Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken de Muvo2 1,5 Gb

Nu heb ik een probleempje...toen ik hem voor het eerst aan mn computer hing kreeg ik de melding dat ik een snel USB-apparaat aan een trage USB-hub had gehangen, wat dus komt doordat ik maar USB 1.0 heb...maar hij herkende hem wel en ik kon er gewoon muziek op zetten.

Maar toen ik het de dag erna weer probeerde, kreeg ik weer diezelfde melding, maar met het verschil dat mn computer de muvo nu niet herkende (ik kreeg er geen verwisselbare schijf bij).

Ik neem dus aan dat het ook wel werkt bij USB 1.0 (omdat het de eerste keer ook gewoon werkte), maar ik weet dus niet wat het euvel is....

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:34:Nu heb ik een probleempje...toen ik hem voor het eerst aan mn computer hing kreeg ik de melding dat ik een snel USB-apparaat aan een trage USB-hub had gehangen, wat dus komt doordat ik maar USB 1.0 heb...
Dat je die melding krijgt wil niet meteen zeggen dat je geen USB 2.0 hebt, het kan namelijk ook zijn dat je ze niet goed geinstalleerd hebt. Ik had namelijk een zelfde soort probleem, hij gaf aan dat het een trage USB poort was terwijl hij dat in werkelijkheid niet was. Even goede drivers geinstalleerd en het probleem was opgelost.

Maar nu je probleem: Als je iets anders in je USB stopt, wordt dat dan wel herkend? Anders zou ik de USB poorten even opnieuw kunnen installeren (Configuratiescherm > Systeem > Tabblad hardware > apparaatbeheer). Dit zou je zowiezo 's kunnen proberen, misschien verhelpt 't je probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 08:20
de muvo 4gb is nog goedkoper geworden :D
ik heb hem al gezien voor 249 nu (bij de bekende webshops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij digitalrevolution.nl kost de 4 Gig maar 230 Euro. dus nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Hij staat nu ook al voor 213 te koop. Check kieskeurig.nl voor de goedkoopste shops. Kleine tip voor iedereen: vind een winkel waar hij erg goedkoop is (gewone winkel, niet alleen webshop) en print de prijs uit zoals hij daar staat. neem deze mee naar bcc en krijg hem daar voor dezelfde prijs -25% van het verschil. Dat ga ik iig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16

Pubbert

random gestoord

Ik heb zelf een MuVo², zijn hier ook accesoires voor verkrijgebaar? Zoals een "draagtasje/hoesje" Er zitten na een week in mn broekzak gezeten te hebben toch al enkele kleine krasjes op.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog aan het twijfele tusse een muvo 4g en ipod-mini, denk een muvo omwille van de handige en langduriger batterij, maar weet iemand offie ook compatibel is met usb 1.1? en kan je er ook playlists opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 04:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

leven wij nu in een rare werld of wat, de 4 gb is 213 euro en de 1.5 219 op deze zelfde site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
@da lat:
Ik kan me niet voorstellen dat een usb2.0 apparaat niet compatible is met usb 1.1, volgens mij is dat altijd zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
ajampaniki schreef op 31 augustus 2004 @ 13:11:
Hij staat nu ook al voor 213 te koop. Check kieskeurig.nl voor de goedkoopste shops. Kleine tip voor iedereen: vind een winkel waar hij erg goedkoop is (gewone winkel, niet alleen webshop) en print de prijs uit zoals hij daar staat. neem deze mee naar bcc en krijg hem daar voor dezelfde prijs -25% van het verschil. Dat ga ik iig doen.
Dat is idd een goed idee! Maar ik zit net te bladeren bij kieskeurig, en ik kan niet echt een shop vinden die niet alleen een webshop is... (wel afhalen, maar daar zullen ze geen genoegen mee nemen bij bcc denk ik, wat zijn uberhaupt de voorwaarde voor deze actie bij BCC, weet iemand dat?)

edit:
- Het artikel is als nieuw direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking
- Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs
- Het prijsverschil is geconstateerd binnen het BCC advertentie- cq verzorgingsgebied
- het artikel moet duidelijk en openbaar zijn geprijsd
- De verkoopprijs moet door BCC geverifieerd kunnen worden
- Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan
- Het artikel is te koop in een openbaar toegankelijke winkel (geen internet)
- Geldt niet voor schadeartikelen en/of tijdens de opruiming

[ Voor 30% gewijzigd door foske op 01-09-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 08:42:
ik ben nog aan het twijfele tusse een muvo 4g en ipod-mini, denk een muvo omwille van de handige en langduriger batterij, maar weet iemand offie ook compatibel is met usb 1.1? en kan je er ook playlists opzetten?
alle usb 2.0 apparaten zijn gewoon compatible met usb 1.1, alleen wel wat langzamer natuurlijk ;)

Verder zou ik écht voor de iPod gaan, heb zelf ook zitten twijfelen maar ben erg blij dat ik niet de Muvo gekocht heb. Want als er 800 nummers op je apparaat staan, ben je erg blij met een vijf- scherm ipv een eenregelig scherm, en een scrollwiel ipv een kleine vierpuntsdruktoets. En daarnaast is de iPod natuurlijk veeeeeel mooier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar als ik die 130€ zie die het kost om een nieuwe batterij te laten steken :-s en 6u is ook niet bepaald lang. die batterij is troues het enige wat me voorlopig van de Ipod houdt want het scherm/interface van de muvo staat mij ook niet zo aan...

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

-_D_-

Polsbandje

Komt bij dat de I-Pod ook weer een stukje duurder is. Maar grootste nadeel is idd de accu.

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• The Evil Brain
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:51:
ja maar als ik die 130€ zie die het kost om een nieuwe batterij te laten steken :-s en 6u is ook niet bepaald lang. die batterij is troues het enige wat me voorlopig van de Ipod houdt want het scherm/interface van de muvo staat mij ook niet zo aan...
ehm, hoevaak wil jij een nieuwe batterij erin doen dan? De normale levensduur van de accu die erin zit is gewoon 2 tot 3 jaar, en er zijn niet veel accu's voor consumentenproducten die langer meegaan :) En mja, 6 uur is idd iets korter dan de Muvo, maar bij mij wegen de overige voordelen van de iPod toch zwaarder. En je kunt bijna overal wel een stekker in het stopcontact steken, en je kunt 'm ook nog in je auto opladen met een aparte lader :)

maar je moet 't zelf weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
heej, 5gb en een fm in de muvo2? (nieuws: Creative MuVo² FM 5GB CF-kaart getest op een Nikon D70) zeker nog niet in nederland te koop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:21

PnD

like in Pinda ^_^

http://www.creative.com/products/product.asp?prodid=10659

Als de prijs mooi wordt zou dit wel eens mijn nieuwe mp3speler kunnen worden

[ Voor 42% gewijzigd door PnD op 04-09-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goede online shop die ook in belgie levert en waar ik de muvo2 4gb kan kope?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 04 september 2004 @ 09:20:
heej, 5gb en een fm in de muvo2? (nieuws: Creative MuVo² FM 5GB CF-kaart getest op een Nikon D70) zeker nog niet in nederland te koop :(
Idd vaag, nix van gehoort en ineens hoor je dat bericht. Maargoed kep nu al de remote control (met radio en vr) en dat is wel makkelijker als steeds dat ding uit je zak halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Nanax schreef op 01 september 2004 @ 08:50:
leven wij nu in een rare werld of wat, de 4 gb is 213 euro en de 1.5 219 op deze zelfde site!!
Vervelend is dat he 8)

http://www.officecentre.n...ET_OCN_19_2004_408003.pdf

pagina 16 de 1.5 gb muvo voor maar liefst 177e >:)

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ex btw zeker :P

-edit- niet eens maar wel Kvk nummer nodig

[ Voor 62% gewijzigd door Nanax op 05-09-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort dat het geluid op mijn Muvo TX 256 kraakt als ik de plug van het oordopje beweeg, hebben meer mensen hier last van? Ligt niet aan de oordopjes want ik heb ook al andere geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zit erover te denken om de 4 gb versie van de MuVo2 te kopen.
Maar bij verschillende winkels kost de 1.5 versie meer als de 4.0
Waar komt dan door dan, ik dacht dat ze hetzelfde waren??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:18
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:19:
Ik heb sindskort dat het geluid op mijn Muvo TX 256 kraakt als ik de plug van het oordopje beweeg, hebben meer mensen hier last van? Ligt niet aan de oordopjes want ik heb ook al andere geprobeerd.
Probeer (Voorzichtig, en op eigen risico) een beetje contactspray. Als je dat niet in huis hebt, kun je testen of dat gaat werken door je oortelefoon plugje vochtig te maken. Als dat helpt, kun je dus contactspray gebruiken :)
Vanitas schreef op 07 september 2004 @ 21:56:
Ik zit erover te denken om de 4 gb versie van de MuVo2 te kopen.
Maar bij verschillende winkels kost de 1.5 versie meer als de 4.0
Waar komt dan door dan, ik dacht dat ze hetzelfde waren??
Ik heb deze ook; maar ik kan je eigenlijk aanraden om toch een andere speler te kopen. Voor dit geld is tegenwoordig meer moois beschikbaar. Vooral het kleine schermpje is een nadeel imho.
* Xandrios zou zijn 4GB model zo inruilen voor een ander merk met een wat groter scherm eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Xandrios schreef op 07 september 2004 @ 22:03:
[...]
Ik heb deze ook; maar ik kan je eigenlijk aanraden om toch een andere speler te kopen. Voor dit geld is tegenwoordig meer moois beschikbaar. Vooral het kleine schermpje is een nadeel imho.
* Xandrios zou zijn 4GB model zo inruilen voor een ander merk met een wat groter scherm eigenlijk....
Alles staat er toch op? Ik heb op mn MD ook een groot schermpje, maar ik heb de namen van de nummer er nieteens in staan. Dus ik kijk alleen maar naar het nummer van het (muziek)nummer. Dat is voor mij goed genoeg.

Wat vond jij er dan vervelend aan?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Xandrios schreef op 07 september 2004 @ 22:03:
Voor om en nabij de 200 euro heb ik nog niet veel van 4 gig gezien hoor? :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
voor 260 euro heb je de iPod Mini, en die heeft een groter scherm, en dat is echt wel fijn hoor met 800 nummers. Vanitas, hoeveel nummers heb jij dan op je MD-speler? Ik had bij m'n vorige 128 MB-speler al soms dat ik een nummer niet kon vinden (geen ID3-tags), dus ik moet er niet aan denken dat ik om één nummer te vinden 800 keer op 'Volgende' moet klikken *ril* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 01:18
Vanitas schreef op 08 september 2004 @ 13:25:
[...]

Alles staat er toch op? Ik heb op mn MD ook een groot schermpje, maar ik heb de namen van de nummer er nieteens in staan. Dus ik kijk alleen maar naar het nummer van het (muziek)nummer. Dat is voor mij goed genoeg.

Wat vond jij er dan vervelend aan?
Het grootste nadeel vind ik het feit dat je tijdens het kiezen van een nummer idd maar 1 nummer per regtel hebt. En tijdens het spelen, dat hij moet scrollen om de artiest + titel compleet te laten zien.

Opzich voldoet het, maar een groter scherm zou handiger zijn imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

The Evil Brain schreef op 08 september 2004 @ 17:12:
voor 260 euro heb je de iPod Mini, en die heeft een groter scherm, en dat is echt wel fijn hoor met 800 nummers. Vanitas, hoeveel nummers heb jij dan op je MD-speler? Ik had bij m'n vorige 128 MB-speler al soms dat ik een nummer niet kon vinden (geen ID3-tags), dus ik moet er niet aan denken dat ik om één nummer te vinden 800 keer op 'Volgende' moet klikken *ril* ;)
Scheelt toch weer 40 euro met de MUVO en het enige voordeel is het grotere scherm denk ik? Hmz ok design ook wel. Maar accu van de Muvo is veel beter, en goedkoper indien vervanging nodig is. Dat is imho toch belangrijker dan een groot scherm gezien ik meestal op play druk en er daarna niet meer aanzit :P

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

en een ipod mini is wel weer vrij duur als je er bijv een creative zen touch naast legt voor 280 euro met 20gb.... keuzes keuzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
The Evil Brain schreef op 08 september 2004 @ 17:12:
Ja dat is waar, maar je verdeeld het gewoon over een paar mapjes (per album), dan is het toch niet moeilijk om te zoeken.

Op mn MD had ik meestal 2 CD's staan. En dat was soms inderdaad heel lastig zoeken (ben te lui om al die nummers een naam te geven :P ). Maar meestal luister ik gewoon een CD achter mekaar.

Hoe groot is de iPod mini eigenlijk (heeft iemand misschien een foto met de iPm in de hand??), ik heb em nog nooit in de winkel gezien. Ik wil mijn (toekomstige) mp3 speler ook gebruiken als een soort pen-drive, om dingen van en naar school mee te nemen. Dus 4 Gb is wel genoeg daarvoor.
-_D_- schreef op 08 september 2004 @ 17:43:
[...]

Scheelt toch weer 40 euro met de MUVO en het enige voordeel is het grotere scherm denk ik? Hmz ok design ook wel. Maar accu van de Muvo is veel beter, en goedkoper indien vervanging nodig is. Dat is imho toch belangrijker dan een groot scherm gezien ik meestal op play druk en er daarna niet meer aanzit :P
Kan je de accu van de iPm niet vervangen (of tenminste zonder dan je het hele apparaat uit elkaar moet slopen)?? Ik had ook eens ergens gelezen dat als de speelduur onder 70% van normaal kwam dat je hem dan gratis kan opsturen en dan een nieuwe batt krijgt? Of is dit niet meer zo?
gezien ik meestal op play druk en er daarna niet meer aanzit
Dat doe ik ook meestal met mn MD, dus ik denk niet dat ik me ga ergeren aan dat display, en nee ik hoef er ook geen spelletjes op te spelen.

En welk apparaat heeft een betere geluidkwalteit?

Edit:
Zie net op de Muvo site:
"The hard drive in your player is built-in."
Ja wat moet je er anders mee :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 08-09-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
-_D_- schreef op 08 september 2004 @ 17:43:
[...]

over de meerprijs: ja, dat klopt :). Design is erg mooi van de iPod vind ik. Dat de accu van de Muvo 'veel beter' zou zijn is overdreven. Hoeveel uur gaat die van de Muvo mee? Die van de iPm (zelf niet getest) 6-8 uur. En mjah, ik vind dat grote scherm toch wel heel erg handig hoor :)
Nanax schreef op 08 september 2004 @ 18:00:
en een ipod mini is wel weer vrij duur als je er bijv een creative zen touch naast legt voor 280 euro met 20gb.... keuzes keuzes :p
idd, en dan kun je ook weer voor de iPod 4G 20GB gaan voor € 320,- >:)
Vanitas schreef op 08 september 2004 @ 18:39:
[...]
Ja dat is waar, maar je verdeeld het gewoon over een paar mapjes (per album), dan is het toch niet moeilijk om te zoeken.

Op mn MD had ik meestal 2 CD's staan. En dat was soms inderdaad heel lastig zoeken (ben te lui om al die nummers een naam te geven :P ). Maar meestal luister ik gewoon een CD achter mekaar.

Hoe groot is de iPod mini eigenlijk (heeft iemand misschien een foto met de iPm in de hand??), ik heb em nog nooit in de winkel gezien. Ik wil mijn (toekomstige) mp3 speler ook gebruiken als een soort pen-drive, om dingen van en naar school mee te nemen. Dus 4 Gb is wel genoeg daarvoor.
Afbeeldingslocatie: http://got.basbennebroek.nl/ipodmini04hand_thumb.jpg
[...]

Kan je de accu van de iPm niet vervangen (of tenminste zonder dan je het hele apparaat uit elkaar moet slopen)?? Ik had ook eens ergens gelezen dat als de speelduur onder 70% van normaal kwam dat je hem dan gratis kan opsturen en dan een nieuwe batt krijgt? Of is dit niet meer zo?
weet ik niet zeker... Maar alle verhalen over dat je de accu van de iPod binnen een paar maanden of een jaar zou moeten vervangen zijn iig zwaar overdreven (de mini is trouwens nog geen jaar uit; hoe moet je dan weten dat je batterij het maar een jaar uithoudt zoals sommigen beweren? 8)7)

Nou ja, je zal toch zelf je keuze moeten maken. De iPod mini heeft in ieder geval een aantal duidelijke voordelen boven de Muvo, en ik vond die de 40 euro wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
The Evil Brain schreef op 08 september 2004 @ 20:26:
[...]

over de meerprijs: ja, dat klopt :). Design is erg mooi van de iPod vind ik. Dat de accu van de Muvo 'veel beter' zou zijn is overdreven. Hoeveel uur gaat die van de Muvo mee? Die van de iPm (zelf niet getest) 6-8 uur. En mjah, ik vind dat grote scherm toch wel heel erg handig hoor :)

Ik vind 6-8 uur toch wel erg weinig. (Dat is wel handig van de MD 50+ uur :D ) Maar dat is iets wat je wel vaker tegenkomt.

weet ik niet zeker... Maar alle verhalen over dat je de accu van de iPod binnen een paar maanden of een jaar zou moeten vervangen zijn iig zwaar overdreven (de mini is trouwens nog geen jaar uit; hoe moet je dan weten dat je batterij het maar een jaar uithoudt zoals sommigen beweren? 8)7)

Nou ja, je zal toch zelf je keuze moeten maken. De iPod mini heeft in ieder geval een aantal duidelijke voordelen boven de Muvo, en ik vond die de 40 euro wel waard :)
Van die batterij wat ik heb gelezen ging over de normale iPod, dus ik nam aan dat die mini ook misschien zo'n regeling had.

Ik vind de mini er wel mooi uitzien iig, wel stijlvol. Tis wel jammer dat hij er niet in wit verkrijgbaar is, daz toch wel de iPod kleur.

Nou ga ik denkik vrijdag maar ff naar de MM in zwolle, ff kijken of ze daar nog wat aanbiedingen hebben voor de iPm (zal wel niet maar ok) en voor de Muvo. En natuurlijk ook bij andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zes tot acht uur vind ik toch wel erg weinig hoor. De Muvo haalt het dubbele! :)
Veel beter is dus helemaal niet overdreven.

[ Voor 23% gewijzigd door Famoso op 08-09-2004 23:20 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:07:
weet iemand een goede online shop die ook in belgie levert en waar ik de muvo2 4gb kan kope?
thx
Beetje laat, maar toch: www.mpl.be verkoopt deze voor €248 inc verzendingskosten (leverancier had er te middag nog 22 op stock) en www.eurosys.be/eurosys.asp verkoopt deze voor €242,29 inc verzendingskosten (Op de site staat niets op stock en telefoon beantwoorden ze niet door de opendeurdagen).

Ik heb mijne vandaag bij mpl besteld en normaal zou deze dinsdag of woensdag thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
In de Pricewatch staat hij nu voor 222,50 en ik heb em ook al een gezien voor 215 euro. (+paar euro verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Idd, had ik ook al gezien, maar verzendingskost naar België is €20 en vooruitbetalen, dan heb ik liever €5.5 meer betalen en rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 19-09 16:37
Sluuut's Creative Muvo2 4gb mini-review
Ik heb vandaag de Muvo2 gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/muvo2_1.jpg

Hij was al eerder verkocht (MyCom) maar daar heb ik niet zo'n problemen mee als hij nog goed werkt en compleet is. Bovendien vind ik het juist relaxed van MyCom dat ze 7 dagen zonder-gezeur gerout garantie hebben. Staat het appraat je niet aan..? Dan breng je het terug... Kan ik dus ook nog doen ;) maar ben dat niet van plan.

Zoals in vele reviews stond, is het knopje voor de besturing inderdaad te klein. Ik vind dit vreemd, dat Creative hier niet is achter gekomen bij het teste model. Als de knop in totaal 5mm groter was geweest, was dat probeem opgelost.

Sommige zeggen dat de display te klein is, en te weinig info geeft.
Het keuze menu is zeer duidelijk en er zijn best wat instellingen. Voor de rest heb ik nog helemaal geen last gehad van dat de display te klein zou zijn. Wanneer je dat ding in je zak hebt zitten, haal je hem er toch ook niet om de minuut uit om naar de display te kijken welk liedje er draait? Ik denk dat de meeste mensen wel weten wat ze luisteren.

Verder vind ik de geluidskwalliteit uitmuntent! Beter dan mijn vorige Mp3-speler, de Creative Muvo 128mb.
De ingebouwde equalizer werkt zoals ie moet werken, de hoge tonen en de bass klinken helder wanneer je de equalizer gebruikt, en gaan niet kraken zoals ik vaak heb meegemaakt in software programmetjes voor PC's.
Ik heb ook mijn Technics RP-DJ1210 koptelefoon erop uitgeprobeerd (ding van 160 euro). Normaal hoor ik het heel duidelijk als het audio apparaat wat erop is aangesloten een slechte output heeft. Deze muvo2 klinkt zeer helder, geen ruis of andere bijkomende geluiden.
De originele oordopjes vind ik het proberen niet waard, aangezien die gewoon budget zijn. Ik zou iedereen aanraden om er voor 10 of desnoods 20 euro Sennheiser dopjes bij te halen. Ik heb de MX500, en deze klinken dus zeer goed naar mijn mening.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/muvo2_2.jpg

Qua grootte vind ik em ook heel goed te doen. 6x6x2cm dacht ik. En hij weegt dus 100 gram. Mijn telefoon weegt 60gram en is ongeveer 8x4x1,5cm. In een normale broekzak passen bijde prima erin, zonder dat je er last van hebt.

De batterij duur heb ik nog niet getest, maar hij schijnt zo'n 12 uur mee te kunnen gaan wanneer hij 1x vol is opgeladen. Aangezien ik 2 uur per dag ernaar luister, is dat 3 dagen lang. Dit zou betekenen dat ik em ongeveer 2x per week zou moeten opladen. Net zoals m'n telefoon, en goed te doen imo.

De overdrachtsnelheid van USB2 vind ik zeer snel gaan. Een album van ongeveer 100meg staat er binnen lutteloze seconde's op, terwijl dit met USB1.1 nog ongeveer 4 minuten duurde. Volgens mij heb je binnen 4 minuten die complete 4gb schijf vol met deze Muvo2.

Als iemand nog vragen heeft of beeldmatteriaal wil, vraag dit dan gerust.

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuut op 12-09-2004 01:57 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mooie review!! _/-\o_

Kreeg je nog korting oid omdat hij al eens gebruikt was, en hoeveel koste hij nu?
Ik vind het echt een mooi apparaatje, nu even sparen en dan haal ik hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Vanitas schreef op 12 september 2004 @ 12:25:
Mooie review!! _/-\o_

Kreeg je nog korting oid omdat hij al eens gebruikt was, en hoeveel koste hij nu?
Ik vind het echt een mooi apparaatje, nu even sparen en dan haal ik hem ook.
249, geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met zo'n muvo gaan joggen of fietsen? ik weet dat je geen extreme dingen moet doen met zo'n HDD maar 'n dagelijks halfuurtje lopen moet toch kunnen hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002

PnD

like in Pinda ^_^

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort maar krachtig ;)
bedankt voor de uitleg manne, kga hem vandaag hale :*) yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pisart schreef op 12 september 2004 @ 00:15:
Idd, had ik ook al gezien, maar verzendingskost naar België is €20 en vooruitbetalen, dan heb ik liever €5.5 meer betalen en rembours.
mp3spelers.nl verzend ook naar Belgie. Als je bij hun shopsurvey kijkt zie je er ook belgen bij staan die de speler daar besteld hebben en tevreden zijn. Hij kost daar 229,- euro en is op voorraad zo te zien. Ik heb zelf de Touch nu voor 259,- euro en was binnen 24 uur in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij duur heb ik nog niet getest, maar hij schijnt zo'n 12 uur mee te kunnen gaan wanneer hij 1x vol is opgeladen. Aangezien ik 2 uur per dag ernaar luister, is dat 3 dagen lang. Dit zou betekenen dat ik em ongeveer 2x per week zou moeten opladen. Net zoals m'n telefoon, en goed te doen imo.
3x2=6
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Laat maar, scan was net klaar met Scndsk en hij bevat Badsectors... morgen terug...

[ Voor 84% gewijzigd door Mathizsias op 17-09-2004 23:12 ]

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 14:38:
[...]

mp3spelers.nl verzend ook naar Belgie. Als je bij hun shopsurvey kijkt zie je er ook belgen bij staan die de speler daar besteld hebben en tevreden zijn. Hij kost daar 229,- euro en is op voorraad zo te zien. Ik heb zelf de Touch nu voor 259,- euro en was binnen 24 uur in huis.
Yep, en maar een €5 toeslag om naar België te verzenden \o/ Ik ga daar mijn mp3speler kopen, maar wel een iets grotere. Ik denk meer aan een Iriver H340 (dan kan ik hem ook als externe harde schijf gebruiken)

• The Evil Brain
kan met de Muvo net zo goed, eigenlijk gewoon met alle harde schijf-spelers :)

• pisart
  • Niet online
Ja, het gaat met elke speler, maar niet altijd zonder drivers of enige software. De Zen Touch moet creative software hebben voordat die herkent wordt (daarom die Iriver en natuurlijk de extra feature's), de muvo 2 niet, maar die is mij te klein.

[ Voor 8% gewijzigd door pisart op 18-09-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb alles gelezen vanaf pagina 5 en vind het erg goed en zal ook zodra mogelijk (begin november hoop ik) een Creative MuVo 4GB gaan kopen.
Zo nog even kijken op creative.com way er bij zit en dan zien we wel verder.
Ik wil mijn complimenten geven aan iedereen die hier heeft zitten typen voor alle goede verhalen.

MVG, Speedfreakssj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee dagen lang de MuVo2 4gb grondig kunnen testen en ik moet helaas concluderen dat de speler op geen een front ook maar in de buurt komt van mijn iAudio4, welke dan inderdaad een flash player is. Het enige voordeel wat ik heb kunnen vinden is dan ook de ruimte, want 4gb is en blijft nu eenmaal ontzettend veel in vergelijking met mijn 256 mb! :9

Misschien is het dan toch niet eerlijk om deze spelers met elkaar te vergelijken, maar omdat hier over het algemeen nogal uitgesproken over de geluidskwaliteit wordt gediscusieerd wil ik toch even aangeven dat ik de speler uiterst teleurstellend vond wat betreft de geluidskwaliteit. En nee, het zijn niet mijn dopjes / koptelefoon. Ik heb hem vergeleken met de i4 door gebruik te maken van Cresyns (de standaard variant die je erbij krijgt, vergelijkbaar met MX400 dopjes), Sennheiser MX400 en een Sennheiser HD560.

De equalizer is gelimiteerd en biedt weinig meer dan een standaard equalizer van een MSI Megastick. Het geluid klinkt of dof of juist uitermate fel ten opzichte van mijn iAudio en het 'tweaken' van deze mini equalizer veranderde daar niet veel aan.

Navigeren is inderdaad niet prettig. Display is klein, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Toegegeven, het is niet mooi en het is niet makkelijk om titels snel te lezen, maar dat is bij een NetMD-speler vaak ook. En aangezien ze allebei ongeveer even groot zijn..

Maar wat het navigeren zo @$!%# vervelend maakt is dat lieve knopje, die ook nog eens erg schadegevoelig lijkt. Tuurlijk, met wat oefening is dit te overkomen en als de speler echt heel erg goed was geweest had ik dit niet eens als nadeel aangetekend, maar het stapelt zich zo wel op.

FM: weinig over te zeggen, deed het gewoon naar behoren, alleen vind ik het zoeken naar zenders op mijn i4 wat makkelijker, maar dat komt wederom door dat hele navigatie gebeuren.

Nu ik dit overigens tik weet ik nog een tweede voordeel ten opzichte van mijn iAudio 4 aan te tekenen: hij leeft best lang op zijn accu..
Echter, dat het een accu is is ook meteen zijn grote nadeel. Als hij leeg is, is hij ook echt leeg en ik heb altijd de optie nog om een nieuwe batterij erin te stoppen. Maar ja, een accu heeft wel een langere speelduur en geen gerommel met batterijen..

Design lijkt op een MD-speler en dat is positief. Gewoon klein, vierkant en niet teveel poespas.

Al met al zeer teleurstellend naar mijn mening en hoewel de ruimte inderdaad enorm is voor zijn formaat, zou ik nooit tot een aanschaf over gaan. Geluidskwaliteit heeft bij mij prioriteit en dat is iets wat je niet in 'uitmuntende' vorm gaat terugvinden in deze speler.

Dat er iemand op dit forum is die zijn defecte IOPS zelfs nog inruilde voor de MuVo2 is voor mij nu echt te vreemd geworden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:25
Heb sinds afgelopen week ook een MuVo 2 40GB

Werkt tot nu toe uitstekend, de bijgeleverde oordopjes waren zoals eerder opgemerkt niet al te geweldig, maar voor 20 euro's heb je al een MX400/500(ik ook dus :P)

scherm is inderdaad kleiner dan de Ipod mini maar dit heeft voor mij geen nadeel omdat ik alles toch netjes in mapjes zet, maar wel het voordeel dat door het kleinere scherm, de speler ook wat kleiner kan zijn.

de knoppen zijn heel even aan wennen in het begin maar went vrij snel, ik had in het begin moeite even de knoppen goed in te drukken maar dat was na een uurtje al helemaal voorbij.

accu gaat lekker lang mee, klein minpuntje is dat als ie echt helemaal leeg is, je hem dan niet meer via USB kan opladen todat er weer voldoende stroom inzit om hem te herkennen in windows en de speler te ontkoppelen

wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat als je de FM-tuner wilt gebruiken je de apparte afstandsbediening moet kopen á € 50

wat dan wel weer een voordeel is, mocht je ooit zijn uitgekeken zijn op je MuVo2, dan heb je nog altijd een mooie 4GB Microdrive erbij voor weinig geld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
drienties schreef op 20 september 2004 @ 09:44:
wat dan wel weer een voordeel is, mocht je ooit zijn uitgekeken zijn op je MuVo2, dan heb je nog altijd een mooie 4GB Microdrive erbij voor weinig geld >:)
Dat hebben ze toch aangepast, nu zit er toch wat anders in (minder algemeen bruikbaar dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je zon afstandbediening voor €50 gekocht. ik ze ze alleen voor 60 euro.

of heb je bij creative zelf besteld? daar kost dat ding namelijk wel €50 maar ik heb geen cc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 09:25:
Misschien is het dan toch niet eerlijk om deze spelers met elkaar te vergelijken, maar omdat hier over het algemeen nogal uitgesproken over de geluidskwaliteit wordt gediscusieerd wil ik toch even aangeven dat ik de speler uiterst teleurstellend vond wat betreft de geluidskwaliteit. En nee, het zijn niet mijn dopjes / koptelefoon. Ik heb hem vergeleken met de i4 door gebruik te maken van Cresyns (de standaard variant die je erbij krijgt, vergelijkbaar met MX400 dopjes), Sennheiser MX400 en een Sennheiser HD560.

De equalizer is gelimiteerd en biedt weinig meer dan een standaard equalizer van een MSI Megastick. Het geluid klinkt of dof of juist uitermate fel ten opzichte van mijn iAudio en het 'tweaken' van deze mini equalizer veranderde daar niet veel aan.
Mmm, dan ga ik thuis toch eens luisteren met m'n Technics RP-DJ 1210 koptelefoon van € 160,- :9

Zal hetzelfde audio nummer van 192/320kbps eens vergelijken op de MuVo2, en Nforce2 soundstorm chipset die bijna zo goed als een audigy2 word vergeleken qua geluidskwalliteit (imo zelfs beter). Eens goed luisteren of het echt tegenvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op 20 september 2004 @ 13:22:
[...]

Mmm, dan ga ik thuis toch eens luisteren met m'n Technics RP-DJ 1210 koptelefoon van € 160,- :9

Zal hetzelfde audio nummer van 192/320kbps eens vergelijken op de MuVo2, en Nforce2 soundstorm chipset die bijna zo goed als een audigy2 word vergeleken qua geluidskwalliteit (imo zelfs beter). Eens goed luisteren of het echt tegenvalt :)
Het vermelden van de prijs van je koptelefoon is niet nodig, vandaar dat ik dit bij de Sennheiser HD560 buiten beschouwing liet. Overigens zit die Sennheiser ook in die prijsklasse, maar daar weet iedereen van dat de geluidskwaliteit subliem is, dus is de prijs totaal niet relevant.. |:(

Vergelijken met een geluidskaart is een aardig idee, maar ongeacht het resultaat, het geeft niet aan hoe de MuVo2 ten opzichte van andere spelers op de markt staat. Het geluid uit je PC is heel makkelijk te beinvloeden. Luister alleen al maar eens naar verschillende mp3 jukeboxes met hun bijbehorende decoders! Het lijkt me dus vrij zinloos om op die manier te concluderen dat de geluidskwaliteit ontzettend goed is, want er zijn zoveel spelers die standaard beter klinken dan een PC Mp3 jukebox.

Dus ja, zelfs na het beluisteren van dezelfde speler met jou mooie koptelefoon van 160 euro, waarvan ik uberhaupt twijfel of deze wel een beter geluid doorgeeft dan mijn Sennheiser maar dat terzijde, vind ik het de geluidskwaliteit gewoon tegenvallen. Als jij daar geen last van hebt, good for you en wees dan erg blij met de ruimte die je ervoor krijgt. :9

*Edit* Overigens is je koptelefoon bij de eerste hit in google nog maar slechts 139 euro, dus niet overdrijven. ;) Mooi frequentiebereik overigens..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Och, als hij graag wilt patsen met zijn koptelefoon, moet ie dat doen, om daar nou zon verhaal over te tiepen... vind ik misschien nog wel veel storender dan dat hij graag het prijsje erbij zet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

editL ik kijk zelf effe in de winkel en heb eigen ooordopjes.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 20:24 . Reden: had niet gezien dat er een nieuwe pagina was :@ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 20 september 2004 @ 19:32:
Och, als hij graag wilt patsen met zijn koptelefoon, moet ie dat doen, om daar nou zon verhaal over te tiepen... vind ik misschien nog wel veel storender dan dat hij graag het prijsje erbij zet.. ;)
Mja, maar hij suggereerde ermee dat omdat hij een koptelefoon had van 160 euro, hij degene was die een correcte vergelijking kon doen en dit in tegenstelling tot mijn apparatuur..

Maar als hij het niet zo bedoelde, my bad then. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Och, ik was gisteren gewoon in een vervelende bui :p Ik begreep de intentie wel :)

[ Voor 23% gewijzigd door foske op 21-09-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 20:38:
[...]

Mja, maar hij suggereerde ermee dat omdat hij een koptelefoon had van 160 euro, hij degene was die een correcte vergelijking kon doen en dit in tegenstelling tot mijn apparatuur..

Maar als hij het niet zo bedoelde, my bad then. :)
Idd, dat bedoelde ik zeker niet. Ik bedoel alleen voor de leken hier dat het niet zomaar een flut koptelefoontje is. Natuurlijk is het niet de beste, en ik zeg ook niet dat die van jou slechter is, misschien is die van mij wel slechter. het zou mij ook geen ruk interesseren want ik vind hem persoonlijk het beste klinken van alle die ik gehoord heb..

Overigens vind ik mezelf absoluut geen audiofiel! Maarja.. Ik dacht toch wel dat bijvoorbeeld de Audigy2 beter geluid had dan een gemiddelde mp3 speler als een muvo1 of 2.

Anyway, laat dat luisteren maar zitten dan :P.

Verwijderd

nou, mijn muvo2 4 gig is nou dood volgens mij. als ik em aan de pc hing dan bleef hij iets van 10-20 sec. zichtbaar en dan weer weg. in die 20 sec kon ik niet meer in mappen komen.

ben dat ding nu aan het formateren en dan maar eens kijken of ik em nog weer aan de gang krijg :o

Verwijderd

Sluuut schreef op 21 september 2004 @ 20:21:
[...]

Idd, dat bedoelde ik zeker niet. Ik bedoel alleen voor de leken hier dat het niet zomaar een flut koptelefoontje is. Natuurlijk is het niet de beste, en ik zeg ook niet dat die van jou slechter is, misschien is die van mij wel slechter. het zou mij ook geen ruk interesseren want ik vind hem persoonlijk het beste klinken van alle die ik gehoord heb..

Overigens vind ik mezelf absoluut geen audiofiel! Maarja.. Ik dacht toch wel dat bijvoorbeeld de Audigy2 beter geluid had dan een gemiddelde mp3 speler als een muvo1 of 2.

Anyway, laat dat luisteren maar zitten dan :P.
Ach ik ben ook geen audiofiel hoor en als jij er maar tevreden mee bent, dan zijn we allemaal weer blij. :P

Overigens moet ik er wel bij aantekenen dat ik ook niet echt onder de indruk ben van de geluidskwaliteit van een iPod in vergelijking met een i4 / M3, dus wellicht bevalt de sound van Cowon me gewoon goed.. :)

Verwijderd

format schijnt genoeg geweest te zijn. ding kan gewoon weer aan en hangt nu aan de lader. format vreet batterij ;)

• foske
Is het overigs al bekend wanneer de muvo 2 FM naar nederland komt?

http://www.nomadworld.com/products/muvo_2_fm/

lijkt me op zich ook wel wat, en aangezien de touch niet plug & play, is dit misschien ook wel iets leuks... mits de prijs goed is..

Verwijderd

Even een klein verzoekje voor alle mensen die de nieuwste US firmware op hun pc hebben staan. Via Nomadworld is deze door een of andere vage rede niet meer te downloaden, zou iemand deze willen mailen (xxxxxxx) of willen uploaden voor mij?

Alvast erg bedankt!

EDIT: Niet meer nodig

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 23:03 ]

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Haal em er net vandaan, net geflashed ... ziet er okee uit.

Verwijderd

Laat maar het is al gelukt, ik had de 1.11.01e firmware er weer op staan. Via google
kwam ik op deze:

http://www.soundtrack-wor...sche)-_276/mp3player.html

site. Daar staat uitgelegd hoe je de nieuwe firmware kunt verwijderen en de oude er op kunt zetten. Mijne maakt nu ook weer lekker herrie :)

Uploaden / mailen is niet meer nodig dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Pffff ik kan de spanning bijna niet meer aan :D

Ik ga toch voor de muvo ipv de Touch, ivm met externe hd eigenschappen... Maar, de Muvo FM 5gb is natuurlijk ook geil, alleen, wanneer komt dat ding nu naar Nederland... :(

Is er niemand hier die hier al meer informatie over heeft gevonden?

Als het erg lang gaat duren, ga ik denk ik de 4gb versie halen, de fm zal waarschijnlijk ook nog wel een stukje duurder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-04-2024

typhon

Nooit in één keer...

Ik heb een zeer slechte ervaring met de MuVo 1's... Ik heb een TX 256MB en die heb ik al twee keer voor garantie terug moeten doen. LCD scherm kapot, spontaan uitvallen of vastlopen, een luide piep als het lcd verlicht werd.

De volgende (3e) die ik mag ontvangen zal hopelijk beter zijn.

Verder vind ik het mooie en ook goede apperaatjes. USB 2.0 op de TX is erg fijn, hij is binnen een minuut vol. De geluidskwaliteit kan mij ook bekoren en de bediening is fijn. Alleen de instellingen worden gereset als je het spelergedeelte van de batterij haalt, nogal lastig.

Verwijderd

Bedankt iedereen voor de volume tip. Even voor het overzicht:

Als je Muvo2 niet hard genoeg gaat:

1. Check je firmware versie in het menu van je Muvo2: settings -> information.
2. Als je firmware niet eindigt op een 'e', dan heb je al de US versie van de firmware, en heeft deze tip verder geen zin.
3. Zo niet, download de US versie van de laatste firmware voor je Muvo2 (in mijn geval voor de Muvo2 1.5GB MuVo^2(1_5GB_Drive)PCFW_US_1_12_01.exe) van de creative.com site, kies support, en ga naar Americas, niet Europe.
4. Zet je Muvo2 uit en haal de batterij eruit.
5. Houdt de Menu toets in, en stop de batterij er weer in (moest drie keer proberen voordat het goed ging).
6. Je bent nu in het recovery menu. Zorg ervoor dat je Muvo2 niet aan je PC gekoppeld is, en kies voor reload firmware. Als hij vraagt om een connectie met je PC, zet je je Muvo2 uit.
7. Zet je Muvo2 op de normale manier aan. Je bent terug in het recovery menu. Doe opnieuw een reload firmware, en dit keer, als de Muvo2 er om vraagt sluit je je Muvo2 aan op je PC.
8. Start de firmware update executable (MuVo^2(1_5GB_Drive)PCFW_US_1_12_01.exe) en voor de update uit.

Het klinkt wat omslachtig, maar als je het bovenstaande niet goed uitvoert, krijg je, ondanks dat je update met de 1.12.01 versie, toch weer die vloekende 1.12.01e firmware in je Muvo2.

Nu is de speler perfect voor mij. Geluidskwaliteit is meer dan goed, en hard genoeg voor lawaaierige omgevingen met de US firmware. 1.5GB is voor mij meer dan voldoende. LiIon batterij gaat lang genoeg mee. Vindt alleen de knopjes niet lekker, maar ik kan inmiddels zonder kijken in mijn jaszak de Muvo2 bedienen. Vervelend is als je per ongeluk bijvoorbeeld op menu klikt ipv skip forward, dan moet je echt even uit je jaszak halen om te kijken.

Verder, echte aanrader, had hem voor 169,= bij Vobis gezien, zelfde prijs hier bij Vi Computers gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 20-09 22:06
Ik ben van plan de MuVo2 4GB te kopen, maar eerst wil ik weten wanneer de MuVo2 FM in Nederland uitkomt, omdat ik anders de FM-versie ga kopen.

Vandaar dat ik afgelopen dinsdag Creative heb gemaild met de vraag wanneer de MuVo2 FM in Nederland uitkomt. Maar ik kreeg gisteravond dit als antwoord terug:
Beste Allard,

Heeft u een link waar u dit gezien heeft ?

We hebben hier namelijk nog niet gehoord van een MuVo² FM . Enkel de MUVO TX FM.

Met vriendelijke groet

Inge N.
Technical Support
Creative Labs Europe
Beetje vreemd :?

Toen heb ik ze maar een mail terug gestuurd met deze link en nu maar hopen dat ze snel reageren.

Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Ik lees overal dat die MuVo² niet plug & play compatible is? Betekent dat dan dat ik eerst drivers oid moet installeren voor ik um kan gebruiken als usb-hdd?

Daar zit ik nl. niet op de w88, op school kan ut al helemaal niet tenzij je het admin password uitvogelt :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:25
Geen drivers nodig gehad voor OSX/WIN XP/WIN 2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muvo2 1.5GB 1500MB is nu 169,- euro is niet duur, lijkt wel een goede koop ? als je het vergelijkt met een iriver 790 (maar 256mb) en die kost 179,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:25:
Muvo2 1.5GB 1500MB is nu 169,- euro is niet duur, lijkt wel een goede koop ? als je het vergelijkt met een iriver 790 (maar 256mb) en die kost 179,- euro
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen. Ik heb ong 170 euro voor me verjaardag gevangen en zit er serieus over na te denken om de 1,5 gig muvo2 aan te schaffen, omdat ik behalve mp3's OOK bestanden erop wil zetten. Ik had eerder gedacht aan de MSI-megacache(120-130 euro ofzow nu?) maar dit ding heeft dezelfde fuctionaliteiten als de megacache + mp3 en later evt fm radio enz support.

zeker nu ik net gelezen heb dattie in 2k/XP toch automatisch gedetecteerd word als hdd

[ Voor 7% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-10-2004 00:23 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ik kan een Muvo2 1,5GB nieuw kopen voor 129 euro, gewoon bij de Vobis in Rijswijk, doenof??

:P ja is ie kwaliteit enzo wel oke :) heb even geen tijd om na te kijken allemaal, en werkt ie op batterijen of op accu?, duur van de batts/accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
Ik heb een mail terug gehad met antwoord op mijn vorige mail met de vraag wanneer de MuVo2 FM in Nederland te koop zou zijn. Ze stuurden gisteravond dit antwoord;

Directe kopie van mail. Let vooral even op de spellingsvouten, nu ben ik zelf dyslectisch maar deze spellingsvouten kon ik er zelfs uithalen :X .
Beste Allard,

Ondertussen hebben we hier van gehoord. Er is echter nog geen precieze
datum wanneer dit produkt beschikbaar zal zijn in de EU. Van zodra dit
bekend is wordt dit aangegegeven op de EU website:

http://nl.europe.creative.com/welcome.asp

Indien u nog vragen heeft kunt u die altijd stellen.

Met vriendelijke groet

Inge N.
Technical Support
Creative Labs Europe
Dus weer lekker vaag :? . Ik begin me nu sterk af te vragen of hij nog wel in Nederland uitkomt :( .

@orange.x:
Zeker kopen, zeer goede actie voor die prijs. Maar weet je zeker dat de prijs klopt, want op Vobis.nl is hij te koop voor 197 euro.

Hij werk gewoon op een Li-Ion accu en daar doet hij ongeveer 14 uur mee(correct me if I'm rong). Zie hier voor verdere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
allard_070 schreef op 05 oktober 2004 @ 19:34:
Ik heb een mail terug gehad met antwoord op mijn vorige mail met de vraag wanneer de MuVo2 FM in Nederland te koop zou zijn. Ze stuurden gisteravond dit antwoord;

Directe kopie van mail. Let vooral even op de spellingsvouten, nu ben ik zelf dyslectisch maar deze spellingsvouten kon ik er zelfs uithalen :X .

[...]

Dus weer lekker vaag :? . Ik begin me nu sterk af te vragen of hij nog wel in Nederland uitkomt :( .

@orange.x:
Zeker kopen, zeer goede actie voor die prijs. Maar weet je zeker dat de prijs klopt, want op Vobis.nl is hij te koop voor 197 euro.

Hij werk gewoon op een Li-Ion accu en daar doet hij ongeveer 14 uur mee(correct me if I'm rong). Zie hier voor verdere specs.
Ik heb em al gekocht, en idd voor de prijs van 129 klopte gewoon :D Omdat het een openingsstunt was van de Vobis in Rijswijk, omdat dat een nieuwe winkel is. Allemaal artikelen tegen inkoopsprijzen. 17"TFT voor 299, van E-yama geloof ik. en Iiyama 15" voor 249 weet geen typenummers enzo :) maar voor degene die in de buurt wonen ofzo, ach die krijgen ook foldertje:)

Maar het is echt een fijn apparaatje, echt heerlijk klein, stukken beter dan de mp3discman die ik 2,5 jaar geleden had. Heb vandaag wel nieuwe doppies gekocht, van Sony, de Sony MDR-ED21LP, dat zijn doppies met bass-boost, en in-ear, met die uitsteeksels zodat ze echt perfect blijven zitten, en het geluid komt nog wat beter door :D

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/148060mdr-ed21lp_l.jpg

Al met al toch wel erg fijn ding, vandaag wel batt helemaal opgegaan, maar komt denk ik doordat ik 5 uur geluisterd hebt, en ongeveer 500mb weggegooid heb, 1,4gb erheen geschreven, en hijs nog een 2 tot 3 tal uurtjes aangeweest voor dat gedoe, ( uitzoeken enzo ), dus best wel heel netjes :)

Zal em nog wel een x testen.. maar het scheen toch ook zo te zijn dat als je hem hard zet hij sneller opgaat?? ( lijkt mij overdreven maargoed, het zou natuurlijk kunnen :) )

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 06-10-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mensen de Muvo2 1.5GB is nu 170 euries bij www.mp3spelers.nl dus als je nog twijfelt twijfel niet te lang ;)

//edit//

Post hier boven niet gezien 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999

vanDaal

-ismeereentje

En deze ook nog niet ;)

Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon showen... deel 8 (rond post 475)

129 euro bij Mycom Nijmegen, alleen vandaag en morgen nog.

* vanDaal heeft hem gisteren gekocht en zal vanavond eens wat hi-res foto's schieten.

[ Voor 7% gewijzigd door vanDaal op 08-10-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op 08 oktober 2004 @ 09:49:
En deze ook nog niet ;)

Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon showen... deel 8 (rond post 475)

129 euro bij Mycom Nijmegen, alleen vandaag en morgen nog.

* vanDaal heeft hem gisteren gekocht en zal vanavond eens wat hi-res foto's schieten.
Exact: vanDaal in "Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon..."

Damn |:( ik voel me genaaid. 130 Euro is niets :{ !

Maar wat vinden jullie in het algemeen nou van een accu ipv een batterij? Een batterij kan je zo vervangen, met een accu zit je altijd met laadtijden. Hoe denken jullie daarover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999

vanDaal

-ismeereentje

Als je een reserve-accu koopt, kun je een accu in principe ook direct vervangen. Doe mij maar een accu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik post even stiekem onder de naam van mn vriendje ;)

Ik heb dus een muvo 2 1.5 GB en ik ben naarstig op zoek naar een beschermhoesje.
Maar zonder resultaat, bestaan deze uberhaupt wel?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Laatst online: 16:50
Ben zelf ook op zoek naar een Muvo2 4GB, en ik kwam uiteindelijk op de shop van 4Launch terecht, waar deze te koop staat, met een afbeelding erbij incl. afstandsbediening. Dus ik ga mailen:
Ik zag dat u ook de
Creative MP3 Player Nomad Muvo² 4GB (artikel nummer 001735) te koop
aanbiedt, op de afbeelding staat ook een adstandsbediening, zit deze
standaard bij de mp3 speler?
En ik krijg als antwoord:
Beste Robert Kuipers,

Bij de Creative MP3 Player Nomad Muvo² 4GB wordt volgens de site van Creative (http://nl.europe.creative...ry=215&product=4908&nav=2) geen afstandbediening geleverd. Ik zal de afbeelding van het product laten veranderen.

Met vriendelijke groet,

Merijn Westerhof
4Launch

www.4launch.nl
Met even later nog een mail:
Beste Robert Kuipers,

Volgens mijn leverancier wordt de afstandbediening wel bij de Creative MP3 Player Nomad Muvo² 4GB geleverd. Dit staat dus fout vermeld op de site van Creative. U kunt er dus van uitgaan dat deze meegeleverd wordt. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Merijn Westerhof
4Launch

www.4launch.nl
Ik heb hem maar besteld en dit bij de opmerkingen erbij gezet. 217 Euro voor een muvo 4GB incl. Afstandsbediening is natuurlijk geen geld :)

Ik zal jullie even op de hoogte houden wat het uiteindelijk wordt ;) Het lijkt me sterk dat 4Launch het goed heeft en Creative niet :P

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
@Rockster:
Als je die afstandsbediening erbij zou krijgen zonder extra kosten dan zou dat wel een heel goeie deal zijn :9 . Ik wacht nog even op jouw ervaring en als je daadwerkelijk de afstandsbediening erbij krijgt weet ik waar ik mijn MuVo ga kopen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
allard_070 schreef op 11 oktober 2004 @ 19:52:
@Rockster:
Als je die afstandsbediening erbij zou krijgen zonder extra kosten dan zou dat wel een heel goeie deal zijn :9 . Ik wacht nog even op jouw ervaring en als je daadwerkelijk de afstandsbediening erbij krijgt weet ik waar ik mijn MuVo ga kopen :P .
Ik wacht ook, maar ik het een geld tekort. :'(
Ik moet nog HL2 kopen, en ik heb net al Fable gekocht.
Misschien kan ik mn ouders nog wijs maken dat ik een pendrive nodig heb voor school.
Ok dat heb ik idd nodig, maar volgens mij hebben mn ouders er niet echt veel haast mee. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een gehaald bij mycom voor 149 euro
En ik vraag me ook af waar je die beschermhoesjes kan halen dus als iemand dat weet hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net op een forum dat de Muvo2 Fm waarschijnlijk helemaal niet in europa uit gaat komen, waarschijnlijk omdat de zen micro er ook binnenkort aan gaat komen

"It was posted on the European boards that the MuVo2FM won't be released in Europe (and I believe it won't be released in the USA either). At least that's what they are saying for now..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:51

steveman

Comfortabel ten onder

Hoe gaat de Muvo2 eigenlijk om met aan elkaar geplakte nummers (live concerten, mixen) ?

Ik heb nu een msi megastick 256, maar de geluidskwaliteit (met name de bas) bevalt me niet erg ;( echter is ie wel prima om mee hard te lopen. Uit dit topic heb ik vernomen dat het met de MuVo aanzienlijk beter is, toevallig ook iemand die beiden heeft kunnen vergelijken? Ik gebruik overigens de MDR 71 dopjes van sony.
Rockster schreef op 11 oktober 2004 @ 18:23:
Ben zelf ook op zoek naar een Muvo2 4GB, en ik kwam uiteindelijk op de shop van 4Launch terecht, waar deze te koop staat, met een afbeelding erbij incl. afstandsbediening. Dus ik ga mailen:

[...]

En ik krijg als antwoord:

[...]

Met even later nog een mail:

[...]

Ik heb hem maar besteld en dit bij de opmerkingen erbij gezet. 217 Euro voor een muvo 4GB incl. Afstandsbediening is natuurlijk geen geld :)

Ik zal jullie even op de hoogte houden wat het uiteindelijk wordt ;) Het lijkt me sterk dat 4Launch het goed heeft en Creative niet :P
offtopic:
heb jij toevallig een tijdje KI in groningen gestudeerd?

[ Voor 23% gewijzigd door steveman op 12-10-2004 21:55 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
steveman schreef op 12 oktober 2004 @ 21:44:
offtopic:
heb jij toevallig een tijdje KI in groningen gestudeerd?
offtopic:
Idd, leuk man, ik wist niet dat jij hier ook rondhing :)

/edit:

Helaas, ik werd vanmorgen gebeld door iemand van 4Launch, de leverancier had het uiteindelijk toch verkeerd en de afstandsbediening zit er niet bij :|

Ah well, binnenkort ligt mijn muvootje op de deurmat, het duurt wat langer omdat ik er nog een usb2 controllertje bij heb besteld. Als ik hem heb ontvangen schrijf ik wel een review :)

[ Voor 43% gewijzigd door Rockster op 13-10-2004 18:15 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Rockster schreef op 12 oktober 2004 @ 22:36:
[...]

offtopic:
Idd, leuk man, ik wist niet dat jij hier ook rondhing :)

/edit:

Helaas, ik werd vanmorgen gebeld door iemand van 4Launch, de leverancier had het uiteindelijk toch verkeerd en de afstandsbediening zit er niet bij :|

Ah well, binnenkort ligt mijn muvootje op de deurmat, het duurt wat langer omdat ik er nog een usb2 controllertje bij heb besteld. Als ik hem heb ontvangen schrijf ik wel een review :)
Hm balen, ik had wel gehoopt dat hij erbij zat.
Maar dat was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Nog even sparen en dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bij de mycom geweest voor de 1.5 Gb versie maar was niet meer op voorraad, ze hebben em wel voor me besteld en ik krijg em morgen :D

Kan iemand me alvast even uitleggen hoe ik het ding moet sannen op bad-sectors? dan kan ik em meteen ruilen als ie niet oké is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 20:12:
Ik ben vandaag bij de mycom geweest voor de 1.5 Gb versie maar was niet meer op voorraad, ze hebben em wel voor me besteld en ik krijg em morgen :D

Kan iemand me alvast even uitleggen hoe ik het ding moet sannen op bad-sectors? dan kan ik em meteen ruilen als ie niet oké is...
Ik denk gewoon aan je computer hangen zodat je een extra harde schijf krijgt, en vervolgens met een scan-tooltje de muvo scannen op bad sectors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:07

4POX

Everybody is wired

Famoso schreef op 14 juni 2004 @ 17:48:
De volwaardige manual staat als PDF op de cdrom :)
Kan iemand die handleiding misschien ergens online zetten. Ik denk er aan om een muvo2 aan te schaffen. Maar ik wil graag eerst de handleiding doorlezen :D

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat MP2 eigenlijk is ? het staat veel bij mp3spelers maar ik heb er nog nooit van gehoord verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
heb je hier ook al gekeken, heb je echt de complete manual nodig?

Gister was mijn MuVo2 sinds een maand vanaf aankoopdatum, vastgelopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 minuten over 2.47 gig, is dat normaal?
Zo ja, tering, wat snel.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 17:31:
14 minuten over 2.47 gig, is dat normaal?
Zo ja, tering, wat snel.
:*)
Mwah, is bijna 3 megabyte / seconde, tis maar hoe je het bekijkt denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 15:13
Ik zit te twijfelen tussen de 512MB en de 1.5gb muvo2, ik vind het voordeel van de 512MB versie toch wel dat je die gewoon in de USB-poort kan pluggen. Hoe verhouden de spelers zich kwalitatief voor de rest? Zijn er evt ook hele korte USB-kabels te koop, zodat je niet zoveel mee hoeft te slepen steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:07

4POX

Everybody is wired

Sluuut schreef op 16 oktober 2004 @ 12:54:
heb je hier ook al gekeken, heb je echt de complete manual nodig?

Gister was mijn MuVo2 sinds een maand vanaf aankoopdatum, vastgelopen :|
Dan stel ik het hier wel als vragen..

Ik wil een muvo 4gb aanschaffen als een combinatie tussen een mp3 speler en een usb stick.

1. Kan ik een muvo tegelijk als USB stick gebruiken en muziek vanaf luisteren ?

2. Als die als usb stick aan de pc hangt ? Kan die vanaf de USB kabel zichzelf voeden met elektriciteit ? (Als die 8 uren lang aan de laptop hangt is niet bevordelijk voor de accu). Of is de USB alleen voor het opladen, en kun je hem in de tussentijd niet benaderen.

3. Als die aan de usb kabel hangt, en het apparaat voedt zich via USB. Blijft die schijf dan lekker continu doorlopen. Of moet 'ie steeds up en down spinnen als ik bestanden open e/o opslaan.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste