ik probeer het van de week wel een keer 
nu geen zin om in zo'n ellenlange wachtrij terecht te komen
nu geen zin om in zo'n ellenlange wachtrij terecht te komen
[ Voor 32% gewijzigd door salutem op 12-09-2003 11:03 ]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Always outnumbered, never outgunned!
[ Voor 12% gewijzigd door Grijns op 12-09-2003 11:31 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
same here, maar er is wel internet activiteit, misschien nog wat aan het updaten?Keizer schreef op 12 September 2003 @ 11:26:
Steam is geinstalleerd ofzo, maar cs start niet...
Er blijft maar "preparing to play counter-strike" staan
Nee, gewoon progsel downloaden. En die gaat dan vanzelf halflife/counter strike/whatever je nog meer wilt downloadenJaJoah schreef op 12 September 2003 @ 11:41:
Vraagje, moet ik eerst HL installeren of hoe werkt dit? Ben een beetje n00b als het op steam aankomt
tvw
Installeer eerst HL, denk dat dat het beste is.JaJoah schreef op 12 September 2003 @ 11:41:
Vraagje, moet ik eerst HL installeren of hoe werkt dit? Ben een beetje n00b als het op steam aankomt
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Aah, bedankt .. heb nl wel mijn key + doosje hier liggen van HL, maar cd ben ik nl kwijtShotGun schreef op 12 September 2003 @ 11:42:
[...]
Nee, gewoon progsel downloaden. En die gaat dan vanzelf halflife/counter strike/whatever je nog meer wilt downloaden. Je hebt alleen een geldige hl key nodig.
Sorry, ga je me nu slaan?Of je leest het topic ff door
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
1.6 final is dit. Over 2 weken kan je niet meer via de oude manier spelen. Ook is Team Fortress Classic van 1.5 naar 1.6. TFC begin ik steeds leuker te vinden, CS blijft eentonig. TFC hebben ze nu heel leuk gemaakt, met engineers die teleports kunnen bouwen en mappen als dustbowl aange zodat de attackers wat meer kans hebben tegen die guns van engineers en het gesproei van die heavy weapon gasten. TFC ownt keihard nu!Trancentral schreef op 12 september 2003 @ 11:17:
vet
Gisteren de hele tijd wachten , vanochtend nog checken.
Ben ik op school tot 5 uur , word ie gereleased
Weet iemand of cs 1.6 final is ? of nog steeds beta
Geduld hebben... gebruik Netlimiter of DUmeter om te checken of Steam.exe data verscheept, zoniet even opnieuw proberen. Bij had ik de 2e keer al de XS4ALL server te pakken. Toen was ie in no-time binnenKeizer schreef op 12 september 2003 @ 11:26:
Steam is geinstalleerd ofzo, maar cs start niet...
Er blijft maar "preparing to play counter-strike" staan
Jij volgt het blijkbaar helemaal niet. Aan Counter-Strike 2 en Team Fortress 2 zijn ze minimaal al een jaar bezig. CS2 en TF2 worden intern gemaakt dus hebben niets met een SDK te maken. Mods zoals Svencoop enzo worden niet intern gemaakt maar het modteam van Svencoop heeft al een Half-Life 2 SDK + een cursus op het kantoor van Valve gehad, ze zijn dus al druk bezig.Grijns schreef op 12 September 2003 @ 11:29:
geen flauw idee of dit echt de laatste cs is. denk dat het afhangt van de release date van hl2/hl2sdk. Als hl2/hl2sdk op de proppen komt zal cs en andere mods volledig overgaan op de hl2 engine dus ik vermoed dat alle development op de hl1 gebaseerde mods dan stopt.
Als hl2/hl2sdk nog lang op zich laat wachten ( 2004 ..![]()
) dan denk ik dat de team sverder blijven gaan met development van de hl1 gebaseerde mods.
edit. bij probs met steam is het aan te raden steam te sluiten en weer te starten, dit doet wonderen voor mij.
Hier ook jaMasterJR schreef op 12 September 2003 @ 11:48:
Na 10min de melding "preparing to play counter-strike" te hebben is hij nu eindelijk 1.6 aan het downloaden
Daar heb ik een soort van oplossing voor gevondenNovah schreef op 12 September 2003 @ 11:53:
Overigens.. dat met die console word ik nu zo langerhand een beetje moe van. Hij werkt niet lekker/goed. Wat doe ik fout, hij verdwijnt als ik wat wil typen. In het menu ook de laatste tijd, is me 1 keer gelukt om in de console te kunnen werken.
[ Voor 8% gewijzigd door iets op 12-09-2003 12:15 ]
tvw
The first casualty in war is always the truth...
.
[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 12-09-2003 14:32 ]
GVD! ik gebruik deze key al 2 jaar, en heb hm zelf gekocht,Dear Steam user,
This is an automated message generated by Steam account administration.
Your Half-Life Platinum Pack CD-Key (the number printed on the CD case which you
were asked to type in after installing the game) has been found to be invalid.
The CD-Key you entered is:
You will not be able to play Half-Life Platinum Pack unless you provide a valid
CD-Key.
To provide a valid CD-Key, double-click on the name of the game in Steam's
"Games" window and then follow the given instructions.
For further help or product support, please visit http://www.steampowered.com
Signed,
The Steam Support Team
IEDEREEN op steam heeft dit "probleem". Alle content servers zijn zo zwaar overbelast, dat je blij mag zijn als je 5 KB/Sec haalt, dus tis gewoon een kwestie van wachten, of het morgen weer proberen...T7D_Sneezy schreef op 12 September 2003 @ 12:43:
toen ik steam instalde zei hij zelf dat ie valid was en dat ik hem kon gebruiken.
nu blijft steam hangen op : preparing to play counterstrike, zit ie al een uur op, maar met de monitor functie zie ik dat ie af en toe data verkeer heeft.
nog iemand dit probleem?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik doelde op die emailStarLite schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]
IEDEREEN op steam heeft dit "probleem". Alle content servers zijn zo zwaar overbelast, dat je blij mag zijn als je 5 KB/Sec haalt, dus tis gewoon een kwestie van wachten, of het morgen weer proberen...
Verwijderd
Je bent absoluut niet de eerste met dit probleem idd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
vergeet cs tegenwoordig heb je het over steamVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:56:
Ik kreeg de beta niet ad praat... Zodra ik mijn username ingevuld had en op OK drukte liep het vast...
Hoe moet je nou precies updaten?! Door Steam te launchen of door Steam te launchen en vervolgens CS te starten?!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ik zit op 1.5 / 3StarLite schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]
IEDEREEN op steam heeft dit "probleem". Alle content servers zijn zo zwaar overbelast, dat je blij mag zijn als je 5 KB/Sec haalt, dus tis gewoon een kwestie van wachten, of het morgen weer proberen...
[ Voor 7% gewijzigd door salutem op 12-09-2003 13:02 ]
Heb/had ik ook. Op één PC import ie hier de key, op andere moest ik zelf intikken (2 PC's). Bij de import kreeg ik ook de mail (zie eerder in dit topic). TFC doet het gewoon, CS is nog aan het updaten...T7D_Sneezy schreef op 12 September 2003 @ 12:43:
toen ik steam instalde zei hij zelf dat ie valid was en dat ik hem kon gebruiken.
nu blijft steam hangen op : preparing to play counterstrike, zit ie al een uur op, maar met de monitor functie zie ik dat ie af en toe data verkeer heeft.
nog iemand dit probleem?
INloggen gaat zonder probleem hier, alleen het downloaden van content gaat op 14K4 snelheidRocketKoen schreef op 12 september 2003 @ 12:59:
de content servers zijn niet overbelast. het is de steamserver zelf.
steam updaten, inloggen en uitloggen gaat bijna niet meer en laat steam crashen.
\o/
[ Voor 5% gewijzigd door Keizer op 12-09-2003 13:33 ]
Same hereKeizer schreef op 12 September 2003 @ 13:33:
Ik heb problemen met het starten van CSPoging 1: ik krijg een scherm te zien met een Couter terrorist en een Terrorist (640x480
) en vervolgens een wit scherm. Daarna 5 minuten niets... na 1x op ctrl-alt-del te hebben gedrukt reboot mn computer spontaan.
Poging 2: Na een minuut het witte scherm te hebben gehad kom ik in het menu. Zodra ik echter op options druk hoor ik het "klik" geluidje loopen en crasht cs wederom, gevolgd door een spontane reboot![]()
![]()
![]()
Goed werk Valve!
superB
Verwijderd
superB
http://212.203.28.113/dl/steam/client/steaminstall.exeb3ta schreef op 12 September 2003 @ 15:10:
ben ik nou een KOE die site wil gewoon niet laden bij mij kan iemand ff het proggie uploaden ofzo want ik WIL STEAMMMMM
iets van 34531134 csers willen steam dus duurt nog wel ff voor site beetje normaal laad
superB
Verwijderd
hoi joram !bl!kje schreef op 12 September 2003 @ 15:14:
[...]
http://212.203.28.113/dl/steam/client/steaminstall.exe
met dank aan Jeff
http://members.home.nl/koz/steaminstall.exe
met dank aan kozzie wozzie
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:19 ]
This space is occupied
Verwijderd
ik moet toch werken zo, dus ik laat mn peeceetje lekker zn werk doenTheEvilCuber schreef op 12 September 2003 @ 15:18:
oh wat leuk.. na dat converting gedoe komt het langste. start een potje en ja mag zon 700 minuten gaan wachten
superB
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 15:32 ]
Dat kan jaVerwijderd schreef op 12 september 2003 @ 15:24:
Klopt het dat dit:
Converting Base Goldsrc Shared Content Localized files into steam cache...
Erg lang duurt, terwijl ik verder weinig activiteit zie?
superB
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Tutti-frutti op 12-09-2003 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
duurt gewoon langVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:36:
Hmmm ok, dan zal ik maar moeten wachten... ik zie dus verder geen hd activiteit ofzoiets, maar dat steam geval is dus toch bezig??
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:49 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 16:07 ]
Verwijderd
Das geen crash! dan issie bezig...Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:07:
Wat een kansloos programma dat Steam. Elke keer als ik cs probeer te updaten crasht dat Steam zwaarEen maat van me heeft precies hetzelfde.
/me kapt ermee, als het zo moet, dan maar niet
Verwijderd
Dat hele steam wordt wit, er staat reageert niet bij taakbeheer en je muis blijft een uur met het zandlopertje staan
[ Voor 43% gewijzigd door vacuumcleaner op 12-09-2003 16:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
| NWG7 Game: Counter-strike Naam: NWG 7 : Counter-Strike 1.6 Public Alias: IP & Port: 213.204.192.13:27015 Note: Counter-strike 1.6 final Admin: abuse@nerdswithguns.nl |
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 16:25 ]
Verwijderd
Dat heb je goed gelezenVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:45:
JEZUS!! als ik dit zo allemaal lees is dat steam dikke bagger...
Verwijderd
jah, lekker is dat dan..Keizer schreef op 12 September 2003 @ 16:47:
[...]
Het is echt nog slechter dan ik verwacht had... Valve is hard bezig de Half-life community om zeep te helpen op deze manier![]()
[ Voor 19% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2003 16:53 ]
Verwijderd
En hoe lang is lang ? Staat hier al 15 minuten en er gebeurt echt geen zak. Niet via mijn ISDN, niet via mijn HD. Wat de ne*k is dat ding aan het doen danbl!kje schreef op 12 September 2003 @ 15:32:
[...](vraag over het erg lang duren van de GoldSrc melding, en dat dat lang kan duren)
Dat kan ja
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 15% gewijzigd door yamAUchi op 12-09-2003 17:20 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Is het dan niet 320kilobit per seconde? Als je dit deelt door 8 dan komt dit namenlijk mooi uit op 40 kilobyte per seconde.btw. die monitor is best lame, beetje kb ipv kB doen =) denk je met 320kB per seconde te downen, gaat het eigenlijk maar met 40 kB .. suf ! =)
[ Voor 9% gewijzigd door b3ta op 12-09-2003 17:12 ]
Verwijderd
Heb ik ook, snap er geen reet van.b3ta schreef op 12 September 2003 @ 16:59:
als ik bij games op cs druk dan zegt ie dat ie dingen gaat downloaden en als ik dan op install druk hangt ie en doet ie niks meer of "lijkt" dat maar zohelp
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Traag heb ik geen problemen mee, maar dat het programma steam op zich (lijkt) vast te lopen welVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:17:
Mensen, doe nou allemaal eens rustig...
t komt allemaal wel goed, er proberen nu gewoon^47359385697346597342659736975 mensen tegelijk alles te downloaden ( raar he dat alles dat wat trager gaat?)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 17:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
T programma is wel bezig dan zoals ik al 3x heb gezegd nu tegen jou !Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:18:
[...]
Traag heb ik geen problemen mee, maar dat het programma steam op zich (lijkt) vast te lopen welmaak gewoon iets duidelijks ofzo...
Verwijderd
Ja dat snap ik ook welVerwijderd schreef op 12 september 2003 @ 17:19:
[...]
T programma is wel bezig dan zoals ik al 3x heb gezegd nu tegen jou !
genoeg kennisen van mij hebben PRECIES hetzelfde als jou, en kunnen na een hele tijd wachten alsnog 1.6 spelen.![]()
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
The first casualty in war is always the truth...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq