Toon posts:

Cheaters bij CounterStrike :r

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
euhm "onzichtbaar geschoten word" dat wil zeggen ???

Verwijderd

Jongens, bedankt voor de mooie topic... ik geniet echt :)

dat moest ik ff kwijt...

Verwijderd

Topicstarter
je geniet ?
naja, whatever ........

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Uhm, ok zoals jullie misschien weten zit ik ook in UTM.
Nou Shi zei net dat ie geniet, dat kan ik me best voorstellen, want in dit topic is weer een groot voorbeeld hoe iemand in een opwelling iets zegt en daarna helemaal door het slijk getrokken wordt.
DA: uhm, ik snap dat je boos bent/was, maar uhm dit was onnodig geweest, ik heb alle reply's gelezen en kom tot de conclusie dat we nu een beetje gewoon mekaar voor vanalles aan het uitmaken zijn.
Ik keur niet goed wat hier allemaal is gezegd, van utm niet en van got niet, (ik sta er op het moment ff buiten, omdat ik er niet was etc. en een tijdje niet ben geweest }>)
Maar iig Dc, natuurlijk ben je boos als iemand je voor cheater uitmaakt, ik moet eerlijk zijn, dat deed ik ook in mijn newb fase, hebben de meeste mensen wel gedaan :)
Maar het milieu waarin spellen zoals UT, Q3, CS etc. worden gespeelt is gewoon echt k*t, iedereen ligt op elkaar te schelden etc. ik speel nog enkele online games, eentje daarvan heeft ook ongeveer 30000 mensen die het spelen, er wordt daar veel minder op elkaar gemopperd of gescholden. Waardoor het komt weet ik niet, genre? zou kunnen, maar toch...

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het constante gescheld van spelers waarbij verschillende grove krachttermen worden gebruikt lokken dit soort dingen uit. Mensen gaan cheaten van die zullen we wel ff flink terugpakken of zo...
Ook is er niet zoiets als een ref, of waarnemer bij wars, dit zou al een verbetering zijn, maar daarvoor is denk ik de competitie te groot. Hierdoor wordt cheaten en dergelijke ook tegengegaan.

Maar ok DA, dit had niet mogen gebeuren, denk ik. Tja, helaas is het verkeerd begrepen (ik heb je orginele bericht al niet meer kunnen lezen) en ik denk ook wel dat dat niet zo verwonderlijk is met wat ik gelezen heb.
Maar het gebeurt niet meer en we stoppen hier gewoon mee, want zo wordt UTM zo'n k*tclan die zegt dat iedereen cheat of zo...

(uhm nou ben ik denk ik de lul)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

onzichtbaar geschoten wordt = wanneer iemand dodelijk geraakt wordt en dus dood gaat wil 'heel' af en toe zijn lichaam verdwijnen. duidelijk genoeg ?
hehe >:)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
sorcherer, waarom daar nooit gepraat word over cheaters? simpel...!

Als je ergens een site ziet, "AIMBOT" "FOR" "CS" en je ziet iemand verd8 raar aimen, heb je al zoiets van "cheater" weet je helemaal "NIKS" van dat cheatgedoe af, dan cheat nieamnd volgens je :7

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Wesley er zijn genoeg cheat dingen voor die game (nou ja genoeg :) )
Iig het is niet leuk als je bijv 20 keer hetzelfde ding rond ziet vliegen (decoy) terwijl er dat maar 1 hoort te zijn.
Maar er wordt gewoon niet veel gecheat en _niet_ voor iedere scheet op elkaar gescholden. De sfeer is gewoon precies het omgedraaide. Elke server die ik join (op GoT is het dus helemaal niet erg) maar ga maar eens op een demon server of jolt kijken, wat voor krachttermen daar rondvliegen, geen wonder dat mensen gaan cheaten alleen om iemand terug te pakken. Dat is daar gewoon niet, ten eerste er kunnen gewoon bijna geen cheats gemaakt worden want dan moet je het proggie hacken, er zijn geen cheats in omloop en dat bij een spel dat helemaal door de community in leven wordt gehouden. Er is gewoon geen gescheld en ik weet niet waar het aan ligt.
Je hebt wel gelijk dat er geen cheat sites voor zijn, en er zijn gewoon heel veel moderators op de servers, en als je cheat heb je gewoon een lifetime ban aan je aars hangen. Zo is het gewoon, ze zijn er heel streng op. En het is beter te controleren :) want dat voorbeeld met die decoys, het valt best op als je iemand met 20 decoys ziet :) dan weet je gewoon niet wat je moet raken.

Mensen die geinteresseerd zijn http://www.subspace.net en http://www.subspacehq.com

Maar wesley, waar het hem het verschil in zit ik weet het niet, misschien dat dat echt mensen zijn die stoned zijn en zat en niks anders kunnen zijn dan ontzettend melig of wat anders, iig het gaat er gewoon vriendelijk aan toe, vergelijk het maar met GoT, is zover ik weet niet veel gescheld, omdat er maar een redelijk select groepje mensen komt :) (toch best veel) maar toch daar is de sfeer altijd gezellig, todat er zo iemand binnenkomt die denkt het wel ff te verzieken en te komen tkillen :r

(deze reply gaat nu dus nergens meer over :)

Verwijderd

het wordt steeds leuker :D

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 13:43
Ik geniet met volle teugen wanneer ik cheater genoemd word...Net zoals FireFox al zei, het is gewoon erkenning :)

Ik speel normaal op de Wanadoo servers, waar ik meestal 2:1 of 3:1 heb, en dan kom ik op een Gamepoint server en dan sta je gewoon met 40/3 bovenaan met de eerstvolgende 22/14 ofzo 8-) En reken maar dat je een cheater bent dan :D

Ik ben alleen nog nooit op de GoT server geweest...wat is het IP adres (of wat zijn de IP adressen)?

[update]
M'n Nederlands was weer op en top
[/update]

Geef mij maar een Warsteiner.

• RedHat
lees deze topic, hij word genoemd door firefox dus...

oké omdat jij het bent :7

counterstrike.tweakers.net:27017

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben onwijs newbie met CS, speel het pas 2 maanden ofzo.. eerst die beta en toen 1.0.. meestal na werktijd met 4 - 6 lui op het werk.. en ik ken die meeste cheats niet eens. En wil ze niet kennen ook. Vind CS overigens wel geweldig! :)

Anyway, wat ik eigenlijk wil zeggen wij voornamelijk UT spelen..en ik vind mijzelf niet bijzonder goed maar ook niet heel slecht.. 1 van mijn (Britse) collega's is echt WAANZINNIG goed met UT! Die gozer is echt heel erg ... ja goed gewoon. Ik werd eerst constant door hem afgemaakt .. maar ik ga hem toch ook niet beschuldigen van cheaten? Die gozer is gewoon zo goed.. Na 4 maanden constant tegen hem gedm'd te hebben merk ik dat ik zelf steeds beter word en hem nu ook soms wel eens versla. en anders maar met 1 - 2 frags verlies.

Ik begrijp niet waarom sommige mensen cheaten.. ik kan daar niets aanvinden.. Ik vind het niet erg om te verliezen, en de kick is ENORM als ik es een keertje win. :P

Wat is de lol als je wint door te cheaten? Ik wil winnen omdat ik gewoon beter ben of .. meer geluk had . en ik vind het niet erg om te verliezen van iemand.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

idd

je leert meer van een nederlaag dan van een overwinning

wordt de laatste tijd alleen op instagib de hele tijd gruwlijk gestraft |:(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Winnen is leuk.
Vooral als je wint door je echt in te spannen.
Ik zo af en toe me hart bonken als ik stilletjes rond sluip en het zweet druipt over me lichaam.
EN als ik dan win dan echt *WWOOOOWWWW* !! :)

Wat ik heb bij spellen (die ik NIET op internet speel!!) als ik daarbij ga cheaten is de fun er na 1 uur af..

Als mensen niet gewoon kunnen winnen en dan gaan cheaten mogen een heel eind opzouten van mij.

[GoT]Dutch Commando

"You don't see or hear me, BUT I'm right behind you and I'll KILL you, you will not notice me until you're a ghost >:) "

Verwijderd

praten online roels
niet als cheaterij maar het gaat sneller dan typen en het is leuk om iemands stem te horen :D
toch?

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Vooral door 't level heen sluipen... tegenstanders 1 voor 1 afknallen....

De laatste overgebleven persoon zegt nog net even "Uh oh" voordat je hem ongenadig hard een paar DE slugs door z'n schedel heen ramt.... >:)

Puur genieten... 8-)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

DE.50 OWNz

Maar ik jaag met evenveel genoegen iemand een AWM slug door ze harses... Als het even kan ook dwars door dat krat heen waar de lummel zich achter verbergt...

nee, niet omdat ik er door heen kan kijken, maar omdat ik net nog een knietje kan zien of ik hem er achter zag wegduiken... vaak nog even wachten zodatie denkt dat ie net snel genoeg was... <H1>-BLAM-</H1>

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• RedHat
lol... zoiets hat ik gister ook... in "assault" als ik iemand achter de deur hoor gooi ik ff een granaatje, die gast had niet meer veel health kwam net de deur door en liep weer weg... ik liep dus naar achteren, hoor ik de deur, liep ik dus met awp, dwars door de deur een headshot :7

Hij schold niet, dat vond ik wel stoer :D

• RedHat
vrijdag ff een nieuwe muis halen met 5 knoppen, wheel, zonder balletje... dat word relaxed csén... nucs ik met:

FORWARD = MOUSE1
BACKWARD = MOUSE2
STRAFE LEFT = H
STRAFE RIGHT= K
JUMP = U
BUKKEN = J
SCHIETEN = G
RELOAD = L
FLASHLIGHT = O
DROP WEAPON = I
CHAT = T
CHAT_TEAM = W

:D

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

Len

Leeg

Ik heb gewoon een 3 knops muis maar dat is ook genoeg: Configuratie:

Button 1: activate D.U.C.K bullet cheat
Button 2: activate aimbot and +attack
Button 3: "say Good Lord! Again so much luck!"

Free Tibet

Verwijderd

Topicstarter
heb al een tijdje de Intelly eye mouse explorer van M$ en das erg relaxed !!
mouse 1 = shoot prim. fire
Mouse 2 = sec. fire/zoom
mouse wheel = change weapon
mouse 3 = puntje van m'n duim = use button
mouse 4 = midden duim = reload button
ENTER = Drop weapon
Strafe left = arrow left
Srafe right = arrow Right
walk forward = arrow up
walk back = back arrow
Jump = right control
Duck = keypad Ins
Sneak modifeier = Right Shift

er is geen andere configuratie die ik mogelijk acht. Dit is echt de enige echte goeie config voor shoot 'em ups :P :) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 december 2000 21:00 schreef Len het volgende:
Ik heb gewoon een 3 knops muis maar dat is ook genoeg: Configuratie:

Button 1: activate D.U.C.K bullet cheat
Button 2: activate aimbot and +attack
Button 3: "say Good Lord! Again so much luck!"
wat is D.U.C.K ?

Verwijderd

MUAHAHAHHAA WESLEY !!!!
Wesley
[quote]
vrijdag ff een nieuwe muis halen met 5 knoppen, wheel, zonder balletje... dat word relaxed csén... nucs ik met:
FORWARD = MOUSE1
BACKWARD = MOUSE2
STRAFE LEFT = H
STRAFE RIGHT= K
JUMP = U
BUKKEN = J
SCHIETEN = G
RELOAD = L
FLASHLIGHT = O
DROP WEAPON = I
CHAT = T
CHAT_TEAM = W
[quote]
Is dat alles ?
Hoe kan je met u en j tegelijk jumpen + ducken ???
Flashlight ?
Wat is dat ! :D :D :D
Hoe koop je wapens ???
Tssss
Dat noem ik geen configs :)

Verwijderd

muis met 3 knoppen is genoeg.

Pijltjes voor moven:
-links voor strafe naar links
-rechts strafe rechts :)

Muis 1 secondary attack (rechtste knop)
Muis 2 primary attack (linkste knop )
Muis 3 reload (middelste knop)

; = full ammo kopen (mijn enige alias :) )
b = buymemu
n = equipment
z,x,c = radio 1,2,3.
shift = jump
ctrl = duck (logisch he :) )
enter = Spray (die moeten ik ff noemen)
kp_end = walk
kp_ins = flashlight (niet dat ik die gebruik)
[ = previous weapon
] = next weapon :)
j = nightvision toggle

y,u = chattuh!

oh ja :)
op S zit leuke bind voor het geval iemand in me vuur lijn zit :))
Is 3 stappen warning:
1e: *WARNING* You're in my fireline.. Move or meet the concequences
2e: Get out of the FUCKING way!!!
3e: *WARNING* You did not move.. If you die don't blame me!

Naja...
d8 ik post me config maar :)
Hoop dat IEMAND dit kan boeien want anders heb ik voor niks me hoofd moeten gebruiken om 0:26 :)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Jij kan dus ook niet jump ducken...
Maarjah... Als je dat geen nadeel vind... |:(

Check die van mij hier:
http://mm-clan.gamepoint.net/members/aliases.xls

Mijn wapens koopt ie eerst met full ammo
Dan probeert ie een Vest+helm te kopen
Als dat niet werkt neemt ie goedkoop vest... En anders nix...
Als ik net een wapen kan betalen met weinig kogels en een goedkoop vest... Koop ik eerst handmatig met k een vest, druk op het wapen wat ik wil hebben en PC doet de rest...
Mzls
PS: Is Excel filtetje...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:34

Vos

AFCA

Idd rare configs soms.

Daar kun je toch echt niet snel mee bewegen.
Muis 1 + 2 voor lopen vooruit en achteruit?

Maar ja, die persoon zal zich wel het beste 'voelen' met die config.

Configs zijn van groot belang als je snel wilt reageren en goed kunnen spelen. :)

Verwijderd

Yep...
Maar ze hebben hun toetsen ook zo ingesteld dat je niet kan strafen+jumpen+ducken...
Das toch een GROOT nadeel tegen snipers/commando kereltjes...

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel alles in combo :)

Verwijderd

strafe+jump+duck.
'llo??
Dan druk je toch gewoon je linker of rechter pijltje in en je jump knop en je duck knop.
Volgens mij doet dat het gewoon bij mij.
Heb er geen speciale knop voor (niet nodig ;) )

[GoT]Dutch Command

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37

Animal_X

Rodin

yay, ik heb weer gespeeld,
eerste potje 21-6

WHOOHOO :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Ehhhhh nee
Daar heb je geen speciale knop voor nodig...
Maar dat leverd wel een probleem op als je jump en duck onder bijv. shift en ctrl hebt, want die kan je met je ping niet tegelijk indrukken...

Verwijderd

Topicstarter
echt wel ! ik wel :)

Verwijderd

Jah het KAN wel, maar het kost wel moeite...
En waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan! :)

• Raymond v/d H
Mwah.. ik zal de mijne ook even posten :)

linker muis == primary fire
rechter muis == secundary fire
scroll == gun change

numpad 0 == bukken
numpad 1 == gun change down
numpad 4 == gun change up

pijltje benee == achteruit lopen
pijltje vooren == vooruit *D
pijltje links == links strafen
pijltje rechts == rechts strafen

page down == spray paint
end == reload
delete == flashlight

\ == toggle nightvision
[ == nightvision helderder
] == nightvision donkerder
enter == use
shift == walk
ctrl == springen (de knop die bijzonder aan slijtage onderhevig is :P )
; == drop gun
. == buy sec. ammo
, == buy prim. ammo
q == [GoT]ArRayage
F6 == rcon command
F12 == screenshot

de teamsay's / wissels e.d. zijn verder standaard..

Hhehehe... en jump / duck gaat wel... ware het niet dat ik meestal linksom strafe dan...

De dubbele gunchange is ivm het buggy gebruik van een muiswieltje....

de rest spreekt voor zich lijkt me >:)

Verwijderd

Je word helemaal |:( :r van al die cheaters... ze zien je gewoon door muurtjes heen :( ik ga misschien daarom nu stoppen met cstrike :(

• Animal_X

Animal_X

Rodin

AAAAAHHHHHHHH
Eerst zag ik in b7.5 al een ghost in cs.
(gorden freeman)

En nu speel ik net 1.0 2 dagen en zie ik in Vegas oppeens die vent met dat koffertje!!!
:? :? :?

:) weird

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 23:52

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Cheaters=:r:r:r:r:r

Grt Ramon.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

ik kan CTRL shift en linker of rechter pijltje vrij makkelijk tegelijk induwen.

Maar jump+duck+ strafe doe ik niet zo vaag.
Eerder strafe+jump :)

• Animal_X

Animal_X

Rodin

nee, want in b7.5 kon je niet skincheaten in alle models.

en die in vegas was echt doorzichtig en beweegde volgens mij ook niet, ook geen gun.

Ik heb wel een screenshot gemaakt, maar das een .bmb en ik heb geen .jpeg converter progje.

Laatst zat ik in de irc van een clan en toen zei iemand me hoe het skincheaten in 1.0 moest, en dit bleek gewoon een stom console command te zijn van 3 woorden (die ik hier nu niet ga neerzetten)

• RedHat
ik ook...

is makkelijk... of een crash script....

gewoon hostage01 skin dan 03 dan 01 en iederen in je veld crashed:)

maarja nog nooit gebruikt of geprobeerd... maar ti's wel shitty

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

dat doorzichtige ventje (bij sphinx boven)is niet een cheater in vegas

dat hoort in die map dat is een easter egg om het zo maar te zeggen :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

ja, dat bedoel ja :)

• RedHat
vertel :D

Verwijderd

Cheaten is gwoon zielig
LOL werd net nog ff in GOT server uitgemaakt voor aimbot user, dat nam ie pas terug toen ik 2 magazijnen miste op een t die recht voor me stond =)
btw m'n nick is +Voodoo Glow Skull+
Die crash cheat (exploit) is ook gwoon diep triest, heb d'r 1 keer last van gehad en toen meteen de fix van nextwish.org gehaald
Valt gwoon op als die cheat gebruikt wordt, opeens zie je alleen maar blala has left, blalal has left etc.
Speel cs pas vanaf 1.0 dus heb eigenlijk nooit anders gekend.
Invisible cheaters zijn nogal lame..maar ik las iets over spikemodel vervangen voor die invisible model?? Hoe doe je dat? dan ben ik ook van die zielige cheaters af.

Owjah ben nog clanless dusseh :)

Mzzls

Gerlo

Verwijderd

Mensen die zonder cheats een spel niet kunnen winnen zijn gewoon triest :r .

Want stel je voor dat iemand anders beter is dan diegene.
OEI!! dat zou wel erg zijn.

Als iemand me killed denk IK.
Volgende keer ben jij dood :)

"Deagle in tha head and your dead"

Verwijderd

Ik ook maar:P
forward= e
backwards= d
strafe left= s
strafe right= f
"MOUSE1" "+attack"
"MOUSE2" "+attack2"
"MOUSE3" "nightvision"
"MOUSE4" "say Why waste a bullet on a dead body?" <----als ik of iemand anders weer eens een sniper ofzo zit te kniven:D
"MOUSE5" "+reload"

Verwijderd

Hebben jullie niks beters te doen dan lullen, zoek dan een voor beide vreemde server en slacht elkaar svp gewoon af zoals het hoort, laten wij slachters ons niet bezighouden met loze woorden maar stel een Daad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ik slacht elke dag wel (minimaal) 100 mensen ofzo.
Dus dit gelul kan er wel bij :)
>:)
http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html
>:)

Fens: die bind kan ik wel gebruiken :)
Snipers moet je afstraffen.. KNIFUH!! >:)

[GoT]Dutch Commando

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:34

Vos

AFCA

Ik speel CS vanaf 5.2 op inet....vanaf 3 via lan.
CS wordt er steeds slechter op. Eerder had je 1000 servers, allemaal coole gasten, geen cheaters. En de mensen met echt skills werden niet voor cheater uitgemaakt.

Steeds meer mensen ontdekten cs. Nu heb je 1.0 :r 5000 servers..veel newbies (en dat is echt zo). Hierdoor ook veel cheaters. En ook zeeer veel lui die bij paar headshots meteen zeggen dat je cheat. Ik word er zo :r van.

Verwijderd

hey deatch angel, doen jullie ook aan intake gesprekjes of zo, wil namelijk ook een CS clan joinen?

Verwijderd

Topicstarter
lol dan ben je nu nummer 3 op de wachtlijst .........
nog even geduld. We zijn op het moment bezig met het vormen van 2 mans teams voor een betere samenwerking in verschillende levels ..... (Ik word helemaal gek van Breakdown ;)) contact me maar es via ICQ anders .......

Verwijderd

DA als ik je een keer bij de Dump zie dan zal ik je de SOG Seal 2000 is laten voelen :Y) :)

Kijken of je dan nog steeds zo aardig doet :)

Verwijderd

BLAAAAAAA

Dat er veel cheaters zijn is al jaren bekend.. dat is bij bijna elk spel...
Dat het suckt is ook al jaaaren bekend..

Ik snap alleen niet dat mensen het zich aantrekken dat ze bot genoemd worden als ze dat niet zijn...Ik bedoel als je _echt_ goed bent.. wat maakt het dan uit dat ze dat zeggen? Jij en je close maten weten toch wel beter en dat is toch het belangrijkst... niet dat een of andere newbie je staat uit te maken voor bot...BOEIE

Wat wel irri is natuurlijk, is mensen die cheaten...dat is altijd al erg geweest bij multiplayer spellen en het is logisch dat het erger wordt naarmate meer mensen zo'n game online spelen.
Het boeit me ook echt 0,0 dat zo'n cheater bovenaan eindigd ofzo..who cares of iemand je "goed" vind...maar wat me wel ergert, is dat de cheaters het voor anderen ronduit vernaaien..
Net zoals in de klas...daar had je vroeger ook altijd een paar gasten die de zaak verkloten voor de rest..konden we allemaal nablijven.. :(
Destijds kon je ze even fysiek laten weten dat je daar niet van gediend was..maar online wordt dat moeilijker.

Imho is dus het enige kuttige aan cheaters dat ze het spel vernaaien voor _anderen_
|:(
En natuurlijk juich ik de makers van anti-cheat progs toe! Want het is nu eenmaal een feit dat ze nodig zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 13:13 schreef Breakdown het volgende:
DA als ik je een keer bij de Dump zie dan zal ik je de SOG Seal 2000 is laten voelen :Y) :)

Kijken of je dan nog steeds zo aardig doet :)
Wat lul je nou Break ? we weten allebei dat ik je aars kick :P
hehehehehe ik pak gewoon die Claymore die daar staat >:) >:)

Verwijderd

BLA BLA BLA DA :)

Je mag blij wezen dat ik al voor de TWEEDE keer leuk baantje voor je heb geregeld...en dat ik heb staan liegen over dat je eigelijk een aardige gast bent...want je bent gewoon een MIETJE :) :Y) :)

Leuke manier om een vriendt te laten zien dat je dat gene wat ie voor je doet op prijs stelt :*

en die claymore kan je toch niet tillen want die is veel te zwaar voor je :)

Verwijderd

PS...even voor de duidelijkheid de SOG Seal 2000 is het mes dat je bij Counterstrike hebt....erg mooi na gemaakt *D

Ik heb er trouwens een mooi fototje van gemaakt en dat wordt binnenkort ff op onze site gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Heuj, ik heb je nu wel genoeg bedankt dat je me bij de Dump hebt aanbevolen d8 ik :P
ennuh, die Claymore is een piece of koekie, ik slice je zo in 2 >:)
hehehehe Ik zie je dar wel ....... ik werk op Donderdag en Zaterdag dat weet je hè ? hahahaha, maarja, dan moet jij ook werken bij die langenhout :)
Ik zie je van de week wel weer een keertje :)
we kunnen ook nog wel naar Utreg in de Vakantie ............

• RedHat
BTW DA: wie zijn die andere 2 dan? op de [utm]clan-join-list?:p

• Raymond v/d H
Owh... nog een kleine noot mensen....

Zoals jullie wellicht bekend hanteren wij een zero-tolerance beleid op de [GoT] server wat betreft cheaters / teamkillers / teamwounders en ander soort tuig...

Mochten er mensen zijn die denken dat ze goed genoeg kunnen samenspelen cq volwassen genoeg zijn..... We hebben nog wat plek binnen [GoT].....

Contact me of [GoT]FireFOX...

mvg,

[GoT]ArRayage

Verwijderd

:) :) :) :).

Ja maar ik wil helemaal niet joinen!!!
Ik wil alleen maar graag met/tegen jullie spelen op de GoT-server, ik heb BTW ook helemaal geen tijd om lid te zijn van een clan want ik kan me 9 van de 10 keer toch niet aan de afspraken houden :)
Als ik dan toch lid moest worden van een clan dan was het wel Got of UTM (de enige waar ik op de servers met een beetje plezier kan spelen, is een compliment van mijn kant geloof me, na al het gelul op demon en wannadoo etc.)

Het enige wat jullie in mijn ogen moeten doen is je servers up houden en alle "lamers" idd buitenhouden en bannen indien nodig.

Ik speel regelmatig en vaak 's avonds laat (tot diep in de nacht:)) jullie clans zijn iig de clans om mee/tegen te spelen zonder dat er teveel geouwehoerd wordt. (Ik geloof dat ik dit al eerder in deze discussie gemeld heb :), nou nog een veer in jullie reet dan maar)

Gewoon niet teveel aandacht aan al het gelul om jullie heen hebben en gewoon een gezellig avondje spelen met elkaar. (heb over een paar dagen wel weer een avondje over :))

PS. wat me overigens wel op begint te vallen is dat als ik 's ochtends thuiskom na een nachtje werken en ik ga dan nog even een uurtje CS'en, (om te ontspannen :)) en er zijn geen GoT'ers of UTM'ers op beide servers, dat ik dan toch wel behoorlijk "rule" :), moet dus toch de training zijn die ik de afgelopen maanden heb meegekregen. (dank je voor al die headshots; Vortex en DC :))

Einde verhaal, gewoon niet mijn lidmaatschap aanvaarden voor jullie clans maar wel gezellig met/tegen me spelen.

Dank je
Mark aka YAZZz

Wat een lulverhaal als ik het teruglees !!

• RedHat
och ja... Clans.
laatste tijd speel ik afwisselend... soms goed meestal slecht... maar ik krijg nieuwe stoel zodat m'n hand lager ligt en m'n hand niet koud owrd.. (kan nu bijna niet typen damn....) *blaas blaas*

nu ff to the point: [GoT] en [UTM] zijn allebij zeer proffesionele clans. (clan in het geheel dan... nu praat ik niet over de spelers)... Heb altijd relaxed kunnen spelen tegen [GoT] en [UTM] (ben nu best wel cool bevriend met utm leden... got veel minder:( )

Ik wil niet in een clan spelen omdat ik zo goed ben en voor de rest laten ze me stikken (is niet bij got of utm ofzo, ik lul hier gewoon wat vaags), ik wil spelen omdat we het gezellig hebben, want ik neem hier ff een voorbeeld van [GoT] stel: (dit is niet echt waar dus!)

Got staat nummero 1 op de wereld.
Goede spelers joh, nie normaal.
maar als de sfeer onder de spelers kut is? Dan ga ik veel liever naar UTM die op 2 staat, waar de sfeer beter is... (bij wijze van spreken).

Een clan, dat is als je van een game "houd".
Een clan, dat is als je van je teamleden houd.

En bij UTM kom ik dat iets meer tegen dan bij GoT, want Als GoT speelt zeggen ze bijna niks :( dat vind ik best wel jammer:) want als je d00d bent, begin het ook saai te worden als je naar een stil scherm zitt e kijken of een newbee die teammaatjes afknalt.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zaterdag 16 december 2000 11:17 schreef Animal_X het volgende:
AAAAAHHHHHHHH
Eerst zag ik in b7.5 al een ghost in cs.
(gorden freeman)

En nu speel ik net 1.0 2 dagen en zie ik in Vegas oppeens die vent met dat koffertje!!!
:? :? :?

:) weird
rag dit maar is in in je console:
setinfo model ../hostage

dan zien anderen jouw als een hostage
en zo kun ja alle skins doen
alleen het is maar voor een paar sec.
2 ofzo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

GoT clan willen jullie warretje tegen MM ?

Verwijderd

Sfeer is hier goed hoor:)

• RedHat
hehe...

'k ben alleen nog een beetje te slecht vind ik zelf.

nou vandaag ging lekker

5-1 (ja stond 5-0 toen werd ik in't begin geteamkilld door naam: clanless gvd wat een lul, meteen ~ QUIT :r )

en net iets van 13 - 2 (de_dust)

en net in de_vegas 2-0 maar toen moest ik ff wat doen voor school :) jah...

vanavond hoop ik weer lange tijden met utm members mee te kunnen maken:)

Verwijderd

in GoT is de sfeer top hoor :)
We genieten van 't leven en genieten van CS :)
*Vooral als we aan 't slachten zijn*

Heb FireFox en Rosking ontmoet zijn beide aardig en coole gozerts :)

Ik vind CS heel leuk maar zodra mensen beginnen te zeiken word 't al wat minder.
Zeiken heeft bij mij een negatieve uitwerking waarvan je 't gevolg niet wil weten.
Trauma ? nee :P Zo ben ik :)

Ik heb nu beetje vast staan over TK'ers.
2 of 3 Tk's en je mag zwaaien met je handje want je vliegt er met een bannetje van 0 uit.

Knife is leuk!! :)
vooral in de 1e ronde.
"Wie is toch die man. die aan 't begin van de map in het vlees van andere snijd?"

[GoT]Dutch Commando

• Raymond v/d H
Btw... het is altijd weer een plezier om bekende spelers terug te zien op de server... da's weer eens wat anders dan die Duitsers :)

JA Wesley... ook jij.

Wat betreft dat ouwenelen... tijdens ghost zijn :) Da's simpel... [GoT] leeft langer.... zie je dus ook minder vaak als ghost ;)

YAZZz > we doen ons best... maar ook jij draagt bij aan de sfeer op de server :) (Zo.. krijg je meteen die veer weer terug voor hergebruik). Wat betreft 's avonds spelen... meestal heb ik daar zelf ivm werk /colleges niet zo bijster veel tijd voor :( en een ander is weer wat jong... ach... we proberen zo veel mogelijk te spelen... maar sja. ;'(

Sn@ke > Sure :) challange ons maar :)

Als we de indruk hebben dat iemand _EXPRES_ en echt om mensen te jennen teamkilled of ander zwaar irritant gedrag tentoonstelt... dan kan die persoon rekenen op maatregelen....

Iemand die nieuw op de server is en meteen bij de start een para leegschiet op z'n teammates... die zie je dus echt _NOOIT_ meer terug... En we checken ook de logfiles zo af en toe als er klachten zijn geweest... en dan kunnen we iemand alsnog bannen...

Verwijderd

Drie hoeraatjes voor t GoT beleid :)

Dat maakt t spelen op de GoT server nou ook een heel stuk leuker:)...weg met alle knakkers die alleen maar komen om een ander uit te schelden of te irriteren....

En net wat jullie al zeiden...CSen met een stel mensen die je kent is gewoon top..dat zorgt voor een goede gezellige sweer, ik weet zeker dat daarom ook de meeste mensen blijven komen.

Dus als we toch veren aan t uitdelen zijn....dan wil ik graag bij iedere gezellige GoT en Vuurwerk bezoeker een grote pluim in ze reet douwen...

Dont get mad....nuke the bastards...:Y)

• RedHat
oké check logs van Quarius, was op GoT volgens mij kan ook op vuurwerk geweest zijn. Erg irri ventje.

Schiet ik hem per ongeluk voor z'n klote, gooit ie volgende ronde he voor m'n flikker, tot 22 hp... ARGH! Zulke mensen mogen van mij een WON ban krijgen, als je het expres doet ok...

Oja: Ik ben altijd redelijk enthousiast als ik een UTM of GoT member tegenkom... begin ook steeds beter te worden... en begin het CS Gevoel te krijgen.. in't begin had ik quake gevoel, rushte gewoon en dacht van "hackuhhhhh hakkuuhhhhhh" .... Maar zonder taktiek kwam je nergens, had ik al snel door :) Nu suck ik in Quake, lol, nu speel ik daar met taktiek en kom je daar niet ver mee.

Maar goed.. ik hoop dat UTM + GoT lange tijd zullen doorroeleren.

Verwijderd

Topicstarter
vast wel ...... als er tenminste niet van die mietjes zijn die weg willen enzo ...... (hehehehe degene waarover ik het heb weet wat ik bedoel }>) :P
Pagina: 1 2 Laatste