Ow, PatrickPietens> Shuddup
[ Voor 27% gewijzigd door DarkX op 27-09-2003 13:36 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
* BaRF wenst Senzuboon suc6!
[ Voor 8% gewijzigd door BaRF op 28-09-2003 11:24 ]
hehe you rebel! nou ik moet zo naar mn werk, maar als ik om 17:00 terug kom en ze staan nog niet online, dan doe ik het zelfPatrickPietens schreef op 28 September 2003 @ 11:29:
Als CartoonSequence hooligan zeg ik, gooi ze erop
Verwijderd
ik ga mee met Banshee, het mailtje van "go" ligt ook van mij bij DarkX, dus is dit dan weer alvast een 2-1 situatieBaN5Hee schreef op 28 September 2003 @ 12:46:
Ik vind ze toppie en ik weet bijna zeker dat DarkX en Ez ze ook goed vinden. Als het solement aan mij zou liggen zou ik zeggen: gooi ze online!
Hmmm.... Ik moet toch wel weten waar ik op voort moet breien. Anders gooi een van de Capo's het online? Aaangezien hij aangeeft naar zijn werk te moeten. Dan kan ik ze van middag nog klaar hebben
Ik was gisteravond ook weer crea, en heb alweer wat fanart gemaakt. Ik weet nog niet echt hoe hij af moet worden, maar dit is dan ook nog een WIP:

Kwok is mijn favoriete figuur
[ Voor 34% gewijzigd door Senzuboon op 28-09-2003 13:11 ]

Good luck senzu!
Een paar dingen:
Sterrenkruizer leest makkelijker als Sterrenkruiser...
Reis verzekering mag aan elkaar als reisverzekering
Schrijf je Splock nou met een c of zonder, als Splok? (ow dat was Kwok

Ipv. 'mijn' lieve Ghorbert zou je misschien beter gewoon 'Lieve Ghorbert' erneer kunnen zetten. Nou lijkt het net alsof hij het over Kwok heeft. Op dat plaatje heeft Kwok trouwens nog wat slordigheidsvlekjes in zon ogen... Omdat die dingen zo rond en wit zijn zie je een oneffenheid gauw.
Verder
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Hmz, gevangen genomen worden, dat beloofd nog lekker tof te worden, voor we het weten zijn we geinfiltreerd in het Ariliaanse leger
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
"X-IT" vind ik ook al zo'n fraaie vondst
Verder meen ik MIB (die hadden een Arquiliaanse kruiser) en Star Wars I (gaatje in deur zagen) te herkennen. Klopt dat?
hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
ThanksBaN5Hee schreef op 28 September 2003 @ 12:46:
Ik vind ze toppie en ik weet bijna zeker dat DarkX en Ez ze ook goed vinden. Als het solement aan mij zou liggen zou ik zeggen: gooi ze online!
DoneDark Blue schreef op 28 September 2003 @ 14:04:
Er goed, vooral dat laatste plaatje met die belichting!
Een paar dingen:
DoneReis verzekering mag aan elkaar als reisverzekering
Idd, dat was KwokSchrijf je Splock nou met een c of zonder, als Splok? (ow dat was Kwok)
DoneIpv. 'mijn' lieve Ghorbert zou je misschien beter gewoon 'Lieve Ghorbert' erneer kunnen zetten. Nou lijkt het net alsof hij het over Kwok heeft. Op dat plaatje heeft Kwok trouwens nog wat slordigheidsvlekjes in zon ogen... Omdat die dingen zo rond en wit zijn zie je een oneffenheid gauw.
MerciVerder
Ik heb de eerste 2 plaatjes geupdate en naar de Capocrew gestuurd, dus ze worden probably geupdate. Thanks voor the tips
Ah gelukkig, ik was bang dat het niet helemaal duidelijk wasphYzar schreef op 28 September 2003 @ 14:23:
moehaha, dat flesje op die ruit, net de trein: meesterlijk!
Hehe Ja dat van die Aquilians heb ik idd uit MIB, maar ik wilde het wel nét iets andersRataplan schreef op 28 september 2003 @ 14:49:
hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach hull breach
!
"X-IT" vind ik ook al zo'n fraaie vondstPlaatjes ook héél mooi afgewerkt; tekstsuggesties van Dark Blue zijn overigens idd wel handig.
Verder meen ik MIB (die hadden een Arquiliaanse kruiser) en Star Wars I (gaatje in deur zagen) te herkennen. Klopt dat?
hull breach hull breach hull breach hull breach
[ Voor 8% gewijzigd door BaRF op 28-09-2003 19:42 . Reden: zag nu BaN5Hee's msg pas :P ]
stuur anders maar door naar mij, ik moet ze toch op de crewserver zettenBaN5Hee schreef op 28 September 2003 @ 19:11:
Ik ben op 't moment alleen niet thuis en kom daar morgenmiddag pas weer... Voor 't uploaden voor die tijd moet ik even m'n collega en m'n dictatoraankijken
Intentionally left blank
ach ik zet ze zelf wel ff neer dancrisp schreef op 28 September 2003 @ 19:20:
[...]
stuur anders maar door naar mij, ik moet ze toch op de crewserver zetten
geupdate versie:

Verwijderd
verder: mooie bijdrage
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 19:54 ]
Nou het gaat om al die Arilianen aan boord van het schip he, dus idd meervoudVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 19:52:
wat doet ie zo ver van huis ipv doen,.. of zijn het er meer/of in meer algemene term bedoeld?
verder: mooie bijdrage
Verwijderd
ik denk dat doen op de arquilianen (ofzo) slaatVerwijderd schreef op 28 september 2003 @ 19:52:
wat doet ie zo ver van huis ipv doen,.. of zijn het er meer/of in meer algemene term bedoeld?
anyways, ik kan niet wachten aan de slag te gaan, vooral na het zien van al het lekkers hier
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 20:05 ]
De sequence vordert snel
Bedenk me net dat ik bijna officieel de laatste ben, moet ik nog een eind er aan breien ook. Hopen dat er nu wat meer naar toe gewerkt wordt als in deel 1, anders moet ik net als DX ook een sloot plaatjes er tegenaan gooien
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
dan ga je het rijtje toch gewoon nog een keer af? dus dat iedereen 2x3 tekeningen maaktcHeMMiE schreef op 28 september 2003 @ 20:22:
Zoals eerder gezegd: Die belichting bij plaatje 3![]()
De sequence vordert snel
Bedenk me net dat ik bijna officieel de laatste ben, moet ik nog een eind er aan breien ook. Hopen dat er nu wat meer naar toe gewerkt wordt als in deel 1, anders moet ik net als DX ook een sloot plaatjes er tegenaan gooien![]()
[norml]/me vind em tot nu toe echt leuk.. ga vooral zo door [/]:)
[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 28-09-2003 22:31 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Vraag me alleen af of splo(c)k nog mee mag blijven figureren.
* TafkaT denkt al aan jason x-achtig gebruik van androidhoofden.
@TafKat: splock is dood
Hehe idd, ik had ook zoiets in mn hoofd, echt zo'n hele lelijke/konijnachtige dwerg ofzoPatrickPietens schreef op 29 September 2003 @ 07:24:
Nee man, je moet nu jusit het tegenovergestelde doen, dat dat kereltje superklein blijkt te zijn, of superschattig eruit ziet!!
BaN5Hee schreef op 29 September 2003 @ 08:11:
@TafKat: splock is doodKwok heeft hem stuk laten vallen
Alleen heten die beestjes nou eenmaal kruisers..... Naam komt van die grote boten die ze bij de marine hebben, en daar hebben ze het toch echt niet over kruizers!Dark Blue schreef op 28 September 2003 @ 14:04:
* LangTall zal verder z'n mond houden en van de plaatjes genieten.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Verwijderd
Verwijderd
enne, dat van 2x3 plaatjes.. hmm, dat lijkt me ook wel wat.. kan ik nog een keer een mooiere herkansing maken, en kunnen we em aan het einde van de sequence wel gaan verkopen
De capo's kunnen wat mij betrefd gewoon beslissen hoor, ze hebben beide gezegd dat ze het cool vinden en dat is 2 van de 3 stemmen (hoewel je mijn stem ook hebt hoor
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:47:
lol.. aangezien niemand het nog gezegd heeft, ahem, en ik toch maar weer toe ben aan een post wil ik BaRF toch nog maar even een big-up geven voor die laatste tekening... dat is echt een superge*l plaatje man!! die belichting is errug dik!! nice work...
woot, ben ik ook voorenne, dat van 2x3 plaatjes.. hmm, dat lijkt me ook wel wat.. kan ik nog een keer een mooiere herkansing maken, en kunnen we em aan het einde van de sequence wel gaan verkopenlol.. nah, das niet de bedoeling.. maar dan wordt ie wel lekker leesbaar!!
Verder echt top!
nou ik kan me best voorstellen dat verder op in het verhaal de mok terug in beeld komt hoornihitsia schreef op 29 September 2003 @ 23:25:
Over de continuiteitsproblemen: De zoektocht naar de mok is toch al na 2 plaatjes aan zijn eind gekomen omdat ze toch in de reddingscapsule zitten? Viel me eigenlijk pas net op...
Verder echt top!
er staat nergens dattie dood is hè, hij viel alleen maar stuk...BaN5Hee schreef op 29 September 2003 @ 08:11:
@TafKat: splock is doodKwok heeft hem stuk laten vallen
mooie stukjes werk, van allen
k lach me kapot hier
met een hamer past alles

Twee zoals jullie zien => had een beetje tijdnood
[ Voor 4% gewijzigd door Senzuboon op 30-09-2003 20:10 ]
Het doet goed om ff je gedachte te kunne verzetten op een strip-in-progress, zeker als ie zo lekker spannend en tof is, en als het net gedaan is tssn je vriendin en jezelf
Achja
Btw, kwok is heeeerlijk getekend
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
wat een geweldige ariliaanSenzuboon schreef op 30 September 2003 @ 20:10:
Ok, hierbij mijn bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee zoals jullie zien => had een beetje tijdnood
Verwijderd
1 Opmerking: toen Muzzi zijn strip postte, stond er onder: "kwok is dus splock vergeten"
En jullie allemaal zeggen dat ie dood is
Verwijderd
nice, simpel maar wel erug leuk
Misschien wel een wat meer tijd besteden aan het 'vijvertje'.
Welke font gebruik je daar ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 04:22 ]
Verwijderd

die muur
WOEI alweer bijna aan de beurt! gogogo darkblue
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 08:43 ]
ja, 'vergeten' ik moet zeggen dat ik het wat laat zag, maar dat kwam in de plaatjes van muzzi niet naar voren, dus ik dacht what the hellVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 23:16:
Hmkey, als t goed is is mn stageverslag nu goed en af enzo dus heb ik weer tijd!
1 Opmerking: toen Muzzi zijn strip postte, stond er onder: "kwok is dus splock vergeten"
En jullie allemaal zeggen dat ie dood is
[ Voor 5% gewijzigd door BaRF op 01-10-2003 09:58 ]
Wat ik me ook net bedenk: ik ben wel benieuwd naar al die sollicitaties
Ja DarkX, als je zelf geen tijd hebt kan misschien 1 van de andere capo's ze in elk geval mailen naar Crisp, zodat die ook een plaatsje kunnen krijgen?Senzuboon schreef op 01 October 2003 @ 19:42:
Wat ik me ook net bedenk: ik ben wel benieuwd naar al die sollicitatiesWanneer komen die online?
Ik moet dus rap rap voor vnavond nog wat maken
Damn dudes! Ik heb geen tijd

Morgenochtend krijgen jullie de plaatjes... ik moet vannacht mn hoofd nog ff breken over 20 dingen ...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
noem ze eens alle 20Dark Blue schreef op 01 October 2003 @ 21:35:
Oei!, Ik ben!
Ik moet dus rap rap voor vnavond nog wat maken
Damn dudes! Ik heb geen tijdmaar ik begin toch!
Morgenochtend krijgen jullie de plaatjes... ik moet vannacht mn hoofd nog ff breken over 20 dingen ...
Verwijderd
Ik lees dit topic elke dag echt waar geweldig !!
Blahblablah... morgenochtend moet ReseTTim naar school
* Dark Blue heeft een idee zoals de beginscene van de Matrix...hoe Trinity landt bij die ontploffing... in combinatie met wat humor uit 'Death becomes her' ...
shame on you
Stoer; Marduq
Uiteraard kan ik allemaal een pluim in jullie r**t steken en zeggen dat jullie allemaal geweldig tekenen enzo.. maar dat doe ik niet...al is het wel zo
Vergeleken met mij zijn jullie inderdaad vele malen beter..
Rest mij nog te zeggen dat Darkx goed zijn best doet als organisator van de 2e tweakersstrip. Ga dus zo door....
En wie weet ga ik ook ooit nog meedoen maar ik zal jullie nu nog sparen met mijn 'fantastische' tekenkunsten.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Ik heb al met DarkX overlegd en ik haak voor zover even af. Ik heb dit geprobeerd, dus dat Kwok bukt en dat Nyx drie kogels in zn maag krijgt (lief he?
Dus... met wat geluk sta ik eerdaags achteraan de lijst... thnx DarkX
Succes volgende:
IndigoDelFuego je bent aan de beurt!
Anyways... jammer dat je het dus niet kan doen zoals je wilt. Wel aardig dat je nog een tweede kans krijgt
maruh, search->IndigoDelFuego -> "No user with that nickname was found"
besta je eigelijk wel

Verwijderd
maar als ik het goed begrijp doet dat plaatje niet mee?? of wel??
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 18:21 ]

[ Voor 83% gewijzigd door DarkX op 03-10-2003 18:46 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 20:53 ]

Jongens het kan aan mij liggen hoor maar wel een raar plaatje dit
Verder THUMBS UP
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
...

* XangadiX zei dat niet hardop
maarru, jammer dark blue, maar de sequence must go on zullen we maar zeggen
Stoer; Marduq
Verwijderd
XangadiX > fuck scores, we got lesbians
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 12:24 ]
[ Voor 15% gewijzigd door DarkX op 04-10-2003 15:10 ]
Is dat nou hoe een bedieningspaneel van een zenoxiaans ruimteschip eruit zou moeten zien?
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd

vond het wel even waard om te posten.. dusse.. comments
ziet er goed uit... nyx doet me denken aan uh... sherlock holmes heet die gast
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
enne, heb er echt 10 minuutjes over gedaan.. schetsen en meteen wat arceren.. geeft supereffect
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 17:16 ]
Verwijderd
posten?? rogerroger

good luck BaN5Hee
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 18:48 ]
Verwijderd
HL map maken met standaard Half Life textures, compilen, klaarVerwijderd schreef op 04 October 2003 @ 18:52:
[...]
Mooi. Mag ik vragen hoe je de muren van het schip hebt gemaakt?
Ik heb de naam Half-Life al menig maal horen vallen, spelen er ook mensen van GoT Counter-Strike? Misschien eens samen tegen elkaar spelen? Ik own jullie allemaal ... muwahahahahhaha ...
patserPatrickPietens schreef op 05 October 2003 @ 11:30:
offtopic:
Ik heb de naam Half-Life al menig maal horen vallen, spelen er ook mensen van GoT Counter-Strike? Misschien eens samen tegen elkaar spelen? Ik own jullie allemaal ... muwahahahahhaha ...

magoe, kijk eens bij Spielerij - Games & Discussies zou ik zeggen, daar hoor je de naam half-life vast nog wel een paar keer

Wat ik ook zie is dat crisp zonnebrillen online heeft staan, en mijn nieuwe header voor de fanart page
http://crew.tweakers.net/cartoon
DarkX schreef op 05 October 2003 @ 16:48:
Hmmm ik zie net dat Nyx de griekse godin van de nacht is, wist ik niet
Wat ik ook zie is dat crisp zonnebrillen online heeft staan, en mijn nieuwe header voor de fanart page
edit: jeez er zitten en geweldige tussen!!!
[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 05-10-2003 17:15 ]

[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 05-10-2003 18:39 ]
heej... nyx... dat heb ik nog zelf moeten leren...DarkX schreef op 05 October 2003 @ 16:48:
Hmmm ik zie net dat Nyx de griekse godin van de nacht is, wist ik niet
En dit is de beroemde James Kwok: http://www.cs.ust.hk/~jamesk/ (DANGER - comic sans ms)
Enneh... die zonnebrillen en fanart zijn ook 1337
Alleen jammer dat de boel niet werkt in Opera :-/
Solved (als het goed is)
Intentionally left blank
Gaan met El Banaña!
zeekoe> vrooooeger heb ik dat ook moeten leren
Over comic sans: zag gister postertjes hangen voor een alternative guitarrock band, strontvol met comic sans MS

Looking good banz gelukkig heb ik al een sneakpreview kunnen zien en ik vind hem eriig goed uitzieBaN5Hee schreef op 06 oktober 2003 @ 20:02:
*schop* Eerste plaatje is volledig af, tweede plaatje moet ik nog inkleuren en het derde plaatje moet ik nog inscannen en inkleuren. Morgenavond is 't klaar!!
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Jaaah!!! Het werken!!!!
[mierenneukmodus]De links hebben nog geen underline enzo, t ziet er nog ietsje anders uit dus[/mierenneukmodus]
[OT]Wheee! Goed zoDarkX schreef op 05 oktober 2003 @ 21:57:
BaN5hee> uiteraard
zeekoe> vrooooeger heb ik dat ook moeten leren
Over comic sans: zag gister postertjes hangen voor een alternative guitarrock band, strontvol met comic sans MSVerder nog een clipartplaatje, dat was het. We hebben op een aantal nog met stift "lelijkste font ooit awards" uitgedeeld
Volgens mij heb je daar ook stickers voor trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door zeekoe op 11-10-2003 16:49 ]

Hope you guys enjoy it enneh Jellyshock: Good luck amigo!!
Die flashback, haha
Lijkt erop dat onze helden toch wel wat meer hebben gedaan als op de bank hangen.
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
idd.. vooral plaatje 2 is zo leuk.. die baby versiescHeMMiE schreef op 07 October 2003 @ 23:55:
Woei wat zijn ze weer leuk
Die flashback, haha
Lijkt erop dat onze helden toch wel wat meer hebben gedaan als op de bank hangen.
Dit topic is gesloten.