Uhm, ok zoals jullie misschien weten zit ik ook in UTM.
Nou Shi zei net dat ie geniet, dat kan ik me best voorstellen, want in dit topic is weer een groot voorbeeld hoe iemand in een opwelling iets zegt en daarna helemaal door het slijk getrokken wordt.
DA: uhm, ik snap dat je boos bent/was, maar uhm dit was onnodig geweest, ik heb alle reply's gelezen en kom tot de conclusie dat we nu een beetje gewoon mekaar voor vanalles aan het uitmaken zijn.
Ik keur niet goed wat hier allemaal is gezegd, van utm niet en van got niet, (ik sta er op het moment ff buiten, omdat ik er niet was etc. en een tijdje niet ben geweest

)
Maar iig Dc, natuurlijk ben je boos als iemand je voor cheater uitmaakt, ik moet eerlijk zijn, dat deed ik ook in mijn newb fase, hebben de meeste mensen wel gedaan

Maar het milieu waarin spellen zoals UT, Q3, CS etc. worden gespeelt is gewoon echt k*t, iedereen ligt op elkaar te schelden etc. ik speel nog enkele online games, eentje daarvan heeft ook ongeveer 30000 mensen die het spelen, er wordt daar veel minder op elkaar gemopperd of gescholden. Waardoor het komt weet ik niet, genre? zou kunnen, maar toch...
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het constante gescheld van spelers waarbij verschillende grove krachttermen worden gebruikt lokken dit soort dingen uit. Mensen gaan cheaten van die zullen we wel ff flink terugpakken of zo...
Ook is er niet zoiets als een ref, of waarnemer bij wars, dit zou al een verbetering zijn, maar daarvoor is denk ik de competitie te groot. Hierdoor wordt cheaten en dergelijke ook tegengegaan.
Maar ok DA, dit had niet mogen gebeuren, denk ik. Tja, helaas is het verkeerd begrepen (ik heb je orginele bericht al niet meer kunnen lezen) en ik denk ook wel dat dat niet zo verwonderlijk is met wat ik gelezen heb.
Maar het gebeurt niet meer en we stoppen hier gewoon mee, want zo wordt UTM zo'n k*tclan die zegt dat iedereen cheat of zo...
(uhm nou ben ik denk ik de lul)