Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dat klopt. ik had em besteld via mp3man.nl en daar zat dus dat hoesje, kabel, oordopjes, hangkoortje en software bij.

Als je de remote hebt zou je kunnen vertellen wat je ervan vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgoed. Ik kreeg trouwens een mail terug van mp3cdspeler.nl

----------------------------------------------
Hallo Laurens,

We hebben u proberen te bellen ,maar helaas was u niet aanwezig.

We hebben het nagevraagt bij onze leverancier en zij vervolgens weer bij Creative .Creative heeft de verpakking veranderd zonder onze leverancier hiervan op de hoogte te stellen en zij hebben vervolgens de spelers die wij besteld hadden naar ons op gestuurt .Totdat wij een melding van u ontvangen hadden dat het beschermhoesje en riemclip niet in de doos zaten waren wij hier van niet op de hoogte .Ik zojuist nog even contact gehad met de leverancier en te horen gekregen dat Creative er alles aan zal doen om ons de ontbrekende beschermhoes met riemclip te gaan bezorgen.We houden hier even contact met u over uiteraard.Wat betreft de USB kabel hiervan wordt 1 stuk in de doos meegeleverd en dit is voor de rest niet veranderd .

We hebben dit uiteraard ook meteen op onze website veranderd vandaar u deze nu niet terug kunt vinden op onze website .

Onze welgemeende en oprechte excuses hiervoor .

Met vriendelijke groet,

H Oostdijck
----------------------------------------------

Lijkt mij dus dat creative niet meer die sjit erbij leverd ofzo? Want stond ook niet op de paklist van de verpakking.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen aangezien ik de mijne al een flinke tijd geleden gekocht heb.

Wel nette reactie van mp3cdspeler trouwens....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer wanneer blijkt dat die accesoires niet meer bijgeleverd zouden zijn.
ik ben van plan de 4GB dit weekend te kopen.

werkt de muvo2 4GB ook onder windows 2000 professional (zonder van te voren de drivers te installeren) ? dat zou ik wel makkelijk vinden wanneer ik dat 'm op school ff gebruik als 'usb-stick' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe zit dat nu met de assecoires?
het was een fout van creative of worden ze standaard niet meer mee geleverd?

ik vraag mij alleen af of de bediening een beetje handig gaat,
wat ik begrepen heb is dat je gewoon door de map- en bestandsnamen heen kan scrollen?

en wanneer je shuffle gebruikt shuffelt die dan door alle files of alleen de files in de desbetreffende map?

ik heb net 4gb muvo 2 besteld bij MMport, meet een beetje geluk het geheel maandag binnen :) (nu alleen mij 2,5 jaar oude MPman F50 128 mb aan iemand slijten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik heb 'm net binnen via www.informatique.nl. (de 4 GB versie) Ik heb er gewoon alles bij, korte en lange USB kabel, beschermtasje met riemclip etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou ik ook wel willen weten....
Ik heb de MuVo 4Gb dinsdag besteld bij Informatique (nog net de aanbieding kunnen mee pikken :P ). Heb een mail gekregen dat ze de bestelling hebben doorgestuurd naar TGP post. Maar zul je net zien dat de zondag net een dagje te vroeg komt en dus de boel maandag wordt geleverd :(
Maarja ben benieuwd of bij mij wel accesoires bij worden geleverd..... :>

Edit: (Quote hierboven) Ah dat zou mooi zijn..... :) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:32:
maar hoe zit dat nu met de assecoires?
het was een fout van creative of worden ze standaard niet meer mee geleverd?
Dit weet ik niet ik weet enkel dat bij mij het 6 manden geleden er allemal bij zat....
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:32:ik vraag mij alleen af of de bediening een beetje handig gaat,
wat ik begrepen heb is dat je gewoon door de map- en bestandsnamen heen kan scrollen?
Ik vind het snel gaan (zeker na de nieuwe filmware update) als je de 'next' knop 1 sec (ongeveer) ingedrukt houd dan scrolled ie snel de nummers door maar wel leesbaar.
Verder scrolled de MuVo als ie nog op 'play' staat met de titel voorop en als ie op 'stop' staat met de artiest voorop.
Dit is handig om snel een artiest of nummer te zoeken van een arties binnen 1 map.
Het is niet supersnel maarja dat kan ok niet bij een speler met maar 1 regel....
Verder gebruik ik toch altijd playlists dus zoeken hoef ik niet vaak.
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 13:32:
en wanneer je shuffle gebruikt shuffelt die dan door alle files of alleen de files in de desbetreffende map?
Shuffle is alleen wel uit 1 map of uit 1 playlist.
Playlist kunnen wel uit nummers van verschillende mappen bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 15:40:
[...]

Dit weet ik niet ik weet enkel dat bij mij het 6 manden geleden er allemal bij zat....

[...]

Ik vind het snel gaan (zeker na de nieuwe filmware update) als je de 'next' knop 1 sec (ongeveer) ingedrukt houd dan scrolled ie snel de nummers door maar wel leesbaar.
Verder scrolled de MuVo als ie nog op 'play' staat met de titel voorop en als ie op 'stop' staat met de artiest voorop.
Dit is handig om snel een artiest of nummer te zoeken van een arties binnen 1 map.
Het is niet supersnel maarja dat kan ok niet bij een speler met maar 1 regel....
Verder gebruik ik toch altijd playlists dus zoeken hoef ik niet vaak.

[...]

Shuffle is alleen wel uit 1 map of uit 1 playlist.
Playlist kunnen wel uit nummers van verschillende mappen bestaan...
Bedankt voor de info, ik wacht met smart op de meneer van de TPG :)

maare, met die playlists... een playlist uit winamp werkt niet neem ik aan (aangezien die naar een ander drive verwijst dan dat de muvo zou moeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:24:
maare, met die playlists... een playlist uit winamp werkt niet neem ik aan (aangezien die naar een ander drive verwijst dan dat de muvo zou moeten).
Volgens mij wel. Maar playlists gebruiken heeft alleen nut als je MediaSource gebruikt, omdat die de bijbehorende MP3's dan automatisch kopieert. Maar MediaSource kan weer geen playlists sorteren! |:(

Dus wat is nu het handigste? Misschien toch maar gewoon mappen kopiëren in explorer. Maar ik heb alles als volgt staan: Artiest(map)\Album(map)\tracks.mp3
Als ik nu een album kopieer, heb ik weer geen bijbehorende artiestnaam op mijn speler. Dat kan ook verwarrend zijn... 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Def_Os op 06-06-2004 12:06 ]

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je btw de amerikaanse firmware downen en kan het volume dan hoger als 25 of klinkt het gewoon harder op 25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def_Os schreef op 06 juni 2004 @ 11:45:
[...]

Volgens mij wel. Maar playlists gebruiken heeft alleen nut als je MediaSource gebruikt, omdat die de bijbehorende MP3's dan automatisch kopieert. Maar MediaSource kan weer geen playlists sorteren! |:(
Is niet juist, wat ik altijd doe is de MuVo2 aansluiten op XP en dan alle nummer direct van de MuVo2 laden in WinAMP.
Windows XP ziet de MuVo2 als hardeschijf dus WinAMP kan die nummers zo laden.
Playlist's maken en saven in de MuVo2.
Dit gaat snel (USB2.0) en werkt perfect.
MediaSource is niet nodig hoor.
Def_Os schreef op 06 juni 2004 @ 11:45:
Dus wat is nu het handigste? Misschien toch maar gewoon mappen kopiëren in explorer. Maar ik heb alles als volgt staan: Artiest(map)\Album(map)\tracks.mp3
Als ik nu een album kopieer, heb ik weer geen bijbehorende artiestnaam op mijn speler. Dat kan ook verwarrend zijn... 8)7
Ik zou een programma als MP3tagger downloaden en je MP3tjes automatisch laten renamen... ik heb artiest - titel - album als filename.
WinAMP leest de ID3 tags dus dan kun je wel playlist naar album of artiest maken....
Al die nummers in veel verschillende mappen werkt traag en is niet handig. Je moet gewoon gebruik maken van ID3 tags...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:23:
Waar kan je btw de amerikaanse firmware downen en kan het volume dan hoger als 25 of klinkt het gewoon harder op 25?
www.nomadworld.com dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joow,

Ik heb ook een paar kleine vraagjes betreffende de MuVo² aangezien ik mezelf ook eentje wil aanschaffen. Ik las ergens in een review (http://www.itreviews.co.uk/hardware/h596d.htm):

"there is another factor as Creative is fully behind the drive to prevent music piracy. This is laudable, of course, but it can be irritating when your music is flagged as copy protected and you can't then transfer it from your MuVo² to another PC."

Dus mp3s die ik thuis op mijn MuVo zet kan ik niet bij iemand anders zijn pc erop zetten? Dit vind ik vreemd want in andere reviews lees ik dat het ding gewoon werkt als een externe hd (een erg grote usb 'stick' zeg maar).

Wie heeft hier wat meer duidelijkheid over? Bij voorkeur iemand die het toestel al in gebruik heeft en het zelf kan testen... :)

En dan mijn 2de vraag, stel je propt de speler ook vol met wat random files zoals word docs, excel bestanden, avi's en noem maar op... hoe doet de speler dat dan? als je folders zit te browsen op je toestel, filtert hij dan alles wat geen mp3 is eruit, dus je ziet enkel de mp3s op je toestel en de rest laat hij gewoon niet zien?

Zo dit is wat ik voorlopig even wou weten.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Voor zover ik weet laat hij niet mp3/wma/wav files gewoon niet zien, dat andere zal ik vanmiddag ff testen :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd die review, daar klopt niks van...
Ik heb de MuVo2 (1,5 GB) nu zo'n 5 maanden en ik kan alles overal heen kopieren.
Ik heb op mijn studentenkamer al mijn muziek, bij mijn ouders ook veel heen vervoerd (met de MuVo dus) en neem het ook vaak mee naar vrienden voor feestjes enzo. (kan via line in direct in een sterio installatie!)

Ik download veel via Kazaa en Emule en ik rip al mijn CD's in MP3 naar mij PC en MuVo2.
Heb nog nooit gehad dat ik MP3 files niet kon kopieren of een file niet kon afspelen...

Verder kan je er alles opgooien wat je wilt.
Ik zet er vaak films, games op (heb toch 1,5 GB) en exel en powerpoint presentaties. Verder staan er ook vaak foto's op.
Als je de speler aanzet zie je alleen de MP3 en WMA files.
Andere files als Word en exell bestanden negeerd ie idd.

Ik heb zelfs eens een hard disk recover programma geinstalleerd op de MuVo 2 en dit gestart op de PC via USB2 het is dus echt een volwaardige extrerne harde schijf!

Als je een niet te dure, kleine HD mp3speler wilt en het design is niet het belangrijkste voor je dan is dit een zeer goede optie!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool!

bedankt voor de snelle en nuttige reactie... ben nu al heel erg overtuigd om een MuVo² 4GB te kopen.

Liever de 4GB omdat die groter is (duh) en omdat ik het zwarte design persoonlijk nog mooier vind dan die blauw/grijze van de 1.5GB versie.

Nu hopen dat je op een redelijk snelle manier kan browsen door je folders op dat ding want als je veel mp3 erop hebt mag het toch best wel ff handig gaan om te browsen naar andere mappen... maar volgens de reviews komt dat wel goed, denk ik... mensen met ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Browsen door folders gaat best snel hoor...
Verder had ik ook de 4 GB versie moeten kopen maar ik heb mijn 1,5 GB versie al 5 maanden en toen was nog niet bekend dat er een 4GB versie aankwam....
Voor het geld wat ik betaald heb and ik met 20 euro meer de 4 GB versie gehad.. :'(
Maarja 1,5 GB is ook al veel hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 15:50:
Browsen door folders gaat best snel hoor...
Verder had ik ook de 4 GB versie moeten kopen maar ik heb mijn 1,5 GB versie al 5 maanden en toen was nog niet bekend dat er een 4GB versie aankwam....
Voor het geld wat ik betaald heb and ik met 20 euro meer de 4 GB versie gehad.. :'(
Maarja 1,5 GB is ook al veel hoor....
Zo is het altijd in het computerwereldje he.. je koopt wat en binnen de paar maanden is het al erg verouderd. Tja, er zijn wel ergere dingen..

Maar nog even over dat browsen.. stel je hebt een aantal subfolders, werkt het browsen dan zoals in bijvoorbeeld De Verkenner van windows? dat je dus gewoon dieper in de subfolders kunt gaan en dan weer terug eruit naar de root? Hopelijk wel... Het zijn zo van die dingen die wel erg nuttig zijn om te weten alvorens de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het zit bijvoorbeeld als volgd:
-->Muziek(map)--------->James Brown(map)------------>Sex Machine(MP3)
------------------------------------------------------->Living in America(MP3)
------------------------------------------------------->ect....(MP3's)
------------------------>Robbie Williams(map) ---------->Come Undone(MP3)
------------------------------------------------------->Millenium(MP3)
------------------------------------------------------->ect...(MP3's)
------------------------>ect...(mappen)
-->Playlists(Map)------->Jazz(Playlist file)
------------------------>Rock(Playlist file)
------------------------>ect...(Playlist files)

'One step back' knop in elk menu.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 16:48:
Ja het zit bijvoorbeeld als volgd:
-->Muziek(map)--------->James Brown(map)------------>Sex Machine(MP3)
------------------------------------------------------->Living in America(MP3)
------------------------------------------------------->ect....(MP3's)
------------------------>Robbie Williams(map) ---------->Come Undone(MP3)
------------------------------------------------------->Millenium(MP3)
------------------------------------------------------->ect...(MP3's)
------------------------>ect...(mappen)
-->Playlists(Map)------->Jazz(Playlist file)
------------------------>Rock(Playlist file)
------------------------>ect...(Playlist files)

'One step back' knop in elk menu.
mooi! precies zoals ik het wou zien dus ;)

denk dat ik hem nu wel zeker ga aanschaffen hoor en dan waarschijnlijk ook met die FM Wired Remote, alhoewel ik het jammer vind dat zoiets niet standaard bijgeleverd wordt want dat ding is best prijzig maarja dan heb je ook wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt de muvo2 4GB ook onder windows 2000 professional (zonder van te voren de drivers te installeren) ? dat zou ik wel makkelijk vinden wanneer ik dat 'm op school ff gebruik als 'usb-stick'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 09:37:
[...]

Is niet juist, wat ik altijd doe is de MuVo2 aansluiten op XP en dan alle nummer direct van de MuVo2 laden in WinAMP.
Windows XP ziet de MuVo2 als hardeschijf dus WinAMP kan die nummers zo laden.
Playlist's maken en saven in de MuVo2.
Dit gaat snel (USB2.0) en werkt perfect.
MediaSource is niet nodig hoor.

[...]
Bedankt, dat werkt inderdaad goed. Maar ik moest wel eerst de volgende plug-in nog installeren voordat WinAmp mijn drive herkende: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=139125. Misschien omdat ik geen USB 2.0 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:21:
werkt de muvo2 4GB ook onder windows 2000 professional (zonder van te voren de drivers te installeren) ? dat zou ik wel makkelijk vinden wanneer ik dat 'm op school ff gebruik als 'usb-stick'
Alle mp3speler/ubs sticks werken automatisch in win2k/xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks

ik ben nu zeker van 'm te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ff die remote ding ontvangen. Btw donderdag besteld dus best snel.

Opzich wel relax hoef ik eindelijk niet meer steeds dat ding uit me zak te halen :)

Funties die erop zitten:

Start/Pause/FM Preset Up/Power On
Stop/Fm Preset Down/Power Off
Vorig nummer/Terugspoelen/Tune Down/Fine Tune Down
Volgend nummer/Doorspoelen/Tune Up/Fine Tun Down
Volume Up
Voulume Down
EAX :?
Mode
Lock

Met mode kan je tussen Muziek/Microfoon/Fm Radio kiezen. Als die op lock staat werkt geen 1 knopje, best handig. EAX moet ik nog uitvinden want doet nix? Maarjah zo maar ff handleiding erbij pakke :p [edit] in de handleiding staat er nix over en het doet ook nix, het eniste wat er staat is dat je hem aan en uit kan zetten bij music modus maar werkt niet eens wat dan hoort er ook een eax logotje in beeld te komen wat niet gebeurt..[edit]

FM-Radio werkt hier toppie. Kan alles echt goed ontvangen en je kan heel makkelijk er 32 presets inzetten. Autozoek werkt ook toppie, radiokwaliteit is beter als ik verw8 had alleen is het soms wel zo dat die het op een plaats goed doet er een cm ernaast niet meer zo goed. Ik heb hem nog niet in de bus gebruikt dat komt morgen :) [edit] Hmmz radio werkt eigenlijk altijd wel goed alleen op bepaalde plekken in huis niet[edit]

Recorder werkt wel makkelijk maar daarbij kan je nix instellen. Standaard neemt die al een ruis op dat is wel jammer, misschien dat er nog uit valt te halen ofzo met een prog, en kwaliteit is niet echt super maar je hoort het wel allemaal.

Als je op een knopje van MuVo drukt gaat alleen daar backlight aan en niet van de RC, en visa versa. Het displaytje is iets breeder en iets minder hoog als die van de MuVo. Op het beeldscherm zie je gewoon de naam van mp3, batterij, tracknummer en tracktijd.

Het dingetje zelf is best ligt en voelt ook wel wat plastic achtig aan ookal heb ik daar zelf geen problemen mee. Hij is iets breeder als de muvo zelf en je kan hem aan je riem oid klemmen. Draad mocht van mij iets korter maar dat kan per persoon verschillen, is zo'n 75cm helemaal uitgestrekt, klinkt best lang maar valt eigenlijk wel mee (zie foto).

Voor de geintresseerde staan er nog wat vage pics hier onderaan de pagina:

http://lauwtje.xs4all.nl/viewtopic.php?t=438

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de review, is erg behulpzaam. Wat heb je ervoor betaald en waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Is die FM remote echt alleen op creative.com te bestellen? Ik zal ze eens mailen met het probleem dat ik geen creditcard heb, misschien zeggen ze dan wel waar hij verder nog te koop is.. 60 euri vind ik ook wel beetje overdreven...

Helaas, is echt alleen via de online shop van Creative te bestellen.. Als ik geen creditcard had moest ik op zoek naar iemand die die wel had.

[ Voor 25% gewijzigd door JBS op 09-06-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een linkie naar een handleiding, heb hem nog niet kunnen vinden.

En weet iemand of er een toestenblock op zit?

Ben nog erg aan het twijfelen tussen deze en de iPod Mini. Wacht wel even op een goede review als de laatste in NL verschijnt, maar heb toch een lichte voorkeur voor de MuVo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Yep zit een toetsenblokkering op :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:15:
Heeft iemand een linkie naar een handleiding, heb hem nog niet kunnen vinden.
Ik ook niet, zelfs niet in de doos! Daar zit alleen een Quick Start Guide in en een korte Troubleshoot Guide. Volgens mij is er geen volwaardig manual, maar is ook niet echt nodig, aangezien de bediening erg eenvoudig en vanzelfsprekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

De volwaardige manual staat als PDF op de cdrom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:32:
Joow,

Ik heb ook een paar kleine vraagjes betreffende de MuVo² aangezien ik mezelf ook eentje wil aanschaffen. Ik las ergens in een review (http://www.itreviews.co.uk/hardware/h596d.htm):

"there is another factor as Creative is fully behind the drive to prevent music piracy. This is laudable, of course, but it can be irritating when your music is flagged as copy protected and you can't then transfer it from your MuVo² to another PC."

Dus mp3s die ik thuis op mijn MuVo zet kan ik niet bij iemand anders zijn pc erop zetten? Dit vind ik vreemd want in andere reviews lees ik dat het ding gewoon werkt als een externe hd (een erg grote usb 'stick' zeg maar).

Wie heeft hier wat meer duidelijkheid over? Bij voorkeur iemand die het toestel al in gebruik heeft en het zelf kan testen... :)

En dan mijn 2de vraag, stel je propt de speler ook vol met wat random files zoals word docs, excel bestanden, avi's en noem maar op... hoe doet de speler dat dan? als je folders zit te browsen op je toestel, filtert hij dan alles wat geen mp3 is eruit, dus je ziet enkel de mp3s op je toestel en de rest laat hij gewoon niet zien?

Zo dit is wat ik voorlopig even wou weten.

Alvast bedankt
Ik heb nog geen problemen gehad met het kopieren van MP3's vanaf mijn Muvo, en ik heb de 4GB al sinds januari. Ik heb wel vrijwel uitsluitend mp3's die ik van mijn eigen cd's rip (op wat bootlegs na) dus helemaal representatief voor wat er zoal op internet te vinden is, ben ik wellicht niet.

De speler laat op je display alleen mp3's zien. Je kunt er ook andere bestanden op zetten, maar die zul je alleen kunnen benaderen als je je Muvo op je pc aansluit.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def_Os schreef op 14 juni 2004 @ 15:36:
[...]
Ik ook niet, zelfs niet in de doos! Daar zit alleen een Quick Start Guide in en een korte ......... niet nodig aangezien de bediening erg eenvoudig en vanzelfsprekend is.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik wacht nog even op de introductie van de iPod Mini en kijk dan ook even naar de prijs van deze rond die tijd. Vind de keus toch lastig. Even een opsomming:

iPod pro:
- design

iPod con:
- speelduur (batterij)
- iTunes

Muvo pro:
- speelduur (batterij)
- geluidskwaliteit

Muvo con:
- geen afstandsbediening (wel tegen meerprijs)

Iemand nog belangrijke aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat alles wel ongeveer verteld is over de MuVo 2.... kijk dit topic eens goed door zou ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de handleiding van de CD ergens voor me posten?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 19:47 . Reden: No response so far ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik heb het al een keer eerder gevraagd maar dit moet toch wel iemand hebben uitgeprobeerd:

Werken Muvo1/NX/TX spelertjes op oplaadbare AAA batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:56:
Sorry, ik heb het al een keer eerder gevraagd maar dit moet toch wel iemand hebben uitgeprobeerd:

Werken Muvo1/NX/TX spelertjes op oplaadbare AAA batterijen?
Ja hoor, geen probleem. Zorg wel dat je goeie oplaadbare batterijen neemt (750 mAh ofzo), die gaan een stuk langer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
ik geef dit topic weer een schopje naar boven :)

ik ben van plan om een flash player te kopen naast me bestaande HD player ivm de sportschool (cardio kracht) dus Flash is een must omdat HD's toch nog wel wat gevoelig zijn.

ik was aan het kijken naar de CT Muvo2 X-Trainer die is voor 200 te koop bij Informatique voor 512MB. maar ik wou graag weten of er al meer mensen met ervaringen zijn, op theun na. maar als iemand een ander idee heeft voor een goede player mag die het ook zeggen.

Ik ben een fanatiek luisteraar van livesets. dus 256 is eigenlijk een echte minimum en 512 is mischien beter. prijs maakt me niet zoveel uit want kan ik hem bv niet deze maand halen komt het volgende maand wel :P

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Wat vind men trouwens van de Creative MuVo TX (512MB) versie?

ik zie die namelijk hier staan bij mp3spelers.nl en hij ziet er ook wel goed uit eigenlijk :)

[edit] fuck vergeet ik me post te editen om dit erbij te plaatsen... sowwy :*

[ Voor 18% gewijzigd door Jaguar645 op 22-06-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima ding, krijgt goede reviews overal, kijk maar eens op www.head-fi.org Maar voor een paar pleuro's meer heb je een 1.5 G Muvo2... das natuurlijk ook niet gek.

Ik weet niet welke eisen je stelt aan je speler? Klein en licht of nog kleiner en lichter? (TX ;) )

Nog een persoonlijke request: kan iemand een handleiding van de cd van de Muvo2 1.5 - 4 G posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
wat ik zelf heb gedaan is het volgende:

- Nieuwe Muvo2 4GB (zonder 4GB MicroDrive) gekocht op ebay.com Euro 40,00 (incl shipping)

- 1GB Sandisk CF gekocht via ebay.com Euro 137,00 (incl shipping)

ik heb dus nu voor Euro 177,00 een 1GB Flash Muvo2 :P ik ga hem gebruiken met hardlopen dus een MicroDrive was geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 11:43:
Prima ding, krijgt goede reviews overal, kijk maar eens op www.head-fi.org Maar voor een paar pleuro's meer heb je een 1.5 G Muvo2... das natuurlijk ook niet gek.

Ik weet niet welke eisen je stelt aan je speler? Klein en licht of nog kleiner en lichter? (TX ;) )

Nog een persoonlijke request: kan iemand een handleiding van de cd van de Muvo2 1.5 - 4 G posten?
dat klopt dat ik voor een paar euro meer de 1.5GB versie wil halen. Echter is dat geen optie voor me, aangezien ik hem ga gebruiken tijdens het sporten. Hij moet dus ook klein zijn maximale grote is dus ongeveer wat de muvo x-trainer is, want daarna word het voor mij te groot en lomp om lekker mee te sporten.

voor het grotere werk heb ik namelijk nog altijd m'n CT D.A.P 6GB :*) toch nog altijd een mega stoere player O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaccoswinkels bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ok ik ben voor klein kleiner kleinst gegaan :P

vanmiddag bij mp3spelers.nl de Muvo TX 512MB besteld :)

ik zit nu gespannen te wachten en ben zeer benieuwd als ik em binnen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 24 juni 2004 @ 20:46:
ok ik ben voor klein kleiner kleinst gegaan :P

vanmiddag bij mp3spelers.nl de Muvo TX 512MB besteld :)

ik zit nu gespannen te wachten en ben zeer benieuwd als ik em binnen heb :P
mp3speler.nl is trouwens zeer snel. ik had de volgende dag mijn muvo tx 256 al binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei. ik heb gisteren een muvo2 4 gig besteld onder rembours dus dan hoop ik dat ik hem vandaag ook krijg. ook besteld bij mp3cdspeler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu toch ook redelijk overtuigd van de mogelijkheden van dit spelertje. Zeker gezien de site: http://www.nomadness.net/ waar zelfs iemand van Creative antwoord geeft op je vragen. Prima support, zo wil ik het meer zien.

De kwaliteit en batterij wegen bij mij toch zwaarder als de 'looks' van de Ipod Mini. Ga er ook maar een aanschaffen samen met een paar mooie sony-71 doppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm shit net gebeld dat er een foutje bij de leverancier van mp3speler.nl was. nu krijg ik em maandag of dinsdag :(. wel iets extra's voor het misverstand \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
de TNT stond hier 3 kwartier geleden al aan de deur met mijn pakketje :P

alleen de stomme lul als wat ik was, was ik te laat wakker en had nog geen geld gehaald.

eigenlijk zou ik nu tot maandag moeten wachten tot ik em bij het postkantoor op kan halen, maar de koerier was zo'n top vent dat ie me een belletje geeft zodra ie bijna hier weer bij et postkantoor is.

kan ik emalsnog vandaag ophalen :D

nog maar eventjes dan heb ik weer niet speelgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu ook een Muvo TX das een muvo1( qua uiterlijk ) maar heeft maar lieft 512 MB geheugen en een FM tuner nog helaas niet te koop in Nederland maar wel op de creative site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
de Muvo TX FM gaat anders op de site maar tot 256MB :)

Muvo TX FM site

[edit] ahh zie al iets :) hij is nog in TBC status, oftewel To Be Confirmed

[ Voor 65% gewijzigd door Jaguar645 op 25-06-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 11:05:
hmm shit net gebeld dat er een foutje bij de leverancier van mp3speler.nl was. nu krijg ik em maandag of dinsdag :(. wel iets extra's voor het misverstand \o/
pff dat zeiden ze bij mij ook.. extratje nooit gehad ofzo, in tegen stelling tot.. ik kreeg bij hun er geen beschermhoesje bij, dit zou nog worden opgelost en ik zou op de hoogte gebracht blijven maar is niet gebeurt :/

edit:
Hmmz ff dit bericht editen, werd toevalig net ff gebeld door hun, kreeg een aardige mevrouw aan de lijn die vertelde dat het een behoorlijk geklooi was en dat de fout bij creative zat (wat ook zo was) en dat die alsnog zo spoedig mogelijk word gestuurd + het extratje. Dus alsnog mooi opgelost O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
kheb em nu voor me liggen en hij is echt geil hoor :9~ :P

ik mistte alleen 1 ding in me pakketje en das de arm belt en case with belt clip, die zat er dus niet in terwijl ie wel op het doosje van de muvo zelf aangegeven is :?

zometeen als ik klaar ben met spelen even een mailtje sturen om te vragen hoe dat zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 25 juni 2004 @ 13:42:
kheb em nu voor me liggen en hij is echt geil hoor :9~ :P

ik mistte alleen 1 ding in me pakketje en das de arm belt en case with belt clip, die zat er dus niet in terwijl ie wel op het doosje van de muvo zelf aangegeven is :?

zometeen als ik klaar ben met spelen even een mailtje sturen om te vragen hoe dat zit :)
Klopt wel hoor , een vriend van mij heeft er 1tje gekocht bij Van de Borne in Belgie (soort dixons in belgie) en er zat geen arm belt en case bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik heb een MuVo 1,5 gb en daar zat dat er ook niet bij.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Creative moet ie er gewoon bijzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets verder terug lezen :) Heb ik al over gemaild naar mp3spelers.nl en die vonden het ook een beetje stom dus die zorgen er ff voor dat ik hem nageleverd krijg. Zijn ze ineens mee gestopt ofzo :/ Bij mij op de verpakking stond die niet eens meer op het lijst van packlist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
bij mij op het doosje van de TX staat dit:

Package Includes:

- 1 Nomad MuVo TX Player
- 1 Pair of Stereo Earphones
- 1 Armband and Case with Beltclip
- 1 AAA Alkaline Battery
- 1 Quickstart Guide and Installation CD

en alles zat er in op de armband en case na, er zat wel een neckchain in terwijl die weer NIET op de lijst staat :?

Creative is gewoon vaag en weet niet wat ie wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:19
Hoi,

Ik ben ook van plan de Muvo² 4 GB te gaan kopen.

Nu heb ik ff de handleiding gelezen, maar die suggereert dat je alleen de bijgeleverde accu erin kunt doen, geen andere batterijen. Ik heb namelijk vrij goede oplaadbare batterijen (2000 mAh) die ik graag zou willen gebruiken ipv de accu, want volgens mij zijn de mijne beter. (correct me if I'm wrong)

Enne zit er een resume-functie op, of start ie gewoon weer aan het begin van nr 1 als je m aanzet? Zo ja, kan ie dan ook midden in een nummer starten of dat niet?

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Stefangrp schreef op 25 juni 2004 @ 23:09:
Ik ben ook van plan de Muvo² 4 GB te gaan kopen.

Nu heb ik ff de handleiding gelezen, maar die suggereert dat je alleen de bijgeleverde accu erin kunt doen, geen andere batterijen. Ik heb namelijk vrij goede oplaadbare batterijen (2000 mAh) die ik graag zou willen gebruiken ipv de accu, want volgens mij zijn de mijne beter. (correct me if I'm wrong)
:?
Het ding werkt simpelweg niet op batterijen, maar op een accu. Dus met die batterijen begin je weinig...
Enne zit er een resume-functie op, of start ie gewoon weer aan het begin van nr 1 als je m aanzet? Zo ja, kan ie dan ook midden in een nummer starten of dat niet?
Hij onthoud zowel bij WELK nummer als WAAR in het nummer je bent gebleven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 25 juni 2004 @ 20:24:
bij mij op het doosje van de TX staat dit:

Package Includes:

- 1 Nomad MuVo TX Player
- 1 Pair of Stereo Earphones
- 1 Armband and Case with Beltclip
- 1 AAA Alkaline Battery
- 1 Quickstart Guide and Installation CD

en alles zat er in op de armband en case na, er zat wel een neckchain in terwijl die weer NIET op de lijst staat :?

Creative is gewoon vaag en weet niet wat ie wil :P
Beetje jammer, omdat de armstrap (die ik wel bij mijn muvo NX kreeg) nu juist zo belangrijk voor de sporters is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze reply van Harvey van Creative over de het hele case-gebeuren gevonden:

-----
A few months back we were thinking about chop-shop for MuVo²s and cornering the market on parts, but with the still repressed economy on this side of the pond, it wouldn't have provided the opportunities for the folks that had spent money on the Make a living on eBay courses that they sell on late night TV infomercials.

I just found it kind of funny (not really) that a note should be recieved from Creative Labs Europe's tech support telling the individual that the case was no longer being made and then to have it show up on their European online store as an accessory. What I don't find funny is that we don't have our 'Accessory' cases in the Americas yet.
-----

In dezelfde draad zegt hij ook iets over een nieuwe verpakking (met keycord???):

-----
I don't have a problem getting cases for MuVo²s as you can imagine, I was thinking more in terms of those who are getting the MuVo² in the new packaging without the case.
-----

bron: http://www.nomadness.net/...s=0&postorder=asc&start=0
pagina 2, onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb mijn muvo2 4 gig nu ook binnen gekregen. even een paar vraagjes:

- moet dat plastic ding aan de binnenkant bij de accu eruit?
- als ik dat ding aan de computer hang dan zegt ie dat er een snel usb apparaat op een langzame usb hub is aangesloten terwijl het toch echt usb 2.0 is iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 16:41:
ok ik heb mijn muvo2 4 gig nu ook binnen gekregen. even een paar vraagjes:

- moet dat plastic ding aan de binnenkant bij de accu eruit?
- als ik dat ding aan de computer hang dan zegt ie dat er een snel usb apparaat op een langzame usb hub is aangesloten terwijl het toch echt usb 2.0 is iemand een idee hoe dat kan?
dat plastic ding maakt het makkelijk om je accu eruit te trekken, dus lipje steekt achter je accu uit.
v.w.b. je USB probleem, lijkt me een usb driver issue op je pc. Heb je het ook met andere USB apparatuur op die usb aansluiting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder heb ik alleen een sitecom usb adapter geinstaleerd maar als ik het mij goed herriner gaf de scanner ook zon melding. wat kan ik eraan doen?

/edit ik heb een asus a7n8x-x moederbord en draai win xp met sp1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
is die Sitecom adapter wel USB 2.0? :)

zolang die geen USB 2.0 is zal hij ook alleen maar USB snelheden doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope maar de scanner wel. maar ik heb liever een oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das gewoon ff de zoek gebruike. Bij apparaatbeheer even de usb controller installeren, heb je geen diskette oid voor nodig gewoon zelf laten zoeken.. klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het maar zo makkelijk :'( ik heb die usb controller al verwijderd en opnieuw laten zoeken maar het wordt geen usb 2.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:39

PnD

like in Pinda ^_^

Nu mijn i-bead 100 zoek is ga ik zeker een nieuwe speler kopen.
Het gaat dus de Muvo 4GB worden >:)

Op het moment zijn er geen problemen met levertijden toch?

Zou iemand wat pics kunnen maken van zijn spelertje, daar ontbreekt het toch wel aan in dit topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Leverbaarheid op mp3spelers.nl:
Product is op voorraad en leverbaar binnen 1-2 werkdagen.

Foto's MuVo²: http://nl.europe.creative...duct.asp?prod=586&page=-3

[ Voor 40% gewijzigd door JBS op 05-07-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik bedoelde "echte" foto's van mensen die hem hebben..
de speler met acccesoires lijkt me wel leuk :)

[ Voor 41% gewijzigd door PnD op 05-07-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg maar waar je foto's van wil hebben dan kan ik er wel een paar schieten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:19
uit ergens eerder in dit draadje: http://sartsj.zeepost.nl/muvo2/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

hmmm, ben dus bezig een geschikte winkel te vinden om hem te kopen.

A-offiZZ € 246,- € 8,- 3047 AS 03-06
PartShop.nl € 248,- € 6,50 9721 PP 02-06

a-offizz kan ik hem niet eens op de site vinden en partshop.nl reageert niet/langzaam op mijn mail.
Iemand misschien een andere geschikte winkel met een prijs in de 240 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die prijzen ex BTW zijn... De andere prijzen op de site zijn dat ook...
Ik zou gaan voor www.mp3man.nl daar issie €269 euro inclusief BTW en bezorging.
Bovendien is dit een bekende, goede webwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Toch maar besteld bij partshop.nl :) Ze beloofden me hem donderdag de deur uit te doen, dus vooruit.

emailcorrespondententie en service is ook toppie trouwens nu :)

[ Voor 27% gewijzigd door PnD op 07-07-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:49

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:31:
verder heb ik alleen een sitecom usb adapter geinstaleerd maar als ik het mij goed herriner gaf de scanner ook zon melding. wat kan ik eraan doen?

/edit ik heb een asus a7n8x-x moederbord en draai win xp met sp1
Ik heb ook dat moederbord (en een muvo trouwens :)). Als ik het me goed herinner, staat er op de cd bij het mobo een driver die USB 2.0 support installeert. Ik neem aan dat die ook in de nForce drivers zitten, maar ik zou toch die cd even bekijken.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah het werkt. ik dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

weer een winkel waar ik nooit meer bestel:

"Dit product is niet bij ons op voorraad maar wel bij onze leverancier.
Als u vandaag bestelt, word deze donderdag verzonden (via TPG Post)"

Hej het is donderdag en je raadt het al :)
Zelfverzekerde verkopers die hun woorden niet na kunnen komen.. als ik ergens een hekel aan heb :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

weer een winkel waar ik nooit meer bestel:

"Dit product is niet bij ons op voorraad maar wel bij onze leverancier.
Als u vandaag bestelt, word deze donderdag verzonden (via TPG Post)"

Hej het is donderdag en je raadt het al :)
Zelfverzekerde verkopers die hun woorden niet na kunnen komen.. als ik ergens een hekel aan heb :@

Als iemand eraan denkt om bij partshop.nl te bestellen.. NIET doen!

"Hij is op dit moment niet op voorraad bij onze leverancier. hij wordt 15-7
bij hun weer verwacht."

[ Voor 23% gewijzigd door PnD op 12-07-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik wil nu ook een nieuwe mp3speler, wel een beetje grote opslag nu ipv 128 MB :)

Dus, het wordt óf de Creative Muvo2 (1,5 of 4 GB), of de iPod Mini.

Maar nou wilde ik van jullie nog even weten, aangezien de meesten wel tevreden over hun speler zijn, wat vinden jullie nou echt minpunten van de Creative? Het kleine schermpje? Uiterlijk (ik vind 'm wel mooi eig'k)?

Geluidskwaliteit vind ik ook wel belangrijk, maar deze is gewoon goed?

En wat adviseren jullie, gelijk voor de 4 GB gaan of de 1.5 GB nemen?

Pff... moeilijk moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste zou ik voor de 4 gig gaan omdat je (ik) al snel 1.5 gig vol hebt als je een beetje normale kwaliteit wil.
nadelen van de muvo vind ik:
- de bediening, dat rondje is wel erg klein
- de standaard oordoppen die je erbij krijgt, ik vind ze niet fijn zitten in mijn oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej vraagje kan je die muvo 1.5/4 gb om je nek dragen? ik heb gezien dat er een haakje aanzit waarmee je hem makkelijk aan een key-kort kan doen...... maar is dat niet te zwaar? of gaat het gemakkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Hang 65gram om je nek en ervaar het zelf zou ik zeggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

- de standaard oordoppen die je erbij krijgt, ik vind ze niet fijn zitten in mijn oor.
Dan koop je op www.mp3cdspeler.nl de Sennheiser MX400 voor net geen 15 euro incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 11 juli 2004 @ 15:49:
Ik wil nu ook een nieuwe mp3speler, wel een beetje grote opslag nu ipv 128 MB :)

Dus, het wordt óf de Creative Muvo2 (1,5 of 4 GB), of de iPod Mini.

Maar nou wilde ik van jullie nog even weten, aangezien de meesten wel tevreden over hun speler zijn, wat vinden jullie nou echt minpunten van de Creative? Het kleine schermpje? Uiterlijk (ik vind 'm wel mooi eig'k)?

Geluidskwaliteit vind ik ook wel belangrijk, maar deze is gewoon goed?

En wat adviseren jullie, gelijk voor de 4 GB gaan of de 1.5 GB nemen?

Pff... moeilijk moeilijk ;)
Zeker voor de 4gig gaan!

- Langere batterij duur als de 1.5g
- Mooier
- Past meer als 2x zoveel op

En is toch maar paar tientjes duurder :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Mensen die nu nog een muvo2 1,5gb kopen zijn gek, prijsverschil is zo minimaal :|

Netjes partshop.nl had em nog niet (bestelling geannuleerd) dus nu bij pixmania.com besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moefit
  • Laatst online: 09-03-2022
PnD schreef op 15 juli 2004 @ 15:54:
Mensen die nu nog een muvo2 1,5gb kopen zijn gek, prijsverschil is zo minimaal :|

Netjes partshop.nl had em nog niet (bestelling geannuleerd) dus nu bij pixmania.com besteld :)
Heb je hem al binnen? En nog met accessoires?

Ik zit er aan te denken om de MuVo2 4GB te kopen, maar als je meteen weer een hoop geld kwijt bent om het compleet te krijgen dan is de lol er gauw af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Muvo2 4gb besteld bij A-Offizz in Rotterdam afgelopen zaterdag (17-07) op de site stond dat hij voorradig was. Echter, dat is hij dus niet, en de inkoper komt as maandag pas terug van vakantie...dus nog ff een week wachten.. 2 bad

ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moefit
Ik heb mijn MuVo2 4GB ontvangen, maar helaas geen hoesje erbij... Iemand dat hoesje al los gekocht? Zo ja, waar en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
moefit schreef op 01 augustus 2004 @ 20:15:
Ik heb mijn MuVo2 4GB ontvangen, maar helaas geen hoesje erbij... Iemand dat hoesje al los gekocht? Zo ja, waar en voor hoeveel?
Hoesje zit er inderdaad niet meer standaard bij, ik heb hem besteld bij creative zelf (net als de afstandsbediending).

Heb na het verkrijgen van de remote wel even meteen een mailtje gestuurd naar creative omdat je met dat ding niet door de mappen heen kan bladeren. Tevens heb ik gevraagd om een instelling dat je extra bass kan selecteren en kan terugspoelen aan het begin van een nummer zodat je aan het einde van het nummer daarvoor komt (zelfde als cd-speler)

Dit kan allemaal redelijk eenvoedig opgelost worden door middel van een firmware-update.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
\

kijk effe op ebay.com daar zijn ze te koop voor relatief weining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Muvo2....

Hij wordt geleverd met de Li-Ion batterij, maar kan je ook AAA (of AA)-batterijen gebruiken? Of kan je nog zo'n accu bijbestellen ergens?Want 10 of 14 uur speelduur is niet echt heel lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doopy-X- schreef op 02 augustus 2004 @ 11:49:
[...]

Hoesje zit er inderdaad niet meer standaard bij, ik heb hem besteld bij creative zelf (net als de afstandsbediending).

Heb na het verkrijgen van de remote wel even meteen een mailtje gestuurd naar creative omdat je met dat ding niet door de mappen heen kan bladeren. Tevens heb ik gevraagd om een instelling dat je extra bass kan selecteren en kan terugspoelen aan het begin van een nummer zodat je aan het einde van het nummer daarvoor komt (zelfde als cd-speler)

Dit kan allemaal redelijk eenvoedig opgelost worden door middel van een firmware-update.
Die dingen zou ik ook graag nog willen ja. Vind ook wel vreemd dat je niet door mappen kan zappen met de remote maarjah maybe komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 17:40:
Ik heb een vraagje over de Muvo2....

Hij wordt geleverd met de Li-Ion batterij, maar kan je ook AAA (of AA)-batterijen gebruiken? Of kan je nog zo'n accu bijbestellen ergens?Want 10 of 14 uur speelduur is niet echt heel lang....
Batterijen gebruiken gaat niet maar je kan wel een 2e accu bestellen bij creative voor €35,- inclusief verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geklaagt bij mp3cdspeler.nl (waar ik hem besteld heb) dat die wel op de paklist stond maar er niet in zat.. en die hebben weer bij creative aan de deur geklopt en na een maandje ofzo toch nog los gestuurd gekregen maar had denk ik nog net geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moefit
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

Batterijen gebruiken gaat niet maar je kan wel een 2e accu bestellen bij creative voor €35,- inclusief verzenden
Hoe kun je deze accu opladen? Alleen in de MuVo zelf?
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste