Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

sjittt he..valt ie erg op Kiddyl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Foto's komen er echt aan en ik heb een camera met een macrostand van 1 cm. Dan kunnen jullie het zelf zien :).

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

yup helaas kiddyl heeft echt gelijkt die t-mobile is 100 % zeker niet een sticker dus helaas kun je hem niet makkelijk verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Probeer es te rossen met een inktgum :) ...aah toe? :+

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Anders verf je het logo weg........ :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 09-10-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ik ben ook nieuwsgierig of het lukt met een pengum of wat dan ook..maar ja tmobile heeft natuurlijk ook geleerd....maar als ie van het zelfde spul is als het logo zelf van samsung..tjaaa dan weet ik het niet..overigens..een logo op een telefoon vervaagt ook wel eens als de telefoon behoorlijk "gebruikt" wordt..of toetsjes en zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hier dan een aantal foto's

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391863

Hier het logo:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391864

3 phones van een andere hoek
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391865

Het scherm (folie zit er nog op)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391866

Het T-Zones knopje
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391868

Hier het buitenste schermpje (en de tijd is verkeerd ingesteld :) )
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391873

Fotostand, hier 640*480 instelling
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391874

Een aantal foto's van het toestel zelf:

Normale stand:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391875

Volledig ingezoomd
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391876

Donker
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391877

Licht
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391878

Dat was het zover. Met de software die ik al had geinstalleerd kon ik mijn simkaart backuppen, foto's laden, melodietjes uppen etc. Het werk allemaal wel ok met ir. Java moet helaas voorlopig met wap gebeuren, maar daar heb ik nog niet zo heel veel mee gedaan.

Ik blijf hier wel rondkijken om vragen te beantwoorden, maar ik heb hem ook maar een paar uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat een mooi ding is het toch. Gebruik je de datakabel of gaat alles via IRDA.
Alvast bedankt Kiddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
oeps bedoel Kiddyl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaie foto's kiddyl ! Ik vraag me echter af hoe je het geregeld hebt met belcompany. Deze gasten in amsterdam rekenen toch wel meer voor dit toestel icm T-150 abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Ik hoorde iemand zeggen 'aangezien E700 symbian os 6.1 gebruikt'

Is dit dan de 60serie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al deze negatieve berichten ben ik sterk aan het twijfelen of ik de E700 nog wel wil, 450 euro ga ik er sowieso niet voor betalen, dan maar een SE T610 voor 300 euro. Of weet er iemand een ander leuk alternatief? De Motorola V600 lijkt me wel wat, maar ik weet bij god niet wanneer hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Alles doe ik met ir. Ik had het al met mijn Nokia 6510 om telefoonnummers op te slaan enzo. Het werk snel genoeg, maar helaas niet zo snel al Bluetooth.

Voor de phone heb ik 130 euro moeten betalen met 1 jaar verlengen 150 min. Dit vind ik net kunnen, meer moeten die dingen niet kosten voor mij.

Ik kan niet bevestigen dat deze Samsung een Symbian OS gebruikt. Het lijkt veel op de S300 software en dat is volgens mij ook speciaal Samsung. Hij werkt zwaar ok, maar i-mode is eigenlijk ook best wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

http://www.portablegear.n....htm?NID=768&Click=ND0768

Grote kans dat het wel Symbian gebruikt (gezien publicatie datum van artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
kiddyl schreef op 09 October 2003 @ 20:02:
Alles doe ik met ir. Ik had het al met mijn Nokia 6510 om telefoonnummers op te slaan enzo. Het werk snel genoeg, maar helaas niet zo snel al Bluetooth.

Voor de phone heb ik 130 euro moeten betalen met 1 jaar verlengen 150 min. Dit vind ik net kunnen, meer moeten die dingen niet kosten voor mij.

Ik kan niet bevestigen dat deze Samsung een Symbian OS gebruikt. Het lijkt veel op de S300 software en dat is volgens mij ook speciaal Samsung. Hij werkt zwaar ok, maar i-mode is eigenlijk ook best wel leuk ;)
Hoe kan ik aan zo'n irda adapter komen voor de E700 voor op mij PC. Heb geen laptop.

:? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op 09 oktober 2003 @ 20:03:
http://www.portablegear.n....htm?NID=768&Click=ND0768

Grote kans dat het wel Symbian gebruikt (gezien publicatie datum van artikel)
Ik denk niet dat het Symbian os is. Wat ik al eerder zei, hij staat niet op de symbian pagina. Alleen de D700.

En daarvoor lijken de menus enz teveel op oudere Samsung modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
En de E700 is dan ook geen smart phone waarover wordt gesproken in het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Kiddyl even mijn complimenten voor de foto's ;) ziet er goed uit! Je hebt in iedergeval goed naar de reviewers op het net gekeken hoe ze dat doen haha..Nee echt..top!

maar ga nu maar met die inktgum aan de slag ja! hahahahaha

*aanvulling*

Heeft er iemand misschien ook zo'n gedetaileerd plaatje van een T610 en het logo dat daar op zit? Of misschien kunnen de gene met zo'n logo telefoon eens goed kijken of het hetzelfde soort logo is.

[ Voor 33% gewijzigd door xon op 09-10-2003 20:26 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Do foto's die met de camera zijn genomen zijn in de 'fine' stand. In 'superfine' zien ze er iets beter uit, maar het maakt niet zo heel veel uit.

Het buitenste schermpje heeft maar 1 klok voor zover ik het tot nu toe heb kunnen vinden, de E715 heeft ook een analoge klok, deze dus alleen een digitale. Een screensaver voor het buitenste schermpje kan bestaan uit leeg / af en toe verschijnend klokje / balletjes. Geen plaatjes helaas.

Caller ID heeft ie ook niet, al is het niet echt nuttig voor een klaptelefoon. Na het menu nu meerdere keren te hebben doorlopen wen ik er al snel aan. Scherm is echt goed en goed zichtbaar vanuit verschillende hoeken. Iig een grotere hoek dan een SE 610. In zonlicht heb ik het helaas nog niet echt kunnen testen met dit weer :(

Op de foto zie je ook nog de NEC 223i I-Mode toestel. Die is ook best wel ok. Ik ga hem echter wel alleen gebruiken voor het I-Mode gedeelte (e-mail voornamelijk). Actie daarvan is elders in I&T te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Shit ik was vergeten te bellen naar GSMTRACK. Morgen dan maar even bellen. Hey Kiddy heb je misschien andere simkaart die je even kan uitproberen voor die simlock. Als je dat eve doet, stel heel erg op prijs!!!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hij is echt gesimlocked, maar ik heb het toch geprobeerd :p. De phone zit trouwens in een speciale box van hard plastic met grote letter T-Mobile abonnee en op de achterkant staat ook dat ie een simlock heeft.

Ik ben nu hard mmf files aan het downloaden, want die dingen klinken echt goed en hard! als het moet.

[ Voor 21% gewijzigd door kiddyl op 09-10-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Shit :) moet dan effe aantal weken wachten voor unlock anders effe simkaart van mijn vrouwtje lenen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 11-09 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

kiddyl schreef op 09 oktober 2003 @ 21:07:
Caller ID heeft ie ook niet, al is het niet echt nuttig voor een klaptelefoon. Na het menu nu meerdere keren te hebben doorlopen wen ik er al snel aan. Scherm is echt goed en goed zichtbaar vanuit verschillende hoeken. Iig een grotere hoek dan een SE 610. In zonlicht heb ik het helaas nog niet echt kunnen testen met dit weer :(
Caller ID betekent toch nummerweergave of ben ik nu abuis? :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Kiddyl....heb je nog een "BEN" Kaart of had je echt al een Tmobile sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOED NIEUWS!

Bij GSMKING word de E700 (E715 :S ) verkocht voor
€ 299,=@@!!

Al ben ik zelf nog aan het twijfelen of ik nog even op de D700 wacht :d

Iemand interesse in een SE T610 ??

edit:
Die logos kan je er meestal gewoon afkrabber...
niet te hard.. gewoon zoals je je vriendin ook aait... behalve voor de spankers dan }) ..
Kon dit ook gewoon doen bij mijn t610 .. zie je helemaal niks meer van!
Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 16:30:
de samsung e700 komt morgen niet binnen
dingen zijn niet te leveren. ik heb ook die ad van de site weg laten halen van direct leverbaar was het er niet mee eens
ik heb de ngage maar besteld
is wel lache ik ben een freak sonic spelen op mijn phone
de t610 gaf mij geen stijve de n-game ook niet maar is wel een leuk hebbe dingetje
Hehe .. als jij een telefoon vind waar je een stijve van krijgt.. bel je me dan ff ?
Meteen weer een Gat in de markt })

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 21:45:
GOED NIEUWS!

€ 299,=@@!!
Hey maar die is ook nog niet op voorraad, dus wat is het goede nieuws dan? :?
Zo weet ik nog wel een aantal webshops die hem gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Aznil..als je naar het logo kijkt op de phone van die mooie foto's van kiddyl..ziet dat er dan hetzelfde uit als de T610 ? ivm het afkrapnivea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 oktober 2003 @ 21:17:
Shit ik was vergeten te bellen naar GSMTRACK. Morgen dan maar even bellen. Hey Kiddy heb je misschien andere simkaart die je even kan uitproberen voor die simlock. Als je dat eve doet, stel heel erg op prijs!!!
Ter informatie (al de 2e keer), hij staat inmiddels ook al niet meer op hun site.... dus denk dat het niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhhhhhhh tijgertje heeft de e700 sins vanavond.
nee niet van gsm track de vriend van me moeder had een abo verlenging gedaan
en mocht een toestel kiezen dat wa de e700 die heeft hij zich laten aan smeren
en dat is goed de gene met t-mobile simlock. ze zijn er dus wel. en ik mocht hem ruilen voor mijn samsung s100 voor zijn e700 koste me maar 20 euro's
ik heb nu de e700 jippie en hij is erg cool man.

en dan maadag nog de n-gage mijn week kan niet meer stuk
jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 21:45:
GOED NIEUWS!

€ 299,=@@!!

Al ben ik zelf nog aan het twijfelen of ik nog even op de D700 wacht :d

Iemand interesse in een SE T610 ??

edit:
Die logos kan je er meestal gewoon afkrabber...
niet te hard.. gewoon zoals je je vriendin ook aait... behalve voor de spankers dan }) ..
Kon dit ook gewoon doen bij mijn t610 .. zie je helemaal niks meer van!

[...]

Hehe .. als jij een telefoon vind waar je een stijve van krijgt.. bel je me dan ff ?
Meteen weer een Gat in de markt })
danbel ik je maar de winst delen we samen ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Huh ik snap het niet helemaal. Bij GSMKING betreft het een simlock versie, maar ik dacht dat het dan een T-Mobile betreft? Ik zie dat je hem ook i.c.m. Orange kan krijgen..en hij is met een 2 jaar abbonement heel goed koop! Dus zou ik dit toestel hier ook kunnen kopen met Orange 20 verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tijgertje:

Tja je hebt van die mensen he? , maar iig veel plezier er dan maar mee!
Ik ga nog maar even verder wachten tot ik wat ga horen van gsmtrack....... krijg het idee dat ik dan nog heel erg veel geduld moet hebben........ O-) engelen geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afkrap nivea?? ;) LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft niemand uhm via T-mobile zelf besteld?

Ik heb ondertussen de rekening van ze gekregen, en daar staat op dat hij binnen 5 dagen geleverd zal worden en anders kan je bellen enz. Maar dat ziet er ook uit als een standaard brief.

Hoop doet leven, nietwaar ;)

Hoe is de snelheid van de menu's eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Glorix, je kan hem niet "los" bestellen bij T-Mobile, vandaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Heb vandaag ook een factuur gekregen van T-Mobile. Maar op de mobiel zelf kun je wel lang wachten denk ik.........
Hoop ook dat ik het binnen 5 dagen krijg, anders ga ik maar eens een gesprekje houden met een T-Mobile medewerker :)

Wil degene die de T-Mobile logo eraf weet te krijgen hier posten? Die lelijke logo verstoort de elegantie van E700 :r

[ Voor 26% gewijzigd door Hironshy op 09-10-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

krasnivea..ja dat is nieuw..ligt bij de drogist..bedoelde natuurlijk kras niveau :+

Ja dat logootje blijft me maar bezighouden...ik wil krassse krasss krassse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon al precies 1 maand in bestelling bij t-mobiel. Ik reken dan ook op korting, want zonder enige opgaaf van reden laten ze mij maar wachten. Not amused...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mijn Samsung is helemaal ingesteld. Het duurde even voordat ik alle namen weer goed had e.d. Het programma Easystudio werktgoed en de ir verbinding is prima te noemen. De menu's reageren snel en alles is redelijk makkelijk te vinden. Ik moet nu nog via T-Zones een aantal java dingetjes downloaden en dan is ie echt helemaal compleet.

Het afkrabben van het logo ga ik iig niet aan beginnen. Het zit er redelijk goed op en is echt geen plakstickertje zoals bij de SE610. Iemand die het aandurft graag hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem er niet afkrabben en het is een bescheiden logotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb al een paar keer deze vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad :) Hoop dat nu iemand het leest:) Zit er een bescherming voor de lens van de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Voor de camera zit een stukje plastic dat er voor zorgt dat er geen stof op de lens komt. Het plasticje zelf is goed schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Maar geen automatisch/handmatig te dichten schuifklepje o.i.d.? Zou je (aangezien ik nu denk dat jij de phone hebt) een pic (of een aantal:)) kunnen plaatsen die je gemaakt hebt met je VGA camera van de E700?

Je mag ze ook wel mailen maar denk dat meerderen hier geinteresseerd in zijn;) Zou het in ieder geval op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Voor foto's zou ik als ik jou was een paar post terug lezen. Ik heb eerder deze avond pics gepost in deze thread. De foto's zijn wel aardig.
Het lensje is trouwens wel beter dan op de SE610 waar de camera redelijk verzonken is waardoor stof zich daar makkelijk kan ophopen, maar wel weer moeilijk weg te halen is. Dit is het denk ik wel voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Erg bedankt kiddyl, ja dit is het ook voor mij voor vandaag ;). Ik had je foto's al gezien maar het was me niet opgevalleen dat de onderste 3 met je toestel waren genomen...Ik dacht al, 'waarom zit die i-mode ertussen'. Maar nu weet ik het :)

Vind de pics wel netjes hoor! Zijn er ook kleinere resoluties zodat de kwaliteit nog beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
@kiddyl Weet jij hoe je dat irritante geluidje moet uitzetten bij iedere bevestiging?

Trouwens Belcompany A'dam(nieuwendijk) had er nog 5 op voorraad met simlock.
Kosten mij trouwens nix, nada, nopes. Verlenging T-mobile 300 :9

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal er steeds meer dingen uit die eerder nog verborgen waren..
Erg fijn telefoontje, ben er erg blij mee :)

Geweldige geluiden trouwens, alleen die klik bij het fotograferen krijg ik maar niet weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 09 October 2003 @ 21:07:

knip
Caller ID heeft ie ook niet, al is het niet echt nuttig voor een klaptelefoon.
knip
Geen Caller ID? Wil dat zeggen dat je niet aan de buitenkant (als dat ding nog dicht is) kunt zien wie er belt? Dan snap ik de functie van die display aan de buitenkant niet...
Logo op T610 kon je geloof ik met aceton/nagellakremover eraf halen... wie durft dat te proberen op zn E700? Die Tmobile logo vind ik niet echt mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 00:45:

Geweldige geluiden trouwens, alleen die klik bij het fotograferen krijg ik maar niet weg..
Hoogstwaarschijnlijk zal je die er ook nooit uit kunnen halen ivm privacy van anderen (zodat je de camera niet kan gebruiken op de roltrap van de V&D zonder betrapt te worden) :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

caller id werkt wel alleen je kan niet zelf een plaatje uploaden naar je telefoon en die plaatje gebruiken voor caller id.
Je kan wel kiezen uit plaatjes die in de telefoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 23:09:
ik heb deze telefoon al precies 1 maand in bestelling bij t-mobiel. Ik reken dan ook op korting, want zonder enige opgaaf van reden laten ze mij maar wachten. Not amused...
Overkorting gesproken.

Heb jij ook al de factuur binnen gekregen? Stond daar de kosten voor de aansluiting/simkaart op?

Bij mij iig niet. Misschien dat ze die dan hebben laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

Roy

Hobbies?

Mijn T-mobile 300 abbonement is in januari afgelopen, dus ik moet nog even wachten met de aanschaf van een nieuwe mobiel, maar het wordt denk ik wel de E700 (of E715). Weet iemand hoeveel het toestel kost bij een verlenging van 1 jaar T-mobile 300 ??

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 08:33:
[...]
Overkorting gesproken.

Heb jij ook al de factuur binnen gekregen? Stond daar de kosten voor de aansluiting/simkaart op?

Bij mij iig niet. Misschien dat ze die dan hebben laten vervallen.
Nee glorix ik heb totaal niets ontvangen ;( Als je een 2-jarig abbo afsluit betaal je geen aansluitkosten, bij 1 jaar half. Wat ik slecht vind aan de afhandeling van T-mobiel is dat ze geen enkele communicatie geven. Een algemeen email bericht met inhoud als "telefoon niet leverbaar....verwacht zusenzo...je kan ook kiezen uit andere telefoons..." zou wel een heel wat klantvriendelijker zijn. Bij tekenen van het contract staat dat het binnen 2 weken wordt geleverd. Deze termijn wordt dus 3x overschreden.

Andere aanbieders bieden deze phone nu inmiddels goedkoper aan, waardoor ik in principe ook schade heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

WTF GSMTRACK is gesloten vandaag?????? hoe kan dat nou weer?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 10 oktober 2003 @ 10:36:
WTF GSMTRACK is gesloten vandaag?????? hoe kan dat nou weer?
Huh hoe kom je daarbij??? Lijkt me wel heel erg vreemd. Op hun site staat daar ook niets over vermeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 10:39:
[...]

Huh hoe kom je daarbij??? Lijkt me wel heel erg vreemd. Op hun site staat daar ook niets over vermeld!
Bel ze effe op dan merk je wel :( of ze moeten ontzettend druk hebben met binnenhalen van E700 zodat ze nu even geen tijd hebben om telefoon op te nemen :P positief denken dan maar?

[ Voor 24% gewijzigd door DJkim op 10-10-2003 10:41 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 10:34:
[...]

Nee glorix ik heb totaal niets ontvangen ;( Als je een 2-jarig abbo afsluit betaal je geen aansluitkosten, bij 1 jaar half. Wat ik slecht vind aan de afhandeling van T-mobiel is dat ze geen enkele communicatie geven. Een algemeen email bericht met inhoud als "telefoon niet leverbaar....verwacht zusenzo...je kan ook kiezen uit andere telefoons..." zou wel een heel wat klantvriendelijker zijn. Bij tekenen van het contract staat dat het binnen 2 weken wordt geleverd. Deze termijn wordt dus 3x overschreden.

Andere aanbieders bieden deze phone nu inmiddels goedkoper aan, waardoor ik in principe ook schade heb.
Ik heb een 1 jarig contract afgesloten, dus dan zou ik 29 euro moeten betalen voor aansluitkosten.

Ik belde van de week ook op, en de helpdesk persoon die ik toen aan de lijn kreeg vond het ook raar dat ik nog niks gehoord heb.

Je zou ze kunnen bellen over korting. Als je met een goed argument komt, zullen ze niet echt moeilijk doen. Misschien dat ik als hij niet binnen de 5 dagen na aankomst van de factuur bezorgd is wel een belletje pleeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 10 oktober 2003 @ 10:39:
[...]

Bel ze effe op dan merk je wel :( of ze moeten ontzettend druk hebben met binnenhalen van E700 zodat ze nu even geen tijd hebben om telefoon op te nemen :P positief denken dan maar?
Laten we maar ff positief blijven, misschien is het idd de post tijd op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel wazig!! ik heb het gevoel dat we nog heel lang moeten gaan wachten!!terwijl die bij belcompany nu gewoon klaar ligt :'( ik vind het vreemd dat ze vandaag dicht zijn!! en morgen wel open?!?!?! morgen vanaf 9 uur zijn wij weer bereikbaar?!?!? ik wist niet dat ze ook op zaterdag open waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn niet geopend op zaterdag. Als het goed is moeten ze vandaag gewoon open zijn.
Maar misschien zijn ze druk aan het bellen met samsung en t-mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Stengels, maar ze zouden er toch voor zorgen dat jij hem echt morgen zou hebben?
T-mobile was er toch ook al bij betrokken?? Heb jij verder nog niets gehoord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, misschien omdat ze vandaag geen zin hebben in al dat gezeik :) dat ze dicht zijn. ik weet het ook niet wel heel vreemd.

Of ze komen nu persoonlijk die telefoon hierheen brengen >:) het zou ze goed doen!!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik zou zeggen probeer het over een uurtje nog even, wie weet is het daar nu echt druk waardoor ze eventjes slecht te bereiken zijn .......... Think positive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik stuurde een mailtje naar GSMTRACK(30 min geleden) en ik kreeg net een mail terug
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

naam adres woonplaats ?

wij zijn vandaag helemaal bij met uitlevering van e-700 dus in principe krijgt iedereen wat ie besteld heeft . . . .

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl

Postbus 90
5750 AB Deurne

Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44

Wij zijn telefonisch bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag van 9.30 uur t/m 12.30 uur en van 13.30 uur t/m 16.30 uur.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: DK [mailto:postmaster@donnykim.demon.nl]
Verzonden: vrijdag 24 oktober 2003 10:40
Aan: GSMTrack.nl
Onderwerp: Samsung E700

Hoi

Ik heb aantal dagen geleden Samsung E700 besteld en jullie zouden hem gisteren binnen krijgen. Kunnen jullie dit bevestigen en zo ja wanneer kan ik E700 bij mij verwachten?

BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cmessenger.cleverlance.com/en/_news.jsp

Die vond ik net in het SE T610 topic.

Zou iemand het willen testen op de E700? Ik zal het zelf ook wel doen, als ik uhm ooit binnekrijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het zou mij benieuwen. Morgen komt er sowieso geen rembourszending van de post, dus dan zal het maandag misschien dan wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Net effe mijn gegevens gestuurd en kreeg ik volgende mail
---------------------------------------------------------------------
toestel wordt 100 % zeker vandaag naar je verzonden.

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl

Postbus 90
5750 AB Deurne

Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44

Wij zijn telefonisch bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag van 9.30 uur t/m 12.30 uur en van 13.30 uur t/m 16.30 uur

----------------------------------------------

Dus morgen ken ik gewoon fluiten.. geen rembours op zaterdag bij TGP.... dus maandag of dinsdag dan maar?

---------------------------------------------------------------

heeft iemand anders ook bevestiging van GSMTRACK gekregen? Hey Symphysodon
jij?

[ Voor 29% gewijzigd door DJkim op 10-10-2003 11:38 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAH het toestel ligt bij de inpak, moet dus maandag bij mij zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik de factuur (overigens eertse vorm van communicatie van die gasten naar mij toe) na ruim 5 en een halve week binnen gehad. Toch maar meteen ff bellen met die lui van T-mobile en die wisten mij te vertellen dat het nog wel eens enkele weken :( kon duren. Ik heb toen maar meteen mijn order geannuleerd. Dit ging overigens zonder problemen. Ik heb er nu zelfs zo de shit in dat ik die hele E700 niet eens meer wil. Wacht nu wel op de Nokia 6600 :9~ en ga ik niet meer voor uiterlijk, maar functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou net weer ff gebeld. hij ligt idd nu bij de post!! ze versturen hem niet onder rembours maar aangetekend, en dat leveren ze wel op zaterdag dus nu maar hopen dat hij idd morgen in de bus ligt. anders moet ik wachten tot na de vakantie :'(

ze waren nu iig weer gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het lijkt net alsof deze telefoon een onbeperkt geheugen heeft :) Ik heb nu al 2,5 MB achtergrondjes, 0,5 MB melodietjes, heel wat foto's en hij is nog lang niet vol (9MB totaal!). Java gedeelte heeft dus een pool van 600 kb. Zelf heb ik nu geen gprs abo van T-Mobile, dus om dat vol te krijgen kost me wel wat geld, dus ik ga het niet zomaar volzetten met alles en nog wat.

De twee java spelletjes die er op staan nemen bijelkaar 190 kb geheugen in beslag en kunnen gedeleted worden, maar ik kan ze helaas niet backuppen. Als Samsung nou eens er voor zorgt dat via ir ook java apps geladen kunnen worden is deze phone echt perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT GELOOF JE NIET!!!

Mijn bestelling is zojuist geanuleerd bij gsmdealer vanwege het feit dat de E-700s niet los verkocht mogen worden maar alleen met een abonnement etc.

!#@$^!#@$%!@#$%#$% dit is BALEN zeg!

update

Even gemaild met gsm track....en het gaat toch nog goedkomen top die gasten daar :7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog steeds vaag over rembours op zaterdag want ik heb mijn foon echt op zaterdag gehad! Ook onder rembours. Naja zal wel aan TNT liggen. Heeft iemand al accu-standby-tijd-ervaringen? Want het aantal uren verschilt vaak per site/winkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo cool dat ze hem binnen hebben bij gsm track zeg
ja ik heb er al een nu wachten op de n-gage
oja bij mij doen ze op zaterdag wel rebours pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er vandaag ook eentje gekocht. Winkel krijgt hem vóór dinsdag binnen (plechtige belofte), dus binnenkort een E700 in me broekzak. Yeah! :p

€119,95 bij 1jr 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het zonnetje verscheen zonet en natuurlijk meteen de leesbaarheid getest van het scherm. Ik moet zeggen dat hem me helemaal niet tegenviel. Alles bleef zeer goed leesbaar, ook onder verschillende hoeken. Het lijkt net alsof de bescherming van het scherm ook een soort filter heeft tegen zonlicht waardoor de leesbaarheid eigenlijk niet echt minder wordt.

De foto's in dachtlicht zijn trouwens wel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 15:21:
Ik vind het nog steeds vaag over rembours op zaterdag want ik heb mijn foon echt op zaterdag gehad! Ook onder rembours. Naja zal wel aan TNT liggen. Heeft iemand al accu-standby-tijd-ervaringen? Want het aantal uren verschilt vaak per site/winkel....
misschien dat TNT en TPG heel andere leveringen hebben. misschien heeft het weinig met elkaar te maken, ik weet het niet. tenslotte is TNT volgens mij een totaal ander bedrijf. ik kan het mis hebben. maar GSMtrack doet het via TPG en die doen geen rembours op zaterdag (uit meerdere betrouwbare bronnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 10 October 2003 @ 16:01:

De foto's in dachtlicht zijn trouwens wel veel beter.
SHOW ME SHOW ME!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben morgen in het bezit van mijn Samsung E700.
Ik zit alleen nog met een paar technische vraagjes (wie kan mij antwoorden).

Foto 's van telefoon naar computer, hoe? met datakabel of Infrarood? Wat moet ik daarvoor aanschaffen? (software, hardware)

Het downloaden van het zogehete firmware, wat is dat? hoe werkt het en hoe is het mogelijk?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de telefoon binnen gekomen bij gsmtrack, is vandaag ook opgestuurd, nu is het aan tpg of ik mijn telefoon nog dit weekend binnen heb

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hironshy schreef op 09 October 2003 @ 22:21:
Heb vandaag ook een factuur gekregen van T-Mobile. Maar op de mobiel zelf kun je wel lang wachten denk ik.........
Hoop ook dat ik het binnen 5 dagen krijg, anders ga ik maar eens een gesprekje houden met een T-Mobile medewerker :)

Wil degene die de T-Mobile logo eraf weet te krijgen hier posten? Die lelijke logo verstoort de elegantie van E700 :r
Heb diezelfde brief gekregen van T-mobile. Net gebeld, en de telefoon komt pas volgende week zei ze. Toen ik over de prijs begon zei ze: Wees maar niet bang hoor, die blijft hetzelfde.... Hahhahaha, dacht je dat ik nog meer ging betalen dan, hij moet juist goedkoper na 1,5 maand wachten!!!!
Dat ging niet gebeuren, maar als je de zending weigert, wordt ook het contract nietig verklaard, dus ik ga maar eens bij de Belcompany kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:04:
[...]

danbel ik je maar de winst delen we samen ok
Ja dat is goed })

Ik denk dat ik hem toch maar ga bestellen.
Als hij me niet bevalt is hij zo weer verkocht.
Nu mijn t610 maar meteen weg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 00:45:

Als je de telefoon in "stille modus" zet (druk # in) dan laat hij het geluidje achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:10:
[...]

Als je de telefoon in "stille modus" zet (druk # in) dan laat hij het geluidje achterwege
Nee hoor, dat doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik snap er geen hout meer van.
Ik krijg niets van mijn laptop naar mijn telefoon en andersom met behulp van Ir en datakabel.
Wat doe ik vaudt? :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hehe, dit was het eerste dat ik gisteravond probeerde. Het geluid van alles behalve de camera gaat uit. Ik denk dat het gewoon een afspraak is tussen de verschillende fabriekanten om het geluid van het maken van een foto altijd aan te laten staan. Dit vanwege specifieke gebeurtenissen in het verleden met cameratelefoons.

Verder is de geluidskwaliteit erg goed te noemen. Geen hissing, maar een zeer helder geluid. Ik heb gisteren zoveel gespeeld dat ik mijn batterij moest opladen en toen is me een irritant dingethe opgevallen. Het toestel heeft namelijk een los rubbertje om de dataconnector/stroomconnector af te dekken. Dit dingetje raak ik dus binnen de korste keren kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geluidje omzuil je zo als je stiekem een foto wil maken hou je je vinger strak op de speaker hoor je niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dit truukje had ik ook al bedacht ;)

Zondagskindje: gebruik je wel het programma van Samsung om data over te zenden? Gewoon via Windows lukt niet, je moet het echt via het programma doen. Ik maak gewoon connectie met ir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Glorix?? Wat bedoelde je nou met die link van hierboven? Een "kras" methode of zo? Je link werkt niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
ik heb hem maar gekocht zonder tmobile :p Die winkel (mag vast geen reclame maken) maar het begint met een T en eindigt op ell me had er een paar. Die van Tmobile hadden ze nog nooit binnengehad, en ze konden me daar nie vertellen wanneer ie kwam. Dus toen toch maar de gewone versie gekocht.

MAAR HIJ IS MEGAAAAAAAA, overigens dat introductie feestje met Tiesto was ook wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik kon het niet laten en heb nu een al een aantal midlets gedownload via GPRS. Het downloaden zelf gaat heel snel. 80 kb in minder dan 10 seconden.

Ik heb nu al 2 keer gehad dat er een fout was in een java game. De phone loopt dan vast en 1 keer moest ik de batterij loshalen om de phone weer op te starten. Niet alle midlets doen het natuurlijk voor de phone omdat sommige speciaal voor nokia/siemens/etc geschreven zijn.

De snelheid van de phone is goed. Ik heb bijv ook de JBenchmark http://jbenchmark.com/ gedownload om mijn phone te testen. Ik kwam 2 punten hoger uit dan de score op de website. Ik kon hem alleen niet uploaden.

Veel dingen doen het gewoon, alleen kan ik dus niet vooraf zeggen welke het wel en niet doen.

Na het downloaden verbreekt het toestel automatisch de verbinding en wordt de applet gestart. Je weet dus na het downloaden meteen of ie het doet of niet. Tot nu toe heb ik 1 keer de melding gehad dat er een fout was bij het installeren. In dit geval wordt de verbinding niet verbroken. Blijkbaar was deze midlet niet geschikt voor een Saumsung :) Toen heb ik maar een andere gedownload.

Ik heb tot nu toe al voor 100-en kb's gedownload en tot nu toe veel sneller dan mijn oude GPRS enabled toestel. Het is makkelijk als je de link meteen weet. Er is echter geen mogelijkheid om op het toestel zelf links te saven om daar direct naar toe te gaan. T-Zones biedt die mogelijkheid op haar website. Je moet dan wel inloggen op hun portal, maar dat gaat redelijk snel, al moeten er wel veel icoontjes geladen worden.

Al met al ben ik op dit moment uiterst tevreden over de java capaciteiten van dit toestel. Het is alleen leuker als ik echt leuke dingen kan vinden, maar dat komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

Wel jammer van die grove vertaal fout in het tel.boek :(

Er staat Startpagina ipv Thuis

En die batterij gaat zo snel leeg pff doe ongeveer anderhalve dag met een volle accu :(

Maar verder is het gewoon een heel erg relax telefoontje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een t mobile abbo eigenlijk wel wat? Zit in je belbundel alle nummers, dus ook andere mobiele nummers van andere provider en huisnummers? Of is dat allemaal excl.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 10 October 2003 @ 19:08:

.....blablabla...

Al met al ben ik op dit moment uiterst tevreden over de java capaciteiten van dit toestel. Het is alleen leuker als ik echt leuke dingen kan vinden, maar dat komt wel.
wat voor dingen heb je nu gedownload?? alleen maar spelletjes of kan je oook nog "handige" programmatjes downen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 19:56:
wat voor dingen heb je nu gedownload?? alleen maar spelletjes of kan je oook nog "handige" programmatjes downen??
Jah, en waar download je ze !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er loopt een thread op het forum over midlets post hier de kewlste mobiele java midlets . Natuurlijk doet niet alles het, maar ik heb een aantal midlets gedownload van http://midlet.org/wap en nog wat andere sites. Invullen in 'Ga naar adres'. Voor de 'leukere' games moet je helaas vaak betalen. Die heb ik dus niet kunnen testen, mede omdat er vaak bijstaat voor welke toestellen het is. Nokia heeft duidelijk de meeste midlets, maar een aantal die voor series 40 zijn heb ik ook geprobeerd en tot nu toe doen er 2 uit 3 het.

Als iemand leuke software weet post het dan in de andere thread of hier. Tot nu toe heb ik bijna alleen spelletjes geprobeerd. mDoom draait heel langzaam, maar dat geldt voor elk mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
yOOOOO !! alles goed !! E700 liebhebbers ..

ik was vandaag na me werk gelijk naar de belcompany gaan hollen ... pffffff maar nee hoor uitverkocht en hij weet niet wanneer hij leverbaar is ...
de belcompany had wel de simlock vrije versie maar die vond ik tog iets duurder dan de Tmobile versie

Tmobile E700 +verlenging van een tmobile 150 kost 115 euro
Simlock vrije Versie E700 +verlenging van een tmobile 150 kost 274,- euro

maar morgen ga ik naar BC van de kinkerstraat amsterdam ..

daar hebben ze nog drie liggen ..

als ik em heb laat ik wel wat fototjes zien !!

cyaaaa !!

greetz

majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ben benieuwd naar je foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wap met de e700 gaat dat dan direct over gprs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

kiddyl schreef op 10 October 2003 @ 17:28:
Zondagskindje: gebruik je wel het programma van Samsung om data over te zenden? Gewoon via Windows lukt niet, je moet het echt via het programma doen. Ik maak gewoon connectie met ir
Je bedoelt EasyStudio?
Ja die heb ik geinstalled, maar op 1of andere manier "ziet" Easystudio mijn telefoon niet.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.