nog wel, maar als er al niets vanuit valve komt dat je via lan kan spelen (1.6 dus) zonder een inet aansluiting, dan wordt er wel een hack (hopenlijk) door iemand gemaakt.
leuk... maar valve gaat zeker gamers verliezen dankzij steam (waaronder mij als hl2 + steam niet boterd het zal wel botere maar ik heb liever het oude systeem ach f*ck it (d of een t of ??
) maar dat zullen we hopelijk 30sept wel zien.
[ Voor 17% gewijzigd door b3ta op 11-09-2003 16:47 ]
valt nog te zien of dat binnen aanzienlijke tijd gebeurd, als het uberhaupt al gebeurdreddevil schreef op 11 September 2003 @ 15:54:
nog wel, maar als er al niets vanuit valve komt dat je via lan kan spelen (1.6 dus) zonder een inet aansluiting, dan wordt er wel een hack (hopenlijk) door iemand gemaakt.
denk het wel, anders zullen veel grote internetcafe's (die vaak sponsor zijn van top teams) snel afhaken (inclusief de grote toernooien etc.)
Zouden ze dan niks releasen wat dit alles fixed ofzo?

Uhmm je veranderd een paar .cfg's en je kan gewoon LAN spelen. Zonder internet verbinding.. Alles is wel op te lossen.
superB
Verwijderd
WuSSiE: geloof je zelf dat valve zoiets zou doen? nee je zeikt op dingen die je denkt dat steam doet. Al die ervaringen (sloom gaar etc) waren bij de BETA. zal echt wel goed zitten nu want waarom zou valve ineens heel raar gaan doen en alles TEGEN de gamers in doen. wacht nou eerst maar eens af en ga dan huilen/schreeuwen/schoppen.
al die anti steam figuren beginnen mij lichtelijk te irriteren nu zon beetje.
al die anti steam figuren beginnen mij lichtelijk te irriteren nu zon beetje.
Het ergste vind ik nog dat elke dedicated server een eigen mailadres moet krijgen, ik moet dan gvd stuk of 40 mailadressen gaan lopen maken!!!

(Netgamez 2003b zal inderdaad CS 1.5 gespeeld worden, als er een oplossing is natuurlijk CS 1.6 (Ik ben Internetmannetje (crew) maar ik zeg nog niks
))

(Netgamez 2003b zal inderdaad CS 1.5 gespeeld worden, als er een oplossing is natuurlijk CS 1.6 (Ik ben Internetmannetje (crew) maar ik zeg nog niks

[ Voor 36% gewijzigd door aKra op 11-09-2003 18:48 ]
Intentionally left blank.
Akra, ik hoop het voor je, anders mag jij je lanservers ook weer op 1.5 zetten
Mijn CS staat in:aKra schreef op 11 September 2003 @ 18:47:
Het ergste vind ik nog dat elke dedicated server een eigen mailadres moet krijgen, ik moet dan gvd stuk of 40 mailadressen gaan lopen maken!!!![]()
(Netgamez 2003b zal inderdaad CS 1.5 gespeeld worden, als er een oplossing is natuurlijk CS 1.6 (Ik ben Internetmannetje (crew) maar ik zeg nog niks))
D:\Steam\SteamApps\mijn@emailadres.nl\counter-strike
Kan je die niet gewoon kopieren en aan iedereen geven, als je geen internet op de LAN hebt?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
steam beta was het zo dat je eerst moest inloggen in steam (internet hebben dus) voordat je een game kon opstarten.
je kunt wel, zoals jij al voorstelt, je steamcache delen, zodat iedereen dezelfde versie heeft
je kunt wel, zoals jij al voorstelt, je steamcache delen, zodat iedereen dezelfde versie heeft
De Steam website is weer down... het zal niet zo zijn. Ik had het lang en breed verwacht (lees aantal reply's terug.)
Verwijderd
ik dacht al, opeens downNovah schreef op 11 September 2003 @ 19:59:
De Steam website is weer down... het zal niet zo zijn. Ik had het lang en breed verwacht (lees aantal reply's terug.)
maargoed, ligt niet aan mij
maar ik wil cs 1.6
Verwijderd
Ik wil nu echt 1.6, al ongeveer een dag zitten trillen (ja ik ben er zo verslaafd aan)
Kom op nou, counterstrike.nl was ff down hopen dat ze snel met links komen
Kom op nou, counterstrike.nl was ff down hopen dat ze snel met links komen
schijt aan CS 1.6
ik wil mijn ultra laag 1337 steam id
ik wil mijn ultra laag 1337 steam id
Waarschijnlijk releasen ze hem daaro om 15:00 ofzo, das hier in de nacht.
Kreeg net de site er even voor.... Alleen zwarte tekst met kruisjes
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
De kans op een ultra low steam id is superklein. De eerste 100, dan wel niet de eerste 1000 id's zijn voor Valve. Dan zijn er minimaal een 100.000 mensen over de hele wereld die een laag steamID wil hebben. Kans op een low steamid droped to... 1000 op 100.000 (als je een id in de 1000 wil hebben.)
Ik meld me gewoon aan zodra het kan en of ik nu een laag of hoog steamID heb, boeit me geen reet.
Ik meld me gewoon aan zodra het kan en of ik nu een laag of hoog steamID heb, boeit me geen reet.
poep
druk ik net op al me IE's refresh (csnation, steampowerd etc) krijg ik inene geluid uit me speakers en een vrouw die roept "System online!"
is het gvd een tanzige banner van csnation over een of andere game

status pagina is nu live, en er staat "Steam is ONLINE"
is het gvd een tanzige banner van csnation over een of andere game
status pagina is nu live, en er staat "Steam is ONLINE"
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 11-09-2003 20:28 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
omg als ze dit niet eens kunnen handelen qua bandbreedte wordt dat steam net als bij de beta een grote sof
ben er door denk ik, net een file van nvidia binnengekregen en hijs nu aan het checken voor updates
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
| NETWORK STATUS STEAM IS ONLINE This page last updated: 11:34am, September 11 2003 (Pacific Time, GMT -8) -------------------------------------------------------------------------------- Total current system capacity 750.00Mbps Total available 696.37Mbps CONTENT SERVER 1 - SPEAKEASY #1 - DOWN Status DOWN Host SpeakEasy CONTENT SERVER 2 - AUSGAMERS Status Alive Host Ausgamers Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 92.29Mbps CONTENT SERVER 3 - REDPHIVE Status Alive Host RedPhive.com Total capacity (bandwidth) 50.00Mbps Current available bandwidth 46.52Mbps CONTENT SERVER 4 - GAMESPY - DOWN Status DOWN Host Gamespy CONTENT SERVER 5 - NVIDIA #1 Status Alive Host Nvidia Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 93.60Mbps CONTENT SERVER 6 - NVIDIA #2 Status Alive Host Nvidia Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 94.49Mbps CONTENT SERVER 7 - XS4ALL - DOWN Status DOWN Host XS4ALL CONTENT SERVER 26 - NEXON #1 - DOWN Status DOWN Host Nexon CONTENT SERVER 27 - NEXON #2 - DOWN Status DOWN Host Nexon CONTENT SERVER 28 - NEXON #3 - DOWN Status DOWN Host Nexon CONTENT SERVER 29 - NEXON #4 Status Alive Host Nexon Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 94.10Mbps CONTENT SERVER 30 - HYPERNIA Status Alive Host Hypernia Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 92.88Mbps CONTENT SERVER 31 - COMPUTERGAMES.RO Status Alive Host ComputerGames.ro Total capacity (bandwidth) 100.00Mbps Current available bandwidth 90.33Mbps CONTENT SERVER 32 - EXTREMERACK |
[ Voor 127% gewijzigd door Bokkie op 11-09-2003 20:38 ]
File die ik nu heb van steam blijkt toch een oude te zijn (nvidia site). Bij versie staat wel 1.0.0 maar wel datum 2002. Tis de oude denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Novah op 11-09-2003 20:40 ]
kunnen jullie ook een directe download url prijsgeven?
Nvidia website -> door klikken naar Entertainment en naar Steam. Maar ik weet nu 99% zeker dat dat nog de oude is. Ik wacht ook nog op een URL dus 
Kwas er net door op de Steam website:
"DOWNLOAD LOCATIONS:
There are currently no download locations available.
The Steam 1.0 (non-beta) installer will be made available on Thursday, September 11" .... again...
Kwas er net door op de Steam website:
"DOWNLOAD LOCATIONS:
There are currently no download locations available.
The Steam 1.0 (non-beta) installer will be made available on Thursday, September 11" .... again...
[ Voor 44% gewijzigd door Novah op 11-09-2003 20:43 ]
same hereNovah schreef op 11 September 2003 @ 20:42:
Nvidia website -> door klikken naar Entertainment en naar Steam. Maar ik weet nu 99% zeker dat dat nog de oude is. Ik wacht ook nog op een URL dus

Steam site:
STEAM IS ONLINE
This page last updated: 11:42am, September 11 2003 (Pacific Time, GMT -8)
--------------------------------------------------------------------------------
Total current system capacity 750.00Mbps
Total available 694.67Mbps
de xs4all steamcontent server moet snel online komen
[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 11-09-2003 20:46 ]
daar zit ik ook constant op te staren
als hij ergens komt zal het als eerste hier zijn lijkt me
ftp://ftp.valvesoftware.com/
Nu nog een login+pw.... --> Sorry, no ANONYMOUS access allowed.CRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 20:45:
daar zit ik ook constant op te staren
Verwijderd
als ik de oude steam start krijg ik eerst een schermpje updating steam, balkje toont geen vooruitgang, en na tijdje socketerror.
grmbl dat kan toch niet werken. 1000en mensen die op hetzelfde moment van een stuk of tien servers iets willen downloaden
grmbl dat kan toch niet werken. 1000en mensen die op hetzelfde moment van een stuk of tien servers iets willen downloaden
hehe, schiet idd niet echt op nog, wel weer lekker spannend 
vraag me af of je die 500kb exe niet ergens kan sharen, zodat mensen iig die kunnen downen
vraag me af of je die 500kb exe niet ergens kan sharen, zodat mensen iig die kunnen downen
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
hmjah als we hem zouden hebben....
Steam 'update' bij mij ook, maar Netlimiter geeft aan dat hij geen dataontvangt of verzend...
Steam 'update' bij mij ook, maar Netlimiter geeft aan dat hij geen dataontvangt of verzend...
rofl ik kan daar gewoon opNovah schreef op 11 September 2003 @ 20:48:
[...]
Nu nog een login+pw.... --> Sorry, no ANONYMOUS access allowed.

H4x0r dude jij
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Connecting to ftp.valvesoftware.com Connected to ftp.valvesoftware.com Port 21 220 Serv-U FTP Server v4.1 for WinSock ready... USER anonymous 331 User name okay, please send complete E-mail address as password. PASS (hidden) 530 Sorry, no ANONYMOUS access allowed. Connection failed Delaying for 30 seconds before reconnect attempt #1 |
[ Voor 250% gewijzigd door Novah op 11-09-2003 20:52 ]
Verwijderd
Dit wordt dus een week wachten voordat het weer fatsoenlijk gaat werken! Ik vraag me af of ze met relatief weinig bandbreedte het wel gaan redden...
STEAM IS ONLINE
This page last updated: 11:47am, September 11 2003 (Pacific Time, GMT -8)
--------------------------------------------------------------------------------
Total available 690.95Mbps
poep, hoor net op #csnation op gamesnet dat ie 3 EST komt, dus over 3 uur pas
12 uur middernacht hiero dus
bron is niet 100% acurate hoor
waarschijnlijk eerst alle steamcontent servers online gooien
This page last updated: 11:47am, September 11 2003 (Pacific Time, GMT -8)
Total available 690.95Mbps
poep, hoor net op #csnation op gamesnet dat ie 3 EST komt, dus over 3 uur pas

bron is niet 100% acurate hoor
waarschijnlijk eerst alle steamcontent servers online gooien
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 11-09-2003 20:52 ]
Zou eerst steam beta geuninstalled moeten worden? of gaat de instal daar gewoon overheen?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
beta update zichzelf naar full als ej erdoor komt tenminstevacuumcleaner schreef op 11 september 2003 @ 20:52:
Zou eerst steam beta geuninstalled moeten worden? of gaat de instal daar gewoon overheen?
verzin eens iets anders als hlserver:hlserver misschien werkt hetNovah schreef op 11 September 2003 @ 20:48:
[...]
Nu nog een login+pw.... --> Sorry, no ANONYMOUS access allowed.
Alleen jmmr dat er nix opstaat wat nuttig is nu..CRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 20:53:
[...]
verzin eens iets anders als hlserver:hlserver misschien werkt het
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Heb ik geprobeert!CRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 20:53:
[...]
verzin eens iets anders als hlserver:hlserver misschien werkt het
steam/client, steam/steam, client/client, steamclient/steamclient... niets werkt
name: hlserver
pass: hlserver
werkt wel hoor
pass: hlserver
werkt wel hoor
dan doe je toch wat fout want die hij geeft werktNovah schreef op 11 September 2003 @ 20:56:
[...]
Heb ik geprobeert!
steam/client, steam/steam, client/client, steamclient/steamclient... niets werkt![]()
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit zou de downloadsite moeten zijn....
http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow
down offcourse...
http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow
down offcourse...
moi? nee, http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow staat bij mijn favorieten sinds gisteren..
edit/
Haha, zo nu en dan krijg ik dit door van de downloadsite van steam:
http://home.planet.nl/~ber00542/steam.jpg
[ Voor 20% gewijzigd door vacuumcleaner op 11-09-2003 21:10 ]
Yup... even wachten, ik vrees tot 24:00 ofzo danvacuumcleaner schreef op 11 September 2003 @ 21:04:
[...]
moi? nee, http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow staat bij mijn favorieten sinds gisteren..
edit/
Haha, zo nu en dan krijg ik dit door van de downloadsite van steam:
http://home.planet.nl/~ber00542/steam.jpg
De steam site is weer volledig up en tis niet druk, ik denk dat veel mensen de hoop hebben opgegeven.
Nou dikke neus.
Ik had dat Steam programma al geïnstalleerd voor 1.6 beta (leuk trouwens!!) maar nu ik het opstart krijg ik:
"Updating steam..."
[_______________________________________________]
Met een mooie lege progressbar die ook na 10 minuten nog leeg is. Ik kan me herinneren dat het steamgebeuren is uitgesteld vorig jaar omdat toen precies hetzelfde gebeurde.
En zelfs het Steam zelf kan je nergens downloaden en we hebben het over 500 fucking kilobytes.
Misschien dat ik over een paar dagen meer geluk heb...
Ik had dat Steam programma al geïnstalleerd voor 1.6 beta (leuk trouwens!!) maar nu ik het opstart krijg ik:
"Updating steam..."
Met een mooie lege progressbar die ook na 10 minuten nog leeg is. Ik kan me herinneren dat het steamgebeuren is uitgesteld vorig jaar omdat toen precies hetzelfde gebeurde.
En zelfs het Steam zelf kan je nergens downloaden en we hebben het over 500 fucking kilobytes.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Even een draadje doorlezen kan geen kwaad:Captain Pervert schreef op 11 september 2003 @ 21:38:
Nou dikke neus.
"Updating steam..."
a] Steam is al maanden uit, beta wel maar dat maakt geen verschill en word door velen succesvol gebruikt. Klopt.. de eerste Steam versie was niet zo best, maar ze hadden niet gerekent op zo veel belangstelling.
b] Die progressbar klopt... je hebt de beta steam en die gaat het nooit doen dus... je moet de final hebben.
c] Steam final is niet 555kb maar tussen de 5 en 10mb. Ok.. nog steeds weinig... totdat iedereen begint met de content..
Juist, thanks. Ik dacht dat Steam Steam was en dat ik de beta 1.6 had en dat hij die wel zou updaten naar 1.6 final. Nu blijken zowel Steam als 1.6 beta te zijn, sorry. Desondanks wacht ik een paar dagen want zo te horen kan ik me op dit moment de moeite besparen.
He bah, nog niet uit
na ja eerst maar even lekker slapen. Kijk morgen na 't werk wel of ie er is
heb ik wat om naar uit te kijken, ook altijd leuk !

je zegt het zelf alSorcerer@ schreef op 11 September 2003 @ 17:20:
denk het wel, anders zullen veel grote internetcafe's (die vaak sponsor zijn van top teams) snel afhaken (inclusief de grote toernooien etc.)
internetcafe's, die hebben dus de benodigde internetverbinding
Er hoeft alleen een check gedaan te worden over de stuff op je schijf, geen cheats, laatste update enzo... dus veel data komt er nie. Alleen wanneer iemand dus echt full new install moet doen.Crash-Override schreef op 11 September 2003 @ 22:07:
[...]
je zegt het zelf al
internetcafe's, die hebben dus de benodigde internetverbinding
damn ze hebben gewoon de site uit de lucht gehaald zal er morgen ochtend wel op staan denk ik nu eerst maar ff slapen...
damn ze hebben gewoon de site uit de lucht gehaald zal er morgen ochtend wel op staan denk ik nu eerst maar ff slapen...

Oops dubbelpost hehe sorry!

Oops dubbelpost hehe sorry!

[ Voor 13% gewijzigd door b3ta op 11-09-2003 22:29 ]
a) nee nu hebben ze zich wel goed voorbereidNovah schreef op 11 September 2003 @ 21:46:
[...]
Even een draadje doorlezen kan geen kwaad:
a] Steam is al maanden uit, beta wel maar dat maakt geen verschill en word door velen succesvol gebruikt. Klopt.. de eerste Steam versie was niet zo best, maar ze hadden niet gerekent op zo veel belangstelling.
b] Die progressbar klopt... je hebt de beta steam en die gaat het nooit doen dus... je moet de final hebben.
c] Steam final is niet 555kb maar tussen de 5 en 10mb. Ok.. nog steeds weinig... totdat iedereen begint met de content..

b) jawel hoor.. beta update als final steam (en dat bedoeld ie ook)
c) steam client is 500kb
kortom get your facts right
[ Voor 3% gewijzigd door CrushOne op 11-09-2003 22:40 ]
ja, dat weet ik, maar dat is het em nu juistNovah schreef op 11 September 2003 @ 22:19:
[...]
Er hoeft alleen een check gedaan te worden over de stuff op je schijf, geen cheats, laatste update enzo... dus veel data komt er nie. Alleen wanneer iemand dus echt full new install moet doen.
wij organiseren een lan-party in een boerendorp
en daar kunnen we geen goede internetverbinding regelen voor dit dus
dus internetloze lan-party's zitten hierdoor met een probleem, en zijn verplicht terug te stappen naar CS1.5
ennuh, full install.... je hebt er altijd van die sjaaken tussen zitten

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 11-09-2003 22:46 ]
die boeren kennen het verschil niet eens tussen beta6.4 en 1.6Crash-Override schreef op 11 september 2003 @ 22:46:
[...]
ja, dat weet ik, maar dat is het em nu juist
wij organiseren een lan-party in een boerendorp![]()
dus internetloze lan-party's zitten hierdoor met een probleem, en zijn verplicht terug te stappen naar CS1.5
draai gewoon v1.5
a] Nah... ze hadden een dag langer nodig maar, voorbereiden... ze hadden gewoon wat langer nodig.CRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 22:40:
[...]
a) nee nu hebben ze zich wel goed voorbereid![]()
b) jawel hoor.. beta update als final steam (en dat bedoeld ie ook)
c) steam client is 500kb
kortom get your facts right
b] Hmmm ik weet niet 100% zeker maar in interview zei die dat we nieuwe .exe file moesten downloaden
c] Nee, deze zou iets meer dan 5mb bedragen, maar minder dan 10mb, velen zeiden 8mb. Maar misschien hebben ze toch een updatefunctie.
Maar als jij denkt gelijk te hebben, waarom update je steam niet naar final dan? De steam servers zijn up. Volgensmij moet je echt een nieuwe client downloaden hoor. Maargoed, ik ben maar een mens en die kan zich goed vergissen.
Jah, jah. Nah met Half-Life 2 hoef je geen content meer te downloaden, alleen updates via steam. Misschien releasen ze op internet een iso van een standaard installatie en dat je die kan installeren en dan net als met Half-Life 2 alleen updates en checking hoeft te doen, dan valt het nog mee. Tis even kijken wat en hoe valt het gaat doen.Crash-Override schreef op 11 September 2003 @ 22:46:
[...]
ja, dat weet ik, maar dat is het em nu juist
wij organiseren een lan-party in een boerendorp![]()
he, niet te heCRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 22:54:
[...]
die boeren kennen het verschil niet eens tussen beta6.4 en 1.6
draai gewoon v1.5
mjah, ik ben heel erg benieuwd iigNovah schreef op 11 september 2003 @ 22:54:
[...]
[...]
[...]
Jah, jah. Nah met Half-Life 2 hoef je geen content meer te downloaden, alleen updates via steam. Misschien releasen ze op internet een iso van een standaard installatie en dat je die kan installeren en dan net als met Half-Life 2 alleen updates en checking hoeft te doen, dan valt het nog mee. Tis even kijken wat en hoe valt het gaat doen.
@novah: The Steam client initial download is about 500kB. Please select one of the links below to get started. (If you already have Steam, you don't need to download this installer. Steam will update itself automatically.)
w00t, das goed om te horen. Gelukkig heb je gelijk.CRu5H0n3 schreef op 11 september 2003 @ 23:00:
@novah: The Steam client initial download is about 500kB. Please select one of the links below to get started. (If you already have Steam, you don't need to download this installer. Steam will update itself automatically.)
Misschien toch 24:00? Hadden de mensen op CSNation gelijk...CRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 23:01:
ze zijn de steam-download-site aan het updaten volgens mij:
No web site is configured at this address
[ Voor 27% gewijzigd door Novah op 11-09-2003 23:04 ]
kan iemand dit bevestigen ?
STEAM FINAL FAQ - put together by Xpertgamer
taken from #steam on GamesNet
*UPDATE* You WILL have to download a new client for steam. Existing beta installs will not upgrade automatically
*UPDATE* WON will be up for some time. Timeline has not been established. 1.5 will be playable until WON is gone.
*UPDATE* Keep your 1.5 install in place. Steam will use it so it won't download as much for 1.6. Steam will prompt for deletion of the 1.5 install.
*UPDATE* You WILL have to download a new client for steam. Existing beta installs will not upgrade automatically
*UPDATE* WON will be up for some time. Timeline has not been established. 1.5 will be playable until WON is gone.
*UPDATE* Keep your 1.5 install in place. Steam will use it so it won't download as much for 1.6. Steam will prompt for deletion of the 1.5 install.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
* niet volgens steam zelfsalutem schreef op 11 September 2003 @ 23:09:
kan iemand dit bevestigen ?
* tot 2 weken na release 1.6 blijft WON up
* correct
Van #steam:
1) Yes, 1.6 is going final with this
2) Yes, you have to register again. If you use the same email address, your friends list will come over though
3) **update** you WILL have to download a new client for steam. Existing beta installs will not upgrade automatically <-- yes, I know it conflicts with the webpage. We pointed that out to valve
4) Steamid's are first come first serve basis
5) We do not know the time the client will come out, please be patient. We will post in channel when client is released. Pacific time is GMT-7 and CET-8. (normally gmt-8 but Daylight savings time)
6) You will need a valid Halflife or CS Retail key to use steam
7) *UPDATE* WON will be up for some time. Timeline has not been established. 1.5 will be playable until WON is gone.
8 ) Steam does not work on LAN only servers. Offline mode is coming
9) HLDS is for Dedicated servers only. NOT clients. Servers will NOT get steamids and do NOT need cd-keys
10) Mods and items like hlsw are supposed to work with 1.6
11) league questions need to be directed to the leagues themselves
12) New clients will be available off of steampowered.com and mirrors shortly thereafter. Remember, its just an installer.
13) There will not be patches like before. Steam will download the required content automatically.
14) *UPDATE* Keep your 1.5 install in place. Steam will use it so it won't download as much for 1.6. Steam will prompt for deletion of the 1.5 install. We do not know if the beta install will be used...sorry
15) You must use the steam final to register for your steamid
1) Yes, 1.6 is going final with this
2) Yes, you have to register again. If you use the same email address, your friends list will come over though
3) **update** you WILL have to download a new client for steam. Existing beta installs will not upgrade automatically <-- yes, I know it conflicts with the webpage. We pointed that out to valve
4) Steamid's are first come first serve basis
5) We do not know the time the client will come out, please be patient. We will post in channel when client is released. Pacific time is GMT-7 and CET-8. (normally gmt-8 but Daylight savings time)
6) You will need a valid Halflife or CS Retail key to use steam
7) *UPDATE* WON will be up for some time. Timeline has not been established. 1.5 will be playable until WON is gone.
8 ) Steam does not work on LAN only servers. Offline mode is coming
9) HLDS is for Dedicated servers only. NOT clients. Servers will NOT get steamids and do NOT need cd-keys
10) Mods and items like hlsw are supposed to work with 1.6
11) league questions need to be directed to the leagues themselves
12) New clients will be available off of steampowered.com and mirrors shortly thereafter. Remember, its just an installer.
13) There will not be patches like before. Steam will download the required content automatically.
14) *UPDATE* Keep your 1.5 install in place. Steam will use it so it won't download as much for 1.6. Steam will prompt for deletion of the 1.5 install. We do not know if the beta install will be used...sorry
15) You must use the steam final to register for your steamid
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
LOLWe do not know if the beta install will be used...sorry

handig als je van je eigen spullen niet weet hoe ze werken
vage shit de een zegt wel en de ander niet ?? ksnap er nix meer van
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
De OPS op #steam zijn niet de programmeurs, maar gewoon mensen die weten hoe [de oude beta] steam werktCRu5H0n3 schreef op 11 September 2003 @ 23:26:
[...]
LOL![]()
handig als je van je eigen spullen niet weet hoe ze werkenGG
Nog een leuk weetje:
(23:25:57) (+CrUnK[cp]) what is the deal with the final is it for sure coming out today or what
(23:26:06) (@Ran321) it might
(23:26:14) (+CrUnK[cp]) and are we going to have to redo our configs
(23:26:25) (@Ran321) If you let steam update (some people say it will work) your configs will stay the same
[ Voor 37% gewijzigd door StarLite op 11-09-2003 23:28 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
het feit dat ze het niet weten wil zeggen dat het iig niet om 0:00 komt
Valve me dus erg tegen van Valve, dat ze ons zo aan het lijntje houden.CU2morO schreef op 11 September 2003 @ 23:29:
Is het nou zo moeilijk om je zaakjes op orde te hebben, ik bedoel ze hebben gvd een hele tijd gehad om alles te testen met steam beta en shit en wisten wat ze moesten verw8en en nu is het hele gebeuren sowieso al een dag uitgesteld en verbaast mij niks als daar nog een dag bijkomt
. Zo moeilijk is het toch niet, zorg ervoor dat alles werkt en kondig dan pas CS 1.6 en steam 1.0 en de rest aan 
Als ze dit ook gaan doen met HL2 wordt ik helemaal gek

edit: bij mij doet de steam site het ook weer

Als ze dit ook gaan doen met HL2 wordt ik helemaal gek

edit: bij mij doet de steam site het ook weer
[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 11-09-2003 23:59 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Bij mij doet steampowered et weer ....
...maar veel veranderd is er niet.
ik ga slapen, lang genoeg voor niks gewacht...
ik ga slapen, lang genoeg voor niks gewacht...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
van #steam:
::: Steam Client release delayed again due to technical problems ::: kazaa exploited to steal Cd-keys - beware :::
weltrusten ik ben pitten
::: Steam Client release delayed again due to technical problems ::: kazaa exploited to steal Cd-keys - beware :::
weltrusten ik ben pitten

Valve... ik had vertrouwen gekregen erin... laten ze het eerst maar even goed regelen en dan pas een release date prikken. Ik begin nu ook te twijfelen aan de release date van Half-Life 2... op een of andere manier. Zal me niets verbazen als Half-Life 2 uitgestelt gaat worden tot 2004.CRu5H0n3 schreef op 12 September 2003 @ 00:32:
van #steam:
weltrusten ik ben pitten![]()
Gelukkig heb jij ontzettend veel ervaring met het correct toepassen en distribueren van honderdduizenden patches. Ga gewoon lekker weekend vieren en maandag kijk ik wel wat er precies aan de hand isNovah schreef op 11 September 2003 @ 23:47:
[...]
Valve me dus erg tegen van Valve, dat ze ons zo aan het lijntje houden.
Nee we gaan allemaal op quakenet op #steam lopen zeuren wanneer 1.6 nou uit komt.
Ik vind ID nog het professioneelst hier mee omgaan: "When it's done."
Dude.. zeg ik dat dan? Ik en honderden anderen hebben Steam maanden lang gebeta-test. Na maanden lang nieuwe patches, anders bugverhelpingen enzo zeggen ze dat ze klaar zijn voor final. Vervolgens plannen ze een datum. Op de minuut precies gaven ze een datum/tijd. Als het daarna dan nog een week duurt geef dan liever geen datum. Ik ben enthousiast over de release ja... en als ze zeggen, op die dag, om zoveel uur en zoveel minuten kan iedereen eindelijk steam final draaien, punt. En vervolgens passen ze die datum 2 keer aan... geef dan pas een datum als je klaar bent. Overigens hoeft Valve nu helemaal geen patches meer te distrubuteren, het Steam netwerk was vrijwel helemaal up en klaar, gepatched en wel. Patches hoeven hun 1 keer op teven en wordt allemaal automatische naar de clients verscheept.Allochtoon schreef op 12 September 2003 @ 00:51:
[...]
Gelukkig heb jij ontzettend veel ervaring met het correct toepassen en distribueren van honderdduizenden patches. Ga gewoon lekker weekend vieren en maandag kijk ik wel wat er precies aan de hand is
Nee we gaan allemaal op quakenet op #steam lopen zeuren wanneer 1.6 nou uit komt.
Ik vind ID nog het professioneelst hier mee omgaan: "When it's done."
eeehm ze doen het om verschillende redenen hoor die datum, maar een belangrijke lijkt me toch wel alle commotie die er nu is 
van csnation, maar ik ziet'm nog nie online nuGreg Goomer, of VALVe, posted on the news section at their site, that they are currently finalizing Steam Client, and that they would release Steam Client very soon. The news heading says tonight, so there is still a possibility that we can get our little hands on it tonight.
UPDATE:
Erik Johnson just confirmed that Steam Client will be released at midnight.
Get ready!

Ja hij is inderdaad uit...
http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php?dl=72
http://www.insanegamers.net/DownLoad/steaminstall.exe
http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php?dl=72
http://www.insanegamers.net/DownLoad/steaminstall.exe
Die installer downen is zo gepiept. Starten dus maar... .... .... .... Updating Steam platform ... ... ... zzZZzz ... Nu, ik kijk strax wel als ik weer terug ben van het werk
.
Altijd die onzin als ik naar school ben met de bus he
9 uur weg en toen is ie volgens mij uitgekomen
9 uur weg en toen is ie volgens mij uitgekomen
Hmmm. Heb install deel 1 toch nog kunnen doen. Nu is tie weer aan het updaten. Gaat wel snel. Ben benieuwd wat tie allemaal download... Jammer dat je er eigenlijk wel bij moet blijven gezien tie de hele tijd confirmatie vraagt. Ach ja, nog een heel leven de tijd
.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja... "updating steam platform files" is een lekker vage omschrijvingEijkb schreef op 12 September 2003 @ 10:29:
Ben benieuwd wat tie allemaal download...
Always outnumbered, never outgunned!
op 70% hier... heeft iemand al zijn hl key moeten invoeren ?
waar kan ik zien welke oude cs key ik heb gebruikt ?
lama found it
lama found it
[ Voor 17% gewijzigd door salutem op 12-09-2003 10:40 ]
Door de hele install heen. Maar CS starten hó maar...
Geen idee wat er allemaal gebeurd op mijn pc-tje.... Heb geen HL Key moeten invoeren. Hij herkend je huidige installatie en pakt de key daarvan.
.
en steam starten ?
Verwijderd
Steam zelf werkt bij mij (na 2x crashen). hij was net bezig HL enCS te updaten, maar af en toe kapt hij er weer even mee, en gaat later weer verder.
Ik haal gemiddeld 70 kbit/s met de updates. schiet dus echt niet op.
Viel te verwachtten natuurlijk, ik ben vast niet de enige op de planeet die nu steam heeft lopen.
-Eijkb,
klik maar eens op het knopje "monitor".
Als het goed is zou je bovenin zien dat hij updates aan het binnen halen is.
Ik haal gemiddeld 70 kbit/s met de updates. schiet dus echt niet op.
Viel te verwachtten natuurlijk, ik ben vast niet de enige op de planeet die nu steam heeft lopen.
-Eijkb,
klik maar eens op het knopje "monitor".
Als het goed is zou je bovenin zien dat hij updates aan het binnen halen is.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 10:43 ]
Geen key nodig tijdens install, maar de mail die ik krijg luidt:
"Your Half-Life Platinum Pack CD-Key (the number printed on the CD case which you were asked to type in after installing the game) has been found to be invalid."
Spellen starten niet, maar vragen ook niet om key...
"Your Half-Life Platinum Pack CD-Key (the number printed on the CD case which you were asked to type in after installing the game) has been found to be invalid."
Spellen starten niet, maar vragen ook niet om key...
Heb de monitor aanstaan maar hij geeft nu alleen Day of Defeat weer. In het begin wel effe CS en Halflife inderdaad. Tja. Verder al mijn spellen op -automatic update- gezet maar die instelling pakte hij de eerste 3 keer niet. Nu wel lijkt het. Ik ga nu werken, dan hebt die een uurtje of 6 de tijd.
.
bij het adden van de games vroeg hij om mijn key gegeven en alles is okidoki !! yipieee!!!
iemand al een idee hoe je achter je nieuwe nummer komt ??
iemand al een idee hoe je achter je nieuwe nummer komt ??
[ Voor 26% gewijzigd door Grijns op 12-09-2003 10:54 ]
Dit topic is gesloten.