Het Samsung SGH-E700 topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma gebruiken jullie eigenlijk om foto's van je telefoon naar IrDA-device te loaden?

Oftewel, welk programma is daar geschikt voor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:30
Easy studio?
en dan de filemanager?

Ik vroeg me af, waarom blijft het externe scherm niet aan?
je kan wel 2 verschillende dingen instellen(knipperende klok en die stomme bolletjes)
maar waarom kan mijn scherm niet knipperen? met de tijd,alarm status, gemiste berichten of oproepen e.d.
nu moet ik elke keer de foon openmaken om te kijken of ik wat ontvangen heb(die knop indrukken duurt langer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiddyl: thanx voor de reply,maar ik zie geen filemanager in mijn versie Easystudio.
Nu ben ik ff verder gaan zoeken in deze gigantische thread,daar viel mij nmlk op dat er een link naar de zweedse samsungsite staat waar Easystudio 1.0.0.1 te downen is,laat ik nu net versie 1.0.0.0 hebben die geen filemanager heeft.
Vind het wel erug slordig dat deze file alleen in zweden is op te halen en niet op de .com site,zo zoek je je dus een ongeluk,tevens de optie liveupdate in 1.0.0.0 zegt dat er geen updates zijn,erug slorig samsungboys.
Dus mensen,doe er je voordeel mee en haal hier Easystudio 1.0.0.1 MET filemanager voor de E700 binnen,63.5 MB : http://www.samsung.se/_up...94/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedacht me net wat.

Met de Orange SPV is het mogelijk om via de connectie met de pc op internet te gaan. Dit kan je instellen bij de verbindingsopties. Zou dit ook kunnen met de E700? Want dan is het heel wat goedkoper om java games te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het buitenste schermpje kun je aanzetten door een knop links en de knop rechts eventjes tegelijk ingedrukt te houden. Hij gaat dan aan en dan zie je dus of je iets binnen hebt of niet.

En wat die pc connectie betreft. Volgens mij kan geen enkele telefoon dat behalve MS Smartphones. Het zal wel heel handig zijn. Ik hoop eigenlijk dat Samsung een nieuwe firmware uitbrengt met een ander sofwarepakket waarmee het mogelijk is om java midlets via de pc up te loaden. Nu moet het nog via het dure GPRS (ik heb T-Mobile)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de E700 T-Mobile versie gekocht bij Vivacom. Echt een super ding! 8) De verkoper vertelde me dat zo'n originele datakabel van Samsung €50 moet kosten en dat je er dan alleen beltonen mee kon verzenden. Dus geen foto's :( Hiervoor moet je een infraroodkabel hebben...
Ben nogal een noob op dit gebied. Kan iemand mij duidelijkheid geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 10:13:
Ik heb vandaag de E700 T-Mobile versie gekocht bij Vivacom. Echt een super ding! 8) De verkoper vertelde me dat zo'n originele datakabel van Samsung €50 moet kosten en dat je er dan alleen beltonen mee kon verzenden. Dus geen foto's :( Hiervoor moet je een infraroodkabel hebben...
Ben nogal een noob op dit gebied. Kan iemand mij duidelijkheid geven?
Opzich zou je hetzelfde moeten kunnen met irda als met een datakabel, alleen zal het met een kabel sneller gaan.

Wel heb ik ergens gelezen dat je met de t-mobile versie geen foto's via irda kan versturen naar je pc. Kan iemand dit bevestigen? Lijkt me namelijk zwaar klote. En als dat zo is gan ik zeker wel klagen, want zulke opties eruit halen om zo meer gprs shit te verkopen is natuurlijk geen stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@B_r_a_M:
Wat zeg je nou precies? Eerst een datakabel en dan weer een infraroodkabel. :?

ALS je via IrDA wil (infrarood) dan zul je:

OF een laptop moeten hebben met IrDA-mogelijkheid,
OF een moederbord met IrDA-ondersteuning
(soms levert een fabrikant van die modules in brackets, zoals Asus, MSI, etc.)
OF je koopt een losse IrDA-module die je aansluit op de pinnetjes op
je moederbord
OF je koopt een IrDA-adapter met een USB-stekkertje (o.a. MediaMarkt)

Een data kabel gaat fysiek van je telefoon naar een aansluiting
van je pc en hier komt dus helemaal geen infrarood bij kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for the info GloriX en Gonnosoeke! Dus met een IrDA of datakabel kun je zowel foto's als beltonen verzenden? Ervanuitgaande dat je met je T-Mobile Samsung gewoon foto's kunt zenden....

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan deze phone gratis krijgen met een 2 jarige t-mobile 75 verlenging. Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Zeker doen!!! Maar verwacht niet dat je het toestel binnenkort krijgt. Ik wacht ook al een maand op mn toestel :'( Weet echt niet wat die T-Mobile gasten daar aan het doen zijn. Nam een abo omdat ik dacht dat Tmobile de primeur zou krijgen. Nu zit ik opgescheept met een abo zonder toestel.
Heb geen zin meer om te wachten ga denk ik vandaag maar ff een E700 halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik een pakketje met info over 9 telefoontjes, met verlenging. Het toestel is ook pas sinds gisteren in hun assortiment opgenomen he.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallowww
Ik Ben Arno ik heb nog nooit een bericht geschreven op tweakers.
Normaal lees ik alleen alles... Maar nu heb ik echt een probleem.

Ik heb de Samsung E700 eneen laptop met infrarood.
Ik heb ook het programma EasyStudio_1.0.0.1.zip gedownload.
Alleen als ik die zip wil uitpakken kan ik het op geen manier installeren hij reageert niet in de setup op mijn muis klikken... :'( Ik snap er niks van.

Ik pak alles gewoon uit met winzip en dan geeft hij ookal iets raars aan dat hij sommige files wil overschrijven. dus dan probeer ik de setup te openen als hij nog in winzip zit. Dan doet hij het ook niet

Groeten Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:45:
Hallowww
Ik Ben Arno ik heb nog nooit een bericht geschreven op tweakers.
Normaal lees ik alleen alles... Maar nu heb ik echt een probleem.

Ik heb de Samsung E700 eneen laptop met infrarood.
Ik heb ook het programma EasyStudio_1.0.0.1.zip gedownload.
Alleen als ik die zip wil uitpakken kan ik het op geen manier installeren hij reageert niet in de setup op mijn muis klikken... :'( Ik snap er niks van.

Ik pak alles gewoon uit met winzip en dan geeft hij ookal iets raars aan dat hij sommige files wil overschrijven. dus dan probeer ik de setup te openen als hij nog in winzip zit. Dan doet hij het ook niet

Groeten Arno
Ik denk dat je wat verkeerd doe...
Het programma waar jij inzit is alleen om te laten zien welke losse programma's er in die zip zitten(of het zou wel moeten werken, maar dat doet het niet)

Wat je moet doen is die hele zip uitpakken en daar staan losse mapjes in. Daar staat als het goed is weer een instalatie exe in voor dat ene programma. Zo zitten er dus meerdere losse programma's in die zip.

Is idd beetje verwarrend.

[edit]

Misschien kan iemand heir nog even naar kijken. De link werkt nu wel.

http://cmessenger.cleverlance.com/en/_news.jsp

Hier mee zou je kunnen msnén/icqén enz enz via een java app.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess het is me gelukt Bedankt GloriX.....

Het probleem lag wel ergens anders... ik was vergeten waarom ik winzip een K** programma vond en normaal ook altijd winrar in gebruik had

Gr ArNo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Ik schrik behoorlijk van het gerucht dat je niet met een data kabel of infrarood je foto's kunt versturen als je een T-Mobile versie van deze telefoon hebt. (zoals ik dus) Ik wil net een kabel gaan halen (of een infrarood ontvanger) om de foto's over te zetten. Kan iemand bevestigen of dit zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon halen. En vragen of je hem mag ruilen als het niet werkt.....
Ik heb de debitel telefoon dus ik he er geen last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is alleen dat ik vanavond met vakantie ga en dus mijn telefoon leeg wil hebben. Het ruilen is dan niet meer mogelijk. Er zal toch wel iemand met een T-mobile versie al geexperimenteerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T-mobile versie en gebuik EasyStudio_1.0.0.1, bij mij werkt het IrDA versturen en ontvangen prima.

Het enige wat je moet doen om infrarood te kunnen communiceren en dus files uit te wisselen is de PIM en filemanager installeren die bij easystudio_1.0.0.1 zit.
Vervolgens ga je naar instellingen in de PIM en filemanager en verander je de poort naar IrDA dan werkt het.
O ja je moet ook nog je IrDA poort op je E700 aanzetten(let op: als deze 1 minuut niet gebruikt wordt gaat ie uit).

Heb geen ervaring met datakabel.....

nogmaals link naar EasyStudio_1.0.0.1 welke geschikt is voor de E700:
http://www.samsung.se/_up...94/EasyStudio_1.0.0.1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Dit topic gaat wel heel hard. Ik heb sinds eergisteren de T-Mobile variant gekocht (in Tilburg hebben ze hem op voorraad deze week). Maar ik vind de data-communicatie wel belangrijk. Ik heb de data-kabel van de T100 maar die zal dus niet werken. Ik denk daarom dat een IrDa adapter een betere keuze is. Maar kun je daarmee ook je standaard melodieen bewerken en zodoende dus ook "eigen" ringtones aan mensen koppelen? Ik kon dit namelijk op mijn T100 wel en ik wil graag iedereen zijn eigen ringtone teruggeven!
Heeft iemand hier al ervaring mee? Want ik vind dit toch wel erg jammer.

Ook zie ik op foto's dat de E715 op het externe display een analoge klok heeft kan dit op de E700 ook?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik kan nu ong aangeven hoelang hij bij 'normaal' gebruik ong meegaat op een batterij lading. De accu houdt het geen 3 dagen vol en bij iets actiever gebruik zeker niet meer dan 2 dagen. Dit vind ik net accepteerbaar, maar is toch wel flink minder dan met mijn oude telefoon waar ik 7 dagen standbij kon blijven bij normaal gebruik. Ik zet het toestel 's avonds niet uit.

Wat betreft de ringtones is het me nog niet gelukt om iedereen een zelf gemaakte/gevonden/gedownloadde ringtone mee te geven. Er zijn er echter wel een groot aantal waaruit je kan kiezen om elke persoon/groep een ringtone te geven.

Het is jammer dat iemand anders al heeft aangegeven dat ie een review ging schrijven over dit toestel, anders had ik er al een geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook jammer dat je niet een zelf gemaakte foto aan een persoon kan koppelen dat je die foto ziet als hij belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:30
over groepen gesproken, hoe koppel je mensen aan een groep? zeker door alles in je telefoon te zetten... dat is nutteloos.. lekker dubbelop ook!

Ik weet wel dat je de klok kan laten zien door die knop ingedrukt te houden, maar zoals ik al aangaf, dat duurt best lang en kan je hem sneller openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan hem krijgen met 1 jaar t-mobile verlenging voor 100 euro !

nieuwe dan he ... en met een t-mobile simlock.

maar toch , vind ik dit een mooie prijs voor zo,n toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, 1jarig 30 orange voor 169 gaat ook nog enigzins eigenlijk,

Ben zeker aan het kijken nu, en m'n voorkeur gaat dus uit naar orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hironshy schreef op 16 October 2003 @ 12:13:
Zeker doen!!! Maar verwacht niet dat je het toestel binnenkort krijgt. Ik wacht ook al een maand op mn toestel :'( Weet echt niet wat die T-Mobile gasten daar aan het doen zijn. Nam een abo omdat ik dacht dat Tmobile de primeur zou krijgen. Nu zit ik opgescheept met een abo zonder toestel.
Heb geen zin meer om te wachten ga denk ik vandaag maar ff een E700 halen in de winkel.
Is deze nog steeds niet bij je afgeleverd. Ik ga deze week ook bij T-mobile zelf bestellen. Ik had hier telefonisch contact over. Maar er werd mij niks verteld over te late levering of niet op voorraad. Als ik jou was zou ik korting regelen.

B) B) :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
De samsung E700 staat op de site van T-mobile onder telefoons: ;)

http://www.t-mobile.nl/pe...en_tarieven/ps1.46.22.asp

Maar ik zie daar ook de V300 van Motorola (welliswaar uitverkocht) :/ :

http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.45.asp

Nou weet ik dat dit de E700 topic is maar ff de specs van de V300 (Hij lijkt wel op een make-up doosje). Ik twijfel nu wel tussen de E700 of V300:

Feature list of the Motorola V300:

Frequency: Quad Band GSM 850/900/1800/1900 MHz
Dimensions: 89mm x 49mm x 25 mm
Weight: 95g
Standby: Up to 210 hours
Talktime: Up to 500 minutes
Display: External OLED (32 x 96 pixels) , Internal 65,535 color TFT (176 x 220 pixels)
Enhanced integrated VGA digital camera (640 x 480 pixels) with lighting option, automatic/night mode
24 Chord Polyphonics
5MB Memory
Photo Album Slideshow
Photo Phonebook Caller Identification
New Word Completion Input Technology
MMS Enabled
Nokia Smart Messaging
WAP 2.0 XHTML Browser
GPRS Class 8 (4+ 1)
JAVA
EMS 5.0
USB connectivity
PC Synchronization
POP3/SMTP Email client
Recordable Voice Memos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Hoe zit dat nu precies met dat java. Op allerlei sites kun je *.jad en *.jar files downen, maar hoe moet je die in je foon krijgen????

Kun je die gewoon ergens hosten en dan heen surfen via gprs. Daar aanklikken en gaan????? En als het dan niet werkt betekend dit dan dat de midlet niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je hebt in principe alleen de .jad files nodig. Als je url weet kun je dat gewoon meteen invullen onder 'Ga naar adres' . Als de midlet is gedownload wordt de wap verbinding automatisch afgesloten en de midlet gestart. Het kan zijn dat tijdens het downloaden al wordt gemeld dat de midlet het niet doet. Anders wordt het daarna gemeld. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de midlet het gewoon doet.

De .jad files downloaden en op je eigen website zetten is ook mogelijk. Dan kun je daarvan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
kiddyl schreef op 16 October 2003 @ 19:43:
Je hebt in principe alleen de .jad files nodig. Als je url weet kun je dat gewoon meteen invullen onder 'Ga naar adres' . Als de midlet is gedownload wordt de wap verbinding automatisch afgesloten en de midlet gestart. Het kan zijn dat tijdens het downloaden al wordt gemeld dat de midlet het niet doet. Anders wordt het daarna gemeld. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de midlet het gewoon doet.

De .jad files downloaden en op je eigen website zetten is ook mogelijk. Dan kun je daarvan downloaden.
Tnx ;)

Dan gaan we dat eens proberen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook maar gaan halen.. heb echt een ziekte.

Ik heb momenteel

- P800
- T610
- SL55
- E700

Bah, .. en ik kan er niet van afkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tham,die mobiele gast boven mij heeft gewoon 4 gsm's ,wat the hell.Als je poen te veel hebt kan je mij gewoon bellen hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Wat dacht dat ik binnen 3 maanden tijd gsm toestellen had...

SL55-S300-S500 en nu E700 :) dus Guardian jij bent niet enig met die ziekte. Alleen ik ga volgende week naar Korea en hoop een paar leuke toestellen te fotograferen en goedkope kabels halen voor E700 + een paar geinige gadgets voor samsung toestellen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej Djkim..kan je eens kijken of er ook al zoiets is als een radio in de headphone voor de E-700? Ik heb een beetje rondgekeken en ik vind alleen maar zoiets voor wat oudere toestellen. Ik heb nu een 6610 en krijg binnenkort me E-700 maar ga denk ik wel de radio missen :-(

Dusssss..iemand misschien nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:18

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

DJkim schreef op 17 oktober 2003 @ 02:39:
Wat dacht dat ik binnen 3 maanden tijd gsm toestellen had...

SL55-S300-S500 en nu E700 :) dus Guardian jij bent niet enig met die ziekte. Alleen ik ga volgende week naar Korea en hoop een paar leuke toestellen te fotograferen en goedkope kabels halen voor E700 + een paar geinige gadgets voor samsung toestellen.
Als wij je lief aankijken, breng je dan ook kabels voor je mede tweakers mee? :*)
Ik baal ervan dat ik nergens de juiste kabel kan kopen. :(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 02:34:
tham,die mobiele gast boven mij heeft gewoon 4 gsm's ,wat the hell.Als je poen te veel hebt kan je mij gewoon bellen hoor :-)
Als je een leuke gespreks partner bent wil ik graag bellen. Kun je testen hoe het geluidskwaliteit is van verscheidene toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik heb de E700 nu een week en vind het een supertoestel. Ik heb alleen de volgende vragen:

Is het echt mogelijk om foto's naar je pc te versturen met behulp van een IrDa USB-adapter? Ik heb in dit topic gelezen dat het kan. Volgens mobile-review.com kan het echter weer niet.

In het telefoonboek kan je belgroepen en plaatjes aan telefoonnummers koppelen. Wat is het nut van deze plaatjes? Wanneer ik gebeld wordt zie ik geen plaatje op het externe display verschijnen, tenminste, geen plaatje dat ik specifiek aan dat telefoonnummer heb gekoppeld. Heb ik een instelling over het hoofd gezien of worden deze plaatjes gewoon niet weergegeven op het externe display?

Verder vind ik dat het smsen niet zo snel gaat als met mijn oude Siemens Siemens S45i. In T9 modus kan je bijvoorbeeld gaan 0 invoeren en moet je speciaal switchen naar ABC of cijfer mode.

Voor de rest vind ik het echt een supertoestel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Irda is irda volgens mij. Ik heb een Irda apparaat dit je op je moederbord moet prikken, was destijds meer dan de helft goedkoper dan een seriele of een usb irda apparaat. Met het programma, waarvan de links in dit topic meerdere malen is herhaald, kun je kiezen voor com-x of irda. Vervolgens wordt de telefoon door windows herkent en word alle info van de phone in het programma geladen. Je kan dan foto's, ringtones en achtergrondplaatjes op en downloaden.

Over de plaatjes kan ik kort zijn. Je kan kiezen uit een heleboel kleine plaatjes die je per beller kan kiezen. Je hebt ook standaard plaatjes voor de bellergroepen. Stel je stopt beller A in bellergroep vrienden dan komt ipv een plaatje van een telefoon een plaatje van die bellergroep op je buitenste display. Heb je daarentegen ook nog een apart callerID ingesteld voor die beller A dan verschijnt die op je display.

phew, een hoop tekst voor een simpele vraag. En verder wil ik zeggen dat alles toch wel redelijk aan bod is gekomen in dit topic, een beetje teruglezen zal heel veel vragen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem met de Caller ID al gevonden. Ik heb mijn simnummers gekopieerd naar de telefoon. De simnummers heb ik niet verwijderd, waardoor in het telefoonboek 2 keer dezelfde nummers staan. De E700 pakte kennelijk als eerste het 'simnummer' waar dus geen plaatje aan is gekoppeld. Wanneer ik het 'simnummer' verwijder werkt de caller ID prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik gebeld wordt staat er steeds geheim op mijn display, met welke instelling kan ik zien door wie ik word gebeld, nummers staan nog op Sim-kaart uit mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb een IrDa-USB adapter gekocht en aangesloten. Mbv EasyStudio 1.0.0.1 kan ik nu wel bestanden uitwisselen! Maar de optie "Afbeelding naar telefoon" werkt niet in het hoofdmenu, alleen met de File manager.

Wat ik me afvraag is of er iemand is die ervaring heeft met een "firmware" upgrade van Samsung telefoons. Want om een of andere reden missen ze altijd net een paar functies. Als dit kan worden opgelost met een upgrade bn ik blij. Al weet ik niet hoe zo'n upgrade zou moeten worden uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af welke ringtones hij herkend.. en waar ik die ringtones kan vinden. Ik heb er duizende maar das allemaal midi.. volgens mij herkend ie die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Voor het omzetten van midi naar .mmf bestanden kun je hier http://www.samsunghandphones.com kijken. Er staat uitgelegd hoe je een midi file om kan zetten naar .mmf. Je kan ook dingen instellen als knipperende led (heeft de E700 alleen niet) en meetrillende trilmotor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok super thnx :) .. ik heb nog iets gevonden voor jullie

heel veel nieuwe ringtones

http://www.howardforums.c...cdf26f880&threadid=156903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello peepz,

$tengel$ is weer terug!! heb hem nu een week en kan niet anders zeggen: DE TERING!!! (sorry voor het grove taal gebruik, maar andere woorden heb ik er niet voor) wat een geweldige telefoon. ook het batterij verbruik is me super meegevallen, ik had hem namelijk zaterdag gekregen en gelijk aangezet. met mijn domme hoofd gezien dat hij vol geladen was, dus niet opgeladen!! domdomdom. 's avonds gewoon uitgezet, en zondag middag was hij al leeg!! ik baalde als een stekker. als de batterij duur echt maar 1 dag zou zijn zou ik mijn 8310 weer vaak te voorschijn halen. dus ik balend mijn telefoon van zondag op maandag heel de nacht in de lader, en hij is nog steeds niet leeg!! niet meer opgeladen sinds zondag avond. ik zet wel mijn foon 's nachts uit (er is toch niemand die me belt 's nachts en het kost alleen maar accu!!). nu alleen nog ff opzoek naar infrarood poort (bij mediamarkt was ie uitverkocht) dan kan ik ook wat fototjes uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 16:12:
Ok super thnx :) .. ik heb nog iets gevonden voor jullie

heel veel nieuwe ringtones

http://www.howardforums.c...cdf26f880&threadid=156903
relax man, maar is er nergens een site waar die dingen te vinden zijn?? want bepaalde tonen zoeken schiet niet echt op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holomeus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 12:45
Ik ben nu sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van een e700 :9~.
Nu wil ik graag een verbinding leggen naar mijn PC om bestanden uit te wisselen en mijn telefoonboek te kunnen bijwerken.
Ik heb daarvoor een USB IrDA adapter gekocht en deze zonder problemen kunnen installeren. Vervolgens PIM en filemanager uit easystudio_1.0.0.1 geïnstalleerd.
Bij de instellingen in de PIM en filemanager de poort op IrDA gezet en de IrDA poort op mijn E700 aangezet, en toen niets...
Als ik de IrDA poort op de e700 aanzet zegt winXP wel dat er een nieuw apparaat is maar vervolgens kan ik niets met PIM of de filemanager.
Is er iemand die dit probleem ook heeft (hopelijk gehad)? wat gaat er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Laatst online: 01-04 10:48
IK WIL strax ook een Usb Irda gaan kopen maar , bij mij telefoon heb je die optie niet van gegevens versturen hij heeft alleen infrood activeren en in het boekje stond het hangt vanaf welke provider je hebt :( ik heb orange waarschijnlijk kan ikdus geen foto's of mmf.fies doorsturen .. vind ik wel heel raar hoor !!

gretz

majin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

:) ik zei al batterij is niet Li-Ion maar Li-Polymer gelukkig maar! maar ik ga ook even kijken welke accessoires verkrijgbaar zijn in Korea en als kabels zo goedkoop zijn dan hou ik wel effe kleine inkoopacite :) ik post wel nog effe als ik in Korea ben :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heekim ken je voor mij kijken voor een niet te dure (max €40) bureaulader??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

:) hoera E700 is nu unlocked :) als je hem wilt ook unlocken check effe www.marktplaats.nl en er is een ad die moet je effe bellen. Succes

P.S die jongen heet Wouter en moet je effe zeggen dat je van Kim gehoord hebt :)

Trouwens ik zal effe kijken hoe duur die accessoires zijn in Korea en zal volgende week effe posten :) en als prijs redelijk is dan neem ik een paar mee.

[ Voor 47% gewijzigd door DJkim op 18-10-2003 16:13 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darn dat ding is wel cwoel maar heb liever me niokia 7250i. Maar ik vind zo het jammer dat je terring lang moet wachten... heb je eindelijk je E700 komt samsung met de e715 met flitser meer geheugen enz... en de E720 komt er ook aan.... Maar goed we zulle zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
holomeus schreef op 18 October 2003 @ 10:58:
Ik ben nu sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van een e700 :9~.
Nu wil ik graag een verbinding leggen naar mijn PC om bestanden uit te wisselen en mijn telefoonboek te kunnen bijwerken.
Ik heb daarvoor een USB IrDA adapter gekocht en deze zonder problemen kunnen installeren. Vervolgens PIM en filemanager uit easystudio_1.0.0.1 geïnstalleerd.
Bij de instellingen in de PIM en filemanager de poort op IrDA gezet en de IrDA poort op mijn E700 aangezet, en toen niets...
Als ik de IrDA poort op de e700 aanzet zegt winXP wel dat er een nieuw apparaat is maar vervolgens kan ik niets met PIM of de filemanager.
Is er iemand die dit probleem ook heeft (hopelijk gehad)? wat gaat er fout?
Hetzelfde probleem bij mij. Winxp herkent het apparaat nadat deze in de pc is geplugt. maar word niet door software herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik maar niet klaar krijg

- foto's van mensen instellen zodat als zij mij bellen ik hun op het ext display hun zie. Ik kan alleen icons kiezen als family, dierenruiem enz... iemand een tip hoe ik mensen krijg te zien die ik ook gefotogradeerd heb???

Ik zou het wel heel jammer vinden als dit niet mogelijk is :( baal ik wel van...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 18:07:
Darn dat ding is wel cwoel maar heb liever me niokia 7250i. Maar ik vind zo het jammer dat je terring lang moet wachten... heb je eindelijk je E700 komt samsung met de e715 met flitser meer geheugen enz... en de E720 komt er ook aan.... Maar goed we zulle zien
Meer geheugen? Weet je dat zeker? Weet je ook hoeveel? Ik heb namelijk even gezocht op de Samsung site en voor zover ik weet zijn de verschillen tussen de E700 en de E710 / E715:
  • flitser
  • 900mAh accu i.p.v. 780mAh
  • 10 gram zwaarder
  • MIDP 2.0 i.p.v MIDP 1.0.3
Dat heb ik uit dit bericht.

guardian_angel: dat is helaas (nog) niet mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Joni op 18-10-2003 20:30 . Reden: typo's fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blazer schreef op 18 October 2003 @ 20:29:
[...]

Meer geheugen? Weet je dat zeker? Weet je ook hoeveel? Ik heb namelijk even gezocht op de Samsung site en voor zover ik weet zijn de verschillen tussen de E700 en de E710 / E715:
  • flitser
  • 900mAh accu i.p.v. 780mAh
  • 10 gram zwaarder
  • MIDP 2.0 i.p.v MIDP 1.0.3
Dat heb ik uit dit bericht.

guardian_angel: dat is helaas (nog) niet mogelijk.
HEt scherm kan het wel aan, misschien door een software upgrade.. zou me niets verbazen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 19:18:
Weet je wat ik maar niet klaar krijg

- foto's van mensen instellen zodat als zij mij bellen ik hun op het ext display hun zie. Ik kan alleen icons kiezen als family, dierenruiem enz... iemand een tip hoe ik mensen krijg te zien die ik ook gefotogradeerd heb???

Ik zou het wel heel jammer vinden als dit niet mogelijk is :( baal ik wel van...
Is al vaker besproken, is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 18 October 2003 @ 15:58:
:) hoera E700 is nu unlocked :) als je hem wilt ook unlocken check effe www.marktplaats.nl en er is een ad die moet je effe bellen. Succes

P.S die jongen heet Wouter en moet je effe zeggen dat je van Kim gehoord hebt :)

Trouwens ik zal effe kijken hoe duur die accessoires zijn in Korea en zal volgende week effe posten :) en als prijs redelijk is dan neem ik een paar mee.
:-( Kan het niet vinden, heb je niet wat meer hints??? plz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 00:33:
[...]

:-( Kan het niet vinden, heb je niet wat meer hints??? plz _/-\o_
Trouwens hoorde ik dat E715 met Li-Ion batterij wordt geleverd dus slechter batterij. Maar goed en flitser ..... ik gebruik die camera best wel vaak maar flitser heeft alleen nu als je heel dichterbij camera staat. Dus ik zie er geen nu.. en tja als over 2 maanden GSM toestel met 1.3 mp camera uit wordt gebracht dan is het wel handiger met een flitser ivm beeldkwaliteit.. ik heb een paar fotos gezien die zien weer wel mooi uit. maar als ik eerlijk mag zijn dan is beeldkwaliteit van E700 niet echt best daarom heeft flitser ook niet echt nut :) wacht liever op nieuwere model jongens!

Hey Symphysodon mail me effe dan doe ik het voor je 10 euro :)

[ Voor 68% gewijzigd door DJkim op 19-10-2003 18:41 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij marktplaats.nl: Zoeken op "unlocken E700" dan vind je het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOohoo, bij gsmcorrect hebben ze em: 281 euro met t-mobile simlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Javagames (en Polyfone ringtones volgens mij ook) kun je alleen met wap downloaden. Waar kun je het goedkoopste wappen (met welke instellingen) of is dit overal even duur.

Kun je wallpapers ook via een kabeltje of Irda naar je E700 zetten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallpapers en Ringtones kun je via IRDA of een datakabel up- en downloaden. Dit met de "Filemanager" in "EasyStudio PIMS & File Manager" - Java Midlets is mij op deze manier nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er ook Java email clients voor de E-700 die je kunt downloaden? Zo ja, heeft iemand dit al werkend? Kan je hier ook attachments mee versturen? Zou wel ideaal zijn, offline mailtje maken met een foto en dan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Laatst online: 01-09 10:19
Leuk toestel! Alleen draaien mijn spelletjes totaal niet soepel (tik....tik....tik)...Weet niet wie dit probleem nog meer heeft?! Ik heb hem met sim-lock t-mobile! Verder, zou het ook mogelijk zijn om er zelf een kleurenschema in te zetten? Het kleurenschema van t-mobile staat er ook in... en ik wil graag het orginele kleurenschema!Verder heb je ook een camera stand dat je 15 foto achter elkaar kan maken, kan je dat ook weergeven als een filmpje..(Dat de foon automatisch die 15 fotos achter elkaar afspeelt)? Wat is nog meer het verschil tussen het t-mobile versie, en het orginele versie..? Verder kan ik alleen maar standaard beltonen instellen! Dus om een zelf gedownloade beltoon aan iemand in je telefoonboek te koppelen is me nog niet gelukt :S En heeft verder iemand al nieuwe spellen?

zo, dat was het weer :)

ps, oja, aan de rechter kant, boven de knop om de camerestand met dichtgeklapte telefoon te starten, zit een rubber-achtig knopje! In de handleiding staat hier niks over in, WTF is dat??Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/GSM/images/E700_close2.jpg
Hoezo je wordt verneukt met dat externe display

[ Voor 29% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 15:18:
Wallpapers en Ringtones kun je via IRDA of een datakabel up- en downloaden. Dit met de "Filemanager" in "EasyStudio PIMS & File Manager" - Java Midlets is mij op deze manier nog niet gelukt.
waar kun je polyfone ringtones (en wallpapers) vinden - op welke site bedoel ik - die je met Irda of datakabel over kunt zetten????

Ik ben nog alleen maar polyfone ringtones tegengekomen die je via een bestelcode en wap kunt downloaden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:57:
[...]

waar kun je polyfone ringtones (en wallpapers) vinden - op welke site bedoel ik - die je met Irda of datakabel over kunt zetten????

Ik ben nog alleen maar polyfone ringtones tegengekomen die je via een bestelcode en wap kunt downloaden!!!
http://www.skteletech.ru/melod_mmf/101.html

http://www.howardforums.c...&perpage=15&pagenumber=23

En dan met filemanager uploaden

[ Voor 4% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 11:59:
Bij marktplaats.nl: Zoeken op "unlocken E700" dan vind je het wel.....
Aha hey Wouter dus jij bent het :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat ringtones: http://frankstorck.nl/ringtones/

Al iemand die het gelukt is om midlets over te zetten via IRDA of datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 18:51:
Hier nog wat ringtones: http://frankstorck.nl/ringtones/

Al iemand die het gelukt is om midlets over te zetten via IRDA of datakabel?
Kun je alleen MIDI ringtones op de E700 zetten, of alleen MMF, of misschien allebei?

En als bv. MIDI niet kan, kun je hem dan omzetten in MMF en heeft misschien iemand een link naar zo'n programmaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 19:24:
[...]

Kun je alleen MIDI ringtones op de E700 zetten, of alleen MMF, of misschien allebei?

En als bv. MIDI niet kan, kun je hem dan omzetten in MMF en heeft misschien iemand een link naar zo'n programmaatje?
Je kan alleen mmf bestanden op je telefoon zetten! Voor midi naar mmf converters, kijk hier: http://www.samsunghandphones.com/midi%20to%20mmf.htm

Voor het overzetten, het programma EasyStudio PIMS & File Manager (Download hier: http://www.samsung.se/_up...94/EasyStudio_1.0.0.1.zip) gebruiken (in dit programma naar extra en dan file manager gaan), dan naar bovenin op "mijn telefoon klikken", dan krijg je 3 mappen: photos, images en sounds. In photos staan je zelf gemaakte foto's, in images staan de standaard plaatjes in je telefoon + de gedownloade of via infrarood of datakabel geuploade plaatjes. Hier moet je de plaatjes (ook gifs) in zetten. En in sounds heb je een map "my sounds", en hier pleur je de mmf files in. Het meeste spreekt wel voor zich, maar nu mag het niet meer fout gaan! Lukt het dan nog niet, zeg het dan, dan teken ik het voor je :Z

[ Voor 49% gewijzigd door bendedit op 19-10-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

bendedit schreef op 19 oktober 2003 @ 17:44:
ps, oja, aan de rechter kant, boven de knop om de camerestand met dichtgeklapte telefoon te starten, zit een rubber-achtig knopje! In de handleiding staat hier niks over in, WTF is dat
misschien de aansluiting voor de handsfree? ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 19 October 2003 @ 22:00:
[...]

misschien de aansluiting voor de handsfree? ;)
Ik zal het dan maar verklappen. Is voor een ext. antenna voor in auto enz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 22:23:
[...]

Ik zal het dan maar verklappen. Is voor een ext. antenna voor in auto enz! :)
aah, thnx! Heb je nog meer antwoorden op mijn vracht vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Heeft de E700 ook een carkit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op 19 October 2003 @ 22:35:
Heeft de E700 ook een carkit systeem.
Ben ik nog nergens tegengekomen.

Als je veel in de auto zit kun je beter een telefoon met bluetooth nemen, kun je je telefoon gewoon in je broekzak laten zitten terwijl je aan het bellen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E700 speelt ook MIDI....neem aan dat die van jullie dat ook doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:12
Toen ik deze telefoon afgelopen week bij een collega zag moest ik hem gewoon hebben :D
Hij is zo klein in vergelijking met mn nokia 3650 (koelkast ;))

Nu alleen nog ergens de simlock eraf laten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De simlock is er af tehalen met een stukje software die de code genereerd mbv je imei oa. Het kan al wel en zelfs tegen niet al te hoge kosten, maar als het goed is heb je toch al T-Mobile en na een jaar kun je de simlock er gratis afhalen. Straks heb je garantie nodig en kan het zijn dat ze moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommigen hier beweren een Lithium-Polymeer accu te hebben, terwijl het in
de startpost toch gaat om een Lithium-Ion accu.

Wie heeft wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 11:31:
Sommigen hier beweren een Lithium-Polymeer accu te hebben, terwijl het in
de startpost toch gaat om een Lithium-Ion accu.

Wie heeft wat?
Op de site van Samsung staat ook dat het een Lithium-Ion accu is.
Misschien kan iemand een foto maken van z'n batterij en dan vooral het gedeelte waar wel/niet wordt verteld dat het een Lithium-Ion accu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Op mijn batterij staat 3.7v Li-ion polymer, dus hebben de mensen hier en de site van Samsung het goed. Ik denk dat het type niet zoveel zegt, wat veel belangrijker is gewoon de capaciteit van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukje over NiCd, NiMH, Li-ion en Li-ion Polymer batterijtjes:
http://www.buchmann.ca/chap8-page1.asp

Ik dacht dus dat "Lithium-ion" en "Lithium-polymer" de onderscheidende namen waren,
maar ze hebben beide '-Ion'.
Het moet dus zijn: Li-ion en Li-ion polymer (zoals ook Kiddyl opmerkt).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben erg tevreden met mijn foon, alleen het feit dat ik geen eigen ringtones aan mensen kan toekennen zuigt. Ik heb nu zwaar veel ringtones gemaakt (inc tril) maar kan er dus maar 1 gebruiken. Ik vind dit toch wel een dikke misser. Alle andere Smasungs konden dit namelijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in de E700 met simlock van T-mobile ook een prepaid simkaart van T-mobile stoppen, of kan dit alleen met een abonnenment van T-mobile???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
Deddiekoel schreef op 20 October 2003 @ 13:39:
Ik ben erg tevreden met mijn foon, alleen het feit dat ik geen eigen ringtones aan mensen kan toekennen zuigt. Ik heb nu zwaar veel ringtones gemaakt (inc tril) maar kan er dus maar 1 gebruiken. Ik vind dit toch wel een dikke misser. Alle andere Smasungs konden dit namelijk wel!
Dit is inderdaad suf!! Het werkt wel als je door een nummer wordt gebeld, dat nog niet in je telefoonboek opgenomen is! Dit zal bij de opvolgers (710 en 715) wellicht anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in de E700 met simlock van T-mobile ook een prepaid simkaart van T-mobile stoppen, of kan dit alleen met een abonnenment van T-mobile????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een datakabel of een usb-irda apparaat, hoe duur en waar gekocht die werkt
op de E700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Een prepay kaart werkt prima met de simlock. De lock is eigenlijk een netwerklock, zolang je een T-Mobile/Ben kaart hebt zal hij het doen met dit toestel.

Gonnosoeke-> in de pricewatch staat het een en ander. Je hebt ir apparaten die je op je moederbord moet prikken -> goedkoop en ir via usb of serieel en deze zijn iets duurder, maar wel flexibeler. Alle irda apparaten moeten het in princiepe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 14:13:
Kun je in de E700 met simlock van T-mobile ook een prepaid simkaart van T-mobile stoppen, of kan dit alleen met een abonnenment van T-mobile????
Eerste keer waren we niet blind! :+

Het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn om beide kaarten(Abbo en prepaid) te kunnen gebruiken voor de gesimlockte versie.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donde schreef op 20 oktober 2003 @ 14:30:
[...]

Eerste keer waren we niet blind! :+
Was foutje met die 2 berichten, maar weet niet hoe je er een moet wissen.
Het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn om beide kaarten(Abbo en prepaid) te kunnen gebruiken voor de gesimlockte versie.
Heb je dit zelf uitgeprobeerd?

Of is er iemand anders die de T-mobile versie heeft en ook T-mobile prepaid heeft zodat hij dit even kan uitproberen? Bij voorbaat dank.

Bij GSMcorrect.nl ligt er nu een T-mobile versie van de E700 voor mij klaar, alleen weet ik nog niet of ik er wel wat aan heb, aangezien ik geen T-mobile abonnement heb of wil, ik wil gewoon prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nu ook op de nederlandse samsung site!!!! (Nou, met een linkje dan naar samsung.com)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 15:03
Deddiekoel schreef op 20 oktober 2003 @ 13:39:
Mijn Samsung S300 kan dat ook niet hoor.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb inmiddels met toestemming van Cutebritney een nieuw topic aangemaakt, aangezien deze de 1000 replies nadert:

Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 14:41:

Heb je dit zelf uitgeprobeerd?

Of is er iemand anders die de T-mobile versie heeft en ook T-mobile prepaid heeft zodat hij dit even kan uitproberen? Bij voorbaat dank.
Ik heb het geprobeerd met een prepay kaart van Ben en die deed het.

Het is al weer bijna tijd voor een nieuwe openingspost! Op naar deel 2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.