't Kan zijn dat je "het wad" zietjvvv schreef op 13 September 2003 @ 23:20:
[...]
mooi effect, maar ligt het aan mij, of is er een stuk water hoger dan het ander.
Nee, foto is haarscherp... kijk maar eens naar de schittering op de uitlaatpijp.
Overige gegevens: ExposureTime - 1/500 seconds / FNumber - 4.00 / MeteringMode - Multi-segment / Flash - Not fired, auto mode / FocalLength - 7.00 mm / ExposureMode - Auto / WhiteBalance - Auto
Nog even een opmerking aan de discussie toevoegen: Ik vind dat er niet alleen maar camera- of fototechnisch- goede of uitstekende foto's geplaatst moeten worden. Soms is het moment ook uniek maar de cameramogelijkheden schieten te kort of het ontbreekt je simpelweg aan de vaardigheid om een "goede" foto te maken, of het is een zeer vluchtig moment. Sheik, je hebt een punt, maar ik zou het iets anders verpakken want je opmerkingen kunnen gemakkelijk verkeerd opgevat worden (als je zelf geen reactie krijgt is het niet netjes om dan -tussen de zinnen door- andere foto's als minderwaardig te betittelen).
Helaas ontbreekt het mij aan een behoorlijke webspace, maar heb nog enkele juweeltjes liggen. Bijv.:
Binnenland van Roemenië, auto's zijn daar zeldzamer dan paard en wagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Arnout op 27-05-2013 21:58 ]