Op vrijdag 01 december 2000 22:22 schreef Death Angel het volgende:
Ik heb nu een paar clanwars gespeeld en de laaste was helemaal erg: Ik had die middag al op de (ONZE !) server gespeeld en er was niets mis mee, toen ging we de war spelen en ineens was er een foute file, ik vraag dus aan die gast hoe dat zit.
JULLIE server? waar jullie zelf voor betaals hebben, waar jullie zelf tijd en moeite voor hebben genomen hem te configureren? of bedoelde je nu perongeluk dat Vuurwerk bakkie waar jullie in de goedheid van die knakkers RCON over hebben gekregen?
Hij zegt: " je moet die file even bij jezelf deleten en dan die van de server downen" (waarschijnlijk een cheat van hun om door muren of whatever te kijken)
dus ik doe dat en ga spelen, die gasten bleken echter overduidelijk te cheaten :'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(

Dom dom dom dom dom dom... sjeez, dit daat wel het toppunt van dommigheid worden denk ik. STANDAARD actie om trojan horse binnen te krijgen, en jij loopt er met open ogen in.
Dat vind ik dus echt ZO jammer, er is totaal geen eer meer in het spel en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat ZELFS ONZE HELE EIGEN GoT CLAN CHEAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laten we hier even over discussieren...
<li> GoT, ook wel
Gamers of Tweakers (!)is een selecte groep aan Tweakers gelieerde spelers, veelal afkomstig van dit forum, maar niet Per-sé. Jongens die stuk voor stuk bewezen hebben dat ze het prima kunnen, jongens die binnen een spel hun best doen, en waarvan de meesten een heel naar gevoel er van over houden als ze tijden het spel niet tenminste 1x een cheater genoemd zijn. Het is voor ons een thrill om dat te horen, pas dan weten we dat we het echt goed doen. Ik heb in stilte liggen glunderen op WANNUL hoe een jongen in de tent naast mijn slaapkamer nog diep in de nacht zat te vloeken en te tieren, DC beschuldigend van cheaten omdat ie volstrekt weggeschoten werd.
THAT'S MY BOY!
Ingame kan ik het ook begrijpen als je door ze afgemaakt wordt. Want - in alle onbescheidenheid - individueel ZIJN we zo goed.
Jij bent van UTM... ik weet niet hoe je er op komt, maar om hier in het openbaar te spreken over ONZE GoT spelers, terwijl je zelf van een volslagen andere Clan bent, vinnik te gek woord woorden. Gamers of Tweakers, en met name de CS fractie is een zelfstandige Clan die slechts in oorsprong gerelateerd is aan Gathering of Tweakers.
De opmerking dat het "Onze" clan is schiet mij echt in het verkeerde strotje. Heb niet de illusie dat je ooit een deel uit zal maken van Gamers of Tweakers. :(:(:(
UTM is een clan die altijd welkom is geweest op onze servers, een clan waar wij met genoegen tegen getraind hebben. Wetende dat een lid dat zeer vaak bij ons op de server heeft gespeeld, gebruikmakend van MIJN badbreedte, en MIJN konsten om de server te onderhouden, en die dan deze clan beschuldigd van cheaters, daar met geen ENKEL vorm van bewijs kan aantonen dat dat zo werkelijk is...
jouw laatste verhaaltje is helemaal te gek om los te lopen.
Ik heb nog geen concrete namen maar het word wel erg stil als "see trough wall" word genoemd in eem server vol met GoT-ers. Ik betreur dit. Echt waar.
Dit moest ik even kwijt.
Wetende dat GoT-ers voor het merendeel van hun tijd op onze eigen Public server doorbrengen, is een server vol met [GoT]-ers al vrij makkelijk de mijne. en ik heb je dat nooit in mijn bijzijn horen zeggen... een verhaaltje van een vriend van een broer van een vriendinnetje van een billemaatje lijkt mij eerder
Toen jullie je eigen RCONnetje nog niet hadden kreeg ik bijna een smeekbede te horen of jullie een WAR bij mij mogen houden, en nu jullie je eigen snelle servertje hebben word ik daar zo voor bedankt?
MIJN clan, en als Clanleader heb ik het volste recht het zo te noemen, cheat niet. zal ook niet cheaten, en hoeven dat ook niet.
Namens de gehele [GoT]-CS fractie:
[GoT]FireFOX, clanleader [GoT.CS]
<h1>BEDANKT!</h1>
en DAT moest ik ff kwijt, hufter
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.