Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 13:50:
nou net weer ff gebeld. hij ligt idd nu bij de post!! ze versturen hem niet onder rembours maar aangetekend, en dat leveren ze wel op zaterdag dus nu maar hopen dat hij idd morgen in de bus ligt. anders moet ik wachten tot na de vakantie :'(

ze waren nu iig weer gewoon open.
Hoe bedoel je aangetekend? Ik heb daarover nog niets gelezen. GSMTRACK zei dat alles onder rembours gestuurd werd. Hoe moet je dan nou betalen? Achteraf?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 15:03
Zondagskindje schreef op 10 October 2003 @ 21:58:
[...]

Je bedoelt EasyStudio?
Ja die heb ik geinstalled, maar op 1of andere manier "ziet" Easystudio mijn telefoon niet.
Zit je datakabel wel in de juiste comport? Ik had het ook met me S300 dat ie in comport 2 zat maar bij de instellingen zat ie op 1..Probeer het eens.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

SchiedamLauw schreef op 11 October 2003 @ 10:45:
[...]

Zit je datakabel wel in de juiste comport? Ik had het ook met me S300 dat ie in comport 2 zat maar bij de instellingen zat ie op 1..Probeer het eens.. :)
De datakabel kan maar in 1 comport van mijn laptopje.
Maar met de Ir is het zowaar gelukt. Waarom het niet met de datakabel gaat ben ik nog niet uit.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel dit topic gevolgd, omdat ik een mooie en goede nieuwe telefoon nodig heb.
Nu was dit eigenlijk nummer 1, maar ik kwam een andere telefoon tegen.

Door snel elkaars specs te kijken zag ik maar 2 dingen waar de E700 de Z1010 overtrof. Dit was in het 256kleuren beelscherm aan de buitenkant. En 40-stemmige beltonen ipv de 32-stemmige op de Z1010.

Hier het draadje van de SonyEricsson Z1010 :D

Dit is ook gewoon een superfoon.

Ik denk dat veel mensen een soort type telefoon zoeken. Dus met camera, openklapbaar en zonder antenne. Daarom post ik hier een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan die datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 11:50:
Hoe komen jullie aan die datakabel?
Voor Samsung modellen moet je elke keer andere kabels kopen voor elke model.

Dus weet je zeker dat je goeie kabel hebt gekocht voor goeie model?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 11 October 2003 @ 10:15:
[...]

Hoe bedoel je aangetekend? Ik heb daarover nog niets gelezen. GSMTRACK zei dat alles onder rembours gestuurd werd. Hoe moet je dan nou betalen? Achteraf?
dat doen ze normaal ook niet. maar ik ga maandag op vakantie en wildus erg graag mijn telefoon vandaag hebben anders moet ik weer een week wachten. vandaar dat ik met GSMtrack heb afgesproken dat zij hem aangetekend zouden versturen en niet onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 12:22:
[...]

dat doen ze normaal ook niet. maar ik ga maandag op vakantie en wildus erg graag mijn telefoon vandaag hebben anders moet ik weer een week wachten. vandaar dat ik met GSMtrack heb afgesproken dat zij hem aangetekend zouden versturen en niet onder rembours.
Dus ze hebben het echt? Maar wat ik niet snap is waarom ze E700 van hun website gehaald hebben en vrijdag hele dag door niet telefonisch bereikbaar was. Als je vandaag hem krijgt, wil je even meteen posten? Dan weten we dat andere E700 gewoon op maandag krijgen. :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

DJkim schreef op 11 October 2003 @ 12:20:
[...]

Voor Samsung modellen moet je elke keer andere kabels kopen voor elke model.

Dus weet je zeker dat je goeie kabel hebt gekocht voor goeie model?
Ik heb de kabel en de e700 tegelijk gekocht bij BC.
Ik mag toch wel aannemen dat ze de juiste geleverd hebben?
Ik denk dat ik maandag maar ff terug ga met het kabeltje.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Volgens mij is kabel voor E700 niet overal te verkrijgen. Dus check effe zelfs ervaren verkoper kan fout maken.

[ Voor 190% gewijzigd door DJkim op 11-10-2003 12:58 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

voor de mensen die een E700 willen kopen, hier wil iemand zijn E700 alweer verkopen...

vraag me af waarom :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAA

EINDELIJK!!!! JAAAAAAA

IK HEB HEM!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

ARGGGGGGGGGGGGG YOU LUCKY BASTARDDDDDDDDDDDD

GSMTRACK heeft hem dus toch :)

[ Voor 28% gewijzigd door DJkim op 11-10-2003 13:42 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 13:40:
JAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAA

EINDELIJK!!!! JAAAAAAA

IK HEB HEM!!!!
Feli en alvast een prettige vakantie, maar dat zal nu wel lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

DJkim schreef op 11 October 2003 @ 12:57:
Volgens mij is kabel voor E700 niet overal te verkrijgen. Dus check effe zelfs ervaren verkoper kan fout maken.
Daarom ga ik maandag voor de zekerheid maar ff terug naar BC met het kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hey Stengel voordat je op vakantie gaat, post effe een paar mooie fotos van je toestel en fotos die je met E700 hebt gemaakt.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ zondagskindje: thnx denk ook wel dat het gaat lukken :D

@DJkim: sorry man heb geen digicamera en ook geen IRdA. die ga ik na de vakantie ff halen. dan komt er meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook erg blij met mijn phone
zo blij dat ik mijn n-gage gewoon gelijk verkoop maandag
en er digicam van ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem sinds vandaag en ik kan zeggen hijs zeer gelikt cker omdat hij 640x480 foto's kan maken :P als iemand nog meer pics wilt zeg ut maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wil pics jongert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat is nou het verschil tussen de E700 met simlock en zonder simlock? En waar in Nederland is de datakabel te koop. Iemand had er geloof ik een van BC gekocht. Hoe duur is deze?

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 12-10-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 11 October 2003 @ 23:46:
Wat is nou het verschil tussen de E700 met simlock en zonder simlock? En waar in Nederland is de datakabel te koop. Iemand had er geloof ik een van BC gekocht. Hoe duur is deze? :?
offtopic:
1 smilie is genoeg :P
Zonder simlock kan je iedere simkaart van elke provider erin knallen, met (t-mobile bijv.) simlock kan je alleen een (t-moblile) simkaart erin proppen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
deze telefoon is egt superrrrrrr !!

kheb al genoeg foto's om te uploaden maar BC had nog geen datakabel ervoor :(

moet nog heel ff wachten met uploaden!!

greetz

majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 00:12:
[...]

Zonder simlock kan je iedere simkaart van elke provider erin knallen, met (t-mobile bijv.) simlock kan je alleen een (t-moblile) simkaart erin proppen. :)
Ik bedoel eerder het verschil in toestel E700. 8)
Ik weet wel wat simlock betekent. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 12-10-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 12 October 2003 @ 13:41:
[...]

Ik bedoel eerder het verschil in toestel E700. 8)
Ik weet wel wat simlock betekent. |:(
Hoe moeten we je vraag anders intrepeteren? Ik vat je vraag ook alleen op als wat het verschil is tussen een e700 met en een e700 zonder simlock. Naja tis zondag ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 12-10-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 10 October 2003 @ 17:19:Ik heb gisteren zoveel gespeeld dat ik mijn batterij moest opladen en toen is me een irritant dingethe opgevallen. Het toestel heeft namelijk een los rubbertje om de dataconnector/stroomconnector af te dekken. Dit dingetje raak ik dus binnen de korste keren kwijt :(
Die ben ik dus al kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Nog iemand foto's of nieuwtjes voor de E700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat irritante rubbertje om je headset erin te steken dan. wil niet eens los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om het T-Mobile logo te verwijderen?

Gaat dat lukken met een inktgum of gaat het me meer inspanning kosten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
IK was vandaag naar de T van telecom geweest

en vroeg om de data kabel voor de E700 vroegen ze is het de zelfde als V200

ik zei weet niet .. dusse zij die datakabeltje voor de V200 uitgehaald

hij paste er wel in !! maar vond em nog egt iets te prijzig ..

49.95 .. vind ik egt te duur voor een simpel kabeltje ..

dus ik wacht tog nog maar ff af !!

greetz

majin (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET op!!!! deze kabel is NIET hetzelfde....!!!!!!!!! de E700 kabel is het zelfde als de V200 kabel. Het artikel nummer is: PCB133LBEC/STD 8803821877491 en kun je bij je dealer halen... maar de V200 kabel is dus NIET compatibel voor de E700.

De E700 kabel is WEL compatibel met: E100/E700/S500/X100/X600
en de V200 kabel alleen met: V200/V205/S300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik los de e700 het goedkoopst kopen, met simlock en zonder simlock??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 13:44:
[...]

Hoe moeten we je vraag anders intrepeteren? Ik vat je vraag ook alleen op als wat het verschil is tussen een e700 met en een e700 zonder simlock. Naja tis zondag ;)
Precies, ik dus ook :P
En kap eens met die vele smilies bij je posts, wordt wel irritant :P (@ diamond dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 19:43:
LET op!!!! deze kabel is NIET hetzelfde....!!!!!!!!! de E700 kabel is het zelfde als de V200 kabel. Het artikel nummer is: PCB133LBEC/STD 8803821877491 en kun je bij je dealer halen... maar de V200 kabel is dus NIET compatibel voor de E700.

De E700 kabel is WEL compatibel met: E100/E700/S500/X100/X600
en de V200 kabel alleen met: V200/V205/S300
hmm ziet er dus naar uit dat ik de verkeerde kabel heb.
Dit is nummer PCB037DBE. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Even een herhalinkje van de vraag van "play" 8)

Iemand al geprobeerd het logo weg te ....ehh..krabben??? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat t-mobile logo niet omdat ik hem via een ander abo heb maar ik ben er nu achter gekomen dat je GEEN foto's kan verzenden via irda :S wat heb je nou aan zo'n tel lkr mmsen naar je eigen pc neej niet echt liever ff snel overzetten op je pda maja dat kan duz niet.

iemand die al iets van de sgh-e715 gehoord want ik zie hem nergens en die flitser en buitendisplay die btr zijn lijkt me toch wel mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Foto's kun je wel heen en weer zenden via irda. Je moet daarvoor het het programma van Samsung gebruiken. Kijk anders een paar pagina's terug. Daar heb ik een aantal foto's gepost van de tel zelf en die zijn echt via irda binnengehaald.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nu nou irda is dat nou ir met verzend of ontvangst mogelijk heden???
of is het heel wat anders en waar kan ik zoon ir ding kopen. wil mijn foto's ook wel even plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fout bericht, de post kwam :P

Heb hem nu ook!

_/-\o_

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hoi Nog iemand E700 binnengekregen? Ik wacht op postbode

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon vandaag binnen gekregen, donderdag 2 oktober besteld bij www.gsmtrack.nl dus iets langer moeten wachten dan 2-3 werkdagen.
Mooie telefoon met een scherp beeld, jammer van het T-mobile logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier ook een E 700, ik vraag me alleen af wat de codes zijn waarmee je een aantal dingen kan bekijken en instellen in de E 700.
De code voor software versie is bijv: *#9999#

een hele lijst met codes staat op deze site maar die werken bijna allemaal niet op de E 700.

http://www.samsunghandphones.com/codes.htm

iemand een idee waar voor de E 700 geschikte codes te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zit dat easystudio prog dan want ik kan hem nergens vinden en hij zit cker niet bij mijn verpakking iemand die mij de setup kan mailen of sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft nou echt NIEMAND nou geprobeerd om een kleiinn beetje te krassen of op een andere manier dat logo eraf te krijgen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze versie van easystudio is in iedergeval geschikt voor de E700 ik gebruik hem ook.

Hier staat ie: http://www.samsung.se/_up...94/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 13:08:
heeft nou echt NIEMAND nou geprobeerd om een kleiinn beetje te krassen of op een andere manier dat logo eraf te krijgen? :-)
Zou jij dat wel doen dan als je een nieuwe foon hebt waar je zuinig op wil zijn ;)
Ik wacht wel tot de flits-versie komt.

Misschien moeten we gewoon een dummy met t-mobile logo van een telecomwinkel gaan bekrassen. Kijken of die er wel afgaat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Hmmm vreemd hoor! Nieuwe posts worden nu gedeleted..... iemand al opgemerkt?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niks van gemerkt.

Ehmm carlvanloo ja ik zou het wel proberen..ehh sterker nog ik probeer het donderdag als ik hem heb...gekke tmobile haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, weet iemand van jullie misschien waar je kan zien hoeveel GPRS je al gebruikt hebt? zeg maar een gprs gegevensteller??? Kan namelijk wel handig zijn als je niet al te hoge rekeningen van T-mobile wil krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb het toestel nu al een paar dagen en een aantal kleine dingetjes zijn me nu opgevallen. De batterij moet ik nu om de dag opladen. Dit natuurlijk omdat ik er heel veel mee speel en veel foto's mee maak. Maar bij normaal (wat is normaal) gebruik moet hij het zeker 4 dagen volhouden.

Het Caller ID op de buitenkant is opzich wel grappig. Je hebt keuze uit een heel groot aantal simpele plaatjes die heel duidelijk op het display verschijnen. Als je personen in een groep indeelt zoals familie/vrienden/werk/ etc verschijnt daar ook het desbetreffende icoontje op het buitenste schermpje. Caller ID gaat voor groep ID.
Wat erg jammer is dat het niet mogelijk is om eigen ringtone's te gebruiken voor verschillende personen. Het is mogelijk om iedereen of elke groep een eigen ringtone toe te wijzen, maar alleen uit de lijst van de telefoon zelf.

GPRS is heel snel, maar zoals iemand hierboven al heeft opgemerkt geen GPRS teller zoals ik bij mijn Nokia wel had. Dit is erg jammer omdat zo heel moeilijk is om de GPRS kosten in de gaten te houden.

Het feit dat het een T-Mobile telefoon is irriteerd me tot op heden niet. De menutjes zijn T-Mobile rood/roze, maar het is tegelijk ook het mooiste kleurenschema van de 4 die beschikbaar zijn vind ik. Het is niet mogelijk om eigengemaakte schema's te kiezen.

Java midlets draaien goed. Alle midlets die ik tot op heden heb gedownload en geen error geven draaien prima zonder haperingen of het moet mDoom zijn die niet te spelen is. Ik heb een suc6 rate van 70% (van +/- 25) en zelfs sommige midlets die onder serie40 nokia staan doen het ook goed.

Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid om beltonen volledig te kunnen configuren voor persoon of groep incl eigen gedownloade beltonen. Het bijhouden van de GPRS dataverkeer. Up en downloaden van midlets via de computer zoals het bij Nokia en SE kan. Ook een uitgebreidere organiser zou gewenst zijn. Hij is nu redelijk beperkt in zijn functies omdat er relatief weinig afspraken/herinneringen opgeslagen kunnen worden.

Verder is het toch echt wel een goed toestel die een goed bereik heeft en een uitstekend leesbaar scherm heeft onder alle omstandigheden. Je kan hem zelfs in de zon houden en dan is het nog leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Postbode is langs geweest en alleen ik was niet thuis....:( dus ik ga wel morgen ophalen bij postkantoor.....:(

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Diamond AT schreef op 12 oktober 2003 @ 16:43:
Nog iemand foto's of nieuwtjes voor de E700
Ik ben ook wel benieuwd naar meer foto's die met het toestel zijn gemaakt. Is er trouwens ook iets bekend over wanneer de E715 te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Bij mij is het tot post 33 te zien en verder zie ik geen nieuwe post... alleen iets post dan zie ik weer posten vanaf 34.... hoe kan dat nou weer?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand bekend met de "service" codes voor de samsung E 700...

dit soort codes dus -> http://www.samsunghandphones.com/codes.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Deze foto heb ik net gemaakt.
Instelling van de camera: QVGA 320x240
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Unix2.jpg

Deze is gistermiddag gemaakt.
Instelling: mobiel 128x120
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/unix.jpg

En deze gisteravond
Instelling: nachtstand, VGA 640x480
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Unix1.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Zondagskindje op 13-10-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Vandaag in de metro (of spits). Een reclame foto van E700 te koop bij T-mobile (T-zone). Ook T-mobile gaat denk ik deze week de toestellen de deur uit doen. Zou iemand die m heeft besteld bij T-mobile dit willen melden als deze is ontvangen. :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidyll : Wat zijn Midlets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Java programma's net zoals je applets op internet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je afbeeldingen en geluiden , stuk voor stuk kunt verwijderen? Ik kan alleen maar de mogelijkheid vinden om een hele map te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bekijk het plaatje 'fullscreen' en dan opties. Daar staat dan onder '4' wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik post mijn review wel morgen.... trouwen ik kan niet snappen over batterij duur van E700 ik heb zelf met S300 en S500 uitgeprobeerd en ik moet zeggen ze hadden betere batterijen. Maar het is ook geen Lithium Polymeer maar Lithium Ion.... maar goed ik laat jullie meer weten.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kiddyl, thnx.... staat een beetje op een onlogische plek naar mijn idee, maar het werkt :)

Weet iemand trouwens nog een aantal leuke site's met gratis achtergrondjes en ringtones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Is het iemand al gelukt om beltonen vanuit de Samsung naar de PC te laden (zijn niet goedkoop die beltonen), zodat ik ze kan opslaan

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

erwinversteeg schreef op 13 oktober 2003 @ 21:11:
Is het iemand al gelukt om beltonen vanuit de Samsung naar de PC te laden (zijn niet goedkoop die beltonen), zodat ik ze kan opslaan
Volgens mij heb ik alleen beltonen van PC naar Samsung geladen. Maar als ik me niet vergis is omgekeerd ook mogelijk en wel exact op dezelfde manier als je foto's van de Samsung naar PC stuurt. De beltonen zitten alleen in een ander mapje op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 12 October 2003 @ 23:55:
Foto's kun je wel heen en weer zenden via irda. Je moet daarvoor het het programma van Samsung gebruiken. Kijk anders een paar pagina's terug. Daar heb ik een aantal foto's gepost van de tel zelf en die zijn echt via irda binnengehaald.
Wat doen ik dan verkeerd ?

Ik heb op mijn laptop een IRDA poort, deze kan ik ook activeren en de computer ziet de SAMSUNG E700 ook.
Maar ik kan niks zenden om dat de camera niet geschikt is voor IRDA zegt ie.

Het programma EasyStudio heb ik ook, en daar maak ik op uit dat ik een kabel nodig heb.
OF moet ik bepaalde instellingen veranderen ?
Want als ik iets wil zenden naar mijn telefoon dan krijg je een menu waar je het adres van het bestand kan kiezen en de telefoon.
Maar hier kan ik niks kiezen, dus hij maakt geen gebruik van de IRDA poort als ie dit doet.

Wat doe ik fout |:(

En welke datakabel zou ik dan WEL moeten kopen voor gebruik met de Samsung E700 ? En een eventuele prijs en verkooppunt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Shit vandaag snel naar postbank...... daar was ie maar ik heb geen giro pinpas dus ik mocht niet aan de balie pinnen en ik kon alleen 250 euro uit postbank automaat halen... lol dus ik moet vanmiddag weer terug. Lang leve TGP post!!!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 10:31:
[...]

Wat doen ik dan verkeerd ?

Ik heb op mijn laptop een IRDA poort, deze kan ik ook activeren en de computer ziet de SAMSUNG E700 ook.
Maar ik kan niks zenden om dat de camera niet geschikt is voor IRDA zegt ie.

Het programma EasyStudio heb ik ook, en daar maak ik op uit dat ik een kabel nodig heb.
OF moet ik bepaalde instellingen veranderen ?
Want als ik iets wil zenden naar mijn telefoon dan krijg je een menu waar je het adres van het bestand kan kiezen en de telefoon.
Maar hier kan ik niks kiezen, dus hij maakt geen gebruik van de IRDA poort als ie dit doet.

Wat doe ik fout |:(

En welke datakabel zou ik dan WEL moeten kopen voor gebruik met de Samsung E700 ? En een eventuele prijs en verkooppunt ?
Je kan de instellingen veranderen in EasyStudio, van com 1,3 naar IRDA.
Welke datakabel je moet hebben staat in dit topic, even terug lezen dus.
Ik heb €20,= betaald voor de verkeerde kabel bij BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Ik heb een vraagje, er bestaan 16 polyfonic ringtoons maar bestaan er ook 40 polyfonic beltoons?? en wat is het www adres dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung nu een dag, ik vind het een mooie telefoon, paar minpuntjes bij downloads de afbeeldingen zijn zeer triest, als je een nummer belt vind ik de getallen veel te groot (of kan je dit instellen) en waar zit een normaal geluid als je gebeld wordt ik wil niet zo'n melodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Voor ringtones hoef je maar ringtones in google in te vullen en je hebt er meer dan er op je telefoon passen. Een beetje zoeken op diverse fora kan je ook het een en ander opleveren. www.howardforums.com vind ik zelf een goede. Vergeet dan niet ook te kijken bij andere 'merken'. Je vind daar ook heel veel wallpapers ed.

De standaard afbeeldingen zijn idd erg stom, maar ik heb er dan nu ook 375 andere op mijn phone zitten wat eigenlijk veel te veel is. Wat vervelend is dat de plaatjes 128*126 moeten zijn om ze schermvullend te krijgen, terwijl de downloads overal sizes hebben van 128*128, maar resizen is niet zo moeilijk. Het is moeilijker om de kwaliteit een beetje op peil te houden na het resizen. Dit komt doordat de SE T610 bijv wel plaatjes van 128*128 geberuikt.

Wat ik nu heb is dat ik een Java midlet niet kan deleten, maar wel kan draaien. Ik heb Samsung hier al over gemaild, maar ze zijn niet echt snel met reageren. Ik hou jullie hiervan op de hoogte.

[ Voor 9% gewijzigd door kiddyl op 14-10-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wou de Samsung E700 gaan halen maar ik zag dat er ok al een Samsung E715 komt maar wanneer komt die want dies namelijk met flits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff over het verwijderen van midlets: selecteer de midlet en kies voor info, in het infoscherm vind je de knop delete!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb op deze phone a 25+ midlets gedraaid en het overgrote deel ook al weer weggehaald :). Je mag het ook proberen van mij. Het betreft de midlet van http://jbenchmark.com/ . De midlet geeft een java error bij het drukken op info, zodoende krijg ik ook geen extra menu met wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Trouwens over batterij het is geen Li-Ion maar toch Li-polymeer dus langer standby

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je beltoon en trillen tegelijk aan kan zetten???. Volgens mij kan dat niet. Alleen de optie eerst trillen en na 10 seconden komt je beltoon, kan ik kiezen.

?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 16:51:
Wie weet hoe je beltoon en trillen tegelijk aan kan zetten???. Volgens mij kan dat niet. Alleen de optie eerst trillen en na 10 seconden komt je beltoon, kan ik kiezen.

?????
Dat is in ringtonen inwerken.... dus melodie en trillen tegelijk maar dat is alleen weggelegd voor bepaalde ringtonen of je moet er zelf eentje maken maar uit mijn ervaring T100 is dat niet echt makkelijk.

Trouwens ik heb gelezen unlocken niet meer illegaal was, kan iemand dit bevestigen?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je hebt ook polyfone beltonen met een op het ritme mee trillend virbrator. Gewoon zoeken en anders maak je er zelf eentje van een bestaande. Het is echt supermakkelijk.

Zie anders hier hoe je ze maakt www.samsunghandphones.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 14 October 2003 @ 11:18:
[...]

Je kan de instellingen veranderen in EasyStudio, van com 1,3 naar IRDA.
Welke datakabel je moet hebben staat in dit topic, even terug lezen dus.
Ik heb €20,= betaald voor de verkeerde kabel bij BC
Oke, bedankt :*)
Straks eens proberen !

ben net bij BC langsgeweest, datakabel hadden ze nog niet binnen en konden me ook niet vertellen wanneer hij wel binnen zou komen ...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 15:03
DJkim schreef op 14 October 2003 @ 16:54:
[...]

Dat is in ringtonen inwerken.... dus melodie en trillen tegelijk maar dat is alleen weggelegd voor bepaalde ringtonen of je moet er zelf eentje maken maar uit mijn ervaring T100 is dat niet echt makkelijk.

<b>Trouwens ik heb gelezen unlocken niet meer illegaal was, kan iemand dit bevestigen?<b>
Check www.simlockvrij.nl bij de welkomsttext..Daar staat dat er 2 rechtzaken gewonnen zijn door collega unlockers. Dus ik denk dat het legaal is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 17:21:
[...]

Oke, bedankt :*)
Straks eens proberen !

ben net bij BC langsgeweest, datakabel hadden ze nog niet binnen en konden me ook niet vertellen wanneer hij wel binnen zou komen ...
Ik heb net gebeld naar het BC-filiaal waar ik mijn E700 en datakabel gekocht heb.
Zij hebben de juiste kabel ook niet. Maar ik mag mijn (vaudte) kabel terug brengen en ik krijg dan netjes mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik had de E700 voor het eerst in mijn handen in een winkel in Leiden. Nou was het wel een simlock vrije versie. Dus zonder T-mobile logo op het toestel.(EVEN DUIDELIJK VOOR EEN DUO DIE ME NIET ZO GOED BEGRIJPEN :9 ).

HET WAS ECHT EEN JUWEELTJE. :*) :*) :*)

Ik geen tijd om het te zien functioneren. Maar het is een mooi en gaaf toestel. Ik heb de mijne al in bestelling en kan niet wachten.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb hem ook gekocht en kan nu al niet wachten tot de eerste flashes uit komen :D
weg met die t-mobile zut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

SchiedamLauw schreef op 14 oktober 2003 @ 17:25:
[...]

Check www.simlockvrij.nl bij de welkomsttext..Daar staat dat er 2 rechtzaken gewonnen zijn door collega unlockers. Dus ik denk dat het legaal is.....
Dus mag je hier unlocken van simlock praten?

BTW hebben meer mensen Lithium Polymeer batterij of Lithium Ion batterij?

[ Voor 11% gewijzigd door DJkim op 14-10-2003 18:56 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Staat Samsung er bekend om dat ze Firmwire of Flashes of hoe die updates ook heten voor samsung toestellen uitbrengt. Ik denk namelijk dat het echt jammer is dat er geen picture caller id op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 14 October 2003 @ 17:41:
[...]

Ik heb net gebeld naar het BC-filiaal waar ik mijn E700 en datakabel gekocht heb.
Zij hebben de juiste kabel ook niet. Maar ik mag mijn (vaudte) kabel terug brengen en ik krijg dan netjes mijn geld terug.
Ik vaud
Jij vaudt
Wij vauden

Zoiets?

Het is FOUT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:45:
[...]

Ik vaud
Jij vaudt
Wij vauden

Zoiets?

Het is FOUT!
wow.. dit is wel extreem zeg! :D

Jeetje ik sta echt te kijken hoe hard hij gaat! Echt veel harder en mooier en helder(der?) geluid dan mijn Sharp GX10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:45:
[...]

Ik vaud
Jij vaudt
Wij vauden

Zoiets?

Het is FOUT!
precies wat die kabel is en wat ik bedoel(de) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu in de veronica gids lees.

http://www.super-deal.nl/samsung/

Lijkt me zeer interresant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
2 x 12 x 30 = E 720... mwa valt mee hoe aantrekkelijk dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:43:

:r Hier wordt ik nu al misselijk van:
1) Geen flauw idee welke shop het is, zoals adres en kvk
2) Geen leveringsvoorwaarden

Als je hier koopt, moet je ook niet gaan janken als het verkeerd afloopt en je opgescheept zit met 30 euro p/m

Veel succes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zo jongens..zijn we uitgepraat :-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Weet iemand waar je nieuwste firmware kan downloaden voor deze E700?

Ik ga volgende week naar Korea dus ik koop daar wel kabels maar welke andere accessoires zou ik daar kopen? Want ik heb nagevraagd en accessoires voor CDMA is compatible met die van gsm.

http://user.chollian.net/~mpreview/comdex2003/1/e3200.htm

[ Voor 65% gewijzigd door DJkim op 15-10-2003 11:49 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Kiddyl : Kun je mij ff zeggen welke programma je nu gebruikt om je eigen foto's over te zenden via IRDA naar een notebook toe? met EasyStudio zit namelijk geen optie ingebouwd om foto's te kunnen ontvangen,voor de rest (contacts,sms,orginazer) werkt alles wel prima.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
In Easystudio heb je een filemanager. Met hulp daarvan kun je dus foto's van en naar je telefoon sturen. Het is net explorer, alleen gaat het up- en downloaden niet zo heel snel. In de help van Easystudio staat het zelfs met plaatjes uitgelegd, maar eigenlijk is het redelijk makkelijk om er mee te werken.

Hetzelfde geld voor de ringtones die je naar de telefoon wilt sturen. Je kan het met dezeflde filemanager doen. En hetzeflde geldt voor de achtergrondplaatjes :p

Alleen Java kan dus niet wat eigenlijk een groot gemis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 15 October 2003 @ 16:52:
Alleen Java kan dus niet wat eigenlijk een groot gemis is.
Op welke manieren kun je java applicaties op deze samsung zetten? toch niet ALLEEN via gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhmz, eigenlijk is het best een kwelle telefoon. Alleen vraag ik me af of ik nu die met t-mobile logo of zonder zal kopen. Ik heb liever die zonder logo natuurlijk, maar aan de andere kant: Wie let er nou op dat logo :P Technisch is het dezelfde foon. Je kan er evenveel mee. Je kan alleen niet ff een andere telmaatschappij kiezen, maar ey--> binnenkort kan je vast de simlock eraf halen. En het scheelt RUIM 100 euro. Kan je weer aan je volgende telefoon besteden. We blijven Nederlanders ey :P

Ik verzon t terwijl ik t schreef :P
Ik denk de T-mobile versie dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah heb er nu ook één, een T-mobile versie wel te verstaan.

Erg mooi dingetje, helaas zit dat t-mobile logo er nogal goed op. Iemand al geprobeerd hem te verwijderen?

Verder niets dan lof, batterijduur kan ik niets zinnigs over zeggen en de fotokwaliteit is ook nog onduidelijk aangezien ik nog geen kabel voor m'n computer heb. Hij zit erg stevig in elkaar, maar over het algemeen zitten alle Samsungs wel stevig in elkaar. Beter dan m'n vorige LG 510W iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Waarom staat dat ding nog steeds niet op de Samsung (Nederlandse )site? Hij is nu toch overal verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 23:19:
:r Hier wordt ik nu al misselijk van:
1) Geen flauw idee welke shop het is, zoals adres en kvk
2) Geen leveringsvoorwaarden

Als je hier koopt, moet je ook niet gaan janken als het verkeerd afloopt en je opgescheept zit met 30 euro p/m

Veel succes >:)
Dat gaat rechtstreeks via Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 22:43:

mwah....2 jaar lang 30 euro per maand betalen voor een telefoontje...nee bedankt ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.