Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
@Skr welke winkel was dat van BelCompany wij toch niet hoop ik !

@Spike ik kan niet zomaar iedereen korting gaan geven ! sorry , tenzij je een hele vaste klant bent :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik lees nu dat spelletjes niet zo snel gaan en dat het erg moeilijk is om de spelletjes er op te krijgen. Wat heb ik dan aan 600 kb ruimte voor java applicaties? Het is toch wel erg jammer. Zeker nadat ik ook hebt kunnen spelen met de SE 610 met Bluetooth, hoewel dat toestel veel minder geheugen heeft gaat het uploaden en downloaden wel heel makkelijk. Toch wel een misser van Samsung.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg effe een vraagje hoe lang moet je die dingen nou opladen voor de eerste keer ?
want iedereen zegt wat anders ik zelf d8 nu dankzij die snelladers enzo gewoon tot tel zelf stop met laden en dan klaar :)
Vroeger moest je hem 24 uur laten dooorladen werd mij verteld :O
maar dat zal nu wel niet meer zo zijn denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die samsung moet je ineen keer goed opladen
en dan is het klaar en dat is 130 minuten opladen met de phone uit.
niet 4 keer leeg enzo
staat op de officiele samsung site en fan sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:56

Ad Hox

N/A

Ik heb een abbonement van Orange20 (afgesloten op 18 maart 2003). Moet ik nu een heel jaar wachten wil ik mijn abbonement verlengen naar een Orange20 (2jaar), (inclusief dit toestel anders zou ik het niet hier posten), of mag dit ook eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag idd ook eerder. orange is geloof ik 3 maanden voor het einde van je contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Hm jammer, dus ik zou tot December moeten wachten... Is dit toestel ook in andere kleuren leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:09:
[...]

Ja anders ik wel!

Nou maar hopen dat het busje van TPG mijn huis niet voorbij rijdt!!!

:+
:'( heb net GSMtrack gebeld, ik ben de tweede die in aanmerking komt voor de tweede ligting. de eerste is net helemaal uitverkocht :'( moet ik %$#@ weer wachten :( hij verwachte morgen de de nieuwe ligting binnen dus dan zou hij donderdag bij mij op de mat kunnen liggen!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMmmmmmm dan ben ik bang dat ik dus ook moet gaan wachten.........

:'( Tenzij ik misschien een heel klein beetje geluk heb, maar anders is de kans groot dat ik dus de 1e ben en jij dan de 2e........

We shall see. Als die donderdag maar binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, maar je kan ze ff bellen. dan kunnen ze je alles vertellen. (weet je gelijk of je al weg kan bij de deurmat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOu ff gebeld, ik sta op de wachtlijst voor de 2e ronde.
Met een beetje geluk krijgen ze vandaag nog een 2e partij binnen en anders wordt dat morgen. Dus denk dat het dan donderdag of vrijdag wordt.

Geduld dus dan nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik nou heeeeeel fout denk he....zou er wel een 1e partij zijn bij gsmtrack? Zijn er dus mensen die vandaag die telefoon krijgen? Ik bedoel..de andere shops hebben ze nog niet terwijl t-mobile gewoon in 1 keer die hele zending eruit knalt.

Misssschien een foute gedachte >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm... zou kunnen, maar zo mag je eigenlijk niet denken.

Gezocht: mensen die de E700 gekocht hebben bij GSMtrack en die hem al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:38:
als ik nou heeeeeel fout denk he....zou er wel een 1e partij zijn bij gsmtrack? ....
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij t-mobile.nl besteld, en net even gebld aangezien ik nog niks gehoort heb.

Ze wachten nog op de levering van Samsung en ik sta iig op de lijst om hem te krijgen, ze denk dat het nog enkele weken duurt :|

Naja ik heb niet heel veel haast, maar dat mogen ze dan wel ff doorgeven.

Ik denk ook niet dat het helemaal de bedoeling was dat hij al op hun site zou staan, het klantenservice meisje wist het iig nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik ga hem vandaag halen bij bc icm telfort abbo

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 07 October 2003 @ 12:50:
Ik ga hem vandaag halen bij bc icm telfort abbo
Denk niet dat ze em hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 13:16:
[...]

Denk niet dat ze em hebben
ik daggut wel. Ik heb vanmorgen gebeld en ze hadden er nog ééntje liggen.
En die is voor deze dame :9

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

kiddyl schreef op 06 October 2003 @ 23:32:
Ik lees nu dat spelletjes niet zo snel gaan en dat het erg moeilijk is om de spelletjes er op te krijgen. Wat heb ik dan aan 600 kb ruimte voor java applicaties? Het is toch wel erg jammer. Zeker nadat ik ook hebt kunnen spelen met de SE 610 met Bluetooth, hoewel dat toestel veel minder geheugen heeft gaat het uploaden en downloaden wel heel makkelijk. Toch wel een misser van Samsung.
Klopt, veel games werken niet, uploaden met infrarood is niet mogelijk, moet via wap en zelfs dan werken vrij veel games niet en de paar games die ik tot nu toe (via wap) heb kunnen downloaden en aan de praat heb kunnen krijgen gaan inderdaad zeer traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik ben net in zowat alle telefoonverkopende winkels geweest in de stad (Rotterdam)...sommige hebben hem als staan, maar nog nergens een dummy! Belcompany kreeg ze vandaag om half 3 binnen dus ik ga even morgen kijken hoe hij aanvoelt enzo;)...Ik ga mijn abbo verlengen met 2 jaar inclusief deze telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tommey_NL , heb je ook al T-Mobile versies gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig niet..gsm track heeft ze al en T-mobile zelf wacht nog op Samsung...ben benieuwd hoe lang ze het vol kunnen houden..maar ja..je kan altijd nog per ongeluk zijn verplaatst naar de 3e 4e of 5e zending....of ben ik nou wel heeeel negatief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja bij vivacom en rinkel staan ze ook als nog niet leverbaar, volgens mij heeft gsmdealer ze ook nog niet.

Dus tja wie weet wordt het dan bij de 10e zending?!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Symphysodon: De T-Mobile versie hebben ze wel in de stad ja, in de MediaMarkt en The Phone House of T-FoRTelecom heeft hem...wel achter glas :(...maar de E700 zelf heb ik nog nergens gezien.

2call.nl heeft ze wel al? Ik heb een mail gestuurd met de vraag of hij direct leverbaar is...waiting for a respone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tommy_NL, is de T-MObile versie ook los te koop bij MediaMarkt? En zo ja, wat mag deze daar dan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik sta ook op de 2e lichting bij gsmtrach heel appart.
maar er klopt nog iets niet de nokia n gage is pas leverbaar vanaf vandaag en hun hebben hem al een week.
heel raar maarja ik denk zelf niet dat wij hem vrijdag al hebben van gsm track
oja hadden jullie het zelfde mailtje als deze

----------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben uw aanvraag ontvangen, echter is de eerste partj E700 alweer helemaal weg. We wachten nu op de 2e partij
waar uw bestelling ook bij zit, deze zou als het goed is vandaag of ander morgen hier aan moeten komen zodat we
de toestellen op kunnen sturen.
Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

2call:
De Samsung E700 is uit voorraad leverbaar

Wat de T-Mobile versie bij de MediaMarkt kost, zou ik niet weten, ik heb wel veel dozen gezien dus daar hebben ze hem ieder geval op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

469 bij media markt en met simlock rond de 369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 16:00:
469 bij media markt en met simlock rond de 369
hm, dus je betaalt 200 euro meer voor een camera? (t.o.v. de S500)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Nee, het is niet alleen de camera. Het is bijvoorbeeld ook het externe display, wat bij de E-700 kleuren heeft. Dat kan je zeggen: "Dat maakt me niet uit niet", maar dat maakt de telefoon volgens mij wel duurder. :)

Dat spelletjes langzaam werken is een imho een grote min. Misschien dat ze dat bij de E-710 oplossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 07 oktober 2003 @ 16:17:
Nee, het is niet alleen de camera. Het is bijvoorbeeld ook het externe display, wat bij de E-700 kleuren heeft. Dat kan je zeggen: "Dat maakt me niet uit niet", maar dat maakt de telefoon volgens mij wel duurder. :)

Dat spelletjes langzaam werken is een imho een grote min. Misschien dat ze dat bij de E-710 oplossen :?
laat moooody maar, die vind e700 niet zo mooi (of hij is jaloers of gefrustreert ;) ) hij zit al heel de tijd op de e700 topic zijn s500 aan te prijzen, en de e700 af te kraken. achja je hebt eraltijd wel een paar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

:) ik heb ook S500 maar ik ga echt E700 halen. Trouwens iemand kan bevestigen dat Simlock versie van E700 eigenlijk geen simlock heeft???????

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tijgertje, Ik heb helemaal geen mail van ze gehad... heb dus zelf maar even gebeld.

@iedereen die bij GSMtrack heeft besteld: Zouden jullie hier kunnen melden zodra je iets hebt gehoord/gekregen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 17:39:
[...]

laat moooody maar, die vind e700 niet zo mooi (of hij is jaloers of gefrustreert ;) ) hij zit al heel de tijd op de e700 topic zijn s500 aan te prijzen, en de e700 af te kraken. achja je hebt eraltijd wel een paar tussen.
jaloers en gefrustreerd ben ik niet hoor :)

heb gewoon een mening over het ding, lijkt me gezond...

een gsm zonder bluetooth (en fatsoenlijke java) voor meer dan 450 euro??
echt goede argumenten heb ik nog niet gehoord waarom dit ding zo duur moet zijn :?

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 07-10-2003 18:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Voor geinterisseerden een snellink naar de Nederlandstalige handleiding voor de E700. Waarschijnlijk los dit veel vragen op van een aantal mensen hierzo. Succes ermee.

http://downloadcenter.sam...00-Dutch_031001Rev1.0.pdf

8) 8) :D :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

Bc Hoogvliet schreef op 06 October 2003 @ 23:12:
@Skr welke winkel was dat van BelCompany wij toch niet hoop ik !
Nee BC Woerden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung is na 800.000 stuks gestopt met produceren, en zal hier ook niet meer mee verdergaan, doen ze dit omdat de telefoon een beetje tegen blijkt te vallen?

Wat zijn eventueel goede alternatieven?

Weet iemand wanneer de E710 en de motorola V600 uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Samsung is na 800.000 stuks gestopt met produceren, en zal hier ook niet meer mee verdergaan
Waar baseer jij dat op?

[ Voor 71% gewijzigd door Ad Hox op 07-10-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die 800.000 stuks wordt op meerdere fora genoemd, maar niemand kan het 100% bevestigen. Het is wel logisch als je bekijkt hoeveel de E700 verschilt met de E710/E715 dat ze nu al gestopt zijn met de productie van de E700.

Ik ben nu trouwens al heel wat minder enthousiast over deze telefoon. Ik had 2 maanden geleden al mijn abo kunnen verlengen met een SE610, maar toch maar gewacht op deze E700. Het grootste gemis vind ik nu dat je geen java midlets op de phone kan zetten zonder gebruik te maken van wap/gprs. Hij heeft 600 kb ruimte, maar die kan alleen gevuld worden met GPRS verkeer. De SE610 is dan zo handig vergeleken met dit in combinatie met een Bleutooth dongle. Samsung is het even niet voor mij op dit moment. Ik kijk nu weer uit naar de Motorola V600, al heb ik niet echt veel vertrouwen in Motorola zelf.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:58:
Wat zijn eventueel goede alternatieven?
Als je ff geduld hebt, komt de Samsung X410 uit (check mijn topic) met java, bluetooth, groter TFT scherm etc.

Maar als je er nu eentje wil, is de Motorola V600 een goede keus (bluetooth, java, hoge res.)

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 07-10-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, die v600 komt volgens mij ook pas eind oktober hoor... Hoewel... volgens een accountmanager van Motorola dan! Wel een ontzettend gaaf ding, en het wachten zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he wat is er bc woerden die hadden ze gewoon hoor heb er vandaag mee gespeeld daar.

en al vind je de bc in woerden slecht

nicole bart bart en martin zijn wel super aardig he
en zij kunnen er niks aan doen dat sommige dingen te laat komen
oja tijgertje is ook woerdenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 07 October 2003 @ 21:48:
Als je ff geduld hebt, komt de Samsung X410 uit (check mijn topic) met java, bluetooth, groter TFT scherm etc.
Dat ding ziet er toch niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Is de camera lens eigenlijk beschermd? Hij zit toch gewoon op de voorkant? Zit er geen klepje ofzo voor anders is het bij mij natuurlijk weer zo kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Afbeeldingslocatie: http://www.curlio.com/tweakers/index.php?style=8&text=Nice+phone

Ga em denk ik ook bestellen bij gsmtrack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 23:29:
[...]
Dat ding ziet er toch niet uit...
ik vind 'm wel leuk...
iets minder sf-wannabe als de e700 én er zit bluetooth op
maarja, duurt nog wel ff voordat-ie uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 08 October 2003 @ 09:21:
[...]

ik vind 'm wel leuk...
iets minder sf-wannabe als de e700 én er zit bluetooth op
maarja, duurt nog wel ff voordat-ie uitkomt...
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/samsung/image/x410.jpg
kom op man is toch net een blokkendoos. dat ding is veel te vierkant. en dan heb je ook weer die externe antenne terug. waarom hebben ze die nou weer teruggehaald. ik zie daar echt het voordeel niet van. en ook het kleurenscherm aaan de buitenkant is weer weg. dan vind ik de s500 nog beter. alleen heeft die dan geen bluetooth. maarja datt zit op de e700 ook niet. heb het nog nooit gehad en nog nooit gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 09:55:
[...]

[afbeelding]
kom op man is toch net een blokkendoos. dat ding is veel te vierkant. en dan heb je ook weer die externe antenne terug. waarom hebben ze die nou weer teruggehaald. ik zie daar echt het voordeel niet van. en ook het kleurenscherm aaan de buitenkant is weer weg. dan vind ik de s500 nog beter. alleen heeft die dan geen bluetooth. maarja datt zit op de e700 ook niet. heb het nog nooit gehad en nog nooit gemist.
persoonlijk vind ik de x410 mooier dan de e700
de x410 is meer een geheel...en hij heeft geen camera (= bevordelijk voor het design)

en bluetooth zou ik niet willen missen i.v.m. bluetooth carkit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijke koelkast is het... (maar dat is mijn mening natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie nog nuttige informatie over de SAMSUNG E700 op deze forum zetten of gaan jullie door met het wedstrijdje "wie welke type telefoon het mooist vindt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:18:
Lelijke koelkast is het... (maar dat is mijn mening natuurlijk)
koelkast? hij is kleiner dan de e700 :)
Gaan jullie nog nuttige informatie over de SAMSUNG E700 op deze forum zetten of gaan jullie door met het wedstrijdje "wie welke type telefoon het mooist vindt".
staan al 22 pagina's met info, ff doorbladeren...

deze discussie is juist wel interessant voor de mensen die op het punt staan een nieuwe gsm te kopen...

[ Voor 45% gewijzigd door Mooody op 08-10-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, deze discussie is HELEMAAL niet interessant meer omdat er al 550 replies zijn, waarvan 99% volstrekt zinloze info. De enig reden dat ik hier nog kom is om te zien of dat ding nou eindelijk 's een keer 'uit' is, en wat de eerste ervaringen zijn. Op het feit of iemand tot de eerste, tweede of twintigste zending van de koelkasten behoort zit ik echt niet te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we het toch over andere samsungs hebben, is de D700 niet super interessant?
Symbian OS, enzovoorts :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:38:
nee, deze discussie is HELEMAAL niet interessant meer omdat er al 550 replies zijn, waarvan 99% volstrekt zinloze info. De enig reden dat ik hier nog kom is om te zien of dat ding nou eindelijk 's een keer 'uit' is, en wat de eerste ervaringen zijn. Op het feit of iemand tot de eerste, tweede of twintigste zending van de koelkasten behoort zit ik echt niet te wachten....
Deels met je eens, op zich ben ik zelf wel benieuwd wanneer die komt.
Maar idd het zou leuk zijn als de personen die hem al wel hebben wat meer info geven. Is het echt wel zo'n leuk toestel? Of ben je er na een dag al op uitgekeken?
En hoe zit het met de standby-tijd?
Oh ja en hoe zit met de T-Mobile versie? Is die qua software ook anders dan de "normale" versie? (bijvoorbeeld meer of minder mogelijkheden?)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Symphy....,

als je mijn post nog een keer leest kun je eigenlijk concluderen dat je het helemaal met mij eens bent... hahahaa.

Ben ook wel benieuwd of het kreng ook met KPN verlengingen al verkrijgbaar is... Want T-Mobile zie ik niet zo zitten, en bovendien loopt mijn abo nog een jaar...

Ik twijfel daarnaast ontzettend tussen een Motorola V600 en deze Samsung (de E700, waar het draadje over gaat......)

Ben er nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Tooth Carkit jah, weet je wat die kosten ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:51:
He Symphy....,

als je mijn post nog een keer leest kun je eigenlijk concluderen dat je het helemaal met mij eens bent... hahahaa.
Op 1 ding na dan, ik vind het wel interessant om te weten tot welke lichting ik behoor bij GSMtrack. Bedoel daarmee dat ik me afvraag of er wel een eerste lichting is geweest........

Maar goed we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op mobile-review dat de E710 een mms restrictie heeft van 80 kb. Dat wordt dus wachten op de E710, want daar zijn de meeste missers wel uit hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft samsung ook iets van een self-update voor de firmware zoals siemens heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 11:11:
Ik lees net op mobile-review dat de E710 een mms restrictie heeft van 80 kb. Dat wordt dus wachten op de E710, want daar zijn de meeste missers wel uit hoop ik :)
80 kb niet genoeg ?! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 11:13:
Heeft samsung ook iets van een self-update voor de firmware zoals siemens heeft?
dat zou idd beter zijn dan kunnen ze misschien die spekketjes wat sneller laten lopen en misschien dat ook de java dan via IRdA of datakabel geupload kan worden.

spelletjes bedoelt ie natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 11:33 . Reden: hahaha spekketjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Stengels, is de postbode nou nog niet bij jou geweest? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wel geweest maar niks afgeleverd. heb net gebeld, nieuwe lading is nog niet binnen. wel vandaag verwacht. bel aan het einde van de dag nog even om te vragen of ie idd binnnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd Stengels, Post het hier ff als je wat meer weet aub!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat schijnt er volgens de eigenaren van de E700 nou eigenlijk aan deze telefoon te mankeren? Dat wil ik wel eens even op een rijtje hebben, want heel veel positieve berichten van eigenaren kom ik niet tegen, eigenlijk helemaal geen 1!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 11:52:
Maar wat schijnt er volgens de eigenaren van de E700 nou eigenlijk aan deze telefoon te mankeren? Dat wil ik wel eens even op een rijtje hebben, want heel veel positieve berichten van eigenaren kom ik niet tegen, eigenlijk helemaal geen 1!!!!!!!!
Ik heb hem gister aan de eind van de dag opgehaald.
Eventuele mankementen ben ik (nog) niet tegengekomen.
Tot nu toe ben ik wel positief. Het menu is erg gebruiksvriendelijk, zelfs voor mensen die Nokia gewend zijn zoals ik.
Verder kan ik nog weinig melden omdat ik nog niet alles heb uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUHH, Jij meldt anders ook niet echt iets interessants...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste 'missers' van de E700 bedoel ik he. Dat was geloof ik maar 30 kb ofzo, en 80 kb wordt wel iets makkelijker :)
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 12:17:
Nee van jouw posts word ik wijzer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 12:17:
Jij wel zeker? :?
In plaats van zo'n zinloze post, had je ook de vragen kunnen stellen die je wilt weten. Wellicht dat ik daar antwoord op kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vooruit dan: Heeft iemand al het T-mobile logo eraf weten te weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile logo. zit die erop dan als t-mobile ze pas eind van de maand afleverd.
nou ok ik ga vertellen hoe je het kan doen.
is het een stickertje haal hem met een skarpeltje weg en de resten met was bezine of terpetine gelijk na poetsen anders krijg je een doffe plek. of met nagelak remover.
ook gelijk na poetsen.
doe het niet met sticker remover. smelt je telefoon plastic. ook niet met tinner zelfde verhaal.

is het erop gespoten het logo met verf dus. laten zitten en mee leren leven.
dat krijg je bijna nooit mooi weg gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mag ik chicklover, Outlawz en Zondagskindje verzoeken hun flamewar per mail of ICQ voort te zetten, maar dit topic verder school te houden? Alvast bedankt :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tegenstelling tot het 'gezeur' over de X410 (hou het lekker in je eigen topic) post ik
dan (hopelijk) wel wat nuttige info:

ThePhoneHouse: vandaag geweest, 4 stuks binnen, simlock-vrij (dus ook
geen logo-toestanden), kost 34 euro bij een
2-jarig T-mobile225 abo. Bij 2-jarig T-mobile300 is hij gratis.

Mocht even vasthouden en testen, helaas mocht mijn simkaart er niet in, omdat het nog
een nieuw toestel was en het hun policy was. Zodoende geen menuutjes getest.
Voelde allemaal goed aan, nog steeds huiverig voor de batterijduur.
Ook al zeggen mensen dat dat ze niets uitmaakt, want hij is zo weer opgeladen.
De totale levensduur gaat natuurlijk wel achteruit hoe vaker je oplaadt.

Eens bellen met de BelCompany dan... (verwacht ze eind deze week):
T-225 1 jaar: Euro 209,89
T-225 2 jaar: Euro 79,99
T-300 1 jaar: Euro 179,99
T-300 2 jaar: Euro 29,99

/edit: iemand een link naar dat 30kB E700/ 80kB E710-MMS-verhaal?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Kan iemand nog wat fotos posten die met E700 gegemaakt zijn ?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 reviews gevonden, de ene is niet te lezen, maar er staan wel veel pics in en foto's die met de telefoon zijn gemaakt :)

Pdf in het Engels

Niet te lezen maar wel veel mooie plaatjes

Ziet er wel netjes uit :)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art14/SamsungE700/43.jpg

edit:

Ik bedoel dus dat dat oortje er wel geinig uitziet, had nog geen foto's daarvan gezien. Het is wel duidelijk dat deze niet met de E700 gemaakt is. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 13:55:
Nog 2 reviews gevonden, de ene is niet te lezen, maar er staan wel veel pics in en foto's die met de telefoon zijn gemaakt :)

Pdf in het Engels

Niet te lezen maar wel veel mooie plaatjes

Ziet er wel netjes uit :)
[afbeelding]
is die gemaakt met e700? heb nog wel iemand gevonden die van zijn multishotphoto's een filmpje heeft gemaakt. en een panorama foto.
(doe even doel opslaan als anders doet hij het niet)

http://www.geocities.com/obiecy/Movie_E700.zip
http://www.geocities.com/obiecy/Panoramic_E700.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:14:
is die gemaakt met e700? heb nog wel iemand gevonden die van zijn multishotphoto's een filmpje heeft gemaakt. en een panorama foto.
(doe even doel opslaan als anders doet hij het niet)
Die is niet met de E700 gemaakt... Op die Tjechische site staan foto's en die zien er niet slecht uit, maar ook niet spectaculair goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Kan iemand nog bevestigen geruchten over Simlock? Zit ie nou wel of niet?
BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een reactie van GSMtrack gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

DJkim schreef op 08 October 2003 @ 15:18:
Kan iemand nog bevestigen geruchten over Simlock? Zit ie nou wel of niet?
BVD
Ik heb um zonder simlock en zonder T-mobile logo
I.c.m. een telfort abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik heb em al in de hand gehad, mooie telefoon alleen hou ik het toch nog ff bij m'n T610,Ik vind hem een beetje onstabiel in de hand liggen, zwaartepunt klopt niet echt. Mensen bij samsung zeggen trouwens dat het nog 4 weken duurt.
Ja, ik heb zo m'n contacten.

[ Voor 22% gewijzigd door Mert op 08-10-2003 15:59 ]

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 15:33:
Iemand al een reactie van GSMtrack gehad? :?
helaas symphy, net ff gebeld maar die toko heeft ze nog niet binnen. ze komen nu "deze week". :'(

dat is bij GSMtrack komen ze dus deze week

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mert schreef op 08 oktober 2003 @ 15:58:
Ik heb em al in de hand gehad, mooie telefoon alleen hou ik het toch nog ff bij m'n T610,Ik vind hem een beetje onstabiel in de hand liggen, zwaartepunt klopt niet echt. Mensen bij samsung zeggen trouwens dat het nog 4 weken duurt.
Ja, ik heb zo m'n contacten.
wat duurt nog 4 weken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stengels, Nou das dan heel fijn, schiet lekker op dan.
Ik begin me ook steeds meer af te vragen of ze echt wel een 1e lichting hebben gehad, maar ja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmtrack.nl/actieimages/E700.jpg dit plaatje zegt toch direct leverbaar toch??? schijn reclame i see
mag hopen dan ik hem uitelijk volgende week heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

Heb inmiddels ook mijn e700 gehaald... Toch uiteindelijk bij BC woerden kunnen krijgen :)

Moet hem natuurlijk nog testen maar kan iig al wel zeggen dat het spelletjes toch wel traag zijn idd.. maar wie hecht daar nu waarde aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje en Stengels hebben hem dus ook bij GSMtrack besteld, ...... nog meerdere mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op 08 October 2003 @ 12:09:
[...]

Tot nu toe ben ik wel positief. Het menu is erg gebruiksvriendelijk, zelfs voor mensen die Nokia gewend zijn zoals ik.
Bedankt Zondagskindje, nog meer mensen die de E700 in hun bezit hebben en er echt iets interessants over te melden hebben? Maak mij blij met jullie positieve dan wel negatieve persoonlijke reviews.

Weet er trouwens iemand een link naar een review van een officiele nederlandstalige of engelse site. Mijn Frans is dermate beroerd dat ik van die review niks snapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of je het wat vindt, maar op kieskeurig.nl staan een paar review's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrr ik wil mijn e700 hebben gsmtrack before i get mad. and you don't wanna see me mad
no you don't want that!!!!!!!!!!!! sissies
wedden dat ze hem niet van de week binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Zondagskindje schreef op 08 October 2003 @ 12:09:
[...]

Hoe werken de (Java) games? Een stukje terug in dit topic las ik namelijk dat die niet of zeer traag werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje, ben bang dat je gelijk gaat krijgen............., nou ja je kan misschien altijd je bestelling morgen even laten wijzigen in een T610 ;)

Misschien is het handig om ze een mail te sturen en hun te attenderen op het feit dat er op hun site staat dat ie direct leverbaar is :X Misschien kunnen ze het plaatje zelfs even aanpassen :Y)

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de 610 is ook wel gelikt ja of de n-gage krijg je zoon mooie grote flap oor tijdens het bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik heb hem binnen :)

Waren er 4 binnengekomen bij BC Almelo en ik stond ergens bovenin de lijst wachtenden. Op het eerste gezicht is die wat groot, maar dat vind ik wel prettig ipv die kleine rotdingen.

De camera werk perfect, erg heldere foto's !! Wel lastig om soms het beeldscherm te zien door schittering van het licht. De verschillende menu's zijn duidelijk en ik had alles bijna al door zonder het boekje open te hebben gehad. Tjah wat moet ik er verder van zeggen.

Het spelletje sneeuwballen gooien werkt nog niet geweldig, erg traag en opstarten duurt een eeuwigheid. De andere spellen zijn goed maar dat zijn geen midlets.

Mocht je vragen hebben, ik benatwoord ze graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik de E-700 heb besteld twijfel ik toch nog enorm.... die specs van de T610 zijn denk ik toch iets uitgebreider. Alleen is het display wat minder.
Iemand die toevallig de T610 en de E-700 heeft??? Wil wel eens weten welke nou echt fijner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je deze foto 's via de computer bekeken of bedoel je dat de foto 's scherp waren op het beeldscherm van de E700.

Als je ze via de computer heb bekeken, zou je me dan willen informeren welke spullen ik precies nodig heb en waar ik ze kan halen.

Ik heb overigens de E700 nog niet binnen. Ik kreeg net dit bericht:

Beste Robbie,

We zouden wel willen, echter dergelijk informatie is niet beschikbaar.
Onze beste prognose is eind deze week. (Meer info volgt er niet van T-mobile)

mvg

Sitel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:17:
Ondanks dat ik de E-700 heb besteld twijfel ik toch nog enorm.... die specs van de T610 zijn denk ik toch iets uitgebreider. Alleen is het display wat minder.
Iemand die toevallig de T610 en de E-700 heeft??? Wil wel eens weten welke nou echt fijner is.
Symphy...... je gaat me toch niet in de steek laten?!?!? persoonlijk vind ik de t610 niet erg mooi. maarja dat ben ik, en dat is niet iemand anders. want iemand anders kan hem wel mooi vinden. persoonlijk ben ik nml helemaal weg van e700. het is idd jammer dat java niet via IRdA kan en dat spelletjes langzaam lopen maar dat zijn dingen die ik voor lief neem. IK WIL HEM IK WIL HEM!! beter schiet GSMtrack een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:36:
[...]
Symphy...... je gaat me toch niet in de steek laten?!?!?
Not yet, don't be afraid....... maar hoe meer tijd ik nog krijg van GSMtrack om te kiezen, hoe lastiger het wordt.... :'(
Maarre er werd dus gezegd "deze week" , betekend dat dat morgen uitgesloten is? Of is er dan toch nog hoop dat ie vrijdag door de postbode wordt afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb ook net bij gsmtrack.nl besteld en ik heb 3 keer voor zekerheid gevraagd en met die simlock komt ie deze week binnen. Nog iemand anders zelfde verhaal gehoord van gsmtrack?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:17:
en bedankt nu twijvel ik weer ik vind ze allebij prachtig die toestellen ik ga nu uitzoeken welke vijner is
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.