Steam + CS1.6 gold today

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:13

inXs

known as inXs

b3ta schreef op 12 september 2003 @ 23:37:
oh dus je zat wel in een spel ?? ik heb namelijk cs uit staan maar monitor geeft wel updates aan? maar als dat zo is wat jij zegt ga ik gauw in een game :)
Ja ik heb al lopen spelen enzo, was mijn eerste keer 1.6. Bevalt me btw wel, aim is nagenoeg hetzelfde, glock is ietsje sterker :) Grafisch iets opgepoetst, naja try it zou ik zeggen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

CU2morO schreef op 12 September 2003 @ 23:19:
en wat dacht je van het handige dedicated server systeem dat nu ook via steam loopt. voor mensen zoals wij die een gameserver hosting bedrijf hebben en meer dan 20 servers hebben draaien is dat toch erg vervelend :|
ben nu al een uur bezig met 1 test server te updaten naar steam. steeds "Connection Reset"
kan nog leuk worden zondag als we alle servers naar het steam platform gaan overschakelen
Zou je daar dan niet even mee wachten? Met al die problemen / tegenslagen zijn er maar weinig mensen die 1.6 zullen gaan spelen alvorens zeker te weten dat alles weer smooth verloopt. Als ik jou was zou ik of de helft van je servers doen of nog een weekje wachten....

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Eijkb schreef op 12 september 2003 @ 23:44:
[...]

Zou je daar dan niet even mee wachten? Met al die problemen / tegenslagen zijn er maar weinig mensen die 1.6 zullen gaan spelen alvorens zeker te weten dat alles weer smooth verloopt. Als ik jou was zou ik of de helft van je servers doen of nog een weekje wachten....
Aanstaande zondag daten wij alle server up naar steam, mensen die dat niet willen kunnen van te voren ff een mailtje sturen zoals op ons irc chan, site en forum staan (iig, over een paar minuten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 12:13
Voor de mensen die zich afvragen waarom het niet werkt: Als je bij monitor kijkt, zie je dat steam op het moment geen games update.

Waarom? Ik verwacht dat het te druk is op de servers en ze eerst iedereen aan een account willen helpen, en later die game-updates wel aanzetten oid. Ik hoop het iig :) zou wel leuk zijn als ik dit weekend nog effe kon spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik heb continu dan weer wel updaten dan weer niet :) (ik heb alle games al 'geactiveerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

Intentionally left blank.

CU2morO schreef op 12 September 2003 @ 23:33:
aKra: probeer dit es:
maak een executable file aan, en gooi deze in dezelfde dir als ./hlds_run en ./steam
gooi hierin de lijnen code:
code:
1
2
3
4
5
while true
do
./steam -update cstrike /gameroot/111/81 <user> <pass> Y
sleep 1
done

en na iedere connection reset (quit dus eigenlijk) start alles weer na 1 sec :)

weet jij mischien wat 'No installation record found at /gameroot/111/81' betekend? ik krijg dit altijd, terwijl hij wel aan het downloaden is in de goede dir (sommige files laat ie intact, sommige maakt ie en sommige past ie aan)
1. Ja, ik had al een script gemaakt :)... Die ging gewoon oneindig try-en :).
2. Nee, zou het niet weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
btw, voordat iemand die petitie gaat tekenen.
gast @ halflife2.net fora heeft gabe newell gemailed over het LAN gebeuren. en die zegt dat de versie van steam die met HL2 wordt geleverd ook zonder Inet kan voor LAN en SP.

nog 2 weekjes w88 dus

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/deadsteam.jpg

Dat is bijna m'n status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

heb eindelijk een paar games kunnen spelen en ik moet zeggen dat ik echt veel cooler vind :D
de Cbbl vind ik nu ook veel leuker om te doen en de interface van dat steam =) geval is best handig en gebruiksvriendelijk!!! vind het toch eeh geslaagde update :P (jmr dat het allemaal zo moeilijk ging)

Der zijn al wel een paar bugs :/ players die opeens dood gaan als ze van een trap lopen en dat je niet kan chatten-score zien als dood bent

The first casualty in war is always the truth...

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Alpha-xp schreef op 12 September 2003 @ 23:59:
heb eindelijk een paar games kunnen spelen en ik moet zeggen dat ik echt veel cooler vind :D
de Cbbl vind ik nu ook veel leuker om te doen en de interface van dat steam =) geval is best handig en gebruiksvriendelijk!!! vind het toch eeh geslaagde update :P (jmr dat het allemaal zo moeilijk ging)

Der zijn al wel een paar bugs :/ players die opeens dood gaan als ze van een trap lopen en dat je niet kan chatten-score zien als dood bent
Dat niet kunnen zien of je tegen standers dood zijn is expres gedaan ;)

Maar is de gameplay nog een beetje het zelfde gebleven :?
TheEvilCuber schreef op 13 September 2003 @ 00:08:
bij de 1.6 Beta was de lekkere aim van 1.5 helemaal weg, juist die feeling die CS onderscheidde van alle ander 100 fps'en was gewoon weg.
hoe zit het in deze versie??
Dat bedoel ik dus ;)

[ Voor 19% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 00:17 ]

Ja doe maar.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

bij de 1.6 Beta was de lekkere aim van 1.5 helemaal weg, juist die feeling die CS onderscheidde van alle ander 100 fps'en was gewoon weg.
hoe zit het in deze versie??

This space is occupied

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 19:03
Om een reactie te geven op een post hierboven (m.b.t. reacties in dit draadje als "steam suckt!")... Steam is gewoon een enorm slecht stukje code. Het loopt vast zonder duidelijke redenen en het doet gewoon niet wat het moet doen. Zeg nou zelf: hoe moeilijk is het om zo'n programma te maken? En om in ieder geval te zorgen dat je Internet functies niet het hele systeem laten hangen (blijkbaar hebben ze nog nooit van non-blocking Internet-functies gehoord). Het is gewoon helemaal niets. Het idee is leuk, maar de uitvoering zit vol met bugs.

En dan nog iets: tijdens de installatie werd de eerste keer gevraagd waar ik mijn games wilde opslaan. Als ik dat nu wil wijzigen zou ik niet weten waar ik het moet zoeken. Of ik ben dus zo kippig als een kanarie, of het kan gewoon niet eens meer via de gebruikersinterface.

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Afbeeldingslocatie: http://www.clourd2.com/slash/steam2.gif

Lach me een breuk :D

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

:O Die is nou echt oud :Z

Ja doe maar.

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Die is nou echt oud
Heh, wat jammer dat ik naast het lezen van fora ook nog een sociaal leven heb. Anders had ik deze bak eerder gezien!
Bij deze voor de andere die het hebben gemist.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou zeg ..

kon ik vanmiddag nog heel cool 1.6 spelen .. kan ik nou niet eens meer half-life opstarten vanaf steam ..

cs + halflife willen niet opstarten, en geven een "error 16 : cache file corrupted" error .. sigh

zien we morgen dan maar

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Toch nog hoop? Ik waag me iig deze week niet aan steam ;)
MaddoxX kwam net bij me op irc met het bericht dat valve toch nog plannen heeft om een 'traditionele' installer voor 1.6 uit te geven.

Volgens het volgende bericht zou hij één van deze dagen uit moeten komen. Het gaat wel een grote download worden:

I have just spoken with Erik Johnson from VALVe software looking for an update on the status of the steam network. He provided me with this information:
We're working on putting together a tradional installer for release today
that should get things working for people. It's going to be a fiarly large
download, but once installed should make everything work much better.

Erik Johnson

Als dit waar is zal het installeren van steam een stuk sneller, en ook een stuk makkelijker gaan, doordat je gewoon de files download in een installer .
Bron: Maddox @ irc
bron : http://www.counter-strike.nl/
HuggyB schreef op 13 september 2003 @ 00:53:
[...]

Heh, wat jammer dat ik naast het lezen van fora ook nog een sociaal leven heb. Anders had ik deze bak eerder gezien!
Bij deze voor de andere die het hebben gemist.
Geeft niet ;)

Ja doe maar.

• CU2morO
w000t! ik heb een CS 1.6 server online!
adres:
pub.games-on.nl:27015
Ik heb zelf nog niet de 1.6 client binnen, dus ik kan niet testen. laat me weten of alles werkt :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:40

bAdmuTs

mAzE

Fuck man, mag blij zijn als cs een keertje werkt :X. Had em om 8 uur aangezet en zou ong 2 uurtjes duren, kom om 11 uur thuis en toen was (bleef ie hangen) op 71 % :(. Sindsdien ben ik geen flikker verder gekomen, snap er niks van, wat hebben ze ingodsnaam geleerd van al die tijd dat steam beta was, HELEMAAL NIKS |:(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 21:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
kan iemand mij uitleggen wat de voordelen van steam zijn?

Nadelen weet ik wel :)

- ik heb geen ene fuck invloed op wat dat prog denkt te moeten instaleren
- de layout is bout
- traag (cs updaten? prima, is over 5200 minuten klaar)
- prog wil in de achtergrond runnen als daemon (FUCK OFF, ik beslis wel ff zelf waar mijn resources heen gaan, en dat is dus kill-on-sight voor vrijwel alle taskbar progs)

magoed, ik zie de voordelen niet zo, mischien dat iemand die mij kan uitleggen voor ik voorgoed CS eraf schop en BF ga spelen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• CU2morO
even in mijn ogen de voor en nadelen:
voordelen:
- friends-list zodat je meteen ziet wie van je vrienden op welke server speelt en met 1 druk op de knop bij hem in het spel komt
- Menu ingame is op zelfde resolutie als de game zelf
- alt-tab -> no sound is fixed (na 5 jaar :D)
- Makers hoeven niet te wachten op grotere releases om kleinere fixes toe te passen.
- Unificatie van meerdere games is makkelijker voor noeps :P

nadelen:
- Code is bar slecht. ipv errors of balkjes die langzaam voldruppelen, crasht heel steam + alle vensters
- Content servers zwaar overbelast. ze hadden er veel meer moeten neerzetten en/of tegelijk upgooien
- Weinig vrijheid, ik mis een 'advanced mode'

• Yucko
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

Ik moet het eerste voordeel nog vinden :X

Ben al gehele vrijdag in de weer geweest om het geinstalleerd te krijgen. Nu, vrijdagavond om 22:xx was het eindelijk zover, maar nu kan ik bij geen enkele server connecten (error 27 of zoiets) :(

Man man man man, wat een krempel zeg :{

* Yucko kan het niet laten en probeert nogmaals te connecten met een server.

Ik moet mijn eerste potje CS 1.6(beta) nog spelen

[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 13-09-2003 02:25 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

zo, heb de hele nacht met een kameraad cs 1.5 nog zitten spelen.. hoop lol gehad. vergeet het maar dat ik 1.6 erop flikker.
ik moet wel heel wat verbetering hier en op andere forums lezen voordat ik erover nadenk om 1.6 erop te zetten.

en als 1.5 het straks niet meer doet, pech hebben. maar ik wil geen shit wat niet goed werkt of steeds vastloopt. en ik wil al helemaal niet dat dat steam shit steeds op de achtergrond draait en recources vreet terwijl ik daar niet om vraag!!!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Bij CS en HL staat bij properties "ready to play" alleen me monitor is nog steeds bezig SOMS met het binnen halen van iets? met snelheid van 24kb's Ik snap echt niet wanneer ik nou kan playen want hij hangt nog steeds bij validating rescoures

[ Voor 7% gewijzigd door b3ta op 13-09-2003 09:08 ]

Verwijderd

Jullie hebben tenminste het gevoel dat er iets gebeurd..... Zodra ik een acct heb aangemaakt of me heb ingelogd op 1 van mijn reeds 6 aangemaakte accts gebeurd er geen klote meer... Geen gameslist, nada...... Steam draait wel op de achtergrond (zie ik in mijn taakbeheer), maar hij doet 0,000

Das pas frustrerend....

Verwijderd

Ik heb steam nu compleet en wil cs plelen maar dan zeg dat kreng dat ik nog 350 mb moet dl en installeren, geen probleem denk ik dan doe maar. MAAR ER GEBEURT GEEN FUCK
iemand tips ?

• b3ta

b3ta

Hallo

w8en w8en en nog is w8en :)

Verwijderd

woei ik heb 1.6 eindelijk binnen.. opsich vrij snel kep uhm van8 gewoon aan laten staan :P
maar hij blijft hangen bij validating game resources :S als ik een server wil joinen :@ iemand id waardoor dit komt? owjah en welke poorten in me firewall moet ik opengooien? want in de startpost staat het nogal onduidelijk..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 10:21 ]

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik begrijp er niets meer van... nu krijg ik afwisselend error 16 meldingen (corrupte bestanden, will now flush cache enzo), wanneer ik een andere server probeer krijg ik "this game is currently not available" :(

Wat ik trouwens echt om te :r vindt is dat wanneer je steam exit, hij gewoon nog blijft draaien, terwijl het steam-icon wel uit de tray is. Pas nadat ik kill proces doe in de taskmanager is hij echt weg :(

[ Voor 37% gewijzigd door Keizer op 13-09-2003 09:59 ]

Always outnumbered, never outgunned!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik heb nu dat ik 10x steam moet starten en weer killen voordat ie een keer zichtbaar wordt (icon in tray)

verder is ie al 2 vast gelopen tijden het updaten van CS :/

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• spokje
Mensen, hier Steam + CS/HL cache:

http://www.fileplanet.com/files/130000/130271.shtml

Wel 380 MB, maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over dan een client die niet wil downloaden :)

Geen tfc! :/

[ Voor 49% gewijzigd door spokje op 13-09-2003 16:39 ]

• b3ta

b3ta

Hallo

dus dat bestand zijn gewoon de client files?? want cs is bij mij gewoon 350mb en hl 420mb maar als ik naar me account mapje van is cs maar 10.4 en hl 11.7mb klopt dit??

Verwijderd

spokje schreef op 13 September 2003 @ 10:08:
Mensen, hier Steam + CS/TFC/etc. cache:

http://www.fileplanet.com/files/130000/130271.shtml

Wel 380 MB, maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over dan een client die niet wil downloaden :)
jah dit is zeer netjes.. en eigenlijk was het ook wel te verw88..
ga naar www.counter-strike.nl en daar komen ook steeds mirrors te staan zodat je die 380 Mbytjes snel in huis hebt :p

• spokje
Dubbelklikken wil soms wel eens helpen ;)

Verwijderd

steaminstall_cs.exe
Waiting for your turn to download
Place in Line470 /738
Estimated Wait39 minutes

Verwijderd

b3ta schreef op 13 september 2003 @ 10:21:
GOed ik heb die 380mb binnen... wat moet ik nu verder doen dan?? eerst me steam maar weer uninstallen??? :S plzz help!!

Stap 1: Steam installer van 500kb installen?
stap 2:.....
Hoe heb jij die 350 mb file zo snel binnen ?

steaminstall_cs.exe
Waiting for your turn to download
Place in Line470 /738
Estimated Wait39 minutes

ik wacht al een half uur en nog steeds 37 minuten

• b3ta

b3ta

Hallo

Je moet het niet via FILEplanet dOEN!! ga naar counter-strike.nl en daar staan 2 mirors Klik erop en Boem Full speed DOWNLOAD!!! ;)

maar moet nu werken ga nog wel ff op me werk kijken wat er hier op het forum gebeurt :P

[ Voor 26% gewijzigd door b3ta op 13-09-2003 10:34 ]

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Volgens mij is steam een beetje van slag.. ik heb een ADSL verbinding waar ik max 75Kb/s haal op de lange duur, en steam geeft dit aan bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/steamraar.gif

:?

Kan je ook nog zien ergens op hoeveel % je zit ofzo?

System specs

• b3ta

b3ta

Hallo

euhmm het is geen KB maar kb dus deel dat maar eens door 8 en dat is wat je echt aan het dloaden bent :P kortom ik zat steeds op 24kb dat is gewoon 3KB per seconden kortom geen beginnen aan ;)

Bij mij gaf hij wel eens 3.2mbit aan wat wel weer klopt voor mij maar dat was maar voor 10seconden :( servers zijn overbelast dus gaat gewoon niet snel :( argh

[ Voor 30% gewijzigd door b3ta op 13-09-2003 10:40 ]

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tentacle1 schreef op 13 September 2003 @ 10:36:
Volgens mij is steam een beetje van slag.. ik heb een ADSL verbinding waar ik max 75Kb/s haal op de lange duur, en steam geeft dit aan bij mij:

[afbeelding]

:?

Kan je ook nog zien ergens op hoeveel % je zit ofzo?
Steam monitor klopt niet, ik heb namenlijk DU-Meter er naast, en die geeft echt compleet wat anders aan.

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

b3ta schreef op 13 September 2003 @ 10:38:
euhmm het is geen KB maar kb dus deel dat maar eens door 8 en dat is wat je echt aan het dloaden bent :P kortom ik zat steeds op 24kb dat is gewoon 3KB per seconden kortom geen beginnen aan ;)

Bij mij gaf hij wel eens 3.2mbit aan wat wel weer klopt voor mij maar dat was maar voor 10seconden :( servers zijn overbelast dus gaat gewoon niet snel :( argh
Hmm daar zat ik al aan te denken, maar t is wel weer raar dat ze het zo aangeven. Anyway k ben nu maar gestopt met die onzin en download het wel via die bovenstaande link.. Gaat iig wat sneller dan die 169.8 kb/s ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Tentacle1 op 13-09-2003 10:42 . Reden: quote erbij... ]

System specs

• Jumpiefox
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

de feeling van 1.5 zit er ook in 1.6 imo het is zelfs leuker om te spelen de shield en de nieuwe wapens voegen veel toe ^^

The first casualty in war is always the truth...

• b3ta

b3ta

Hallo

@ TENTACLE --> had je die cs van 350mb al binnen en bleef hij bij jou ook hangen bij validating?

[ Voor 11% gewijzigd door b3ta op 13-09-2003 10:44 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
dus ........als je die file download van 380 mb hoef je 1.6 niet meer te downloaden van steam?

dat is wat ik eruit begrijp, van anderen hoor ik weer dat dat wel moet

Verwijderd

www.counter-strike.nl de 1.6 installer is vrijgegeven zonder steam dus

• b3ta

b3ta

Hallo

ja die van 380mb toch???

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

b3ta schreef op 13 September 2003 @ 10:43:
@ TENTACLE --> had je die cs van 350mb al binnen en bleef hij bij jou ook hangen bij validating?
Nope ik was pas drie kwartier aan het downloaden waarbij het laaste half uurtje echt wat gebeurde ;) Maar ik heb em inmiddels stop gezet en ben nu begonnen aan de installer te downloaden, maar dat duurt nog 2 uur :z

System specs

Verwijderd

Sorry dat weet ik niet dan moet je echt even zelf kijken, ik heb alles gewoon via Steam gedaan nmlijk.

• b3ta

b3ta

Hallo

@ zaren ---> hoe lang heb je er over gedaan met steam en wanneer ben je begonnen?

Verwijderd

Gister ochtend om 9 uur mijn computer aangezet met wat intypen was ik om 12 a 1 uur klaar, het preparing to play cs duurde het langst 90 minuten namenlijk

Verwijderd

b3ta schreef op 13 September 2003 @ 10:43:
Bij mij blijft hij wel hangen bij validating :( welke server ik ook kies... iemand oplossing?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

't is weer hopeloos .... valve had dit toch wel wat eerder moeter erkennen. Steam werkt gewoon niet, hij staat nu alweer 2 uur te updaten bij mij ... en hij's alleen maar van 14 -> 22 % gesprongen ...

... MMORPG Addict.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CRiMiNaL schreef op 13 September 2003 @ 11:32:
't is weer hopeloos .... valve had dit toch wel wat eerder moeter erkennen. Steam werkt gewoon niet, hij staat nu alweer 2 uur te updaten bij mij ... en hij's alleen maar van 14 -> 22 % gesprongen ...
en m'n dowload meter geeft 70% van de tijd 0.00KB aan .. dus veel doet ie nie

... MMORPG Addict.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dan maar wachten op de apparte cs 1.6 installer.
Met alle commotie rond Steam zouden we nog vergeten dat het ook ergens voor dient, namelijk lekker gamen. Met Steam zou je binnenkort CS 1.6 kunnen downloaden, maar door de vele problemen met Steam heeft Erik Johnson van VALVe Software besloten om toch nog een aparte, gewone installer voor CS 1.6 te releasen. Dat lazen we (we = vooral Ray eigenlijk ) op RedPhive.

Erik Johnson: "We're working on putting together a tradional installer for release today that should get things working for people. It's going to be a fiarly large download, but once installed should make everything work much better."

Toch nog een beetje goed nieuws dus, vooral voor de Counter-Strikers onder ons.
http://games.telenet.be/index.php?newsid=8731

March of the Eagles

• b3ta

b3ta

Hallo

op http://www.counter-strike.net geven ze ook de link naar de file van 380mb die alles manual update! komen ze nu pas mee ;)

• BasieP
omg
:X

zijn ze idd lekker optijd mee :/

kan iemand daar een mirror van maken?

* BasieP hates fileplanet

[ Voor 43% gewijzigd door BasieP op 13-09-2003 11:47 ]

Verwijderd

HMM RAAR, heb steam en alles, maar ken nu niet spelen omdat er staat error validating steam id, ik heb ook nerges me cd-key in motten vullen waar moet dat ???

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:40

bAdmuTs

mAzE

Sjees, wat een klote prog :(. Heb cs sinds gister binnen en ben maar 2x in cs zelf gekomen en toen is ie 2x gaan hangen |:(. Word hier echt een beetje moe van.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

ah shit, het is is fileplanet.

/me hoopt op een mirror

Verwijderd

www.counter-strike.nl staan mirrors op

Verwijderd

te laat :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 11:55 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Gaat weer lekker Valve. Zijn die lui nou echt zo dom of zijn wij zo slim dat we doorhebben dat de halve wereld Steam zou gaan proberen ?

In ieder geval is de stresstest dus mislukt. Ik mag hopen dat HL2 geen Steam nodig heeft om te kunnen spelen, anders wordt het een mooi zooitje :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

ik wordt gek!!, als ik een game wilt joinen met steam (cs 1.6) dan staat er Preparing to play counterstrike...en dan gebeurt er niets :|

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

dan mag je ff 600 minuten gaan wachten, of heb je die full client gedownload?

This space is occupied

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah al die mirrors zitten nu al vol ..... als XS4ALL em nou ff mirrored

... MMORPG Addict.

Verwijderd

maar wat is dan steam precies?
Ik heb gezocht maar kan het nergens vinden, iemand die het me ff snel kan uitleggen?

• b3ta

b3ta

Hallo

Hey ik heb dus die 380mb binnen MAAAAAAAAAAR als ik op play cs klik zie steeds prepairing to play en dan NIKSS wtf hoe lang moet ik w8en OMFG had ik nou maar nooit me steam verwijderd toen kon ik nog in het spel en nu gebeurt er gewoon NIKS! krijg het heen en weer denk ik nu ik ga eten en laat me pc een week aan staan mischien dat ie het volgende week wel doet :r

[ Voor 22% gewijzigd door b3ta op 13-09-2003 12:14 ]

Verwijderd

b3ta schreef op 13 September 2003 @ 12:12:
Hey ik heb dus die 380mb binnen MAAAAAAAAAAR als ik op play cs klik zie steeds prepairing to play en dan NIKSS wtf hoe lang moet ik w8en OMFG had ik nou maar nooit me steam verwijderd toen kon ik nog in het spel en nu gebeurt er gewoon NIKS! krijg het heen en weer denk ik nu ik ga eten en laat me pc een week aan staan mischien dat ie het volgende week wel doen :r
lees eens 5 posts boven je :) heb ik ook

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

b3ta schreef op 13 September 2003 @ 12:12:
Hey ik heb dus die 380mb binnen MAAAAAAAAAAR als ik op play cs klik zie steeds prepairing to play en dan NIKSS wtf hoe lang moet ik w8en OMFG had ik nou maar nooit me steam verwijderd toen kon ik nog in het spel en nu gebeurt er gewoon NIKS!
Steam verwijderd? Dit is toch gewoon de cache van CS die je nodig hebt bij steam, dus waarom zou je steam verwijderen :? Nouja ik heb t over 4 min's binnen dus dan zullen we wel zien ;)

System specs

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Valve : hoe zorg ik voor ULTRA veel traffic op de zaterdag
Community : laat heel de CS community tegelijk een 380MB installer downloaden .. :) DIE MOGELIJK NIET WERKT

[ Voor 11% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-09-2003 12:16 ]

... MMORPG Addict.

• b3ta

b3ta

Hallo

JONGENS IK BEN BLIJ!! Hij doet het heb net ff gecs't w00t w00t

Ok dit is wat je moet doen dload die 380mb instal steam installer dan install je die 380mb en klaar game time :P

Verwijderd

ja klopt ik probeer de links eerst even hier te posten voordat ik (of iemand andes) ze op cs.nl zet maar lukt niet altijd.

Verwijderd

alle mirrors zijn vol :(

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

b3ta schreef op 13 september 2003 @ 12:18:
JONGENS IK BEN BLIJ!! Hij doet het heb net ff gecs't w00t w00t

Ok dit is wat je moet doen dload die 380mb instal steam installer dan install je die 380mb en klaar game time :P
Bij mij doet ie ut ook gewoon in 1x...

System specs

Verwijderd

heeft iemand nog een snelle mirror want ik ga nu op mijn 8 megabit lijntje 10kbps :|

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hier is WAS is een snelle mirror :D

http://destroyer.hu/steam/steaminstall_cs.exe

gaat nu 210 kb/s op mn 2 mbit lijn :)

[ Voor 42% gewijzigd door Tutti-frutti op 13-09-2003 12:36 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Hee
Hoe voeg ik die official bots toe tot mijn lan server?
Ik zie nergens een optie.

Thy will see the light...

• Arfman
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Deze wil ik jullie niet onthouden :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/steamownz.jpg

8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Tentacle1 schreef op 13 september 2003 @ 12:26:
[...]
Bij mij doet ie ut ook gewoon in 1x...
heb je eerst steam uninstalled ??? of gewoon eroverheen gegooid ?

... MMORPG Addict.

Verwijderd

OEPS srry

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 13:04 ]

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:07
Maakt niets uit bijde moet werken

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

CRiMiNaL schreef op 13 september 2003 @ 12:56:
[...]

heb je eerst steam uninstalled ??? of gewoon eroverheen gegooid ?
Eroverheen gegooit... maar ff offtopic, wat is CS kut als je de laaste tijd alleenmaar raven shield hebt gespeeld :/

System specs

• Crash
  • Laatst online: 08:38
Tutti-frutti schreef op 13 September 2003 @ 12:30:
Hier is WAS is een snelle mirror :D

http://destroyer.hu/steam/steaminstall_cs.exe

gaat nu 210 kb/s op mn 2 mbit lijn :)
:>
dank u
7th schreef op 13 September 2003 @ 12:40:
Hee
Hoe voeg ik die official bots toe tot mijn lan server?
Ik zie nergens een optie.
schijnt er niet meer in te zitten

[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 13-09-2003 13:09 ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Steam kun je nu gelijk downloaden met een paar updates :)
Zie www.counter-strike.nl
-edit-
Dat was dus al bekent

[ Voor 16% gewijzigd door NvE op 13-09-2003 13:10 ]

Ja doe maar.

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 13:40
Heb ut net ook ff 1 map kunnen spelen, gister gewoon via die content providers gedownload. Paar keer vastlopertje gehad tijdens starten, maar bij elke restart van steam kwam die weer wat verder. Tijdens mapchange kapte die er wel weer mee magoed. Denk dat als je alles binnen hebt wat hij ook maar zou kunnen moeten gebruiken dat het dan wel werkt ;)

Verwijderd

Ik heb nu dat ding van 380 mb ofzo die steam met cs 1.6 erin, maar als ik dan cs wil starten krijg ik een schermpje met preparing to play cs, en dan gebeurt er niks meer. HIj blijft gewoon daarop staan :?

en nu staat er als ik wil starten:
"This game is currently unavailable. Please try again another time"

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 13:29 ]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Dat heb ik ook: 350mb download maar er komt helemaal geen byte binnen, sterker nog, dat Steam hangt de hele tijd

Ennu, geen bots meer nu?!? Dat zal toch niet :(

En ik format mn systeem nog al eens, als ik dit elke keer opnieuw zo moet doen (uren, dagenlang - want zo traag als dikke stront - Steam en de rest updaten)...

[ Voor 77% gewijzigd door Stefke op 13-09-2003 13:35 ]

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
wtf. .. ik heb de 380 mb installer. de game sijn er maar als ik dan wil starten gebeurt er niets. hij pakt de files niet uit... maar waarom? ... gvd.... grrr.

• Hahn
  • Laatst online: 11:09
Bij mij was ie bezig met uitpakken, maar omdat ie al weet ik hoe lang bezig was drukte ik op het kruisje. Als ik nu Counter-Strike probeer op te starten gaat ie laden, maar daar blijft het bij, zelfs na een half uur is er niks gebeurt.

Straks maar even Steam er weer afgooien. Tot nu toe kan ik niet echt positief zijn over Steam...

The devil is in the details.

Verwijderd

probeer in quakenet #steam-help.nl en pm een op

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
mm, ook aangeven dat ie hl of steam up to date moet houden zorgt ervoor dat steam freezed.... lekker fijn dit.

• BasieP
nou fijn, ik heb nou de voledige install gedaan. ben nu zo ver dat elke keer dat ik steam wil starten ik hem eerst moet killen (dat ding dat ie met windows start) en dan op icoon klikken, dan ruim 2 volle minuten wachten, en dan krijg ik me icon in de tray.

wil ik dan CS starten krijg ik mooi dat CS scherm voor me neus en begint er iets te laden, maar na een kwartier ben ik het zat en checkt ik dus de taskmanager en dumeter, en zie dat zowel hl.exe als steam.exe geen ruk uitvoert, en er geen dataverkeer is.. :/

verder als ik steam sluit (netjes via menutje --> exit steam) dan blijft ie gewoon draaien (al is het zonder trayicon) en neemt ie nog ff 16 MB ram :( :(

now what?

[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 13-09-2003 13:41 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

same here ... 380 MB gedowload maar ben net zover als dat ik ervoor was ... :|

Nu alweer een vol kwartier :
Preparing to play Counter-Strike

[ Voor 37% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-09-2003 13:44 ]

... MMORPG Addict.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

Hmm, vannacht steam laten aanstaan en zojuist op 8 verschillende servers ingelogd zonder enige problemen. Speelt als een zonnetje! Goed hoor. Dat schild is wel lachen.

.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 19:56

SambalBij

We're all MAD here

Weet iemand btw hoe je de wapen-namen verandert naar de normale namen ipv die sucky retail zooi (CV47 ipv AK47 enzo)

Ik kan bij 1.6 geen titles.cfg of soortgelijk bestand vinden :(

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gs1.snt.utwente.nl/cstrike/steam/steam-adaware.jpg

Always outnumbered, never outgunned!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.