"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Anoniem: 89618

- Ja, ik weet dat er geen schaduw is, en de tekst is anders.
(Geen replies daarop a.u.b dit topic is al genoeg bevuild met oneliners)
[ Voor 243% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 13-10-2003 18:02 ]
Nou, toch een enkele reply: HTML werkt niet op GoTAnoniem: 89618 schreef op 11 september 2003 @ 17:14:
Uit verveling wat fanart van Nyx.
[img]"http://happyhappy.topcities.com/Nyx_Gump_final.bmp"[/img]
<BR>
[img]"http://happyhappy.topcities.com/fgump.bmp"[/img]
Voor de mensen die extreem precies zijn
- Ja, ik weet dat er geen schaduw is, en de tekst is anders.
(Geen replies daarop a.u.b dit topic is al genoeg bevuild met oneliners)
Plaatjes toevoegen doe je als volgt: [img ]plaatjeurl[/]. Zonder spaties
<BR>'s heb je niet nodig, enters werken gewoon.
_--=||LiVe And LeT sMoKe||=--_
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Bedankt Psy maar dat is niet nodig.psy schreef op 11 September 2003 @ 17:55:
Muzzi16 ik zet het vanavond wel als jpg even op mijn @home-dir
Mensen luister: Ik had jpg's gemaakt maar de kwaliteit was te laag, verder valt de grootte van de bmp's best mee. Ik klooi nog wat aan met die bmp's en dan verander ik ze binnenkort wel in jpg's.
(png, geen kwaliteitsverlies, 20kb)
(jpg, 15% kwaliteitsverlies, 26kb)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
De BMP's doen het bij mij trouwens niet
Wel geinige plaat trouwens... pixelneuk je die?
[ Voor 34% gewijzigd door DarkX op 11-09-2003 18:19 ]

Sjeez...jij bent echt de masterDarkX schreef op 12 September 2003 @ 16:40:
Vet gedaan! Van mij zullen jullie btw voorlopig weinig fanart platen zien denk ik. Ben aan 1 plaat begonnen, en ik blijf maar details toevoegen, volgens mij komt dat ding nooit af
[afbeelding]
* Ebayzo heeft ook een simpel tekentablet aangeschaft...dus binnenkort oefenen!
Default blanke hetero

Die details zien er trouwens heel mooi uit DarkX, wil het complete resultaat wel eens zien straks (weet niet of die hele plaat gaat doen, maar zou erg leuk zijn
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Vond trouwens die conceptbeoordeling wel chill werken, misschien dat ik er een regel van ga maken, is beter dan op het eindresultaat beoordelen of het wel logisch is, scheelt een hoop werk.
[ Voor 36% gewijzigd door DarkX op 12-09-2003 18:32 ]
Anoniem: 58336

Hoop dat men het een beetje leuk vind.
gl 2 the next fella.
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 58336 op 13-09-2003 12:58 ]
Deelnamelijst |
01 DarkX 02 ChiMero 03 Vlot 04 prinsesje 05 XangadiX 06 alienfruit 07 Rapzar 08 ezchaoz 09 PatrickPietens 10 Muzzi16 11 BaRF 12 Senzuboon 13 Dark Blue 14 IndigoDelFuego 15 BaN5Hee 16 Jellyshock 17 RashMatash 18 AapOpFiets 19 Megaspast 20 zeekoe |
[ Voor 114% gewijzigd door DarkX op 12-09-2003 18:52 ]
ik zal kijken of ik het kan hosten op een andere server.

[ Voor 12% gewijzigd door zeekoe op 12-09-2003 20:19 . Reden: emoticons waren kapot ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
* Dark Blue moet het stellen met geluksnummertje 13

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
@zeekoe: wel leuk gedaan met die drie ogen, nu is het net alsof hij in RGB kijkt
Anoniem: 47289
mjah, dat lukt mij dus niet ejBaN5Hee schreef op 12 September 2003 @ 21:06:
Mag ik even zinnig reageren door te zeggen dat je een geweldig deel van de sequence hebt neergezet chimero! kwoekieloekie mobiel, hahah ik lig hier in een deuk man! Mensen die volgen, geef meer van dit soort humorhahah kwoekieloekiemobiel!
*edit, ik heb het al opgelost, have fun with it yall
( voor de minder oplettende onder ons, het staat een paar posts naar boven
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 58336 op 13-09-2003 12:59 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Vlot op 13-09-2003 12:58 ]
Het is misschien geen gek idee dat alle inzendingen al naar 1 plaats geupload worden. Als je dan ff wilt teruglezen (als je aan de beurt bent of zo) hoef je niet alles bij elkaar te sprokkellen. Zelf heb ik daar helaas niet meer de plaats voorVlot schreef op 13 September 2003 @ 12:56:
.... Mochten er meer zijn die zelf moeilijk kunnen hosten, dan wil ik wel een aparte site maken.....

[ Voor 21% gewijzigd door DarkX op 13-09-2003 15:12 ]
* inquestos zal eens kijken of hij dat groene figuurtje in 3d kan omzetten.DarkX schreef op 13 September 2003 @ 14:15:
Als het goed is gaat crisp alles verzamelen op crew.tweakers.net/cartoonIk zal es kijken wanneer ie daar aan gaat beginnen.
[afbeelding]
Heb je misschien een schetsje van het geheel Dark X. Dus een voor en zij aanzicht? Ik heb namelijk geen idee wat ik met de benen aan zou moeten, en hoe het eigenlijk met z'n hoofd zit (zie plaatje). Sorry voor de paint-tekening hieronder. Had ff geen ander fatsoenlijk tekenprogramma voorhanden hierzo

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Het is momenteel vrij stil in de squence.. gebeurd er nog wat ?
of is het nu al doodgebloed ?

[ Voor 95% gewijzigd door Vlot op 14-09-2003 20:41 ]
Anoniem: 66118
keep up the work!!
ps.. helaal?! dat noemt men toch helal? of ben ik nu

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 66118 op 14-09-2003 20:15 ]
Stoer; Marduq
@ezchaos : Hoe bedoel je helaal?

[ Voor 6% gewijzigd door Vlot op 14-09-2003 20:50 ]
dat van dat handgetekend was me een beetje ontschoten.. maar voor de rest blijf ik erbij dat je het aardig leuk hebt gedaan hoor.. vooral in de stripvorm zo.. like it.. enne, héVlot schreef op 14 september 2003 @ 20:46:
@ezchaos : Hoe bedoel je helaal?. En de beetle is wel met de wacom ingekleurd, maar het daadwerkelijke tekenengebeurde met de hand (lees : potlood op papier, dan met zwarte fineliner op de lichtbak geinkt), weet niet of je hem dan beter vind of niet, maar er zit wel even werk in, had helaas geen 3d modelletje tot mijn beschikking en nergens kon ik een foto vinden met dit perspectief.
well done!
Heh heh, helal????Anoniem: 66118 schreef op 14 september 2003 @ 20:14:
ps.. helaal?! dat noemt men toch helal? of ben ik nunaja, doesn't matter anyway... artistieke vrijheid
Maar dank je voor het compliment
Zeer onprettig vind ik het echter dat je me richting het tekenen van een ruimteschip duwt
Ik kan vanaf mijn bescheiden plaats, met beschikking over het Groene Boekje, in elk geval vaststellen dat het het Heelal is, het is het geHeel van Alles immers
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Good luck!!
[ Voor 4% gewijzigd door Bansoon op 15-09-2003 07:50 ]
Ik zal vanavond de boel even overzetten naar de crewservert; dit weekend was ik een beetje drukjes dus is er niets van gekomen....DarkX schreef op 13 September 2003 @ 14:15:
Als het goed is gaat crisp alles verzamelen op crew.tweakers.net/cartoonIk zal es kijken wanneer ie daar aan gaat beginnen.
[afbeelding]
Intentionally left blank
Hmz nee, vandale deed het niet, technische problemen :-/
(layout gejat van www.watbenjedan.nl)
btw, mooie tekeningen allemaal
bbtw, http://cs2.flappie.nl, leek me handig
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Deelnamelijst |
01 DarkX 02 ChiMero 03 Vlot 04 prinsesje 05 XangadiX 06 alienfruit 07 Rapzar 08 ezchaoz 09 PatrickPietens 10 Muzzi16 11 BaRF 12 Senzuboon 13 Dark Blue 14 IndigoDelFuego 15 BaN5Hee 16 Jellyshock 17 RashMatash 18 AapOpFiets 19 Megaspast 20 zeekoe 21 Lex_van_H 22 inquestos 23 cHeMMie |

[ Voor 38% gewijzigd door DarkX op 15-09-2003 20:30 ]
wat willen jullie trouwens met de fanart? moet daar ook een pagina voor komen?
Intentionally left blank
In het vierde plaatje zijn ze nog binnen en kijken ze tv...
Nu zul je me inderdaad wel een miereneuker vinden (alweer?!), maar aangezien dit de tweede sequence is verwachten allemaal wat meer kwaliteit...
aAarGhh
Ik vind het nu iig wel prettig doorlezen en goed te volgen, wat bij de vorige sequence snel de mist in ging. Ook vind ik de overgang van "Zijn we nu op avontuur?" met bam! erachteraan "Ben je op zoek naar avontuur?" ook sterker dan wanneer er nog een plaatje "en ze liepen terug naar binnen" tussenkomt.
crisp> eigenlijk wel he. Ik ga anders nog wel bekijken hoe we dat gaan doen.
orca> neuh, want op plaatje 2 zie je ze naar buiten lopen. Ze staan gewoon voor de deur oid
[ Voor 9% gewijzigd door DarkX op 15-09-2003 22:04 ]
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Stoer; Marduq
arrrgh kut IEXangadiX schreef op 15 September 2003 @ 22:43:
een scrollbar op http://crew.tweakers.net/cartoon/page1.html zou wel aardig zijn
edit: scrolled weer
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 15-09-2003 22:59 ]
Intentionally left blank
Handig die crewpage.
Ik ga alleen de 3 plaatjes niet redden denk, of ik moet tzt wat ruimer in m'n tijd zitten.
De 2e sequence belooft wel al weer wat leuks te worden.
Btw: 2e plaatje van vlot heeft iets bekends, ben er nog niet uit wat.
[mierenn*en] De laatste E is een hoofdletter
[ Voor 14% gewijzigd door chemmie op 15-09-2003 23:48 ]
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verder heb ik nog een gevoel dat het allemaal wat trager gaat als in deel 1, komt dit door de nieuwe regelementen of omdat er minder animo is voor de sequence in zijn geheel

haha, ja.. idd.. als je de plaatjes wilt doorsturen mag dat in principe wel naar ons, maar ook wij moeten het daarna even kortsluiten met DarkX.. dus het zou in principe beter zijn om het gewoon lekker naar hem te mailen..BaN5Hee schreef op 16 september 2003 @ 12:45:
Bij afwezigheid van DarkX mag je ze ook naar mij en ezchaos sturen volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker... En hij´s ook niet afwezig, luie donder slaapt gewoon nog denk ik
en wat betreft het langzaam zijn van de sequence.. ook ik vind dat wel meevallen.. er is jammer genoeg qua fanart nog niet zown boost.. in het vorige deel was men heel snel met nieuwe posters, maar de meeste mensen hadden toen ook nog wel vakantie.. daar moet je ook wel een beetje rekening mee houden
Stripje van prinsesje:

Maar ik heb ff een regelupdate gedaan, met de belangrijkste wijziging hier:
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 16-09-2003 16:11 ]
Klopt, heb ik ook even vergeleken.. Ik mis (wellicht omdat ze één bijdrage aan één sequence voldoende vinden of doordat ze het gewoon te druk hebben) overigens (helaas) nog wel een aantal deelnemers welke een erg goede bijdrage hebben gegeven in de eerste sequence.DarkX schreef op 16 september 2003 @ 14:07:
Aantal deelnemers is ongeveer gelijk volgens mij, meer zelfs dacht ik.
Verder het ruimteschip ziet er goed uit, geen raar ontwerp...
[ Voor 10% gewijzigd door DarkX op 16-09-2003 14:41 ]
@prinsesje: dat ruimteschip is juist koel!!
Stoer; Marduq
En Darkx, niet om t een of t ander, maar "De plaatje(s) moet(en) 300x300 pixels groot zijn" klopt niet echt. Het klopt in het geval van "De plaatjes moeten 300x300 pixels groot zijn" wel, maar in het geval van "De plaatje moet 300x300 pixels groot zijn" niet. niet om te zeuren, maar het staat gewoon een beetje vreemd
Maak er ander gewoon van "Plaatjes/inzendingen/tekeningen moeten 300x300 pixels groot zijn". Op deze manier klopt het in alle gevallen en er wordt niet gezegd dat 1 persoon meer dan 1 plaatje in moet sturen, het gaat gewoon over de grootte van de plaatjes in het algemeen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

En over die posters: ik zou graag posters maken, maar ben nogsteeds met de eerste bezig

BaN5Hee> 580E per uur, en ik ben een stuk trager dan max
[ Voor 69% gewijzigd door DarkX op 16-09-2003 17:13 ]
Oh fonk, da's een oneliner... ehm ehm... "De sequence loopt aardig goed, wat jij DarkX, ik ga maar weer verder met m'n fanart"
[ Voor 54% gewijzigd door Bansoon op 16-09-2003 17:13 ]
Maar hier had ik niet eens aan gedacht

Alone at last
Just nostalgia and I
@Okyah: ik heb ff gegoogled of ik een linguistisch forum voor je kon vinden, maar helaas...
Was niet kwaad bedoeld ofzo hoor. Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten (daarnaast, het is wel een standaard manier van weergeven, dus dan vergis je je gauw. Ik vind t in ieder geval een mooie set plaatjesVlot schreef op 16 September 2003 @ 00:22:
Sjeee, waarom doen mijn plaatjes altijd iemand aan iets denken!!! Komt echt gewoon uit mijn hoofd hoor!
[ Voor 10% gewijzigd door chemmie op 16-09-2003 18:52 ]
Ik vind de tekenstijl overigens vrij consistent, niet dat jullie allemaal hetzelfde tekenen, maar het is minder divers dan vorige keer, waar de stijlen soms heel ver uit elkaar lagen.. Maarja, er zijn nog niet veel mensen geweest natuurlijk. Er is btw wel erg veel detail en/of strakheid in de plaatjes, zal veel werk geweest zijn, maar is wel erg leuk om te zien
En de tekst op het contract van prinsesje
Ik ga niet meedoen, maar ik zal het wel weer met veel plezier stilletjes vanaf de zijlijn volgen overigens
Alone at last
Just nostalgia and I
Ben benieuwd hoe de sequence gaat als ik aan de beurt ben. Duurt nog wel ff. Maar goed, in de tussentijd maar gewoon volgen en als ik tijd heb (of gewoon maak
@chEmmie : heh heh, vatte ik ook niet zo op hoor

en in het kader van beter goed bedacht dan slecht gejat, maar dan andersom:
http://www.xangadix.net/download/freelancer.jpg
http://www.xangadix.net/download/tech.jpg
Stoer; Marduq
nee hoor leuk gedaan.. voornml die 1ste vind ik persoonlijk mooi.
Stoer; Marduq
echt heel erg gaaf gedaan..
grappig dat de hoofdpersonen weer op een heel andere manier uit komen nu
Alle 3 btw... zit goeie beweging en diepte id plaatjes.
* SillyJW steekt XangadiX een veder in den aars
[ Voor 5% gewijzigd door SillyJW op 16-09-2003 21:19 . Reden: capital X ]
Leuk dat je het koffieapparaat meeneemt
Ik heb op mijn beurt ook wat fan art gemaakt:

Was een inkoppertje
Shit hij heeft wel armen...naja
[ Voor 47% gewijzigd door Senzuboon op 16-09-2003 22:01 ]

Leuke is dat iederen een andere stijl heeft en dat maakt het heel apart!!
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Anoniem: 49158
sjit een oneliner,.. tja is gewoon goed toch?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 16-09-2003 22:33 ]
ja die vraag verwachtte ik al, ik zal even wat uitleg geven over alien technologie en hoe je door de ruimte reist. Een Qrarp is een negetieve waarde die volgens een duidelijk logaritmische schaal haaks op de Mirp staat. Dat betekend om een Quarp per Mirp te reizen je dus eigenlijk recht naar boven moet om uiteindelijk uit te komen. Nu is de topsnelheid van het tuig zoals gesteld 5000 Q/mP dat betekend dus dat de hoek van de Qrarp als het ware naar achter helt. Hierbij treed geen tijdsdillatie op zoals bijvoorbeeld bij ouderwets reizen over een bepaalde afstand, maar een ruimtedillatie. Deze volgt dus een aantal graden van de hoek die Q op de mP maakt. De aanvangssnelheid weet ik niet precies, maar die is vrij hoog. Zo hoog zelfs dat de Qrarp 180 graden op de Mirp staat. Als je dan een richting x op wilt dan lijkt het voor een 'stilstaande' toeschouwer (zoals de striplezer) alsof de hoofdpersonen met een richting -x verdwijnen. Dat is dus achteruit. Gelukkig is in het derde plaatje duidelijk te zien dat ze wel degelijk vooruit gaanMaare, gaan ze nu niet achteruit??
Stoer; Marduq
Of je gebruikt een Tyhabstractie, maar die mag alleen bij snelheden onder de 1 q/mr gebruikt worden, en dit is duidelijk sneller.
[ Voor 21% gewijzigd door DarkX op 16-09-2003 23:25 ]
dit is echt niet sneller, ze starten op!
[ Voor 8% gewijzigd door XangadiX op 16-09-2003 23:27 ]
Stoer; Marduq

Groot
Duidelijker kan niet toch?
[ Voor 28% gewijzigd door chemmie op 17-09-2003 02:12 . Reden: Plaatje wat kleiner om verwarring te voorkomen ]
zo ziet dat er uit! En het lijkt verdomt veel op een windfilter
Stoer; Marduq

Naja, het was laat zullen we maar denken.
Kwaliteit is tot nu toe echt

Ikzelf heb alleen quake3 op de pc, maar de hoes van de playstation2 is veel beter.
Het Pixel-probleem is gedeeltelijk mijn jpg compressie met een te lage kwaliteit, verder moet ik er weer even inkomen (Ik heb al een tijdje niet meer getekend met een muis).DarkX schreef op 17 September 2003 @ 16:46:
Mag ik vragen in welk programma je je plaatjes maaktZe komen nogal pixelig over
Ik teken met Ms paint, daarna kopieëren naar Paintshop pro 7.
Ik ben nog bezig met 2 plaatjes fanart en vooral de laatste is VEEL beter.
Maar stel nou dat ik graag pixeltekeningen maak, dan mag dat toch. Het is toch de bedoeling dat allemaal verschillende mensen met verschillende technieken een strip maken?
Het zou zonde zijn als het allemaal hetzelfde zou zijn? Toch?
En in de startpost zeg je weer dat je niet een vette baan bij Marvel hoeft te hebben als je je best maar doet.
Ook zeg je dat je verschillende technieken mag gebruiken waaronder gepixeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 22-10-2003 23:30 ]
Je plaatjes doen me nl twijfelen, sommige stukken zijn vaak pixelart achtig, terwijl andere (zoals bijv nyx' gun in je laatste plaat) totaal niet pixelart achtig overkomen. Vandaar dat ik het even vroeg, dan kon ik mijn commentaar daar op aanpassen
Nu komt er wel (als het goed is opbouwende) kritiek
Maar zoals gezegd, je lijkt een beetje een combi te gebruiken van pixelart en "gewoon" inkleuren, en dat doe je vaak leuk, maar niet altijd even geslaagd. Je forest gump plaat is bijv erg pixelartachtig, ziet er heel netjes uit. Je Quake plaat zitten volgens mij meer PSP effectjes in, en het maakt het geheel een beetje rommelig. Probeer iets meer een stijl na te streven, en gebruik minder van die bevel effectjes. Probeer ook (zie ik je nl niet zoveel doen) om in je pixelen al de shading aan te brengen, ipv later met gradients. Gradient in het bankje bij je gump plaat is wel erg netjes gedaan moet ik zeggen, maar dat koffertje bijv is een stuk minder.
Bij de vorige sequence hadden we ook een pixelaar, hoixz. Niet dat je hem moet imiteren (liever niet!), maar die deed het shaden wel heel leuk. Misschien dat je even bekijkt hoe hij het doet, dat je wel ziet wat ik bedoel?

Door echte schaduwen aan te brengen komt het allemaal wat strakker over dan om een gradient door het hele lichaam te laten lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkX op 17-09-2003 17:09 ]
Zien dr wel goed uit...
@Senzuboon: koele fanart :-P (btw, jouw fanart is keen4 en nyx zit in uh... keen2 ofzo
Trouwens, ehm... waar gooit nyx zn koffie in?
Sarge en Anarki hebben op de quake3 hoes op de achtergrond geen schaduw maar een of andere explosie.
Nou wil ik wel uren aan die explosie besteden maar ik heb ook nog een leven. (Dit is niet grof bedoeld maar de waarheid
Die koffer van Nyx Gump, ja.... De koffer is het laatste wat ik heb gedaan en ik moest dat plaatje gewoon posten.In het bankje heeft inderdaad meer tijd gezeten.
Ik zal mijn jpg compressie wat opschroeven, misschien post ik vandaag dan nog wat.
By the way, Ik ben geen Pixelaar, Ik.... ben Muzzi
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 89618 op 17-09-2003 17:27 ]
Dit topic is gesloten.