Bedankt voor je vlotte reactie Bravo.
.
Op zich is die netwerkfunctionaliteit wel erg aantrekkelijk, want ik heb jaren een computer als printserver laten funtioneren, maar dat is een stuk duurder dan een printer met netwerkfunctionaliteit natuurlijk. Weet je ook of de printertoegang / permissies bij de R zijn te configureren, want ik zit in een groot publiek netwerk en ik zit niet op pranks te wachten van collegastudenten
.
Ha, je hebt me nu al lekker gemaakt met de ML 2010[b]R[b/], ik hoop dat he gelijk hebt wat netwerkfunctionaliteit betreft, want het lijkt me ideaal.
Dat is fijn om te horen, dan zitten we ongetwijfeld in de goede richtingToevallig heb ik vandaag dezelfde zoektocht ondernomen, het zoeken naar een laserprinter onder die onder Ubuntu ook werkt en kwam ik circa op dezelfde modellen uit.
Weet je zeker dat de R een netwerkversie is? Gebruikt Samsung daar de N aanduiding niet voor? Hoewel de samsung website die indruk wekt heb ik aanbiedingen van de R gezien die volgens de specificaties geen ethernet functionaliteit zouden hebben. Misschien is het een model dat is voorbereid op netwerkfunctionaliteit, maar moet je die er wel appart bijkopen?Allereerst het verschil tussen de ML 2010 en de ML 2010R, dit is de netwerkfunctionaliteit, de ML-2010R kun je dus direct aan het netwerk hangen.
Omdat de het verschil in de prijs ca 10 euro is denk ik dat ik voor deze versie ga.
Op zich is die netwerkfunctionaliteit wel erg aantrekkelijk, want ik heb jaren een computer als printserver laten funtioneren, maar dat is een stuk duurder dan een printer met netwerkfunctionaliteit natuurlijk. Weet je ook of de printertoegang / permissies bij de R zijn te configureren, want ik zit in een groot publiek netwerk en ik zit niet op pranks te wachten van collegastudenten
Ha, je hebt me nu al lekker gemaakt met de ML 2010[b]R[b/], ik hoop dat he gelijk hebt wat netwerkfunctionaliteit betreft, want het lijkt me ideaal.