Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik wil weer een telefoon met een klepje, ik heb een 6610 voor de verkoop en ben nu opzoek naar een samsung....

Zit te dubben tussen de E700 of de S300.

Camera boeit me niet, wil gewoon een leuk telefoontje met een goed kleuren scherm.
Wat is dan aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak dan de E700, want de S300 is al en tijdje op de markt en de E700 is gewoon hartstikke nieuw!! Dan loop je ff lekker te pronken!! Als je het voor de prijs wilt doen moet je de S300 nemen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 21:13:
Pak dan de E700, want de S300 is al en tijdje op de markt en de E700 is gewoon hartstikke nieuw!! Dan loop je ff lekker te pronken!! Als je het voor de prijs wilt doen moet je de S300 nemen!!!
pronken doe ik wel met m`n auto, telefoon zit vaak genoeg in m`n broekzak.
Maar meer over de kleine dingetjes van de S300, slecht klepje (snel gammel), stabiliteit, leeftijd (snel gebreken) is dit allemaal waar, want zo ja, dan wacht ik nog wel even op de E700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 20:58:
Heren,

Ik wil weer een telefoon met een klepje, ik heb een 6610 voor de verkoop en ben nu opzoek naar een samsung....

Zit te dubben tussen de E700 of de S300.

Camera boeit me niet, wil gewoon een leuk telefoontje met een goed kleuren scherm.
Wat is dan aan te raden?
als je toch geen waarde hecht aan een extern kleurenscherm (wie wel :?), dan kun je net zo goed de S500 nemen...

als je persé wil kiezen tussen de S300 en E700, zou ik zeker voor de S300 gaan, omdat deze er gewoon een stuk beter uitziet, goedkoper is en vrijwel dezelfde features heeft als de E700 (geen cam, maar dat is een voordeel :))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou als ik jou was , de S500 kiezen, ziet er vind ik het best uit van allemaal, (ookal heb ik de E700 nog niet in het echt gezien, maar oke ookal is hij iets lelijker dan de E700, de S500 is wel kleiner) En is gewoon een Hele goede telefoon tegen een abnormale Lage prijs voor die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 21:54:
Ik zou als ik jou was , de S500 kiezen, ziet er vind ik het best uit van allemaal, (ookal heb ik de E700 nog niet in het echt gezien, maar oke ookal is hij iets lelijker dan de E700, de S500 is wel kleiner) En is gewoon een Hele goede telefoon tegen een abnormale Lage prijs voor die telefoon.
dat zou ik nou ook weer niet willen zeggen...
275 euro is een boel geld voor een gsm zonder java, bluetooth en voice dailing :/

* Mooody gaat 'm toch kopen, omdat hij 'm mooi vindt en niet meer nodig heeft...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die S500 kan ik nergens vinden :?

Die E700 is binnenkort 300,00 met T-mobile lick (ik heb t-mobile dus geen ramp)
De S300 kost 2e hands 200,00 en nieuw 360,00
(beide prijzen van vivacom)

Dus dan kan ik net zo goed die E700 nemen of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:20:
Die S500 kan ik nergens vinden :?

Die E700 is binnenkort 300,00 met T-mobile lick (ik heb t-mobile dus geen ramp)
De S300 kost 2e hands 200,00 en nieuw 360,00
(beide prijzen van vivacom)

Dus dan kan ik net zo goed die E700 nemen of zie ik dit verkeerd?
E700 kost 300 euro terwijl je een abbo neemt :? das duur :)

S300 kost nieuw 341 euro (check pricewatch)
S500 kost nieuw 275 euro.

bij www.gsmweb.nl of www.gsm.nl is-ie al te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niemand afschrikken maar de S500 van een hele goede vriendin van mij had na 1 maand een gebroken scherm, dikke zwarte vlekken erin dus. Ze gebruikt dat ding echt niet ruig, maar naar de garantie kan ze fluiten. Zelfs al laat je je telefoon een keer vallen vind ik dat hij daaraan niet mag overlijden.

Mijn clamshell, heb ik zonder enige gevolgen al flink mishandeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een S500 gekocht met een abbo en dan kree ik nog 50 euro terug ook.... die telefoon kost me omgerekent iets van 170 euro :D

en ik zou zeker voor de S500 gaan, die is qua software namelijk gelijk (op java en MMS na) aan de E700 en ik moet zeggen dat ik het software model van de S500 een stuk beter vind dan die van de S300.. veel mooier afgewerkt en ook gebruiksvriendelijker. Ik weet dat het verschil niet zo heel groot is maar het is er wel degelijk.
en de S500 heeft een beter kleuren scherm dan de S300.. conclusie. Zeker als je gaat kijken naar prijs kwaliteit dan komt de S500 mooi uit de bus.

ik heb net even me S500 getest (ben voorzichtig eens wat ruiger gaan doen met het klepje) en breken gebeurd echt niet zo snel hoor. al moet ik wel zeggen dat ik er meer op let dan bij mijn nokia. Ik kon me nokia best op de grond laten vallen dan lag hij misshcien uit elkaar maare inelkaar zetten en hij deed het weer. het lijkt me idd dat Alle samsungs met klepje (eigenlijk alle klepjes-telefoons) eerder breken. dus dat is niet S500 specifiek. Verder heeft mijn S500 ook al het gewicht van mijn vriendin doorstaan (valt wel mee hoor ;)) en toen voelde ik iineens.. shit me telefoon zit nog in me broekzak. nou er was niets aan de hand... dus... dnek niet dat het zo erg is en het wel mee valt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk ook een incident, en ik laat me er niet door afschrikken. Maar dat scherm is gewoon intern gebroken wat ik wel een slecht teken vind mbt. tot de constructiekwaliteit.

Maarja misschien had zij wel een maandagochtend model. Zit je dan met je nog 23 maanden abbo. Morgen maar eens een rel starten bij Tfortelecom. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:43:
Ik wil niemand afschrikken maar de S500 van een hele goede vriendin van mij had na 1 maand een gebroken scherm, dikke zwarte vlekken erin dus. Ze gebruikt dat ding echt niet ruig, maar naar de garantie kan ze fluiten. Zelfs al laat je je telefoon een keer vallen vind ik dat hij daaraan niet mag overlijden.

Mijn clamshell, heb ik zonder enige gevolgen al flink mishandeld. ;)
is de S500 al langer dan een maand te koop in NL?

en tja...kapotte schermen komen ook voor bij andere Samsungs, Nokia's etc. etc., dus niet echt een goed argument...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: pronken doe ik wel met m`n auto, telefoon zit vaak genoeg in m`n broekzak.
Maar meer over de kleine dingetjes van de S300, slecht klepje (snel gammel), stabiliteit, leeftijd (snel gebreken) is dit allemaal waar, want zo ja, dan wacht ik nog wel even op de E700.
check de consumentenbond is ;-) de beste die er tuseen zit. samen met andere. september2003. :-) prijs tussen e700 en s300 verschilt weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:44:
ik heb een S500 gekocht met een abbo en dan kree ik nog 50 euro terug ook.... die telefoon kost me omgerekent iets van 170 euro :D
lijkt me ook onzin...

welk abbo was dat dan? moet een 1-jarig abbo zijn van max. 20 euro per maand waar je de gsm gratis krijgt, anders klopt jouw berekening van geen kant :)

goedkoopste wat ik nu gezien heb is 1-jarig Telfort-200 abbo (25 euro p/m) en dan 73 euro betalen voor de gsm (na invullen van de voucher 50 euro terug)

dus mijn totale kosten komen op 323 euro ex. verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die nouhou. Is die al gesignaleerd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 23:52:
Wanneer komt die nouhou. Is die al gesignaleerd ??
Volgens Ganymedus staat hij in de BC(in alkmaar) te pronken

Straks maar effe een belletje plegen

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Ganymedus staat hij in de BC(in alkmaar) te pronken

Straks maar effe een belletje plegen
ik vroeg het bij de belcmpany hier (rotterdam alexandrium), en die zeiden dat het niet mogelijk was. "dan hadden wij hem ook wel gehad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 29 September 2003 @ 23:00:
[...]

lijkt me ook onzin...

welk abbo was dat dan? moet een 1-jarig abbo zijn van max. 20 euro per maand waar je de gsm gratis krijgt, anders klopt jouw berekening van geen kant :)

goedkoopste wat ik nu gezien heb is 1-jarig Telfort-200 abbo (25 euro p/m) en dan 73 euro betalen voor de gsm (na invullen van de voucher 50 euro terug)

dus mijn totale kosten komen op 323 euro ex. verzending :)
ik heb telfort 100 voor 15 euro. DIt abbonement KAN ik krijgen voor 7,50 per maad, dat is het goedkoopste alternatief voor dit abbo. Kortom ik betaal 7,50 per maand aan me telefoon en 7,50 aan bellen, dat lijkt me toch redelijk om te denken.
nou ik zit er 2 jaar aan vast. 7,50 x 24 = 180 euro ...
nou betaalde ik voor verzenden van de telefoon en aan de telefoon zelf in totaal 21 euro (normaal moet je ook verzend kosten oor simkaart betalen a 5 euro dus zeg dat die telefoon me 16 euro kost dan kom je op een totaal van 196 euro MAAR ik krijg 50 euro terug van samsung 196 - 50 = 146 euro..

Kijk aan! ben ik nog goedkoper uit ook dan ik zelf dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 11:18:
[...]

ik heb telfort 100 voor 15 euro. DIt abbonement KAN ik krijgen voor 7,50 per maad, dat is het goedkoopste alternatief voor dit abbo. Kortom ik betaal 7,50 per maand aan me telefoon en 7,50 aan bellen, dat lijkt me toch redelijk om te denken.
nou ik zit er 2 jaar aan vast. 7,50 x 24 = 180 euro ...
nou betaalde ik voor verzenden van de telefoon en aan de telefoon zelf in totaal 21 euro (normaal moet je ook verzend kosten oor simkaart betalen a 5 euro dus zeg dat die telefoon me 16 euro kost dan kom je op een totaal van 196 euro MAAR ik krijg 50 euro terug van samsung 196 - 50 = 146 euro..

Kijk aan! ben ik nog goedkoper uit ook dan ik zelf dacht.
Telfort-100 voor 7,50 p/m? Dat is toch alleen zo als je er geen gsm bij neemt?
het is wel de bedoeling dat je de totale kosten berekend, anders krijg je hele scheve verhoudingen...

Als ik alleen de gsm-kosten optel krijg ik: 12x12,50 + 23 euro = 173 euro. - 50 euro retour = 123 euro :) en het voordeel dat ik 200 belminten per maand heb en er maar 1 jaar aan vast zit...

edit: volgens het rekensommetje dat ik los liet bij mijn vorige post zou jij dus zoveel kwijt zijn: 24x15 euro + 21 - 50 = 331 euro

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 30-09-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 29 September 2003 @ 22:31:
[...]

E700 kost 300 euro terwijl je een abbo neemt :? das duur :)

S300 kost nieuw 341 euro (check pricewatch)
S500 kost nieuw 275 euro.

bij www.gsmweb.nl of www.gsm.nl is-ie al te krijgen
Die E700 is los zonder abbo, zit alleen een t-mobile simlock op (maar heb al een t-mobile abbo, dus dat maakt niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 13:10:
[...]

Die E700 is los zonder abbo, zit alleen een t-mobile simlock op (maar heb al een t-mobile abbo, dus dat maakt niet uit)
ow, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een abonnement bij T-mobile, ik mag dit 1 jarige abonnement opzeggen omdat ik dit abonnement langer heb dan 1 jaar. Nu wil ik de nieuwe Samsung via www.T-mobile.nl bestellen, kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden? Volgens mij kan dit alleen bij verlenging van het abonnement of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 13:51:
Ik heb een abonnement bij T-mobile, ik mag dit 1 jarige abonnement opzeggen omdat ik dit abonnement langer heb dan 1 jaar. Nu wil ik de nieuwe Samsung via www.T-mobile.nl bestellen, kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden? Volgens mij kan dit alleen bij verlenging van het abonnement of heb ik dat verkeerd?
Tip: Altijd 3 maand (sowieso 1 maand) voordat je contract verloopt, een opzegbrief sturen :)

Je kan het beste dit abonnement afsluiten en een nieuw abonnement nemen bij een andere provider. Dan is het namelijk wel mogelijk je huidige nummer te behouden, tenminste bij Telfort wel.

Moet je nog ff zoeken naar een goede deal. (bijv. 1 jaar Telfort-200, S500 kost dan 23 euro - www.gsmweb.nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T for Telecom in Almere verwacht de E700 in week 41 (vanaf 6 oktober 2003),
maar geen zekerheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thephonehouse heeft als leverdatum 2e week oktober maar de winkelmedewerker vertelde mij toch maar ff te w88 tot eind oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 15:00:
T for Telecom in Almere verwacht de E700 in week 41 (vanaf 6 oktober 2003),
maar geen zekerheid :+
Ah bedankt voor de tip, binnenkort eens langsgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Altijd 3 maand (sowieso 1 maand) voordat je contract verloopt, een opzegbrief sturen

Je kan het beste dit abonnement afsluiten en een nieuw abonnement nemen bij een andere provider. Dan is het namelijk wel mogelijk je huidige nummer te behouden, tenminste bij Telfort wel.
je kan ook 3 maanden voor je contract afloopt je contract verlengen. dan krijg je mestal dezelfde kortinmg als wanneer je een nieuw contract afsluit. je houd dan uiteraard ook hetzelfde nummer.

je kan je contract aleen niet verlengen op de t-mobile site. daarvoor moet je zijn bij de betere webshop of in de echte winkels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Contract verlengen bij T-mobile zelf is wel mogelijk.
;)
Alleen moet je dan de klantenservice bellen. Die sturen je dan een aanbieding bestaande met een keuze uit een aantal GSM toestellen (E700 zit daar nu nog niet tussen ;( ) of korting op je belbundel bedrag.

Alleen is het inderdaad zo dat de webshops vaak betere aanbiedingen hebben. Zie alleen al de site van www.gsmdealer.nl . Daar zijn de prijzen voor de Samsung E700 al bekend. Zie onderstaande prijzen voor Contractverlenging:

P.s. Ik heb ze al gemaild om te vragen of de toestel al op voorraad is. 3X raden
;(
;(
;(
Precies, nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar de posts kijkt in deze groep zal je deze "gsmdealer" regelmatig voorbij zien komen dus denk dat we het wel als eerste zullen horen als ie er is denk je niet? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Simlock is wel leuk maar als je uit Duitsland haalt.......hoeveel zou het schelen eigenlijk? Die simlock kan ik zowiezo opheffen maar 289 euro lijkt mij helemaal niet zo slecht dan verkoop ik maar mijn S500 meteen :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey voor die mensen die de e715 mooi vinden vond nog wat plaatjes
Ik zelf vind persoonlijk die kleur mooier :)

http://www.samsunghandphones.com/E700.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kerels, hebben jullie al de e700 site gezien?? dan moet je ff kijken op de samsung site. en daar dan op dat mooie plaatje klikken. best mooi siteje. kan je nog weer even doorkwijlen.

net trouwens ook weer even gebeld. TFT heeft 4 weken geleden voor het laatst gehoord dat hij deze week zou komen. en volgens BC en TPH is hij weer twee weken uitgesteld (2de week van oktober). dus denk dat het (ook bij TFT) weer langer gaat duren. :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 16:23 . Reden: beschikbaarheids update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie gaat T-mobile nou leveren, de E-700 of de E-715??
Heb tot nu toe alleen de E-715 met T-Mobile logo's gezien op internet, zou het daarom misschien zo lang duren voordat de E-serie leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsmtrack.nl biedt de E700 met T-mobile simlock aan als zijnde 'direct leverbaar'! Helaas is mijn oorlog tegen Experian nog steeds niet gewonnen, anders had ik 'm meteen besteld! (of toch maar de t610?!)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:57:
Helaas is mijn oorlog tegen Experian nog steeds niet gewonnen, anders had ik 'm meteen besteld! (of toch maar de t610?!)
En wie mag dat dan zijn?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Ik ontving net een antwoordt (binnen 10 min!!!) op mn vraag omtrent de leverbaarheid bij GSMtrack.nl:

E-700 komt morgen bij ons binnen, zijn vandaag bij t-mobile vertrokken. Kan dus
vanaf morgenmiddag daadwerkelijk uitleveren.

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl

Betekent dit dus dat de E700 morgen in de winkels te bewonderen zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ditzelfde antwoordt kreeg ik ook van GSMTrack.nl. Ik wacht nog wel tot morgen met bestellen/kopen in shop :).

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, interesting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een belletje van die knakker van belcompany als de gsm er is.
Afwachten dus..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUIDELIJK!! zou het dan toch eindelijk zover zijn?!?!?! ben morgen vrij dus ga er heelk de dag achteraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe betrouwbaar is GSM-track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:
ik heb vandaag heleboel sites bekeken en 1 ding is me duidelijk geworden, de foto's die je maakt kan je niet via infrarood naar je pc sturen dit zou moeten via MMS, de vraag is nu dan zou dat dan wel gaan via datakabel?
Anders is de SE-T610 toch interessanter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Waar heb je gelezen dat de foto's er niet met infrarood afgehaald kunnen worden? Volgens mij kon dat namelijk wel, want anders heb je niks aan de camera omdat een limiet voor de maximum grootte van een mms er voor zorgt dat de grootste foto's niet verstuurd kunnen worden. Als je het terug kan vinden, graag. Anders is een feature van deze fone waardeloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-2-en.shtml

" You can’t transfer pictures via IrDa. One can synchronize all records from organizer, phonebook, SMS and MMS-messages. "

Volgens mij zit er ook geen voicedial op...... toch ook wel een misser..... :(

Toch nog weer wat meer info gevonden :9 op de zweedse site van samsung (uh nee ik kan niet lezen wat daar staat) kan je EasyStudio 1.0.0.1 downloaden, daarmee schijn je dus de E-700 te kunnen leeghalen en vullen, maar of je daar een datakabel bij nodig hebt weet ik helaas niet. |:(

http://www.samsung.se/ :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het is maar net hoe je het leest. Iets vollediger staat er:

"Photos can be transferred to the phone with a help of software included in the standard delivery kit. You can’t transfer pictures via IrDa. One can synchronize all records from organizer, phonebook, SMS and MMS-messages. "

Foto's kunnen naar de telefoon gezonden worden met de software, maar ik kan haast niet geloven dat omgekeerd niet kan. Ik hoop dat er met 'photos' iets anders wordt bedoelt dan pictures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat ze met pictures hetzelfde bedoelen als photos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik denk eerder dat het een stunt van GSMtrack is. Volgens mij moeten alle winkels deze of volgende week de GSM binnenkrijgen. Ik wacht in ieder geval tot hij er echt is ergens dan pas bestellen.

P.s. Ik begin wel te twijfelen over het feit dat je alles alleen kan verzenden via MMS. Dat is natuurlijk een stunt van T-mobile om geld te verdienen. Leren die gasten het dan nooit.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik heb gebeld met Samsung NL of de datakabel leverbaar was met de E700. Telefoniste zet me in de wacht en vertelt wat later dat ze daar nog geen uitspraken over kunnen doen. Die gasten zijn wel heel vreemd.

:? :? :? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ondanks dit allemaal is er niet echt veel keuze op het ogenblik in ieder geval niks wat mij aantrekt. Heb nu een Siemens S55. Ik kan je een ding zeggen. Tot nu toe is dat het beste toestel wat ik ooit in mijn handen heb gehad. irda, bluetooth, datakabel, software, poly, java games, camera enz enz.

Kortom een stevig toestel met alles erop en eraan.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb net even het softwarepakket van de Zweedse site gedownload en ik kan 100% bevestigen dat je de foto's en andere bestanden gewoon van je telefoon kan halen :D.

Ik kan best wel een screenshotje maken van het programma en de help file, maar je kan het ook zelf even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Diamond AT schreef op 01 October 2003 @ 22:06:
Ondanks dit allemaal is er niet echt veel keuze op het ogenblik in ieder geval niks wat mij aantrekt. Heb nu een Siemens S55. Ik kan je een ding zeggen. Tot nu toe is dat het beste toestel wat ik ooit in mijn handen heb gehad. irda, bluetooth, datakabel, software, poly, java games, camera enz enz.

Kortom een stevig toestel met alles erop en eraan.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
waar wil je een E700 dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das nou grappig ik heb die S55 ook, maar ben er toch niet helemaal tevreden mee.
Scherm is zowieso niet echt super, en het schrijven van een smsje gaat ook niet snel dankzij de verschillende toetsen.
Vandaar dat ik zit te kijken naar die E-700, of toch maar de T-610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 01 October 2003 @ 22:13:
Ik heb net even het softwarepakket van de Zweedse site gedownload en ik kan 100% bevestigen dat je de foto's en andere bestanden gewoon van je telefoon kan halen :D.

Ik kan best wel een screenshotje maken van het programma en de help file, maar je kan het ook zelf even installeren.
Via databakel of via infrarood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dit is via infrarood. Je kan met het programma gewoon in de mapstructuur van de telefoon komen en van daaruit uploaden en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet dus wel een infrarood adapter aanschaffen voor me pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:56

xon

ik ben ZOO benieuwd of gsm track inderdaad gelijk krijgt met die toestellen. Overigens weten zij het TOCH weer goedkoper te doen dan de andere twee aanbieders..wel dik 11 euro verzendkosten maar scheelt toch weer 10 euro.

Maar goed..de tijd zal het leren en ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie mag dat dan zijn?
Experian is een maatschappij die netjes bijhoudt wat de financiële status is van iedereen die een mobiel abonnement heeft, of wil aanvragen. Het gaat dan om zaken als wanbetalingen ed, maar ook wanneer er een faillissement op een adres staat, geeft Experian een negatief advies aan de provider bij wie de aanvraag is ingediend. Deze weigert dan in 9 van de 10 gevallen de aanvraag. Bij mij is het dus zo dat op mijn woonadres een faillissement genoteerd staat (misverstand) en ik kan dus geen abo krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok , das dan wel flink balen voor je ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6DoIT wat is de reden dat jij twijfelt tussen de E-700 of de SE T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel weer kostelijk.... en de vraag blijft... weer veranderen van foon met de umts in aantocht?want die telefoontjes zullen ook niet goedkoop zijn.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 19:43:
hoe betrouwbaar is GSM-track?
anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De belangrijkste reden is BLUETOOTH! Waarom wordt dat toch niet standaard geïmplementeerd in de duurdere telefoons? Ik heb namelijk nog niet zo lang een pda met bluetooth en ook m'n pc heeft bluetooth. Nu lijkt het me ook handig om dit op m'n mobiel te hebben. Ik twijfel omdat ik de E-700 veel mooier vind, en ik niet weet hoeveel ik daadwerkelijk bluetooth op m'n mobiel zou gaan gebruiken!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel van de SE is ook de langere standby- en spreektijd. En wat dacht je van de E-Mail mogelijkheid? Dat heeft de E-700 ook niet.
En dan hebben we het nog geeneens over voicedial e.d. , dat is dus mijn twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt het steeds moeilijker! :X

Laten beide telefoons ook nog eens gratis zijn bij gsmtrack.nl......

Wat ik overigens wel weer een voordeel vind van de e-700 is dat het grote scherm beschermd is wanneer de telefoon niet wordt gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar ben ik het nou helemaal met je eens. :+

En hij ziet er gewoon enorm gaaf uit! :9

Maar ja...... het gaat om het innerlijk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Ik heb een SE T610 en kan niet meer zonder bluetooth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

enige tijd geleden op de duitse t-mobile mijn email-adres afgegeven zodat ze mij zouden berichten wanner de e-700 beschikbaar is. Welnu:

+++

Sehr geehrter Herr Hershey !

Wir möchten Sie darüber informieren, dass das Samsung SGH-E700 jetzt im eShop
erhältlich ist.

Da der Vorrat oft begrenzt ist und manche Produkte sehr schnell ausverkauft
sind, empfehlen wir Ihnen, das Gerät umgehend online zu bestellen.

Mit dem folgenden Link gelangen Sie direkt zur Produktansicht.

http://www.t-mobile.de/sh...,4262,1079-_763--,00.html

Sollten Sie unsere Benachrichtigung verspätet lesen und in Einzelfällen hinter
dem aufgerufenen
Link nicht auf das gewünschte Angebot zugreifen können, so möchten wir Sie
herzlich bitten,
einen erneuten "Vormerken"-Wunsch im T-Mobile OnlineShop am gewünschten Endgerät
einzugeben.
Bei neuer Verfügbarkeit werden Sie somit umgehend benachrichtigt. Vielen Dank!

+++

Hij komt...hij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik hoorde van iemand die bij een gsmshop werkt..... E700 komt vandaag nog uit. Iemand al gezien? Ik zou vanmiddag nog een telefoontje krijgen en ik ga het ook maar meteen halen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 22:22:
Das nou grappig ik heb die S55 ook, maar ben er toch niet helemaal tevreden mee.
Scherm is zowieso niet echt super, en het schrijven van een smsje gaat ook niet snel dankzij de verschillende toetsen.
Vandaar dat ik zit te kijken naar die E-700, of toch maar de T-610?
Voor Mooody:
Dit is nou ook de reden waarom ik een nieuwe toestel wil. en mijn contact is verlopen dus lekker met een jaar verlengen. Ik blijf erbij dat naast de slechte toetsen het een super toestel is.

:) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
DJkim schreef op 02 oktober 2003 @ 10:24:
Ik hoorde van iemand die bij een gsmshop werkt..... E700 komt vandaag nog uit. Iemand al gezien? Ik zou vanmiddag nog een telefoontje krijgen en ik ga het ook maar meteen halen.
Welke GSM-shop ??????????

:? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een mailtje ontvangen van gsmtrack, hij komt daar vandaag of morgen binnen en zaterdag kunnen ze alles de deur uit doen.

Mijn eerste indrukken van deze shop zijn erug goed, zo gelijk maar even die samsung bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 13:14:
ik heb net een mailtje ontvangen van gsmtrack, hij komt daar vandaag of morgen binnen en zaterdag kunnen ze alles de deur uit doen.

Mijn eerste indrukken van deze shop zijn erug goed, zo gelijk maar even die samsung bestellen :)
Ik raad je aan eerst te zien en dan te geloven. Ik snap niet dat ze op hun site beweren dat het toetel direct leverbaar is. Maar vervolgens mailen ze dat deze nog niet eens in voorraad is.

}:O }:O }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das vreemd, gisteren werd er toch nog geschreven dat gsmtrack ze vandaag zou hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ze hebben mij gisteren via e-mail geschreven dat de toestellen waren verstuurd door T-Mobile en dat het meestal in 1 dag binnen zou moeten zijn. Dat zou dus vandaag zijn. Ik heb inmiddels alweer een mailtje gestuurd of ze nu dan ook echt binnen zijn. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben nu ook wel benieuwd!!!

Laat ons niet langer in spanning zodra je reactie hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Diamond AT schreef op 02 October 2003 @ 13:07:
[...]

Welke GSM-shop ??????????

:? :? :? :? :? :?
Ik heb het via iemand die in Rotterdamse GSM zaakje werkt, als het zeker is dan ga ik het vandaag ofzo halen en laat jullier hierover meer weten.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op 02 October 2003 @ 13:29:
[...]

Ik heb het via iemand die in Rotterdamse GSM zaakje werkt, als het zeker is dan ga ik het vandaag ofzo halen en laat jullier hierover meer weten.
welk zaakje?? anders ga ik er zo ook ff langs!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ff naar mij bron gebeld en hij had nog niks binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Heb net gebeld met GSM-track. Die beweren vandaag of morgen het toestel binnen te krijgen. Ik denk dat het vandaag dus niet meer gaat lukken. Misschien morgen. :/

Aan iedereen op het forum:
Zodra iemand hem heeft effe melden.
:+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet wel een beetje lachen om al die "bronnen". De meeste "morgen binnenkom" praatjes zijn allemaal puuuur marketing technisch..kijk nou naar gsm track....ze zeggen op de site zelfs..DIRECT LEVERBAAR..dat doet lijken dat je morgen dat toestel in huis zou kunnen hebben..het feit is dat zij net als alll die andere afnemers wachten tot ze de toestellen krijgen.

Maar dat ze worden uitgeleverd deze week lijkt me wel duidelijk...speciale e-700 site online..tmobile duitsland kan leveren..dus nederland zal ook wel snel volgen.

Ik zie het al helemaal voor me ...een grote ruimte ergens bij Tmobile in denhaag waar 100'derden huisvrouwen e-700 tmobile doosjes aan het inpakken zijn..DAAR wachten we dus op O-)

en toen werd ik wakker :O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 15:28 . Reden: .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid vragen over GSMtrack.nl:

Op dit moment heb ik een (verlopen) 1 jarig contract ik kan deze dus verlengen met 24 maanden en dan krijg ik de Samsung E700 gratis?
Kan ik mijn huidige nummer behouden?
Wat betaal ik als ik abonnement met een 1 jarig 225 minuten verleng voor toestel en aansluitingskosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is leverbaar vanaf morgenmiddag, ik had binnen 1 minuut een reply vind ik wel goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm is dat zeker, of is het morgen weer morgen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het verschil tussen de S300 en de E700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E700 heeft i.t.t. d S300 een VGA camera aan boord en speciale features voor de aansturing van deze camera.

Verder zijn er volgens mij geen technische verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, want ik twijfel tussen s300 t610 en E700, maar bleutooth is nie belangrijk vind ik, en t610 is best groot, zijn er echt niet meer verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T610 heeft voicedial, voice recording, polymeer accu en dus langer standby!!! en die dingen heeft de E-700 allemaal weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. De E700 is nu met t-mobile sim-lock te koop bij gsmtrack en vivacom voor 279 respectievelijk 299 euro. Nu moet ik nog even sparen, maar denken jullie dat hij over een maand of twee nog deze prijs is, of zal de simlock eraf gaan en gaat hij dan gewoon voor 400 euro in de verkoop of zo? Dan zou ik hem echt nu moeten bestellen, ik heb toch al een t-mobile simkaart. Wat verwachten de kenners van de het gsm-wereldje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor Marco je kan gerust nog even sparen :-) dat komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht liever tot de E715 uitkomt.
Zit tenminste flits op en de accu is meen ik 900 mah ipv 780 mah.

http://www.samsunghandphones.com/Images/E700(2)/E71504.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:33:
Ik heb een vraagje. De E700 is nu met t-mobile sim-lock te koop bij gsmtrack en vivacom voor 279 respectievelijk 299 euro. Nu moet ik nog even sparen, maar denken jullie dat hij over een maand of twee nog deze prijs is, of zal de simlock eraf gaan en gaat hij dan gewoon voor 400 euro in de verkoop of zo? Dan zou ik hem echt nu moeten bestellen, ik heb toch al een t-mobile simkaart. Wat verwachten de kenners van de het gsm-wereldje?
ik wacht niet, ik heb T-mobile en als hij zonder uit komt dan is hij zeker weten duurder, want dan heeft T-mobile niet meer het alleenrecht erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

De E700 is misschien toch wel Tri-band:
http://mobile-review.com/...read.php?s=&threadid=2639

Hier staat een truukje om geluid op te nemen ook al heeft de E700 geen voice memo:
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=211855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm Interessant, wellicht dan toch een Tri-Band.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 17:57:
[...]

ik wacht niet, ik heb T-mobile en als hij zonder uit komt dan is hij zeker weten duurder, want dan heeft T-mobile niet meer het alleenrecht erop
De T610 is ook nog steeds te krijgen met T-mobile simlock voor relatief weinig geld, dus waarom zou dat bij de E700 anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 02 October 2003 @ 18:42:
[...]
De T610 is ook nog steeds te krijgen met T-mobile simlock voor relatief weinig geld, dus waarom zou dat bij de E700 anders zijn?
Ja ok, zo heb ik het even niet bekeken :)
ik had het idee dat deze met lock dan zou verdwijnen, maar je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze E700 met T-Mobile al te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:10:
Is deze E700 met T-Mobile al te unlocken?
hij is nog niet eens uit, dus ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe lang duurt dat voordat ze hem kunnen unlocken als die uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ben net BC en TFT en The Phone house. Nog steeds slecht nieuws. :/ :| :/

BC:
Verwacht volgende week. Telnr. achtergelaten en krijg 20 euro waardebon.
:)

TFT:
Verwacht ook volgende week.

The Phone House:
Verwacht over 2 en een halve week. Maar volgens mij deed de verkoper een gok.
|:( |:( |:( |:(
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.