Steam + CS1.6 gold today

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38
ik probeer het van de week wel een keer :)
nu geen zin om in zo'n ellenlange wachtrij terecht te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 14:02
valt reuze mee ik heb er ongeveer 15 min over gedaan voordat alles binnen was....
Maar mijn steam was dan wel up2date dus misschien heeft dat invloed... ?

[ Voor 32% gewijzigd door salutem op 12-09-2003 11:03 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vet :D

Gisteren de hele tijd wachten , vanochtend nog checken.
Ben ik op school tot 5 uur , word ie gereleased >:)

Weet iemand of cs 1.6 final is ? of nog steeds beta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Steam is geinstalleerd ofzo, maar cs start niet...
Er blijft maar "preparing to play counter-strike" staan :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
geen flauw idee of dit echt de laatste cs is. denk dat het afhangt van de release date van hl2/hl2sdk. Als hl2/hl2sdk op de proppen komt zal cs en andere mods volledig overgaan op de hl2 engine dus ik vermoed dat alle development op de hl1 gebaseerde mods dan stopt.

Als hl2/hl2sdk nog lang op zich laat wachten ( 2004 .. :| ;( ) dan denk ik dat de team sverder blijven gaan met development van de hl1 gebaseerde mods.

edit. bij probs met steam is het aan te raden steam te sluiten en weer te starten, dit doet wonderen voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Grijns op 12-09-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:19
Damn alle accounts zijn gereset. Al mijn friendjuss zijn nu ook weg ;(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Steam gedownload, geinstalled, old files removed ofzo, steam zegt dat hij klaar is, sluit af.

Start hij weer op met de melding, updating platform...., dit was in het begin dus ook zo :( hoort dit?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

Vraagje, moet ik eerst HL installeren of hoe werkt dit? Ben een beetje n00b als het op steam aankomt :|

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 18-09 10:01

Dax

Keizer schreef op 12 September 2003 @ 11:26:
same here, maar er is wel internet activiteit, misschien nog wat aan het updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
JaJoah schreef op 12 September 2003 @ 11:41:
Vraagje, moet ik eerst HL installeren of hoe werkt dit? Ben een beetje n00b als het op steam aankomt :|
Nee, gewoon progsel downloaden. En die gaat dan vanzelf halflife/counter strike/whatever je nog meer wilt downloaden :). Je hebt alleen een geldige hl key nodig.

Of je leest het topic ff door :X

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
JaJoah schreef op 12 September 2003 @ 11:41:
Installeer eerst HL, denk dat dat het beste is.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hij heeft bij mij nog niet om een key gevraagt maar ben met 2 pc's tegelijkerstijd aant gamen op zelfde server. Let wel, met 2 verschillende keys die ik heb. Hij pakt je key uit je registery denk ik dan dus... das mooi. Ik ga nu wat nieuwe games adden, kijken of ik alsnog niet moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ShotGun schreef op 12 September 2003 @ 11:42:
[...]

Nee, gewoon progsel downloaden. En die gaat dan vanzelf halflife/counter strike/whatever je nog meer wilt downloaden :). Je hebt alleen een geldige hl key nodig.
Aah, bedankt .. heb nl wel mijn key + doosje hier liggen van HL, maar cd ben ik nl kwijt :(
Of je leest het topic ff door :X
Sorry, ga je me nu slaan? :{

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Na 10min de melding "preparing to play counter-strike" te hebben is hij nu eindelijk 1.6 aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Ja :).

* iets slaps JaJoah around a bit with a large trout.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Trancentral schreef op 12 september 2003 @ 11:17:
vet :D

Gisteren de hele tijd wachten , vanochtend nog checken.
Ben ik op school tot 5 uur , word ie gereleased >:)

Weet iemand of cs 1.6 final is ? of nog steeds beta :?
1.6 final is dit. Over 2 weken kan je niet meer via de oude manier spelen. Ook is Team Fortress Classic van 1.5 naar 1.6. TFC begin ik steeds leuker te vinden, CS blijft eentonig. TFC hebben ze nu heel leuk gemaakt, met engineers die teleports kunnen bouwen en mappen als dustbowl aange zodat de attackers wat meer kans hebben tegen die guns van engineers en het gesproei van die heavy weapon gasten. TFC ownt keihard nu! :D
Keizer schreef op 12 september 2003 @ 11:26:
Geduld hebben... gebruik Netlimiter of DUmeter om te checken of Steam.exe data verscheept, zoniet even opnieuw proberen. Bij had ik de 2e keer al de XS4ALL server te pakken. Toen was ie in no-time binnen :D
Grijns schreef op 12 September 2003 @ 11:29:
geen flauw idee of dit echt de laatste cs is. denk dat het afhangt van de release date van hl2/hl2sdk. Als hl2/hl2sdk op de proppen komt zal cs en andere mods volledig overgaan op de hl2 engine dus ik vermoed dat alle development op de hl1 gebaseerde mods dan stopt.

Als hl2/hl2sdk nog lang op zich laat wachten ( 2004 .. :| ;( ) dan denk ik dat de team sverder blijven gaan met development van de hl1 gebaseerde mods.

edit. bij probs met steam is het aan te raden steam te sluiten en weer te starten, dit doet wonderen voor mij.
Jij volgt het blijkbaar helemaal niet. Aan Counter-Strike 2 en Team Fortress 2 zijn ze minimaal al een jaar bezig. CS2 en TF2 worden intern gemaakt dus hebben niets met een SDK te maken. Mods zoals Svencoop enzo worden niet intern gemaakt maar het modteam van Svencoop heeft al een Half-Life 2 SDK + een cursus op het kantoor van Valve gehad, ze zijn dus al druk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
MasterJR schreef op 12 September 2003 @ 11:48:
Na 10min de melding "preparing to play counter-strike" te hebben is hij nu eindelijk 1.6 aan het downloaden :)
Hier ook ja :*)
Ready to play in aproximately 460 minutes 19 seconds :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Overigens.. dat met die console word ik nu zo langerhand een beetje moe van. Hij werkt niet lekker/goed. Wat doe ik fout, hij verdwijnt als ik wat wil typen. In het menu ook de laatste tijd, is me 1 keer gelukt om in de console te kunnen werken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Naja ik ben benieuwt , de beta's van steam waren nou niet echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 10:52
updating cstrike 400 min en 28 sec w8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Novah schreef op 12 September 2003 @ 11:53:
Overigens.. dat met die console word ik nu zo langerhand een beetje moe van. Hij werkt niet lekker/goed. Wat doe ik fout, hij verdwijnt als ik wat wil typen. In het menu ook de laatste tijd, is me 1 keer gelukt om in de console te kunnen werken. :/
Daar heb ik een soort van oplossing voor gevonden :P.

- Open de console en druk op een toets (BV a)
- De console zal weer verdwijnen
- Open de console weer en druk op pijltje links
- Druk op spatie en je krijgt een `
- Delete die ` en tiepen maar :).

Maar heb blijft kut werken :{.

offtopic:
ready to play in 1351 minutes 27 seconds :X

[ Voor 8% gewijzigd door iets op 12-09-2003 12:15 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/steam.gif

:X

:*)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

omg lol! haha.

dat updaten gaat wel erg traag zeg :(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

Heb steam thuis nu gewoon aanstaan. Ik neem aan dat tie CS dan ook automagisch ophaalt? Of moet je CS gestart hebben (althans tot preparing to play...)??

Tja, nieuw progsel is altijd effe wennen he. Ben wel benieuwd naar de gameplay ivm dat schild. Houdt dat ook AWM kogels tegen? Dat zou wel relaxed zijn om snipers/campers op te ruimen. Gewoon in polonaise naar de plek toe en hebben die kip.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
volgends mij verminderd het de schade bij awp damage , en kaatst een groot deel van de kogels uit andere guns af. Althands dat was ongeveer zo in de beta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/steam1.JPG
Normaal?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

tijd: 12:38, status:
Afbeeldingslocatie: http://jajoah.narfum.org/GoT/steam.png

Nou dit gaat nog wel ff duren ... ik ga thee zetten :{

tijd 14:32, status:
Afbeeldingslocatie: http://jajoah.narfum.org/GoT/steam2.png

:(

[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 12-09-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
tering de 1 keer kwam ik daar ook, maar toen liep steam vast , en de 2e keer komt ie er al niet meer :S

kreeg ik deze mail:
Dear Steam user,

This is an automated message generated by Steam account administration.

Your Half-Life Platinum Pack CD-Key (the number printed on the CD case which you
were asked to type in after installing the game) has been found to be invalid.

The CD-Key you entered is:

You will not be able to play Half-Life Platinum Pack unless you provide a valid
CD-Key.

To provide a valid CD-Key, double-click on the name of the game in Steam's
"Games" window and then follow the given instructions.

For further help or product support, please visit http://www.steampowered.com

Signed,

The Steam Support Team
GVD! ik gebruik deze key al 2 jaar, en heb hm zelf gekocht,

toen ik steam instalde zei hij zelf dat ie valid was en dat ik hem kon gebruiken.
nu blijft steam hangen op : preparing to play counterstrike, zit ie al een uur op, maar met de monitor functie zie ik dat ie af en toe data verkeer heeft.

nog iemand dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

T7D_Sneezy schreef op 12 September 2003 @ 12:43:
toen ik steam instalde zei hij zelf dat ie valid was en dat ik hem kon gebruiken.
nu blijft steam hangen op : preparing to play counterstrike, zit ie al een uur op, maar met de monitor functie zie ik dat ie af en toe data verkeer heeft.

IEDEREEN op steam heeft dit "probleem". Alle content servers zijn zo zwaar overbelast, dat je blij mag zijn als je 5 KB/Sec haalt, dus tis gewoon een kwestie van wachten, of het morgen weer proberen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
StarLite schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]

IEDEREEN op steam heeft dit "probleem". Alle content servers zijn zo zwaar overbelast, dat je blij mag zijn als je 5 KB/Sec haalt, dus tis gewoon een kwestie van wachten, of het morgen weer proberen...
ik doelde op die email ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg de beta niet ad praat... Zodra ik mijn username ingevuld had en op OK drukte liep het vast...
Hoe moet je nou precies updaten?! Door Steam te launchen of door Steam te launchen en vervolgens CS te starten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je bent absoluut niet de eerste met dit probleem idd :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
de content servers zijn niet overbelast. het is de steamserver zelf.
steam updaten, inloggen en uitloggen gaat bijna niet meer en laat steam crashen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:56:
Ik kreeg de beta niet ad praat... Zodra ik mijn username ingevuld had en op OK drukte liep het vast...
Hoe moet je nou precies updaten?! Door Steam te launchen of door Steam te launchen en vervolgens CS te starten?!
vergeet cs tegenwoordig heb je het over steam :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
StarLite schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]

ik zit op 1.5 / 3 :)

en ik down 350 mb aan DOD :P

[ Voor 7% gewijzigd door salutem op 12-09-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op 12 September 2003 @ 12:43:

Heb/had ik ook. Op één PC import ie hier de key, op andere moest ik zelf intikken (2 PC's). Bij de import kreeg ik ook de mail (zie eerder in dit topic). TFC doet het gewoon, CS is nog aan het updaten...

Als je goed kijk in die mail staat er "The CD-Key you entered is: "; die 'lege' key is inderdaad niet goed (klein bugje denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

RocketKoen schreef op 12 september 2003 @ 12:59:
de content servers zijn niet overbelast. het is de steamserver zelf.
steam updaten, inloggen en uitloggen gaat bijna niet meer en laat steam crashen.
INloggen gaat zonder probleem hier, alleen het downloaden van content gaat op 14K4 snelheid :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Ik heb problemen met het starten van CS :( Poging 1: ik krijg een scherm te zien met een Couter terrorist en een Terrorist (640x480 :X) en vervolgens een wit scherm. Daarna 5 minuten niets... na 1x op ctrl-alt-del te hebben gedrukt reboot mn computer spontaan.
Poging 2: Na een minuut het witte scherm te hebben gehad kom ik in het menu. Zodra ik echter op options druk hoor ik het "klik" geluidje loopen en crasht cs wederom, gevolgd door een spontane reboot :( :( |:(
Goed werk Valve! :r

[ Voor 5% gewijzigd door Keizer op 12-09-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Keizer schreef op 12 September 2003 @ 13:33:
Ik heb problemen met het starten van CS :( Poging 1: ik krijg een scherm te zien met een Couter terrorist en een Terrorist (640x480 :X) en vervolgens een wit scherm. Daarna 5 minuten niets... na 1x op ctrl-alt-del te hebben gedrukt reboot mn computer spontaan.
Poging 2: Na een minuut het witte scherm te hebben gehad kom ik in het menu. Zodra ik echter op options druk hoor ik het "klik" geluidje loopen en crasht cs wederom, gevolgd door een spontane reboot :( :( |:(
Goed werk Valve! :r
Same here :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 15:07

inXs

known as inXs

Bij mij: steam - updating 89% .. staat ie al een uur op

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl1kje, beter cancel en opnieuw. Bij mij pas na 3 keer 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een alternative download link voor de linux zooi? want ik kan er geen vinden en wil graag mijn servers updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
hij staat al 3 kwartier op Converting Base Goldsrc Shared Binaries files into steam cache...
is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
reboot heb ik ook gehad gewoon reboote en dan doet ie et weer :) opnieuw alles doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

ben ik nou een KOE die site wil gewoon niet laden bij mij kan iemand ff het proggie uploaden ofzo want ik WIL STEAMMMMM :)

iets van 34531134 csers willen steam dus duurt nog wel ff voor site beetje normaal laad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

YES WE HAVE LIFT OF!!!! naja hij is bezig met dingen.. :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

b3ta schreef op 12 September 2003 @ 15:10:
ben ik nou een KOE die site wil gewoon niet laden bij mij kan iemand ff het proggie uploaden ofzo want ik WIL STEAMMMMM :)

iets van 34531134 csers willen steam dus duurt nog wel ff voor site beetje normaal laad
http://212.203.28.113/dl/steam/client/steaminstall.exe

met dank aan Jeff

http://members.home.nl/koz/steaminstall.exe

met dank aan kozzie wozzie

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi joram ! Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/bye.gif :)

Steam is nu mn hl map aan t converten naar de steam folder... ik wacht wel gewoon lekker af :)

Account createn ging na 3x ook goed, dus we zien t wel :)

edit:
Error:Steam error: SteamProcessCall(CreateAccount,0xab0002,0x1dcfc04,0x1dcfd0c) failed with error 200: Connection Reset, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer"

Function trace:

^^ dat stond in mn errorlog, en dat is dus de error die ik kreeg tijdens het maken van een nieuw account

OUDE STEAM BETA ACCOUNTS WERKEN NIET MEER, DUS JE KUNT JEZELF OOK HEATON NOEMEN ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/steam.gif

;)

edit:

hier issie bij mij nu mee bezig:

Converting Base Goldsrc Shared Binaries files into steam cache...complete
Converting Half-Life files into steam cache...complete
Converting Base Goldsrc Shared Content Localized files into steam cache...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

oh wat leuk.. na dat converting gedoe komt het langste. start een potje en ja mag zon 700 minuten gaan wachten :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 12 September 2003 @ 15:18:
oh wat leuk.. na dat converting gedoe komt het langste. start een potje en ja mag zon 700 minuten gaan wachten :(
ik moet toch werken zo, dus ik laat mn peeceetje lekker zn werk doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat dit:
Erg lang duurt, terwijl ik verder weinig activiteit zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

TNX ALL!!!!! w00t updating system platform........

[ Voor 50% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 15:24:
Klopt het dat dit:
Erg lang duurt, terwijl ik verder weinig activiteit zie?
Dat kan ja :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pc crashte...

nu steam ff opnieuw opgestart:

Updating platform files 34% (moet weer helemaal opnieuw dus)
(Nu zie ik btw wel blokjes, net niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Afbeeldingslocatie: http://www.tutti-frutti.demon.nl/120minuten.JPG

kots :(

(nvidia, ga zo door met promoten he :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Tutti-frutti op 12-09-2003 15:36 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ok, dan zal ik maar moeten wachten... ik zie dus verder geen hd activiteit ofzoiets, maar dat steam geval is dus toch bezig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:36:
Hmmm ok, dan zal ik maar moeten wachten... ik zie dus verder geen hd activiteit ofzoiets, maar dat steam geval is dus toch bezig??
duurt gewoon lang :)

als je goed oplet kun je wel zien dat je /steam folder steeds groter wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

In plaats dat ze nou gewoon een exe op de markt zetten, die cs voor steam update... en dus niet met het steam progje die maar 1 mirror kent gaan updaten... is iedereen tevree, en minder server belasting :|

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is t normaal dat als je op Counter-Strike updaten drukt, dat t net lijkt alsof ie vast loopt?

de iconen blijven in de taakbalk staan, en lijken nix meer te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

wow .. nadat mijn account een non responding had (en die maar gestopt) en een reboot, kreeg ik dat steam updating platform ook, en daarna logde die automatisch in en kreeg mooi menuutje, nu bezig met hl overzetten naar steam, daarna gaat ie downen, zal mij benieuwen hoe lang het moet gaan duren =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kansloos programma dat Steam. Elke keer als ik cs probeer te updaten crasht dat Steam zwaar :( Een maat van me heeft precies hetzelfde.

/me kapt ermee, als het zo moet, dan maar niet :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:07:
Wat een kansloos programma dat Steam. Elke keer als ik cs probeer te updaten crasht dat Steam zwaar :( Een maat van me heeft precies hetzelfde.

/me kapt ermee, als het zo moet, dan maar niet :(
Das geen crash! dan issie bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:08:
[...]

Das geen crash! dan issie bezig...
Dat hele steam wordt wit, er staat reageert niet bij taakbeheer en je muis blijft een uur met het zandlopertje staan :? Is dat geen crash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Kon toenstraks gewoon spelen nu kan ik niet eens meer een lanserver starten, very nice...
Heb nog niks gevonden hierover en dus ook nog geen mogelijke oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Bij elk spel dat ik nu via steam wil starten blijft hij maar haken bij:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ber00542/hls.jpg

Iemand een idee, steam geeft niet aan bij "monitor" dat hij continu aan het updaten is :(

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ber00542/hls2.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door vacuumcleaner op 12-09-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeik zeg... Wacht gewoon een daggie en je zult zien dat alles veel sneller gaat.
CS heeft de grootste community in online gamingland, vind je het gek dat het lang duurt?!
Straks heb je hem eenmaal binnen en dan vind je er geen flikker aan omdat er zo weinig mensen/servers zijn die 1.6 hebben...En dan?!

Neem gewoon een biertje, start HLSW, zoek je buddies op en ga vanaaf lekker 1.5 spelen.
1.6 komt morgen of overmorgen wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die link gaat het updaten idd sneller! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:+

/edit : mocht iemand een 1.6 servertje zoeken :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
NWG7   
Game:  Counter-strike  
Naam:  NWG 7 : Counter-Strike 1.6 Public  
Alias:  

IP & Port:  213.204.192.13:27015  
Note:  Counter-strike 1.6 final  
Admin:  abuse@nerdswithguns.nl

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
hij crasht bij mij nog steeds iedere keer als ik een game wil installeren. Hoe komt dit? hij is dus niet traag, hij crasht gewoon, venster ligt vast, geen activiteit what-so-ever. Bij counter Strike en Day of Defeat doet ie dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Hier blijft cs nu steeds hangen op "validating game resources" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik kan dus nu geen enkel spel meer spelen via steam, ook niet op de oude manier want ik heb dat laten weghalen door steam. Ik begin er een beetje een zit van te krijgen, HL hoeft niet te worden geupdate maar hij start helemaal niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEZUS!! als ik dit zo allemaal lees is dat steam dikke bagger...
ik wacht nog wel ff.
als ik zie dat het bij de meeste wat vloeiender gaat pleur ik hem er wel op .. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:45:
JEZUS!! als ik dit zo allemaal lees is dat steam dikke bagger...
Dat heb je goed gelezen ;)
Het is echt nog slechter dan ik verwacht had... Valve is hard bezig de Half-life community om zeep te helpen op deze manier :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keizer schreef op 12 September 2003 @ 16:47:
[...]

Het is echt nog slechter dan ik verwacht had... Valve is hard bezig de Half-life community om zeep te helpen op deze manier :( :(
jah, lekker is dat dan..
ik snap werkelijk niet waarom er zo moeilijk word gedaan..
waarom niet gewoon een .exe om je cs up te daten en dan via steam gaan. hoop moeite,goede,gezooi,gekut voor nix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hmmz

het valt allemaal best wel mee, heb nu dat ie 1.6 echt installed, en dat duurt nog maar 8 minz ofzo (begon met 16 minz ..)

beetje geduld, en het werkt allemaal wel .. snap alleen niet waarom steam.exe nog in de sys apps staat als je het afsluit =\ .. nou ja, ik kom zo wel ff kijken op die nerdswithguns.nl server =)

btw. die monitor is best lame, beetje kb ipv kB doen =) denk je met 320kB per seconde te downen, gaat het eigenlijk maar met 40 kB .. suf ! =)

[ Voor 19% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is hij geinstalled alles werkt flex (steam heb wel me rates gereset)

maar me console werkt neit :| als ik hem naar benede haal en dan typ dan gaat hij weer weg :| maarja ik heb iig geen steam probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

als ik bij games op cs druk dan zegt ie dat ie dingen gaat downloaden en als ik dan op install druk hangt ie en doet ie niks meer of "lijkt" dat maar zo :S help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klpt kan ff duren servers zijn overbelast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

bl!kje schreef op 12 September 2003 @ 15:32:
[...](vraag over het erg lang duren van de GoldSrc melding, en dat dat lang kan duren)
Dat kan ja :)
En hoe lang is lang ? Staat hier al 15 minuten en er gebeurt echt geen zak. Niet via mijn ISDN, niet via mijn HD. Wat de ne*k is dat ding aan het doen dan :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hmmz .. alles geinstalled, maar ik krijg dat cs scherm .. en dan loopt ie vast .. config al gedelete, maar dat hielp dus niet .. gereboot, hielp ook niet .. sigh, alles opnieuw doen ?

edit : moest half-life zelf nog apart updaten =)

suf ;)

[ Voor 15% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Vastlopen op welke manier?
CS, hele pc....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
97% updating steam platform files...

en dat al een half uur :S

cpu usage 10%
netwerk usage 0%

wtf DOET dat ding?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw. die monitor is best lame, beetje kb ipv kB doen =) denk je met 320kB per seconde te downen, gaat het eigenlijk maar met 40 kB .. suf ! =)
Is het dan niet 320kilobit per seconde? Als je dit deelt door 8 dan komt dit namenlijk mooi uit op 40 kilobyte per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

jonge ik heb 3 keer op cancel gedrukt en dan schiet ie in 1 keer door naar 100% doe gewoon ff cancel
damn stond al 20reply's hierboven en het lijkt focking wel irc hier zosnel typen mensen :P

[ Voor 9% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 12 September 2003 @ 16:59:
als ik bij games op cs druk dan zegt ie dat ie dingen gaat downloaden en als ik dan op install druk hangt ie en doet ie niks meer of "lijkt" dat maar zo :S help
Heb ik ook, snap er geen reet van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

nou ik ben al weer een stapje verder nu blijft ie hangen bij "Preparing to Play CS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, doe nou allemaal eens rustig...

t komt allemaal wel goed, er proberen nu gewoon^47359385697346597342659736975 mensen tegelijk alles te downloaden ( raar he dat alles dat wat trager gaat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha bij mij haakt ie al op creating account... dat gaat lang duren. dan nog maar effe 1.5 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:17:
Mensen, doe nou allemaal eens rustig...

t komt allemaal wel goed, er proberen nu gewoon^47359385697346597342659736975 mensen tegelijk alles te downloaden ( raar he dat alles dat wat trager gaat?)
Traag heb ik geen problemen mee, maar dat het programma steam op zich (lijkt) vast te lopen wel :( maak gewoon iets duidelijks ofzo...

edit; hang nu btw ook op preparing to play cs...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

JOEPIE... me monitor geef activiteit aan ER GEBEURT DUS IETS!! w00t mischien kan ik dan toch nog vanavond cs1.6 spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er nogal wat vragen zijn over hoe alles werkt, zal ik het even in het kort uitleggen.

Allereerst downloaden wij de client versie van Steam 1.0 (download links staan hierboven) We runnen deze install file, en zo word Steam geinstalleerd. Je kan nu een account aanmaken, en instellen welke games hij moet installeren. Dit wijst zich allemaal vanzelf. Wanneer Steam hiermee klaar is kan je het opstarten, en op Games klikken. Nu komt er een lijstje met de door jou aangegeven games, wil je nu bijvoorbeeld Counter-Strike spelen, dan klik je 2x op Counter-Strike. Nu gaat hij kijken of je de juist versie wel hebt, heb je nog 1.5, dan zal hij automatisch 1.6 downloaden. Dit kan echter erg lang duren, dus wanneer er staat "Preparing to play Counter-Strike" en dat gaat maar niet weg, gewoon wachten. Dit kan zeker wel een paar uur duren. Wanneer dit klaar is, kan je CS 1.6 spelen.
Je kan CS 1.6 dus NIET zonder Steam downloaden of spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:18:
[...]

Traag heb ik geen problemen mee, maar dat het programma steam op zich (lijkt) vast te lopen wel :( maak gewoon iets duidelijks ofzo...
T programma is wel bezig dan zoals ik al 3x heb gezegd nu tegen jou !

genoeg kennisen van mij hebben PRECIES hetzelfde als jou, en kunnen na een hele tijd wachten alsnog 1.6 spelen. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 17:19:
[...]

T programma is wel bezig dan zoals ik al 3x heb gezegd nu tegen jou !

genoeg kennisen van mij hebben PRECIES hetzelfde als jou, en kunnen na een hele tijd wachten alsnog 1.6 spelen. |:( |:(
Ja dat snap ik ook wel :> Maar het is toch gewoon niet handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

als je tijdens prepairing cancel doet moet je dan de volgende keer weer opniew beginnen met 1.6 downloaden?? anders laat ik hem de hele nacht aan staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Als je problemen hebt met steam de enige oplossing daarvoor is wachten!
Niet gaan klooien ofzo, gewoon wachten.

Het gekke is dat ik 1.6 als had via steam beta maar nu gaat hij hem opnieuw downloaden... naja, ik wacht wel ff 333 minuten....... WTF!?!, ow nu nog maar 250 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

hoe lang duurt dat Pre-loading half-life files from disk dan wel niet :?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

24min and 42sec left...dat stond er 1 uur geleden ook :S

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.