GW winkel geweest. Ze hadden een Age of Sigmar set liggen. De mini's zien er geweldig uit. Over de regels kan ik niet veel zeggen, aangezien ik geen spelervaring met Warhammer, maar ze zijn in ieder geval kort.
De set kost 100 euro, wat helemaal niet duur is voor 47 mini's. Heb hem nu nog niet gekocht, omdat ik nog een paar kickstarters moet betalen. Maar ik denk dat ik hem wel ga kopen voor het jaar voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Chevalric schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:00:
Vandaag even bij de GW winkel geweest. Ze hadden een Age of Sigmar set liggen. De mini's zien er geweldig uit. Over de regels kan ik niet veel zeggen, aangezien ik geen spelervaring met Warhammer, maar ze zijn in ieder geval kort.
De set kost 100 euro, wat helemaal niet duur is voor 47 mini's. Heb hem nu nog niet gekocht, omdat ik nog een paar kickstarters moet betalen. Maar ik denk dat ik hem wel ga kopen voor het jaar voorbij is.
Mocht je interesse hebben, de basisset is via webshops ook met korting te koop. Laagste prijs die ik heb gezien is 75 euro incl verzenden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Tylocke schreef op zondag 05 juli 2015 @ 20:13:
[...]
Mocht je interesse hebben, de basisset is via webshops ook met korting te koop. Laagste prijs die ik heb gezien is 75 euro incl verzenden.
75 is wel erg cheap moet ik zeggen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Renquin schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:12:
[...]

75 is wel erg cheap moet ik zeggen.
Ik ken de sites niet maar deze 2 kwam ik tegen:

http://www.tabletopminiat...0000200&aid=13700&lang=nl €75
http://www.whoops.nl/index.php?menu=games €85

Zelf ga ik Age of Sigmar niet halen. Warhammer Fantasy blijft voor mij units in formatie en de lore die bij de Old World hoort. Jammer dat de End Times hier een einde van heeft gemaakt. De models, vooral die van Chaos, zijn wel heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DIe tabletopminiatures is wel erg goedkoop, ook kan ik via google bijna niks vinden over tafelridder te hillegom. Beetje rare site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Heb zelf wel vaker dingen besteld via goedkopere sites, liep eigenlijk altijd uit op niet geleverde producten etc. Dus nee, ik pas.
Sowieso deze ook niet halen. Ben het wel met Tylocke eens dat Fantasy een game van formaties e.d. is.
Niets leukers dan een blok Pikeman hebben staan die t/m de 3e line kan aanvallen ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ach, dan speel je gewoon 8th toch? :) Geen man overboord. Ik ga zelf Age of Sigmar wel halen, regels zijn wat meer behapbaar dan 20 tabellen bij de hand houden om te kijken wat je nou moet rollen.

Ook de eerste battle report die ik heb gezien (high elf vs Dwarf) was zeer leuk om te kijken, beurten gaan nu gewoon wat sneller, waardoor het toch wat boeiender is.

Bell of lost verwoord het goed:
Age of Sigmar won’t be the cup of tea for many of the “wargaming is serious business” customers who may leave for greener pastures (Mantic, Warmachine & Warlord for example would be VERY happy to have them). But if it lives to see a handful of years under it’s belt and constant GW support it could bring in a giant wave of new young casual players (and EGADS, even more female players) and right Nottingham’s listing ship.
Warhammer Fantasy 8 was een verliesmakend product. En geen enkel bedrijf gaat dat doorzetten omdat een paar fans het willen. Dus ze proberen totaal iets anders, hell, je hebt 6 maanden gehad om je er op voor te bereiden (End Times Duration) :+

[ Voor 50% gewijzigd door corset op 06-07-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
corset schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:22:
ach, dan speel je gewoon 8th toch? :) Geen man overboord. Ik ga zelf Age of Sigmar wel halen, regels zijn wat meer behapbaar dan 20 tabellen bij de hand houden om te kijken wat je nou moet rollen.

Ook de eerste battle report die ik heb gezien (high elf vs Dwarf) was zeer leuk om te kijken, beurten gaan nu gewoon wat sneller, waardoor het toch wat boeiender is.

Bell of lost verwoord het goed:

[...]

Warhammer Fantasy 8 was een verliesmakend product. En geen enkel bedrijf gaat dat doorzetten omdat een paar fans het willen. Dus ze proberen totaal iets anders, hell, je hebt 6 maanden gehad om je er op voor te bereiden (End Times Duration) :+
Speel al jaren niet meer, dus wat dat betreft heb ik die 6 maanden ook niet gehad ;)
Maar je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik ga deze box niet halen, het idee van een gebruikersvriendelijker systeem is alleen maar mooi.
Misschien dat ik nu juist weer eens langs ga met een kistje miniaturen om eens een potje te spelen.
Gister de regels en de addendum voor de Ogres gedownload, dus die maar eens rustig nalezen :)

Mijn laatste waar ik serieus in gespeeld heb was 6 geloof ik, met m'n Dogs of War. Die waren echt fantastisch :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Age of Sigmar modellen zijn wel mooi.
Zondag een en ander kunnen bekijken in de GW winkel hier.
Ik blijf bij 40K dus ik heb niets gekocht :)

Ga wel een Tau army beginnen, zal deze week pakket bestellen
Daarnaast heb ik mijn Adaptus boek uit en ga denk ik met deel 1 vd Horus Herresy beginnen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn army list tot nu toe:

Runelord (1)
Organ Gun (4)
Warriors (15)
Slayers (5)

20 models, leuk start setje :) alleen wel 100 euro ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:24:
Age of Sigmar modellen zijn wel mooi.
Zondag een en ander kunnen bekijken in de GW winkel hier.
Ik blijf bij 40K dus ik heb niets gekocht :)

Ga wel een Tau army beginnen, zal deze week pakket bestellen
Daarnaast heb ik mijn Adaptus boek uit en ga denk ik met deel 1 vd Horus Herresy beginnen.
De Horus Heresy novels zijn goed met een paar uitschieters naar fantastisch en meh.
Al met al zeker leuk.

Naast de Horus Heresy zijn mijn top series van 40k novels de volgende (de meesten hiervan zijn al in bundels te kopen zodat je 3 boeken per boek hebt):
Gaunts Ghosts - Dan Abnett (inmiddels 14 boeken)
Night Lords - Aaron Dembski-Bowden (triologie)
Eisenhorn - Dan Abnett (triologie en 2 spinoffs: Ravenor en Ravenor vs Eisenhorn)
Ciaphas Cain - Sandy Mitchell (inmiddels 9 boeken)
Inquisition War - Ian Watson
Iron Warriors - Graham McNeill
Rogue Trader - Andy Hoare
Soul Drinkers - Ben Counter (een van m'n top 3, dit is echt een heel sterk verhaal)
Space Wolves - William King en Lee Lightner
Wod Bearers - Anthony Reynolds

Hiernaast zijn er nog een hele hoop novels, maar deze raad ik het meeste aan.

Heb zelf iets van 140 40k novels liggen nu :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
140 ? Wow :)

Ik wil ze ook gaan sparen (in hardcover )

Bestel Deel 1 samen met mijn Tau battleforce :
http://www.games-workshop.com/en-NL/Tau-Empire-Battleforce

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
voor mij:

1.) Adeptus trilogie
2.) Die coward commisar (ben zn naam kwijt)
3.) Ghosts (Gaunt)

hele tijd niks

999.) Space Wolves "trololol ik solo een great unclean one because OP yo!" verpestte het verhaal voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:57:
voor mij:

1.) Adeptus trilogie
2.) Die coward commisar (ben zn naam kwijt)
3.) Ghosts (Gaunt)

hele tijd niks

999.) Space Wolves "trololol ik solo een great unclean one because OP yo!" verpestte het verhaal voor me.
Jouw nummer 2 is Ciaphas Cain ;)

De latere Space Wolves, niet door King, zijn af en toe idd een beetje jammer. Maar nogs teeds goed leesvoer imo :p
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:40:
140 ? Wow :)

Ik wil ze ook gaan sparen (in hardcover )

Bestel Deel 1 samen met mijn Tau battleforce :
http://www.games-workshop.com/en-NL/Tau-Empire-Battleforce
Mjuh, 140 :p Spaar ze inmiddels al een hele hoop jaartjes. Ook een hoop obscuur spul uit Engeland gehaald wat allang niet meer te krijgen is. Zelfs oud-bibliotheek boeken (ja, daar liggen ze gewoon in de bieb :D).

Hardcover is een HELE dure hobby en bovendien is lang niet alles in hardcover te krijgen. Maar ieder z'n ding uiteraard.

Tering @ de prijs van de Battleforce zeg, kan me herinneren dat ik mijn laatste voor 80 euro gekocht heb (Ogres een jaar of 5 terug). Toen waren ze net omhoog gegaan van 75 euro. Dit terwijl de productiekosten een stuk omlaag gegaan waren. Ah well :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ben net begonnen met deze hobby maar ik moet zeggen dat de prijzen van sommige dingen me erg tegen vallen.
Wil best betalen voor een hobby maar af en toe bekruipt me het gevoel dat de prijzen meer een gevoels- dan productiewaarde hebben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:23:
Ik ben net begonnen met deze hobby maar ik moet zeggen dat de prijzen van sommige dingen me erg tegen vallen.
Wil best betalen voor een hobby maar af en toe bekruipt me het gevoel dat de prijzen meer een gevoels- dan productiewaarde hebben.
Je kan Games Workshop vergelijken met een Rolex of BMW.
Je betaalt meer voor de naam dan voor de daadwerkelijke producten ;)
De andere miniatuurproducenten (bijvoorbeeld Warmachine) zijn over het algemeen (een stuk) goedkoper, hoewel ook daar wel prijsstijgingen te merken zijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:23:
Ik spreid het uit, en koop nooit de grote dozen (army sets). Gewoon een setje per keer, dan voelt het stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Ik spreid het uit, en koop nooit de grote dozen (army sets). Gewoon een setje per keer, dan voelt het stukken beter :)
hehe, dat is juist het probleem. Ik krijg wat kriebels als ik de prijzen van die kleine pakketjes zie.
Wilde dit weekend Necron Destroyers halen, totdat ik de prijs zag.
Voor 3 stuks 45 euro betalen vond ik te gortig :
http://www.games-workshop...Necron-Destroyer-Squadron

Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:34:
[...]

hehe, dat is juist het probleem. Ik krijg wat kriebels als ik de prijzen van die kleine pakketjes zie.
Wilde dit weekend Necron Destroyers halen, totdat ik de prijs zag.
Voor 3 stuks 45 euro betalen vond ik te gortig :
http://www.games-workshop...Necron-Destroyer-Squadron

Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P
Plague Drones hier

http://www.games-workshop...s-Plague-Drones-of-Nurgle

46 voor 3,

maar als je kijkt hoe gedetallieerd ze zijn vind ik het wel waard. Zet ze ook vaak in vitrine als ik ze niet speel.

Overigens:

Je sig is epic!

Leger van vrouw:

1 Changeling
3 plaguedrones
10 Bloodletters
10 Plaguebearers
? laatste slot onbekend :)

[ Voor 52% gewijzigd door corset op 07-07-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
hehe, bedankt.
Alamo's posts waren altijd geweldig , "back in the day" (beste WoW tijd was t/m WotLK)

En ja, die models zijn weer wel erg mooi.
En dat bedoelde ik met mijn opmerking over prijzen . Ze zijn niet constant.

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 07-07-2015 16:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat klopt inderdaad, even snel een lijstje:

Runelord
Organ Gun
Warriors
Slayers

Runelord = 1 char = 17 euro
Organ Gun = 4 models (3 dwarves+gun) = 30 euro
Warriors = 16 models = 30 euro
Slayers = 5 models = 20 euro

Ergens klopt er iets niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Natuurlijk zijn de prijzen volledig ongerelateerd aan de productiekosten, maar vooral gebaseerd op wat een model in het spel voorstelt. Als je er nuchter over nadenkt, is 17 euro voor een paar stukjes plastic behoorlijk duur. Maar daarom is het ook een hobby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Chevalric schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:23:
Als je er nuchter over nadenkt, is 17 euro voor een paar stukjes plastic behoorlijk duur. Maar daarom is het ook een hobby :)
...en een hobby mag geld kosten, hehe ;)

Persoonlijk zijn dan die Battle force pakketten voor mij wel "handig" omdat je dan toch wel vrij veel krijgt voor een nog redelijk prijs.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iusedto schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:43:
[...]

...en een hobby mag geld kosten, hehe ;)

Persoonlijk zijn dan die Battle force pakketten voor mij wel "handig" omdat je dan toch wel vrij veel krijgt voor een nog redelijk prijs.
De battle force packs (en vroeger de army boxes) waren altijd zeer goede bang for buck.
Inmiddels geen idee hoe de prijzen zich verhouden, maar als het goed is heb je sowieso nog een leuke korting met zo'n doos.
Je moet uiteraard wel zeker weten dat je de bevattende miniaturen daadwerkelijk wilt gaan gebruiken ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels al wat meer ervaringen met AoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, wat rondjes gespeeld:

Dwarves vs Seraphon
Seraphon vs Dark Elves

Gewoon kort 2 beurten etc.

Was erg leuk, heerlijk snel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is dark elves?
vele wijzegingen voor hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Gisteren m'n eerste twee Skitarii units (5 Rangers en 5 Vanguard) zo goed als afgerond. Moet nog wel wat details (zoals het power sword) doen, maar ze zijn al aardig speelbaar zo. Nu alleen nog m'n Sicarian Infiltrators en Ironstrider Ballistarii schilderen en dan kan ik daadwerkelijk gaan spelen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ilxEnoP.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Chevalric op 22-07-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Netjes ! :)

Ik ben gisteren begonnen met de Tau battleforce in elkaar te zetten.
Zal wel even duren hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ziet er goed uit Chevalric!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:35:
hoe is dark elves?
vele wijzegingen voor hun?
Late reactie, maar de GW site heeft alle regels downloadbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje corset, zal er vanavond naar kijken.

vorige maand helaas nog geen nids kunnen kopen maarzaterdag zover. colorscheme deels in hoofd, dessert.
zie bijv 2de colorscheme hierin(dusty)
YouTube: top 5 tyranid colour schemes
had het idee voor ik dit zag al maar het liet wle zien dat het echt mooi kan zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:34:
dankje corset, zal er vanavond naar kijken.

vorige maand helaas nog geen nids kunnen kopen maarzaterdag zover. colorscheme deels in hoofd, dessert.
zie bijv 2de colorscheme hierin(dusty)
YouTube: top 5 tyranid colour schemes
had het idee voor ik dit zag al maar het liet wle zien dat het echt mooi kan zijn:)
Er is ook een app beschikbaar met alle Age of Sigmar regels.
Nu enkel nog voor iOS, maar Android volgt snel.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gedownlaod thanks voor melden. sprekt me iig voor nu nog midner aan dan old 8th.
nou eerste doosje 40k untis(honogaunts) gekocht. ook me verfen(opna voor ogen die weet ik nog niet)
base ia agrellan earth. onderhuid wordt stele legion drabschubben begint met armageddon dust(texture paint dus korrelig) met highlights karak stone. en dingen als klauwen nagels etc mourn mountain snow (texture paint ook)
bij elkaar denk ik mooie tyrnaids voor in dessert stijl:)met de meerdere korrelig effect ook vanuit evolutie van de hivemind voor in zulke gebieden net als de kleur:)
zoals ikz ei hoe de ogen weet ik nog niet. suggesties zijn welkom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ikzelf zit aan 5K Tau hier 2 a 3K Demons, speel regelmatig tegen Wolves, Space Marines, Orks en Imperials. Vragen wil ik altijd gerust beantwoorden.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog geen potje gespeeld maar zal het onthouden:)

Edit:
ik heb eingelijk al een vraag. in de tyrnaids boek wordt verwezen naar de rule book voor mysterius terrain. in het rulebook praten ze over een table maar waar is die?
ik wil weten wat de carniviourius jungle doet(ivm dat dit met een warlrod trait te maken heeft)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Vorige week voor 't eerst m'n Skitarii legertje van zo'n 500-600 punten ingezet tegen Space Marines. Ging best lekker, die Marsmannetjes kunnen aardig knallen :P. Als beloning heb ik mezelf een Onager Dunecrawler gegeven, en daarmee kom ik op 750 punten (mits ik alle opties gebruik).

Ik heb ook besloten om Age of Sigmar te gaan spelen. Zaterdag koop ik de Sylvaneth Forest Spirit Warhost, een doos met 3 Treelords, een Branchwraith en 32 Dryads. Dat zijn 73 wounds aan mini's, dus daar kan ik even mee vooruit.
Ik had alleen bedacht dat ik Durthu (http://www.games-workshop...Sylvaneth-Treelord-Durthu) wilde schilderen met een berkenbast-achtig armor en dan rood voor het lichaam. Maar dat betekent dus een deel wit schilderen, dus dat wordt een uitdaging om dat nog mooi te krijgen. Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Chevalric schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:21:
Vorige week voor 't eerst m'n Skitarii legertje van zo'n 500-600 punten ingezet tegen Space Marines. Ging best lekker, die Marsmannetjes kunnen aardig knallen :P. Als beloning heb ik mezelf een Onager Dunecrawler gegeven, en daarmee kom ik op 750 punten (mits ik alle opties gebruik).

Ik heb ook besloten om Age of Sigmar te gaan spelen. Zaterdag koop ik de Sylvaneth Forest Spirit Warhost, een doos met 3 Treelords, een Branchwraith en 32 Dryads. Dat zijn 73 wounds aan mini's, dus daar kan ik even mee vooruit.
Ik had alleen bedacht dat ik Durthu (http://www.games-workshop...Sylvaneth-Treelord-Durthu) wilde schilderen met een berkenbast-achtig armor en dan rood voor het lichaam. Maar dat betekent dus een deel wit schilderen, dus dat wordt een uitdaging om dat nog mooi te krijgen. Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.
Klinkt goed!

Wat wit betreft: witte basecoat is de beste manier om wit mooi te krijgen.
Hoewel de nieuwe witte verf ook best goed schijnt te zijn. Zelf nog geen ervaring mee alleen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Het topic is alweer een tijdje dood... Dus laten we het nieuw leven in roepen! :D

Ik ga a.s. zaterdag beginnen met Warhammer 40k, ik twijfel nu nog heel erg tussen Space Wolves en Necrons. Ik ben van plan om een Start Collecting doos te kopen zaterdag, bij de Gameshop. Ik zal dan nog wat meer info krijgen en misschien dat ik een oefen potje zal gaan spelen met de winkeleigenaar, om te kijken welke ik leuker vind.

Onbedoeld heb ik een collega ook overgehaald om weer te beginnen met verzamelen en te spelen, hij had vroeger Warhammer Fantasy spul (Necron achtige poppetjes in Egyptische sausje :+ ) maar wilt nu ook aan het 40k universe beginnen. Hij twijfelt tussen Necron, Eldar, Chaos Space Marines en zal net als ik ook pas in de winkel beslissen gok ik :)

Zijn er nog andere die Warhammer Fantasy/40k spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ik heb het hele spul al 2x verhuisd zonder de dozen open te doen in de afgelopen 15 jaar. Denk dat ik het eerder op MP knal dan nog ga spelen. Tijd is schaars tegenwoordig.

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zelf vooral aan het kopen en te weinig aan het in elkaar zetten/schilderen/spelen.
Wat @Señor Sjon zegt, te weinig tijd wat ik ervoor over heb om hieraan te besteden.
Nog steeds wel veel boeken aan het lezen qua 40K universum.

p.s. @Jveer je bedoeld waarschijnlijk de Tomb Kings ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Die zijn van na mijn tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
@Renquin Je hebt helemaal gelijk, had hem nog even een app gestuurd, waren inderdaad de Tomb Kings.

Wat heb je onlangs gekocht dan, als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Jveer schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:53:
@Renquin Je hebt helemaal gelijk, had hem nog even een app gestuurd, waren inderdaad de Tomb Kings.

Wat heb je onlangs gekocht dan, als ik vragen mag? :)
Onlangs niet zo heel veel eigenlijk. Laatste waren een aantal Horus Heresy boeken.
Laatste model was, geloof ik, zo'n special edition Space Marine toen Warhammer 40k 25 jaar bestond. Beste mooi ding ook.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
De special edition Space Marine ziet er inderdaad erg mooi uit!

Ik heb ook een aantal Horus Heresy boeken, zo leerde ik het 40k universum kennen. Wist ook al van de minaturen af natuurlijk, maar nooit het idee gehad dat het me zou liggen. Maar toen ik laatst in de game store was, begonnen m'n vingers toch te kriebelen. Had de aankoop van een Start Collecting box nog uitgesteld, wilde eerst wat meer onderzoek doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schidler af en toe 40k nids en gsc:)
heb neit zoveel wegens verhuizingen en andere dingne erg druk gehad. wel al 1 potjhe 40k 8th edition gedaan:)

als ik speel is het in de winkel van wou straat amsterdam (amsterdam heeft 2 gw's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, de eerste sets zijn in elkaar gezet:

40k 8e start set
Start Collecting Eldar
65 euro start set 40k 8e

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
corset schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:40:
Zo, de eerste sets zijn in elkaar gezet:

40k 8e start set
Start Collecting Eldar
65 euro start set 40k 8e

:D
Deze post is natuurlijk nutteloos zonder foto's O-)
Zo meteen maar eens het nieuwe regelboek bestellen, ben eigenlijk wel benieuwd ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regelboek zelf is niet nodig, de 15 paginas echte regels zijn gratis op hun site. natuurlijk dan mis je dingen als de missions etc.

als je index bedoelt, weet dat ze outdated kunne gaan raken vrij snel of langzaam (als codex uit is is de index regels niet meer geldig)dit kan in een paar maanden gebeuren of in een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:59:
regelboek zelf is niet nodig, de 15 paginas echte regels zijn gratis op hun site. natuurlijk dan mis je dingen als de missions etc.

als je index bedoelt, weet dat ze outdated kunne gaan raken vrij snel of langzaam (als codex uit is is de index regels niet meer geldig)dit kan in een paar maanden gebeuren of in een jaar
Ben een sucker voor fluff en hiervan zit genoeg in het regelboek :)
Zeker gezien ze, eindelijk na erg lang, eens verder gaan met het verhaal wil ik weer de ins en outs weten.

Voor nu is de codex voor mij zeker handig, gezien de Tau (tegenwoordig T'au (WTF)) altijd erg laat op de planning staan voor een nieuwe codex e.d.

Al met al erg blij met de twee nieuwe boeken die gister binnen gekomen zijn :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja waneer de eerste xenos codexes komen is onbekend laat staan welke xenos dan ook. somehow denk ik dat ze met xenos 1 beginnen (de eldar stuff). ook omdat hier iets meer lore van is in de rulebook (die is erg weinig op aantal xenos 2, zoals de gsc en nids:( )

ik heb ook mijn index (zelfde als jouw index dus:) )en de rulebook. tot nu toe pas 3 potjes gespeeld, alle3 tegen teams uit onze index (nids + gsc vs nids, gelijk spel, nids +gsc vs tau, heb ik gewonnen, nids +gsc vs orcs, zwaar verloren). wel nog weing models zelf dus 2x 50 powerpoitns en 1x 31 power poitns gespeeld. grote lijst ana to buy (wat nu sold out is:( ) voor mijn 2k punten leger dat ik wil:)

gsc wordt vooral neophytes en amgusses,voor de cheap spells en cps, de nids old one eye, fexes, als mag in de winkelw aar ik speel ook(of vervangend van de normal fexes) stonecrusher fexes(forge world stuff, moet het boek nog halen), gargoyles, genestealers en broodlords shrikes en miss hapry/crone.
misschien de genestealers en broodlords vervangne voor zoanthropes(cheaper dan broodlord voor psych powers, maar somer etc) en dan de genestealers voor ene cheapere troop unit.

ik hou zo van de carnifexes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Zijn er nog tweakers actief met Warhammer: Age of Sigmar bezig ?

Na wat struinen door de Games Workshop site, begint het weer enorm te kriebelen bij mij.
Instappen is op dit moment makkelijker dan ooit en ze hebben veel start boxen om een leuke army te beginnen.

Vooral omdat er nu niet meer gewerkt word met losse facties maar met overkoepelende alliances.
Order, Chaos, Death & Destruction. Binnen de alliance kun je naar hartelust facties combineren, erg cool.

[ Voor 27% gewijzigd door Dhrax op 26-07-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Dhrax schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:37:
Zijn er nog tweakers actief met Warhammer: Age of Sigmar bezig ?
Waar is de tijd van Warhammer Fantasy Battles...
Heb nog mijn legers van Wood Elves en Vampire counts staan... (daarnaast ook nog wat Lizardmen, Dwarfs en High Elves)

Age of Sigmar geeft niet het gevoel van nog met grote legers bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Fantasy battles is gesneuveld op het moment dat ze Total War games hebben. 8)7

Ben bij de verhuizing weer gestruikeld over 3-4 verhuisdozen met Warhammer uit '95-'00. Toch maar eens kijken of het ergens te slijten is, want heb het nu al 3x verhuisd zonder aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Dreekenkorin schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Waar is de tijd van Warhammer Fantasy Battles...
Heb nog mijn legers van Wood Elves en Vampire counts staan... (daarnaast ook nog wat Lizardmen, Dwarfs en High Elves)

Age of Sigmar geeft niet het gevoel van nog met grote legers bezig te zijn.
Warhammer Fantasy is na ' End Times' afgerond en gestopt helaas. Vanuit marketingoogopunt snap ik het wel, alleen hadden ze de naam imo moeten aanhouden, wellicht in iets aangepaste vorm.

Het uitdunnen van de legers was een doel van Games Workshop, minder op tafel en meer spelen.
Señor Sjon schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:58:
Fantasy battles is gesneuveld op het moment dat ze Total War games hebben. 8)7

Ben bij de verhuizing weer gestruikeld over 3-4 verhuisdozen met Warhammer uit '95-'00. Toch maar eens kijken of het ergens te slijten is, want heb het nu al 3x verhuisd zonder aan te raken.
Dat is zonde inderdaad. Ik ben benieuwd wat je allemaal nog hebt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Dhrax op 28-08-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gelukkig geen last van de gehele elitaire "Sigmar is geen warhammer meer! Fantasy Battles was het enige goede". Het enige wat er gedaan is, is dat de regels wat meer streamlined zijn, en het goedkoper is geworden kleinere legers te starten.

Mensen kunnen nog steeds gewoon met grote legers spelen, mensen kunnen nog steeds Fantasy Battles spelen (Ja, zelfs in een GW winkel). Laten we nu niet doen alsof magisch alles opeens is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
@Dhrax
Met name duizenden punten Orcs & Goblins, High Elves en Undead met een hele hoop tin, army books, verf, 2 startersets, Battle Magic, zootje White Dwarfs (inclusief Mr. White Dwarf himself) en weet ik veel wat er toen gepubliceerd is. Maar ja, studie > werk > vriendin > vrouw > kinderen zorgen ervoor dat de tijd schaars is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Señor Sjon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:32:
@Dhrax
Met name duizenden punten Orcs & Goblins, High Elves en Undead met een hele hoop tin, army books, verf, 2 startersets, Battle Magic, zootje White Dwarfs (inclusief Mr. White Dwarf himself) en weet ik veel wat er toen gepubliceerd is. Maar ja, studie > werk > vriendin > vrouw > kinderen zorgen ervoor dat de tijd schaars is.
Nice, kun je een liefhebber best een plezier mee doen voor een leuk prijsje.
Ik stuur je even een PM voor een site waar ik ook veel op zit, geen idee of dit openlijk toe gestaan is hier.

Tijd is wel een dingetje inderdaad ... naar mate ik ouder word merk ik ook dat ik de models meer aandacht geef. Ik ben zo 2-4 uur per model (regiment) bezig, waar ik voorheen met een uurtje wel een leuk resultaat had. Maar goed, een extra layer, wat hightlights & details en je bent zo een uur verder. De voldoening is wel daar als het eenmaal af is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Wij hadden als regel dat alleen geschilderd op tafel kwam. Misschien waren low point armies dan niet zo'n goed idee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Señor Sjon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:43:
Wij hadden als regel dat alleen geschilderd op tafel kwam. Misschien waren low point armies dan niet zo'n goed idee. :+
Doen wij ook, en zo hoort het ook.
Als je met ongeschilderd spul aan komt zetten dan kun je beter een regulier bordspel gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Fantasy, met rank & file units, al je oude warhammer modellen, is springlevend. We spellen op dinsdagavond bij Tabletop Kingdom met een mannetje of 15 inmiddels, en ook veel thuis bij elkaar. Check The 9th Age Netherlands op Facebook en pm me daar als je in de app groep wil. 9th Age is de spirituele opvolger van WFB 8th Edition. We geven dit mooie spelletje natuurlijk nooit op!

Vriendelijke groet,

Pelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Even nazoeken leert dat GW bezig is met een reboot van het oude spel, alleen dat duurt nog wel een paar jaar. Berichten zijn van eind vorig jaar.

Maarre, behalve je FB groep spammen, wat ga je hier op het forum brengen? Want je topic met twee jaar en als eerste bericht mensen van deze site wegleiden is niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:44
@Señor Sjon oh dat wist ik niet..
Ik was eigenlijk net van plan mijn wood en high elves te verkopen. Misschien moet ik nog even afwachten met de verkoop, altijd al gehoopt dat dit ooit terug zou komen. De 8th edition vond ik erg leuk met de complexe regels.
Ik hoop wel dat de Wood elves dan ook terug komen en dan mijn huidige modelen ook nog kan gebruiken.
Zo niet ga ik er ook niet meer aan beginnen...

Hoop dat er snel meer info beschikbaar komt. Zijn er nog websites waarvan je weet dit te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Ik heb gezocht op Warhammer Fantasy Battles en dan komen de meeste gamesites met tekst hierover.

Mijn spullen zijn 20-25 jaar oud inmiddels. Damn, ik word oud. Met name Orcs en High Elves overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:46
Poeh, ergens achter op zolder ligt nog een heel Chaos leger en volgens mij Orcs & Goblins.
Super leuk vooral die laatste. Enige nadeel is dat ik echt totaal niet kan verven en er op dit moment ook helemaal geen tijd meer voor heb. Geen idee welke editie. Denk de laatste keer dat ik gespeeld heb is een jaar of iets voordat ze nog een reeks LotR Warhammer hadden.
Ben zelf meer van Fantasy geweest dan 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:We beginnen met een frisse herstart in GamesWorkshop mini's / Warhammer - deel 2
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.