"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
CounterStrike heeft er heel wat meer moeite mee. CS start op en hangt nu bij "Validating ingame resources"
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Dat had ik dus ook maar dan 8 min en 18sec left en ik maar denken whoopie bijna klaar maar dat bleeft dus zo 3 kwartier staanAlpha-xp schreef op 12 September 2003 @ 17:36:
24min and 42sec left...dat stond er 1 uur geleden ook
Moest dus Steam opnieuw starten en kon weer veder met downloaden.
Alleen blijft hij bij mij ook soms op validating game resources hangen. Ook erg jammer dat ze de bots eruit hebben gesloopt
tvw
er hebben nooit bots in CS gezeten..ShotGun schreef op 12 September 2003 @ 17:51:
Woei net mijn eerste potje steam cs erop zitten.
Alleen blijft hij bij mij ook soms op validating game resources hangen. Ook erg jammer dat ze de bots eruit hebben gesloopt.
misschien komt er wel weer iemand die podbot ofzo voor 1.6 maakt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
In de seam beta kon ik anders altijd tegen bots spelen hoorBasieP schreef op 12 September 2003 @ 17:52:
[...]
er hebben nooit bots in CS gezeten..
misschien komt er wel weer iemand die podbot ofzo voor 1.6 maakt
tvw
das de nieuwe console, je moet eerst esc drukken om er dingen mee te kunnen doenVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:57:
bij mij is hij geinstalled alles werkt flex (steam heb wel me rates gereset)
maar me console werkt neitals ik hem naar benede haal en dan typ dan gaat hij weer weg
maarja ik heb iig geen steam probs
Verwijderd
CS fun is over, bedankt Valve
Verwijderd
af en toe zie ik netwerk verkeer iets doen (te veel om niks te zijn, en te weinig om een download te zijn) maar me task manager zegt dat steam.exe hangt (reageerd niet)
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
http://www.petitiononline.com/nosteam/petition.html
Ja doe maar.

[ Voor 94% gewijzigd door NvE op 12-09-2003 18:32 ]
Ja doe maar.
hoe kom ik (met v2.0) online? (hij blijft hangen op "updating steam")
[ Voor 39% gewijzigd door MicroWhale op 12-09-2003 18:35 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
gebeurt niks.
Ik denk dat ik het vandaag opgeef, morgen weer een dag.
Als jullie het nou allemaal opgeven dan kan ik gewoon dl.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
in Quakenet @steam-help.nl of #counter-strike.nl pm een op voor hulp (mij bv)
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 18:47 ]
useless die zooi

Jammer ei'k
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Intentionally left blank.
[ Voor 25% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 19:01 ]
mijne ook, maar heb nog niks gedownload.. die 900 mb is alleen van custom maps van me CS 1.5
jeez.. steam suckt echt wel.. alleen al de distributie.. als ze er een normale install van hadden gemaakt dan had iedereen hem nu al
Verwijderd
Verder is mn install nog bezig. loopt wel lekker tot nu toe
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Maar ik stop nu met downloaden ervan, als het dan zo moeilijk wordt gemaakt om het spel te spelen, dan maar lekker niet.
ok waar IK me druk over maak:Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:08:
ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is toch logisch dat het nu traag gaat, er zijn weet ik veel hoeveel mensen aan het downloaden en dat vergt heeeel veel bandbreedte... verder lijkt steam me handig doordat het zich elke keer weer vanzelf update
't feit dat ze niet alleen een leuk anti cheat en distributie systeem bedacht hebben voor valve games, maar dat ze zorgen dat je het ALLEEN op die manier kan doen
dit betekent dus dat als er van whatever valve game/mod een update komt dat alle gebruikers al hun troep via hun server moeten gaan downloaden..
dan wordt het natuurlijk baggertraag..
wanneer ze de mogenlijkheid ingebouwd hadden om ook gewoon een setup.exe voor steam en een setup.exe voor CS 1.5 hadden gebouwd dan kon die door oneindig veel mensen gemirrored worden, zodat de distributie veeeel soepeler verloopt.
natuurlijk moeten de mensen dan nog wel eerst registreren op steam, en de critieke bestanden downloaden voor het spelen (ivm cheaten), maar dit kost allemaal VEEL minder bandbreedte
verder vind ik het allemaal nogal lomp. alles zit bij elkaar in, en het is lastig om dingen net iets anders te doen dan standaard
Nou jah kijk strax nog wel een keer... ff benee half updaten dan post ik wel ff of ik het goed gelezen heb... zo ja.. screenie

The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
BasieP, je heb opzich wel gelijk, ze hadden eigenlijk een optie moeten inbouwen met een lijst opdate servers ofzo (soort van officele mirrors voor updates)
zag'k op counter-strike.nl , dus lannen kan binnen kort wel zoner internet connectieSTEAM does not yet not work on LAN games without internet access, support is being worked on though.
Verwijderd
daarom heb ik dus liev een kopietje van me hal-life + cstrike dir gemaakt voordat ik steam installeerdeVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:25:
ReCreator, er staat dat je elke maand gratis heb ofzo en niet dat je 1 maand gratis heb (lees: Monthly == maandelijks)
BasieP, je heb opzich wel gelijk, ze hadden eigenlijk een optie moeten inbouwen met een lijst opdate servers ofzo (soort van officele mirrors voor updates)
[...]
zag'k op counter-strike.nl , dus lannen kan binnen kort wel zoner internet connectie
misschien dat dat wat minder netjes gaat, als je je hl niet goed geinstalled meer hebt (reg key van hd path er niet meer) maar daar is hij een tijdje mee bezig
volgens mij moet je gewoon geduldig zijn, dan gaat het allemaal wel goed =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
ik hou het er nog ff op, kan'k nog ff 1.5 spelen zolan won der nog is
Meer mirrors!!!!
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Echt, ik voel me zwaar genaaid door die hoeren daar bij Valve, comercielle idiooten.
Verwijderd
Argumenten kunnen ook hier geen kwaad. Dingen updaten via Steam is toch hetzelfde als een normale patch? Je bent toch online, dus waarom dan geen update downloaden?Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:49:
Godverdomme, ja sorry, maar ik heb ISDN, hoe moet ik nou aan cs komen, heb die petitie al getekent voor anti dingetjes
Echt, ik voel me zwaar genaaid door die hoeren daar bij Valve, comercielle idiooten.
Misschien dat het de eerste keer iets langer duurt, maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?
Steam wordt door zoveel mensen gedownload dat die servers het er zo druk mee hebben dat het nogal traag allemaal gaat. Om daar nou die petitie voor te tekenen.....alsof valve alles opeens terug gaat draaien omdat een paar duizend mensen die petitie tekenen. Blah
Heb nou gewoon effe geduld en denk na voordat je blaat

Verwijderd
hehe dat zei ik zotrax ook alspokje schreef op 12 september 2003 @ 20:14:
Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken.
Steam wordt door zoveel mensen gedownload dat die servers het er zo druk mee hebben dat het nogal traag allemaal gaat. Om daar nou die petitie voor te tekenen.....alsof valve alles opeens terug gaat draaien omdat een paar duizend mensen die petitie tekenen. Blah
Heb nou gewoon effe geduld en denk na voordat je blaat
tis niet eens dat het sloom gaat, maar dat het gare progje gewoon freezed als je een mod wil downloaden/installen.
Verwijderd
Jonge, ga ergens anders interessant doen, "maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?"Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:54:
[...]
Argumenten kunnen ook hier geen kwaad. Dingen updaten via Steam is toch hetzelfde als een normale patch? Je bent toch online, dus waarom dan geen update downloaden?
Misschien dat het de eerste keer iets langer duurt, maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?
Waarom moet dat dan in 1 keer weer met steam? Normaal downen we toch ook gewoon een patch?
Verwijderd
900mb met isdn is nie zo fijn hoor.. dus dat lijkt me erg logisch zo'n reactie van melkboerVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:54:
[...]
Argumenten kunnen ook hier geen kwaad. Dingen updaten via Steam is toch hetzelfde als een normale patch? Je bent toch online, dus waarom dan geen update downloaden?
een gewone CS update 100mb ofzo, dat kan hij snel ff bij iemand op cd laten zetten,
ja idd, normaal downloaden we ene patchVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:23:
[...]
Jonge, ga ergens anders interessant doen, "maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?"
Waarom moet dat dan in 1 keer weer met steam? Normaal downen we toch ook gewoon een patch?
dat betekent 1x 1 bestand downloaden, vervolgens kan je deze op CD zetten en weet ik wat, en op een stand alone PC installeren.
bovendien kan iedereen mirrors maken, als het even sloom gaat.
maar dit is allemaal vet server controlled, 't lijkt wel monarchie
het is ook geen 900 mb, meer iets in de richting van 100Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:28:
[...]
900mb met isdn is nie zo fijn hoor.. dus dat lijkt me erg logisch zo'n reactie van melkboer
een gewone CS update 100mb ofzo, dat kan hij snel ff bij iemand op cd laten zetten,
Nou ik laat hem gewoon lekker een nachtje draaien hopen dat ik s'ochtends wakker wordt met counter-strike
Ik heb trouwens aan gevinkt "launch when ready" hoor ik dan vanzelf de ak's en m4's schieten in de nacht
Verwijderd
Verwijderd
Als je CS wil gaan downen blijft de hele steam api hangen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:14 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Trancentral op 12-09-2003 21:27 ]
Ik zou het cool vinden als mensen wat meer ontopic over Steam discussieren waar dit topic voor bedoelt is (staan niets voor niets in Spielerij - Games & Discussies)
In princiepe suckt Steam niet.
Ga de voor en nadelen langs en je houdt veel meer voordelen dan nadelen over.
Alleen de uitvoering van Steam suckt, omdat het zo druk was. Ik heb de afgelopen minimaal elke dag wel een keertje via Steam een game gespeelt. Het was even een game selecteren, server uitzoeken en spelen. Sneller nog dan met het oude systeem.
Door alle drukte is Steam nu zwaar traag en wekt het irritaties op. Maar toch zie ik vele kortzichtige reply's van Steam suckt enzo! Steam wegdoen is geen oplossing. Steam langer in beta of WON langer laten draaien is een betere oplossing om beter te spreiden misschien. Na verloop van tijd zullen er wel meer content servers bijkomen en zal de load wat meer verdeelt worden. Nu is Steam, de final, nieuw en wil iedereen het even proberen, logisch...
Maar terug over de gang van het draadje. Meningen delen mag natuurlijk wel, maar geef je reply wat meer mee dan alle standaard reply's die er nu wel tientallen keren zijn langsgekomen. Dat het druk is, het frustrerend kan zijn, je soms een vreemde wachttijd heb, steam vast kan lopen en alle andere problemen hebt ok.. het is nu eenmaal een stroeve opstartperiode. Dat weten we nu wel.
Drukte misschien? Ach, volgende week beter. En Steam? Tis wennen maar ik zie er idd de voordelen van in.
.
Als dit niet kan mogen ze wat mij betreft CS 1.6 EN Steam in hun r**t steken. Ik ben benieuwd.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik install Steam, run Steam, create acct, log in met email en wachtwoord. Klik op OK en vervolgens verdwijnt het inlogscherm en er gebeurd werkelijk NIETS meer... Ook staat er geen icoontje van Steam in mijn systray..Ik zie dat Steam nog wel actief is middels CTRL/ALT/DEL, maar het doet geen klote...... ???
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 22:09 ]

En verder kom ik dus niet.... En tijdens het schrijven van dit stukje het volgende:

Zo gaat het al de hele dag...
[ Voor 5% gewijzigd door Eijkb op 12-09-2003 22:09 ]
.
Het is gewoon uber druk w8 ff tot 2 uur sochtend of w8 ff een weekje en je kan normaal downen. en dus instaleren.

Verwijderd
Tja. Ik kijk het nog effe aan en hoop dat CS1.5 het nog gewoon doet via gamespy of ASE... Ik heb de oude bestanden laten staan, dusse.
.
Steam support gewoon resuming hoorArfman schreef op 12 September 2003 @ 21:58:
Steam ondersteunt geen resuming kwam ik achter tijdens de platform update.
Als dit niet kan mogen ze wat mij betreft CS 1.6 EN Steam in hun r**t steken. Ik ben benieuwd.
Die zal het niet meer doen. Want WONid staat los van Gamespy 3d of ASE. Bij het starten van Half-Life of een mod checkt hij het WONid. Aangezien binnenkort deze server uit de lucht gaat is het nodig om Steam te gebruiken.Eijkb schreef op 12 september 2003 @ 22:21:
Tja. Ik kijk het nog effe aan en hoop dat CS1.5 het nog gewoon doet via gamespy of ASE... Ik heb de oude bestanden laten staan, dusse.
[ Voor 37% gewijzigd door DutchCommando op 12-09-2003 22:26 ]
reboot je pc dan maar ff en als je het vanavond erop wil hebben zul je toch echt weer verder moeten gaan waar je gebleven was en ja steam supports resuming.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 22:18:
Maar het is toch raar dat ik niet eens (zoals op de site gezegd word) een icon in mijn systray heb?! Ik w8 al een uur en hij doet nog steeds geen klote... Hebben meer mensen dit?! En welke map moet ik bekijken om te herkennen of Steam daadwerkelijk downed?! Ik kan nl niet eens aangeven welke games ik wil updaten...
sorry, maar das toch echt niet waar. steam liep vast halverwege het installen van half-life en na afgesloten te hebben via taakbeheer moest ie weer vrolijk overnieuw beginnenDutchCommando schreef op 12 September 2003 @ 22:25:
[...]
Steam support gewoon resuming hoor. Misschien niet bij het updaten van steam zelf maar wel bij het downloaden/updaten van de games.

Betekent dat je nog niet alle updates binnen hebt voor die mod. Kijk in je 'Monitor' tot ie klaar is met updaten (dat duurt nu erg lang doordat alle content servers overbelast zijn).b3ta schreef op 12 September 2003 @ 22:51:
validating game resources wat is daar de oplossing voor want bij mij blijft hij daar steeds op hangen
Btw, Steam support WEL resume, dus crashen moet niet uitmaken.
btw update news geeft een dikke 404 error (wat slordig van valve
[ Voor 114% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:06 ]
Wanneer hij NIET meer update in 'monitor'. Omdat die content servers overbelast zijn kan hij echter moeilijk updates downloaden, en daarom staat het niet altijd bij Monitor. Als je properties van een game bekijkt staat er vaak "Ready to play", maar dat klopt volgens mij niet.b3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:04:
Wanneer weet ik dan of ie klaar is om gespeeld te worden want ik kan wel gewoon cs starten
btw update news geeft een dikke 404 error (wat slordig van valve)
En die update news error komt doordat die html pagina van steampowered.com wordt geladen en die ligt nu zo goed als plat.
[ Voor 25% gewijzigd door RouT op 12-09-2003 23:10 ]
stel.... ik laat hem de hele nacht aan staan
[ Voor 39% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:10 ]
Steam zal wel geen proxies ondersteunen, anders kon ik deze onzin op m'n werk doen en op CD fikken (zoals ik tot nu toe altijd deed met grote dingen zoals patches).Volgende probleem. Ik heb Steam gedowned, geinstalleerd, account aangemaakt (paar uur over gedaan). Dan wil ik CS spelen, zegt-ie dat CS 350 MB op de disk inbeslag zal nemen en dat die dat allemaal gaat downloaden. Dat wil ik niet (ISDN). Kan ik dit ergens anders downloaden en dan bij mij op de PC pleuren ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat de WON servers eruit gaan wist ik al, maar ze zullen zeker wel wachten tot alle stofwolken zijn opgeklaard??
.
ben nu al een uur bezig met 1 test server te updaten naar steam. steeds "Connection Reset"
kan nog leuk worden zondag als we alle servers naar het steam platform gaan overschakelen
Ik voel met je meeCU2morO schreef op 12 september 2003 @ 23:19:
en wat dacht je van het handige dedicated server systeem dat nu ook via steam loopt. voor mensen zoals wij die een gameserver hosting bedrijf hebben en meer dan 20 servers hebben draaien is dat toch erg vervelend
ben nu al een uur bezig met 1 test server te updaten naar steam. steeds "Connection Reset"
kan nog leuk worden zondag als we alle servers naar het steam platform gaan overschakelen

Intentionally left blank.
superB
Verwijderd
En als dat nu ook eens werkteb3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:11:
Ps: het is slim om de optie "keep this game always up to date" aan te vinken
maak een executable file aan, en gooi deze in dezelfde dir als ./hlds_run en ./steam
gooi hierin de lijnen code:
1
2
3
4
5
| while true do ./steam -update cstrike /gameroot/111/81 <user> <pass> Y sleep 1 done |
en na iedere connection reset (quit dus eigenlijk) start alles weer na 1 sec
weet jij mischien wat 'No installation record found at /gameroot/111/81' betekend? ik krijg dit altijd, terwijl hij wel aan het downloaden is in de goede dir (sommige files laat ie intact, sommige maakt ie en sommige past ie aan)
Daar zat ik eerst dus ook mee, want hij doet echt niets meer dan.. Maar hij doet dus blijkbaar stiekum toch iets.. Ik heb het gewoon aan gezet en ging ff wat eten enzow.. En ongeveer na 10minuten, zat ik in CSb3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:28:
Bof kont! Hoe lang duurde die update nog die ervoor zorgt dat hij niet meer hangt bij validating resources? als je 1.6 al binnen hebt...
superB
Progress bij hl staat nu "ready to play"
Bij cs staat nog steeds launching
[ Voor 32% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:47 ]
Dit topic is gesloten.