Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Echt hoor..ze gokken allemaal maar wat en lezen misschien wel dezelfde topic als wij nu doen :-) Ik ben toch wel HEEEEL nieuwsgierig naar al die toestellen morgen bij Gsmtrack }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ME 2
}) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Gezien 't feit dat veel grotere shops ze pas volgende week verwachten zou ik vreemd opkijken als gmstrack ze eerder heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus iig wel de bedoeling dat ie vanaf volgende week een beetje verkrijgbaar begint te zijn??? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dat zeggen ze ook elke week. "wij verwachten hem volgende week" of morgen dat heb ik ook al een paar keer gehoord. zoals me ma altijd zegt (als ik me kamer moet opruimen) "tomorow never comes" ik hoop dat hij nu echt snel komt.

trouwens kijk naar het eerste bericht uit deze forum. daar staat: midden/eind oktober. verder eigenlijk alle sites waar inf staat over het uitkomen: oktober

weet iemand al hoe het zit met GSMtrack??

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ze kunnen bellen ;) maar ik denk niet dat die ze vandaag al zal hebben.
Geen enkele shop biedt hem nu al aan.... zal dus op z'n vroegst pas volgende week gaan worden... :(

Hoeveel zou die er eigenlijk besteld hebben??? Volgens mij wil iedereen hem hier daar gaan bestellen :X

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Als ze uit Duitland halen? Sommige GSM shops doen dat al vaker hoor.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezusmina, ik lees hier de hele week al zo'n beetje dat dit dingetje 'vanmiddag' komt, en nog steeds heeft niemand dat ding....Maakt me ook niet uit hoor, maar wat heel duidelijk is, is dat de verkopers van deze telefoon met een ferme korrel zout genomen dienen te worden!!!!

Neem nu de Belcompany. Die hebben een folder in de winkel liggen met een 'levensgrote' E700 op de voorpagina.... Die gasten hebben het lef ernaast te vermelden dat ze "hem ook echt op voorraad hebben"

ZEG DAN NIKS!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 10:40:
Neem nu de Belcompany. Die hebben een folder in de winkel liggen met een 'levensgrote' E700 op de voorpagina.... Die gasten hebben het lef ernaast te vermelden dat ze "hem ook echt op voorraad hebben"

ZEG DAN NIKS!!!!!!!
Ik denk dat de bestelling is teruggehaald. Dat is ook een aantal keren verteld. Die winkeliers zijn er ook niet blij mee. Maar ik snap niet dat GSM-track het waagt om toch te zeggen dat de toestellen op voorraad zijn. Weet iemand al meer over ze.

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-Mobile weten ze van niets... laat staan wanneer die leverbaar zou moeten zijn. :? Dan misschien pas over een maand (of langer) beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 01 October 2003 @ 22:13:
Ik heb net even het softwarepakket van de Zweedse site gedownload en ik kan 100% bevestigen dat je de foto's en andere bestanden gewoon van je telefoon kan halen :D.

Ik kan best wel een screenshotje maken van het programma en de help file, maar je kan het ook zelf even installeren.
Ik heb er ook even naargekeken, jamemr dat het achtergrond programmatje wat erbij zit nog niet voor de E700 te gebruiken is. Daar gaan ze tot een maximum van 128X126, en de E700 heeft 120X160.

Waarschijnlijk komt er wel een update.

Het is wel Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung NL zei mij dat het toestel de 1e of de 2e week van oktober komt, maar welke dealer hem als eerste heeft konden ze mij niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Net GSM track aan de lijn. Morgen is het toestel binnen anders maandag.

(8> (8> (8> (8> (8> }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT, bij jou binnen? of dan pas bij GSM Track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gewoon koffiedik kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeeel mooi gezegd :-) nou ik vind het wel best...ik heb hem gereserveerd en krijg vanzelf bericht wanneer ie verstuurd wordt..

Misschien moeten we het niveau weer een beetje omhoog krikken hier door eens wat nuttige links te posten :-) want als dat ge - gsmtrek (woordspelingen liggen op tafel) begint ook een beetje saai te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Plonk mag ik vragen waar jij hem hebt gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 12:35:
Diamond AT, bij jou binnen? of dan pas bij GSM Track?
Was het maar waar. Ik bedoel binnen bij GSM Tack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Hij staat weer in de nieuwe BC krant :) Deze keer niet met "reserveer nu" of iets dergelijks.

betekend dat ze hem nu wel snel verwachten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

In Rotterdam Monditel bij Kruiskade is het te verkrijgen. Net gebeld en 2 keer gecheck. Enjoy!!!! Trouwens E715 wanneer moet ie uitkomen?

Trouwens het zou gisteren middag binnenkomen maar een dag uitgesteld volgens mij is Monditel wel enige winkel in Rotterdam die hem heeft.

Ter info Vandaag is koopavond in Rotterdam

-----------------------------------------------------

Edit : Het is geen simlock versie van T-mobile maar zonder Simlock dus mensen die op met simlock wachten, moeten nog even wachten tot volgende week!@!

[ Voor 66% gewijzigd door DJkim op 03-10-2003 18:55 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 20:03:
Maar hoe lang duurt dat voordat ze hem kunnen unlocken als die uit is?
Meestal 2 weken tot 4 weken!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook met een datakabel via de PC ringtones en games op de E700 zetten? En zo niet met welke telefoon kan dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 18:57:
Kun je ook met een datakabel via de PC ringtones en games op de E700 zetten? En zo niet met welke telefoon kan dat dan wel?
Volgens mij kun je bij elke Samsung GSM met kleurscherm kan dat. Alleen niet elke datakabels zijn compatible met elkaar en behalve S300, V200 en P400 worden andere nieuwe modellen zonder kabels geleverd dus je moet met IRDA het uploaden.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
DJkim schreef op 03 October 2003 @ 19:00:
[...]

Volgens mij kun je bij elke Samsung GSM met kleurscherm kan dat. Alleen niet elke datakabels zijn compatible met elkaar en behalve S300, V200 en P400 worden andere nieuwe modellen zonder kabels geleverd dus je moet met IRDA het uploaden.
De datakabel is via duiste site al verkrijgbaar. wel duur (35 euro)

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

U geeft aan dat u op onze website heeft gezien dat wij binnenkort de Samsung
E700 gaan aanbieden. Nu wilt u graag weten of dit toestel ook wordt
opgenomen in het aanbod voor bestaande klanten die hun contract willen
verlengen. T-Mobile verwacht dat dit toestel vanaf 15 oktober 2003 ook
beschikbaar wordt voor klanten die hun contract verlengen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op telecomvergelijker.nl is hij al te vinden

http://www.telecomvergeli...7&npv=0&ndv=0&npm=0&ndm=0

MzzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€380,- voor deze telefoon vind ik toch stukken duurder als de genoemde €100,- waar iedereen zo enthausiast mee was.
Wel in verband met Telfort 100, maar toch :/
Gemiddelde wel boven de 40 € :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met de mms'jes. Ik las op het forum van mobile review dat de E700 niet mms'jes groter dan 30kb kon ontvangen. Dit lijkt me een erg knullig en dom iets als het waar is. Nu weet ik niets van mms af, maar is 30kb te weinig? de telefoon kan zelf namelijk tot 80kb versturen, is dit trouwens veel of wienig? Ik ben nml totaal nieuw met MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou jongens heb net gebeld naar die toko in rotterdam. hij is maar 650 pleur 8)7 . met t-mobile 150 2jaar was hij nog 350 euro :r dat is mij een beetje te gortig. dat heb ik er niet voor over ojm een exclusieve telefoon te hebben. ik wacht wel. voor mensen die niet kunnen wachten: 010-4117489

iemand al nieuws over gsmtrack??

$tengel$ off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben net gebeld door BC dat ze hem hebben. Het kost mij echter 290 euro bij 1 jaar verlengen voor mijn 150 min T-Mobile abo. Toen ik doorvroeg of deze een T-Mobile simlock had werd gezegd dat ie simlockvrij was, vandaar deze hoge prijs. Maar ik kan nu dus bevestigen dat het toestel niet perse een T-Mobile simlock hoeft te hebben.

Ik wacht dus nog even op de T-Mobile versie, 290 euro vind ik toch wel een groot verschil met 120-130 euro.

Hij zij dat hij al blij was dat ze dit toestel eindelijk konden aanbieden vanwege het grote aantal inschrijvingen. En Monditel speelt gewoon goed in op vraag & aanbod van de markt, al vind ik het afzetters als ze duurder zijn dan een BC :)

[ Voor 23% gewijzigd door kiddyl op 04-10-2003 12:36 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

HIJ IS UIT!!!!!!!! :D

Ik kom net thuis, brak van feestje.
M'n pa moest toevallig ook een nieuw telefoontje en hij had mij toendertijd al gewezen op de E700, aangezien ik ook een nieuwe wilde: komt m'n pa net: "ik heb de E700 gekocht"

Nu nog wachten op die met flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Nu nog de vraag wanneer er modellen komen in een andere kleur dan donkerblauw en/of met flits aangezien ik die net iets mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een rondgang gemaakt bij de voornaamste belco's in Amsterdam maar ze vertellen je met wazige ogen dat hij er niet is, en dat ze nog steeds niet weten wanneer hij komt (BC). Vreemdgenoeg prijken de posters van "...verkrijgbaar in 2e week van september..." nog vrolijk aan de muur. Verder scheen er volgende week een feestje te zijn van Samsung?
Anyone envited?? They forgot me at least :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Nou mijn Samsung S500 had brakke software, dus ik denk ik ruil hem even om, maar toen ik de E700 zag die net binnengekomen was bij de Belcompany, heb ik die maar genomen :P

En hij is VET !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 15:28:
Net een rondgang gemaakt bij de voornaamste belco's in Amsterdam maar ze vertellen je met wazige ogen dat hij er niet is, en dat ze nog steeds niet weten wanneer hij komt (BC). Vreemdgenoeg prijken de posters van "...verkrijgbaar in 2e week van september..." nog vrolijk aan de muur. Verder scheen er volgende week een feestje te zijn van Samsung?
Anyone envited?? They forgot me at least :(
Er is een feestje voor mensen die werken bij een belzaak, en ik werk bij Belcompany Rokin, en ik ben er bij :) Nieuwste telefoontjes checken.

En de BC in Osdorp had de E700 vandaag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay Heb jij de T-Mobile versie? of die zonder simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de gsm even uitgesteld, er komen toch maar mooie nieuwe achterlichtjes op m`n auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de BC in utrecht, daar hadden ze er 3 liggen (waren alle 3 al gereserveerd). Ze waren zonder T-mobile simlock. Ik mocht er even eentje bekijken en uitproberen. Hij was nog veel kleiner dan ik had verwacht, scheelt echt niks met de S300. Menuutje en zo is hetzelfde als de S300. Er zit alleen GEEN 2e accu bij en ook geen datakabel. Accu schijnt niet heel lang mee te kunnen. Datakabel is nog niet leverbaar in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nou al wanneer die uitkomt met simlock?? als t-mobile slim was geweest hadden ze die namelijk eerder uitgebracht maar ik zie hem niet. jammer hoor, ik wil hem ook. mocht hem in BC vanmiddag ook even vast houden en die kerel liet me gelijk die multifoto even zien, echt heel geinig. BOEOEOEHOEOE ik wil hem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 18:25:
D-Jay Heb jij de T-Mobile versie? of die zonder simlock?
zonder simlock, want ik woon in een gat waar t-mobile nog geen dekking heeft
vodafone ownz0rz :P

weet iemand trouwens hoe je foto's kunt uploaden naar je pc ? (ik heb infrarood op m'n laptop en ik heb nog een v200 datakabel, maar die zal wel niet passen denk ik)

[ Voor 25% gewijzigd door D-Jay op 04-10-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Jay lees even verder terug, er staat nog een bericht tussen met een link van een progje van Samsung, als het goed is moet het daar mee kunnen.

SUc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

WOOOHH die inzoom functie is echt :9~ :9~

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag T-mobile ff gebeld, want k wacht nu al n maand op mn E700.
Maar volgens hen moest ie eind komende week echt binnen zijn!!!!
Dus nu maar hopen, en de postbode lief aankijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Heej, maar ik las dat je ook 10 sec kon filmen (ok, ik weet, stelt niks voor, maar toch). Maar bedoelen ze daarmee dat 'multiphoto' ofzo? Want iets anders ben ik niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de foto's van de personen die hem al hebben???? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 00:58:
Precies ;)
edit: ik lees net dat er een 30kb limiet op mms berichten zou zitten?
Kunnen de gebruikers van de E700 hier meer over zeggen, zit dit in de telefoon of ligt dit aan het netwerk?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kewl, Deze Samsung.

Ey als je die t-mobile versie koopt dan zit daar zon t-mobile logo op toch? Kan je die er makkelijk afhalen, weet iemand dat al?

En die foto's wil ik ook wel zien, maar ook de foto's die met t toestel gemaakt zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Rtweaker..al de moeite genomen om deze topic door te pluizen of anders wat dingen in te tikken in de zoekfunctie >:) ???

denkut niet ...

Ja..het kan dus..tenmiste het ligt aan de ondergrond van het materiaal. De T610 daar staat het op van dat zilverkleurige aluminium en daar schijnt het er makkelijk af te halen zijn met een pengum en een bepaald soort nagellak remover.

Maaaaar wat ik graag van de e700 bezitters O-) zou willen weten is wat voor een materiaal de "blauwe" voorkant is gemaakt want hier komt dus dat tmobile logo op te staan. Als het van dat rubbert achtige materiaal is hou ik mij hart vast om het logo eraf te krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dat logo eraf poest en hij gaat stuk ken je het schudden he tegenwoordig
maar het is gewoon de zelfde materiaal als die nokia covers dat blauwe gedeelte waar t-mobile op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 19:57:
D-Jay lees even verder terug, er staat nog een bericht tussen met een link van een progje van Samsung, als het goed is moet het daar mee kunnen.

SUc6
can't find it
xon schreef op 05 October 2003 @ 13:02:
Maaaaar wat ik graag van de e700 bezitters O-) zou willen weten is wat voor een materiaal de "blauwe" voorkant is gemaakt want hier komt dus dat tmobile logo op te staan. Als het van dat rubbert achtige materiaal is hou ik mij hart vast om het logo eraf te krijgen :|
Het is hard materiaal net als de rest van de phone
KreKkeR schreef op 04 October 2003 @ 23:08:
Heej, maar ik las dat je ook 10 sec kon filmen (ok, ik weet, stelt niks voor, maar toch). Maar bedoelen ze daarmee dat 'multiphoto' ofzo? Want iets anders ben ik niet tegen gekomen.
Ja dan kun je een paar foto's achter elkaar maken, opties :
- hoge / normale snelheid
- 9 / 15 opnamen
- en resoluties natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Trouwens ik hoor steeds verhalen dat het vorm van E700 best wel tegen valt, verbinding tussen klepje en telefoon steek veelste ver uit. Kan iemand dit bevestigen? En als iemand hem heeft, kan ie effe aantal fotos posten van telefoon en fotos die je met toestel hebt gemaakt? BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik weet niet precies wat je bedoelt DJkim maar de E700 ziet er mooi uit, vooral dat geile displaytje aan de buitenkant. Er zit zelfs een design oplader bij :) Ik kan geen foto's posten want ik weet nog steeds niet welke software ik moet downloaden om foto's te uppen naar m'n pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-D-Jay- schreef op 05 October 2003 @ 15:47:
Ik weet niet precies wat je bedoelt DJkim maar de E700 ziet er mooi uit, vooral dat geile displaytje aan de buitenkant. Er zit zelfs een design oplader bij :) Ik kan geen foto's posten want ik weet nog steeds niet welke software ik moet downloaden om foto's te uppen naar m'n pc....
URL http://www.samsung.se/_up...94/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Download dat eens en kijk of het werkt, je zou direct in de mappenstructuur van je telefoon kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Het werkt goed, je kunt foto's en ringtones uit je telefoon halen en erin zetten.
Enkele foto's die ik gemaakt heb staan hier. Meer volgt ...

[ Voor 8% gewijzigd door D-Jay op 05-10-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-D-Jay- schreef op 05 October 2003 @ 17:32:
Het werkt goed, je kunt foto's en ringtones uit je telefoon halen en erin zetten.
Enkele foto's die ik gemaakt heb staan hier. Meer volgt ...
Hoe heb je die foto's er dan uitgehaald, met een kabeltje of met een infrarood poort? En hoe duur was dot kabeltje/deze poort dan en waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Onderstaande link (wel duits). Datakabel voor nog geen 25 Euro.

http://www.tele55.de/shop/produkte/7/53/052948.htm

:*)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe...wel even kijken of ie op voorraad is, anders kan je nog weer wachten op die kabel

---> Lagerinfo: nicht lieferbar

Helaas pindakaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Thanks hershey had dat over het hoofd gezien. He, willen de mensen met de E700 wat meer kwijt over dit toestel. Zijn ze ons nu al vergeten. hahahaha ;)

;) >:) :) ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn ze of allemaal aan het spelen met de telefoon of deze is zo bagger dat ze er liever niets meer over kwijt willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
@Ricie

Das niet eerlijk he , dat wij wel naar het feest mogen !!
en de andere tweakers niet (niet gemeen bedoeld)

maar Bc Hoogvliet had hem ook zaterdag binnen :*)

Ricie see you @ amsterdam woensdag

laterzzz

Bc Hoogvliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel eens even, waar in amsterdam is die party woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
hoezo wil je dat zo graag weten , je moet je opgeven via samsung als je wil komen/gaan

alleen voor retailers ! sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 00:58:
Sinds niemand nog zijn of haar mobiel heeft gepost doe ik het maar met mijn brakke foto :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lugnogo/mob.jpg

Koopzondag I love it ;)

Eerste dag dat ik mijn mobiel heb dus heb nog niet zo veel verstand van mijn mobiel. Paar irritante dingen dat mij is opgevallen... dat irritante geluid van "het is opgeslagen" kan ik niet uit krijgen alleen zachter zetten :? Spelletjes zijn heel traag :(....

Voor de rest wel grappig dingetje :)

[ Voor 68% gewijzigd door coramoor op 05-10-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand of je javagames ook via infrarood kan uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn SIemens S55 werkt het zo dat als ik hem voor de infrarood poort leg dat windows gelijk ziet dat er een telefoon is, op dat moment kan ik bestanden naar die telefoon sturen.
Mijn telefoon geeft dan aan wat voor bestand die heeft ontvangen en waar ik deze wil opslaan. Misschien werkt dit ook bij Samsung??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 19:07:
[...]

Hoe heb je die foto's er dan uitgehaald, met een kabeltje of met een infrarood poort? En hoe duur was dot kabeltje/deze poort dan en waar heb je hem gekocht?
Via infrarood op mijn laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

aaagghhhhhhh het lukt me maar niet:

verbinding met mobiel via infrarood is gelukt...
kan alle gegevens van mobiel afhalen met easy studio pim nadat ik ingesteld heb
dat het via infrarood moet gebeuren...

Maar... ik kan niet met die easy studio image editor verbinding maken met mijn mob!!..... kan niet vinden waar je dat met die com poorten kan in stellen in de image editor en kan ook geen help file ofzo vinden.

hmmmmmmmmmmm
het is me gelukt om plaatjes eraf te halen van mijn mob.... alleen nu wil mijn mob de plaatjes niet accepteren die ik ernatoe stuur... hij zegt dat bestand niet ondersteund wordt terwijl het ook een jpg bestand is :?

raar als ik het plaatje normaal ernatoe stuur zegt die access denied bij 90%???

hahahhahahahah
raar progamma hoor bleek dat ik probeerde plaatjes naar verkeerde dir probeerde te kopieeren. Ik probeerde alles naar fotos the kopieeren bleek dus dat het naar plaatjes moet.

dus om plaatjes te uploaden of downloaden moet je de filemanager gebruiken van Samsung genaamd EasyShare te downloaden bij de zweedse samsung site.

en als je plaatjes upload doe het in de plaatjes dir en niet in de foto dir.

[ Voor 52% gewijzigd door coramoor op 05-10-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Heb de phone nu langer als 24 uur :P en veel mee gekloot. Heb ook dankzij de search een hele toffe url gevonden voor ringtones en wallpapers etc: (vooral de voice/midi ringtones zijn LEUK)

www.howardforums.com dan naar de Samsung gedeelte. (veel dingen voor bijna elk telefoon).

Paar dingen die ik nog uit moet vinden:

-Hoe kan ik de Kleurenschemas veranderen?????? kan dat misschien met de Imageeditor van Easyshare.... dat gedeelte werkt niet bij mij hij kan geen connectie met phone maken

-Weet nog steeds niet hoe ik dat geluid uit kan zetten als je iets opslaat. Kan het alleen zachter zetten.

-Hoe je kan instellen dat je op ja moet drukken om op te nemen in plaats van de klep openen?.

Trouwens las ik net op de bovenstaande site dat de e715 wel picture-id heeft (dus dat je een foto aan een naam kan toekennen). Terwijl bij de e700 dat niet kan RaaR :? Ennn als je een apart ringtoon wilt instellen voor een naam kan alleen uit een standaard ringtone kiezen (niet eentje die je geupload hebt).

PS. de e715 is de amerikaanse versie bedoeld voor die markt werkt op GSM 800/1900, dus niet in Europa. hehe lees net dat de e710 uitkomt in europa zelfde als de e715 dus Lees nu ook dat Samsung alleen nog maar de e710 maakt voor europa en dat de productie van e700 na 800.000 stuks is stopgezet :'( hopelijk zijn de mobiels intern hetzelfde want die e715/e710 heeft meer funkties....

PS2. heeft nog niemand anders deze phone

[ Voor 19% gewijzigd door coramoor op 06-10-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bc Hoogvliet schreef op 05 October 2003 @ 20:30:
@Ricie

laterzzz

Bc Hoogvliet
Jammer dat me digicam is opgestuurd, anders had ik de mensen hier kunnen laten zien waar we van hebben gesmuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem besteld hoor kan ik eindelijk ook meepraten. en hij was nog goedkoper ook :-)

iemadn anders hem ook al bij GSMtrack besteld??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Wat is levertijd van GSMtrack.nl?

Ik kan hem bestellen(bij GSMtrack.nl) met een T-mobile 300 verlenging. Krijg hem dan gratis. :9
Maar zit dan weer met dat stomme logo van T-mobile :X

Gister langsgeweest in de Phonehouse in A'dam(Kalverstraat) die kregen hem pas eind van deze week en dat zou er dan één zijn met een Simlock. Normale versie zou dan 'pas' 1,5 á 2 we(e)k(en) erna komen.

Ik las net dat E710 uitkomt voor Europese markt. Dat zal waarschijnlijk ook weer jaren plan gaan duren. :?

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Donde schreef op 06 October 2003 @ 12:41:
Gister langsgeweest in de Phonehouse in A'dam(Kalverstraat) die kregen hem pas eind van deze week en dat zou er dan één zijn met een Simlock. Normale versie zou dan 'pas' 1,5 á 2 we(e)k(en) erna komen.
Ik heb de versie zonder simlock hier liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
KreKkeR schreef op 06 October 2003 @ 12:47:
[...]
Ik heb de versie zonder simlock hier liggen.
Welke winkel was dat?
Phonehouse kon mij geen eens prijzen doorgeven.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Donde schreef op 06 oktober 2003 @ 13:13:
[...]

Welke winkel was dat?
Phonehouse kon mij geen eens prijzen doorgeven.
M'n pa had 'm meegenomen, ben even kwijt welke winkel hij 'm had gehaald, maar vraag het zodra ik 'm zie wel.

Ik heb 'm eigenlijk maar in bruikleen van 'm en hij gebruikt nu mijn oude telefoon. Ik wacht namelijk op de E710/E715 :D

Overigens lijkt het erop dat javagames toch alleen met wap kunnen worden geinstalleerd :(
Het uploaden naar de foon via infrarood is me niet gelukt, ook niet op de manier die Symphysodon voorstelde om te proberen.
Ik ben benieuwd of het met andere upload software wel mogelijk zou worden, of zal zo'n beperking aan de telefoon zelf liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje mooi telefoontje krekker dan !? Is die zoals je je hem had voorgesteld ??

Ik had net de belcompany nog aan de lijn en die verwachtten dat ze hem vandaag nog zouden krijgen, maar goed dat verwachten ze al 2 weken :S

Wil hem nu echt een keer hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSM-track zit er zo'n lelijk T-Mobile logo af.
Is die met aceton te verwijderen???

Of lost dat ding dan helemaal op!!? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

Werd dus zaterdag gebeld dan ik mijn gereserveerde e700 kon ophalen,
Dus ging ik net naar belcompany om hem op te halen, hadden ze hem al verkocht aan iemand anders 8)7 |:(

In de belcompany computer stond hij als onbestelbaar, maar ze zouden hem proberen uit een ander filiaal te halen... en ze zouden hem dan op zn vroegst woensdag hebben.

dus... nog ff geen e700 voor mij :'(

@ TripleM:
Iig gaat er een brief met klacht richting belcompany hoofdkantoor, maar had er niet aan gedacht om korting te vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door skr op 06-10-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

KreKkeR schreef op 06 October 2003 @ 13:33:
[...]

Overigens lijkt het erop dat javagames toch alleen met wap kunnen worden geinstalleerd :(
Het uploaden naar de foon via infrarood is me niet gelukt, ook niet op de manier die Symphysodon voorstelde om te proberen.
Ik ben benieuwd of het met andere upload software wel mogelijk zou worden, of zal zo'n beperking aan de telefoon zelf liggen :?
Het lukt mij ook niet javagames te uploaden.... Wat ik lees in andere forums is dat het ook niet bij andere samsung telefoons werkt. Dus het is een samsung iets :'( wat ik wel lees is dat sommige mensen het gelukt is om de standaard spelletjes te vervangen met andere spelletjes bij de s300 door the flashen. Maar ik denk dat je wel de datakabel daarvoor nodig hebt.

En wat ik raar vind de telefoon is dat ik niet normaal dingen naar mijn mob kan sturen. Moet persee die EasyShare gebruiken. Terwijl je met mijn T68i gewoon plaatjes enzo kan droppen op die icon van de infrarood. Bij de samsung krijg ik altijd verbinding mislukt bij 90% ofzo
skr schreef op 06 October 2003 @ 13:56:
Dus ging ik net naar belcompany om hem op te halen, hadden ze hem al verkocht aan iemand anders 8)7 |:(

dus... nog ff geen e700 voor mij :'(
:D ze waren mij vergeten te bellen (Belcompany), Ik zondag erheen en klagen dat ze mij overgeslagen hadden bleken ze het apart te hebben gelegd :+ (koopzondag) Dus goede ervaring voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door coramoor op 06-10-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
skr schreef op 06 October 2003 @ 13:56:

In de belcompany computer stond hij als onbestelbaar, maar ze zouden hem proberen uit een ander filiaal te halen... en ze zouden hem dan op zn vroegst woensdag hebben.
Ik hoop dat je toch minimaal om korting hebt gevraagd na deze blunder van Belcompany, of niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
Hey is die E700 nou te vergelijken met de V200 kwa grote of meer met de S300???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SchiedamLauw schreef op 06 October 2003 @ 14:31:
Hey is die E700 nou te vergelijken met de V200 kwa grote of meer met de S300???
s300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

coramoor schreef op 06 October 2003 @ 13:59:
[...]

Het lukt mij ook niet javagames te uploaden.... Wat ik lees in andere forums is dat het ook niet bij andere samsung telefoons werkt. Dus het is een samsung iets :'( wat ik wel lees is dat sommige mensen het gelukt is om de standaard spelletjes te vervangen met andere spelletjes bij de s300 door the flashen. Maar ik denk dat je wel de datakabel daarvoor nodig hebt.
Nou, het is me bijvoorbeeld wel gelukt een spel via wap te downloaden. Met meerdere javagames geprobeerd, heleboel deden het niet en een paar deden het wel.
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 13:43:
beetje mooi telefoontje krekker dan !? Is die zoals je je hem had voorgesteld ??
Ja en nee. Het is een mooi telefoontje, kleiner/mooier dan ik me had voorgesteld, maar de foon heeft wel wat irritante eigenschappen. Typische Samsung kwalen denk ik.

Heleboel van die kleine dingen kunnen volgens mij niet naar eigen wens worden ingesteld, of bijvoorbeeld dat uploaden van bestanden via infrarood wat niet werkt.
(plaatjes en ringtones werkt wel via dat 'Easy-nogwat' programma btw).

[ Voor 4% gewijzigd door KreKkeR241 op 06-10-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

niet dus :)

de E700 is wat langer, breder en dikker (geen antenne, maar toch...)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stengels, ja ik heb hem ook bij GsmTrack besteld.
Ben benieuwd wanneer die komt. Heb jij iets van een levertijd doorgekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site staat 2 a 3 dagen, maar die vent wist me te vertellen dat als je het vandaag voor 3 uur faxt en alles word goedgekeurd bij t-mobile dan versturen ze hem vanmiddag. dus dan moet ie morgen in de bus liggen :*) anders woensdag. ik kan bijna niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ze hebben de toestellen op voorraad (bedoel de gelockte versie?) ???
Ik mag trouwens toch wel aannemen dat ze een mail sturen zodra die bij hun de deur uit is?

Maar als die idd op voorraad is dan zou dat kunnen betekenen dat de postbode morgen of overmorgen op de stoep staat! 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ondersteund de E700 ook picture calling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT, Ja je kan een picture aan een naam toevoegen maar geen foto... en volgens mij alleen maar de plaatjes die standaard in de Samsung staan.

"All phone numbers can be grouped in caller groups (up to 6). It is possible to assign a melody or a picture to each entry. Unfortunately only pre-default picture can be assigned. It is impossible to add a picture taken by a digital camera. Today it is the main shortcoming of the phones from Samsung. "

Bovenstaand was een stukje van de volgende review:
http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml

Heb jij hem trouwens al besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
Mooooody schreef op 06 October 2003 @ 16:12:
[...]

niet dus :)

de E700 is wat langer, breder en dikker (geen antenne, maar toch...)
Heb nu de S300 namelijk, en als de E700 net zo groot als de V200 of de T100 is, dan wacht ik wel tot ze er een hebben die evenklein als de S300 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 20:43:

"All phone numbers can be grouped in caller groups (up to 6). It is possible to assign a melody or a picture to each entry. Unfortunately only pre-default picture can be assigned. It is impossible to add a picture taken by a digital camera. Today it is the main shortcoming of the phones from Samsung. "
En dan alleen de standaard melodies die al in je telefoon staan voor de namen.

Het rare is dat ik ergens las dat je wel een foto aan een naam kan voegen bij de e710. Hmmm vraag me af of die over plaatjes had in plaats van fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

SchiedamLauw schreef op 06 October 2003 @ 22:04:
[...]

Heb nu de S300 namelijk, en als de E700 net zo groot als de V200 of de T100 is, dan wacht ik wel tot ze er een hebben die evenklein als de S300 is :P
ik zou zeker die S300 houden, is toch een stuk mooier dan die E700

en qua specs vrijwel gelijk (op die brakke camera na ;))

trouwens...verwacht niet teveel van dat java...spellen gaan gewoon te traag om goed te kunnen spelen...

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 06-10-2003 23:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Hier voor de liefhebbers trouwens een foto van deze zeer mooie telefoon (hoewel ik hem niet ga nemen), naast de concurrent: de Motorola V600:

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/mot_v600_021.jpg

De kwaliteit van het schermpje ziet er prima uit (die van de Motorola ook maar voor dat schermpje is deze foto niet uit de goede hoek genoemen, zie de spiegeling op het scherm en de zilverkleurige rand eromheen), sowieso vind ik het wel een hele mooie telefoon.

[ Voor 34% gewijzigd door TripleM op 06-10-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:34:
Dus ze hebben de toestellen op voorraad (bedoel de gelockte versie?) ???
Ik mag trouwens toch wel aannemen dat ze een mail sturen zodra die bij hun de deur uit is?

Maar als die idd op voorraad is dan zou dat kunnen betekenen dat de postbode morgen of overmorgen op de stoep staat! 8)
ik weet niet of ze een mail sturen denk het niet. maar ik heb hem ook vandaag besteld en die vent zei tegen mij dat ie dan ook morgen in de bus zou moeten liggen, en anders overmorgen (als tpg er een dagje langer overdoet doordat hij pas na de laatste ligting is afgeleverd) ik hoop dat hij morgen komt!! :9

ik voel me @%$# hetzelfde als een kind van 6 op de dag voor zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat zou goed nieuws zijn, ik heb hem in het weekend besteld!! _/-\o_

Morgen maar even voor de deur blijven liggen dan maar.
:9~ :9~ :9~ :9~

Maar gaat het nou over de T-Mobile versie? Of de gewone?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bc Hoogvliet schreef op 05 October 2003 @ 20:30:
@Ricie

laterzzz

Bc Hoogvliet
Geef mij als hoogvliet bewoner eens een leuke korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
@Ricie
ik neem woensdag een digicam mee

@ de rest
als ik foto's mag maken , beloof ik in de loop van deze week de foto's neer te zetten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens in een duits forum gelezen dat de T-Mobile versie van de E-700 helemaal geen simlock heeft. Alleen maar een logo op de behuizing en een Knopje voor T-zones.
Is er iemand die dat kan bevestigen of juist ontkrachten?

Nog ff de link van het forum erbij:
http://www.telefon-treff....ead.php?s=&threadid=72664

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:49:
Wow dat zou goed nieuws zijn, ik heb hem in het weekend besteld!! _/-\o_

Morgen maar even voor de deur blijven liggen dan maar.
:9~ :9~ :9~ :9~

Maar gaat het nou over de T-Mobile versie? Of de gewone?
t-mobileversie. het scheelde me teveel en dat jaartje maakt dan ook niet uit. simlock vrij heeft GSMtrack nog niet geloof ik. ik heb ze iig gesproken en ze hadden de simlock versie op voorraad en die heb ik dus besteld. en ik hoop zeker dat ie morgen bezorgd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:06:
[...]
ik heb ze iig gesproken en ze hadden de simlock versie op voorraad en die heb ik dus besteld. en ik hoop zeker dat ie morgen bezorgd word.
Ja anders ik wel!

Nou maar hopen dat het busje van TPG mijn huis niet voorbij rijdt!!!

:+
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.