Oh, het was ook geen kritiek. Ik vroeg het me alleen af. Als het een zgn pixelart plaat is is het normaal dat het pixelig is. Is het echter niet de bedoeling om zo'n plaatje te maken dan is het jammer en dan wou ik je graag wat tips geven mbt antialiasing
Je plaatjes doen me nl twijfelen, sommige stukken zijn vaak pixelart achtig, terwijl andere (zoals bijv nyx' gun in je laatste plaat) totaal niet pixelart achtig overkomen. Vandaar dat ik het even vroeg, dan kon ik mijn commentaar daar op aanpassen
Nu komt er wel (als het goed is opbouwende) kritiek
Maar zoals gezegd, je lijkt een beetje een combi te gebruiken van pixelart en "gewoon" inkleuren, en dat doe je vaak leuk, maar niet altijd even geslaagd. Je forest gump plaat is bijv erg pixelartachtig, ziet er heel netjes uit. Je Quake plaat zitten volgens mij meer PSP effectjes in, en het maakt het geheel een beetje rommelig. Probeer iets meer een stijl na te streven, en gebruik minder van die bevel effectjes. Probeer ook (zie ik je nl niet zoveel doen) om in je pixelen al de shading aan te brengen, ipv later met gradients. Gradient in het bankje bij je gump plaat is wel erg netjes gedaan moet ik zeggen, maar dat koffertje bijv is een stuk minder.
Bij de vorige sequence hadden we ook een pixelaar, hoixz. Niet dat je hem moet imiteren (liever niet!), maar die deed het shaden wel heel leuk. Misschien dat je even bekijkt hoe hij het doet, dat je wel ziet wat ik bedoel?
Door echte schaduwen aan te brengen komt het allemaal wat strakker over dan om een gradient door het hele lichaam te laten lopen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 17-09-2003 17:09
]