Toon posts:

Cheaters bij CounterStrike :r

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een paar clanwars gespeeld en de laaste was helemaal erg: Ik had die middag al op de (ONZE !) server gespeeld en er was niets mis mee, toen ging we de war spelen en ineens was er een foute file, ik vraag dus aan die gast hoe dat zit. Hij zegt: " je moet die file even bij jezelf deleten en dan die van de server downen" (waarschijnlijk een cheat van hun om door muren of whatever te kijken)
dus ik doe dat en ga spelen, die gasten bleken echter overduidelijk te cheaten :'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(
Dat vind ik dus echt ZO jammer, er is totaal geen eer meer in het spel. betreur dit. Echt waar.
Dit moest ik even kwijt.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
die foute file is een""hack prggie"..had ik ook een keer in een server...crashed je hl
doet iemand in de server.....

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
die gasten bleken echter overduidelijk te cheaten
vertel, wat voor een cheats gebruikten ze dan? Er zijn in de geschiedenis van CS diverse cheats geweest. Hoogtepunten waren wel de gl_zmax en asusvideo "door muren zie" cheats, maar ook de teleport trick.

Wat is op dit moment de cheat van CS (en welke versie speel je dan? 1.0 schijnt slecht ontvangen te worden). Op dit moment ben ik nogal low-key met CS maar dit soort dingen blijven me interesseren.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37

Animal_X

Rodin

He :( ff rustig jij.
moet ik dit als een beschuldiging opvatten?

Grtz,
[GoT]Animal_X

P.S. en ja ik ben (eindelijk) weer terrug :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
Of jij dit als beschuldiging moet opvatten is natuurlijk geheel aan jou, ik hoop dat je dat snapt.
Maargoed, dezerdagen lijkt de see trough wall hoogtij te vieren.
En wat helemaal naar is is de menatliteit "Zij doen het dus wij ook" Daar kom je toch nerges me ?

Verwijderd

Topicstarter
heej das best handig, nu weet ik meteen waar ik mensen van mag beschuldigen als ik ze cheters noem. De helf van de dingen op die page had ik nog nooid van gehoord ....... maarjah, die vallen ook best op, zoals "silent run" degen die ik en spectator mode daarme zie heeft meteen een IP- Ban

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

uhm een silent run heb je meestal ook als je met de SIG of de AWP/M rent

en je kan natuurlijk zelf ook gewoon met je walk/run toets kloten (gewoon walk even inhouden en dan weer rennen zodat je toch net geen geluid maakt en dat herhalen)

als je silent runners gaat bannen dan blijf je bezig

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

jezus die aimbotters dan die zijn irrie. en zeg nou niet dat ze niet bestaan, ze zijn er wel degenlijk

Click hier niet

• Animal_X

Animal_X

Rodin

ZAK!! zet die link dan ook niet op een forum met 13000 gebruikers, zet het helemaal niet op een forum!!.....zucht
ZELFS ONZE HELE EIGEN GoT CLAN CHEAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit vind ik toch een beschuldiging!!
en hoe kom je dan aan die "geruchten"??

Ik kan voor mezelf en voor grootste deel van GoT zeggen dat ik met zekerheid weet dat er NIET gecheat wordt.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker een beschuldiging, ik had het er alleen over dat hij niet specifiek aan jou gericht was ..... of misschien wel, dat weet ik dus niet. Maargoed ik heb vernomen van iemand die met een C-Trough-Wall speeld dat hij door de muur kon zien dat een GoT-er hem recht aan keek, door de muur heen dus. En dat meerdere keren, geen toeval dus. .. ........ ik zal het nog es navragen maar ik heb zelf ook al meerdere malen gehad dat ik aan het sluipen was en er ineens iemand van boven me (die mij onmogelijk kon zien of horen) naar beneden sprong om me vervolgens direct (lees: zodra hij lande) neer te schieten. Dat kan op geen andere manier dan door de muur (of vloer) heen kijken.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:34

Vos

AFCA

Een ander punt, waar ik een super hekel aan heb, zijn de mensen die je cheater noemen.
Ik word redelijk vaak ten onrechte voor cheater uitgemaakt en dan moet ik weer gaan uit leggen aan die losers van hoe het nu zit enzo. Als ik paar keer een hs knal bij iemand, gaat het direct van: AIMBOT dit en dat...terwijl het gewoon kwestie is van goed kunnen mikken....

Als ik achter een kist/muur zit en hoor iemand aankomen (goede koptel. helpt) spring ik schietend hoek om, zeggen ze WALLCHEATER!

Aan zulke lui heb ik een hekel...nog erger als ze het in wars zeggen....

Vos aka [=MM=]Vossie...mm-clan.gamepoint.net

Verwijderd

[GoT]Dutch Commando

Live longer !! kill more newbies!

Verwijderd

Oops

[GoT]Dutch Commando

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 01 december 2000 22:22 schreef Death Angel het volgende:
Ik heb nu een paar clanwars gespeeld en de laaste was helemaal erg: Ik had die middag al op de (ONZE !) server gespeeld en er was niets mis mee, toen ging we de war spelen en ineens was er een foute file, ik vraag dus aan die gast hoe dat zit.
JULLIE server? waar jullie zelf voor betaals hebben, waar jullie zelf tijd en moeite voor hebben genomen hem te configureren? of bedoelde je nu perongeluk dat Vuurwerk bakkie waar jullie in de goedheid van die knakkers RCON over hebben gekregen?
Hij zegt: " je moet die file even bij jezelf deleten en dan die van de server downen" (waarschijnlijk een cheat van hun om door muren of whatever te kijken)
dus ik doe dat en ga spelen, die gasten bleken echter overduidelijk te cheaten :'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(:'(:(
Dom dom dom dom dom dom... sjeez, dit daat wel het toppunt van dommigheid worden denk ik. STANDAARD actie om trojan horse binnen te krijgen, en jij loopt er met open ogen in.
Dat vind ik dus echt ZO jammer, er is totaal geen eer meer in het spel en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat ZELFS ONZE HELE EIGEN GoT CLAN CHEAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laten we hier even over discussieren...
<li> GoT, ook wel Gamers of Tweakers (!)is een selecte groep aan Tweakers gelieerde spelers, veelal afkomstig van dit forum, maar niet Per-sé. Jongens die stuk voor stuk bewezen hebben dat ze het prima kunnen, jongens die binnen een spel hun best doen, en waarvan de meesten een heel naar gevoel er van over houden als ze tijden het spel niet tenminste 1x een cheater genoemd zijn. Het is voor ons een thrill om dat te horen, pas dan weten we dat we het echt goed doen. Ik heb in stilte liggen glunderen op WANNUL hoe een jongen in de tent naast mijn slaapkamer nog diep in de nacht zat te vloeken en te tieren, DC beschuldigend van cheaten omdat ie volstrekt weggeschoten werd.

THAT'S MY BOY!

Ingame kan ik het ook begrijpen als je door ze afgemaakt wordt. Want - in alle onbescheidenheid - individueel ZIJN we zo goed.

Jij bent van UTM... ik weet niet hoe je er op komt, maar om hier in het openbaar te spreken over ONZE GoT spelers, terwijl je zelf van een volslagen andere Clan bent, vinnik te gek woord woorden. Gamers of Tweakers, en met name de CS fractie is een zelfstandige Clan die slechts in oorsprong gerelateerd is aan Gathering of Tweakers.

De opmerking dat het "Onze" clan is schiet mij echt in het verkeerde strotje. Heb niet de illusie dat je ooit een deel uit zal maken van Gamers of Tweakers. :(:(:(:(

UTM is een clan die altijd welkom is geweest op onze servers, een clan waar wij met genoegen tegen getraind hebben. Wetende dat een lid dat zeer vaak bij ons op de server heeft gespeeld, gebruikmakend van MIJN badbreedte, en MIJN konsten om de server te onderhouden, en die dan deze clan beschuldigd van cheaters, daar met geen ENKEL vorm van bewijs kan aantonen dat dat zo werkelijk is...

jouw laatste verhaaltje is helemaal te gek om los te lopen.
Ik heb nog geen concrete namen maar het word wel erg stil als "see trough wall" word genoemd in eem server vol met GoT-ers. Ik betreur dit. Echt waar.
Dit moest ik even kwijt.
Wetende dat GoT-ers voor het merendeel van hun tijd op onze eigen Public server doorbrengen, is een server vol met [GoT]-ers al vrij makkelijk de mijne. en ik heb je dat nooit in mijn bijzijn horen zeggen... een verhaaltje van een vriend van een broer van een vriendinnetje van een billemaatje lijkt mij eerder :(

Toen jullie je eigen RCONnetje nog niet hadden kreeg ik bijna een smeekbede te horen of jullie een WAR bij mij mogen houden, en nu jullie je eigen snelle servertje hebben word ik daar zo voor bedankt?

MIJN clan, en als Clanleader heb ik het volste recht het zo te noemen, cheat niet. zal ook niet cheaten, en hoeven dat ook niet.

Namens de gehele [GoT]-CS fractie:

[GoT]FireFOX, clanleader [GoT.CS]
<h1>BEDANKT!</h1>
en DAT moest ik ff kwijt, hufter

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Animal_X

Animal_X

Rodin

hahahaa,
Dat wou ik nou ook net zeggen :) ;)

(fireFox ik ben met een paar dagen weer terrug, nog ff me nieuwe systeem OC'en en dan ben ik weer in actie :))

P.S. dit is me nieuwe systeem:
Abit BE6-II
PIII750@1Ghz
Asus V7700 GF2 GTS
192MB PC133 cas 2-2-2
20GB UDMA-66 7200rpm
En een Razor Boomslang >:)

leuk he :)

Ow ja bedankt nog he :)

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op de CSSHEATERS site staan ook dingen zoals BUY-SCRIPTS en andere crosshairs, nou noem ik dat soort dingen niet "Cheaten".
Is het btw "etisch verantwoord" om bijv andere corsshairs te gebruiken, die van de ingezoemde steyr en SG zijn namelijk errug iiri om te zien in sommige levels [O.A DUST]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

stfu lul :( :( :(
jij hebt wel lef zeg
zomaar een hele clan beschuldigen van cheaterij
hond
hier kan ik dus zo boos van worden! :(
wie zegt dat ji niet cheat?
of zal ik ook zomaar ff een topic posten met UTM clan cheat
trouwens.. ik weet denk ik al wat het is..
het komt omdat je gewoon een lame loser bent en dat jullie je zaakjes niet voor elkaar hadden (niet het afgesproken aantal spelers)
we hebben toch nog ff voor de phun gespeeld en jij ging boos weg na 3/4 van de match
lewser!
nogal zwak om het zo te uitten..
btw: sorry voor het taalgebruik.. maar hier kan ik echt niet over! :(

Verwijderd

Hond, waar HAAL je het lef vandaan om ONS van CHEATEN te beschuldigen!
klootzak

[GoT]-D-Fens-

Verwijderd

Topicstarter
nou nou, boze jongetjes .......
OK, ik zal me even nader verklaren:

1: Het was niet mijn bedoeling de hele clan zomaar te beschuldigen, maar ik heb dus gehoord dat zeker 1 lid met CTW vezig was

2: Waarom zou ik dit niet openlijk bespreken, dat is toch altijd beter dan achter iemadans rug om.

3: tjah, ok die Vuurwerk server noemde ik idd "onze" server, dit komt vooral omdat het ongeveer onze vaste server is en omdat 3 man uit onze clan rcon ervan heeft. Spijtig dat geen van ons de server zelf kan draaien want ik heb bv. zelf een hele aardige comp. maar helaas met een netwerkje erachter dus het IP is onmogelijk goed te krijgen (geloof me)

4: waarom al dat gescheld ? Dit lijkt me toch redlijk open voor discussie ? En dat ik cheater zeg, OK. maar ik heb geen andere scheldwoorden gebruikt. Beetje jammer.

5: Dat van die file kun je dan wel dom noemen van mij, maar zoals je weet bestaan we nog niet zo lang en hebben we nog niet zoveel wars gespeeld dus hoe kon ik dit weten ? En ik heb ook geen idee hoe zij dit in de Vuurwerk server konden krijgen. Ik had wel mijn verdenkingen maar moest ik dan een hele war afblazen omdat ik niet wist wat ik er van moest denken ? Dat is in mijn ogen wegrennen en van een afstandje gaan kijken, zo ben ik niet.

6: PsychoTurtle, Ik rende helemaal niet na 3/4 weg, ik bleef exact totdat mijn horloge aangaf dat we 2 x 30 mins hadden gespeeld, dat is een feit, en omdat ik me dag niet had (mede door een andere reden) ben ik toen direct weggegaan. Dus nu loop jij mij net zo hard te beschuldigen.

7: Sorry hoor maar dat laatste stukje over dat het still word was gewoon een waarneming, niets meer. En daarbij zit ik graag op de GoT server, en kan er goed spelen, en speel ook graag tegen de GoT-ers.
mijn stelling is dus anders opgevat dan ik bedoeld had, het was meer een vraag van mij om een discussie te starten. Er staat ook dat ik het gehoord heb, niet dat IK zeker weet dat jullie dit doen en ik vind sommige reacties hier dan ook ongepast.

Graag een reactie hierop.

Verwijderd

who let the deathangel out?
who! who! who! who! who! >:)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

lekker is die zo...

Je speelt vaak op onze Clanserver, je speelt graag tegen ons, en vervolgens beschuldig je de hele clan van Cheaten, omdat je vermoed dat er 1-tje is.

Je hebt lang genoeg bij ons op de server gespeeld om te weten dat we Cheaten verachten, en je weet bliksems goed dat cheaters (of TK-ers in dat opzicht) een enorme definitieve schop onder hun hol krijgen als ze dat bij ons doen.

Dat ga je niet in het openbaar doen. als er iemand is, dan neem je dat met mij op, en zoek ik dat uit. dit is een vuile generaliserende vorm van verlinken, en vin'k in diep, diep triest van je.

Zeker als een van de leaders van jouw clan, als ik jullie website goed interpreteer, vinnik het van 0,0 waardigheid getuigen om dat op deze manier te uitten.

en wat betreft dat korte tijd spelen en dus niet weten dat het link is om vreemde bestanden te accepteren... Ik mag voor je hopen dat je geen e-mail virussen krijgt, want ik weet zeker dat je met je duffe kop zoiets als "i love you" nog glimlachend en nieuwsgierig zal openen. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk zal ik geen virussen in m'n E-mail openen. Maar ik kan nog steeds niet bedenken hoe zij die file in de server hebben gekregen :?
En misschien heb je het niet goed gelezen maar dit is dus meer een vraagstelling dan een pure beschuldiging, waarom je hiet niet voor openstaat weet ik niet.
Dat ga je niet in het openbaar doen. als er iemand is, dan neem je dat met mij op, en zoek ik dat uit. dit is een vuile generaliserende vorm van verlinken, en vin'k in diep, diep triest van je.
Lees het dan !
ik wil hier een discussie beginnen, niet dit gedoe, tjesus zeg.

Verwijderd

1: Het was niet mijn bedoeling de hele clan zomaar te beschuldigen, maar ik heb dus gehoord dat zeker 1 lid met CTW vezig was

2: Waarom zou ik dit niet openlijk bespreken, dat is toch altijd beter dan achter iemadans rug om.
Dit is diep triest, eerst beschuldig je de clan, dan 1 speler, en dan zeg je dat het niet achter iemands rug om is..waar is de naam van de "cheatende speler" dan? hm? is dit dan niet nog steeds achter iemands rug om?
6: PsychoTurtle, Ik rende helemaal niet na 3/4 weg, ik bleef exact totdat mijn horloge aangaf dat we 2 x 30 mins hadden gespeeld, dat is een feit, en omdat ik me dag niet had (mede door een andere reden) ben ik toen direct weggegaan. Dus nu loop jij mij net zo hard te beschuldigen.
Je zat tijdens de war, als je het nog zo kan noemen want jullie hadden maar 4 spelers, constant te zeuren over lag, te weinig spelers, niet leuk, iemand moet changen blahblah en je ging alsnog ruim voor tijd weg

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat ZELFS ONZE HELE EIGEN GoT CLAN CHEAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog geen concrete namen maar het word wel erg stil als "see trough wall" word genoemd in eem server vol met GoT-ers. Ik betreur dit.
Nee, kom op... dit is idd niet meer dan een individu beschuldigen...

1: je noemt de naam niet, dus het kan ierdereen zijn, en kun je dus iedereen beschuldigen
2: de hele bouw van je verhaaltje is er op gericht de groep als geheel aan te vallen.

Ga me nou niet vertellen dat ik dat verkeerd lees zeg... je laatèt hoor.

Ik zou ihv maar eens HEEEL goed gaan nadenken voordat je probeert een hechte groep op zo'n manier aan de paal te nagelen.

Later hè!

Verwijderd

HHHhmmmm.....,
Kan het niet nalaten even te reageren>:)
Ik vindt het idd ver beneden de maat om op het GoT forum...de GoT-Clan..., ervan te beschuldigen op hun "eigen" GoT-server te cheaten.
Ik speel al enkele maanden op de GoT public server, en verlies idd altijd omdat ik er simpelweg geen broodje van bak.
Dat neemt niet weg dat ik altijd met respect behandeld, er rustig en plezierig enkele uurtjes kan spelen en nooit (zelden) met vervelende gastjes wordt geconfronteerd.
(zoals op vele andere NL servers)
Nu heb ik ook enkele keren op "jullie" vuurwerk server gespeeld en het valt me dus op dat daar dus vele van die "jongetjes" rondhangen die dus of cheaten of doelbewust TK'en.

Ik vind het dan ook behoorlijk jammer dat 1 member van een clan, zonder er kennelijk met andere over gesproken te hebben zomaar eenandere clan gaat beschuldigen van cheaten notabene op hun eigen server.

Ik heb regelmatig met (UTM)vortex gespeeld en een hoop gelachen, maar ik heb bijv. nog geen enkele reactie van hem gezien mbt. "cheaten" van GoT-members???

Kortom lullige actie op het GoT-forum en niet ten onrechte dat de leden van de GoT-clan hier zo op reageren.
(Als clan-leader zou je dus beter moeten weten)

Verder heb ik overigens geen enkele behoefte lid te worden van welke clan dan ook. (Ik zuig nl. behoorlijk :) ) maar wel wil ik graag op de servers kunnen spelen waar ik me thuis voel als bijna 32 jarige en berichten die jij dus zomaar op een forum met 30.000 leden plaatst doen idd geen goed aan de naam van een van mijn favoriete CS servers.
Kortom een erg jammere actie die hopelijk enkel een opwelling van frustatie was, het zou je dan ook sieren deze weer even openlijk als je hem gestart was, te corrigeren.

MVG. Mark

ps. klopt het dat de GoT server al enkele dagen down is of doe ik iets verkeerd?? :o

YAZZz

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Pfff... leer eerst maar eens spelen voordat je mensen van cheaten gaat beschuldigen deathangel....

Dit is zo'n typische newbie reactie..... ik verlies van ze DUS moeten ze wel cheaten....

Welcome to the real world kiddo.... some are winners... most of them are losers. I am a winner.... and you? 8-)

[GoT]ArRayage

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Ik zuig ook!

zullen we een zuigklan oprichten? :)

maar IMHO, Deathangel, als de GoT clan samurai waren geweest, was je nu hoogstwaarschijnlijk dood geweest... :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• RedHat
  • Laatst online: 18-02 19:19
Ik had laatst ook een gesprek opgevangen dat een gotter cheat (dutch commando),
ik ben hier verder niet op ingegaan, want je kunt er geen bewijs tegen leveren, en zolang je geen bewijs hebt, 'mag' je niet zeggen dat iemand een cheater is.

Ikzelf had in't begin best wel vaak vermoedens van cheaters, maar dat was meer omdat ik slecht was en hun goed :7 Ik heb in de komende tijd erg veel respect gekregen voor enkele gotters en utmérs, heb altijd met veel plezier op GoT gespeeld, ookal verloor ik, je werd opgevangen, leuk babbeltje gehouden, en de gemiddelde GoT'er is ook érg goed.

Laten we eerlijk zijn, toen jij newB was (met jij bedoel ik jou (gotter utmér whatever), jij wist dat er cheats waren, iemand speeld onopvallend goed, dan zou je ook denken van "die kan misschien wel een cheater zijn" dat had ik in't begin héél erg. Ik denk dat het beste is om een "cheater" openbaar te maken, een DEMO maken, je moet dan letten op: hoe weet hij/zij waar men zit, en vooral op "bot-achtige bewegingen" b.v. in 0,000001 sec 3 rondjes maken...

Ik vind dan ook maar 1 speler in GoT wat minder van gedrag, en kan over het algemeen héél goed opschieten met gotters (FireFOX, sniper zie ik wat minder, Dutch Commando), en laten we ff heel eerlijk zijn, we zijn allemaal newb's geweest, en als ik soms zie dat newb's afgekraakt worden op hun manier van spelen (okok, als ze tkén, maar als ze gewoonr ond zitten te rennen) denk ik ook, kommop man, laat hem/haar lekker een newb zijn...

Dit verhaaltje, bedoel ik dan voor om iets aan te duiden, en niet "persoonlijk" toe naar got of utm, ik hoop dat jullie eruitkomen en dat we samen weer n's gezellig kunnen gamen (als got online weer is?)

[edit]
Ik heb nog geen concrete namen maar het word wel erg stil als "see trough wall" word genoemd in eem server vol met GoT-ers. Ik betreur dit. Echt waar.
verkeerde opmerking? >:)

Verwijderd

Ik vind dan ook maar 1 speler in GoT wat minder van gedrag, en kan over het algemeen héél goed opschieten met gotters
Oei, ik hoop maar dat ik mezelf niet té inpopulair heb gemaakt;-)
Dit is idd de meest verkeerde opmerking die je zonbeetje kan maken, want hiermee doel je erop dat we allemaal CTW zouden gebruiken ..:r :( :r :( :r

edit:
serverip: 130.161.58.110:27016

• RedHat
waarom nieuw ip enzo??
0 mensen op server :(

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Okee, ff updeet omdat ik wat vraagjes van bekende spelertjes zag...

De server van GoT, een eenvoudige dual C333@375 met nu 256MB ram is tevens een soortement van Fileserver binnen het studentenhuis van Huize St. Ricardis.

Ik heb besloten er nog een klein schijfje (magere 60GB) t.b.v. het leechen toe te voegen voor de jongens, en direct de HD koelers te vervangen, de HD's anders te partitioneren, de scsi CDRom aan de praat te krijgen en nog meer van dat zut.

Met 5 IDE HD'tjes (4 grotere die in de koelers hangen, een 5e van slechts 18G waar de Boot vanaf gedaan wordt hangt wat lager zijn lucht door een casefan te laten verversen) was ik ietwat verplicht de HPT366 controller te activeren, maar dat leverde in 1e instantie wat crash gevalletjes op.

Da's inmiddels opgelost.

Om voormij alles wat logischer te houden zijn een paar poort nummertjes verwisseld:
130.161.58.110:27015 - HL server met Mappack. Gassworks is een populair lavel.
130.161.58.110:27017 - CS Public server
130.161.58.110:27027 - CS Private/War server

de handel is weer aangezet, logging is getest, en nog meer meuk die ff niet wilde...

ENJOY.

Overigens... om ff op te scheppen, momenteel zijn wij, Raymond en ik, bezig een nieuw systeem samen te stellen... Athlon 800 (dank Femme dat je die beschikbaar wil stellen) 512 MB geheugen, als we er niet meteen 768 van maken, en een Plekkie bij Vuurwerk.
We hopen die met een maandje getest en al daar in het rack te kunnen hangen. Wanneer dat gedaan is zullen we de diensten van de huidige server daar in uitgebreide vorm verder aanbieden.

(jah DA, dat is wat je noemt een EIGEN server bij Vuurwerk hebben :Y) Later hè!)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zaterdag 02 december 2000 23:40 schreef Wesley het volgende:
Ik had laatst ook een gesprek opgevangen dat een gotter cheat (dutch commando),
ik ben hier verder niet op ingegaan, want je kunt er geen bewijs tegen leveren, en zolang je geen bewijs hebt, 'mag' je niet zeggen dat iemand een cheater is.
Jij hebbet weer helemaal gemaakt. Da vinnik dus een instelling.

Overigens was dat dus net een van de mensen die ik zelf noemde... Geloof me, ik heb naast DC gezeten op WANNUL, en op LAN wil je die kleine niet tegen komen, want dan veegtie zichzelf_met_standaard_verbinding_van_alledag nog het hele veld door, en mij erbij :( ... met zijn 14 (?) jaartjes is die gozer heeeeeel naar... Niet voor niets dat DC een plekkie apart heeft gekregen binnen het team.

De beschuldiging van cheaten is voor DC een reden om heel vermakelijk te lachen, een eenof andere slicke move te maken, en je vervolgens NOG harder door het veld te vegen. DC leeft op dat soort opmerkingen.
Nee, Jullie hoeven je alleen maar er aan te ergeren dat je alweeeeeer dood bent, maar ik moet als ik tegen hem speel ook nog die bijna irritant grijnzende kop voor mijn ogen zien als het weer eest fout voor me afloopt.

Ik zou nog eerder van mezelf denken dat ik cheat-te dan dat DC dat doet... nee jong's die kleine is gewoon uit zichzelf al echt zo goed. 8-)

• RedHat
ik zeg ook dat ik dat opvatte uit een gesprek... >:) de enige die cheat ben ik... geintje;) 'k weet nog geneens hoe je zo'n cheat moet installen... :7

:)

• RedHat
wat ik wel vind:

je kunt soms wel de cheaters de schuld geven als je slecht speelt :Z B-)

dit was weer natuurlijk zo'n offtopic geintje }:O

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, met Animal_X kan ik dan nog praten, voor de rest ga ik geneens meer moeite doen.
Ik heb gezegd wat ik te zeggen had, klaar.
De rest zal me een worst wezen, jammer dan ...... erg jammer moet ik wel bekennen maargoed, whatever ....
Als je zo bekrompen bent als dit ok, B who you wanna B, I don't give a shit anymore.
En nu ga ik slapen wan t van teveel bier word je hoofd zwaar. MZZLZ

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Sorry dat ik het zeg, maar na het lezen van dit topic vind ik UTM (nog) pauper(der dan ze al waren). Waarom nou een clan van cheaten beschuldigen zonder bewijs (niet dat makkelijk te vinden is)? En nog wel een clan op wiens servert, jij (kixx ass) en de rest van je clan (die misschien niet zomaar een clan beschuldigen) heel vaak spelen

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 02:11 schreef Death Angel het volgende:
Kijk, met Animal_X kan ik dan nog praten, voor de rest ga ik geneens meer moeite doen.
Ik heb gezegd wat ik te zeggen had, klaar.
De rest zal me een worst wezen, jammer dan ...... erg jammer moet ik wel bekennen maargoed, whatever ....
Als je zo bekrompen bent als dit ok, B who you wanna B, I don't give a shit anymore.
En nu ga ik slapen wan t van teveel bier word je hoofd zwaar. MZZLZ
Ja DA, Dit is nu nog eens een sterke reply van je na wat je allemaal bent gestart.
We zijn allemaal erg bekrompen en begrijpen er helemaal geen reet van!!:(
Feit blijft wel dat je meer rondhangt op de GoT-server dan op je eigen vuurwerk server, en als er dan zoveel GoT-members reageren op je topic (en terecht)om je er met een lullig verhaaltje als hierboven vanaf te maken is dus "simply not done". (Vond overigens de eerste reactie van AnimalX er nou niet om liegen dus begrijp niet geheel je bovenstaande opmerking:))

Wat me overigens nog steeds verbaasd is dat er nog geen enkele andere UTM'er heeft gereageerd, kan ik hieruit opmaken dat je alleen staat in dit verhaal. (slimme jongens die clan-leden van je in dat geval :))

Ik zou zeggen slaap er eens lekker een nachtje op, als de wekker gaat is het nog steeds niet te vroeg om je excuses te maken :o

GoT; Nu begrijp ik het, zal IP aanpassen en ben over een paar dagen weer terug. beetje druk met werk de komende nachten en kan vanaf werk helaas niet spelen, jezus wat doe je dan om 04:30 in de ochtend YAZZz??? uuhhmmm...DA afzeiken dan maar >:)

Mark

• Raymond v/d H
YAZZz::
'T is niet zo raar dat DA dat zegt.... een van de mede UTMuppets is nameljk Vortex... en Animal_X is daar dus de broer van....

En verder DA... wij zijn niet de personen die onterechte beschuldigingen uiten.... Dus jouw "verontwaardigde" reactie is NIET op zijn plaats....

Verder? Als jij slecht tegen je verlies kan... hoef je niet perse op de GoT server te spelen.... kan je ook een newbie server zoeken met mensen die +/- op 't zelfde niveau spelen....

Dan word je heel misschien als je goed genoeg bent ook eens voor cheater uitgemaakt op een forum wat een paar duizend man leest... HO! wacht... misschien een posting op de frontpage van clanbase?

Whatever...

Ik ga pitten...

ArRayage

Verwijderd

LOL, 07:53 Hrs. :)
Ja ik ben er ook zo vandoor en ga pitten lange nacht geweest kijk vanavond wel weer even als ik op de zaak kom.

:Z
YAZZz

Verwijderd

Dutch Commando), en laten we ff heel eerlijk zijn, we zijn allemaal newb's geweest, en als ik soms zie dat newb's afgekraakt worden op hun manier van spelen (okok, als ze tkén, maar als ze gewoonr ond zitten te rennen) denk ik ook, kommop man, laat hem/haar lekker een newb zijn...
inderdaad, toen ik in het begin (4 weken geleden) ook eens een keertje Half-life ging spelen (ik speel anders alleen maar Delta force 2, landwarrior, ben ook clanleader van squad ervan..) gingen ze me helemaal afkraken dat ik een newbie was, het was dan ook wel zo, maar mijn score was nu echt niet zo slecht vond ik zelf voor een eerste keer, en zo lomp deed ik nu ook weer niet. En als je dan toevallig met je ak47 een gast (die bovenaan) helemaal neerschoot riepen ze gelijk "hey predator, newbie's luck", echt zwaar lulig :r het vervelende is dat ze door blijven gaan, ook tegen anderen enzo en haast alle servers. / Zoiets zul je op de battlefields van Df2 en landwarrior weinig tegenkomen.

ps: dit is niet in 1 server, maar in meerdere... zeer flauw, maarja, het spelletje blijft leuk :).

owja een mijn scores maare:

4 weken geleden:

3 kills, 12 deaths, mwja, moet kunnen

nu haal ik mijn killrate altijd wel bven met deathrate, maartoch....

Verwijderd

Dutch Commando), en laten we ff heel eerlijk zijn, we zijn allemaal newb's geweest, en als ik soms zie dat newb's afgekraakt worden op hun manier van spelen (okok, als ze tkén, maar als ze gewoonr ond zitten te rennen) denk ik ook, kommop man, laat hem/haar lekker een newb zijn...
inderdaad, toen ik in het begin (4 weken geleden) ook eens een keertje Half-life ging spelen (ik speel anders alleen maar Delta force 2, landwarrior, ben ook clanleader van squad ervan..) gingen ze me helemaal afkraken dat ik een newbie was, het was dan ook wel zo, maar mijn score was nu echt niet zo slecht vond ik zelf voor een eerste keer, en zo lomp deed ik nu ook weer niet. En als je dan toevallig met je ak47 een gast (die bovenaan) helemaal verrotschoot riepen ze gelijk "hey predator, newbie's luck", echt zwaar lulig :r het vervelende is dat ze door blijven gaan, ook tegen anderen enzo en haast alle servers. / Zoiets zul je op de battlefields van Df2 en landwarrior weinig tegenkomen.

ps: dit is niet in 1 server, maar in meerdere... zeer flauw, maarja, het spelletje blijft leuk :).

owja een mijn scores maare:

4 weken geleden:

5 kills, 12 deaths, mwja, moet kunnen

nu haal ik mijn killrate altijd wel bven met deathrate, maartoch....

owja, ik vergat even te zeggen, als je mij toevallig ziet heet ik Predator. en zit meestal op NL servers, bijv van demon. en uiteraard op df2/ landw servers...

haha, lol, hij is dubbel, me killrate was 5, niet 3, khad er namelijk screensht van :)

• RedHat
dubbelpost :D

de beste spelers op de [GoT] server vind ik (cheaters of niet, boeit me geen flikker):

-[GoT]Dutch Commando
-[GoT]FireFOX
-[GoT]ArRayage
-[UTM]Vortex21
-[UTM]Breakdown
-[GoT]Sniper (ook al heb ik hem heel weinig zien spelen... lijkt me trouwens wel een toffe gozer :7)
-[UTM]Rudy-Benelli lol :D

Breakdown en rudy zullen altijd mijn vriendin zijn ofn iet? :P

met firefox kan ik ook aardig overweg, ook al zie ik hemo ok weinig 8-)

hey maybe idee'tje om vanavond met z'n allen te gaan fraggen op got? >:)

Verwijderd

Ik vind dat ik hier toch ff op wil reageren.

Omdat ik zelf freelance CS en TFC speel,. maak ik me nooit zo druk om een potje verliezen. Maar cheaten of TK-en gaat gewoon helemaal enrgens over, dat lijkt me logisch...

Ik denk dat Death-angel redelijk opgefokt was toen hij deze topic opende, en dat kan ik best begtrijpen.
Maar om nou de GoT-clan te beschuldigen vind ik ook wat zwaar, dat had je mischien beter met Fox kunnen regelen. Of idd een demo opnemen, en de dingen glashard bewijzen. Want op dit moment kom je niet echt geloofwaardig over. Als je idd die demo hebt, dan sta je een stuk sterker, als lijkt me sterk dat de GoTers cheaten...

Verder heb ik niets dan respect voor de GoT-clan. Het zijn gewoon allemaal toffe mensen, het is altijd gezellig op de server, en bovendien "reprasenten" (:P) ze toch een beetje de Gathering. Dit geld ook wel voor UTM, hoewel ik jullie minder goed ken...

PPU.space-cowboy

• RedHat
ja... sommige weten geneens hoe je een demo op moet nemen, heb het nog nooit in cs gedaan

toch gewoon "START" en op een gegeven momenent "STOP" ... ;)

of START DEMO1 ?? hmmmm
't zou leuk zijn voor de clanpage :) van GoT lol

Verwijderd

De beste speler die ik ken heet [=MM=]Slangetje
:D

Verwijderd

Topicstarter
OK, ten eerste snap ik niet waarom er nu mensen de hele UTM clan gaan beschuldigen. Ik heb dit topic niet in naam van hun geopend ofzo hoor, Dit is gewoon van mij als CS-er, niet als Clanleader.
Goed, ik heb dit topic geopend met een vrij open-mind, nou kun je daarover zeiken hoe je wilt, dit was mijn instelling, dat het misschien niet zo over komt, ok. Dus als iemand daar meteen over begint te schelden noem ik dat bekrompen.
Ik vind het dan ook jammer dat er zo op gereageerd werd, helaas we doen er niets meer aan.
En daarbij, als je toch niet cheat (en dat zelfs opvat als compliment!) waarom zou je je er ZO druk over maken hier ?
Wie de schoen past trekke hem aan zeggen ze wel es, maar volges jullie is dat absoluut niet het geval, waarom zou je je er dan zo over opwinden en meteen beginnen te schelden terwijl je zelf hebt gezegt dat jullie het "nodig" hebben cheater genoemd te worden.

Ik zie nu in dat ik deze topic beter niet hier had moeten openen, dat zou net zo iets zijn geweest als FOX het op onze page in het gastenboek had geschreven (als we er 1 hadden)over ons bijv.

Maargoed, er word gezegd dat het nog niet te laat is om mijn excuses aan te bieden, dat had ik ook zeker gedaan als er niet zoveel gescheld was. Sorry hoor maat na dit alles genoemd te zijn ga ik geen verontschuldigingen aanbieden.

Verwijderd

de beste spelers op de [GoT] server vind ik (cheaters of niet, boeit me geen flikker):

-[GoT]Dutch Commando
-[GoT]FireFOX
-[GoT]ArRayage
-[UTM]Vortex21
-[UTM]Breakdown
-[GoT]Sniper (ook al heb ik hem heel weinig zien spelen... lijkt me trouwens wel een toffe gozer )
-[UTM]Rudy-Benelli lol
Word ik niet eens genoemd:'( :'(
En daarbij, als je toch niet cheat (en dat zelfs opvat als compliment!) waarom zou je je er ZO druk over maken hier ?
Omdat JIJ de hele clan beschuldigd van cheaten, en das wel wat erger dan even tijdens het spelen worden uitgemaakt voor cheater...

• RedHat
dit word op ten duur wel ff :Z

als ik een topic moet aanmaken voor elke cheater :) (heb hier btw nog wel wat screenshotjes liggen)...

B-)

ik maak altijd screenshotjes van cheaters die vliegen ofzo, :) en bewaar ik zorgvuldig, kan nog wel n's van pas komen :7

• RedHat
-D-Fens ik heb jou 'te' weinig zien te spelen om jou goed te noemen, sorry...

maar over 't algemeen kun jejezelf er ook wel bijzetten:)

[edit]
SLIJMBAL (D fens) :7
owja, vat dit niet op als flame maar als geintje, grapje enz... (zeg ut maar want als ik door deze topic heensnuffel....)

• RedHat
ik hoop niet dat de 'hele' UTM clan hierop aangekeken word, als je ruzie heb met deathangel heb je dat niet met andere leden van utm ! OK?

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

't viel me op dat er verdacht weinig mensen op de clanserver kwamen, dus ik vermoed dat het veranderen van Poort wat verwarring brengt.

Ik heb vanochtend de Public Clanserver terug gezet naar 27017 en de WAR server op 27027.

Much fun. ('k hoop dat er nou weer wat meer mensen komen.)

• RedHat
firefox, je bent een schat (een non-homoristishe :* voor jou) lol

• Maarten 0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-10-2019
Ik heb nu een paar clanwars gespeeld en de laaste was helemaal erg: Ik had die middag al op de (ONZE !) server gespeeld en er was niets mis mee, toen ging we de war spelen en ineens was er een foute file, ik vraag dus aan die gast hoe dat zit. Hij zegt: " je moet die file even bij jezelf deleten en dan die van de server downen" (waarschijnlijk een cheat van hun om door muren of whatever te kijken)
Ehrm, als beheerder van de Vuurwerk doos (waar UTM rcon op heeft) wil ik ook wel wat kwijt hierover:

Er wordt gesproken over een error met een of andere file waarin de naam wall voorkomt. Kennelijk associeert iemand dit met een CTW patch. Vrijdag of zaterdag had de Vuurwerk server die error ook. Omdat ik de bug niet eerder tegen was gekomen (server liep te bokken over file consistancy) heb ik aan de client kant alles opnieuw geinstalleerd, niets hielp. :(

Toen maar de server gereload en toen was alles prima in orde. Moraal: server was aan de crack en had alleen maar een reload nodig om die error over sprites/fast_wallpuff1.spr opgelost te krijgen.

Dus niks overschreven files. Bovendien, de persoon die die bak dermate binnenkomt dat
ie files van de counterstrike server kan overschrijven krijgt een Vuurwerk T-Shirt >:)

Maarten
(aka [Vuurwerk] Merde)

Verwijderd

Topicstarter
OK, om verder gedoe te voorkomen bied ik hierbij mijn persoonlijk excuus aan aan Animal_X, Dutch Commando en Arayage.
Ik zie nu in dat mijn zin "Onze hele eigen.."
inderdaad verkeerd is opgevat, hele slaat hierin op Eigen, niet op clan.
OK om er maar een eind aan te maken, sorry dat ik dit hier heb gezegd dan. Het was mijn bedoeling om hier een normaal gesprek over te gaan voeren.
Ik zal dan nog 1 keer mijn stelling duidelijk deponeren:
Ik heb GEHOORD dat er leden van GoT zouden Cheaten
OK, de uitkomst weten we nu dus al.
Hopelijk kunnen we wel gewoon op elkaars servers komen en gewoon op een goede manier met elkaar spelen.

• RedHat
:)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

zet ik mijn stelling er tegenover dat ik dus vind dat je als een van de kopstukken van een andere (vriendschappelijke (?)) clan het dus niet kan maken een dergelijke stelling openbaar neer te planten. Je zegt hiermee dat je het niet zelf gezien hebt, en dus is het hear-say, roddel en achterklap.

Jouw verhaal draaide er op dat er gecheat werd in het spelletje, en je haalde als voorbeeld een andere clan, mijn clan, aan, zonder dat je daar bewijzen voor hebt.

Mijn punt is dat je door deze actie GoT in een kwaad daglicht hebt gezet, en door de formulerig geef je er bij aan dat aan de geruchten waarde hecht. Dit standpunt blijf je na je "excuus" weer herhalen, en daarmee blijft de naam van GoT besmeurt.

Mijn clan, eerlijkheid en sportief spelen bovenaan stellend, is door jou nu in weze gebrandmerkt als een club valsspelers, en zo zullen we vanaf nu ook bekeken worden. Als wij ook maar even bovenaanstaan, of een goeie K/D ratio hebben zal een ieder in dat veld dit weer herinneren, en sterk geneigd zijn te denken dat het dan toch waar was.

Uit frustraties voortkomende opmerkingen dat ik cheat, mits niet te heftig, is voor mij een kick, dan doe ik het goed. Rationeel bedachte stukkies tekst die door 1000-en gelezen kunnen worden, ipv de beslotenheid van een server, uittingen die gedaan worden zonder de sfeer van het spel er om heen, komen over als een directe aanval.

Bre@kdown heeft die geruchten ook gehoord, zoals zoveel, maar hij wijdt er geen woord aan. Omdat ie het niet geloofd, en omdat ie beschaafd genoeg is om dat soort dingen niet op een publiek forum uit te vechten.

Je 'excuses' zijn aanvaard, maar het geheel heeft een uitermate wrange smaak achter gelaten.

Verwijderd

Topicstarter
ok, eerste post herzien.
Maar waarom zou GoT hierdoor in een kwaad daglicht staan ? Als we hier een normale discussie van maken (hadden gemaakt) hebben jullie genoeg ruimte te zeggen waarom niet.
Spijtig dat het dan zo gedraaid is, dit was niet mijn bedoeling

• Raymond v/d H
"Maar waarom zou GoT hierdoor in een kwaad daglicht staan ?"

Omdat het verhaal snel rondgaat dat GoT cheaters zijn....

Over cheaten kan je niet discussieren.. hooguit over dingen als buy-scripts enzo... welk ik ook niet gebruik....

Je had gewoon een mailtje oid moeten sturen met daarin tekst, toenaam en uitleg over waarom iemand denkt dat de ander cheat... Dan hadden we de rare geruchten gewoon in de beslotenheid van een klein chatkanaaltje de wereld uit kunnen helpen....

Verwijderd

Topicstarter
OK, dat is waar maar op zich blijkt tog duidelijk dat jullie dat niet doen ?

Verwijderd

Nou veel clans hebben al wat gezegt, nu maar eens iemand van [007] :)

Het is waar, dat sommige mensen cheaten (zoals 5 minuten geleden op GP6, ene pralhans met invisibility cheat :( )
en daar kan ik me ook erg aan storen. Maar OOK aan de mensen (eigenijk meer zelfs) die ZEGGEN dat mensen cheaten. Als je cheat doe het dan goed en zorg dat ze je niet ontdekken! Het is natuurlijk wel heel toevallig als je voorbij komt rennen en je IEDEREEN die je tegen komt een hs geeft, dat valt best wel op. Zeker als je door kleine raampjes ofzo schiet (wat toevallig, persoonlijke ervaring? )

Niels (AKA [007]Nielsie :9~)

Verwijderd

Oke mensen...ik wil hier graag ook even iets over zeggen.

Ik heb t zelfde gerucht gehoort als Death Angel....maar ik heb hier verder niks over gezecht omdat ik t gewoonweg niet geloofde.

Ik vindt GoT een goeie clan..en ze hebben ons vanaf t begin erg geholpen, we hebben een aantal keer van hun server gebruik mogen maken..zodat wij trainingen konden houden...
En de UTM clan heeft trouwens haar meeste leden van de GoT server "gehaald"

We hebben ook al een keer of 2 samen een
training gehouden en dat vondt ik zelf gewoon Toppie..

ik wil jullie daar hierbij ook nog bedanken voor dat...

En nog even voor de duidelijkheid...de vuurwerk server is niet van UTM..maar van Maarten...3 spelers hebben van hem rcon gekregen...{wat ik trouwens echt aardig vindt}...en we mogen de Vuurwerk server gebruiken voor trainingen en Wars

Deze topic had nooit geopend mogen...daar ben ik t mee eens..

Ik heb alle messenges goed doorgelezen, en ik ben t met jullie eens..cheaten is kut maar iemand onterecht een cheater noemen is nog kutter..

Maar ik betreur t dat t toch anders is opgevat als bedoelt.
Ik begrijp zeker dat dit alles jullie boos maakt maar ik vindt t jammer dat de UTM clan hier van de schuld krijgt,de andere leden wisten hier niks van...zoals Death Angel al zei..hij heeft deze topic niet geopend als Clanleader

en zoals hij al zij is t nooit de bedoeling geweest om GoT persoonlijk van cheaten te beschuldigen, en jullie daarmee in een kwaad daglicht te zetten..

Ik hoop dat hierbij dit alles is opgelost, en dat we weer gewoon zoder haat en nijd met elkaar kunnen CSen...en wat mij betreft moeten we maar snel weer is een training houden tussen GoT en UTM...

Verwijderd

hmmm ok..
maar nu denkt toch iedereen aan deze post als ze op onze server komen..
maargoed
dat geeft een kick 8-)
dus excuses aanvaardt en CS-se!
(k zie jullie (DA en UTM) wel weerns op de server! :)

Verwijderd

Topicstarter
Juist, ik hoop dat de rest er ook zo over denkt :)

Verwijderd

Ok

verder niet echt veel te zeggen gloof ik;)

Verwijderd

Je kan excusses geven van hier tot gunder.
Maar jou zal ik nooit meer aardig vinden.
Dat je dit doet is echt sneu min klote kut van je.

Als je niet tegen kan dat mensen BETER zijn dan jij bent dan stop je toch met CS.

Zoals fox als zei cheat is dus niet..
Ik heb samen met Firefox op WAN vet lopen roeleren. ( snik snik wat goed :) )

Vind dit echt een kut streek van je Deathangel.

Dus:

Fuck you and drop dead.

I'll see you in HELL

[GoT]Dutch Commando

"All newbies say I'm cheat.. but that only makes me better"

Verwijderd

En dat je ook nog is zegt:
"WAARUIT blijkt dat jullie die niet gebruiken?"

/|\ Je doelde daar mee op buyscripts enz.

Dat is gewoon sneu dat je daar zo op reageert.
Ik kan je 1 ding zeggen..
IK speel dit spel vanaf Beta 1.
Ik weet waar ik mensen kan verwachten want meestal zit er wel 1 op een algemeen bekend CAMP plekje.

Ik vind dit gewoon een kut topic..
Mensen die mij vinden cheaten:
Bedankt.. de volgende keer rag ik 5 kogels door je voet en hak je daarna neer met me mes.
*Kan je dat wel?*
IK WEL!

Deathangel: dankje wel voor deze kut topic.
Nee echt.. hiermee heb je jezelf helemaal tot koning van lamers gemaakt.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
Wat loop je nou te zeuren ?
heb ik gezegt dat ik vind dat GoT cheat ?
NEE DUS
Tjonge jonge wat een gezeik zeg :(

Verwijderd

HHMMMMM.....:(,

Laatste keer dat ik dan maar hierop zal reageren. (topic komt veel te hoog te staan en wordt daardoor alleen maar meer gevolgd)
Ik denk dat het idd verstandig is er gewoon over op te houden, DA heeft een schamele poging gedaan het verhaal goed te praten en kan uit enkele reacties opmaken dat dat niet helemaal meer gaat lukken (DC:)).

Laten we maar weer gewoon gaan CS'en dan kunnen jullie mij allemaal uit frustratie afknallen :o (ik zuig toch, en kom alleen maar voor de lol:))

Als laatste wil ik zeggen, en heb dat al eerder gedaan, het is jammer dat een van de meer volwassen CS servers op deze manier "besmeurt" is met dit soort "onzin" (dat is dan ook gelijk de plek op dit forum waar dit thuishoort)

Aan alle GoT-members;
Dank dat ik op jullie server dit fantastische spelletje enigzins heb mogen leren spelen in de afgelopen maanden, hoop jullie vanaf de grond liggend snel weer eens over me heen te zien lopen :o

JDFens, dank je voor het weer wijzigen van het poortadres. (Zou het nog bijna te moeilijk voor me zijn geworden je server weer te vinden:))

Mark = YAZZz <Topic Sluiten...UIT!!>

[edit JDFens = Vuurvosje sorry]

• Animal_X

Animal_X

Rodin

ok DA excuses aanvaardt (van mij dan)

ik heb wel door dat het niet echt je bedoeling was om dit nte zeggen.
volgende keer denk dan toch ff goed na over wat je zegt voordat je dat doet.
...maar ja we kunnen niet allemaal zo slim zijn >:)
nee geintje :)

Nou later, mij zul je er niet meer over horen.

Greetz,
Animal_X

P.S. FireFox ik krijg dinsdag me nieuwe Windhoos dus dan ben ik woensdag/donderdag wel weer aan het CS'en.
zucht....eindelijk :Y)

Verwijderd

Animal: mooi !! :)
DA: dat heb je echt wel gezegt.
Laten we maar op houden met dit gezeik.
Maar 1 ding is zeker.. Dit vergeet IK NIET.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Oke ik wil ook een reactie plaatsen:
Allereerst was die laatste war kut ja, ik kon niet eens meer op de server komen en heb niet gespeeld.

Ten tweede: dat gezeik over de (wall)cheat is niet leuk meer. Kap ermee.

Heel vaak wordt gedacht dat er een wallcheat is, terwijl het helemaal niet zo is. Reden dat een persoon weet dat iemand ergens zit komt tegenwoordig doordat veel lui een microfoon hebben en via battlecom of zo dus in cs met elkaar kunnen praten. De 1 is dood en helpt de ander. Veel mensen doen het al en straks wordt het niet eens meer als cheat beschouwd.

Als er een quote van je was DA dat alle GoT'ers zouden cheaten....das dom van je. Als je dat gezegt hebt gewoon effe sorry zeggen.

Gewoon lekker spelen man....kom op.

Verwijderd

O sorry is al gezegt zie ik oke

• Animal_X

Animal_X

Rodin

laat ook maar.

Verwijderd

Moet eerst ook alles lezen voordat ik reply :)

• RedHat
dat is zo kutje (battlecom)

volgens mij is got daarom zo goed }:O

(natuurlijk een geintje hehehe)

Verwijderd

welk proggie kan ik het beste nemen en waar kan ik die halen om te praten bij CS? :7

Verwijderd

battle.com en roger wilco

Verwijderd

Topicstarter
heb ze allebei geprobeerd en Battlecom werkt stukken beter dan Roger Wilco ..... vooral omdat je de frequentie kunt instellen enzo

(ik kan niet spellen ik weet het)

• Raymond v/d H
Heb het in een ver grijs verleden wel eens getest..... tijdens chatten versta je elkaar wel goed... maar op 't moment dat je gaat gamen... pfff... je verstaat elkaar amper, 't veroorzaakt lag en is het alleen maar vreselijk irri....

die progsels zijn leuk voor een rustig potje strategy game of rpg oid... maar niet tijdens een superharde fps.... en al helemaal niet tijdens counterstrike omdat het geluid van de stemmen je afleid van 't geluid dat de spelers maken.

Verwijderd

Ik heb ooit de eerste wall hack gemaakt! :)
Gewoon de textures deleten uit de wad files (voor bijv. crates), en dan een scriptje wat ik hier niet ga posten :)

(die cheat werkt nog steeds :( ondanks dat ik de makers erover heb gemaild een paar maanden geleden :()

Edit: en waag het niet me erover te mailen, ik ga het NIET geven, wat je motieven ook zijn.

Verwijderd

LOL
mag ik die wallhack even hebben om op te sturen naar Gooseman?
mag ik m even testen, ik heb altijd al gewilt om zoiets te testen?
mag ik m ns proberen, het lijkt me zoooo cool om ns al die cheaters te mollen?

hehe en zo kan je er nog 100 bedenken:+

• RedHat
tja...

die aimbot is tenminste al onklaar :D
die aimbot werkte op een specifieke deel van de avatars, in de nieuwe avatars zit iets anders, wat toch niet gaat werken met de aimbots :)

:P PUH! :P

wallcheat? tjah... dat je er 1 zelf maakt zegt al genoeg 8-)

Verwijderd

Fens: volgens mij is cheaten net als roken.
1 x doen en je bent eraan "verslaafd"

Verwijderd

Battlecom en RW kunnen volgens mij tot cheaten beschouwd worden.
Want als jij dood ben en je vriend niet kan jij informatie doorspelen aan hem.
Dat kon in beta1 gewoon door 't te zeggen :)
toen had CS nog niet zo mooi chat gedoe :)

Wesley: ik heb sinds ik bij GOT zit maar 1x RW gebruikt.. alleen ff kijken of 't werkte :)
Sinds dien niet meer..

[GoT]Dutch Commando
"Shit Happens, vooral als ik er ben >:) "

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Cheaten is alles behalve verslavend. Het geeft een naar gevoel van voor jezelf mislukken, gemakzucht, en spelbederf.

Tuurlijk, je roeleert zwaar in het veld, maar ben je daar dan nog trots op? is dat niet waar het hele spel om gaat? iets presteren? bewijzen voor jezelf dat je het tactische inzicht, de behendigheid hebt om een ander de pan in te hakken?

Lang geleden, nog toen ik mijn eigen server nog maar net bestond, ik weet het nog goed, het was AS_RIVER, speelde ik een dag lang met een aantal verschillende cheats. Zoeken... kijken wat herkenbare partonen waren waaraan je een cheater kon herkennen. Nooit op algemene servers, alleen lokaal. kijken wat de mogelijkheden was.

Het was vertragend, schokkerig, lelijk, en vooral.... DOOD saai. Ik heb nooit meer ermee gespeeld. Ik wist een lange tijd mensen te herkennen, vooral omdat het nog zo makkelijk was.

wat ik er van weet is het nu een stuk lastiger. Maar kan daar ik uit eigen ervaring niet over vertellen.
-----------
Battlecom/Roger Wilco.

Je zal het maar als Clan gebruiken. 90% van de overige clans zal je beschouwen als een cheater. Dit is echter volslagen onterecht.

Ik heb er mee getest, en evenals Raymond ben ik van mening dat het veel problemen oplevert. de Bender Cartoons bespotten het geheel met een harde kern van waarheid.

Cheaten zou het zijn als je in ghost mode al zwevend achter je tegenstander verslag doet van waarheen hij rent. Het is daarom, en terecht, dat de CS Cup regelementen voorschrijven dat bij een WAR de Forced Chacecam aangezet is.

Battlecom, zo gebruikt, is een tactiek, een goeie, en in de geest van het spel. (als jij een swat team denkt zonder radio contact het veld in te sturen kom je van een koude kermis thuis)
--------------
Q Waarom, als je aan cheaten zelf nix aan vindt, maak je je dan druk over cheaten bij anderen?
A Omdat het je spel waanzinnig verneukt. niet alleen voor jezelf, maar voor iedereen. Je server wordt onpopulair, je bezoek naar de knoppen. Laten we toch allemaal gewoon spelen naar wat we kunnen, van elkaar leren en tesamen stijgen naar een hoger powerlevel. (yeah baby, DBZ rulez)

Verwijderd

Topicstarter
Battlecom/Roger Wilco.

Je zal het maar als Clan gebruiken. 90% van de overige clans zal je beschouwen als een cheater. Dit is echter volslagen onterecht.

Ik heb er mee getest, en evenals Raymond ben ik van mening dat het veel problemen oplevert. de Bender Cartoons bespotten het geheel met een harde kern van waarheid.

Cheaten zou het zijn als je in ghost mode al zwevend achter je tegenstander verslag doet van waarheen hij rent. Het is daarom, en terecht, dat de CS Cup regelementen voorschrijven dat bij een WAR de Forced Chacecam aangezet is.

Battlecom, zo gebruikt, is een tactiek, een goeie, en in de geest van het spel. (als jij een swat team denkt zonder radio contact het veld in te sturen kom je van een koude kermis thuis)
--------------
Q Waarom, als je aan cheaten zelf nix aan vindt, maak je je dan druk over cheaten bij anderen?
A Omdat het je spel waanzinnig verneukt. niet alleen voor jezelf, maar voor iedereen. Je server wordt onpopulair, je bezoek naar de knoppen. Laten we toch allemaal gewoon spelen naar wat we kunnen, van elkaar leren en tesamen stijgen naar een hoger powerlevel. (yeah baby, DBZ rulez)
Helemaal mee eens, zelf heb ik een BC server draaien en zit daar vaak op met Breakdown en Vortex21 ook zonder CS vaak, als ik bijv. RA2 aan het doen ben.
Maar in CS is het gewoon leuk als je bijv. in de tegenpartij zit van je BC maat, das echt lachen :) vooral als je achter hem zit en dan iets droogs roepen van "kijk es achter je .......... BAM BAM BAM"
En in levels als Militia is het gewoon super tactisch omdat je af kunt spreken dat de 1 op het dak gaat en de ander het riool in en dan elkaar melden (terwijl je leeft welteverstaan) hoeveel tegenstand je hebt, dan weet je of je een goeie rush kunt maken of niet. In feite is het gelijk met "team_say" alleen hoef je niet te stoppen om te typen.

Ook in wars staat Forced chasecam altijd aan. Mooi zo !
Als je dood bent kun je wel verder lullen maar niet over waar de tegenstanders zitten ....... (ok, soms als er hardnekkige campers zijn ....... >:))
en DBZ roeleerd idd!!!!!!!!!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

O zeker niet. aimbots kunnen nog steeds. Ik ben er laatst weer een tegen gekomen ik dacht even kijken of ze nog werken en ja hoor ze werken dus nog. O en ik cheat dus niet dit was alleen voor een test

Click hier niet

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ik wou dit in me vorige post al zeggen maar besloot om het toch maar niet te doen omdat ik dat gezeur niet nog eens wou maar nu doe ik het toch:

Ik vind het gebruik van van battlecom en RW precies het zelfde als CTW en vind dit dus ook echt niet kunnen.
Ik weet dat UTM dit ook VAAK gebruikt,
hoe ik dit weet?
Omdat zoals fox al zei [UTM]etter...erm o nee vortex bedoel ik mijn >:) broertje is
en dan hoor ik hem altijd schreeuwen.
"PAS OP ACHTER JE"
HIJ ZIT IN DE TUNNEL"
"NEE NU NAAR LINKS"
"HIJ ZIT DAAT ACHTER DIE KIST"

En dit is ook op de GoT server.

Dit vind ik net zo lame als CTW :(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rw bij CS heeft idd nadelen als force chase cam niet aanstaat, maar bij TFC is het toch retehandig, gewoon lullen ipv stoppen om te chatten

and believe it or not, het wordt de toekomst voor online team play

BC vreet teveel bandbreedte btw, RW werkt beter, Teamsound was qua geluid en bandbreedte het beste, maar was erg buggy :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

/me heeft een CHEATER op screenshots.....

DE TOTALE ZIELIGE LOSER!!! AFSLACHTEN!!!

http://www.tr1x.com/~barb/CSCHEATERS/ << Sjek them...zeelandnetserver

• RedHat
wat doet ie dan verkeerd?

Verwijderd

Sjek zijn pak eens. Dat wisselt van T naar CT terwijl hij T is. En je ziet een T een CT killen in een CT pak.

• Raymond v/d H
Ik weet niet of je 't weet... maar dat is dus een BUG.... no cheats there... op 't moment dat hij nogmaals van skin changed is 't weg....

(skins staan trouwens lokaal.... dus dat zou eigenlijk betekenen dat de persoon die de andere skin ziet cheat...)

Dus als je ziet dat iemand een verkeerde skin heeft... even vragen of ie een andere skin wil pakken.... dan is 't probleem opgelost...

-----------------------

Nog iets over het lullen door RW of whatever... Bokkie heeft gelijk.... over niet al te lange tijd is dat gewoon als chatfunctie in het spel geprogd.... DirectX 8 had de functies toch al? Kwestie van tijd... steeds meer mensen met dikke verbinding...... en Zoals Fox al zei... 't is nog steeds realistischer dan het indrukken van y en dan je zegje tikken... terwijl je wordt beschoten..... het brullen van "HOSTILE SITUATION, NEED BACKUP!" of "MEDIIIIIC!!!" is naast dat het leuker is ook nog eens sneller...

Ach... kon je elkaar nou ook nog een beetje verstaan.... was 't helemaal mooi :7

Verwijderd

Er zijn wel degelijk skincheats....heb alleen geen idee hoe 't werkt en kan er dus niets over uitleggen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ze die mic. functies inbouwen in dat soort spellen, dan heb je namelijk altijd van die lamers die herrie gaan lopen maken. :(
Stoorzenders en geschreeuw durf ik te wedden .... erg jammer dat dat soort mensen er zijn :(

• RedHat
in cs_siege heb ik gelaggen joh, is ook een bug in die sewer kun je niet afgeknald worden, ik zie er 1, 2, 3, 4, toen 5 T's joh... en ze schieten joh, en ik blijf daar staan, opeens allemaal regens: CHEATER ! ik ff een lijntje trekken met m'n colt, 15 kogels, 2 headshots, 2 gewone kills, en 1 leefde ernog, die bukte op dat moment, ff knifeje gepakt pats pats PATS!! :)

Verwijderd

Hehehehehehe...ervaring met van die herrie schoppers Death Angel :)?

Verwijderd

Topicstarter
ja :)
wie was dat ook al weer .........?
ohjaaaaaaa JIJ :)
maarjah, dan zet ik meestal ff een muziekje op wardoor je wel weer rustig word hè? ;)

Verwijderd

Hehehehe DA >:)

Ik zag laatst op de vuurwerk server een gast die telkens ontzichtbaar werd en dan weer zichtbaar...heeeeeel vaag..

Is dit een cheat of ook een Bug in t spel.?.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

er bestaat een model zonder zichtbare onderdelen en dus gebruikt kan worden om 'onzichtbaar' te worden
oranget.mdl geloof ik

ik heb die model even vervangen door een spikemodel :) zodat als iemand 'onzichtbaar' wordt ook permanent onzichtbaar geschoten wordt >:)
alleen kunnen ze in meerdere models veranderen zoals : flesje,kip,helicopter,etc

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1 2 Laatste