Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik had een MP3 CD speler, daar kon 700MB op per CD (waarom vertel ik dit?).
Helaas heb ik dat 70 euro ding laten vallen en nu doet hij het niet meer :|

Nu denk ik dat ik voor de Muvo2 1.5 Gig ga, hoewel hij wel 4 keer zo duur is. :( Maar ja, je moet wat hebben niet.
Eerst een stomme vraag. Kan je instellen hoeveel Bass je wilt? Op mijn MP3 CD speler kon ik de Bass aan en uit zetten... vond met Bass een stuk beter, en hoop dat deze feature er ook is met de Muvo2.

Anders dan dat, heb ik ook een nektelefoon gekocht van Zennheiser. Die wil ik graag blijven houden, want ik hou niet van die dopjes in mijn oren. Als ik deze wil blijven gebruiken, moet ik dan een eventuele afstandbediening opgeven?
En dan nog, hoe laad je dit ding op? Adapter erin steken? Wil het namelijk niet perse via USB doen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:40

Neo

HuggyB schreef op 16 februari 2004 @ 23:42:
Kan je instellen hoeveel Bass je wilt? Op mijn MP3 CD speler kon ik de Bass aan en uit zetten... vond met Bass een stuk beter, en hoop dat deze feature er ook is met de Muvo2.

Anders dan dat, heb ik ook een nektelefoon gekocht van Zennheiser. Die wil ik graag blijven houden, want ik hou niet van die dopjes in mijn oren. Als ik deze wil blijven gebruiken, moet ik dan een eventuele afstandbediening opgeven?
En dan nog, hoe laad je dit ding op? Adapter erin steken? Wil het namelijk niet perse via USB doen.

Bedankt!
Je kan met de equalizer de hoeveelheid lage tonen volgens mij instellen. En ik snap niet precies wat je bedoelt met de afstandsbediening. En je kan de muvo opladen met de adapter en het kan ook via USB.

Dan heb ik nog een vraagje weet iemand hoe lang het duurt om de accu op te laden met de adapter :?

Edit:
@kilroywashere heb je je Muvo al? Ik ben benieuwd ik wil zelf ook de 1.5GB gaan kopen ik zit alleen nog met die accuduur van maar 10 uur

[ Voor 18% gewijzigd door Neo op 17-02-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Opladen van mijn 4GB Muvo2 met de adapter duurt (ik weet het niet precies, maar) ca. 3-4 uur geloof ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AMD user: nee, ik was niet thuis toen hij werd gebracht en nu kan ik hem morgen pas ophalen bij het postkantoor :( Maar ik zal dan zo snel mogelijk meer details geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

BeQuietAndDrive schreef op 17 februari 2004 @ 14:50:
Opladen van mijn 4GB Muvo2 met de adapter duurt (ik weet het niet precies, maar) ca. 3-4 uur geloof ik.
Oke bedankt ;)
@AMD user: nee, ik was niet thuis toen hij werd gebracht en nu kan ik hem morgen pas ophalen bij het postkantoor Maar ik zal dan zo snel mogelijk meer details geven
Oke ik wacht in spanning :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-08 07:16
3 uur duurt het om hem volledig op te laden.. maar als de batterij nog niet volledig leeg is gaat het rapper heb ik de indruk.

Opladen via de usb-kabel gaat trouwens ook (begint wel alleen maar op te laden als je de disk eject onder windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen - Opladen ging snel, 2 uurtjes toen was ie vol (best raar voor eerste keer maar ja :) ) en de geluidskwaliteit is super, maar een van de 2 oordopjes doet het niet dus die moet ik nog ff terugsturen. Ik ga waarschijnlijk toch nieuwe kopen maar toch, het is niet goed. Eerste ervaring is super, hij is nog veel kleiner dan ik had gedacht! Ook het opladen van liedjes ging erg snel, 1 minuut voor 150 mb ofzo, ik weet het niet meer precies, in ieder geval snel genoeg ;) . Ik zal later nog wel posten over de accuduur als ik ongeveer weet hoe dat zit :)

Greetz,

Kilroy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 17:52:
Ik heb hem binnen - Opladen ging snel, 2 uurtjes toen was ie vol (best raar voor eerste keer maar ja :) ) en de geluidskwaliteit is super, maar een van de 2 oordopjes doet het niet dus die moet ik nog ff terugsturen. Ik ga waarschijnlijk toch nieuwe kopen maar toch, het is niet goed. Eerste ervaring is super, hij is nog veel kleiner dan ik had gedacht! Ook het opladen van liedjes ging erg snel, 1 minuut voor 150 mb ofzo, ik weet het niet meer precies, in ieder geval snel genoeg ;) . Ik zal later nog wel posten over de accuduur als ik ongeveer weet hoe dat zit :)

Greetz,

Kilroy
Hey Kilroy ik heb nog een paar vraagjes als je het niet erg vind :P hoe zit het met de schokbestendigheid en hoe zit het met het skippen BeQuietAndDrive zei dat het bij z'n 4GB muvo best lang duurde ik ben benieuwd of dit ook zo is bij de 1.5GB
Alvast bedankt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Neo op 18-02-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

quote ipv edit |:(

[ Voor 160% gewijzigd door Neo op 18-02-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD user schreef op 18 februari 2004 @ 18:12:
[...]

Hey Kilroy ik heb nog een paar vraagjes als je het niet erg vind :P hoe zit het met de schokbestendigheid en hoe zit het met het skippen BeQuietAndDrive zei dat het bij z'n 4GB muvo best lang duurde ik ben benieuwd of dit ook zo is bij de 1.5GB
Alvast bedankt ;)
Ik heb nu al een tijdje de 4 Gig, rn moet zeggen dat het bij mij Helemaal niet lang duurt voordat hij naar het volgende nummer springt, MAAR ik heb wel gelzen dat het wel een minpuntje is, alleen het komt alleen voor als je de nummers 1 voor 1 gaat kopieren,

Wanneer je dus een hele map in1keer kopieert dan doet hij het gewoon normaal. Hoop hiermee je vraag te hebben geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De schokbestendigheid is prima, je wil niet weten aan wat voor tests hij al is ondergaan ;) En dat springen naar een volgend nummer gaat prima, het gaat bijna onmiddellijk nadat het vorige nummer is afgelopen. :) Kan wel kloppen wat JayHova zegt want ik heb de hele map gekopiërd ;)

Edit: typo's, nieuw toetsenbord ;) (Logitech MX :D )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:33:
[...]

Ik heb nu al een tijdje de 4 Gig, rn moet zeggen dat het bij mij Helemaal niet lang duurt voordat hij naar het volgende nummer springt, MAAR ik heb wel gelzen dat het wel een minpuntje is, alleen het komt alleen voor als je de nummers 1 voor 1 gaat kopieren,

Wanneer je dus een hele map in1keer kopieert dan doet hij het gewoon normaal. Hoop hiermee je vraag te hebben geantwoord.
Ja je hebt m'n vraag beantwoord bedankt _/-\o_ ik zal daar geen last van hebben want ik heb alles in mappen staan. :7
De schokbestendigheid is prima, je wil niet weten aan wat voor tests hij al is ondergaan En dat springen naar een volgend nummer gaat prima het gaat bijna ondermiddelijk nadat het vorige nummer is afgelopen. Kan wel kloppen wat JayHova zegt want ik heb de hele map gekopiërd
Oke ik wou het toch ff weten omdat er een andere harde schijf in zit dan de 4GB versie. Ik weet nu zeker dat ik de 1.5GB ook ga kopen Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:33:
[...]

Het gekke is, bij mij gaat het de ene keer wel snel, de andere keer niet. En ik kopieer altijd alleen hele mappen (en gebruik geen playlists trouwens). Ik had laatst wel een map met dik 80 nummers erin, daarin ging het een stuk trager dan in een map met maar 12 nummers. Misschien dat dat nog uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je had al wel de nieuwe firmware erop staan dacht ik gelezen te hebben, maar wanneer dit niet het geval is, moet je dat nog even doen, ik heb namelijk nog nooit de mp3speler gebruikt met de oude firmware.

En trouwens, ik zet er alleen Albums op. dus mijn mappen zijn allemaal 15 liedjes groot.

ik heb wel 1 map met allemaal submappen en daar staan dan wel 10 albums in. dus weet niet of dat hetzelfde is als 80 nummers in 1 map. Maar iig ik heb nergens last van.

en die oplossing van hele mappen kopieren heb ik in een review gelezen, maarjah ik was het toch al van plan om het zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik heb hem (MuVo2) gekocht en ben erg tevreden. Enige probleem is dat volgens Windows XP zegt dat mijn USB 2.0 poorten te langzaam zijn voor de connectie. 600MB kostte 25 minuten. Niet dat ik lke dag 600MB aan het moven ben...maar ja.

Ik had een vraag..... er zit een kleing metalen inhaak dingetje aan de zijkant. Ik heb geen flauw idee wat dat ding daar aan het doen is?? Handleiding zegt er niets over. Je kan het niet missen, zit aan de linkerkant van voren gezien.

• Neo

Neo

HuggyB schreef op 18 februari 2004 @ 23:26:
Ik heb hem (MuVo2) gekocht en ben erg tevreden. Enige probleem is dat volgens Windows XP zegt dat mijn USB 2.0 poorten te langzaam zijn voor de connectie. 600MB kostte 25 minuten. Niet dat ik lke dag 600MB aan het moven ben...maar ja.
Je moet SP1 van XP installeren dan pas werkt USB 2.0

• HuggyB
Bedankt, zal ik maar eens doen dan :)

En dat metalen flutseltje aan de zijkant? Daar nog wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

HuggyB schreef op 19 februari 2004 @ 23:50:
Bedankt, zal ik maar eens doen dan :)

En dat metalen flutseltje aan de zijkant? Daar nog wat mee?
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je daar een touwtje of iets aan kan hangen en dan de muvo om je nek kan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD user schreef op 20 februari 2004 @ 09:59:
[...]

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je daar een touwtje of iets aan kan hangen en dan de muvo om je nek kan hangen
Ja volgens mij ook :) Alleen is de MuVo2 daar misschien tot weer net iets te groot voor ;) Verder ben ik er trouwens ongelooflijk blij mee - het is een geweldig apparaat _/-\o_ Er is maar 1 ding mis mee - ik heb een afstandsbediening nodig voor de FM radio geloof ik maar die is nog nergens te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die afstandsbediening kun je via de website van Creative bestellen, alleen betaal je dan wel de hoofdprijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gekeken naar die afstandbediening voor de Muvo2, maar 1 ding is me nog niet duidelijk:
Waar steek je het stekkertje van je kopetelefoon/dopjes in? steek je die weer in de afstandsbediening? :? Zo jah, dan zou dat redelijk K*T zijn aangezien je dan 3 meter kabel aan je Muvootje hebt hangen :X
Ik ben benieuwd hoe het werkt/klinkt. K ga m zeker kopen als ie hier beschikbaar is voor een wat redelijkere prijs als op de site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

En wat denken jullie van deze fm radio ik heb geen idee of zoiets goed werkt

http://www.it2move.com/MP3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik hoef niet perse FM radio, maar ik wil wel graag mijn muziek om de tijd skippen zonder dat ik die MuVo uit m'n binnenzak hoef te halen. Wellicht een knop een directory/folder te skippen zou ook wel handig zijn, zoals bij m'n oude MP3 speler.
Het skippen van een album gaat nu ongeveer zo: menu, menu, naar directory scrollen, menu en play. Geheel blind en met de voorwaarde dat de cursor al op Map(Hoofdmap) stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

HuggyB schreef op 20 februari 2004 @ 13:51:
Ik hoef niet perse FM radio, maar ik wil wel graag mijn muziek om de tijd skippen zonder dat ik die MuVo uit m'n binnenzak hoef te halen. Wellicht een knop een directory/folder te skippen zou ook wel handig zijn, zoals bij m'n oude MP3 speler.
Het skippen van een album gaat nu ongeveer zo: menu, menu, naar directory scrollen, menu en play. Geheel blind en met de voorwaarde dat de cursor al op Map(Hoofdmap) stond. :)
Volgens mij heb je wel skip opties ook skip folder

EDIT: nee je kan niet skippen
Play Mode: Repeat track, repeat all, track once, shuffle repeat, shuffle once, and normal

[ Voor 11% gewijzigd door Neo op 20-02-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nee precies. Is ook best wel lastig om op dit ding een shortcut daarvoor te verzinnen.

Misschien: Pause, Forward = Skip folder.
Maar dat kan leiden tot ongewenste effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

ik heb gisteren de Muvo 1.5GB gekocht en hij bevalt prima. Geluidskwaliteit is perfect (de orginele doppen zijn niet slecht, beter dan die van bv de Muvo NX) en er kunnen voor mij wel genoeg nummers op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn om te horen dat je er tevreden over bent - weer iemand geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Ik vind het na een week een goede speler, maar ik mis de DBBS van mijn oude MP3 speler. Ik vind m'n muziek met DBBS veel voller klinken, en dus mooier (meningen zijn erover verdeeld). Gekke is dat die oude speler 4x zo goedkoop was.

Denk je dat met firmware DBBS in zo'n MuVo te proppen is? En als ik nou heel hard bij Creative ga zeuren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Overigens kwam bovenstaand bericht van mij.... zal jvo eens uitleggen hoe je op kantoor moet uit loggen.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Nou ik heb de laatste dagen mijn nieuwe creative muvo2 geprobeerd en ik zal een paar dingen melden. Ten eerste vind ik het heel jammer dat het hoesje de knopjes bedekt dat maakt em eigenlijk minder bruikbaar, ook duurt het soms wel een paar seconden om te skippen. Maar verder is het een perfecte mp3 speler en de geluidskwaliteit is onverslaanbaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, jawel, ik heb hem ook binnen ondertussen. Eerste indruk is erg goed. Tasje is perfect en het feit dat de toetsen bedekt zijn hoeft m.i. niet echt een super nadeel te zijn (maak mappen of playlists en laat die handel gewoon draaien, enkel om hem af te zetten moet je hem er even uithalen). Heb overigens ook de FM-remote erbij. Moet eerst nog effe de firmware updaten, maar de site gaf juist wat problemen.

Geluidskwaliteit en schokbestendigheid zijn prima. Heb de doppen wel vervangen door mijn Koss The Plug (geliefd door de één, gehaat door de ander). Toetsen vallen me wel tegen, die zijn echt gewoon té klein en erg onhandig. Files overzetten is een makkie, denk dat zelfs mijn moeder het zou kunnen. Wel vervelend dat je telkens met die "remove hardware safely" toestand moet ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

zou je als je em een beetje uitgeprobeerd hebt meer over der fm remote kunnen vertelen, waar heb je em trouwens gekocht? bij creative?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedone2
  • Laatst online: 31-08 07:16
ik wist eigenlijk niet dat die fm/afstandbediening al beschikbaar was ?
waar heb je die gekocht en aan welke prijs ? (de vorige prijzen waren echt wel vreselijk duur :r )

Verwijderd

Heb de MuVo2 1,5gb nu twee dagen in bezit. Mijn eerste indruk over het apparaat is goed. Makkelijk te bedienen menu van de speler. De meegeleverde software is ook uiterst ideaal. Tevens zit het met de "schokbestendigheid" ook wel goed (moet veel gebeuren wil het apparaat schokken tijdens het afspelen). Alleen had het volume nog wel iets hoger in stelbaar mogen zijn.

Het is trouwens zeer aan te raden om de bijgeleverde oordopjes van creative te vervangen door een exemplaar van sennheiser (duidelijk kwaliteitsverschil).

Heb er een flink bedrag voor moeten neerleggen. Maar dit is het zeker waard geweest (tot zover ik het nu kan bekijken) :*) !

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 00:56:
Alleen had het volume nog wel iets hoger in stelbaar mogen zijn.
Moet je misschien even je firmware upgraden met de US-versie (http://www.nomadworld.com/downloads/firmware/). Op de Europese versie schijnt een volumebeperking ingebouwd te zitten. Ik heb met mijn Muvo2 4GB namelijk geen enkel probleem met het volume, op z'n hardst trekt een normaal mens echt niet ;)

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Morgen vertrek ik naar de US en na een weekje naar Canada om op wintersport te gaan. Nu viel me op dat de Muvo2 4GB in verhouding met hier in Europa erg goedkoop is daar. Waarschijnlijk haal ik er dus eentje daar, tenzij iemand een goede andere suggestie heeft wat ik zou moeten meebrengen ;).

Echter, wat ik me afvroeg is hoe het met de stekker zit. Ik zag al een aantal foto's van de adapter en het stekkersnoer en het leek een gewoon 'laptopsnoer' (tenzij daar een andere benaming voor bestaat ;)).

Ik neem dus aan dat ik een ander stekkersnoer krijg als ik de Muvo in de US haal en vraag me dus af of ik die stekker gewoon zou kunnen omwisselen met zo'n snoer dat ik hier toch al heb liggen of dat ik zo'n verloopstuk zou moeten kopen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Heeft iemand misschien ervaring met de MuVo2 512 MB X-Trainer? Aan te raden? Ik vond het wel goede specs voor zo'n schappelijk prijsje.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou een beetje mee te joggen of te snowboarden met zo'n MuVo, het lijkt me namelijk wel wat. Maar twijfel nog een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Jup, kan wel. Enkel met snowboarden moet je ff opletten omdat door de lage temperaturen de batterij veel minder lang meegaat...

Heb mijn miniHDD spelertje (Rio Nitrus) ook meegenomen op wintersport, het vallen enzo kan ie makkelijk hebben. Maar mn batterij ging nog maar 8u mee (normaal 14u, nog altijd meer als Ipod&familie, maar voor mij te weinig, minder als een volle dag op de piste (en ernaast natuurlijk))

[ Voor 54% gewijzigd door bbbrumbrum op 01-03-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnvnl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-04 19:06
Voor de frontpage heb ik net een nieuwsbericht gesubmit dat ik julie niet wil onthouden, zie: Dismantling MuVo.

In boven staand artikel wordt beschreven hoe je de 4Gb geheugen uit een Creative MuVo² MP3 speler (kosten vanaf € 309,00) kan gebruiken als 4 Gb Compact Flash geheugen, de kosten van een 2 Gb flashcard zijn al minimaal € 499,00. Dus ook hier lijkt een dubbel voordeel behaald te kunnen worden. 8)

Proberen op eigen risico!

of wisten jullie dit al?

[ Voor 8% gewijzigd door mrtnvnl op 02-03-2004 11:37 ]

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

mrtnvnl schreef op 02 maart 2004 @ 11:34:
Voor de frontpage heb ik net een nieuwsbericht gesubmit dat ik julie niet wil onthouden, zie: Dismantling MuVo.

In boven staand artikel wordt beschreven hoe je de 4Gb geheugen uit een Creative MuVo² MP3 speler (kosten vanaf € 309,00) kan gebruiken als 4 Gb Compact Flash geheugen, de kosten van een 2 Gb flashcard zijn al minimaal € 499,00. Dus ook hier lijkt een dubbel voordeel behaald te kunnen worden. 8)

Proberen op eigen risico!

of wisten jullie dit al?
Dat geldt ook voor alle spelers met microdrive, en dat wordt vaker gedaan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat deze hier nog niet in de winkel ligt:

http://www.nomadworld.com/products/muvo_tx/

Iets mindere geluidskwaliteit dan de muvo2: SNR >90dB ivp >98dB
maar wel veel kleiner, USB2 stick, flashgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:40:
Jammer dat deze hier nog niet in de winkel ligt:

http://www.nomadworld.com/products/muvo_tx/

Iets mindere geluidskwaliteit dan de muvo2: SNR >90dB ivp >98dB
maar wel veel kleiner, USB2 stick, flashgeheugen
Prijs en beschikbaarheid
De Creative MuVo TX 256MB is medio april in de winkel verkrijgbaar. De adviesprijs -inclusief BTW - bedraagt € 189.
De Creative MuVo TX 128MB is medio april in de winkel verkrijgbaar. De adviesprijs -inclusief BTW - bedraagt € 149.

bron: http://www.ptcc.nl/frame_bestanden/nieuws/mrt04/090304.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblower
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
MuVo2 4GB nu ruim een week in mijn bezit.
Ben dik tevreden. Hele week op 1e batterijlading in de trein afgespeeld (10 x 35 minuten) en nog niet leeg. Kan 'm evt. op het werk via USB bijladen; dus geen gesleep met adapter.
Hij is licht (100g); ik verneem 'm niet in het hoesje aan mijn riem (naast mijn Leatherman van 152g >:) ).
Voor de bediening moet ie uit de hoes. Speelt netjes verder vanaf het punt waar ie de vorige keer was uitgezet. Browsen op het schermpje gaat prima. Heb er met WinAmp een paar playlists op gezet; werkt ook goed.
Heb de Sennheisser MX400 erbij genomen, maar dat was achteraf niet echt nodig. De bijgeleverde doppen klinken mij evengoed in de oren. Bij de mx400 zit wel een handig roldoosje.
De neiging om een USB2.0 controllertje te kopen kan ik wel onderdrukken.
For the record: gisteren 7 albums erbij gezet: 75 files; 395 MB in 6,5 minuut. Voor mij snel zat. Ik gebruik 'm echt voor MP3 beluisteren. Hij staat inmiddels voor 3/4 vol en het zal even duren voordat ik die hele verzameling afgeluisterd heb en er flauw van ben. Voor de enkele keer dat ik 'm zal gebruiken voor datatransport neem ik de wachttijd (nou ja...) voor lief.

tuut tuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de MUVO TX te gaan kopen maar dan moet ik dus wel eerst mijn NX verkopen :( Iemand enig id wat die nog waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 09:09:
Ik ben van plan de MUVO TX te gaan kopen maar dan moet ik dus wel eerst mijn NX verkopen :( Iemand enig id wat die nog waard is?
75pleuro ofzo!? zet hem gewoon bij vraag & aanbod en marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze halen het toch niet in hun hoofd in Nederland alleen de 256 en 128 mb versies uit te brengen ipv de 512?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik zeer geïnteresseerd in dit model (4 GB) maar zit ik nog steeds met de schokbestendigheid. Ik heb nu al eerder gelezen dat hij goed bruikbaar is in de sneeuw, maar kan hij ook twee uur schokken aan tijdens het hardlopen?

Ik heb ook even gekeken naar het ontmantelen van dit ding als flash card, maar is het nu een flash card of een harde schijf?

Wat maakt dit ding trouwens in vergelijking met mp3-jukeboxen zo duur. Hij is nl. een stuk duurder met minder capaciteit dan zo'n hd-speler.

Graag uw reactie, want een mp3 speler met 'maar' 512 kb aan geheugen is naar mijn mening ook niet alles.

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:12:
Ze halen het toch niet in hun hoofd in Nederland alleen de 256 en 128 mb versies uit te brengen ipv de 512?
Nee waarschijnlijk komt in Nederland alleen de 128 mb versie uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscarvdb schreef op 26 februari 2004 @ 18:54:
Heeft iemand misschien ervaring met de MuVo2 512 MB X-Trainer? Aan te raden? Ik vond het wel goede specs voor zo'n schappelijk prijsje.
Sorry voor de wat late reactie maar ik had vandaag pas de centen bij elkaar om em aan te gaan schaffen ;).

Ik heb hem nu een paar uur in gebruik en tot nu toe zeer positief; robuust, goed uitgerust met dragers, oplader, etc. De pc-software heb ik niet bekeken, werkt gewoon als externe hd. Enkel de kwaliteit van de koptelefoontjes is niet echt super, maar ik was toch al van plan echt goede te gaan halen.

Als je dan weet dat je dit prachtige apparaat nu voor 189 euro al kunt krijgen _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:26:
[...]

Sorry voor de wat late reactie maar ik had vandaag pas de centen bij elkaar om em aan te gaan schaffen ;).

Ik heb hem nu een paar uur in gebruik en tot nu toe zeer positief; robuust, goed uitgerust met dragers, oplader, etc. De pc-software heb ik niet bekeken, werkt gewoon als externe hd. Enkel de kwaliteit van de koptelefoontjes is niet echt super, maar ik was toch al van plan echt goede te gaan halen.

Als je dan weet dat je dit prachtige apparaat nu voor 189 euro al kunt krijgen _/-\o_.
Vanaf de plaatjes lijkt het erop alsof hij nogal 'plastic' aanvoelt. Kan je wat meer over de feel zeggen?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscarvdb schreef op 29 maart 2004 @ 16:09:
[...]

Vanaf de plaatjes lijkt het erop alsof hij nogal 'plastic' aanvoelt. Kan je wat meer over de feel zeggen?
Hij voelt niet zozeer 'plastic' aan, het materiaal is een soort hard rubber. Zeer degelijk iig. Ook het gewicht is mijnsinziens precies goed, niet te zwaar zodat hij irritant wordt maar ook niet te licht zodat het als 'prul' aan zou voelen.
Aangezien ik em van plan ben te gebruiken tijdens het hardlopen e.d. zit ie zowat permanent in een plastic beschermhoesje. Deze houdt de voor- en de bovenkant open zodat hij eenvoudig te bedienen blijft.
Wel, qua looks / feel heeft creative hier precies de juiste keuzes gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:32:
[...]

Hij voelt niet zozeer 'plastic' aan, het materiaal is een soort hard rubber. Zeer degelijk iig. Ook het gewicht is mijnsinziens precies goed, niet te zwaar zodat hij irritant wordt maar ook niet te licht zodat het als 'prul' aan zou voelen.
Aangezien ik em van plan ben te gebruiken tijdens het hardlopen e.d. zit ie zowat permanent in een plastic beschermhoesje. Deze houdt de voor- en de bovenkant open zodat hij eenvoudig te bedienen blijft.
Wel, qua looks / feel heeft creative hier precies de juiste keuzes gemaakt.
Misschien kan je wat foto's maken 'in gebruik' (in hoesje e.d.) of naast andere voorwerpen, zodat ik kan zien hoe groot deze is.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

oscarvdb schreef op 29 maart 2004 @ 23:40:
[...]

Misschien kan je wat foto's maken 'in gebruik' (in hoesje e.d.) of naast andere voorwerpen, zodat ik kan zien hoe groot deze is.
je kunt ook ff naar de dixons rennen, daar staat ie als het goed is :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Flappiewappie schreef op 30 maart 2004 @ 12:26:
[...]

je kunt ook ff naar de dixons rennen, daar staat ie als het goed is :)
Kheb eigenlijk geen zin om 20 km naar de dichtsbijzijnde dixons te rennen ;)

Wat voor oordopjes heb de Muvo2-gebruikers eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door oscarvdb op 30-03-2004 12:44 ]

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:26:
[...]

Klein vraagje: Waar kun je um halen voor 189 euri's?
Ook in Nederland? MP3MAN had ze voor 169 euri's maar kheb mail gestuurd en waarschijnlijk konden hun um niet meer leveren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

OK, ik heb nu de Muvo2 1.5gb besteld bij mp3man met een set betere oordopjes, voor een totaalprijs van 260 euro. Ik houd jullie op de hoogte en zal als 'ie binnen is wat pics maken!

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op 30 maart 2004 @ 14:52:
[...]

Klein vraagje: Waar kun je um halen voor 189 euri's?
Ook in Nederland? MP3MAN had ze voor 169 euri's maar kheb mail gestuurd en waarschijnlijk konden hun um niet meer leveren :'(
Sorry voor de late reactie, was paar daagjes weg.
Ik heb em bij Paradigit op de kop weten te tikken, het was een aanbieding dus ik hoop voor je dat ze er nog een paar hebben liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of gaat heeft de Muvo2 1.5Gb niet zoveel power in huis om een beetje volume te produceren? Met de standaard oordopjes en met de sony g52 heb ik em op maximaal staan en dan is dat vergeleken mijn mijn minidisk een stuk zachter.
Verder is het een makkelijk apparaatje, drag en drop van directories en makkelijk mee te nemen. Heerlijk om niet meer 1:1 74 minuten minidiskjes over te hoeven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 10:28:
Ligt het aan mij of gaat heeft de Muvo2 1.5Gb niet zoveel power in huis om een beetje volume te produceren? Met de standaard oordopjes en met de sony g52 heb ik em op maximaal staan en dan is dat vergeleken mijn mijn minidisk een stuk zachter.
Verder is het een makkelijk apparaatje, drag en drop van directories en makkelijk mee te nemen. Heerlijk om niet meer 1:1 74 minuten minidiskjes over te hoeven nemen.
zet de amerikaanse firmware er even op, in de europese zit een volume "begrenzer".

ik zit ook nog steeds te twijfellen, tussen de MuVo 1,5 en de 4,0 of toch maar de ipod mini :?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 13 april 2004 @ 12:41:
[...]

zet de amerikaanse firmware er even op, in de europese zit een volume "begrenzer".

ik zit ook nog steeds te twijfellen, tussen de MuVo 1,5 en de 4,0 of toch maar de ipod mini :?
de muvo2 4 gb gaat langer mee met z'n batterijen, maar is duurder
de muvo2 ondersteunt drag&drop, directories en winamp playlists
de ipod speelt geen *.wma af dacht ik

Ik wilde een simpele vervanging voor mijn minidisk, 512mb vond ik net te weinig, dus heb ik de keuze voor de 1,5gb gemaakt. Naar verhouding is de 4gb misschien goedkoper, maar dan voor nog iets meer heb je 10gb, waar stopt het?
(bij 60gb voor de smartasses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net nieuwe firmware op mijn MuVo2 1,5 Gb gezet. Het volume is nu echt een stuk hoger in te stellen! :*)

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben serieus aan het overwegen om deze speler te kopen, alleen vraag ik me af hoe makkelijk je door je muziekcollectie kunt browsen/hoe dit werkt. Kunnen jullie dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Ik ben uiteindelijk toch maar voor de iPod 10GB gegaan bij een flinke prijsstunt. Jammer Creative :P

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag is al een eerder gesteld maar het er geen antwoord op kunnen vinden!

- Hoe moet je de albums, artiesten opzoeken! krijg je net als bij alle Hard Disk spelers een library, waarmee je de artiesten kunt opzoeken? -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

jos707 schreef op 24 september 2003 @ 10:07:
Heeft er iemand een plaatje met een Muvo-2 naast een Ipod2 ?
heb ik ook wel intresse in, iemand? :'(

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Ik heb vandaag mijn 4gb MuVo2 binnengekregen, en ik moet zeggen, het is een zwaar relaxt apparaatje..
Het transferren van muziek kun je gewoon zelf doen via Explorer en gaat ook erg snel (usb2). Als je albums gewoon in mappen hebt staan, kun je op de speler zelf ook mappen browsen, en dan een album afspelen, net zoiets als bij een mp3 cd speler denk ik (die heb ik nooit een gehad). Het werkt allemaal erg gemakkelijk en de speler reageerd erg vlot op je keuzes.
Verder klinkt hij ook goed. De oordopjes die erbij zitten zijn niet echt fijn naar mijn idee, dus ik blijf gewoon mijn Sony MDR-E838 dopjes gebruiken.

De speler zelf is mooi, licht en hij voelt degelijk aan. Een echte aanrader wat mij betreft. Ik had deze voor ong. 260 meuro incl. verzending bij partshop.nl..

Fotos: http://sartsj.zeepost.nl/muvo2/

[ Voor 3% gewijzigd door Sartsj op 01-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaSarge schreef op 01 mei 2004 @ 17:17:
Als je albums gewoon in mappen hebt staan, kun je op de speler zelf ook mappen browsen, en dan een album afspelen, net zoiets als bij een mp3 cd speler denk ik
Fotos: http://sartsj.zeepost.nl/muvo2/
Relaxte foto's zien er goed uit, was vooral benieuwd naar het schermpje dus dat werd me al een stuk duidelijker, zou je een soort gelijke foto willen maken van het play scherm maar dan van de library, hoe je de artiesten en albums moet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 20:35:
[...]

Relaxte foto's zien er goed uit, was vooral benieuwd naar het schermpje dus dat werd me al een stuk duidelijker, zou je een soort gelijke foto willen maken van het play scherm maar dan van de library, hoe je de artiesten en albums moet opzoeken.
Kijk nog maar eens, ik heb wat fotos voor je gemaakt :)
Hij browsed dus gewoon voor directories, dus als je de albums netjes in aparte mapjes hebt staan, zul je geen problemen ermee hebben :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sartsj op 02-05-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

hai ik zit ook te zoeken naar een goede mp3 speler. de bedoeling is dat het aparaat voornamelijk in de auto wordt gebruikt via de in-put van de radio. maar ik las op de creative site dat er een adapter bij zit maar ik wil graag dat hij ook in de auto opgeladen wordt. bijv via de sigaretten aansteker kan dat? ik las dat hij op geladen kan worden door usb dat is iets van 1.5 volt? dan moet er eerst een omvormen tussen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Laatst online: 20-09 07:40
iemand ervaring met die muvo slim 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:21

PnD

like in Pinda ^_^

pff ik zie dat de creative muvo2 1,5gb nog "maar" 200 euro is.
aangezien ik alle andere vergelijkbare spelers niks vind:

-apple mini
-iriver igp300 ofzo
-rio zwarte glanzende lelijke ding

Volgens mij zijn dit alle kleine +1gb dingen die rond de onder de 300 euro kosten ofzo?
of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een Muvo NX/TX en weet uit ervaring of deze goed met oplaadbare AAA batterijen werkt? Oplaadbare NiMH batterijen schijnen een iets lager voltage te hebben dan gewone.

PS. Iemand al info over wanneer de 512 MB versie van de TX vergrijkbaar is? Ik zie 'm zelfs niet in Amerikaanse webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

zoeperman schreef op 10 mei 2004 @ 16:05:
iemand ervaring met die muvo slim 2 ?
Er is inderdaad maar erg weinig over dat dingetje te vinden, ik heb wel een reviewtje gevonden op cnet (clicky), maar die vond ik weinig verhelderend eigenlijk.

Ik heb hem overigens besteld, mschien dat ik vanmiddag/vanavond een reviewtje schrijf, als ik hem tenminste nog op mag halen vandaag.

Wat ik me verder nog afvraag is waar je die extra accu's zou moeten kopen: op de online store van Creative staan ze in ieder geval niet, maar ik zal het vanmiddag even bij de winkel vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tarin op 17-05-2004 14:13 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Muvo 2 4 GB is nu 250 euri bij www.informatique.nl Daar zijn de MP3 weken bezig. Je krijgt er ook nog 1 of ander pakket bij. Kweenie of ze verzendkosten rekenen maar je kan ook afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03
Kan je met de Muvo2 ook playlists afspelen en/of maken?
Kon het niet vinden op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Phreak schreef op 18 mei 2004 @ 15:21:
Met de Slim in ieder geval wel, met het bijgeleverde programmaatje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Phreak schreef op 18 mei 2004 @ 15:21:
Je kunt ze in ieder geval afspelen, ook gewoon Winamp playlists, met de speler zelf kun je geen playlists maken, en of het met de bijgeleverde software kan weet ik niet want die gebruik ik nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
iemand ervaring met de muvo2 4Gb icm sporten? ik wil hem ook gaan gebruiken als ik ga hardlopen, alleen heb ik het idee dat de microdrive daar niet echt voor gemaakt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in bezit van de remote+FM?

Ben benieuwd naar de ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Laatst online: 13:19

luke_otto

pang pang luckyluke

die remote waar jij het over hebt, waar zijn die te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=394

€59.90

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep de 4gig MuVo II ook maar besteld bij informatique. Helaas is die niet meer op voorraard maarjah komt hopelijk weer snel. Welke kleur krijg je nou eigenlijk? Want ik zie soort van silvere en zwarte.. Plaatje bij informatique is zwart, vind ik ook eigenlijk het mooist, maarjah we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
zwart/zilver is hij ja, de 1.5gb muvo2 is blauw/zilver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
er is net een IA gestart op laupro, daar hebben ze ook de muvo's te koop, duurt even voordat je hem hebt maar ik zit er sterk aan te denken de 1.5GB aan te schaffen voor €176, volgens mij niet duur voor dat apparaat. De ipodmini heb ik ook over nagedacht maar is toch weer €100 duurder en ik vind 1.5GB ook genoeg

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een Muvo2 voor 250 wilt kan ook naar de dichtsbijzijnde BCC gaan & hem daar voor die prijs kopen. Ze gaan mee met de laagste prijs, je hoeft alleen aan te tonen dat een andere winkel (geen internetshop, dus een echte zaak waar je binnenkunt wandelen) met de zelfde voorwaarden ook een Muvo2 verkoopt. BCC heeft hem eigenlijk voor 299 staan, ik kon deze voor 249 meekrijgen maar heb uiteindelijk voor een Ipod van 15 gig gekozen (100 Euro duurder, bijna 4 keer meer opslag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

argro schreef op 24 mei 2004 @ 20:53:
er is net een IA gestart op laupro, daar hebben ze ook de muvo's te koop, duurt even voordat je hem hebt maar ik zit er sterk aan te denken de 1.5GB aan te schaffen voor €176, volgens mij niet duur voor dat apparaat. De ipodmini heb ik ook over nagedacht maar is toch weer €100 duurder en ik vind 1.5GB ook genoeg
Vergeet niet dat de prijs bij die zaak excl. btw is ;)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Famoso schreef op 25 mei 2004 @ 16:33:
[...]

Vergeet niet dat de prijs bij die zaak excl. btw is ;)
de prijs bij de IA is incl btw dus dat is geen probleem.

edit: ik zie net dat de prijs flink omhoog is gegaan, ze hadden de BTW dus wel over het hoofd gezien.

[ Voor 20% gewijzigd door argro op 25-05-2004 20:20 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:37:
Wie heeft er een Muvo NX/TX en weet uit ervaring of deze goed met oplaadbare AAA batterijen werkt? Oplaadbare NiMH batterijen schijnen een iets lager voltage te hebben dan gewone.

PS. Iemand al info over wanneer de 512 MB versie van de TX vergrijkbaar is? Ik zie 'm zelfs niet in Amerikaanse webshops.
Zelfs bij mp3cdspeler moeten ze hem hebben.

Kieskeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeey ik heb nu ook de MuVo II 4gigjuhs bevalt me to nu toe toppie. Alleen die playlist pakt die bij mij niet? Waar moet je die neerzetten? Ik maak ze gewoon met winamp en als ze op als .m3u maar hij ziet ze niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Heeft iemand trouwens ervaring wat betreft het batterij gebruik als je alleen maar wma's afspeelt? (muvo2 4 gig) Gaat de batterij dan echt stukken minder lang mee of scheelt het maar een uurtje oid?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Heeft er iemand al zo'n remote controller gekocht icm Muvo² 4GB? De originele van Creative of iets anders?

Ik heb de Muvo² 4GB vanmiddag op informatique.nl besteld.. levertijd is 1 week.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 03:11
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 18:41:
Yeey ik heb nu ook de MuVo II 4gigjuhs bevalt me to nu toe toppie. Alleen die playlist pakt die bij mij niet? Waar moet je die neerzetten? Ik maak ze gewoon met winamp en als ze op als .m3u maar hij ziet ze niet eens?
Hoe staan de files in de m3u; met het complete path of alleen de filename?
Het is namelijk van belang dat de mp3's met alleen de filename in dezelfde map als de m3u staan anders kan de muvo ze niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaccoswinkels schreef op 31 mei 2004 @ 01:14:
Heeft er iemand al zo'n remote controller gekocht icm Muvo² 4GB? De originele van Creative of iets anders?

Ik heb de Muvo² 4GB vanmiddag op informatique.nl besteld.. levertijd is 1 week.. :(
Daar had ik hem ook eerst besteld maar die 1 week staat er al stuk langer als 1 week en ik had ook gemaild en ze wisten de exacte leverdatum nog niet dus ik hem gecancelled daar en bij mp3cdspeler besteld, was wel wat duurder maarjah ut moet maar :P
Erikbobo schreef op 31 mei 2004 @ 09:16:
[...]

Hoe staan de files in de m3u; met het complete path of alleen de filename?
Het is namelijk van belang dat de mp3's met alleen de filename in dezelfde map als de m3u staan anders kan de muvo ze niet vinden :)
Ja is me al gelukt met dat bijgeleverde prog. Opzich wel handig dan kan je ze later ook makkelijk veranderen. Werkt toppie!

Heeft trouwens iemand intresse in inkoopactie van die wired remote dinge? Ik wil er ook wel 1tje :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 12:13:
[...]

Daar had ik hem ook eerst besteld maar die 1 week staat er al stuk langer als 1 week en ik had ook gemaild en ze wisten de exacte leverdatum nog niet dus ik hem gecancelled daar en bij mp3cdspeler besteld, was wel wat duurder maarjah ut moet maar :P
Ik heb net Informatique gebeld en verwachte lever datum is 4 juni. Ik heb 'm afgelopen zondag besteld en als alles meezit heb ik 'm zaterdag.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 12:13:
Heeft trouwens iemand intresse in inkoopactie van die wired remote dinge? Ik wil er ook wel 1tje :>
Ik wil er ook wel één, maar denk dat 'n inkoopactie weinig zin heeft daar de verzendkosten al bij de prijsbegrepen zijn.. Ik denk toch dat ik er eentje koop. Heeft iemand er al eentje? Ervaringen? :*)

[ Voor 29% gewijzigd door JBS op 01-06-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil ook wel weten hoe die remote bevalt. Maar ik denk niet dat ik em koop veel te duur duur (59 euro!! op creative site!!!!!! echt debiel!) en radio luister ik toch bijna nooit...

Hier nog even mijn review van de MuVo2

Ik heb de 1,5 GB MuVo2 (jaja, ik had voor de 4GB versie moeten gaan maar ik had een van de eerste)
En ik kan zeggen: GEWELDIG ding!

Voordelen:
- snel data uploaden (USB2.0)
- geen software nodig (XP detecteerd het als externe hardschijf)
- filmware is up te graden (DOEN wordt de speler sneller van en de menuindeling verbeterd)
- scherm is goed leesbaar ook in het donker
- ID3 tags (title, artist en album scrollt voorbij)
- 3mu playlist ondersteuning (dus winamp playlist werken gewoon)
- zeer compact, ik vind em wel mooi en voelt prima stevig aan (ja het is plastic maar toch prima hoor)
- niet duur voor 4 GB (KUT! ik heb de 1,5GB voor 10 euro minder!! maarja, ik heb em al een maand of 4.....)
- verwisselbare accu
- redelijke koptelefoon bijgeleverd (geen zennheizer 400 ofzo maar best ok)
- stevig (heb al een paar keer laten vallen: niets aan de hand ook geen krassen dat is een voordeel van plastic)
- kan ook als mobiele hardeschijf dienen
- prima tasje bijgeleverd

Nadelen:
- minder mooi dan sommige concurenten
- klein scherm
- geen cradle
- geen radio (is wel een optie maar duur 35e ofzo voor oordopjes met radio in het snoer)
- kleine knopjes niet handig voor mensen met grote vingers
- geen OGG Fobis (kan wel komen met nieuwe filmware, maar dat is nog niet duidelijk)

Als je op zoek bent naar een goede, kleine mp3speler voor een prima prijs en je niet teveel voor de "looks" gaat is dit een zeer goede optie.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik had hem bij mp3cdspeler gekocht en ik kreeg hem zonder beschermhoesjes en korte usb kabel.. is da niet goed? Heb ze al gemaild en zou uitgezocht worden..

Ik heb btw ook de remote besteld. Me pa wou toevallig binnekort opnames maken en mocht hem dus op zijn kosten bestellen. Dan hoop ik wel dat die voor volgende zondag er is want dan heb die um al nodig :p
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste