Is er misschien een wekker voor de PC, die op de door de gebruiker ingestelde tijd bijv. een MP3tje afspeeld
ehh vsched?
En als je fans teveel herrie maken dan maaar een mp3 in het opstart-mapje en je bios op 7:15
Way te vroeg
En als je fans teveel herrie maken dan maaar een mp3 in het opstart-mapje en je bios op 7:15
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
ja doe ik ook al een jaar of zo, bevalt goed.
gewoon een winamp playlist in je opstarten-map en in je bios een tijd instellen, of als mijn computer 's nachts moet bljven draaien gewoon een playlist laten starten door taakplanner. Ik zet wel altijd de wekker ook nog, want windows is nou niet echt betrouwbaar
gewoon een winamp playlist in je opstarten-map en in je bios een tijd instellen, of als mijn computer 's nachts moet bljven draaien gewoon een playlist laten starten door taakplanner. Ik zet wel altijd de wekker ook nog, want windows is nou niet echt betrouwbaar
Crontab onder linux 
Ik heb ook een util gehad van tucows maar dat crashte als ie een paar uur aan stond, dus ik was vaak te laat op school
Taakplanner & WinamP is de beste !
Ik heb ook een util gehad van tucows maar dat crashte als ie een paar uur aan stond, dus ik was vaak te laat op school
Taakplanner & WinamP is de beste !
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Ik gebruik al iets van een jaar Winamp als wekker ... er bestaan gewoon plug-ins die bij het laden van Winamp gelijk beginnen met afspelen ... zo kan je makelijk met taakplanner gewoon Winamp Scedule
I think therefor I am ... I think
Kon me niet inhouden;
Ja zorry dat ik zo laat ben, m'n comp had een BSOD
Als xtra backup kun je natuurlijk je server via WakeuponLAN je 'wekker' laten starten.
Nu nog wachten op trojans die je wekker een uurtje later zetten (of eerder)
GrtZ
Koffie
Ja zorry dat ik zo laat ben, m'n comp had een BSOD
Als xtra backup kun je natuurlijk je server via WakeuponLAN je 'wekker' laten starten.
Nu nog wachten op trojans die je wekker een uurtje later zetten (of eerder)
GrtZ
Koffie
Verwijderd
hoe doe je dat?Op dinsdag 19 september 2000 07:53 schreef HighLander het volgende:
ehh vsched?
En als je fans teveel herrie maken dan maaar een mp3 in het opstart-mapje en je bios op 7:15Way te vroeg
instellen in je bios dat je computer aangaat?
en ik hebeen user-account, dus computer logt niet auto in, kan ik dat uitzetten? dat winxp auto inlogt en dat mp3'tje afspeelt?
Verwijderd
hehe, inderdaad
simpel, zonder iets bij te installeren, kun je zelfs meerdere tijden plannen ook 
Op dinsdag 19 september 2000 11:25 schreef Kaj. het volgende:
Voor Windows? Taakplanner:)
>> SA
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je je password van je account verwijderd log je je direct in bij Windows XP
Verwijderd
En bij je bios die tijd instellen, hoe gaat dat dan?
DAT weet ik dus niet, en moet ik eigenlijk wel weten...
DAT weet ik dus niet, en moet ik eigenlijk wel weten...
wil ik ook weleens weten! lijkt me handig
PSN: DutchTrickle PVoutput
ik zou zeggen, kijk is in je BIOS.
Staat het er niet in, dan is het verhaal snel afgelopen en dan kan het NIET
Verwijderd
WAAR moet ik kijken...Op maandag 19 november 2001 14:19 schreef Racemol het volgende:
ik zou zeggen, kijk is in je BIOS.
DUH
als ik niet weet waar ik moet kijken, of waar ik naar moet zoeken, houdt het snel op, niet?
er zal echt niet in staan "wekker"
Verwijderd
Voor het instellen van tijden in je BIOS: Vaak is het zoiets van Power Management (en de handleiding van je mainboard ben je altijd kwijt natuurlijk!
(niet bedoeld als flame)
Heel soms staat het wel eens bij de datum en tijd enzo, maar dat ligt er aan...Kortom..even flink je BIOS door raggen...
'gelukkig' slaap ik zo licht, dat ik al wakker wordt als me PC aanslaat (niet al te veel fans...) Behalve als ik die avond daarvoor iets te veel gesmoked heb
Heel soms staat het wel eens bij de datum en tijd enzo, maar dat ligt er aan...Kortom..even flink je BIOS door raggen...
'gelukkig' slaap ik zo licht, dat ik al wakker wordt als me PC aanslaat (niet al te veel fans...) Behalve als ik die avond daarvoor iets te veel gesmoked heb
Verwijderd
thx. zal ik ff doenOp maandag 19 november 2001 16:58 schreef The_BoKKoMasteR het volgende:
Voor het instellen van tijden in je BIOS: Vaak is het zoiets van Power Management (en de handleiding van je mainboard ben je altijd kwijt natuurlijk!(niet bedoeld als flame)
me 2, maja, mijn computer staat ook RECHT naast mijn bed'gelukkig' slaap ik zo licht, dat ik al wakker wordt als me PC aanslaat (niet al te veel fans...)
hoef ik niet te weten dude, en zoBehalve als ik die avond daarvoor iets te veel gesmoked heb
Verwijderd
het is me gelukt (denk ik)

nog even kijken of hij ook daadwerkelijk aanspringt, maar de account en muziek hoef ik al geen zorgen meer over te maken
morgenochtend even kijken of het aanspringt dus
nog even kijken of hij ook daadwerkelijk aanspringt, maar de account en muziek hoef ik al geen zorgen meer over te maken
morgenochtend even kijken of het aanspringt dus
Verwijderd
maar dat herkend windows niet als jou computer uitstaat, dus die computer moet eerst aanslaanOp maandag 19 november 2001 22:00 schreef Schum1 het volgende:
kdoe altijd gwoon een geplande taak, werkt perfect
Hmmz.... mijn taakplanner start winamp wel op, maar dan begint ie nog geen nummer te spelen. Hoe stel ik dat in?
Gewoon MP3's in de task scheduler zetten...works like a charm.
Mijn laptop (Compaq Armada) heeft als main functie het afspelen van een MP3 om 7 uur, 7:15 uur, en 7:30 uur
Mijn laptop (Compaq Armada) heeft als main functie het afspelen van een MP3 om 7 uur, 7:15 uur, en 7:30 uur
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
een .m3u (winamp plylist) in je taakplanner zetten werkt beter, heb je niet constant hetzelfde mp3'tjeOp maandag 19 november 2001 22:42 schreef BreadFan het volgende:
Hmmz.... mijn taakplanner start winamp wel op, maar dan begint ie nog geen nummer te spelen. Hoe stel ik dat in?
maar menschen, ik ben wacker ende opgestaen, dus het is geluckt
Pagina: 1