Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

Dan nog he...dan noogg dat ie bij hun binnenkomt deze week dan hebben ze toch zitten liegen over de andere zendingen..kijk ik wil echt niet moeilijk gaan doen maar als letterlijk nog NIEMAND een tmobile toestel heeft gezien en zij zeggen aan hun 2e zending bezig te zijn..sjaaaaa

Gsmdealer had ook het idee vorige week dat ie ECHt binnen zou moeten komen...met bronnen bij tmobile..ook niet..op hun site staat nu 6 okt..kijk ik op mijn horloge en daar staat toch echt 8.

Geloof me..als die dingen worden uitgeleverd gaat dat gewoon in 1 grote bulk en staan in 1 keer alle gsm sites er vol mee. En of dat het einde van de week is...sjaa..ik weet het niet..ik hoop het want bij mij staat ie ook in bestelling

Overigens hoop ik niet (als ik de topic van vandaag zo doorlees) dat het logo erop gespoten is..pfff dat zou wel een domper zijn |:( ..maar ja..dat is het spel denk ik tegelijkertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:50:
[...]

en bedankt nu twijvel ik weer ik vind ze allebij prachtig die toestellen ik ga nu uitzoeken welke vijner is
Graag gedaan!!! O-)

Maar ze zijn naar mijn idee beiden erg leuk! 8)7 Maar ja welke is het nou echt helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

xon schreef op 08 October 2003 @ 17:51:
Dan nog he...dan noogg dat ie bij hun binnenkomt deze week dan hebben ze toch zitten liegen over de andere zendingen..kijk ik wil echt niet moeilijk gaan doen maar als letterlijk nog NIEMAND een tmobile toestel heeft gezien en zij zeggen aan hun 2e zending bezig te zijn..sjaaaaa

Gsmdealer had ook het idee vorige week dat ie ECHt binnen zou moeten komen...met bronnen bij tmobile..ook niet..op hun site staat nu 6 okt..kijk ik op mijn horloge en daar staat toch echt 8.

Geloof me..als die dingen worden uitgeleverd gaat dat gewoon in 1 grote bulk en staan in 1 keer alle gsm sites er vol mee. En of dat het einde van de week is...sjaa..ik weet het niet..ik hoop het want bij mij staat ie ook in bestelling

Overigens hoop ik niet (als ik de topic van vandaag zo doorlees) dat het logo erop gespoten is..pfff dat zou wel een domper zijn |:( ..maar ja..dat is het spel denk ik tegelijkertijd
Shit waarom klinkt dit heel bekend in mijn oren? Toch niet van GSMTRACK he?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok wordt het niet eens tijd om eens eventjes te inventariseren wie hier allemaal een E-700 bij Gsmtrack hebben besteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 18:02:
Ok wordt het niet eens tijd om eens eventjes te inventariseren wie hier allemaal een E-700 bij Gsmtrack hebben besteld???
Ikke een uur geleden alles naar hun gefaxt. Ze zouden deze week ZEKER binnen krijgen. Ik heb 3 keer gebeld en 6 keer gevraagd en ze krijgen deze week binnen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan hebben we dus nu:

DJkim
StengelS
Tijgertje
enne uiteraard Symphysodon.....

Nou dan is het te hopen dat er dus minimaal 4 toestellen binnenkomen. Anders wordt het weer wachten op de volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Waarom haalt niemand hem bij 2call.nl? Ja ik maak hier geen spam hoor maar ik heb daar gemaild en ze zeiden dat hij daar gewoon op voorraad was:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ad Hox schreef op 08 October 2003 @ 18:37:
Waarom haalt niemand hem bij 2call.nl? Ja ik maak hier geen spam hoor maar ik heb daar gemaild en ze zeiden dat hij daar gewoon op voorraad was:S?
Tja ik kwam ook net achter dat smoes wordt door alle winkels gebruikt om orders binnen te krijgen. Er is nog helemaal geen bevestiging dat winkels hem binnen hebben. En trouwens bij GSMTRACK is het maar 279 euro ex verzend+rembours kosten ( 11,50 euro). Trouwens wij hebben over SIMLOCK versie!!!

[ Voor 5% gewijzigd door DJkim op 08-10-2003 18:42 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

De T-Mobile versie bedoel je? Ja die hebben ze geloof ik niet...maar wat is daar zo speciaal aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is simpelweg met een simlock en daardoor een stuk goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

en als je L1 brug goed soldeert dan is het unlocked :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die zijn er dus niet de simlock versies eind van de maand
als je hem eerder hebt krijg je een import uit engeland of omstreken.

grr ik wil mijn phone de t610
of de E700 wie zegt mij welke

oja wanneer hebben jullie bij gsmtrack besteld

ik zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 19:17:
ja die zijn er dus niet de simlock versies eind van de maand
als je hem eerder hebt krijg je een import uit engeland of omstreken.

oja wanneer hebben jullie bij gsmtrack besteld

ik zaterdag
Was het voor of na 1ste zending? Ik wil echt weten of het een smoes is of niet anders bel ik echt naar Samsung zelf..... ( ikke ex-werknemer) grrrrrr.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook zaterdag besteld bij gsmtrack.
Wel vreemd want vorige week vrijdag hadden ze hem nog niet.
Dan hebben ze zaterdag dus een aantal gehad en gelijk verkocht!?!?

Dit wordt toch wel een mysterie denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 19:17:
Flink aan het twijfelen??? :?
De vraag is trouwens maar of ze de T610 wel op voorraad hebben... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 19:07:
Die is simpelweg met een simlock en daardoor een stuk goedkoper!
Als ik mijn Orange abbo verleng dan kan ik de originele, simlock vrije (dus niet de T-Mobile versie) krijgen voor 186 euro (2 jaar Orange 20)....Dit vind ik ook wel redelijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Ad Hox op 08-10-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kreeg vandaag een telefoontje dat hij klaar lag bij the phonehouse, kreeg 10 euro korting :). Maar in plaats van de beloofde 329 euro koste hij nu 529 euro. Dus ik dacht laat maar zitten heb nu een motorola v70 en neem wel een andere telefoon volgend jaar als ik mijn abo verleng ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN, het gaat in dit geval dan zeker om een simlockvrije versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraagje tussendoor.
Het gaat om die caller-id in de vorm van een plaatje die dus niet op de E-700 actief is. Ik heb op dit forum begrepen dat deze functie wel ingebakken wordt in de E710/715.
Mijn vraag is nu: Je maakt (al dan niet met flits) een foto van een vriend/geliefde/je oma, :r weet ik veel - en koppel die aan het telefoonnummer daarvan. Zodra diegene jou belt komt zij dus met z'n snuffert op het extrerne schermpje. Zal zo'n plaatje er wel mooi uit gaan zien, op een oled schermpje met 'maar' 256 kleuren??

Ik vrees van niet dus ben benieuwd naar reacties hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij komt de caller id op het grote scherm en verdwijnt hij als je het gesprek opneemt. Ik heb nergens gelezen dat hij op het externe schermpje komt. Deze functie is dan ook veel minder leuk dan niet opklapbare telefoons.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar wat ik heb begrepen (volgens mij ergens een duitse review), schijnt dat best mooi te zijn. Sowieso is dat schermpje ook als zoeker toch al vrij scherp, scherpen dan de S55 van siemens. Dus op zich zal het best te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsmtrack: ik vind het wel een wazig verhaal want ik heb maandag besteld maar ik was tweede (volgens hun) die in aanmerking kwam voor 2e zending. maar als ik zo is lees hebben iig tijgertje en symphy al eerder besteld dus het is zeker een verhaal met een luchtje.

daarnaast las ik (weet niet meer waar) dat iemand simlock versie had gezien bij mediamarkt. kan iemand dat bevestigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als deze functie dus alleen beschikbaar is in het grote scherm heb je er niets aan, want dan heb je immers al opgenomen, terwijl je dat nou net wilt voorkomen. Ik denk dus steeds meer dat het een volkomen onnuttige feature is, als hij alleen intern wordt weergegeven.

Een andere vraag heeft betrekking op die gekleurde balletjes op het scherm, die naar ik aanneem als screensaver dienen. Is daar nog iets instelbaar, behalve het bewegen van de klok? kunnen er ook andere screensavers op worden geplaatst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het googlen kwam ik nog wat tegen over de java meuk bij telefoons. Blijkbaar is er iemand die een benchmark gemaakt heeft.

http://jbenchmark.com/

Direct naar de E700
http://jbenchmark.com/ind...?F=D&D=Samsung%20SGH-E700

Hij scoort dus niet erg hoog, maar wel 2 keer zo hoog als de SET610.

Ik weet niet echt hoe betrouwbaar die test is. Misschien kan iemand uhm doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je geen foto aan een nummer koppelen hoor, het lukt mij iig nog niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Zit er een bescherming voor de lens van de camera, en deze is toch niet draaibaar?

[ Voor 25% gewijzigd door Ad Hox op 08-10-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beide klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant: Bij T-Mobile staat ie ook niet meer op de site. (stond die al niet echt, alleen als je de wizard gebruikte).
Maar nu dus ook niet meer als je de wizard gebruikt.

De grote vraag is natuurlijk, hoe lang gaat het dan nog duren eer dat die echt op de markt komt. (de T-Mobile versie bedoel ik dan!)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo allemaal

gisteren de party van samsung gehad voor e700 , daar is onder andere bekend gemaakt , dat hij nu beter leverbaar gaat worden , vanaf 08-10-2003 , voor de rest niet echt nieuwe toestellen gezien op de e700 na , alleen tiesto live dat had samsung wel goed geregeld

dus geen mooie foto's alleen van het optreden van tiesto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 23:40:
Interessant: Bij T-Mobile staat ie ook niet meer op de site. (stond die al niet echt, alleen als je de wizard gebruikte).
Maar nu dus ook niet meer als je de wizard gebruikt.

De grote vraag is natuurlijk, hoe lang gaat het dan nog duren eer dat die echt op de markt komt. (de T-Mobile versie bedoel ik dan!)
Oeps dat heb ik ze verklapt, maar hij zal wel rap terug komen aangezien hij vanmorgen wel weer in de Metro en Spits stond :)

Ik wacht nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Dus dit wordt soort Canon A80 verhaaltje. Iedereen krijgt hem volgende week binnen en is ie opeens 1 maand uitgesteld.......... hoop van niet hoor en GSMTRACK wordt steeds minder geloofwaardig.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 10:22:
Dus dit wordt soort Canon A80 verhaaltje. Iedereen krijgt hem volgende week binnen en is ie opeens 1 maand uitgesteld.......... hoop van niet hoor en GSMTRACK wordt steeds minder geloofwaardig.
ik snap sowieso niet goed waarom je zo graag een e700 wil als je nu een s500 hebt....leg es uit :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 10:22:
Nog niets gehoord dus van Gsmtrack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, iedereen brak van de party met samsung? :7 Nu, ja ik was niet uitgenodigd. :| Is er nu inmiddels al bekendheid omtrend de reden van vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 10:25:
[...]

Nog niets gehoord dus van Gsmtrack?
Nee en ik moet zeggen ze houden klanten aan de lijnte door te zeggen dat 1ste zending helemaal uitverkocht was, terwijl andere winkels ( ik heb gsmking,monditel,gsmshop, andere grote winkels gebeld ) hadden hem nog niet en wisten ook niet wanneer ze hem krijgen. Omdat ik E700 graag wilde hebben, wilde ik die gasten van GSMTRACK gewoon geloven maar als ze nu vieze spelletje gaan spelen met klanten. Dan kunnen ze ook negatieve reacties van mensen verwachten. Ik denk niet dat dit op langer termijn positief zal werken voor hun klandizie. Ik ga nu effe bellen naar GSMTRACK en als die E700 voor zaterdag niet binnen is, dan zal ik mijn bestelling gewoon annuleren. Als GSMTRACK klanten zo behandelen, hoe zal hun service zijn? En kijk als ze nou goederen uit buitenland bestellen, dan mag ook gewoon eerlijk gezegd worden.

----------------------

Trouwens net gebeld en verkoper hoopte dat ie vanmiddag zou krijgen. Dus niet morgen en of volgende week maar VANMIDDAG.

[ Voor 26% gewijzigd door DJkim op 09-10-2003 10:42 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik denk idd dat dit niet echt een positieve actie is van gsmtrack, beter zou zijn als ze een levertijd op hun site zouden zetten dan weet je tenminste hoe of wat.
En niets steeds morgen of overmorgen, en dan weer morgen... uh nee toch eind van de week :(
Maar ja.... wat doe je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die goedkope T-mobile versie uberhaupt nog wel uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 10:38:
Komt die goedkope T-mobile versie uberhaupt nog wel uit???
In Duitsland is die al uit, mag dus aannemen dat ie op een gegeven moment ook wel in NL zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 10:34:
[...]
Trouwens net gebeld en verkoper hoopte dat ie vanmiddag zou krijgen. Dus niet morgen en of volgende week maar VANMIDDAG.
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar als je dit hele topic doorleest dan zie je dat dat al vaker is gezegd, en wel meer dan 1x!!!!!
Dus reken er maar niet te hard op.
En trouwens hoeveelste persoon ben jij voor de 2e lichting???

Ok heb eventjes terug gelezen en op de onderstaande data zou hij al steeds op voorraad zijn geweest:
2, 3, 4, 5, 8 en 9 oktober ... je ziet het, iedere dag zeggen ze vandaag en eind van de middag zeggen ze toch maar weer morgen!

Dus eerst echt zien en dan geloven...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 11:02:
[...]

Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar als je dit hele topic doorleest dan zie je dat dat al vaker is gezegd, en wel meer dan 1x!!!!!
Dus reken er maar niet te hard op.
En trouwens hoeveelste persoon ben jij voor de 2e lichting???

Ok heb eventjes terug gelezen en op de onderstaande data zou hij al steeds op voorraad zijn geweest:
2, 3, 4, 5, 8 en 9 oktober ... je ziet het, iedere dag zeggen ze vandaag en eind van de middag zeggen ze toch maar weer morgen!

Dus eerst echt zien en dan geloven...
Ja ik heb topic vaker doorgenomen. Maar toen was het voor officiele release datum. Nu is officele datum al lang verstreken en ik ben 4de bij GSMTRACK ofzo.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik grappig vind is dat ik hier iemand hoorde zeggen dat de BelCompany 4 toestelletjes
geleverd had gekregen en wacht op de volgende 'lichting'.
De ThePhoneHouse waar ik hem even in mijn handen mocht houden had er ook
maar 4 gekregen.
Lijkt haast geen toeval dat Samsung (gezien die 800.000 examplaren die eerder ergens
genoemd werden), maar kleine teaser-partijtjes van 4 stukjes aan de filialen heeft
verstuurd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik vraag me af of zending door Samsung wordt geregeld of door T-mobile zelf. Als ik dat zeker weet, dan kan ik even naar Samsung bellen om het te checken.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 11:46:
Ik vraag me af of zending door Samsung wordt geregeld of door T-mobile zelf. Als ik dat zeker weet, dan kan ik even naar Samsung bellen om het te checken.
Kan je sowieso niet checken bij Samsung dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De partijen moeten in ieder geval vanaf Samsung komen, dus als Sammy maar 800.000
(als dat waar is) stuks verscheept, dan kan T-mobile lullen tot ze een ons wegen.
De non-simlocked versies hebben eerder hun weg naar de winkels gevonden dan de
t-zones versies. Da's gewoon een feit.
Het kan ook nog zo zijn dat T-mobile gewoon wacht tot ze alles binnen hebben van
Sammy en dan pas gaan distribueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Net gebeld naar Samsung... naar ex-collega van mij. 2x gevraagd en ja ze zeggen dat ze al te koop zijn in de winkel.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wie weet krijgen ze bij GSMtrack dan toch gelijk........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

kiddyl schreef op 08 October 2003 @ 21:07:
Volgens mij komt de caller id op het grote scherm en verdwijnt hij als je het gesprek opneemt. Ik heb nergens gelezen dat hij op het externe schermpje komt. Deze functie is dan ook veel minder leuk dan niet opklapbare telefoons.
De caller id komt gewoon op het externe schermpje.
Het is me nog niet gelukt om een foto bij een telefoonnummer in te voegen, wel een standaard afbeelding en die zie je ook op het externe schermpje

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zondagskindje, hoe bevalt die tot nu toe? En hoe ligt die in de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 12:26:
@Zondagskindje, hoe bevalt die tot nu toe? En hoe ligt die in de hand?
Hij bevalt me goed en ligt lekker in de hand. Ik vind hem superlicht, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik mijn koelkast Nokia 7650 gewend ben.
Als je een nummer intikt, verschijnt dat supergroot in beeld. Ideaal voor mensen die moeite hebben met kleine letters/cijfers. Ik vind het jammer dat er geen mogelijkheid is (ik heb het niet kunnen vinden) om een foto bij een contact in te voegen. Die standaard afbeeldingen vind ik een beetje suf. Wie gebruikt er nou een onderbroek als afbeelding? (ff als voorbeeld)
Wat ik wel grappig vind, is dat je van een foto een schets/tekening kan maken.
Je ziet er dan wel 100 jaar ouder uit.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een gokje, het probleem dat je geen foto aan een contact toe kan voegen en die zien als je gebeld wordt ligt er waarschijnlijk aan dat je de telefoon al opneemt als je hem open doet en dit niet uitgezet kan worden(?) daardoor heeft het geen zin om een foto op dat kleine schermpje te zetten, maar passen er wel precies die vage icoontjes erin.

Want is dat schermpje groot genoeg om te zien wie er belt?

Anders zou het wel makkelijk zijn als je eerst het grote scherm zou zien en dan pas kan accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 12:48:
Even een gokje, het probleem dat je geen foto aan een contact toe kan voegen en die zien als je gebeld wordt ligt er waarschijnlijk aan dat je de telefoon al opneemt als je hem open doet en dit niet uitgezet kan worden(?) daardoor heeft het geen zin om een foto op dat kleine schermpje te zetten, maar passen er wel precies die vage icoontjes erin.

Want is dat schermpje groot genoeg om te zien wie er belt?

Anders zou het wel makkelijk zijn als je eerst het grote scherm zou zien en dan pas kan accepteren.
Bij de Nokia 7650 kan je wel een foto bij je contact voegen.
Zodra diegene belt, verschijnt de foto in het klein.
Waarom kan dit dan niet bij deze telefoon?
Het schermpje is groot genoeg anders zou zo'n vaag icoontje er ook niet inpassen, lijkt me

[ Voor 6% gewijzigd door Zondagskindje op 09-10-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Misschien dat je op firmware update moet wachten? Ik had T100, S300, S500 allemaal gehad en veel problemen werden na updaten van firmware verholpen. Ze zijn meestal moeite waard.

Trouwens ik heb naar Samsung gebeld dus kan iemand om 2 uur effe naar GSMTRACK bellen en vragen over E700? Ik heb beetje te vaak gebeld dus als iemand belt dan bel ik om 4 uur nog effe dan :)

[ Voor 36% gewijzigd door DJkim op 09-10-2003 13:37 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim, komt voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!@@@@@@@@@!@!@!@!@!@!@!@!!!!@!@!!!!!!

De SAMSUNG E-700 is binnen !@!!!!

Ik heb em nu liggen in de winkel !@! (T4telecom Roosendaal)

Als het goed is heeft zo'n beetje elke T for Telecom hem vandaag binnen.

Wil je er 1 let op:

Ik heb er 4 binnen, ze zijn sim-lock vrij.

Wie em wilt hebben kan tot 14.45 reageren en ik hou er 1 apart. De run is enorm..

!@!@!!!!!!!!!!!!!@!@!@!!@!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 09 October 2003 @ 13:34:
[...]

Bij de Nokia 7650 kan je wel een foto bij je contact voegen.
Zodra diegene belt, verschijnt de foto in het klein.
Waarom kan dit dan niet bij deze telefoon?
Het schermpje is groot genoeg anders zou zo'n vaag icoontje er ook niet inpassen, lijkt me
Die nokia is een heel andere telefoon, en het zou ook logisch zijn als je het ook met deze telefoon zou kunnen. Maar dat is blijkbaar niet zo, nou zat ik dus te bedenken waarom dat niet zo is.

Ik weet niet in hoeverre dat buitenste scherpje een foto kan laten zien? Icoontjes zien er wat simpeler uit dan een icoontje dus dat lijkt me altijd wel te kunnen.

En misschien dat er wel een softwareupdate voor komt. Lijkt me niet heel raar als het bij de 715 wel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

Heb al wel 2x een reboot gehad met mijn e700 (maar hoefde daarna niet pin in te voeren)

1e toen ik mijn contacts met mn t68i ging syncen via Ird
2e toen ik ging wappen

En dat externe display is lang niet zo mooi als het 256 scherm van mijn oude t68i,
lijkt wel alsof hij over het hele scherm maar een paar kleuren tegelijk kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 13:36:
Trouwens ik heb naar Samsung gebeld dus kan iemand om 2 uur effe naar GSMTRACK bellen en vragen over E700? Ik heb beetje te vaak gebeld dus als iemand belt dan bel ik om 4 uur nog effe dan :)
Ok ff gebeld, hij is er zeker van dat ze vandaag binnenkomen alleen wordt het dan te laat om ze nog te verzenden... dus morgen heb je hem sowieso nog niet.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
www.gsmtoestel.nl heeft hem ook al op vooraad ( slechts 5 ) prijs staat denk ik nog niet op de website maar emailen kan altijd je krijgt dezelfde dag nog antwoord van me :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een uur geleden was ik bij belcompany en daar ligt de simlock versie in de schappen!!! ik dacht gelijk even meenemen, maar dat viel tegen. ik belde namelijk gelijk GSMtrack en vroeg of hij hem kon anuleren. dat was waarschijnlijk wel mogelijk alleen moest hij even kijken hoelang het zou duren bij t-mobile. nou prima hij zou contact opnemen met mij. 5 minuten late belde t-mobile(!). die knakker wist me te vertellen, dat het wel mogelijk is om te annuleren maar dat duurt ongeveer een week. hij had al vaker contact gehad met dennis (knakker van GSmtrack) en hij wist van het probleem. ook hij ging zorgen dat die mobs naar GSMtrack gestuurd zouden worden en liefst vandaag. hij kon ook bevestigen dat er eerder een zending was geweest. maar nou zit het zo: ik ga maandag op vakantie (echt!!), dus ik wil hem zaterdag hebben. nou hij weer dennis gebeld(ik aan de andere lijn gewacht) en die kon hem vertellen dat er zaterdag GEEN pakjes onder rembours worden bezorgd. dus als hij dan morgen binnen zou komen bij GSMtrack dan kon hij niet meer voor maandag bij mij zijn. dus nu gaat hij hem per post toezenden, want gewone pakketjes kunnen wel zaterdag bezorgd worden op sommige postcodes. dus hij gaat ervanuit dat hij bij mij morgen of zaterdag in de bus ligt. maarja dat zeggen ze ook al heel de tijd, dus nu hopen dat het eindelijk een keer waar is.

maar iig belcompany heeft simlock versie binnen, mediamarkt verwacht hem elk moment(net als GSMtrack :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 13:48:
[...]

Die nokia is een heel andere telefoon, en het zou ook logisch zijn als je het ook met deze telefoon zou kunnen. Maar dat is blijkbaar niet zo, nou zat ik dus te bedenken waarom dat niet zo is.

Ik weet niet in hoeverre dat buitenste scherpje een foto kan laten zien? Icoontjes zien er wat simpeler uit dan een icoontje dus dat lijkt me altijd wel te kunnen.

En misschien dat er wel een softwareupdate voor komt. Lijkt me niet heel raar als het bij de 715 wel zou kunnen.
Ja dat zou logisch zijn, maar helaas...
Dat schermpje kan je ook gebruiken voor een zelfportret dus ja.. hij kan een foto laten zien. Maar wel in een beperkt aantal kleuren zoals skr al aangeeft.
En hoe doe je een softwareupdate, via een datakabel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 13:54:
[...]

Ok ff gebeld, hij is er zeker van dat ze vandaag binnenkomen alleen wordt het dan te laat om ze nog te verzenden... dus morgen heb je hem sowieso nog niet.

:(
Wist hij zeker? Want ik vind in principe niet erg dat ik hem op zaterdag of volgende week maandag krijg. Maar als ik morgen hoor dat ze morgen nog niet binnen hebben dan annuleer ik mijn bestelling. Maar voor zekerheid bel ik ze op vandaag om 4 uur.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Zondagskindje schreef op 09 October 2003 @ 14:01:
[...]

Ja dat zou logisch zijn, maar helaas...
Dat schermpje kan je ook gebruiken voor een zelfportret dus ja.. hij kan een foto laten zien. Maar wel in een beperkt aantal kleuren zoals skr al aangeeft.
En hoe doe je een softwareupdate, via een datakabel ofzo?
Ja je moet het updaten via datakabel en aangezien E700 symbian os 6.1 gebruikt dan moeten ze hem kunnen updaten. Ik ben bijna van zeker en als E700 en E715 straks niks verschil van elkaar ( behalve flitser ) dan kun je meestal E715 firmware op E700 zetten. Dus gewoon forums doornemen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 oktober 2003 @ 14:02:
[...]

Wist hij zeker? Want ik vind in principe niet erg dat ik hem op zaterdag of volgende week maandag krijg. Maar als ik morgen hoor dat ze morgen nog niet binnen hebben dan annuleer ik mijn bestelling. Maar voor zekerheid bel ik ze op vandaag om 4 uur.
Hij zei dat hij het zeker wist.
Maar baal er wel van, ik ga morgenmiddag op vakantie.
Dus helaas geen nieuw speeltje mee. Dus ik zie hem na de vakantie dan pas :'(

Was beter geweest als ik hem toch nog morgen kon hebben.... maar ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 14:00:
...dus ik wil hem zaterdag hebben. nou hij weer dennis gebeld(ik aan de andere lijn gewacht) en die kon hem vertellen dat er zaterdag GEEN pakjes onder rembours worden bezorgd. dus als hij dan morgen binnen zou komen bij GSMtrack dan kon hij niet meer voor maandag bij mij zijn..
Ik heb mijn Nokia onder rembours op zaterdag ontvangen! Dus misschien is er hoop voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 14:09:
[...]

Ik heb mijn Nokia onder rembours op zaterdag ontvangen! Dus misschien is er hoop voor je?
zou beter zijn!! maar ik geloof dat hij hem nu al gewoon verzend. maar ik zie het wel. kan toch niet meer annuleren voor de vakantie dus dan laat ik hem maar gewoon komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Nu online

Zondagskindje

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 14:05:
[...]

Ja je moet het updaten via datakabel en aangezien E700 symbian os 6.1 gebruikt dan moeten ze hem kunnen updaten. Ik ben bijna van zeker en als E700 en E715 straks niks verschil van elkaar ( behalve flitser ) dan kun je meestal E715 firmware op E700 zetten. Dus gewoon forums doornemen.
Ok via de datakabel dus..
Waar kan je de firmware versie vinden op de foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 14:05:
[...]

UHm, hoe weet je dat? Ik heb het nog nergens gelezen ook niet op de Symbian pagina. De D700 heeft het wel, E700 volgens mij niet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(offtopic)

S300 of T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 14:14:
[...]

zou beter zijn!! maar ik geloof dat hij hem nu al gewoon verzend. maar ik zie het wel. kan toch niet meer annuleren voor de vakantie dus dan laat ik hem maar gewoon komen!!
Hey maar wist die knakker van T-Mobile dan niet te vertellen of GSMtrack ze vandaag zou moeten ontvangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 14:09:
[...]

DAs wel vreemd, ff gekeken op de site van TPG:
"TPG Post bezorgt ook op zaterdag tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

haha het lijkt wel een soap zo langzamerhand..wellll phones..geeen phones..niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke datakabel heb ik voor de e700 nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 15:06:
welke datakabel heb ik voor de e700 nodig ?
Gewoon datakabel voor E700. Je kan geen datakabel van andere model gebruiken meestal.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Diamond AT schreef op 05 October 2003 @ 20:06:
Onderstaande link (wel duits). Datakabel voor nog geen 25 Euro.

http://www.tele55.de/shop/produkte/7/53/052948.htm

:*)
:*)
*gaap*

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Samsung SGH-E100/E700/S500/..., Datenkabel (orig)auch für X100/X600 hieruit mag ik leiden dat kabel voor E100 en S500 gewoon gebruikt kan worden voor E700?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog 3 over..

Jeetje dat gaat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

He stengels..had je alleen het doosje gezien van die Tmobiles? VRaag me af of het logo een stickertje is of dat het er anders op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 15:26:
en nog 3 over..

Jeetje dat gaat snel.
Hahaha :) dat gaat dus niet zo snel :) Als wij jouw vorige post mogen geloven dan hadden het allang uitverkocht moeten zijn ;)

Trouwens nog meer nieuws over simlock versie?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld, telefoon van mij is woensdag bij gsmtrack besteld.
samsung e700 komt morgen binnen en is dus aan tpg of ik hem zaterdag al heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 09 October 2003 @ 13:36:
Als je dan toch gaat bellen, vraag dan gelijk (als ze hem vandaag nog hebben) of ze hem niet per koerier kunnen verzenden >:) dan is er nog een kans dat ik hem morgen heb ;) , daar heb ik best € 10,- extra voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 15:44:
Dus je hebt hem gisteren bij Gsmtrack besteld, en die komt morgen bij hun binnen??

:X :X :X Ik zeg niets meer, misschien morgen weer, of dan weer morgen... een beetje de stijl van............... ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Yay, ik ben een uur geleden gebeld door BC en ze hebben hem voor mij weggelegd :). Ik ga hem vandaag nog ophalen. Of misschien toch niet :s. Ik zit nu wel heel erg in dubio, omdat ik 2 maanden wacht op een nieuw toestel.

Ik geef me zelf nog een uur de tijd om te beslissen, maar ik weet het antwoord denk ik wel. Strx kan ik foto's laten zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ symphy, die gozer heeft me verteld dat hij zijn best deed om ze vandaag bij hem te krijgen omdat GSMtrack ook al een tijdje zit te zeuren. hij durfde het ook niet met zekerheid te zeggen. "vandaag of morgen" (zoals al heel de week :'( )

@xon heb hem niet gezien helaas.... wel bij mediamarkt nog ff zitten spelen met e700 zonder simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lagerinfo: nicht lieferbar

*gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wordt tie mooi, hij staat ook al niet meer op de site van gsmtrack :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de samsung e700 komt morgen niet binnen
dingen zijn niet te leveren. ik heb ook die ad van de site weg laten halen van direct leverbaar was het er niet mee eens
ik heb de ngage maar besteld
is wel lache ik ben een freak sonic spelen op mijn phone
de t610 gaf mij geen stijve de n-game ook niet maar is wel een leuk hebbe dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tijgertje, dus de levertijd is wederom onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StengelS en DJkim, hebben jullie iets gehoord? Zou wel zo netjes zijn om een mail te krijgen dat ze niet leverbaar zijn ofzo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symphysodon
ja onbekend samsung leverd niet
ik ben voor de ngage gegaan heb ik ook gelijk een mp3 speler enzo
is wel lache
en ja hij wist mij te vertellen dat het hem volkomen onduidelijk is wanneer ze binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze staan ook niet meer op de site zoals je mischien al gezien hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En was die Ngage wel op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 15:44:
dan moet ik je teleurstellen. op zaterdag behandeld TPG geen pakjes... datwordt dus maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 16:42:
En was die Ngage wel op voorraad?
ja was op voorraad gaat morgen weg. zit head set 2 data kabels bij
32 mb geheugen stick
lichte n-gage type. boekjes cd-rom batterij.
helaas geen game. maar koop ik later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Nou ben ik blij zeg.
Ik ging vandaag met goede hoop naar belcompany in utrecht om 16:00 was ik daar en tadada ik was thuis om 16:30 en een samsung e-700 rijker >:)
ps het is de samsung met simlock van t-mobile.
kost prijs was 114 euro plus 1 jaar t-moblie 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 14:56:
[...]

DAs wel vreemd, ff gekeken op de site van TPG:
"TPG Post bezorgt ook op zaterdag tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd. "
Oh vaag dan. Ik ben echt op zaterdagochten uit me bed gedeurbeld door een postbode die een Nokia 6610 wilde afleveren, tegen betalen van 306 euro :-). Maakt het uit dat er bij ons alleen oranje TNT busjes rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb hem binnen, ik ga nu even spelen met het ding. Het T-Mobile logo is er helaas niet op geplakt en binnenin is het middelste knopje van het 'vierpuntsding' een T-Zones knopje. Verder is het menu T-Zones rood, maar dit kan denk ik wel veranderd worden. Na jaren Nokia is dit toch wel wat anders. Foto's komen zeer binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Hoe bedoel je T-zone menu is rood? Wil je een foto ervan laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik bedoel daar het kleurenschema mee. Er zijn andere schema's te selecteren. Heeft iemand anders ook alst dat spelletjes niet zo snel gaan? Honey ball gaat best wel traag. De Java games gaan beter kwa snelheid, maar laden duurt wel wat langer. Verder moet ik erg wennen aan het menu, maar hij heeft heel veel instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

_/-\o_ JALOEEEEERSSS _/-\o_

Dus het logo van T-mobile is er niet opgeplakt? Weet je dat heel zeker want dat is misschien moeilijk te zien..denk niet dat je het aandurft maar misschien kan je een HEEEEEEL voorzichtig met en naald kijken of het er een pieetssiee beetje afgaat ;)

Zou voor mij overigens een reden zijn om te annuleren..heb dan net zo'n idee dat je hem bij een pakkie boter gratis kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Nee helaas, het zit er echt op. Je voelt het wel een beetje. Bij de SE610 kon je duidelijk zien dat het een sticker was, maar de T-Mobile versie is duidelijk custom made, omdat ook het knopje een speciaal T-Zones knopje is.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.