Whee! Precies op het moment dat ik van plan was om hier eens een topic over te openen, blijkt het dat er al eentje bestaat
Ik kwam laatst bij het opruimen van de boekenkasten alhier mijn oude WH40k boeken weer tegen en ik kreeg meteen weer zin om te spelen. Ongeveer vijf jaar geleden begon ik met m'n Dark Angels, maar toen de revised rules uit kwamen ben ik gestopt met spelen. Een beetje een domme oorzaak eigenlijk, maar goed
Het schilderen en converteren is altijd een grote liefhebberij van me geweest, vandaar dat ik na WH40k door ben gegaan met anime mecha modellen (van bijv. Gundam en Gasaraki). Toen ik nog speelde heb ik een geconverteerde Dreadnought (kleine conversie eigenlijk; een wapen wat eigenlijk alleen op een linker arm kon, zit nu rechts

) gemaakt, plus de kroon op mijn werk: twee Ravenwing marines in een Willys Jeep... Je weet wel: die jeeps van de USA uit de tweede wereld oorlog!

Foto's heb ik, maar niet op het web...
Mijn legertje heeft dus al weer een paar jaar stil gestaan op de kast, maar ik zou het eigenlijk wel weer eens willen spelen. Ik heb voor zo'n 2500 tot 3000 punten (oude telling) aan Dark Angels hier staan en een grote tafel (met veel ruimte er om heen) in de keuken, dus als iemand uit de omgeving Nieuwegein/Utrecht eens zin heeft, mail me dan maar ff