Woei, ik heb vandaag bij Mycom in Nijmegen een MuVo² 1.5GB spelertje gehaald 
Ik had eigenlijk op een IA een 512MB spelertje voor 90 euro bestelt, maar die werd uitgesteld tot half november....
Dus ik dacht, voor paar tientjes meer heb ik een 1.5GB liet hdd-spelertje. Dus deze maar gehaald
Ik heb eerder een MobiBLU DAH-1000 gehad, 256MB flash spelertje.....deze werd gestolen
Kheb een paar maanden zonder MP3-speler gedaan, maar ik merk nu dat school af en toe zoo ontiegelijk saai is dat ik het toch wel hard nodig heb.
In vergelijking met de MobiBLU kan ik alleen maar opmerken dat deze íetsjes beter geluid heeft. Hij gaat harder, en de bass komt wat beter door. (Ik heb de bass in mn EQ niet helemaal voluit want dat klinkt ook niet lekker..)
Het enige wat me een klein beetje tegenvalt, is dat je niet kan instellen hoe snel je vooruitspoeld...maar dat zal ik gelukkig toch niet erg vaak doen.
Ik ben toch al in staat paar vraagjes te beantwoorden:
2. Je kan hem wel opladen via USB, maar wederom niet tegelijk met het afspelen of uploaden van muziek.
3. Hmmz, weet ik niet..
Edit:
kheb zojuist even de firmware "geupgrade" naar de US-versie, zoals blitskikker hier beschrijft.
Tering, wat gaat ie hard nu
op z'n hoogst wordt je daar zéker doof van.
Ik had eigenlijk op een IA een 512MB spelertje voor 90 euro bestelt, maar die werd uitgesteld tot half november....
Dus ik dacht, voor paar tientjes meer heb ik een 1.5GB liet hdd-spelertje. Dus deze maar gehaald
Ik heb eerder een MobiBLU DAH-1000 gehad, 256MB flash spelertje.....deze werd gestolen
Kheb een paar maanden zonder MP3-speler gedaan, maar ik merk nu dat school af en toe zoo ontiegelijk saai is dat ik het toch wel hard nodig heb.
In vergelijking met de MobiBLU kan ik alleen maar opmerken dat deze íetsjes beter geluid heeft. Hij gaat harder, en de bass komt wat beter door. (Ik heb de bass in mn EQ niet helemaal voluit want dat klinkt ook niet lekker..)
Het enige wat me een klein beetje tegenvalt, is dat je niet kan instellen hoe snel je vooruitspoeld...maar dat zal ik gelukkig toch niet erg vaak doen.
Ik ben toch al in staat paar vraagjes te beantwoorden:
1. Nee, niet tegelijk.4POX schreef op 20 oktober 2004 @ 12:40:
[...]
Dan stel ik het hier wel als vragen..
Ik wil een muvo 4gb aanschaffen als een combinatie tussen een mp3 speler en een usb stick.
1. Kan ik een muvo tegelijk als USB stick gebruiken en muziek vanaf luisteren ?
2. Als die als usb stick aan de pc hangt ? Kan die vanaf de USB kabel zichzelf voeden met elektriciteit ? (Als die 8 uren lang aan de laptop hangt is niet bevordelijk voor de accu). Of is de USB alleen voor het opladen, en kun je hem in de tussentijd niet benaderen.
3. Als die aan de usb kabel hangt, en het apparaat voedt zich via USB. Blijft die schijf dan lekker continu doorlopen. Of moet 'ie steeds up en down spinnen als ik bestanden open e/o opslaan.
2. Je kan hem wel opladen via USB, maar wederom niet tegelijk met het afspelen of uploaden van muziek.
3. Hmmz, weet ik niet..
Edit:
kheb zojuist even de firmware "geupgrade" naar de US-versie, zoals blitskikker hier beschrijft.
Tering, wat gaat ie hard nu
[ Voor 9% gewijzigd door HyperioN op 20-10-2004 21:25 ]