[Cartoon Sequence 2] Life On Zenox

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Hij heeft het van MI, maar het is algemene humor :) Het is de engelse variant op "de kat krabt de krullen van de trap" :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Weer een prchtige toevoeging van EZ zie ik.

Ik ben maar weer wat fanart aan het breien.
Mijn photoshop kunsten verbeteren. Het lukte voor geen meter en ik ben maar voortijdig gestopt :)
Die 'Quest' kwam ik tegen en kon het niet laten om hem te gebruiken. Die Zenox is trouwens ook jatwerk, maar dat is allemaal om geen kaal plaatje af te leveren ;)
Bedoeling was eigenlijk iets in de trend van 'Night on Zenox'. Kwok slaapt en Nyx nog strak van de koffie :P
Maarja, misschien een andere keer (maar dan gewoon weer in Flash ;) )
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Zenox_Quest%20(Small).jpg
ps. Ja brakke kwaliteit maar ik kwam er te laat achter dat ik op 2000*2000px zat te werken en dan verkleinen naar 640 is niet mooi :/

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Guybrush: How much wood would a wood chuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A wood chuck could chuck no amount of wood since a wood chuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a wood chuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a wood chuck chuck?
Carpenter: Even if a wood chuck could chuck wood, and even if a wood chuck would chuck wood, should a wood chuck chuck wood?
Guybrush: A wood chuck should chuck if a wood chuck would chuck wood as long as a wood chuck could chuck wood.
Carpenter: Oh, shut up.
:+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Muzzi16:
doed! ziet er een stuk beter uit, de shading mag nog wel wat vetter maar het gaat zeker de goede kant op. Kzie dat je het lijnenwerk rond het oog ook door begint te krijgen en zo, keep it up :)

ezchaoz:
Vette shit ouwe, maar heb je die characters nu gecopy-paste :/ beetje jammer, maar voor de rest VETTE SHIT :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

cHeMMiE schreef op 22 September 2003 @ 17:50:

ps. Ja brakke kwaliteit maar ik kwam er te laat achter dat ik op 2000*2000px zat te werken en dan verkleinen naar 640 is niet mooi :/
och, als je het goed doet, blijft het mooi hoor ;)

coole pic btw :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pastapappie.NET schreef op 22 September 2003 @ 18:30:
offtopic:
Guybrush: How much wood would a wood chuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Carpenter: A wood chuck could chuck no amount of wood since a wood chuck can't chuck wood.
Guybrush: But if a wood chuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a wood chuck chuck?
Carpenter: Even if a wood chuck could chuck wood, and even if a wood chuck would chuck wood, should a wood chuck chuck wood?
Guybrush: A wood chuck should chuck if a wood chuck would chuck wood as long as a wood chuck could chuck wood.
Carpenter: Oh, shut up.
:+
haha, dat paste dus niet :(.. al met al één van de meest kicke spellen ooit, en een geweldige vraag!! ik hoop dat patrick hier wat mee kan... voor mij rest nu een beetje het rustmoment, en als mijn studie het toelaat ga ik mezelf eens wagen aan wat serieneuze fanart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Monkey Island :P heb alle delen gespeeld, helaas zal mijn vervolg er niet op doorgaan. Ik heb zowat alle adventure games gespeeld, een super genre als je het mij vraagt, jammer dat het zo goed als uitgestorven is.

Ontopic: Heb vandaag de drie stripjes bedacht, begin morgen met tekenen, zit morgenochten om 8:18 in de intercity van Groningen naar H'sum, dus tijd zat om het voor elkaar te krijgen. Moet het dan alleen nog weten in te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

ezchaos: je hebt het over een wouldchuck... klopt dat wel?? B)
iig, vet spel, monkey island. Heb 1&3 uitgespeeld, moet nog beginnen met 2, en kan binnenkort aan 4 beginnen als ik een betere pc heb (die ik nu heb loopt altijd vast met sommige 3d dingen)
enneh wanneer komt 5? :)
MI3 is trouwens het beste :P
hmz, ik ga zwaar offtopic merk ik wel...

btw intercity groningen-hilversum???
* zeekoe wonen in hoogezand en komen daarnaast uit de trein :) (maar niet vandaag want vrij van school)

[ Voor 21% gewijzigd door zeekoe op 23-09-2003 13:16 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeekoe schreef op 23 September 2003 @ 13:15:
ezchaos: je hebt het over een wouldchuck... klopt dat wel?? B)
ohneee!!! heb gewoon verkeerd gespeld... hier komt een kleine re-issue van.. anders klopt de zin nie meer!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

*tap*tap*tap*

* XangadiX wil weten hoe het verder gaat!!

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hier nog ff wat fan-art van mij... :D

ik denk dat ik ook maar ga apply-en om hier mee te doen aan deze sequence...

c&c please

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/kwok.jpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 23 September 2003 @ 15:53:

ik denk dat ik ook maar ga apply-en om hier mee te doen aan deze sequence...

c&c please

[afbeelding]
Leuk Phusebox :D
Ik verwachtte dat er zou staan "Will code HTML for coffee" :D

Maar let op wat DarkX zei >
Tevens lijkt het me beter om de inschrijving te stoppen, het staat sowieso stil momenteel, en het verhaal is nu wel best goed bezig dus het is lastig om er nog later tussen te vallen. Volgende week maandag sluit ik de inschrijving, dus als je nog mee wilt doen, do it quick
Kweet niet of je dat gezien hebt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 23 September 2003 @ 15:53:
c&c please
Nice ja, maare Kwok & Nyx zweven toch? (ja ik heb het hele verhaal gelezen en vind het wel tof!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zweven??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zweven niet, ze hebben benen zie het 2e plaatje van Dark X, als ze het huis verlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Jup, ze hebben gewoon benen hoor. Ze zijn alleen niet zoveel in beeld, ongeveer zoiets als de mama en papa in cow en chicken of tom & jerry, alleen dan andersom :)

Maar phusebox, je kunt je gerust inschrijven, maandag is de laatste dag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo.. dit is dan effe aan crisp, aangezien hij alles upload op de server.. er zat een dik spelfoutje in mijn eerste plaatje die eigenlijk niet kan, want daardoor loopt de zin niet zoals ie hoort ( niet dat ie verder errug logisch is :P) maar ik hoop dat je deze daar even wil uploaden! thanxz!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2/CS2_1_EZCHAOZ.jpg

_/-\o_ danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
@phusebox, je kan je nog inschrijven t/m 29 september, so mail your best sunglasses are cool picture ;)

@DarkX: "Je kunt je nog inschrijven t/m maandag 29 September" Kunt bestaat niet, ja in het engels ja :P Je kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Sorry, da's een verbastering van het wieerter dialect :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 15:10:
Is het zo iets beter?

[afbeelding]

XangadiX en Rapzar bedankt voor de leuke tutorials.

[...]

Je hebt mijn nickname verkeerd, het is Muzzi16. :)
hmz... toen ik dit las & zag kwam om de een of andere reden dit bij me op...

-edit- niet grappig plaatje -edit-
ik kan vaak moeilijk inschatten of een grap al dan niet grof is :-/ ik hoop dat jullie het niet zo erg zullen vinden. Iig mijn excuses.

Trouwens, kan er misschien nog een page komen met de 'sollicitatie' inzendingen? Lijkt me leuk :P

[ Voor 20% gewijzigd door zeekoe op 24-09-2003 08:42 . Reden: layout ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 18:01:
@phusebox, je kan je nog inschrijven t/m 29 september, so mail your best sunglasses are cool picture ;)

@DarkX: "Je kunt je nog inschrijven t/m maandag 29 September" Kunt bestaat niet, ja in het engels ja :P Je kan... ;)
hmm dus ik moet nog een pic brouwen om me in te schrijven... ok daar maar binnenkort aan beginnen dan, eerst moet ik nog een huisstijl + brochure afmaken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

BaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 18:01:

wedden van wel :)
Beetje koekelen: http://www.verba.org/owa-...t_page?query_verba=kunnen en http://www.botsjeh.cistron.nl/dutch/l08.htm :)
Volgens mij is 'jij kunt' zelfs de originele officiele vorm, maar dat weet ik niet zeker :)
* zeekoe denkt: als BaN5Hee de verkeerde mieren n**kt pak ik de goeie maar :)

[ Voor 3% gewijzigd door zeekoe op 23-09-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeekoe schreef op 23 September 2003 @ 19:22:
[...]
hmz... toen ik dit las & zag kwam om de een of andere reden dit bij me op...
Dat is wel erg grof hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Zeekoe, ik dacht dat jij kunt niet kon, blijkbaar kan het wel, 't had in ieder geval gekund. Ik vind je mierenneuk opmerkingen overigens niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Nu zou ik natuurlijk weer een Einstein kennen ( :+ ) posten die de boel weer uitlegt, maar dat is weer niet zo netjes :P
Ik ga wel weer wat mooiere fanart als/dan de vorige fabrieken.

@Phusebox: Best een coole stijl zeg. Wil nog wel meer plaatjes zien verschijnen :)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tcd.servebeer.com/nyx3.jpg

Jippie! Ook weer eventjes tijd gehad om te tekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Ghehe, "I Am The Great Cornholio!", of moet dat "Nyxholio" zijn? :P

Nyx krijgt wel een pens van al die koffie zeg ;)

Verdergaan maar weer: To the wacom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik zie dat de sequence de goede kant opgaat. :D Goeie grap met die wood chuck (en goeie herinneringen ;))

Ik heb net ook wat weer wat fan art gemaakt, goed gelukt vind ik zelf. (Die witte vlekken zijn wolken :P)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/jolly_wok.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Senzuboon op 23-09-2003 22:13 . Reden: typo ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het sunglasses are cool idee wil nog niet echt komen, maar hier nog een braindamage-dump:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/sac1.jpg

note... bij lange na geen "finished' versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

cHeMMiE schreef op 23 September 2003 @ 20:40:
Nyx krijgt wel een pens van al die koffie zeg ;)
Is dit niet iets om in het verhaal te verwerken :?

Jullie zijn 1337 bezig trouwens vind het best leuk worden :)

* nero355 had enige twijfel in het begin :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
@Senzuboon: cool plaatje, maar hij heeft een oog te weinig, of te veel natuurlijk :)

@phusebox: Ik zit niet bij de capo's, maar ik gok dat t geen monalisa met zonnebril hoeft te zijn. Dit is al erg mooi

[ Voor 42% gewijzigd door Rapzar op 24-09-2003 00:09 ]

• chemmie

chemmie

Badger!

En een paar uur verder is de fan-art alweer af.
Geheel in CS:1-stijl ; een filmposter!
rara... :P

edit:
ærgh! petje van Kwok vergeten...effe fixxen Lukt niet, then not :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/farmer-mailbox/N_B_SB.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door chemmie op 24-09-2003 00:35 ]

• Phusebox
volgens mij haal ik de namen door elkaar maar whatever
nog een WIPje van een fanart... never mind legs, want die gebruiken ze toch niet (on screen)

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/nyxzon.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2003 00:49 ]

• FlashAddict
Mijn deel is bijna af, weet niet of ik mijn deadline haal. Probeer hem vanmiddag erop te zetten, maar omdat ik dan les heb weet ik niet of ik hem dan kan uploaden! Anders word het hem vanavond.

BTW. Misschien een idee voor een volgende sequence; een animatie sequence. Iedereen maakt bv. 10 seconden aan animatie, die naadloos op zijn voorganger aansluit.

Verwijderd

mja, maar we kunnen niet allemaal overweg met flash/actionscript... en er een .avi van maken is ook al lastig... hoe wilde je dit gaan oplossen?

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

BaN5Hee schreef op 23 September 2003 @ 19:39:
Zeekoe, ik dacht dat jij kunt niet kon, blijkbaar kan het wel, 't had in ieder geval gekund. Ik vind je mierenneuk opmerkingen overigens niet kunnen.
tuurlijk kent ik jij kunt wel maar jij kan jij kun gewoon niet.

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

@Rapzar: Ik verwachte al zo'n vraag, dat 'eerste oog' zit op het deel dat dubbel slaat. Maar eigenlijk is zijn bek dan ook te breed. :P

@PatrickPietens: Dat lijkt me ook wel gaaf, wordt wel veel werk though. Maar zat je dan aan flash te denken ofzo? (Grote FLA krijg je dan :P)

• FlashAddict
Weet niet, heb het nog niet helemaal uitgedacht. Maar ik moest een opdracht maken in AfterEffects afgelopen dagen, terglijkertijd met de strip die ik hier moest tekenen, vandaar de link die ik legde. Wat je kan doen is er een quicktime filmpje met bepaalde instellingen mee maken, ik denk dat alle programma's dit formaat kunnen uitpoepen (Flash, Premier, Final Cut, AfterEffects etc.).

Het is wel intensiever dan drie plaatjes tekenen, maar ik denk dat het resultaat ook 10x cooler is. Niet alleen komt het animeren erbij kijken, maar ook kan er geluid toe worden govoegd wat nog weer een extra dimensie aan het geheel geeft! Ik denk iig dat het er cool moet worden...

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Lijkt mij ook wel leuk, ik heb altijd al een animatiefilmp/tekenfilm willen maken :P

Verwijderd

denk dat veel mensen het een beetje onderschatten.
Volgens mij is het een stuk moeilijker om een goed "tekenfilmpje" te maken dan een goed stripverhaal.

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 18:19

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Cartoonisten ik wil niet lullig doen maar dit viel me ineens op: "Spock" heeft ander haar in 2 & 3 als in 1

tekening 1 van ezchaoz:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/ezchaoz19.jpg

en tekening 2 en 3 van ezchaoz (zijn hetzelfde qua haar):
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/ezchaoz20.jpg

Of is dat juist de bedoeling dat het hologram aangepast wordt doordat kwok zijn kop erdoor steekt?

ps. kwok heeft een vette gezichtsuitdrukking :P

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Rapzar
Brokje negativiteit:
Om een animatie een beetje continu te laten verlopen, zou je ook je sourcematriaal moeten doorgeven (anders krijg je nooit een mooie fit). Maar dat betekent ook dat je allemaal in min of meer t zelfde programma moet werken. De animatie is dan specifiek voor een flash-community of 3dmax-community, en dat is toch wel jammer. Verder is de mogelijkheid om je eigen grafische stijl te gebruiken dan zeer beperkt, en dat is net zo leuk aan deze CS (tenzij je iedere beurt de figuren 'morft', maar dat lijkt me ff niet binnen de mogelijkheden vallen). Bovendien..ik weet niet hoe lang jullie over een halve minuut ani doen, maar niet iedereen is hier een werkelo.. freelancer met veel tijd.
Brokje enthousiasme:
geweldig idee, count me in, waneer beginnen we :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rapzar op 24-09-2003 12:01 ]

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Een wipje 'fan-art', ik weet niet zo goed wat ik op de achtergrond kan maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/nyxkwok.jpg

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Verwijderd

_DPC_Scorpion schreef op 24 September 2003 @ 11:31:
Cartoonisten ik wil niet lullig doen maar dit viel me ineens op: "Spock" heeft ander haar in 2 & 3 als in 1

Of is dat juist de bedoeling dat het hologram aangepast wordt doordat kwok zijn kop erdoor steekt?
dit hologram is opgebouwd uit een aantal beeldjes per keer... op het moment dat je het eerste plaatje van splock ziet, werd ie net opgebouwd in de holo :9 en was zijn kapsel nog niet helemaal afgebeeld... gelukkig was dat in het 2e plaatje wel weer af! :P die apparatuur werkt ook lang nie meer zo goed als vroegáh.. ( de artistieke vrijheid zegt me dat zijn haargroei anders gewoon als de sodemieter is opgeschoten :+ 8) )
ps. kwok heeft een vette gezichtsuitdrukking :P
lekker loos hé?! :) vond ik ook errug leip.. stond opeens versteld van mezelf..

• DarkX
Animatiesequence... Kweenie. Ik doe sowieso niet mee bij gebrek aan technische kennis, maar het lijkt me wel vrij lastig te realiseren. De tijd tussen de filmpjes moet enorm groot zijn wil je mensen de kans geven IETS fatsoenlijks te maken, en de stijlverspringingen zullen heel weird worden. Iedereen moet dus eigenlijk een volledige scene bouwen, anders wordt het vreemd, maar dat kun je weer neit met een fixed length. Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen hier eigenlijk animaties kunnen maken, want ik zie eigenlijk nooit iets van animaties terug op got :?

Maar als het wel kan: suc6, en ik zie graag het eindresultaat tegenmoet!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DarkX schreef op 24 September 2003 @ 14:25:
Animatiesequence... Kweenie. Ik doe sowieso niet mee bij gebrek aan technische kennis, maar het lijkt me wel vrij lastig te realiseren. De tijd tussen de filmpjes moet enorm groot zijn wil je mensen de kans geven IETS fatsoenlijks te maken, en de stijlverspringingen zullen heel weird worden. Iedereen moet dus eigenlijk een volledige scene bouwen, anders wordt het vreemd, maar dat kun je weer neit met een fixed length. Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen hier eigenlijk animaties kunnen maken, want ik zie eigenlijk nooit iets van animaties terug op got :?

Maar als het wel kan: suc6, en ik zie graag het eindresultaat tegenmoet!
Zou het niet leuk zijn een cartoon/animatie combi op te zetten. Dus net zoals deze cartoon sequence maximaal 3 plaatjes, maar de plaatjes mogen ook kleine animaties zijn (bv maximaal 2 sec / 20 frames ). Dan krijg je dus een geanimeerde strip. :)

Misschien nog een rare opmerking, zullen jullie niet eerst deze afmaken voordat jullie verder gaan met de volgende :D te plannen . Ik had graag meegedaan, maar helaas ik kan niet tekenen. Maar ik volg dit topic en de vorige met veel plezier.

Leuk leesvoer, en af en toe een leuke tutorial die ik dan ook probeeer en meestal hopeloos verknal... :o

_/-\o_

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

DarkX schreef op 24 September 2003 @ 14:25:
Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen hier eigenlijk animaties kunnen maken, want ik zie eigenlijk nooit iets van animaties terug op got :?
[rml][ 3d] Groepsproject: trein-animatie *KLAAR*[/rml] was wel een aardig geslaagde poging, dacht ik - maar het heeft ff geduurd en je moet simultaan werken, anders komt het *nooit* af :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• DarkX
Mja, maar samen treinwagons bouwen en die uiteindelijk over een track laten lopen is niet echt samen een sequentiele animatie maken he :)

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Dat is een mooi voorbeeldje van teamwork hoor! Vooral de animaties. Zo ongeveer 99% daarvan is door mij gedaan namelijk. Alleen de animaties van de lampen in de wagon van Erikje zijn niet door mij gedaan, geloof ik.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Bansoon
@fred.: erg mooi gemaakt. Vooral de schaduwen van kwok vind ik mooi gedaan! Voor de achtergrond kan je misschien je zelf ontworpen spaceship gebruiken ;)

Verwijderd

Lekker vervolg op de vorige sequence, ga zo door mensen! :)

Hier zelf ff een fanart WIPje :+
Ik heb hem getekend met mijn Wacom Graphire 2 in Painter, ben er alleen nog niet zo ervaren mee.. (nadat ik klaar was met de kop/het oog had ik de "Dry Media: Large Chalk" tool gevonden)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=354522

so c&c anyone? thx ;)

• DarkX
Oogst schreef op 24 september 2003 @ 15:07:
Dat is een mooi voorbeeldje van teamwork hoor! Vooral de animaties. Zo ongeveer 99% daarvan is door mij gedaan namelijk. Alleen de animaties van de lampen in de wagon van Erikje zijn niet door mij gedaan, geloof ik.
Hmmm, klinkt zo nogal sarcastisch :) Maar het hele teamwork idee wou ik niet eens aanvallen, maar ieder een wagon maken is gewoon niet sequentieel, dat vervolgt nl niet op elkaar. Het zijn gewoon een x aantal individuele dingen die samengeplakt worden.

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/xenox-13.jpg

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• FlashAddict
mail met pics is verstuurd! mag ik ze nu ook al hier posten?

ach what the hell :P

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~patrick/pic00s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~patrick/pic01s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~patrick/pic02s.jpg

Soryr dat het een paar uurtjes langer heeft geduurd, maar moest een presentatie in AFX voor school afhebben, dus het waren nachtuurtjes voor mij :D

Idee is om het avontuur een beetje op gang te helpen, door Kwok word het schip op ramkoers gezet met planeet Blaap (jaja, orgineel, i know :P ). De enige oplossing om het te de-activeren is doormiddel van een koffiemok!!! Helaas zijn onze karakters niet de slimsten, dus laat de speurtocht naar de koffiemok beginnen ... oh ja, ze hebben 48 uur de tijd :D

Zat eerst te twijfelen om de strip de kant op te sturen dat Nyx de hele tijd de oplossing op zijn hoofd had, maar vond ik iets te flauw ... hope you like it.

[ Voor 90% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:02 ]

• DarkX
Ze hebben gewoon benen hoor :?

• FlashAddict
volgens XangadiX niet :P :P :P ... he he he

• DarkX
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/darkx2.gif <--- BENEN

Dat XangadiX dom is kan ik nix aan doen >:)

[ Voor 33% gewijzigd door DarkX op 24-09-2003 19:11 ]

• FlashAddict
-

[ Voor 99% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:11 ]

• Bansoon
ah patrick plakt er wel ff beentjes bij... toch pat? =] verder wel een mooie inzending hoor!!

• chemmie

chemmie

Badger!

Weer een humor-toevoeging :)
'Need coffecup to deactivate'
:*)

Hoe kom je d'r op?

Wederom een vernieuwende weergave van onze 2 helden.
Ik vind t laatste plaatje alleen een beetje jammer. Ik verzon een heel leuk plaatje bij die tekst. Ach, zal wel door de tijdnood komen.
Dat zijn geen benen joh! Dat zijn artistieke-vrijheids-schaduwen die van buiten worden geworpen. :+
Of die benen lopen er los achteraan, weet jij veel hoe een buitenaards wezen in elkaar zit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door chemmie op 24-09-2003 19:20 ]

• FlashAddict
uhm ... ja is goed:D als je me nog 48h de tijd geeft :P
en bedankt voor het compliment, DarkX is er volgens mij niet erg blij mee, die zit alleen maar te zemelen over die benen :P ...

Laten we anders stemmen, wie is voor benen en wie niet :P DarkX is voor benen, en ik en XangadiX niet ... 2-1 voor het anti-benen front dus ...

Shit, ik moet echt slapen ;)

update:
3-1 :P ...

Ja laatste plaatje kwam door tijdgebrek ... had eerst een ruimte geschets waarin het gevecht om de deathstar plaatsvond iop de achtergrond, en dat soort crap :D

offtopic:
deze post telt 6 smileys ;) ... uhm 7!

[ Voor 27% gewijzigd door FlashAddict op 24-09-2003 19:22 ]

Verwijderd

ach, we zien allemaal dat het kwok en nyx zijn. zweven lopen zwemmen vliegen, wat maakt het uit :)

edit: hetgeen niet betekent dat je het letterlijk in het verhaal moet betrekken (rennen zonder benen, laat ze dan vliegen en er niks over zeggen) :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 19:24 ]

• DarkX
Nah, d'r is meer fanart met benen dan zwevende fanart >:)

Maar je graphics zijn phat hoor, da wou ik nie zeggen :) Hoewel ik het laatste plaatje nie heelmaal begreep de eerste keer, maar als het goed is is dat een gat in een raam door een mok?

• FlashAddict
ja precies! De koffiemok is de ruimte ingeslingerd doordat Nyx snel omdraait ... Dat sterretje rechts bovenin moet de mok voorstellen die een andere dimensie ingaat. Oftewel, dus speurtoch naar de koffiemok kan beginnen ... Maar door tijdgebrek kon ik deze niet goed uitwerken ... vond het zelf ook erg jammer dat ik precies de afgelopen dagen aan de beurt was. Want dit weekend heb ik weer niks te doen :D

• Bansoon
Hoor ik daar fanart tijd patrick? ;) Ik had zelf altijd in gedachten dat ze vieze slijmerige octopus tentakels als benen hadden :P
Create freedom todayyyy :D

Verwijderd

hopelijk worden maandag de zonnebril pics ook gepubliceerd ;) ben benieuwd

• DarkX
Denk niet dat me dat maandag gaat lukken. I'll do my best :)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 20:03:
hopelijk worden maandag de zonnebril pics ook gepubliceerd ;) ben benieuwd
idd, daar ben ik wel net zo benieuwd naar als bv de volgende pics - muzzi is nu he? (aarh dan ben ik al :X)

Verwijderd

BaRF schreef op 24 September 2003 @ 20:24:
[...]

muzzi is nu he? (aarh dan ben ik al :X)
Dat dacht ik nou ook toen Patrick aan de beurt was :) :X

mijn pics zullen waarschijnlijk morgen pas komen, ik heb het namelijk erg druk |:(

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

cHeMMiE schreef op 24 september 2003 @ 00:21:
En een paar uur verder is de fan-art alweer af.
Geheel in CS:1-stijl ; een filmposter!
rara... :P

edit:
ærgh! petje van Kwok vergeten...effe fixxen Lukt niet, then not :)

[afbeelding]
Lmao, jay & silent bob ownage parody :D

Verwijderd

Kliks0r voor kunstwerck

voila voila, kwok moet ik nog oefenen :)
en de letters 'nox' lijkt wel op dat pump up the valuum logo van nofx :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 22:24 ]

• Rapzar
cHeMMiE schreef op 24 September 2003 @ 19:20:
...Ik vind t laatste plaatje alleen een beetje jammer...
Ik vind m juist geweldig, met dat gat in die ruit. Moks in space :P

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hij's leuk, Aapopfiets, vooral Nyx, grappig hoe iedereen een andere invulling geeft aan de onderpartij van Kwok en Nyx :) Ik stem voor benen, overigens.

@BaN5Hee: dat wazige Gyronef-schip is iid wel een idee ja :)

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

• DarkX
Gyronef! Damn, heb veel te weinig suske en wiske gelezen de laatste jaar ofzo :) S&W is cool 8)

/me's stem gaat ook naar benen, maar dat was bekend :P

NOFX rocked ook wel behoorlijk trouwens :)

Heeft iemand trouwens mijn winamp skin gezien? Zit ook een Nyx in :)

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 18:19

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ERmz misschien is het een idee dat ze zowel kunnen lopen als zweven...zegmaar dat ze hun poten gewoon intrekken ...ze zijn echter wel beperkt tot een bepaalde hoogte (50cm boven de grond ofzo) dan ben je meteen ervanaf. moet je wel ff de tekst veranderen in het plaatje

zien jullie daar wat in?

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

lol wat ontzettend ver gezocht! :P
maar wat maakt het uit of ze benen tentakels vleugels niks wielen supersonische straalmotoren of piemels hebben?? al zou het dan wel raar zijn dat het nadrkkelijk vermeld wordt (deel van het verhaal zou ik bijna zeggen) in de laatste strip

• DarkX
Kijk, AN SICH maakt het me niet zoveel uit hoe ze eruit zien, maar het verhaal consistent houden vind ik wel ergens belangrijk. En dat is nu niet, en dat is jammer, mgoe, we gaan wel gewoon verder, so be it.

• Bansoon
@muzzi, DarkX en Ez> hebben jullie mijn mail ontvangen? Ik kreeg wat foutmeldingen bij het versturen van m'n comment :(

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 25 september 2003 @ 19:37:
@muzzi, DarkX en Ez> hebben jullie mijn mail ontvangen? Ik kreeg wat foutmeldingen bij het versturen van m'n comment :(
Nee, ik probeer het trouwens opnieuw. Ben toch niet tevreden

• Bansoon
Nu moet moet je hem wel ontvangen hebben... ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.glasinloodateliercooijmans.nl/tim/tentakels.jpg

Om maar weer een discussie op gang te helpen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 22:01:
[afbeelding]

Om maar weer een discussie op gang te helpen ;)
Nee joh, ze hebben GEEN tentakels i.p.v armen. Ze hebben kettingzagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er allemaal vet cool uit... wou dat ik er ook aan mee deed...

nog 3 weekjes en dan heb ik weer tijd zat... denk dat ik mezelf ook maar eens bezig ga houden met zulleke leuke grafische dingetjes :)

[off topic] ik wil me zo'n tekentablot aanschaffen... kan ik beter gelijk ene op a4 formaat aanschaffen? Of is dat meer iets voor de gevorderden??[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
Sowieso zou iedereen met een Wacom tablet moeten werken, het is even wennen maar je kan al snel niet meer zonder! Ik werk zelf al een paar jaar met een A5 tablet (Wacom Graphire) en die wertk echt heerlijk, als je het geld ervoor hebt kan je natuurlijk altijd een groter foormaat kopen. Heb ooit eens mogen werken met een A3 tablet en dat was toch wel een verademing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Dat XangadiX dom is kan ik nix aan doen
zullen we darkX anders gewoon bannen, hij doet uitspraken die die echt niet hard kan maken. Ik denk trouwens dat het protoplastische groeisels zijn, net als barbapappa, en dat ze benen kunnen maken als ze er zin in hebben. En ook armen, en ogen en veren en vleugels

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik denk dat we er gewoon niet op moeten letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt er weer een nieuwe bijdrage, ipv al dat geneuzel over benen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Muzzi heeft z'n plaatjes ingestuurd naar DarkX en de capo's. Ik vind ze prima en dat heb ik weer teruggekoppeld naar DarkX. Nu nog even afwachten op zijn reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 26 September 2003 @ 22:20:
Muzzi heeft z'n plaatjes ingestuurd naar DarkX en de capo's. Ik vind ze prima en dat heb ik weer teruggekoppeld naar DarkX. Nu nog even afwachten op zijn reactie...
Eindelijk een reactie :)
Ik dacht al dat iedereen op stap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 26 September 2003 @ 22:20:
ik vind ze eigenlijk ook wel best zo.. moet er zeker mee doorkunnen... bovendien blijven we zo in een lekker verhaal zitten.. going good..

Verwijderd

Nou!!! laat ze dan gewoon zien in plaats van ons hier lekker te maken!! frikandellen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 01:01:
Nou!!! laat ze dan gewoon zien in plaats van ons hier lekker te maken!! frikandellen!
Hahahaha, ja ik zou wel willen maar ik moet wachten op DarkX.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

aargh ik zit nu te wachten op een maitje van DarkX :X moet tekenen, moet!

• FlashAddict
Gewoon neerzetten die pics! Een beetje afzetten tegen het terreur van bovenaf mag wel :P :P Of ben ik nu geband voor sequence 3 met deze opmerking? Änywayz, ik ben benieuwd!!!|

Verwijderd

Wat fanart om het lange wachten te verzachten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/scarface1.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/scarface2.jpg

Scarface is cool

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 10:45 ]

Verwijderd

PatrickPietens schreef op 27 September 2003 @ 09:29:
Gewoon neerzetten die pics! Een beetje afzetten tegen het terreur van bovenaf mag wel :P :P Of ben ik nu geband voor sequence 3 met deze opmerking? Änywayz, ik ben benieuwd!!!|
nee hoor.. mijns inziens ( oh, kakstatement) helemaal niet.. lol.. met zulke tekenskills zou het verboden moeten zijn iemand te bannen.. aangezien DarkX niet te bereiken is, en Banshee en ik ook allebei vinden dat we wel verder mogen ga ik ze lekker posten... ( wie weet krijg ik nu wel een ban :P ) anders bevorderd het de vooruitgang nie helemaal.. ik geef darkX tot 12 uur.. :) dan edit ik deze post en staan muzzi's plaatjes erbij.. dus om 5 over 12 moeten we toch plaatjes zien... nog eventjes geduld..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 11:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 11:20:
[...]

nee hoor.. mijns inziens ( oh, kakstatement) helemaal niet.. lol.. met zulke tekenskills zou het verboden moeten zijn iemand te bannen.. aangezien DarkX niet te bereiken is, en Banshee en ik ook allebei vinden dat we wel verder mogen ga ik ze lekker posten... ( wie weet krijg ik nu wel een ban :P ) maar dit bevorderd de vooruitgang nie helemaal.. ik geef darkX tot 12 uur.. :) dan edit ik deze post en staan muzzi's plaatjes erbij.. dus om 5 over 12 moeten we toch plaatjes zien... nog eventjes geduld..
Bedankt, maar ehh, ik wil mijn eigen plaatjes graag posten om 5 over 12.

:) Na lang wachten eindelijk de plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/cs1final.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/cs2final.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/cs3final.jpg

Kwok is Splock dus vergeten

Veel succes BaRF!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 12:01 ]

Verwijderd

nouw, je was me dus al voor... maar goed.. we gaan dus gewoon verder!!

• Bansoon
haha geweldig hoe kwok nog een reactie probeert te krijgen van de overleden splock, ahhahah.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 11:23:
[...]

Bedankt, maar ehh, ik wil mijn eigen plaatjes graag posten om 5 over 12.

:) Na lang wachten eindelijk de plaatjes

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kwok is Splock dus vergeten

Veel succes BaRF!
_O_

* BaRF start software en pakt Wacom uit de standaard...

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.