Warhammer Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 10.719 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
corset schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Ik spreid het uit, en koop nooit de grote dozen (army sets). Gewoon een setje per keer, dan voelt het stukken beter :)
hehe, dat is juist het probleem. Ik krijg wat kriebels als ik de prijzen van die kleine pakketjes zie.
Wilde dit weekend Necron Destroyers halen, totdat ik de prijs zag.
Voor 3 stuks 45 euro betalen vond ik te gortig :
http://www.games-workshop...Necron-Destroyer-Squadron

Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:34:
[...]

hehe, dat is juist het probleem. Ik krijg wat kriebels als ik de prijzen van die kleine pakketjes zie.
Wilde dit weekend Necron Destroyers halen, totdat ik de prijs zag.
Voor 3 stuks 45 euro betalen vond ik te gortig :
http://www.games-workshop...Necron-Destroyer-Squadron

Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P
Plague Drones hier

http://www.games-workshop...s-Plague-Drones-of-Nurgle

46 voor 3,

maar als je kijkt hoe gedetallieerd ze zijn vind ik het wel waard. Zet ze ook vaak in vitrine als ik ze niet speel.

Overigens:

Je sig is epic!

Leger van vrouw:

1 Changeling
3 plaguedrones
10 Bloodletters
10 Plaguebearers
? laatste slot onbekend :)

[ Voor 52% gewijzigd door corset op 07-07-2015 16:36 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
hehe, bedankt.
Alamo's posts waren altijd geweldig , "back in the day" (beste WoW tijd was t/m WotLK)

En ja, die models zijn weer wel erg mooi.
En dat bedoelde ik met mijn opmerking over prijzen . Ze zijn niet constant.

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 07-07-2015 16:44 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat klopt inderdaad, even snel een lijstje:

Runelord
Organ Gun
Warriors
Slayers

Runelord = 1 char = 17 euro
Organ Gun = 4 models (3 dwarves+gun) = 30 euro
Warriors = 16 models = 30 euro
Slayers = 5 models = 20 euro

Ergens klopt er iets niet 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Natuurlijk zijn de prijzen volledig ongerelateerd aan de productiekosten, maar vooral gebaseerd op wat een model in het spel voorstelt. Als je er nuchter over nadenkt, is 17 euro voor een paar stukjes plastic behoorlijk duur. Maar daarom is het ook een hobby :)

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Chevalric schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:23:
Als je er nuchter over nadenkt, is 17 euro voor een paar stukjes plastic behoorlijk duur. Maar daarom is het ook een hobby :)
...en een hobby mag geld kosten, hehe ;)

Persoonlijk zijn dan die Battle force pakketten voor mij wel "handig" omdat je dan toch wel vrij veel krijgt voor een nog redelijk prijs.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Iusedto schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:43:
[...]

...en een hobby mag geld kosten, hehe ;)

Persoonlijk zijn dan die Battle force pakketten voor mij wel "handig" omdat je dan toch wel vrij veel krijgt voor een nog redelijk prijs.
De battle force packs (en vroeger de army boxes) waren altijd zeer goede bang for buck.
Inmiddels geen idee hoe de prijzen zich verhouden, maar als het goed is heb je sowieso nog een leuke korting met zo'n doos.
Je moet uiteraard wel zeker weten dat je de bevattende miniaturen daadwerkelijk wilt gaan gebruiken ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels al wat meer ervaringen met AoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, wat rondjes gespeeld:

Dwarves vs Seraphon
Seraphon vs Dark Elves

Gewoon kort 2 beurten etc.

Was erg leuk, heerlijk snel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is dark elves?
vele wijzegingen voor hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Gisteren m'n eerste twee Skitarii units (5 Rangers en 5 Vanguard) zo goed als afgerond. Moet nog wel wat details (zoals het power sword) doen, maar ze zijn al aardig speelbaar zo. Nu alleen nog m'n Sicarian Infiltrators en Ironstrider Ballistarii schilderen en dan kan ik daadwerkelijk gaan spelen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ilxEnoP.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Chevalric op 22-07-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Netjes ! :)

Ik ben gisteren begonnen met de Tau battleforce in elkaar te zetten.
Zal wel even duren hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ziet er goed uit Chevalric!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:35:
hoe is dark elves?
vele wijzegingen voor hun?
Late reactie, maar de GW site heeft alle regels downloadbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje corset, zal er vanavond naar kijken.

vorige maand helaas nog geen nids kunnen kopen maarzaterdag zover. colorscheme deels in hoofd, dessert.
zie bijv 2de colorscheme hierin(dusty)
YouTube: top 5 tyranid colour schemes
had het idee voor ik dit zag al maar het liet wle zien dat het echt mooi kan zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:34:
dankje corset, zal er vanavond naar kijken.

vorige maand helaas nog geen nids kunnen kopen maarzaterdag zover. colorscheme deels in hoofd, dessert.
zie bijv 2de colorscheme hierin(dusty)
YouTube: top 5 tyranid colour schemes
had het idee voor ik dit zag al maar het liet wle zien dat het echt mooi kan zijn:)
Er is ook een app beschikbaar met alle Age of Sigmar regels.
Nu enkel nog voor iOS, maar Android volgt snel.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gedownlaod thanks voor melden. sprekt me iig voor nu nog midner aan dan old 8th.
nou eerste doosje 40k untis(honogaunts) gekocht. ook me verfen(opna voor ogen die weet ik nog niet)
base ia agrellan earth. onderhuid wordt stele legion drabschubben begint met armageddon dust(texture paint dus korrelig) met highlights karak stone. en dingen als klauwen nagels etc mourn mountain snow (texture paint ook)
bij elkaar denk ik mooie tyrnaids voor in dessert stijl:)met de meerdere korrelig effect ook vanuit evolutie van de hivemind voor in zulke gebieden net als de kleur:)
zoals ikz ei hoe de ogen weet ik nog niet. suggesties zijn welkom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ikzelf zit aan 5K Tau hier 2 a 3K Demons, speel regelmatig tegen Wolves, Space Marines, Orks en Imperials. Vragen wil ik altijd gerust beantwoorden.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog geen potje gespeeld maar zal het onthouden:)

Edit:
ik heb eingelijk al een vraag. in de tyrnaids boek wordt verwezen naar de rule book voor mysterius terrain. in het rulebook praten ze over een table maar waar is die?
ik wil weten wat de carniviourius jungle doet(ivm dat dit met een warlrod trait te maken heeft)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Vorige week voor 't eerst m'n Skitarii legertje van zo'n 500-600 punten ingezet tegen Space Marines. Ging best lekker, die Marsmannetjes kunnen aardig knallen :P. Als beloning heb ik mezelf een Onager Dunecrawler gegeven, en daarmee kom ik op 750 punten (mits ik alle opties gebruik).

Ik heb ook besloten om Age of Sigmar te gaan spelen. Zaterdag koop ik de Sylvaneth Forest Spirit Warhost, een doos met 3 Treelords, een Branchwraith en 32 Dryads. Dat zijn 73 wounds aan mini's, dus daar kan ik even mee vooruit.
Ik had alleen bedacht dat ik Durthu (http://www.games-workshop...Sylvaneth-Treelord-Durthu) wilde schilderen met een berkenbast-achtig armor en dan rood voor het lichaam. Maar dat betekent dus een deel wit schilderen, dus dat wordt een uitdaging om dat nog mooi te krijgen. Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Chevalric schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:21:
Vorige week voor 't eerst m'n Skitarii legertje van zo'n 500-600 punten ingezet tegen Space Marines. Ging best lekker, die Marsmannetjes kunnen aardig knallen :P. Als beloning heb ik mezelf een Onager Dunecrawler gegeven, en daarmee kom ik op 750 punten (mits ik alle opties gebruik).

Ik heb ook besloten om Age of Sigmar te gaan spelen. Zaterdag koop ik de Sylvaneth Forest Spirit Warhost, een doos met 3 Treelords, een Branchwraith en 32 Dryads. Dat zijn 73 wounds aan mini's, dus daar kan ik even mee vooruit.
Ik had alleen bedacht dat ik Durthu (http://www.games-workshop...Sylvaneth-Treelord-Durthu) wilde schilderen met een berkenbast-achtig armor en dan rood voor het lichaam. Maar dat betekent dus een deel wit schilderen, dus dat wordt een uitdaging om dat nog mooi te krijgen. Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag.
Klinkt goed!

Wat wit betreft: witte basecoat is de beste manier om wit mooi te krijgen.
Hoewel de nieuwe witte verf ook best goed schijnt te zijn. Zelf nog geen ervaring mee alleen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Het topic is alweer een tijdje dood... Dus laten we het nieuw leven in roepen! :D

Ik ga a.s. zaterdag beginnen met Warhammer 40k, ik twijfel nu nog heel erg tussen Space Wolves en Necrons. Ik ben van plan om een Start Collecting doos te kopen zaterdag, bij de Gameshop. Ik zal dan nog wat meer info krijgen en misschien dat ik een oefen potje zal gaan spelen met de winkeleigenaar, om te kijken welke ik leuker vind.

Onbedoeld heb ik een collega ook overgehaald om weer te beginnen met verzamelen en te spelen, hij had vroeger Warhammer Fantasy spul (Necron achtige poppetjes in Egyptische sausje :+ ) maar wilt nu ook aan het 40k universe beginnen. Hij twijfelt tussen Necron, Eldar, Chaos Space Marines en zal net als ik ook pas in de winkel beslissen gok ik :)

Zijn er nog andere die Warhammer Fantasy/40k spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik heb het hele spul al 2x verhuisd zonder de dozen open te doen in de afgelopen 15 jaar. Denk dat ik het eerder op MP knal dan nog ga spelen. Tijd is schaars tegenwoordig.

[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 07-07-2017 14:29 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zelf vooral aan het kopen en te weinig aan het in elkaar zetten/schilderen/spelen.
Wat @Señor Sjon zegt, te weinig tijd wat ik ervoor over heb om hieraan te besteden.
Nog steeds wel veel boeken aan het lezen qua 40K universum.

p.s. @Jveer je bedoeld waarschijnlijk de Tomb Kings ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die zijn van na mijn tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
@Renquin Je hebt helemaal gelijk, had hem nog even een app gestuurd, waren inderdaad de Tomb Kings.

Wat heb je onlangs gekocht dan, als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Jveer schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:53:
@Renquin Je hebt helemaal gelijk, had hem nog even een app gestuurd, waren inderdaad de Tomb Kings.

Wat heb je onlangs gekocht dan, als ik vragen mag? :)
Onlangs niet zo heel veel eigenlijk. Laatste waren een aantal Horus Heresy boeken.
Laatste model was, geloof ik, zo'n special edition Space Marine toen Warhammer 40k 25 jaar bestond. Beste mooi ding ook.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
De special edition Space Marine ziet er inderdaad erg mooi uit!

Ik heb ook een aantal Horus Heresy boeken, zo leerde ik het 40k universum kennen. Wist ook al van de minaturen af natuurlijk, maar nooit het idee gehad dat het me zou liggen. Maar toen ik laatst in de game store was, begonnen m'n vingers toch te kriebelen. Had de aankoop van een Start Collecting box nog uitgesteld, wilde eerst wat meer onderzoek doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schidler af en toe 40k nids en gsc:)
heb neit zoveel wegens verhuizingen en andere dingne erg druk gehad. wel al 1 potjhe 40k 8th edition gedaan:)

als ik speel is het in de winkel van wou straat amsterdam (amsterdam heeft 2 gw's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, de eerste sets zijn in elkaar gezet:

40k 8e start set
Start Collecting Eldar
65 euro start set 40k 8e

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
corset schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:40:
Zo, de eerste sets zijn in elkaar gezet:

40k 8e start set
Start Collecting Eldar
65 euro start set 40k 8e

:D
Deze post is natuurlijk nutteloos zonder foto's O-)
Zo meteen maar eens het nieuwe regelboek bestellen, ben eigenlijk wel benieuwd ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regelboek zelf is niet nodig, de 15 paginas echte regels zijn gratis op hun site. natuurlijk dan mis je dingen als de missions etc.

als je index bedoelt, weet dat ze outdated kunne gaan raken vrij snel of langzaam (als codex uit is is de index regels niet meer geldig)dit kan in een paar maanden gebeuren of in een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:59:
regelboek zelf is niet nodig, de 15 paginas echte regels zijn gratis op hun site. natuurlijk dan mis je dingen als de missions etc.

als je index bedoelt, weet dat ze outdated kunne gaan raken vrij snel of langzaam (als codex uit is is de index regels niet meer geldig)dit kan in een paar maanden gebeuren of in een jaar
Ben een sucker voor fluff en hiervan zit genoeg in het regelboek :)
Zeker gezien ze, eindelijk na erg lang, eens verder gaan met het verhaal wil ik weer de ins en outs weten.

Voor nu is de codex voor mij zeker handig, gezien de Tau (tegenwoordig T'au (WTF)) altijd erg laat op de planning staan voor een nieuwe codex e.d.

Al met al erg blij met de twee nieuwe boeken die gister binnen gekomen zijn :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja waneer de eerste xenos codexes komen is onbekend laat staan welke xenos dan ook. somehow denk ik dat ze met xenos 1 beginnen (de eldar stuff). ook omdat hier iets meer lore van is in de rulebook (die is erg weinig op aantal xenos 2, zoals de gsc en nids:( )

ik heb ook mijn index (zelfde als jouw index dus:) )en de rulebook. tot nu toe pas 3 potjes gespeeld, alle3 tegen teams uit onze index (nids + gsc vs nids, gelijk spel, nids +gsc vs tau, heb ik gewonnen, nids +gsc vs orcs, zwaar verloren). wel nog weing models zelf dus 2x 50 powerpoitns en 1x 31 power poitns gespeeld. grote lijst ana to buy (wat nu sold out is:( ) voor mijn 2k punten leger dat ik wil:)

gsc wordt vooral neophytes en amgusses,voor de cheap spells en cps, de nids old one eye, fexes, als mag in de winkelw aar ik speel ook(of vervangend van de normal fexes) stonecrusher fexes(forge world stuff, moet het boek nog halen), gargoyles, genestealers en broodlords shrikes en miss hapry/crone.
misschien de genestealers en broodlords vervangne voor zoanthropes(cheaper dan broodlord voor psych powers, maar somer etc) en dan de genestealers voor ene cheapere troop unit.

ik hou zo van de carnifexes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Zijn er nog tweakers actief met Warhammer: Age of Sigmar bezig ?

Na wat struinen door de Games Workshop site, begint het weer enorm te kriebelen bij mij.
Instappen is op dit moment makkelijker dan ooit en ze hebben veel start boxen om een leuke army te beginnen.

Vooral omdat er nu niet meer gewerkt word met losse facties maar met overkoepelende alliances.
Order, Chaos, Death & Destruction. Binnen de alliance kun je naar hartelust facties combineren, erg cool.

[ Voor 27% gewijzigd door Dhrax op 26-07-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Dhrax schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:37:
Zijn er nog tweakers actief met Warhammer: Age of Sigmar bezig ?
Waar is de tijd van Warhammer Fantasy Battles...
Heb nog mijn legers van Wood Elves en Vampire counts staan... (daarnaast ook nog wat Lizardmen, Dwarfs en High Elves)

Age of Sigmar geeft niet het gevoel van nog met grote legers bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Fantasy battles is gesneuveld op het moment dat ze Total War games hebben. 8)7

Ben bij de verhuizing weer gestruikeld over 3-4 verhuisdozen met Warhammer uit '95-'00. Toch maar eens kijken of het ergens te slijten is, want heb het nu al 3x verhuisd zonder aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Dreekenkorin schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:42:
[...]

Waar is de tijd van Warhammer Fantasy Battles...
Heb nog mijn legers van Wood Elves en Vampire counts staan... (daarnaast ook nog wat Lizardmen, Dwarfs en High Elves)

Age of Sigmar geeft niet het gevoel van nog met grote legers bezig te zijn.
Warhammer Fantasy is na ' End Times' afgerond en gestopt helaas. Vanuit marketingoogopunt snap ik het wel, alleen hadden ze de naam imo moeten aanhouden, wellicht in iets aangepaste vorm.

Het uitdunnen van de legers was een doel van Games Workshop, minder op tafel en meer spelen.
Señor Sjon schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:58:
Fantasy battles is gesneuveld op het moment dat ze Total War games hebben. 8)7

Ben bij de verhuizing weer gestruikeld over 3-4 verhuisdozen met Warhammer uit '95-'00. Toch maar eens kijken of het ergens te slijten is, want heb het nu al 3x verhuisd zonder aan te raken.
Dat is zonde inderdaad. Ik ben benieuwd wat je allemaal nog hebt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Dhrax op 28-08-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gelukkig geen last van de gehele elitaire "Sigmar is geen warhammer meer! Fantasy Battles was het enige goede". Het enige wat er gedaan is, is dat de regels wat meer streamlined zijn, en het goedkoper is geworden kleinere legers te starten.

Mensen kunnen nog steeds gewoon met grote legers spelen, mensen kunnen nog steeds Fantasy Battles spelen (Ja, zelfs in een GW winkel). Laten we nu niet doen alsof magisch alles opeens is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@Dhrax
Met name duizenden punten Orcs & Goblins, High Elves en Undead met een hele hoop tin, army books, verf, 2 startersets, Battle Magic, zootje White Dwarfs (inclusief Mr. White Dwarf himself) en weet ik veel wat er toen gepubliceerd is. Maar ja, studie > werk > vriendin > vrouw > kinderen zorgen ervoor dat de tijd schaars is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Señor Sjon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:32:
@Dhrax
Met name duizenden punten Orcs & Goblins, High Elves en Undead met een hele hoop tin, army books, verf, 2 startersets, Battle Magic, zootje White Dwarfs (inclusief Mr. White Dwarf himself) en weet ik veel wat er toen gepubliceerd is. Maar ja, studie > werk > vriendin > vrouw > kinderen zorgen ervoor dat de tijd schaars is.
Nice, kun je een liefhebber best een plezier mee doen voor een leuk prijsje.
Ik stuur je even een PM voor een site waar ik ook veel op zit, geen idee of dit openlijk toe gestaan is hier.

Tijd is wel een dingetje inderdaad ... naar mate ik ouder word merk ik ook dat ik de models meer aandacht geef. Ik ben zo 2-4 uur per model (regiment) bezig, waar ik voorheen met een uurtje wel een leuk resultaat had. Maar goed, een extra layer, wat hightlights & details en je bent zo een uur verder. De voldoening is wel daar als het eenmaal af is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wij hadden als regel dat alleen geschilderd op tafel kwam. Misschien waren low point armies dan niet zo'n goed idee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Señor Sjon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:43:
Wij hadden als regel dat alleen geschilderd op tafel kwam. Misschien waren low point armies dan niet zo'n goed idee. :+
Doen wij ook, en zo hoort het ook.
Als je met ongeschilderd spul aan komt zetten dan kun je beter een regulier bordspel gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Fantasy, met rank & file units, al je oude warhammer modellen, is springlevend. We spellen op dinsdagavond bij Tabletop Kingdom met een mannetje of 15 inmiddels, en ook veel thuis bij elkaar. Check The 9th Age Netherlands op Facebook en pm me daar als je in de app groep wil. 9th Age is de spirituele opvolger van WFB 8th Edition. We geven dit mooie spelletje natuurlijk nooit op!

Vriendelijke groet,

Pelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Even nazoeken leert dat GW bezig is met een reboot van het oude spel, alleen dat duurt nog wel een paar jaar. Berichten zijn van eind vorig jaar.

Maarre, behalve je FB groep spammen, wat ga je hier op het forum brengen? Want je topic met twee jaar en als eerste bericht mensen van deze site wegleiden is niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 14:08
@Señor Sjon oh dat wist ik niet..
Ik was eigenlijk net van plan mijn wood en high elves te verkopen. Misschien moet ik nog even afwachten met de verkoop, altijd al gehoopt dat dit ooit terug zou komen. De 8th edition vond ik erg leuk met de complexe regels.
Ik hoop wel dat de Wood elves dan ook terug komen en dan mijn huidige modelen ook nog kan gebruiken.
Zo niet ga ik er ook niet meer aan beginnen...

Hoop dat er snel meer info beschikbaar komt. Zijn er nog websites waarvan je weet dit te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb gezocht op Warhammer Fantasy Battles en dan komen de meeste gamesites met tekst hierover.

Mijn spullen zijn 20-25 jaar oud inmiddels. Damn, ik word oud. Met name Orcs en High Elves overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Poeh, ergens achter op zolder ligt nog een heel Chaos leger en volgens mij Orcs & Goblins.
Super leuk vooral die laatste. Enige nadeel is dat ik echt totaal niet kan verven en er op dit moment ook helemaal geen tijd meer voor heb. Geen idee welke editie. Denk de laatste keer dat ik gespeeld heb is een jaar of iets voordat ze nog een reeks LotR Warhammer hadden.
Ben zelf meer van Fantasy geweest dan 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:We beginnen met een frisse herstart in GamesWorkshop mini's / Warhammer - deel 2
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.