Steam + CS1.6 gold today

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 14:02
Reboot ! :)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Half-Life DM doet het nu iig, net ff een paar potjes gedaan.
CounterStrike heeft er heel wat meer moeite mee. CS start op en hangt nu bij "Validating ingame resources" :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 12 September 2003 @ 17:36:
24min and 42sec left...dat stond er 1 uur geleden ook :S
Dat had ik dus ook maar dan 8 min en 18sec left en ik maar denken whoopie bijna klaar maar dat bleeft dus zo 3 kwartier staan :(.
Moest dus Steam opnieuw starten en kon weer veder met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:11
Woei net mijn eerste potje steam cs erop zitten _/-\o_.

Alleen blijft hij bij mij ook soms op validating game resources hangen. Ook erg jammer dat ze de bots eruit hebben gesloopt ;(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ShotGun schreef op 12 September 2003 @ 17:51:
Woei net mijn eerste potje steam cs erop zitten _/-\o_.

Alleen blijft hij bij mij ook soms op validating game resources hangen. Ook erg jammer dat ze de bots eruit hebben gesloopt ;(.
er hebben nooit bots in CS gezeten.. :)

misschien komt er wel weer iemand die podbot ofzo voor 1.6 maakt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben er wel ingezeten, er was laatst nog een update dat ze eindelijk pistolen zouden kopen. Maar uiteindelijk zijn ze toch weer weggehaald... raar, eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 11:11
BasieP schreef op 12 September 2003 @ 17:52:
[...]

er hebben nooit bots in CS gezeten.. :)

misschien komt er wel weer iemand die podbot ofzo voor 1.6 maakt
In de seam beta kon ik anders altijd tegen bots spelen hoor :?. En daar had je dan ook geen waypoints voor nodig want ze gingen de map zelf analyzen. Het is erg leuk om met 31 bots in een map als he_pool_night te spelen :+.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:57:
bij mij is hij geinstalled alles werkt flex (steam heb wel me rates gereset)

maar me console werkt neit :| als ik hem naar benede haal en dan typ dan gaat hij weer weg :| maarja ik heb iig geen steam probs
das de nieuwe console, je moet eerst esc drukken om er dingen mee te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

ik heb nu als ik op counter-strike druk zegt ie "Prepairing to play counterstrike" op me monitor download ie gewoon maar waar w8 ik nou op ?? want de folder van steam blijft op 876mb staan (wordt niet groter)... Ik wil csen damnit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist wel dat steam een kloten service zou worden. kan ook niet werken.
CS fun is over, bedankt Valve :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekent dat de update van 1.5 naar 1.6 gedownload wordt. Je kunt nu niets anders doen dan wachten, succes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

euhmm ik zie geen balkje van 233minutes left :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ok, ik dus steam geinstalled, klik op games, en dan hangen bijde schermpjes (wit zonder text)
af en toe zie ik netwerk verkeer iets doen (te veel om niks te zijn, en te weinig om een download te zijn) maar me task manager zegt dat steam.exe hangt (reageerd niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
JA Druk is het he ! :)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

dubbel :X

[ Voor 94% gewijzigd door NvE op 12-09-2003 18:32 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.altepping/kansloos.jpg

daar blijft ie hangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

waar is de steam website? (www.steampowered.com is down)
hoe kom ik (met v2.0) online? (hij blijft hangen op "updating steam")

[ Voor 39% gewijzigd door MicroWhale op 12-09-2003 18:35 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat doet tie bij mij ook.
gebeurt niks.
Ik denk dat ik het vandaag opgeef, morgen weer een dag.
Als jullie het nou allemaal opgeven dan kan ik gewoon dl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook, kheb uiteindelijk maar gewoon afgesloten... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

wat een kutpakket ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You got that right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

ik kom naar niet verder dan Validating game recourses ofzo :/

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:05

ThaHandy

Discovery Channel

omg... idd ... precies etzelfde geouwehoer met steam 1.6beta en et begin... een HELL.. nu weer? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me steam map is inmiddels geroeid tot 461 mb in 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das juist goed teken :P

in Quakenet @steam-help.nl of #counter-strike.nl pm een op voor hulp (mij bv)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wel brak geprogged, maar ik doe het niet na moet je maar denken....

useless die zooi :/

Jammer ei'k ;(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 400 mb dus >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join #anti-steam.nl :P Ben benieuwd of er gereageeerd zal worden op de community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

(jarig!)
Sorry dat ik ff binnenval in dit topic, maar ik lees net bij verschillende mensen dat je CS 1.6 alleen via Steam kan spelen, dus moet je ook servers inloggen via Steam hoe gaat dat dan in ze werking. Hoef je CS dan nie meer via Half-Life op te starten :?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

Intentionally left blank.

Zucht... Het is gewoon niet meer normaal, hele dag lopen updaten, zo'n +/- 8 uur lang... Nog niet klaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

#anti-steam @ quakenet :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

lol mijn mapje is al 900mb :P

[ Voor 25% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang ben je al bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
b3ta schreef op 12 September 2003 @ 19:01:
lol mijn mapje is al 900mb :P
mijne ook, maar heb nog niks gedownload.. die 900 mb is alleen van custom maps van me CS 1.5

jeez.. steam suckt echt wel.. alleen al de distributie.. als ze er een normale install van hadden gemaakt dan had iedereen hem nu al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is toch logisch dat het nu traag gaat, er zijn weet ik veel hoeveel mensen aan het downloaden en dat vergt heeeel veel bandbreedte... verder lijkt steam me handig doordat het zich elke keer weer vanzelf update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Moet je nu ook gaan betalen om te mogen gamen of zie ik dit verkeerd? first month free stond er... sick basterds. Als dat zo is ga ik wel over op 1.5 weer...
Verder is mn install nog bezig. loopt wel lekker tot nu toe

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
nee 't blijft gratis dacht ik, en wat je gezien hebt is de reclame onderin zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Mijne hangt OF steeds bij preparing to play counterstrike, of als hij daar langs komt hangt ie ergens tijdens het downen (gele balkje) :S

Maar ik stop nu met downloaden ervan, als het dan zo moeilijk wordt gemaakt om het spel te spelen, dan maar lekker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:08:
ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is toch logisch dat het nu traag gaat, er zijn weet ik veel hoeveel mensen aan het downloaden en dat vergt heeeel veel bandbreedte... verder lijkt steam me handig doordat het zich elke keer weer vanzelf update
ok waar IK me druk over maak:

't feit dat ze niet alleen een leuk anti cheat en distributie systeem bedacht hebben voor valve games, maar dat ze zorgen dat je het ALLEEN op die manier kan doen

dit betekent dus dat als er van whatever valve game/mod een update komt dat alle gebruikers al hun troep via hun server moeten gaan downloaden..
dan wordt het natuurlijk baggertraag..

wanneer ze de mogenlijkheid ingebouwd hadden om ook gewoon een setup.exe voor steam en een setup.exe voor CS 1.5 hadden gebouwd dan kon die door oneindig veel mensen gemirrored worden, zodat de distributie veeeel soepeler verloopt.

natuurlijk moeten de mensen dan nog wel eerst registreren op steam, en de critieke bestanden downloaden voor het spelen (ivm cheaten), maar dit kost allemaal VEEL minder bandbreedte

verder vind ik het allemaal nogal lomp. alles zit bij elkaar in, en het is lastig om dingen net iets anders te doen dan standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou ik zag toch echt staan dat ik nu een maand mocht gamen... hmmz
Nou jah kijk strax nog wel een keer... ff benee half updaten dan post ik wel ff of ik het goed gelezen heb... zo ja.. screenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

ik begin er onderhand genoeg van te krijgen :/ die zooi wilt gewoon niet werken :( nu kom ik geen eens verder dan de splash screen :X

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator, er staat dat je elke maand gratis heb ofzo en niet dat je 1 maand gratis heb (lees: Monthly == maandelijks)

BasieP, je heb opzich wel gelijk, ze hadden eigenlijk een optie moeten inbouwen met een lijst opdate servers ofzo (soort van officele mirrors voor updates)
STEAM does not yet not work on LAN games without internet access, support is being worked on though.
zag'k op counter-strike.nl , dus lannen kan binnen kort wel zoner internet connectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb het gehad voor vandaag met Steam en al die zooi. Ik ga lekker 1.5 spelen :+. Laten we maar hopen dat die petitie iets oplevert en we misschien wel van Steam verlost worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:25:
ReCreator, er staat dat je elke maand gratis heb ofzo en niet dat je 1 maand gratis heb (lees: Monthly == maandelijks)

BasieP, je heb opzich wel gelijk, ze hadden eigenlijk een optie moeten inbouwen met een lijst opdate servers ofzo (soort van officele mirrors voor updates)

[...]
zag'k op counter-strike.nl , dus lannen kan binnen kort wel zoner internet connectie :)
daarom heb ik dus liev een kopietje van me hal-life + cstrike dir gemaakt voordat ik steam installeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

kopietje was op zich niet nodig geweest, hij vraagt bij de install of je je oude cs wil houden of niet (en hij gebruikt daar dan ook een heleboel files van)

misschien dat dat wat minder netjes gaat, als je je hl niet goed geinstalled meer hebt (reg key van hd path er niet meer) maar daar is hij een tijdje mee bezig

volgens mij moet je gewoon geduldig zijn, dan gaat het allemaal wel goed =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Als je nou alles hebt installed en alles werkt. heb je je Half-Life install dan nog nodig of kan je die gewoon uninstallen/weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je weg pleuren, steam vraagt zelf ook of je wil houden of wil laten verwijderen...

ik hou het er nog ff op, kan'k nog ff 1.5 spelen zolan won der nog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
het is echt uber druk, ik probeer het maandag ofzo wel weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Oplossing:

Meer mirrors!!!! :?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 19-09 11:40

bAdmuTs

mAzE

LOL die van mij duurt nog 1337 min om te updaten :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme, ja sorry, maar ik heb ISDN, hoe moet ik nou aan cs komen, heb die petitie al getekent voor anti dingetjes

Echt, ik voel me zwaar genaaid door die hoeren daar bij Valve, comercielle idiooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
hij hangt hier de hele tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ok eniet goed gelezen dus... nou oke.. mn steam is bijna klaar met installen... kheb de tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:49:
Godverdomme, ja sorry, maar ik heb ISDN, hoe moet ik nou aan cs komen, heb die petitie al getekent voor anti dingetjes

Echt, ik voel me zwaar genaaid door die hoeren daar bij Valve, comercielle idiooten.
Argumenten kunnen ook hier geen kwaad. Dingen updaten via Steam is toch hetzelfde als een normale patch? Je bent toch online, dus waarom dan geen update downloaden?

Misschien dat het de eerste keer iets langer duurt, maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 19-09 15:01
Wou vanmiddag ook maar steam installen om maar eens te kijken hoe het met de CS scene staat. Gaat dus zo sloom als stront door een rietje. Vervolgens moet ik me mail-adres opgeven. Daarna begint ie weer met ze profile updaten!! :( Duurt dus eeuwen! Eenmaal steam geinstalled gekregen wil ik CS installen (na verse install van HL). Loopt die hele steam gewoon helemaal vast. Ze kunnen van mij echt de pot op met dat gare progje... * PhuSioN is very very frustrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken.

Steam wordt door zoveel mensen gedownload dat die servers het er zo druk mee hebben dat het nogal traag allemaal gaat. Om daar nou die petitie voor te tekenen.....alsof valve alles opeens terug gaat draaien omdat een paar duizend mensen die petitie tekenen. Blah

Heb nou gewoon effe geduld en denk na voordat je blaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 12 september 2003 @ 20:14:
Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken.

Steam wordt door zoveel mensen gedownload dat die servers het er zo druk mee hebben dat het nogal traag allemaal gaat. Om daar nou die petitie voor te tekenen.....alsof valve alles opeens terug gaat draaien omdat een paar duizend mensen die petitie tekenen. Blah

hehe dat zei ik zotrax ook al :D, morgen avond zal het wel es klaar zijn, ik heb alle tijd. 't is niet zo dat mijn leven ervang afhangt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 19-09 15:01
spokje schreef op 12 September 2003 @ 20:14:

tis niet eens dat het sloom gaat, maar dat het gare progje gewoon freezed als je een mod wil downloaden/installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:54:
[...]

Argumenten kunnen ook hier geen kwaad. Dingen updaten via Steam is toch hetzelfde als een normale patch? Je bent toch online, dus waarom dan geen update downloaden?

Misschien dat het de eerste keer iets langer duurt, maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?
Jonge, ga ergens anders interessant doen, "maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?"

Waarom moet dat dan in 1 keer weer met steam? Normaal downen we toch ook gewoon een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 19:54:
[...]

900mb met isdn is nie zo fijn hoor.. dus dat lijkt me erg logisch zo'n reactie van melkboer
een gewone CS update 100mb ofzo, dat kan hij snel ff bij iemand op cd laten zetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:23:
[...]

Jonge, ga ergens anders interessant doen, "maar het begrip 'commerciele idioten' kan ik even niet plaatsen achter het Steam idee... het kost toch niets?"

Waarom moet dat dan in 1 keer weer met steam? Normaal downen we toch ook gewoon een patch?
ja idd, normaal downloaden we ene patch

dat betekent 1x 1 bestand downloaden, vervolgens kan je deze op CD zetten en weet ik wat, en op een stand alone PC installeren.

bovendien kan iedereen mirrors maken, als het even sloom gaat.

maar dit is allemaal vet server controlled, 't lijkt wel monarchie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 20:28:
[...]

900mb met isdn is nie zo fijn hoor.. dus dat lijkt me erg logisch zo'n reactie van melkboer
een gewone CS update 100mb ofzo, dat kan hij snel ff bij iemand op cd laten zetten,
het is ook geen 900 mb, meer iets in de richting van 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
lol nu update ie cs pas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

sjeeeeeez nog 235min en 18sec maar hij staat daar al 40minuten op kom gewoon omdat al die valve servers overbelast zijn damn :( ben benieuwd hoeveel mensen dit nou aan hebben staan volgens mij een HELEBOEL :P

Nou ik laat hem gewoon lekker een nachtje draaien hopen dat ik s'ochtends wakker wordt met counter-strike :P

Ik heb trouwens aan gevinkt "launch when ready" hoor ik dan vanzelf de ak's en m4's schieten in de nacht :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm steam trekt het nie, als ie een game begint te downloaden, laat ut wel ff staan, kijken wat ie doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm volgens mij zijn de download servers down...
Als je CS wil gaan downen blijft de hele steam api hangen :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou ook wel es kunnen ja... nouja ik kijk zondag wel weer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 18:00

BioHazard

*\o/*

ik wacht wel tot zondag ofzo jah. Ik word hier helemaal gefrustreerd van :X !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Ja dit is echt fucking irritant :+

[ Voor 3% gewijzigd door Trancentral op 12-09-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Misschien ben ik een zeikerd maar ik vind dat dit topic een beetje ten onder gaat aan de 'Steam sucked en BIJ MIJ NOG 233 MINUTEN!!!!"-reply's. In het begin was het nog met mate. Maar nu overspoelt dit het hele draadje.

Ik zou het cool vinden als mensen wat meer ontopic over Steam discussieren waar dit topic voor bedoelt is (staan niets voor niets in Spielerij - Games & Discussies)

In princiepe suckt Steam niet.
Ga de voor en nadelen langs en je houdt veel meer voordelen dan nadelen over.

Alleen de uitvoering van Steam suckt, omdat het zo druk was. Ik heb de afgelopen minimaal elke dag wel een keertje via Steam een game gespeelt. Het was even een game selecteren, server uitzoeken en spelen. Sneller nog dan met het oude systeem.

Door alle drukte is Steam nu zwaar traag en wekt het irritaties op. Maar toch zie ik vele kortzichtige reply's van Steam suckt enzo! Steam wegdoen is geen oplossing. Steam langer in beta of WON langer laten draaien is een betere oplossing om beter te spreiden misschien. Na verloop van tijd zullen er wel meer content servers bijkomen en zal de load wat meer verdeelt worden. Nu is Steam, de final, nieuw en wil iedereen het even proberen, logisch...

Maar terug over de gang van het draadje. Meningen delen mag natuurlijk wel, maar geef je reply wat meer mee dan alle standaard reply's die er nu wel tientallen keren zijn langsgekomen. Dat het druk is, het frustrerend kan zijn, je soms een vreemde wachttijd heb, steam vast kan lopen en alle andere problemen hebt ok.. het is nu eenmaal een stroeve opstartperiode. Dat weten we nu wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

Hmm. Bij mij is alles binnen maar CS starten is niet mogelijk. Hij gaat naar het beginscherm en ik kan servers zoeken. Maar als ik dan start kan ik koffie gaan drinken, douchen, slapen en dan knalt CS er weer uit...

Drukte misschien? Ach, volgende week beter. En Steam? Tis wennen maar ik zie er idd de voordelen van in.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Volgende probleem. Ik heb Steam gedowned, geinstalleerd, account aangemaakt (paar uur over gedaan). Dan wil ik CS spelen, zegt-ie dat CS 350 MB op de disk inbeslag zal nemen en dat die dat allemaal gaat downloaden. Dat wil ik niet (ISDN). Kan ik dit ergens anders downloaden en dan bij mij op de PC pleuren ? Ik KAN niet eens zoveel downloaden, om de 2 uur knalt mijn verbinding (Hometime) eruit en Steam ondersteunt geen resuming kwam ik achter tijdens de platform update.

Als dit niet kan mogen ze wat mij betreft CS 1.6 EN Steam in hun r**t steken. Ik ben benieuwd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ongetwijfeld iets fout doen, maar ik heb het volgende probleem :
Ik install Steam, run Steam, create acct, log in met email en wachtwoord. Klik op OK en vervolgens verdwijnt het inlogscherm en er gebeurd werkelijk NIETS meer... Ook staat er geen icoontje van Steam in mijn systray..Ik zie dat Steam nog wel actief is middels CTRL/ALT/DEL, maar het doet geen klote...... ???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.wijzeman.nl/dingen/waiting.gif

En verder kom ik dus niet.... En tijdens het schrijven van dit stukje het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.wijzeman.nl/dingen/error.gif

Zo gaat het al de hele dag...

[ Voor 5% gewijzigd door Eijkb op 12-09-2003 22:09 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
klopt zelfs als je in task bar kijkt en hij non responding is dan gaat ie gewoon door met up en downe van nieuwe soft !

Het is gewoon uber druk w8 ff tot 2 uur sochtend of w8 ff een weekje en je kan normaal downen. en dus instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kan ik nu ook geen NS of een andere mod spelen die niet in die lijst staat? Telkens als ik op zo'n server klik wil hij CS downen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het is toch raar dat ik niet eens (zoals op de site gezegd word) een icon in mijn systray heb?! Ik w8 al een uur en hij doet nog steeds geen klote... Hebben meer mensen dit?! En welke map moet ik bekijken om te herkennen of Steam daadwerkelijk downed?! Ik kan nl niet eens aangeven welke games ik wil updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Wat ook niet handig is is dat als je Steam oproept dat er dan een balkje in je startbalk komt. Dan kies je voor monitoring en huppetee! Nog een balkje erbij. Vooruit, games dan maar en warempel: al drie steambalkjes...

Tja. Ik kijk het nog effe aan en hoop dat CS1.5 het nog gewoon doet via gamespy of ASE... Ik heb de oude bestanden laten staan, dusse.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:45
Arfman schreef op 12 September 2003 @ 21:58:
Steam ondersteunt geen resuming kwam ik achter tijdens de platform update.

Als dit niet kan mogen ze wat mij betreft CS 1.6 EN Steam in hun r**t steken. Ik ben benieuwd.
Steam support gewoon resuming hoor :). Misschien niet bij het updaten van steam zelf maar wel bij het downloaden/updaten van de games.
Eijkb schreef op 12 september 2003 @ 22:21:
Tja. Ik kijk het nog effe aan en hoop dat CS1.5 het nog gewoon doet via gamespy of ASE... Ik heb de oude bestanden laten staan, dusse.
Die zal het niet meer doen. Want WONid staat los van Gamespy 3d of ASE. Bij het starten van Half-Life of een mod checkt hij het WONid. Aangezien binnenkort deze server uit de lucht gaat is het nodig om Steam te gebruiken.

[ Voor 37% gewijzigd door DutchCommando op 12-09-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 22:18:
Maar het is toch raar dat ik niet eens (zoals op de site gezegd word) een icon in mijn systray heb?! Ik w8 al een uur en hij doet nog steeds geen klote... Hebben meer mensen dit?! En welke map moet ik bekijken om te herkennen of Steam daadwerkelijk downed?! Ik kan nl niet eens aangeven welke games ik wil updaten...
reboot je pc dan maar ff en als je het vanavond erop wil hebben zul je toch echt weer verder moeten gaan waar je gebleven was en ja steam supports resuming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
DutchCommando schreef op 12 September 2003 @ 22:25:
[...]

Steam support gewoon resuming hoor :). Misschien niet bij het updaten van steam zelf maar wel bij het downloaden/updaten van de games.
sorry, maar das toch echt niet waar. steam liep vast halverwege het installen van half-life en na afgesloten te hebben via taakbeheer moest ie weer vrolijk overnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

validating game resources wat is daar de oplossing voor want bij mij blijft hij daar steeds op hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
is er iemand die vandaag al werkelijk 1.6 heeft gespeeld? ben al de hele avond bezig met downen, af en toe houd ie op, en gaat ie weer es verder... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RouT
  • Laatst online: 26-12-2014
b3ta schreef op 12 September 2003 @ 22:51:
validating game resources wat is daar de oplossing voor want bij mij blijft hij daar steeds op hangen :P
Betekent dat je nog niet alle updates binnen hebt voor die mod. Kijk in je 'Monitor' tot ie klaar is met updaten (dat duurt nu erg lang doordat alle content servers overbelast zijn).

Btw, Steam support WEL resume, dus crashen moet niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Wanneer weet ik dan of ie klaar is om gespeeld te worden want ik kan wel gewoon cs starten :P

btw update news geeft een dikke 404 error (wat slordig van valve :P )

[ Voor 114% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RouT
  • Laatst online: 26-12-2014
b3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:04:
Wanneer weet ik dan of ie klaar is om gespeeld te worden want ik kan wel gewoon cs starten :P

btw update news geeft een dikke 404 error (wat slordig van valve :P )
Wanneer hij NIET meer update in 'monitor'. Omdat die content servers overbelast zijn kan hij echter moeilijk updates downloaden, en daarom staat het niet altijd bij Monitor. Als je properties van een game bekijkt staat er vaak "Ready to play", maar dat klopt volgens mij niet.

En die update news error komt doordat die html pagina van steampowered.com wordt geladen en die ligt nu zo goed als plat.

[ Voor 25% gewijzigd door RouT op 12-09-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

leuk :P en morgen gaat de andere kant van de wereld cs downloaden dus zal nog wel 2 weken duren voor iedereen cs heeft alle updates :P

stel.... ik laat hem de hele nacht aan staan :P (ik heb cs en verder alles zit dus nu alleen met dat validating recoures probleem) Zou ik dan morgen kunnen csen ;) ???

[ Voor 39% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Iemand toevallig een oplossing voor mijn probleem ?
Volgende probleem. Ik heb Steam gedowned, geinstalleerd, account aangemaakt (paar uur over gedaan). Dan wil ik CS spelen, zegt-ie dat CS 350 MB op de disk inbeslag zal nemen en dat die dat allemaal gaat downloaden. Dat wil ik niet (ISDN). Kan ik dit ergens anders downloaden en dan bij mij op de PC pleuren ?
Steam zal wel geen proxies ondersteunen, anders kon ik deze onzin op m'n werk doen en op CD fikken (zoals ik tot nu toe altijd deed met grote dingen zoals patches).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ps: het is slim om de optie "keep this game always up to date" aan te vinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Gelukkig de oude bestanden bewaard dus zolang de misere met 1.6 voortduurt kan ik gewoon 1.5 blijven spelen :)

Dat de WON servers eruit gaan wist ik al, maar ze zullen zeker wel wachten tot alle stofwolken zijn opgeklaard??

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
en wat dacht je van het handige dedicated server systeem dat nu ook via steam loopt. voor mensen zoals wij die een gameserver hosting bedrijf hebben en meer dan 20 servers hebben draaien is dat toch erg vervelend :|
ben nu al een uur bezig met 1 test server te updaten naar steam. steeds "Connection Reset"
kan nog leuk worden zondag als we alle servers naar het steam platform gaan overschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

CU2morO schreef op 12 september 2003 @ 23:19:
en wat dacht je van het handige dedicated server systeem dat nu ook via steam loopt. voor mensen zoals wij die een gameserver hosting bedrijf hebben en meer dan 20 servers hebben draaien is dat toch erg vervelend :|
ben nu al een uur bezig met 1 test server te updaten naar steam. steeds "Connection Reset"
kan nog leuk worden zondag als we alle servers naar het steam platform gaan overschakelen
Ik voel met je mee ;( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:13

inXs

known as inXs

YES, HIJ DOET UT!! Kheb me eerste potje er net opzitten :D

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:11:
Ps: het is slim om de optie "keep this game always up to date" aan te vinken ;)
En als dat nu ook eens werkte :P, als ik dat dus doe dan loopt steam totaal vast :( heb hetzowel op me laptop als op me normale pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Bof kont! Hoe lang duurde die update nog die ervoor zorgt dat hij niet meer hangt bij validating resources? als je 1.6 al binnen hebt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
aKra: probeer dit es:
maak een executable file aan, en gooi deze in dezelfde dir als ./hlds_run en ./steam
gooi hierin de lijnen code:
code:
1
2
3
4
5
while true
do
./steam -update cstrike /gameroot/111/81 <user> <pass> Y
sleep 1
done

en na iedere connection reset (quit dus eigenlijk) start alles weer na 1 sec :)

weet jij mischien wat 'No installation record found at /gameroot/111/81' betekend? ik krijg dit altijd, terwijl hij wel aan het downloaden is in de goede dir (sommige files laat ie intact, sommige maakt ie en sommige past ie aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:13

inXs

known as inXs

b3ta schreef op 12 September 2003 @ 23:28:
Bof kont! Hoe lang duurde die update nog die ervoor zorgt dat hij niet meer hangt bij validating resources? als je 1.6 al binnen hebt... :P
Daar zat ik eerst dus ook mee, want hij doet echt niets meer dan.. Maar hij doet dus blijkbaar stiekum toch iets.. Ik heb het gewoon aan gezet en ging ff wat eten enzow.. En ongeveer na 10minuten, zat ik in CS :) Dus gewoon aanzetten en vooral dan niet met alt-tab andere dingen gaan doen, want dat vind ie niet zo geweldig.. Gewoon ff geduld hebben, ff tv gaan kijken ofzo :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

oh dus je zat wel in een spel ?? ik heb namelijk cs uit staan maar monitor geeft wel updates aan? maar als dat zo is wat jij zegt ga ik gauw in een game :)

Progress bij hl staat nu "ready to play"
Bij cs staat nog steeds launching :P griebels het gaat zo gebeuren HoOp ik ;)

[ Voor 32% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 23:47 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.