Welk programma gebruiken jullie eigenlijk om foto's van je telefoon naar IrDA-device te loaden?
Oftewel, welk programma is daar geschikt voor?
Oftewel, welk programma is daar geschikt voor?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Verwijderd
Opzich zou je hetzelfde moeten kunnen met irda als met een datakabel, alleen zal het met een kabel sneller gaan.Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 10:13:
Ik heb vandaag de E700 T-Mobile versie gekocht bij Vivacom. Echt een super ding!De verkoper vertelde me dat zo'n originele datakabel van Samsung €50 moet kosten en dat je er dan alleen beltonen mee kon verzenden. Dus geen foto's
Hiervoor moet je een infraroodkabel hebben...
Ben nogal een noob op dit gebied. Kan iemand mij duidelijkheid geven?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 10:25 ]
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 11:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 12:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je wat verkeerd doe...Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:45:
Hallowww
Ik Ben Arno ik heb nog nooit een bericht geschreven op tweakers.
Normaal lees ik alleen alles... Maar nu heb ik echt een probleem.
Ik heb de Samsung E700 eneen laptop met infrarood.
Ik heb ook het programma EasyStudio_1.0.0.1.zip gedownload.
Alleen als ik die zip wil uitpakken kan ik het op geen manier installeren hij reageert niet in de setup op mijn muis klikken...Ik snap er niks van.
Ik pak alles gewoon uit met winzip en dan geeft hij ookal iets raars aan dat hij sommige files wil overschrijven. dus dan probeer ik de setup te openen als hij nog in winzip zit. Dan doet hij het ook niet
Groeten Arno
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 13:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is deze nog steeds niet bij je afgeleverd. Ik ga deze week ook bij T-mobile zelf bestellen. Ik had hier telefonisch contact over. Maar er werd mij niks verteld over te late levering of niet op voorraad. Als ik jou was zou ik korting regelen.Hironshy schreef op 16 October 2003 @ 12:13:
Zeker doen!!! Maar verwacht niet dat je het toestel binnenkort krijgt. Ik wacht ook al een maand op mn toestelWeet echt niet wat die T-Mobile gasten daar aan het doen zijn. Nam een abo omdat ik dacht dat Tmobile de primeur zou krijgen. Nu zit ik opgescheept met een abo zonder toestel.
Heb geen zin meer om te wachten ga denk ik vandaag maar ff een E700 halen in de winkel.
Tnxkiddyl schreef op 16 October 2003 @ 19:43:
Je hebt in principe alleen de .jad files nodig. Als je url weet kun je dat gewoon meteen invullen onder 'Ga naar adres' . Als de midlet is gedownload wordt de wap verbinding automatisch afgesloten en de midlet gestart. Het kan zijn dat tijdens het downloaden al wordt gemeld dat de midlet het niet doet. Anders wordt het daarna gemeld. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de midlet het gewoon doet.
De .jad files downloaden en op je eigen website zetten is ook mogelijk. Dan kun je daarvan downloaden.
Verwijderd
Verwijderd
Lucky Goldstar
Verwijderd
Als wij je lief aankijken, breng je dan ook kabels voor je mede tweakers mee?DJkim schreef op 17 oktober 2003 @ 02:39:
Wat dacht dat ik binnen 3 maanden tijd gsm toestellen had...
SL55-S300-S500 en nu E700dus Guardian jij bent niet enig met die ziekte. Alleen ik ga volgende week naar Korea en hoop een paar leuke toestellen te fotograferen en goedkope kabels halen voor E700 + een paar geinige gadgets voor samsung toestellen.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
Als je een leuke gespreks partner bent wil ik graag bellen. Kun je testen hoe het geluidskwaliteit is van verscheidene toestellen.Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 02:34:
tham,die mobiele gast boven mij heeft gewoon 4 gsm's ,wat the hell.Als je poen te veel hebt kan je mij gewoon bellen hoor :-)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
relax man, maar is er nergens een site waar die dingen te vinden zijn?? want bepaalde tonen zoeken schiet niet echt op zo.Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 16:12:
Ok super thnx.. ik heb nog iets gevonden voor jullie
heel veel nieuwe ringtones
http://www.howardforums.c...cdf26f880&threadid=156903
Lucky Goldstar
[ Voor 47% gewijzigd door DJkim op 18-10-2003 16:13 ]
Lucky Goldstar
Verwijderd
Hetzelfde probleem bij mij. Winxp herkent het apparaat nadat deze in de pc is geplugt. maar word niet door software herkent.holomeus schreef op 18 October 2003 @ 10:58:
Ik ben nu sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van een e700.
Nu wil ik graag een verbinding leggen naar mijn PC om bestanden uit te wisselen en mijn telefoonboek te kunnen bijwerken.
Ik heb daarvoor een USB IrDA adapter gekocht en deze zonder problemen kunnen installeren. Vervolgens PIM en filemanager uit easystudio_1.0.0.1 geïnstalleerd.
Bij de instellingen in de PIM en filemanager de poort op IrDA gezet en de IrDA poort op mijn E700 aangezet, en toen niets...
Als ik de IrDA poort op de e700 aanzet zegt winXP wel dat er een nieuw apparaat is maar vervolgens kan ik niets met PIM of de filemanager.
Is er iemand die dit probleem ook heeft (hopelijk gehad)? wat gaat er fout?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 20:11 ]
Meer geheugen? Weet je dat zeker? Weet je ook hoeveel? Ik heb namelijk even gezocht op de Samsung site en voor zover ik weet zijn de verschillen tussen de E700 en de E710 / E715:Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 18:07:
Darn dat ding is wel cwoel maar heb liever me niokia 7250i. Maar ik vind zo het jammer dat je terring lang moet wachten... heb je eindelijk je E700 komt samsung met de e715 met flitser meer geheugen enz... en de E720 komt er ook aan.... Maar goed we zulle zien
[ Voor 4% gewijzigd door Joni op 18-10-2003 20:30 . Reden: typo's fixed ]
Verwijderd
HEt scherm kan het wel aan, misschien door een software upgrade.. zou me niets verbazen heBlazer schreef op 18 October 2003 @ 20:29:
[...]
Meer geheugen? Weet je dat zeker? Weet je ook hoeveel? Ik heb namelijk even gezocht op de Samsung site en voor zover ik weet zijn de verschillen tussen de E700 en de E710 / E715:Dat heb ik uit dit bericht.
- flitser
- 900mAh accu i.p.v. 780mAh
- 10 gram zwaarder
- MIDP 2.0 i.p.v MIDP 1.0.3
guardian_angel: dat is helaas (nog) niet mogelijk.
Verwijderd
Is al vaker besproken, is niet mogelijk.Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 19:18:
Weet je wat ik maar niet klaar krijg
- foto's van mensen instellen zodat als zij mij bellen ik hun op het ext display hun zie. Ik kan alleen icons kiezen als family, dierenruiem enz... iemand een tip hoe ik mensen krijg te zien die ik ook gefotogradeerd heb???
Ik zou het wel heel jammer vinden als dit niet mogelijk isbaal ik wel van...
Verwijderd
DJkim schreef op 18 October 2003 @ 15:58:
hoera E700 is nu unlocked
als je hem wilt ook unlocken check effe www.marktplaats.nl en er is een ad die moet je effe bellen. Succes
P.S die jongen heet Wouter en moet je effe zeggen dat je van Kim gehoord hebt
Trouwens ik zal effe kijken hoe duur die accessoires zijn in Korea en zal volgende week effe postenen als prijs redelijk is dan neem ik een paar mee.
Trouwens hoorde ik dat E715 met Li-Ion batterij wordt geleverd dus slechter batterij. Maar goed en flitser ..... ik gebruik die camera best wel vaak maar flitser heeft alleen nu als je heel dichterbij camera staat. Dus ik zie er geen nu.. en tja als over 2 maanden GSM toestel met 1.3 mp camera uit wordt gebracht dan is het wel handiger met een flitser ivm beeldkwaliteit.. ik heb een paar fotos gezien die zien weer wel mooi uit. maar als ik eerlijk mag zijn dan is beeldkwaliteit van E700 niet echt best daarom heeft flitser ook niet echt nutVerwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 00:33:
[...]
Kan het niet vinden, heb je niet wat meer hints??? plz
[ Voor 68% gewijzigd door DJkim op 19-10-2003 18:41 ]
Lucky Goldstar
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 14:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 21:09 ]
Verwijderd
waar kun je polyfone ringtones (en wallpapers) vinden - op welke site bedoel ik - die je met Irda of datakabel over kunt zetten????Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 15:18:
Wallpapers en Ringtones kun je via IRDA of een datakabel up- en downloaden. Dit met de "Filemanager" in "EasyStudio PIMS & File Manager" - Java Midlets is mij op deze manier nog niet gelukt.
http://www.skteletech.ru/melod_mmf/101.htmlVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:57:
[...]
waar kun je polyfone ringtones (en wallpapers) vinden - op welke site bedoel ik - die je met Irda of datakabel over kunt zetten????
Ik ben nog alleen maar polyfone ringtones tegengekomen die je via een bestelcode en wap kunt downloaden!!!
[ Voor 4% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 18:00 ]
Aha hey Wouter dus jij bent hetVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 11:59:
Bij marktplaats.nl: Zoeken op "unlocken E700" dan vind je het wel.....
Lucky Goldstar
Verwijderd
Verwijderd
Kun je alleen MIDI ringtones op de E700 zetten, of alleen MMF, of misschien allebei?Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 18:51:
Hier nog wat ringtones: http://frankstorck.nl/ringtones/
Al iemand die het gelukt is om midlets over te zetten via IRDA of datakabel?
Je kan alleen mmf bestanden op je telefoon zetten! Voor midi naar mmf converters, kijk hier: http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htmVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 19:24:
[...]
Kun je alleen MIDI ringtones op de E700 zetten, of alleen MMF, of misschien allebei?
En als bv. MIDI niet kan, kun je hem dan omzetten in MMF en heeft misschien iemand een link naar zo'n programmaatje?
[ Voor 49% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 21:06 ]
misschien de aansluiting voor de handsfree?bendedit schreef op 19 oktober 2003 @ 17:44:
ps, oja, aan de rechter kant, boven de knop om de camerestand met dichtgeklapte telefoon te starten, zit een rubber-achtig knopje! In de handleiding staat hier niks over in, WTF is dat
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
aah, thnx! Heb je nog meer antwoorden op mijn vracht vragen?Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 22:23:
[...]
Ik zal het dan maar verklappen. Is voor een ext. antenna voor in auto enz!
Verwijderd
Ben ik nog nergens tegengekomen.Diamond AT schreef op 19 October 2003 @ 22:35:
Heeft de E700 ook een carkit systeem.
Verwijderd
Op de site van Samsung staat ook dat het een Lithium-Ion accu is.Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 11:31:
Sommigen hier beweren een Lithium-Polymeer accu te hebben, terwijl het in
de startpost toch gaat om een Lithium-Ion accu.
Wie heeft wat?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 12:25 ]
Verwijderd
Dit is inderdaad suf!! Het werkt wel als je door een nummer wordt gebeld, dat nog niet in je telefoonboek opgenomen is! Dit zal bij de opvolgers (710 en 715) wellicht anders zijnDeddiekoel schreef op 20 October 2003 @ 13:39:
Ik ben erg tevreden met mijn foon, alleen het feit dat ik geen eigen ringtones aan mensen kan toekennen zuigt. Ik heb nu zwaar veel ringtones gemaakt (inc tril) maar kan er dus maar 1 gebruiken. Ik vind dit toch wel een dikke misser. Alle andere Smasungs konden dit namelijk wel!
Verwijderd
Verwijderd
Eerste keer waren we niet blind!Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 14:13:
Kun je in de E700 met simlock van T-mobile ook een prepaid simkaart van T-mobile stoppen, of kan dit alleen met een abonnenment van T-mobile????
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
Was foutje met die 2 berichten, maar weet niet hoe je er een moet wissen.
Heb je dit zelf uitgeprobeerd?Het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn om beide kaarten(Abbo en prepaid) te kunnen gebruiken voor de gesimlockte versie.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:05 ]
Mijn Samsung S300 kan dat ook niet hoor....Deddiekoel schreef op 20 oktober 2003 @ 13:39:
Ik ben erg tevreden met mijn foon, alleen het feit dat ik geen eigen ringtones aan mensen kan toekennen zuigt. Ik heb nu zwaar veel ringtones gemaakt (inc tril) maar kan er dus maar 1 gebruiken. Ik vind dit toch wel een dikke misser. Alle andere Smasungs konden dit namelijk wel!
Ik heb het geprobeerd met een prepay kaart van Ben en die deed het.Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 14:41:
Heb je dit zelf uitgeprobeerd?
Of is er iemand anders die de T-mobile versie heeft en ook T-mobile prepaid heeft zodat hij dit even kan uitproberen? Bij voorbaat dank.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq