Heb vandaag ff die remote ding ontvangen. Btw donderdag besteld dus best snel.
Opzich wel relax hoef ik eindelijk niet meer steeds dat ding uit me zak te halen
Funties die erop zitten:
Start/Pause/FM Preset Up/Power On
Stop/Fm Preset Down/Power Off
Vorig nummer/Terugspoelen/Tune Down/Fine Tune Down
Volgend nummer/Doorspoelen/Tune Up/Fine Tun Down
Volume Up
Voulume Down
EAX

Mode
Lock
Met mode kan je tussen Muziek/Microfoon/Fm Radio kiezen. Als die op lock staat werkt geen 1 knopje, best handig. EAX moet ik nog uitvinden want doet nix? Maarjah zo maar ff handleiding erbij pakke

[edit] in de handleiding staat er nix over en het doet ook nix, het eniste wat er staat is dat je hem aan en uit kan zetten bij music modus maar werkt niet eens wat dan hoort er ook een eax logotje in beeld te komen wat niet gebeurt..[edit]
FM-Radio werkt hier toppie. Kan alles echt goed ontvangen en je kan heel makkelijk er 32 presets inzetten. Autozoek werkt ook toppie, radiokwaliteit is beter als ik verw8 had alleen is het soms wel zo dat die het op een plaats goed doet er een cm ernaast niet meer zo goed. Ik heb hem nog niet in de bus gebruikt dat komt morgen

[edit] Hmmz radio werkt eigenlijk altijd wel goed alleen op bepaalde plekken in huis niet[edit]
Recorder werkt wel makkelijk maar daarbij kan je nix instellen. Standaard neemt die al een ruis op dat is wel jammer, misschien dat er nog uit valt te halen ofzo met een prog, en kwaliteit is niet echt super maar je hoort het wel allemaal.
Als je op een knopje van MuVo drukt gaat alleen daar backlight aan en niet van de RC, en visa versa. Het displaytje is iets breeder en iets minder hoog als die van de MuVo. Op het beeldscherm zie je gewoon de naam van mp3, batterij, tracknummer en tracktijd.
Het dingetje zelf is best ligt en voelt ook wel wat plastic achtig aan ookal heb ik daar zelf geen problemen mee. Hij is iets breeder als de muvo zelf en je kan hem aan je riem oid klemmen. Draad mocht van mij iets korter maar dat kan per persoon verschillen, is zo'n 75cm helemaal uitgestrekt, klinkt best lang maar valt eigenlijk wel mee (zie foto).
Voor de geintresseerde staan er nog wat vage pics hier onderaan de pagina:
http://lauwtje.xs4all.nl/viewtopic.php?t=438
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 08-06-2004 15:59
]