"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik ben maar weer wat fanart aan het breien.
Mijn photoshop kunsten verbeteren. Het lukte voor geen meter en ik ben maar voortijdig gestopt
Die 'Quest' kwam ik tegen en kon het niet laten om hem te gebruiken. Die Zenox is trouwens ook jatwerk, maar dat is allemaal om geen kaal plaatje af te leveren
Bedoeling was eigenlijk iets in de trend van 'Night on Zenox'. Kwok slaapt en Nyx nog strak van de koffie
Maarja, misschien een andere keer (maar dan gewoon weer in Flash

ps. Ja brakke kwaliteit maar ik kwam er te laat achter dat ik op 2000*2000px zat te werken en dan verkleinen naar 640 is niet mooi

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Guybrush: How much wood would a wood chuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A wood chuck could chuck no amount of wood since a wood chuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a wood chuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a wood chuck chuck?
Carpenter: Even if a wood chuck could chuck wood, and even if a wood chuck would chuck wood, should a wood chuck chuck wood?
Guybrush: A wood chuck should chuck if a wood chuck would chuck wood as long as a wood chuck could chuck wood.
Carpenter: Oh, shut up.
Signature
doed! ziet er een stuk beter uit, de shading mag nog wel wat vetter maar het gaat zeker de goede kant op. Kzie dat je het lijnenwerk rond het oog ook door begint te krijgen en zo, keep it up
ezchaoz:
Vette shit ouwe, maar heb je die characters nu gecopy-paste

Stoer; Marduq
och, als je het goed doet, blijft het mooi hoorcHeMMiE schreef op 22 September 2003 @ 17:50:
ps. Ja brakke kwaliteit maar ik kwam er te laat achter dat ik op 2000*2000px zat te werken en dan verkleinen naar 640 is niet mooi![]()
coole pic btw
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
haha, dat paste dus nietpastapappie.NET schreef op 22 September 2003 @ 18:30:
offtopic:
Guybrush: How much wood would a wood chuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A wood chuck could chuck no amount of wood since a wood chuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a wood chuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a wood chuck chuck?
Carpenter: Even if a wood chuck could chuck wood, and even if a wood chuck would chuck wood, should a wood chuck chuck wood?
Guybrush: A wood chuck should chuck if a wood chuck would chuck wood as long as a wood chuck could chuck wood.
Carpenter: Oh, shut up.
Ontopic: Heb vandaag de drie stripjes bedacht, begin morgen met tekenen, zit morgenochten om 8:18 in de intercity van Groningen naar H'sum, dus tijd zat om het voor elkaar te krijgen. Moet het dan alleen nog weten in te scannen.
iig, vet spel, monkey island. Heb 1&3 uitgespeeld, moet nog beginnen met 2, en kan binnenkort aan 4 beginnen als ik een betere pc heb (die ik nu heb loopt altijd vast met sommige 3d dingen)
enneh wanneer komt 5?
MI3 is trouwens het beste
hmz, ik ga zwaar offtopic merk ik wel...
btw intercity groningen-hilversum???
* zeekoe wonen in hoogezand en komen daarnaast uit de trein
[ Voor 21% gewijzigd door zeekoe op 23-09-2003 13:16 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
ohneee!!! heb gewoon verkeerd gespeld... hier komt een kleine re-issue van.. anders klopt de zin nie meer!!zeekoe schreef op 23 September 2003 @ 13:15:
ezchaos: je hebt het over een wouldchuck... klopt dat wel??
* XangadiX wil weten hoe het verder gaat!!
Stoer; Marduq
ik denk dat ik ook maar ga apply-en om hier mee te doen aan deze sequence...
c&c please

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Leuk PhuseboxPhusebox schreef op 23 September 2003 @ 15:53:
hier nog ff wat fan-art van mij...
ik denk dat ik ook maar ga apply-en om hier mee te doen aan deze sequence...
c&c please
[afbeelding]
Ik verwachtte dat er zou staan "Will code HTML for coffee"
Maar let op wat DarkX zei >
Kweet niet of je dat gezien hebtTevens lijkt het me beter om de inschrijving te stoppen, het staat sowieso stil momenteel, en het verhaal is nu wel best goed bezig dus het is lastig om er nog later tussen te vallen. Volgende week maandag sluit ik de inschrijving, dus als je nog mee wilt doen, do it quick
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Nice ja, maare Kwok & Nyx zweven toch? (ja ik heb het hele verhaal gelezen en vind het wel tof!)
Maar phusebox, je kunt je gerust inschrijven, maandag is de laatste dag dus
Verwijderd

@DarkX: "Je kunt je nog inschrijven t/m maandag 29 September" Kunt bestaat niet, ja in het engels ja

hmz... toen ik dit las & zag kwam om de een of andere reden dit bij me op...Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 15:10:
Is het zo iets beter?
[afbeelding]
XangadiX en Rapzar bedankt voor de leuke tutorials.
[...]
Je hebt mijn nickname verkeerd, het is Muzzi16.
-edit- niet grappig plaatje -edit-
ik kan vaak moeilijk inschatten of een grap al dan niet grof is :-/ ik hoop dat jullie het niet zo erg zullen vinden. Iig mijn excuses.
Trouwens, kan er misschien nog een page komen met de 'sollicitatie' inzendingen? Lijkt me leuk
[ Voor 20% gewijzigd door zeekoe op 24-09-2003 08:42 . Reden: layout ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
hmm dus ik moet nog een pic brouwen om me in te schrijven... ok daar maar binnenkort aan beginnen dan, eerst moet ik nog een huisstijl + brochure afmaken...BaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 18:01:
@phusebox, je kan je nog inschrijven t/m 29 september, so mail your best sunglasses are cool picture
@DarkX: "Je kunt je nog inschrijven t/m maandag 29 September" Kunt bestaat niet, ja in het engels jaJe kan...
wedden van welBaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 18:01:
@phusebox, je kan je nog inschrijven t/m 29 september, so mail your best sunglasses are cool picture
@DarkX: "Je kunt je nog inschrijven t/m maandag 29 September" Kunt bestaat niet, ja in het engels jaJe kan...
Beetje koekelen: http://www.verba.org/owa-...t_page?query_verba=kunnen en http://www.botsjeh.cistron.nl/dutch/l08.htm
Volgens mij is 'jij kunt' zelfs de originele officiele vorm, maar dat weet ik niet zeker
* zeekoe denkt: als BaN5Hee de verkeerde mieren n**kt pak ik de goeie maar
[ Voor 3% gewijzigd door zeekoe op 23-09-2003 19:31 ]
Verwijderd
Dat is wel erg grof hoor.zeekoe schreef op 23 September 2003 @ 19:22:
[...]
hmz... toen ik dit las & zag kwam om de een of andere reden dit bij me op...
Ik ga wel weer wat mooiere fanart als/dan de vorige fabrieken.
@Phusebox: Best een coole stijl zeg. Wil nog wel meer plaatjes zien verschijnen
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Nyx krijgt wel een pens van al die koffie zeg
Verdergaan maar weer: To the wacom!
Ik heb net ook wat weer wat fan art gemaakt, goed gelukt vind ik zelf. (Die witte vlekken zijn wolken

[ Voor 1% gewijzigd door Senzuboon op 23-09-2003 22:13 . Reden: typo ]

note... bij lange na geen "finished' versie
Is dit niet iets om in het verhaal te verwerken
Jullie zijn 1337 bezig trouwens vind het best leuk worden
* nero355 had enige twijfel in het begin
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
@phusebox: Ik zit niet bij de capo's, maar ik gok dat t geen monalisa met zonnebril hoeft te zijn. Dit is al erg mooi
[ Voor 42% gewijzigd door Rapzar op 24-09-2003 00:09 ]
Geheel in CS:1-stijl ; een filmposter!
rara...
ærgh! petje van Kwok vergeten...effe fixxen Lukt niet, then not

[ Voor 24% gewijzigd door chemmie op 24-09-2003 00:35 ]
BTW. Misschien een idee voor een volgende sequence; een animatie sequence. Iedereen maakt bv. 10 seconden aan animatie, die naadloos op zijn voorganger aansluit.
Verwijderd
tuurlijk kent ik jij kunt wel maar jij kan jij kun gewoon niet.BaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 19:39:
Zeekoe, ik dacht dat jij kunt niet kon, blijkbaar kan het wel, 't had in ieder geval gekund. Ik vind je mierenneuk opmerkingen overigens niet kunnen.
@PatrickPietens: Dat lijkt me ook wel gaaf, wordt wel veel werk though. Maar zat je dan aan flash te denken ofzo? (Grote FLA krijg je dan
Het is wel intensiever dan drie plaatjes tekenen, maar ik denk dat het resultaat ook 10x cooler is. Niet alleen komt het animeren erbij kijken, maar ook kan er geluid toe worden govoegd wat nog weer een extra dimensie aan het geheel geeft! Ik denk iig dat het er cool moet worden...
Verwijderd
Volgens mij is het een stuk moeilijker om een goed "tekenfilmpje" te maken dan een goed stripverhaal.
tekening 1 van ezchaoz:

en tekening 2 en 3 van ezchaoz (zijn hetzelfde qua haar):

Of is dat juist de bedoeling dat het hologram aangepast wordt doordat kwok zijn kop erdoor steekt?
ps. kwok heeft een vette gezichtsuitdrukking
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Om een animatie een beetje continu te laten verlopen, zou je ook je sourcematriaal moeten doorgeven (anders krijg je nooit een mooie fit). Maar dat betekent ook dat je allemaal in min of meer t zelfde programma moet werken. De animatie is dan specifiek voor een flash-community of 3dmax-community, en dat is toch wel jammer. Verder is de mogelijkheid om je eigen grafische stijl te gebruiken dan zeer beperkt, en dat is net zo leuk aan deze CS (tenzij je iedere beurt de figuren 'morft', maar dat lijkt me ff niet binnen de mogelijkheden vallen). Bovendien..ik weet niet hoe lang jullie over een halve minuut ani doen, maar niet iedereen is hier een werkelo.. freelancer met veel tijd.
Brokje enthousiasme:
geweldig idee, count me in, waneer beginnen we
[ Voor 12% gewijzigd door Rapzar op 24-09-2003 12:01 ]

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Verwijderd
dit hologram is opgebouwd uit een aantal beeldjes per keer... op het moment dat je het eerste plaatje van splock ziet, werd ie net opgebouwd in de holo_DPC_Scorpion schreef op 24 September 2003 @ 11:31:
Cartoonisten ik wil niet lullig doen maar dit viel me ineens op: "Spock" heeft ander haar in 2 & 3 als in 1
Of is dat juist de bedoeling dat het hologram aangepast wordt doordat kwok zijn kop erdoor steekt?
lekker loos hé?!ps. kwok heeft een vette gezichtsuitdrukking
Maar als het wel kan: suc6, en ik zie graag het eindresultaat tegenmoet!
Zou het niet leuk zijn een cartoon/animatie combi op te zetten. Dus net zoals deze cartoon sequence maximaal 3 plaatjes, maar de plaatjes mogen ook kleine animaties zijn (bv maximaal 2 sec / 20 frames ). Dan krijg je dus een geanimeerde strip.DarkX schreef op 24 September 2003 @ 14:25:
Animatiesequence... Kweenie. Ik doe sowieso niet mee bij gebrek aan technische kennis, maar het lijkt me wel vrij lastig te realiseren. De tijd tussen de filmpjes moet enorm groot zijn wil je mensen de kans geven IETS fatsoenlijks te maken, en de stijlverspringingen zullen heel weird worden. Iedereen moet dus eigenlijk een volledige scene bouwen, anders wordt het vreemd, maar dat kun je weer neit met een fixed length. Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen hier eigenlijk animaties kunnen maken, want ik zie eigenlijk nooit iets van animaties terug op got
Maar als het wel kan: suc6, en ik zie graag het eindresultaat tegenmoet!
Misschien nog een rare opmerking, zullen jullie niet eerst deze afmaken voordat jullie verder gaan met de volgende
Leuk leesvoer, en af en toe een leuke tutorial die ik dan ook probeeer en meestal hopeloos verknal...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
[rml][ 3d] Groepsproject: trein-animatie *KLAAR*[/rml] was wel een aardig geslaagde poging, dacht ik - maar het heeft ff geduurd en je moet simultaan werken, anders komt het *nooit* afDarkX schreef op 24 September 2003 @ 14:25:
Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen hier eigenlijk animaties kunnen maken, want ik zie eigenlijk nooit iets van animaties terug op got
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Hier zelf ff een fanart WIPje
Ik heb hem getekend met mijn Wacom Graphire 2 in Painter, ben er alleen nog niet zo ervaren mee.. (nadat ik klaar was met de kop/het oog had ik de "Dry Media: Large Chalk" tool gevonden)
so c&c anyone? thx
Hmmm, klinkt zo nogal sarcastischOogst schreef op 24 september 2003 @ 15:07:
Dat is een mooi voorbeeldje van teamwork hoor! Vooral de animaties. Zo ongeveer 99% daarvan is door mij gedaan namelijk. Alleen de animaties van de lampen in de wagon van Erikje zijn niet door mij gedaan, geloof ik.
ach what the hell

Soryr dat het een paar uurtjes langer heeft geduurd, maar moest een presentatie in AFX voor school afhebben, dus het waren nachtuurtjes voor mij
Idee is om het avontuur een beetje op gang te helpen, door Kwok word het schip op ramkoers gezet met planeet Blaap (jaja, orgineel, i know
Zat eerst te twijfelen om de strip de kant op te sturen dat Nyx de hele tijd de oplossing op zijn hoofd had, maar vond ik iets te flauw ... hope you like it.
[ Voor 90% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:02 ]

Dat XangadiX dom is kan ik nix aan doen
[ Voor 33% gewijzigd door DarkX op 24-09-2003 19:11 ]
[ Voor 99% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:11 ]
'Need coffecup to deactivate'
Hoe kom je d'r op?
Wederom een vernieuwende weergave van onze 2 helden.
Ik vind t laatste plaatje alleen een beetje jammer. Ik verzon een heel leuk plaatje bij die tekst. Ach, zal wel door de tijdnood komen.
Dat zijn geen benen joh! Dat zijn artistieke-vrijheids-schaduwen die van buiten worden geworpen.DarkX schreef op 24 september 2003 @ 19:06:
[plaatje] <--- BENEN
Of die benen lopen er los achteraan, weet jij veel hoe een buitenaards wezen in elkaar zit
[ Voor 3% gewijzigd door chemmie op 24-09-2003 19:20 ]
en bedankt voor het compliment, DarkX is er volgens mij niet erg blij mee, die zit alleen maar te zemelen over die benen
Laten we anders stemmen, wie is voor benen en wie niet
Shit, ik moet echt slapen
update:
3-1
Ja laatste plaatje kwam door tijdgebrek ... had eerst een ruimte geschets waarin het gevecht om de deathstar plaatsvond iop de achtergrond, en dat soort crap
deze post telt 6 smileys
[ Voor 27% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:22 ]
Verwijderd
edit: hetgeen niet betekent dat je het letterlijk in het verhaal moet betrekken (rennen zonder benen, laat ze dan vliegen en er niks over zeggen)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 19:24 ]
Maar je graphics zijn phat hoor, da wou ik nie zeggen
Create freedom todayyyy
idd, daar ben ik wel net zo benieuwd naar als bv de volgende pics - muzzi is nu he? (aarh dan ben ik alVerwijderd schreef op 24 September 2003 @ 20:03:
hopelijk worden maandag de zonnebril pics ook gepubliceerdben benieuwd

Verwijderd
Dat dacht ik nou ook toen Patrick aan de beurt was

mijn pics zullen waarschijnlijk morgen pas komen, ik heb het namelijk erg druk

Lmao, jay & silent bob ownage parodycHeMMiE schreef op 24 september 2003 @ 00:21:
En een paar uur verder is de fan-art alweer af.
Geheel in CS:1-stijl ; een filmposter!
rara...
edit:
ærgh! petje van Kwok vergeten...effe fixxen Lukt niet, then not![]()
[afbeelding]
Verwijderd
voila voila, kwok moet ik nog oefenen
en de letters 'nox' lijkt wel op dat pump up the valuum logo van nofx
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 22:24 ]
Ik vind m juist geweldig, met dat gat in die ruit. Moks in spacecHeMMiE schreef op 24 September 2003 @ 19:20:
...Ik vind t laatste plaatje alleen een beetje jammer...
@BaN5Hee: dat wazige Gyronef-schip is iid wel een idee ja
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
/me's stem gaat ook naar benen, maar dat was bekend
NOFX rocked ook wel behoorlijk trouwens
Heeft iemand trouwens mijn winamp skin gezien? Zit ook een Nyx in
zien jullie daar wat in?
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
maar wat maakt het uit of ze benen tentakels vleugels niks wielen supersonische straalmotoren of piemels hebben?? al zou het dan wel raar zijn dat het nadrkkelijk vermeld wordt (deel van het verhaal zou ik bijna zeggen) in de laatste strip
Verwijderd
Nee, ik probeer het trouwens opnieuw. Ben toch niet tevredenBaN5Hee schreef op 25 september 2003 @ 19:37:
@muzzi, DarkX en Ez> hebben jullie mijn mail ontvangen? Ik kreeg wat foutmeldingen bij het versturen van m'n comment
Verwijderd
Nee joh, ze hebben GEEN tentakels i.p.v armen. Ze hebben kettingzagenVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 22:01:
[afbeelding]
Om maar weer een discussie op gang te helpen
Verwijderd
nog 3 weekjes en dan heb ik weer tijd zat... denk dat ik mezelf ook maar eens bezig ga houden met zulleke leuke grafische dingetjes
[off topic] ik wil me zo'n tekentablot aanschaffen... kan ik beter gelijk ene op a4 formaat aanschaffen? Of is dat meer iets voor de gevorderden??[/off-topic]
zullen we darkX anders gewoon bannen, hij doet uitspraken die die echt niet hard kan maken. Ik denk trouwens dat het protoplastische groeisels zijn, net als barbapappa, en dat ze benen kunnen maken als ze er zin in hebben. En ook armen, en ogen en veren en vleugelsDat XangadiX dom is kan ik nix aan doen
Stoer; Marduq
Verwijderd
Eindelijk een reactieBaN5Hee schreef op 26 September 2003 @ 22:20:
Muzzi heeft z'n plaatjes ingestuurd naar DarkX en de capo's. Ik vind ze prima en dat heb ik weer teruggekoppeld naar DarkX. Nu nog even afwachten op zijn reactie...
Ik dacht al dat iedereen op stap was.
Verwijderd
ik vind ze eigenlijk ook wel best zo.. moet er zeker mee doorkunnen... bovendien blijven we zo in een lekker verhaal zitten.. going good..BaN5Hee schreef op 26 September 2003 @ 22:20:
Muzzi heeft z'n plaatjes ingestuurd naar DarkX en de capo's. Ik vind ze prima en dat heb ik weer teruggekoppeld naar DarkX. Nu nog even afwachten op zijn reactie...
Verwijderd
Hahahaha, ja ik zou wel willen maar ik moet wachten op DarkX.Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 01:01:
Nou!!! laat ze dan gewoon zien in plaats van ons hier lekker te maken!! frikandellen!

Verwijderd

Scarface is cool
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 10:45 ]
Verwijderd
nee hoor.. mijns inziens ( oh, kakstatement) helemaal niet.. lol.. met zulke tekenskills zou het verboden moeten zijn iemand te bannen.. aangezien DarkX niet te bereiken is, en Banshee en ik ook allebei vinden dat we wel verder mogen ga ik ze lekker posten... ( wie weet krijg ik nu wel een banPatrickPietens schreef op 27 September 2003 @ 09:29:
Gewoon neerzetten die pics! Een beetje afzetten tegen het terreur van bovenaf mag wel![]()
Of ben ik nu geband voor sequence 3 met deze opmerking? Änywayz, ik ben benieuwd!!!|
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 11:21 ]
Verwijderd
Bedankt, maar ehh, ik wil mijn eigen plaatjes graag posten om 5 over 12.Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 11:20:
[...]
nee hoor.. mijns inziens ( oh, kakstatement) helemaal niet.. lol.. met zulke tekenskills zou het verboden moeten zijn iemand te bannen.. aangezien DarkX niet te bereiken is, en Banshee en ik ook allebei vinden dat we wel verder mogen ga ik ze lekker posten... ( wie weet krijg ik nu wel een ban) maar dit bevorderd de vooruitgang nie helemaal.. ik geef darkX tot 12 uur..
dan edit ik deze post en staan muzzi's plaatjes erbij.. dus om 5 over 12 moeten we toch plaatjes zien... nog eventjes geduld..

Kwok is Splock dus vergeten
Veel succes BaRF!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 12:01 ]
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 11:23:
[...]
Bedankt, maar ehh, ik wil mijn eigen plaatjes graag posten om 5 over 12.
Na lang wachten eindelijk de plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwok is Splock dus vergeten
Veel succes BaRF!
* BaRF start software en pakt Wacom uit de standaard...
Dit topic is gesloten.