Toon posts:

alarm clock en agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn wekker gesneuveld is en mijn pc toch 24/7 staat te draaien leek het mij niet moeilijk om mijn pc te gebruiken als wekker. Het bleek echter moeilijker dan verwacht. Links en rechts is wel wat (betaalde) software te vinden. Maar niet echt wat ik zoek.

Wat zoek ik:
- Een gratis wekkerprogramma
- moet niet met mp3 zijn als er maar een deftig geluidje bijzit
- moet zeker een 'snooze' functie hebben
- moet werken met onze tijd

Verder ben ik ook op zoek naar een degelijke agenda (heel simpel gewoon een zakagenda op de pc :-). Uiteraard zit er in outlook wel eentje, maar die is hopeloos complex en bijgevolg onbruikbaar.

Iemand ideën?

P.S.: Uiteraard mogen de wekker en de agenda twee verschillende programma's zijn.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wekker: de standaard ingebouwde task manager en dan mediaplayer (6.4) inplannen die een mp3tje of wavje afspeelt. Snooze met spatie en de muziek stopt :Y)

Oftewel zoeken naar 'wekker' en dan bijvoorbeeld kijken naar
mijn pc als wekker ? wat heb ik daarvor nodig ?
computer als wekker
computer als wekker?
Wekker Voor PC
en iets recenter bijvoorbeeld Wekker voor mp3's :P

Agenda idem:
Agenda proggie?
Netwerk agenda
Goede Agenda software?
enzovoorts.

Naast GoT staat natuurlijk ook download.com vol met agenda's en alarm clocks.

offtopic:
Hoe is Outlook hopeloos complex? Dubbelklik op een dag of uur en je kan plannen. Type in wat je gaat doen en druk op alt-s. Gek veel eenvoudiger kan een agenda niet worden zonder kladblok te heten :P

Maar goed, die had je al geprobeerd gezien je topicstart. Toch zou ik nog eens goed kijken naar de task manager (een beetje afhankelijk van je OS trouwens).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)