Netwerk agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:16
Ik ben opzoek naar een online agenda die wij op ons netwerk kunnen gebruiken, nou kwam ik dit tegen:

http://www.offitel.be/agenda/login.php

Deze site vond ik dus op google, verder kon ik niets vinden.

Zoiets zoek ik dus precies, heeft iemand hier nog alternatieven voor? Ik heb de search al gebruikt en de makers van die site al gemailt. :)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
www.onlineagenda.nl ?

//edit
Of bedoel je echt een stukkie software?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Kan toch gewoon met outlook?
Hebben wij iig op onze stageplek, kun je iedereen aan toevoegen als je dat wilt en zo.
Wel makkelijk (we hebben trouwens hier XP, voorheen 98 en 95 en dat werkte ook wel goed samen)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Welk netwerk heb je? Draai je een server met bijvoorbeeld Apache/php of IIS? Zo ja, dan kun je natuurlij ook zo'n agenda gebruiken. Veel makkelijker en geen gezeur met installeren van programma's op alle werkstations enzo.

Verwijderd

Hier gebruiken we MS Exchange 2000 Server in combinatie met Outlook op de werkplek. Exchange regelt hier zowel de e-mail verspreiding als een centrale agenda.
Alleen als je er aan wilt beginnen, bereid je goed voor want het is echt heel uitgebreid. Voornamelijk op het gebied van rechten en zo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:22:
Hier gebruiken we MS Exchange 2000 Server in combinatie met Outlook op de werkplek. Exchange regelt hier zowel de e-mail verspreiding als een centrale agenda.
Alleen als je er aan wilt beginnen, bereid je goed voor want het is echt heel uitgebreid. Voornamelijk op het gebied van rechten en zo
Dit is ook helemala niet wat de TS wil. Hij moet gewoon 'n simpel agendaatje hebben. Zoek eens op http://www.hotscripts.com , hier staan tientallen agenda's (nog gratis ook)
Pagina: 1