[Cartoon Sequence 2] Life On Zenox

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.407 views sinds 30-01-2008

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Ik bedoel geen slagschaduw op de background, ik bedoel shading op het lichaam :) En die hebben ze wel degelijk hoor :)
Trouwens, ehm... waar gooit nyx zn koffie in?
That's one of the mysteries of the universe 8) Waarschijnlijk op dezelfde plaak waar ook z'n biertje inging :)

[ Voor 44% gewijzigd door DarkX op 17-09-2003 17:35 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Anoniem: 89618

DarkX schreef op 17 September 2003 @ 17:30:
Ik bedoel geen slagschaduw op de background, ik bedoel shading op het lichaam :) En die hebben ze wel degelijk hoor :)
Ach wat maakt het ook uit. Ik heb Nyx en Kwok gemaakt met quake 3 wapens >:)
Als dat niet een coole combinatie is weet ik het ook niet meer. ;)

Over de koffie van Nyx.

Als het niet in de voorkant naar binnen kan..... Vul maar zelf in

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 17-09-2003 17:39 ]

• DarkX
Nee nouja, daar gaat het niet om, ik wil alleen opbouwende kritiek op je plaatje geven, in de hoop dat je er wat van leert er er beter op wordt :) Graag of niet hoor :)

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

zeekoe schreef op 17 September 2003 @ 17:22:
@Senzuboon: koele fanart :-P (btw, jouw fanart is keen4 en nyx zit in uh... keen2 ofzo >:))
Ja ik weet het. Ik weet alleen nog hoe de scenery van Keen 4 (Goodbye Galaxy zie zijn t-shirt ;) ) is :)

Die groene lijkt op een alien uit Keen 1, Marooned on Mars, maar schijnt daar niet vanaf geleid te zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Senzuboon op 17-09-2003 21:04 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmm... hoe teken jij (XangadiX) je plaatjes eigenlijk?
Zien dr wel goed uit...
de eerste is 'geschilderd' dus letterlijk lijntje voor lijntje met een wacom die op drukgevoeligheid staat, dat zijn dus de poppetjes, koffie en achtergrond. De twee zijpanelen zijn foto's, en de boven en onderkant van het ruimteschip zijn gewoon paths met een gradientje.

Bij de tweede had ik kramp, dus eigenlijk zijn dat wat ruwe vlekken met een setje filters erover heen (wind, blur, gaussian blur etc.)

de derde is gebaseerd op een screenshot van freelancer, maar ik merkte dat asl ik die op watercolors zette ik de mooie rontsblokjes kwijt was dus heb ik hem maar geschilderd. De planeet is wel een path (dat 'schilderen' kun je goed zien linksonder de zon, dat zijn dus gewoon 'kwastlijnen' zeg maar. Dat rookwolkje is hetzelfde verhaal.

shading doe ik per laag dus eerst de achtergrond, dan de cockpit etc. De kereltjes zijn ook nog wat ge-hue-saturate en geleveled

Ow voordat iemand het vraagt trouwens, nee ik heb plaatje 1 niet meer op originele grootte, iets te vaak op ctrl+s gedrukt ;(

maar ik denk dat deze plaat wel een boel weggeeft ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/download/hoedan.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door XangadiX op 17-09-2003 21:09 ]

Stoer; Marduq

• DarkX
Heb je dat eerste plaatje eigenlijk nog op originele res :? B)

Maar ik ken dat probleem, nu alterneer ik meestal tussen 2 of drie files die ik omstebeurt overschrijf, dan ben ik meestal maar een uur ofzo werk kwijt.

• XangadiX

XangadiX

lezen kreng
Ow voordat iemand het vraagt trouwens, nee ik heb plaatje 1 niet meer op originele grootte, iets te vaak op ctrl+s gedrukt
:P

Stoer; Marduq

• DarkX
Ghehehe, als je de tweede zin gelezen had had je begrepen dat ik je gewoon zat te sarre :)

Ik denk dat dit bijna de final is. Ik verzin wel steeds nieuwe dingen die ik kan toevoegen, maar dan komt het nooit af :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10760/full.jpg

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
suberb!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Nou ziet er prima uit hoor :9 . Ook zonder leder-look met vouwen en plooien.
Zeer mooi kunstwerkje van de intro geknutseld.
[bescheiden mening] Mij lijkt Kwok wat erg 'schimmig' ivm Nyx[/bescheiden mening]
Maargoed, het is ook een bijna-final ;)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Anoniem: 73593

onelinertje banshee :P

DarkX: jammer dat je aan nyx duidelijk meer tijd hebt besteed als aan die andere (hoe heet ie ookalweer :P) maar verder wel vet!

deze jongeman heeft nog even zitten oefenen met digitaliseren van zn potloodtekeningen, hoe ik het nu doe:
scannen, brightness/contrast aanpassen en desaturaten, en dan zorgen dat de lijnen die ik heb goed zwart worden, vervolgens layer duplicaten, een layer guassian blurren (heeel weinig zodat het er strak en ge antialiast uitziet) en dan inkleuren opn aparte layer die onderop ligt, en bovenop een schaduw layer:

Afbeeldingslocatie: http://tcd.servebeer.com/nyx.gif

volgende tekening ga ik proberen om het inkleuren met de lasso tool te doen (lekker hoekig en lomp, heeft misschien wel wat)

en oja, de benen vind ik niet nodig bij nyx, ik vind het zo veel cooler :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 73593 op 17-09-2003 22:14 ]

• DarkX
cHeMMiE schreef op 17 September 2003 @ 22:12:
Nou ziet er prima uit hoor :9 . Ook zonder leder-look met vouwen en plooien.
Zeer mooi kunstwerkje van de intro geknutseld.
[bescheiden mening] Mij lijkt Kwok wat erg 'schimmig' ivm Nyx[/bescheiden mening]
Maargoed, het is ook een bijna-final ;)
Mja, vond een manier om stof iets beter erin te krijgen.

Maareh... wtf is schimmig? Hijs toch niet doorzichtig ofzo :? Explain :)

gradient-achtig en blurry, hij komt net zo erg naar voren als de bank waar ze op zitten, maar als je daar net zon priegelwerk op los laat als je bij nyx hebt gedaan, komt het wel goed :P

edit: Ja dan komt kwok in ieder geval niet meer net zo naar voren als de bank :+

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 73593 op 17-09-2003 22:36 ]

• DarkX
Ow, de adertjes en bultjes enzo :) Die zitten er bij Nyx ook gewoon overheen hoor :) En een noisemap. Zit ook op Kwok, maar die kan misschien wat helderder.

Zou ik de bank paars met gele stippen maken? B)

[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 17-09-2003 22:30 ]

• zeekoe
  • Laatst online: 07-06 07:22

zeekoe

zeekoe

@Senzuboon
ah, keen1 was het... whatever :P
Als iemand trouwens nog keen 1 t/m 6 + dreams moet hebben ;)

@XangadiX
tekentablet? Jij speelt vaaahaaahaals :'( :P

@DarkX
Vet gaaaaaf die fanart :)

Hmmz en nyx zou dus drinken met z'n [ MODEDIT :+ ]. Ja, dat kan ook.

@DarkX weer:
nee paars is niet mooi want dan komt kwok er niet meer zo goed uit. Blauw met gele stippen zou wel kunnen.

[ Voor 33% gewijzigd door zeekoe op 17-09-2003 22:39 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

• DarkX
Nah, achterkant riep iemand. Kan ook achterkant van zijn hoofd/oog zijn :) Lijkt me niet z'n aarsch, dan moet ie steeds opstaan, daar is hij veel te lui voor. Of hij diffundeert het met een of ander membraan :)

[ Voor 5% gewijzigd door DarkX op 17-09-2003 22:40 ]

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

hmm... zei ik achterkant dan? ;)

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

• DarkX
Nee, muzzi impliceerde dat als de voorkant niet kont, dat het de achterkant moest zijn :) Maar je hebt helemaal geen zichtbare lichaamsopeningen nodig om vocht op te kunnen nemen, via osmose moet het ook wel kunnen vindik :)

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

ooooh okee :)
ja, het is inderdaad algemeen aanvaard dat aliens 'eten' en 'drinken' via osmose ( bron: http://exobiology.arc.nasa.gov/article.php3?article=7843 )

Anoniem: 47289

error: no such file krijg ik...

maar als hij de koffie op zijn buikje gooit kan zijn huid het tog gewoon opnemen? ik neem aan dat jullie dat bedoelen met osmose... alleen als het erg warme koffie is, krijgt hij dan wel buikpijn :x

anyways, misschien voelt iemand zich geroepen dit mysterie in de strip op te lossen? Of juist niet... open plekken roeleren :>

• XangadiX

XangadiX

@XangadiX
tekentablet? Jij speelt vaaahaaahaals
hueh? ik dacht dat zo ongeveer iedereen in deze draad een tekentablet gebruikt?

Stoer; Marduq

Anoniem: 47289 schreef op 18 September 2003 @ 10:41:

maar als hij de koffie op zijn buikje gooit kan zijn huid het tog gewoon opnemen? ik neem aan dat jullie dat bedoelen met osmose... alleen als het erg warme koffie is, krijgt hij dan wel buikpijn :x

anyways, misschien voelt iemand zich geroepen dit mysterie in de strip op te lossen? Of juist niet... open plekken roeleren :>
Ja, ik had een keer in zo'n film gezien dat een alien zijn wijsvinger in een glas met water deed en zo alles opdronk, dat is inderdaad een optie. Wat ook lastig is bij Nyx is doordat zijn hele hoofd bestaat uit een oog, het moeilijk is gezichtsuitdrukkingen te maken. Tijdens het maken van Fanart vielen veel filmposters bij mij af omdat Nyx maar een oog heeft en Kwok er drie heeft.
XangadiX schreef op 18 September 2003 @ 11:56:
[...]

hueh? ik dacht dat zo ongeveer iedereen in deze draad een tekentablet gebruikt?
Iedereen? Echt niet dus.

[quote]DarkX schreef op 17 September 2003 @ 22:47:
Nee, muzzi impliceerde dat als de voorkant niet kont, dat het de achterkant moest zijn :) quote]

:) Hahahahahahahhaaha

• DarkX
Anoniem: 47289 schreef op 18 september 2003 @ 10:41:

Misschien steek ie z'n oog wel in de koffie :)

Ah, ik heb ook een wacom btw.

Muzzi> Met 1 oog zijn uitdrukkingen goed te doen hoor, da's net de uitdaging. En kwok heeft zo'n enorme muil, die is helemaal makkelijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door DarkX op 18-09-2003 15:36 ]

• Rapzar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 08:09
Een zwoele uitdrukking is iig nog wel te doen :P Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Kwokfiction.png
orgineel:
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/pf.gif

[ Voor 44% gewijzigd door Rapzar op 22-09-2003 01:19 ]

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Nee, muzzi impliceerde dat als de voorkant niet kont(...)
leuke typo :P ( of deed je dat expres?;) )
jah, als andere mensen een verhaal over qrarps en mirps bij elkaar kunnen liegen kan ik ook wel een urlletje verzinnen :)
Misschien steek ie z'n oog wel in de koffie
vet...
zie het helemaal voor me :P

Trouwens, www.zenox.com:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/zenox.gif

Waarom heeft iedereen een wacom!! Ikke ben arm ;)

• DarkX
Ow. Ik was gewoon met z's en x-en en q's aan het spelen om het alien achtig over te laten komen :) Q is trouwens een stomme Q geworden, dus die zie je niet 8)7

Anoniem: 32364

"Door XangadiX - Tuesday 16 September 2003 20:49"
Dat is de tijd dat Xangadix zijn stuk heeft ingeleverd.. de opvolger heeft niet lang meer ben erg benieuwd!
Stiekem hoop ik ook ergens dat de volgende stukje sneller is :>

• Rapzar
Ik ook, ik ook, ik ben namelijk de volgende, en ik heb nou wel ff genoeg fan-art gemaakt vind ik zo. Bring it on, alienfruit !

• DarkX
Morpheuz> nah, eigenlijk vanaf het moment dat hij bericht krijgt, dat is ietsje later. Zal even nakijken wanneer, maar het komt er iig op neer dat het vanavond ergens gepost moet worden. Als er tegen 22:00 niks is, ga ik vervelen :)

Trouwens, 24980 views op de PDF van deel 1, da's nie slecht :)

[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 18-09-2003 17:52 ]

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/alien_oog.gif
zoiets :)

Anoniem: 66118

DarkX schreef op 18 September 2003 @ 17:46:

Trouwens, 24980 views op de PDF van deel 1, da's nie slecht :)
bijna 25.000.. wow, dat had ik nu ook weer niet verwacht.. das wel erg dik! ik kan trouwens niet wachten op mijn beurt.. :) ik ben maar alvast de characters extra aan het oefenen..

• DarkX
zeekoe> geinig, maar ik denk niet dat zijn oog uit de kas kan :) Gewoon een flexibele nek :)

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

ik vond dit leuker :)
enneh... het _is_ een alien :P

[ Voor 44% gewijzigd door zeekoe op 18-09-2003 18:13 ]

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

DarkX schreef op 17 September 2003 @ 22:15:
[...]

...

Maareh... wtf is schimmig? Hijs toch niet doorzichtig ofzo :? Explain :)
Ehm, beetje vage uitdrukking misschien ja :)

Maar wat ik bedoel is (vooral) dat hoofd van Kwok een beetje blurrig is ivm de strakkere lijnen van Nyx. Kan aan mij liggen hoor.

Geen poging om je art af te kraken hoor ;)

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Nog wat fanart >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/ns1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/ns2.jpg

8) Ik boek vooruitgang, niet?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 18-09-2003 18:55 ]

hehe nice 1 muzzie vooral kwok is goed gelukt!

En ik snap hem DarkX maar omdat hij nog niets van zich heeft laten horen in dit topic iig ga je dingen denken als zal ie er wel mee bezig zijn etc.. maar zoals ik al zei ik ben wel erg benieuwd :)

• DarkX
Nah, hij mailde dinsdag dat ie z'n best zou doen om donderdagavond te halen :)

• DarkX
Muzzi> Die hebben veeeeel teveel vingers :)
En te lange benen volges mij. En te dun. Probeer je karakters wat beter te behouden :)

Maar alienfruit red het niet, dus ik denk dat de next one is. Rapzar dus.

damn jammer .. voor niets gewacht :P vreemd dat ie dan niet 1 pic kon maken maarja .. zal het wel druk hebben .. gluck Rapzar.

• Rapzar
Da's zonde, maja.., ben ik dan officieel, of moet ik eerst een mailtje afwachten, DarkX?

Okee, heb ff zitten kloten met die chars tekenen en ze in photoshop te krijgen, nou, ik was nog nuchter dus er is niet veel van dat tekenen gekomen, dat lukt eeecht alleen maar als je gezopen hebt... maarja, dan maar zelfde tekening genomen en andere manier van inkleuren geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: http://tcd.servebeer.com/nyx.gifAfbeeldingslocatie: http://tcd.servebeer.com/nyx2.gif

Comments pls, vooral over hoe ik potlood/penlijnen na inscannen strakke geantialiaste pentool lijnen kan laten lijken :P

edit: GIF web palette ownz j00

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 73593 op 18-09-2003 20:40 ]

• DarkX
Rapzar> Nee hoor, ga je gang!

Web palette :? Wat heb je daar nou aan :?

2 keer zo klein als anders, ik host het nml wel op mn eigen chello verbindinkje :P

DarkX schreef op 18 September 2003 @ 19:55:
Muzzi> Die hebben veeeeel teveel vingers :)
En te lange benen volges mij. En te dun. Probeer je karakters wat beter te behouden :)
Nee joh, helemaal niet. Ik weet dat ze maar 3 vingers hebben, maar mijn bedoeling was juist om bij dit plaatje Nyx en Kwok zo menselijk mogelijk te maken. Klein experimentje. ;)
Als ik over een poosje mijn 3 plaatjes van de échte strip moet posten hebben ze gewoon 3 vingers.

Misschien evolueren ze veel sneller dan de mens ;)

• Bansoon
*Schop* Wat gaan we doen? Alienfruit laat niets van zich horen, doorzetten naar de volgende, DarkX?

Edit: sorry overheen gelezen, good luck rapzar (en rap een beetje :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Bansoon op 20-09-2003 13:06 ]

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

ik dacht dat rapzar het had overgenomen?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

BaRF schreef op 20 September 2003 @ 10:33:
ik dacht dat rapzar het had overgenomen?
dat was mijn mening ook een beetje.. anders is ik namelijk aan de beurt :P hmm, o grote dictator, verlos ons met uw mening.. ken ik namelijk aan de gang heej! :)
( ben an et oefene veur platte uitsproaken.. 8)7 )

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 66118 schreef op 20 September 2003 @ 10:42:
[...]

dat was mijn mening ook een beetje.. anders is ik namelijk aan de beurt :P hmm, o grote dictator, verlos ons met uw mening.. ken ik namelijk aan de gang heej! :)
( ben an et oefene veur platte uitsproaken.. 8)7 )
Ik ben wel eheel benieuwd waar het heengaat (ben ook al bijna aan de beurt - gaat snel :P) dus rapzar, laat ons niet langer in spanning :)

• Rapzar
Ik ben er mee bezig, nog ff geduld... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rapzar op 20-09-2003 11:39 ]

• Rapzar
KLAAR ,joepie en zo. weer een strookie voor de strip.
Ik hoop dat jullie m leuk vinden. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar3.gif

• DarkX
Zoals ik al zei: ziet er top uit! Die mok is phat!

Alleen: Doordat je een spockachtig karakter geintroduceert hebt heb je het gevaar dat spock overgenomen wordt. Omdat het nu niet echt spock is, maar iemand met puntoortjes die an sich een heel ander karakter/functie heeft laat ik het toe. Maar dan moeten volgende tekenaars er wel voor zorgen dat hij zo verschillend mogelijk van spock blijft, want ik wil geen spock in het verhaal.

Is dat eerste plaatje een 3d model trouwens? Volges mij niet, maar je goeie shading deed me twijfelen.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkX op 20-09-2003 16:08 ]

• Rapzar
Tanx,
jawel, die eerste heb ik een rendertje voor gemaakt, en daarna 'getracet' (in t 2d forum gezien bij iemand) en daarna met wacom gearceerd. De 3d-render was op zich prima, maar dat viel zo uit de toon bij de andere 2 platen.

tja, die splock, staat inderdaad in de regels dat t niet gewenst is zie ik, maar ik dacht een klein bijrolletje...

• Rapzar
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/p1temp.jpg
dit is t orginele rendertje

Anoniem: 58336

"want ik wil geen spock in het verhaal" quote DarkX...|

Luister m8 ik waardeer je inzet voor deze sequence echt, en ik werk (net als vele anderen) met veel plezier mee, maar dit soort uitspraken wekken bij mee enigszins weestand op.
Hou in de gaten dat de sequence niet van de bedenker is, maar van de deelnemers...
Niet bedoeld als flame, maar als tip... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 58336 op 20-09-2003 17:05 ]

• DarkX
ChiMero> Eh, je begrijpt me verkeerd. Ik wil geen spock in het verhaal, niet omdat ik iets tegen spock heb (integendeel, ben halve trekkie), maar omdat het tegen de regels is, en ik de functie heb die na te leven. Sorry als dat anders overkwam :>

Ik heb me en zal me nooit met het verhaal bemoeien, maar de toevoeging van Krillin de vorige keer riep redelijk wat weerstand op, vandaar dat die regel is toegevoegd. Sorry als ik liever heb dat men de regels naleeft :{

[ Voor 32% gewijzigd door DarkX op 20-09-2003 17:12 ]

ik heb jou misschien verkeerd begrepen idd.
Maar wat ik bedoel is dat je beter een iets ander woordgebruik kan toepassen.
bv : "ik denk dat het beter is als... omdat dat het de kwalitiet ten goede komt... omdat de regels het ook eigenlijk verbieden... om de originaliteit te bewaren..."
Dan heeft iedereen er denk ik een beter gevoel over dan wanneer je zegt : " ik wil geen spock in de sequence.."
just a tip m8, thats all...
maar verder komt dit het topic niet ten goede, dus lets move on.. ;)

• DarkX
Ja och. Als ik hier nu de hele tijd de zaak liep te terroriseren en iedereen de grond in liep te stampen dan begrijp ik je kritiek wel, maar ik heb toch het idee dat ik me redelijk soepel gedraag en weinig commentaar geef in het algemeen, dus dan kun je denk ik door zo'n opmerking ook wel heenlezen. Of gedraag ik me constant als de arrogante zak en heb ik het zelf niet in de gaten? Als het echt zo storend is draag ik mijn functie wel over hoor, wil hier de zaak niet verzieken, maar had dat gevoel toch niet zo.

Maar ik zal me volgende keer van een meer politiek correct juristen jargon bedienen als mensen dat liever hebben, ik druk me gewoon meestal wat directer uit.

ezchaoz in da house!! fuck de duck.. dat betekent dus dat het mijn beurt is.. heb nog geen mailtje gehad van X, maargoe.. ik ga alvast aan de slag!! hmm.. wel even herinneren dat vanavond gladiator én trainspotting worden uitgezonden.. hmm, dat wordt nachtwerk... :P stay tuned!

p.s. maar het kan wel morgen zijn voor jullie wat zien :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 20-09-2003 21:51 ]

ik hoop maar dat ik tijd heb hiervoor... ik *moet* vannacht mijn stageverslag maken, maar ik zit al een uur of 2 naar een lege notepad te staren.. ik weet écht niet waarik moet beginnen... en waarschijnlijk moetik he tnog n aantal keer overdoen enzo :'(
en ik wil zo graag computeren en gitaar spelen en tekenen... may the inventor of stage burn in hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-06 17:26

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 89618 schreef op 18 September 2003 @ 18:44:
Nog wat fanart >:)

[afbeelding]

[afbeelding]

8) Ik boek vooruitgang, niet?
3e en laatste edit.
In mijn eerste bericht stond viel ik nogal uit tegen Muzzi die natuurlijk hard zn best doet maar naar mijn mening wat onder het niveau zit. Ik weet niet of hij meedoet met de sequence maar het mag nog iets beter imho :*

In mijn tweede bericht (edit) begon ik te twijfelen.

In mijn derde bericht (edit) heb ik bovenstaande besloten op te schrijven.

Met de vriendelijke bedankjes aan crisp om mij niet letterlijk te quoten. Je had waarschijnlijk al verwacht dat ik me zou bedenken... ik ben niet hatelijk, alleen soms wat gefrustreerd.

[ Voor 105% gewijzigd door Dark Blue op 21-09-2003 00:56 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:22

crisp

Devver

Pixelated

Dark Blue: dank je voor je mededeling, echter vind ik het van weinig tact getuigen om Muzzi16 zo publiekelijk af te zeiken. Die jongen doet waarschijnlijk zijn best, en daar mag je best wel een beetje meer respect voor opbrengen. We zijn allemaal ooit een keer zo begonnen, en ook al denk jij verder te zijn dan hem, dan nog vind ik dat geen reden om hem zo te bashen.
Je bedoelt het misschien goed, maar een beetje meer zelfkennis zou je sieren; er zijn mensen die jouw werk misschien ook niet zo geweldig vinden, en die zeiken jou toch ook niet publiekelijk af?

(ik haat je nou niet hoor, beschouw het als een lieve doch harde trap onder je kont :* )

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 21-09-2003 00:39 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

:o

Weer eens wat luchtiger onderwerpje doen? :P

Fan-ascii artje O-)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
 /o0o\   s
 -----  s
  _|___|_|)
 /| |
/ |_|
  | |        

(o)     
   |
   |
==/ \==
 / . \
 \_ _/  
  / \

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Tsjonge, ik denk ff kijken op t forum (comment en compliment vissen, hehe). Is hier iedereen over elkaar aan t rollen

'ik wil niet dat..blabla..regels..' -> 'He dictator, je kunt niet maken blablabla...'
-> 'niet zo bedoeld blabla..'
'ik vind blabla..ondermaats bla...'->' blabla respect blabla afzeiken...'
-> 'niet zo bedoeld blabla..'

gezellige boel, iedereen weet toch dat geschreven meningen soms wat ongenuanceert lijken, nha...geef elkaar allemaal een dikke kus, zand erover en weer vriendjes :) :) :)

@Ultimeb: verrry verrry cool, ik ben dol op ascii art. erg goed gelukt, maar wat heeft Kwok in zn hand? dampende mok koffie?
@Ban5Hee: Tanx, ik heb ook vooral mn best gedaan om t verhaal goed op de rails te houden.
@ezchaos: succes en have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlot
  • Laatst online: 16-06-2020

Vlot

Totdat ik wakker word...

@Chimero : Darkx is tot dictator uitgeroepen. Hiervoor heeft hij een aantal regels opgesteld, waar hij dus op moet toezien dat ze nageleefd worden. Ik vond er helemaal niks verkeerd in hoe hij dat zei over spock, want het staat duidelijk in de regels. Dus nou niet zeuren over iets kleins als hoe hij dat zegt (Waar ik zelf dus niet eens iets verkeerds in zag).

_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

door wie is hij uitgeroepen tot dictator ?
niet door de deelnemers van de vorige sequence iig...
Maar goed het boeit me verder ook niet, ik weet niet waarom jij er nou weer over begint gezien het feit dat ik duidelijk had aangegeven dat ik er over op hield en dat het goed was zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Anoniem: 58336 schreef op 21 September 2003 @ 13:36:
door wie is hij uitgeroepen tot dictator ?
niet door de deelnemers van de vorige sequence iig...
Maar goed het boeit me verder ook niet, ik weet niet waarom jij er nou weer over begint gezien het feit dat ik duidelijk had aangegeven dat ik er over op hield en dat het goed was zo.
Sinds wanneer worden dictators gekozen? :+
Ik denk dat DarkX dictator is geworden omdat hij o.a. met het idee is gekomen om met een Cartoon Sequence te beginnen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaaaaah, zucht.. pastapappie.net heeft em helemaal door.. dus laten we het hier nu alstublieft allemaal bij houden.. het tekenen is belangrijker dan de kritieken... met een paar minuutjes stuur ik mijn nieuwe plaatjes naar X ter goedkeuring en dan zullen ze hier ZSM gaan verschijnen..........! so stay tuned!!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 21-09-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
ook cctje naar mij ez? Doe ik het ook bij jou :D ben ook wel erg benieuwd!! ;D
(Geen oneliner maar een directe vraag richting collega capo ezchaoz)

@Crisp: echt super die pagina! mooi gedaan kerel!

[ Voor 16% gewijzigd door Bansoon op 21-09-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Rapzar schreef op 21 september 2003 @ 09:29:
gezellige boel, iedereen weet toch dat geschreven meningen soms wat ongenuanceert lijken, nha...geef elkaar allemaal een dikke kus, zand erover en weer vriendjes :) :) :)
Mag ik me hierbij aansluiten? allemaal een dikke :*

Ik heb ook zo goed als het ging de fanart bij elkaar verzameld en op een pagina gezet: http://crew.tweakers.net/cartoon/fanart.html

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, laat het anders even weten :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

crisp: hmm, dat is eigenlijk geen fan art, maar een WIP (een post scriptum WIP, maar een WIP nonetheless ;) )

NEway, los van het feit dat we in een nare bloedige revolutie darkX moeten afzetten als ie loopt te fokken (onder het motto "cartoon sequences for the people") en ik hoop dat ie de hint snapt alhier en we er niet over moeten muggeziften wil ik wel even reageren op dark Blue;

Ik ben namelijk ook de mening toegedaan dat Muzzi16 misschien nog een beetje moet oefenen, maar gelukkig heeft ie nog een week dus is het zaak dat we hem met zijn allen een beetje helpen, nietwaar. Welnu,
Ik vind eerlijk waar dat je wel degelijk talent hebt, maar dat je je tools nog niet helemaal onder de knie hebt, en het fijne daarvan is dat je dat kan leren en dat je al een heel end op weg bent.

Als eerste je lijnenwerk; ik weet niet of je eerst op papier schetst of meteen in de computer, maar je let niet goed op. Let eens op Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/kwok1.jpg dit plaatje. Het geweer van Nyx loopt achter zijn schouder langs, dat kan niet goed zijn. Misschien is het verstandig om eens te kijken of je lichamen, of anatomie van foto's kunt natekenen. Gewoon je playboy of ELLE pakken en swimsuit en/of naakte wijven zoeken.
Nou de grote truck is dat je ze ondersteboven natekend. Op die manier voorkom je namelijk dat je 'lui' gaat tekenen. Dat betekend dat je lijnen zet die je ergens verwacht in plaats van lijnen tekent die er ook echt staan. Dat luie tekenen doe je bijvoorbeeld bij de benen van beide figuren (don't worry iedereen doet het hoor, vooral bij handen en gezichten, maar het is iets wat je wil afleren) Als je ze 1-op-1 vergelijkt met het plaatje zie je vooral dat je er bij nyx erg naast zit. Het origineel 'springt' de plaat binnen, terwijl Nyx juist weg lijkt te rennen uit de plaat.
Natuurlijk hoeft de stijl die je volgt niet meteen die te zijn van de cover-maker van Quake3 te zijn, maar als je dergelijke fan art maakt dan horen dat soort dingen er eigenlijk wel bij.
Tekenen leer je alleen door te oefenen. Oefen de 2 characters dus gewoon een paar keer; er zijn al genoeg voorbeelden gegeven en zo moeilijk zijn ze niet.
Hieronder in mijn sheet staan wat handige hulplijnen voor de twee (hebben ze eigenlijk al benen? nee! ze zweven)
Anyway, als je dus goed kijkt zie je dat het 2 bolletjes zijn, met daarop wat ogen.

Nou is het goed te bedenken dat het 3dimensionale figuurtjes zijn, probeer dus te bedenken hoe de oogleden over de oogbol heenvallen en hoe ze wegronden in de hoek dat jij ze tekent. Dat geld natuurlijk ook voor de lichamen en de hoek waarop bijvoorbeeld meerdere ogen achter elkaar staan

Nou dan nog over shading; de shading die jij gebruikt, met selecties en dan fillen met gradienten geeft je een soort 'beveled' effect. Dat kan mooi zijn, maar ik zie je niets anders doen, dus ik denk dat je niet goed weet hoe het anders kan. Nou als voorbeeld heb ik een cylinder gebruikt, het grijze vlak is ongeveer de selectie die ik erin gemaakt heb. Daarna ga ik met een kwast die eigenlijk groter is dan mijn slectie de shade erin 'verven'. Op die manier houdt ik ook vrijheid om hoeken en lichtval te corrigeren. Terwijl de selectie aanstaat kun je de shade er ook weer uit gummen, of met meerdere kleuren werken. Ook kun je het wegblurren of weet ik veel.

Nou goed, absolutely no flame intended natuurlijk, maar wel nog wat oefening :)
enne, houdt het leuk.

dark blue: als je iemand vind die onder je niveau zit of waarvan je dat denkt dan help je hem verder, dat is namelijk wat niveau is; de mogelijkheid tot leren of iemand iets te leren.

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/download/sheetje.jpg

* XangadiX deelt koekjes uit aan mozzi16, dark Blue, darkX, crisp en iedereen van de sequence en rookt daarna een dikke vredespijp

edit: ow en waarschijnlijk kan iedereen hier je wijzen naar degelijke tutorials, maar ik heb even geen zin om te zoeken ;)

[ Voor 98% gewijzigd door XangadiX op 21-09-2003 22:23 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

XangadiX schreef op 21 September 2003 @ 21:30:
crisp: hmm, dat is eigenlijk geen fan art, maar een WIP (een post scriptum WIP, maar een WIP nonetheless ;) )
[...]
Weet ik, maar ik vond 'm zo mooi dat ik 'm er nonetheless ook maar tussen heb gezet :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Da's al bijna een echt tutorial die je daar hebt joh. Maar als ik zo vrij mag zijn, wou ik toch nog iets over shading toevoegen.
Dat schilderen in een selectie is wel lekker als je erg goed met je tools overweg kunt, maar zelf geef ik de voorkeur aan een wat omslachtigere controleerbare methode.
[img]http://www.poolside-productions.com\images\tutpic.jpg[/img]

Ik gebruik voor mn shading een stuk of 5 layers.
Om te beginnen maak een achtergrond (gewoon wit vlak) en een top-layer (waarop alleen de zwarte lijnen staan).
Met de lasso-tool selecteer ik het stuk waaraan ik ga werken, en 'paintbucket' deze in een nieuwe layer in de basiskleur.
In de 2 layers daarboven maak ik met de brush de schaduwen en de highlights. dit hoeft niet zo binnen de lijntjes, want je hebt toch nog de basiskleur-layer als 'mal' om de overshoot later weg te donderen. Een nadeel van binnen de lijntjes kleuren is trouwens dat als je later gaat blurren en smudgen, je aan de rand rare effecten kunt krijgen. Je raad t wel al, we gaan dus blurren en smudgen. probeer de scherpe randen van je schaduw/licht weg te werken, dupliceer eventueel zo'n laag, om met oplopende gausian blur bij afnemende opacity een vloeiend beeld te krijgen. als je tevreden bent magic-selecteer je rond je 'mal' wat weg mag, delete dat in de andere lagen, en merge je de kleurenlayers. daarna kun je nog wat met noise,level en effecten spelen (ik gebruik bij nyx crystallize voor een schubbig effect).
flatten-upload-post, en klaar :)

edit: misschien doet iedereen t zo, of juist niemand, maar weet ik veel, voor mij werkt t zo.

* Rapzar zegt: oh lekker, koekjes

[ Voor 14% gewijzigd door Rapzar op 22-09-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ik vind eerlijk gezegd je 3e plaatje vele malen vetter dan je final, die shading is veel uhm, expressiever ofzo, als je zo een hele plaat weet te shaden heb je volgens mij best een vette stijl te pakken

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Rapzar schreef op 21 september 2003 @ 09:29:
*knip*
@Ultimeb: verrry verrry cool, ik ben dol op ascii art. erg goed gelukt, maar wat heeft Kwok in zn hand? dampende mok koffie?
*knip*
Mja :P Anders issie niet echt toch? ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

jongelui, bravo :) Dat zijn mooie tutorials die jullie daar hebben gemaakt :) Misschien een id voor een 3e pagina - Sequence Tutorials :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Anoniem: 66118 schreef op 21 September 2003 @ 14:26:
... met een paar minuutjes stuur ik mijn nieuwe plaatjes naar X ter goedkeuring en dan zullen ze hier ZSM gaan verschijnen..........! so stay tuned!!
Jezus, wat zijn de minuutjes lang als je tuned aan t stayen bent. :O
Lukt t allemaal nog een beetje, ezchaoz, of zit er ergens een prop in de leiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hij heeft ze waarschijnlijk al verstuurd naar DarkX, maar die's waarschijnlijk niet meer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik heb ook nog eens een tutorial geschreven over tekenen in photoshop, hier de URI:
http://www.wade.pwp.blueyonder.co.uk/tutorial1.htm

:P

[ Voor 3% gewijzigd door FlashAddict op 22-09-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 06-06 15:33
hmmm

copyright bij die tutorial staat op: by Daniel Hammonds a.k.a Wade/Haujobb & Fairlight . Ben jij dat?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
uhm ... JA ! :D ...

tuurlijk niet, zie ook de smiley bij mjin post. Maar de tutorial is wel erg goed, en kan misschien de iets ervarener tekenaar helpen zijn werk naar een nog hoger niveau te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Da's idd een goede tutorial, maar niet echt op cartoontekenen gericht, wel. ik denk dat ie beter in de 2d-stuf of alg. tekentopic zou passen. maar toch bedankt, ik ga 'm eens goed bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het zo iets beter?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/muzzi13/Nyxzilla.jpg

XangadiX en Rapzar bedankt voor de leuke tutorials.
XangadiX schreef op 21 September 2003 @ 21:30:

* XangadiX deelt koekjes uit aan mozzi16, dark Blue, darkX, crisp en iedereen van de sequence en rookt daarna een dikke vredespijp
Je hebt mijn nickname verkeerd, het is Muzzi16. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 22-09-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
OMG, what the hell is hier voor slagveld ineens :? Chill out mensen, denk aan jullie harten :)

Ik heb ook al enkele keer tips richting mozzi gestuurd, en dat moet ook rustig kunnen imo. Ik weet niet wat er rond donker blauw gebeurd is, maar het was dus waarschijnlijk niet nodig. Enige wat ik jammer vind is dat hij gelijk verdedigend reageert op opbouwende kritiek, in plaats van dat hij er echt lering uit trekt. Tenminste, zo kwam het een paar pages terug over. Pixelen vind ik geinig, en je tutors zijn er ook niet echt op van toepassing, maar zorg dat je er wel echte schaduwen in pixelt ipv bevels en gradients, want dat maakt het een beetje kitscherig.

Mgoe, ezchaoz' plaatjes zien er goed uit, ze zullen straks wel verschijnen. Uiteindelijk hadden de twee overige capo's dat ook wel even onder zich kunnen regelen, ze zijn nu oud genoeg :>

Maar de beurt is nu aan PatrickPietens, suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry als iemand mij verkeerd begrepen heeft maar toen ik vroeg : Is het zo beter? was dat niet defensief bedoeld ofzo, gewoon relaxed. Ik zal mijn vraag herformuleren : Ziet het nu iets mooier uit? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 22-09-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik heb 't aan ezchaoz voorgelegd... maar hij is denk ik niet meer online geweest 8)7

Ben erg benieuwd, enne muzzi, je wordt steeds beter! Deze is cool! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
DarkX schreef op 22 september 2003 @ 15:15:

Maar de beurt is nu aan PatrickPietens, suc6!
uhm ... ik kan toch niet beginnen wanneer mijn voorganger zijn pics er nog niet opstaan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja.. what's i a minute he?! :P lol.. maar bij deze dan.. de plaatjes..

1.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2/CS2_1_EZCHAOZ.jpg

2.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2/CS2_2_EZCHAOZ.jpg

3.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2/CS2_3_EZCHAOZ.jpg

en daarbij veel succes aan de volgende... hoe zal het splock vergaan?! who knows.. what happens.. :P lol.. succes!!

( comments en critics nog steeds errug welkom!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
PatrickPietens> Die staan er toch :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaN5Hee schreef op 22 September 2003 @ 15:38:
Ik heb 't aan ezchaoz voorgelegd... maar hij is denk ik niet meer online geweest 8)7

Ben erg benieuwd, enne muzzi, je wordt steeds beter! Deze is cool! :7
Thanks!
Anoniem: 66118 schreef op 22 September 2003 @ 15:43:

1.

[afbeelding]

2.

[afbeelding]

3.

[afbeelding]

en daarbij veel succes aan de volgende... hoe zal het splock vergaan?! who knows.. what happens.. :P lol.. succes!!

:) Leuk gedaan, kwok ziet er erg grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 66118 schreef op 22 september 2003 @ 15:43:
....

Om te beginnen > leuk! :)

Maar het zijn eik maar 2 tekeningen of niet? Kvind het wel jammer dat de gezichtsuitdrukkingen van Nyx en Kwok hetzelfde zijn in de 2 plaatjes. En dat Splocks haar in plaatje 2 precies gelijk is aan dat uit plaatje 3. Want het effect van het door het hologram steken van het hoofd van Kwok zou toch pas in plaatje 3 naar voren moeten komen?
Maarja, op zich is het ook wel weer droog dat de gezichtsuitdrukking van de 2 hoofdfiguren gelijk blijven, terwijl de een idioot roept en de ander de idioot uithangt :D

//Maar dat haar van Splock in plaatje 2 had wat mij betreft wel bloempotstilo kunnen blijven ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 22-09-2003 15:52 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Anoniem: 89618 schreef op 22 september 2003 @ 15:22:
Sorry als iemand mij verkeerd begrepen heeft maar toen ik vroeg : Is het zo beter? was dat niet defensief bedoeld ofzo, gewoon relaxed. Ik zal mijn vraag herformuleren : Ziet het nu iets mooier uit? :)
Eh, gaat ook niet over die post, maar een paar posts terug :)

Maar deze is een stuk beter, ik zou er nog iets meer shading inzetten (bredere schaduwvlakken, iets meer vorm erin geven. Maak de schaduw ook iets donkerder). Maar beter dan je gradient stijl! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op 22 September 2003 @ 15:51:
[...]

Om te beginnen > leuk! :)

Maar het zijn eik maar 2 tekeningen of niet? Kvind het wel jammer dat de gezichtsuitdrukkingen van Nyx en Kwok hetzelfde zijn in de 2 plaatjes. En dat Splocks haar in plaatje 2 precies gelijk is aan dat uit plaatje 3. Want het effect van het door het hologram steken van het hoofd van Kwok zou toch pas in plaatje 3 naar voren moeten komen?
Maarja, op zich is het ook wel weer droog dat de gezichtsuitdrukking van de 2 hoofdfiguren gelijk blijven, terwijl de een idioot roept en de ander de idioot uithangt :D

//Maar dat haar van Splock in plaatje 2 had wat mij betreft wel bloempotstilo kunnen blijven ;)
okee, om even te reageren.. heb idd wat moeten copy pasten, omdat ik met een gigantisch tijdsprobleem zat ( studeren en tekenen voor GoT is moeilijk..) toch had ik wel script voor 3 plaatjes, en vind zo wel dat het nog steeds erg netjes is.. mocht ik de tijd hebben, dan zal ik Nyx en Kwok nog wel aanpassen dat ze opnieuw getekend worden, maar dat is helemaal afhankelijk van de volgende.. als dat mij in de mogelijkheid laat om die plaatjes een klein beetje opnieuw in te delen, dan doe ik dat.. aan de andere kant is getekend en verstuurd klaar... dus ik wacht anderen af... :P but besides that.. pretty cool right?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 66118 schreef op 22 September 2003 @ 15:58:
[...]
okee, om even te reageren.. heb idd wat moeten copy pasten, omdat ik met een gigantisch tijdsprobleem zat ( studeren en tekenen voor GoT is moeilijk..) geen probleem, je doet het immers vrijwillig, tis geen werk ofzo :D toch had ik wel script voor 3 plaatjes, en vind zo wel dat het nog steeds erg netjes is.. mocht ik de tijd hebben, dan zal ik Nyx en Kwok nog wel aanpassen dat ze opnieuw getekend worden, maar dat is helemaal afhankelijk van de volgende.. als dat mij in de mogelijkheid laat om die plaatjes een klein beetje opnieuw in te delen, dan doe ik dat.. aan de andere kant is getekend en verstuurd klaar... dus ik wacht anderen af... :P but besides that.. pretty cool right?!
Om te beginnen > leuk!
Ja, pretty cool :D
Maar je vroeg om comments en dat vond ik er van.. Maar wel leuk, hoor! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op 22 September 2003 @ 16:01:
[...]

[...]

Ja, pretty cool :D
Maar je vroeg om comments en dat vond ik er van.. Maar wel leuk, hoor! :)
haha, het waren zeker goeie! het was DarkX nog nie opgevallen :D.. so that makes you the first one.. en thanxz!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Goed hee, Ez. Als iedereen zo consistent op t verhaal doorborduurt maken we nog een bestseller _/-\o_
En volgens mij heb je ook meteen het 'nieuw-karakter-probleem' wat is ontstaan opgelost. (boem)(welke eik*l had dat ook weer ingevoerd :X )

"...omdat ik met een gigantisch tijdsprobleem zat..."
Die 48 uur is ook wel kort (om te tekenen, niet om te wachten), maar als je dit onder gigantische tijdsproblemen kunt.....

[ Voor 4% gewijzigd door Rapzar op 22-09-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Tja, het is idd aan de korte kant. Maar vorige keer waren er veel mensen die zelfs 24h wilden, dat ging mij toch ook te ver :) Het is een compromis, en het werkt nu toch best netjes.

Tevens lijkt het me beter om de inschrijving te stoppen, het staat sowieso stil momenteel, en het verhaal is nu wel best goed bezig dus het is lastig om er nog later tussen te vallen. Volgende week maandag sluit ik de inschrijving, dus als je nog mee wilt doen, do it quick :)

[ Voor 45% gewijzigd door DarkX op 22-09-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rapzar schreef op 22 September 2003 @ 16:18:
Goed hee, Ez. Als iedereen zo consistent op t verhaal doorborduurt maken we nog een bestseller _/-\o_
En volgens mij heb je ook meteen het 'nieuw-karakter-probleem' wat is ontstaan opgelost. (boem)(welke eik*l had dat ook weer ingevoerd :X )

"...omdat ik met een gigantisch tijdsprobleem zat..."
Die 48 uur is ook wel kort (om te tekenen, niet om te wachten), maar als je dit onder gigantische tijdsproblemen kunt.....
haha, splock is nog niet dood.. hij heeft alleen een system override.. nee, maar even serieus.. ik wist echt niet wat ik met splock aan moest.. vond het echt moeilijk om daar bijvoorbeeld een nieuwe opdracht uit te laten komen... dus vandaar de woodchuck vraag ( moet weer een keer monkey island gaan spelen) en kwok die nu echt de :+ aan het worden is

ik heb dit uiteindelijk in een tijd van 2,5 tot max.3 uur zitten tekenen en kleuren... daarna moest ik verder met mijn studie... dus ook ik was zeer tevreden! en nu peer ik em.. moet werken.. ik wacht met smart patrickpietens af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
@DarkX: Ik vind 48 uur prima als regel hoor, maar ik merkte dat je toch flink moet doorwerken (werk/gezin verwaarlozen, nog achter de pc als de vogels weer gaan fluiten en zo) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rapzar op 22-09-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hoe durft Nyx Kwok een idioot te noemen met een koffiebeker op z'n oogbol :P nicely done ez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

how much wood could a wood chuck chuck (blabka...)
monkey island!!!!!!!
of is dat gewoon algemene engelse humor?

-edit hmm... ik zie nu dattie dat 3 posts geleden heeft gezegd...

[ Voor 21% gewijzigd door zeekoe op 23-09-2003 13:10 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.