Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:17
(en ook voor de ST55)
der ist lock frei

[ Voor 21% gewijzigd door Martinus op 22-09-2003 14:00 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de folder van de Belcompany staat dat hij los €479,99 kost en
met een 2-jarige Debitel 210 abonnement is hij gratis, wel 32,50 p/mnd :(

Zie hem echter nog niet in de lijst bij Telecom Vergelijker staan. Wil hem namelijk wel met een Telfort abonnementje, die zijn nu namelijk zeer goedkoop :7

Hoprn dat iemand wat meer info kan geven.

Vind overigens de E700 mooier als de versie met flits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 15:31:
in de folder van de Belcompany staat dat hij los [b]€479,99[b] kost en
met een 2-jarige Debitel 210 abonnement is hij gratis, wel 32,50 p/mnd :(

Zie hem echter nog niet in de lijst bij Telecom Vergelijker staan. Wil hem namelijk wel met een Telfort abonnementje, die zijn nu namelijk zeer goedkoop :7

Hoprn dat iemand wat meer info kan geven.

Vind overigens de E700 mooier als de versie met flits :)
Welke folder is dat?
In de folder op de site van Belcompany (gewoon de huis aan huis folder, maar dan online) staat niks over de E700. Of lopen ze achter op hun site?

Zie hier de folder: http://www.belcompany.nl/et/hah4blz1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar alleen pagina 2 staat ook in mijn folder.
Ik kom uit Brabant, richting Eindhoven.

Ik heb op de voorpagina staan:
Samsung T500 met 32 zirconia-steentjes
Samsung E700

Misschien woon je in een andere regio en heb je niet dezelfde folder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 16:11:
Sorry maar alleen pagina 2 staat ook in mijn folder.
Ik kom uit Brabant, richting Eindhoven.

Ik heb op de voorpagina staan:
Samsung T500 met 32 zirconia-steentjes
Samsung E700

Misschien woon je in een andere regio en heb je niet dezelfde folder :)
Ik woon inderdaad in een andere regio (regio Noord Holland / 5 min van A'dam & 5 van Haarlem), maar deze folder vond ik op hun site. Dit stond er trouwens boven:
Onderstaand vindt u de huis-aan-huis folder van week 37en 38. Aanbiedingen zijn geldig t/m 21 september 2003, tenzij anders vermeld en zolang de voorraad strekt.
Maar goed, net even naar paar Belcompany's gebeld en bij een Belcompany in Haarlem kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Volgens hem is de E700 twee weken uitgesteld tot week 42.

Toen ik vroeg of hij wist of de E710 gelijk uit zou komen met de E700 wist hij van niks, hij had naar eigen zeggen zelfs nog nooit van de E710 gehoord, ook niet toen ik 'm uitlegde dat deze versie met flitser was.

Ik ben bang dat de E710 een stuk later zal uitkomen dan de E700 :'(

-edit-
Stomme vergissing, de persoon bij Belcompany zei niet "2 weken uitgesteld", maar hij zei "uitgesteld tot week 42" schiet me opeens te binnen. Vaag geheugen heb ik dat zoiets me opeens juist later weer te binnenschiet :)

[ Voor 15% gewijzigd door KreKkeR241 op 22-09-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog even een andere vraag ;)

Eerst wilde ik de Samsung v200, die bekende Matrix-foon.
Nu zag ik dat hier ook een topic was geopent over een andere Samsung telefoon, dé E700 dus :*)

Kwa looks vind ik de E700 toch mooier. Hij heeft namelijk geen antenne, wat speelsere look, niet het eeuwige zilver/grijs en niet te vergeten een 256 kleuren(buiten)scherm.

Naar mijn mening is de Samsung E700 ook veel beter. Kwa specs :7

Klopt dit nu allemaal wat ik zeg, want ze hebben allebij Infrarood enz. Alleen de V200 is ouder, maar kost wel zo'n €100 meer 8)7

Een andere vraag of opmerking gaat over het InfraRood. Die zit namelijk op de telefoon en daarmee kan je connecten met je Pc. Ik vroeg me alleen af of je dan ook een Infrarood-iets op je Pc moet hebben.

Ik heb namelijk een oud moederbord, Chaintec 6ajm2, met een Celly633. Daar zal wel niet standaar InfraRood ondersteuning op zitten B)

Ik was aan het kijken op Inkoopacties / IA en daar hebben ze een stukje geschreven over IrDA module. Moet ik die dan aanschaffen om mijn Pc te verbinden met mijn telefoon :?

(De link verstuurd je meteen naar de juiste IA _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

Dit kreeg ik per email...volgens mij een volledig geknipt en geplakt bericht..zullen ze vast van die handige tools voor hebben haha..but lees..:

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

U wilt weten per wanneer T-Mobile u de Samsung E700 kan aanbieden in
combinatie met een T-Mobile abonnement. Wij kunnen u hier op dit moment
helaas geen mededelingen over doen. T-Mobile heeft dit type toestel op dit
moment nog niet in haar assortiment en het is onduidelijk of en wanneer wij
u dit toestel gaan aanbieden. Wij vragen u vriendelijk om uw geduld. Het is
mogelijk dat een T-Mobile dealer u dit type toestel aan kan bieden terwijl
T-Mobile dat (nog) niet doet. T-Mobile dealers zijn gerechtigd hun eigen
acties te voeren. U kunt wellicht wel een Samsung E700 via een dealer
verkrijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl. Wij wensen u een prettige
dag.

Met vriendelijke groet,

bla bla bla
Directeur T-Mobile Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Hij is er dus idd niet op korte termijn denk ik. Ga maar eens bij belcompany op de site naar de folder kijken.

In mijn folder die za in de bus kwam staat --> primeur, wij hebben hem echt op voorraad!
In de folder op de site staat nu --> reserveer nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

pffff in al die jaren heb ik eigenlijk nog nOOit meegemaakt dat een nieuwe telefoon op tijd gelanceerd werd..het lijkt wel of het er allemaal bij hoort dat die dingen niet op tijd uitkomen en dan in 1 keer whaappss in de winkels liggen uit het niets.

Misschien er nu ergens een boot halverwege uit het verrrre oosten met zo'n 100 000 e700h telefoontjes onderweg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hem nu bij thephonehouse besteld ze zeiden mij dat hij er eind volgende week is, we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 15:03
Ben vorige week bij belcompany in Rotterdam geweest, en ze krijgen um deze week binnen zeggen ze. Dus ik ga nou iedere dag checken of ie binnen is :P
Heb nou zo'n 5 maanden de S300 maar als e E700 niet al te groot is neem ik die natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 11-09 05:18
Ik ben bang dat de E710 een stuk later zal uitkomen dan de E700
Dat zou wel jammer zijn, ik wil namelijk liever de E710/715, maar als dat dan nog weken/maanden (?) gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Hielko schreef op 22 September 2003 @ 21:23:
[...]
Dat zou wel jammer zijn, ik wil namelijk liever de E710/715, maar als dat dan nog weken/maanden (?) gaat duren...
Overigens is er via deze link van topic starter (daarna op reclame plaatje van de E715 clicken) te zien dat de e715 volgens de Samsung.com site in oktober in Europa uitkomt.

Zie ook onderaan de screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=351088

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Stephan....is het de Tmobile versie welke je besteld hebt en zo ja voor welke prijs? Of is het de gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is de T-Mobile versie... ik moet ook nu eerlijk zeggen dat ik vanmorgen een orderbvevestiging heb gekregen van T-Mobile met de toestellen. Over het algemeen betekent dat dat ik de toestellen een dezer dagen krijg! Cross my fingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

m... op die screenshot sta dat de 715 ook volgende maand uitkomt :? :?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag weer gebeld met T-Mobile en kreeg een behulpzame telefoniste aan de lijn die mij fijn kon vertellen dat het toestel alleen voor nieuwe abonnees beschikbaar is en niet voor abonnement verlengingen :(

Hij staat dus al wel in het systeem, maar ze konden het toestel mij niet aanbieden. Dus voor iedereen die hem met een nieuw abonnement wilt hebben. T-Mobile heeft ze of zeer binnenkort!

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je ken hem volgens mij zowiezo beter in de winkel halen. das goedkoper. en daar kan je ook gewoon je abo verlengen. 10x beter. heb mijn e700 al bij BC, TPH en TforT besteld. kijken wie het eerst belt :) volgens BC is dat deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiddyl..dat is toch geen probleem joh..Ik heb mijn abbo ook gewoon bij een online telecom aanbieder verlengd. De premie was VEEL hoger dan bij Tmobile en ik kon ook gewoon nog kiezen uit andere telefoons dan via T-mobile.

Kijk maar eens bij verschillende shops.

Maar begint spannnnnend te worden met de E-700 :-) zouuu die dan toch al snel binnenkomen?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Toen ik een maand geleden voor de SE T610 vroeg was dat bij T-Mobile goedkoper dan welke andere shop dan ook (incl internet), dus eigenlijk hoop ik hier hetzelfde. Hun service is goed te noemen, dus wil ik gewoon via hun een prijs weten. BC was best wel duur, duurder dan de T-Mobile website. Bij de andere winkels heb ik het nog niet gevraagd. Ik wil een E700!!!

Update:

Phonehouse heeft hem hoogstwaarschijnlijk in week 40 binnen. Dat is volgende week. Hij staat echter nog niet in het systeem, dus kon de customer care mij niet vertellen hoeveel het kost.

[ Voor 22% gewijzigd door kiddyl op 23-09-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij BC wisten ze mij te vertellen dat die telefoon met t-mobile lock (uiteraard) op ongeveer 49.95 uitkwam (bij 2jaar 150minuten) op de site van t-mobile staat hetzelfde abonnement voor 59,95
en ook bij TforT zou die op ongeveer 50 euro uitkomen. en ik vind een winkel waar je naar toe kan toch ook nog steeds relaxter dan een winkel waar je niet eens iemand persoonlijk kan spreken (behalve via de telefoon dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een moeilijke keuze wordt dit zeg! Ik vind de e700 echt een ontzettend mooi mobieltje, maar als ik dan de t610 plus specs doorlees, begin ik weer echt te twijfelen... Daarbij is mijn grootste struikelblok bluetooth. Had de e700 dit gehad, was mijn keus zo gemaakt. Ik weet alleen niet hoeveel ik bt ga gebruiken. Ik neig naar de Samsung op dit moment, maar dat kan later op de avond weer veranderd zijn... Daarnaast valt er ook nog de keus te maken tussen de e700 en e715, ik vind persoonlijk de e700 mooier (ik vind de flitser een beetje afdoen aan het mobieltje...), maar diezelfde flitser is natuurlijk nooit gek, alhoewel ik het toestel niet per se om de camera aanschaf.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@xon ik weet het niet het kassameisje vertelde mij iig dat hij wel simlock vrij was ;) Maar ja je weet het maar nooit dus ik verwacht eigenlijk niks

Verwijderd

hier guys voor degene die niet kunnen wachten. de handleiding.

http://www.samsunghandpho..._E700eng_030829Rev1.1.pdf

uiteraard engels.

Verwijderd

Door de manual te lezen heb ik een paar vraagjes:

:? Wat is een Hand Strap? (Blz. 9)
:? Zit er een menu aan de koptelefoon (Blz. 38) Zoiets als met MiniDisc als vooruit, play, etc.

Zit hier nu wel een AM/FM functie op. Je kan er iig wel je koptelefoon insteken. Ik zou zeker wel een FM/AM willen. Lekker X FM luisteren. Draaien wel altijd hetzelfde maar om even te luisteren is altijd kewl >:)

IS het ook mogelijk om Mp3's op te slaan op deze telefoon en ze vervolgens te luisten? Dus opslaan op de plaats waar je de afbeeldingen opslaat :) Of moet er dan een getweakte of geupdate(te) firmeware voor komen :9 ?

• Hielko
mp3's opslaan op 9MB geheugen? :D

Verwijderd

http://www.samsung.com/Pr...ilePhone_GSM_SGH_E700.htm

Nu dus ook op de officiele Samsung site :)

• kiddyl
  • Niet online
Als ik naar de kleuren kijk zie ik het volgende staan: Indigo Blue, Metallic Silver, Beaujolais Red, Pearl White. Ik heb alleen nu nog foto's gezien van de Indigo Blue, Metallic Silver,
combinatie en ik denk dat mijn voorkeur daar ook naar uit ga, maar als iemand foto's heeft kunnen vinden met de andere kleurencombo post dan een link.

Vandaag even langs tft, ph en bc geweest en alleen bc zei dat hij al binnen had moeten zijn en de rest wist nog niks concreet te zeggen. ph zei vanaf 6 okt en tft zei 3 weken.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 14:20:
Door de manual te lezen heb ik een paar vraagjes:
Zit hier nu wel een AM/FM functie op. Je kan er iig wel je koptelefoon insteken. Ik zou zeker wel een FM/AM willen. Lekker X FM luisteren. Draaien wel altijd hetzelfde maar om even te luisteren is altijd kewl >:)

IS het ook mogelijk om Mp3's op te slaan op deze telefoon en ze vervolgens te luisten? Dus opslaan op de plaats waar je de afbeeldingen opslaat :) Of moet er dan een getweakte of geupdate(te) firmeware voor komen :9 ?
Volgens mij geen radio & mp3 afspeel functie op deze telefoon hoor. De koptelefoon plug is denk ik voor het handsfree koptelefoontje.

Verwijderd

Ok dat Mp3 is een beetje van het goed, maar radio moet toch mogelijk zijn.
Er zit toch een ontvanger op.

Of is er een verschil in bandbreedtes tussen de GSM en FM/AM? 8)7

Verwijderd

helaas geen radio. misschien dat het mogelijk is om via java een radio te downloaden, maar dat is maar een gedachten kronkel van de $tengel$. denk het dus niet.

en een handstrap is een touwtje wat je erbij krijgt zodat je hem om je hand kan strappen (doen).

$tengel$ off

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:20:

en een handstrap is een touwtje wat je erbij krijgt zodat je hem om je hand kan strappen (doen).
Zodat je wat makkelijker wordt gerold :) :+
Ik vind dat van die radio eigenlijk niet zo erg, want op me Nokia 6610 zit ook een radio, en die gebruik ik toch nooit :P

• Hielko
Precies, ik heb op m'n Nokia 8310 ook radio en dat heb ik zeker al meer dan een jaar niet meer gebruikt

Verwijderd

idd das dan wel weer een nadeel.

had ik ook nog ff een vraagje. wat ken je allemaal verzenden en ontvangen via infrarood port?? kan je daarmee ook beltonen en achtergrondjes verzenden en ontvangen??

Verwijderd

Ik zie hier op een site 3 dingen staan:

EMS
SMS
MMS

SMS= gewoon het simpel typ cijfer en letter werk
MMS=plaatjes en dergelijken

:? Maar wat is nu precies EMS?

Kon het op die site niet vinden. En in de search hier werd ik ook niet veel wijzer. Gezocht op: wat is ems in alle forums en in alleen telefonie en nog eens het aantal dagen 100 gemaakt maar nix.

Heb dus wel mijn best gedaan :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 17:48:
Ik zie hier op een site 3 dingen staan:

EMS
SMS
MMS

SMS= gewoon het simpel typ cijfer en letter werk
MMS=plaatjes en dergelijken

:? Maar wat is nu precies EMS?

Kon het op die site niet vinden. En in de search hier werd ik ook niet veel wijzer. Gezocht op: wat is ems in alle forums en in alleen telefonie en nog eens het aantal dagen 100 gemaakt maar nix.

Heb dus wel mijn best gedaan :7
Daarmee kan je beltonen en logo's mee ontvangen van die ranzig dure internet sites en ze waarschijnlijk ook naar andere mensen sturen met een EMS telefoon.

Verwijderd

EMS = Enhanced Message Service

komt neer op een soort tussenvorm tussen sms en mms, nooit echt succesvol geworden

zorgt ervoor dat je : ) ook echt als smilie :) ziet, en dat je simpele grijswaarden plaatjes kunt ontvangen/versturen

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

wow deze foon is wel een partij gaaf zeg :D
Ik stond op het punt een Sony Ericsson T610 te kopen, maar deze is misschien nog wel gaver. Qua functies maakt het niet echt uit denk ik he? alleen heeft de T610 bluetooth.

Eigenlijk wil ik geen abbo omdat ik daar te weinig voor bel, maar voor een los toestel betaal je bakken met geld :D Dus dan maar kijken waar ik het voordeligst uit ben met een abbo :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Hey zag net dit plaatje maar d8 dat buiten kant alleen een 256k schermpje had ?
http://members.lycos.nl/d...d/uploads/e700_close1.jpg

Dit is zeker een lekker makertje ofzo ziet er erg scherp uit namelijk
(Had ook alleen nog maar gekleurde balletjes gezien op buitenschem :))

• www.stijn.nl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-12-2021
Ok, we weten dat dat ding er dus bijna is.. Leuk en geweldig... Maar... de 710/715 (met flitser) is veeeeeeeeeeeeeel interessanter, wel zo makkelijk in het donker... Waar en wanneer kunnen we DIE kopen?? Iemand?

Dance on energy, not on dope of alcohol.

• www.stijn.nl
enne, hoe krijg ik zo'n cool plaatje onder mijn naam? Je mag me mailen en deze post weghalen.. registredmale@hotmail.com

Verwijderd

Welkom op GoT, hierbij verwijs ik u naar de FAQ, ga deze eerst maar eens doorlezen.
Zoals je hierboven hebt 'kunnen':9 lezen gaat het heer om de 700 en over de 710/715 is nog zo goed als niets duidelijk.

Enne :) gebruik voortaan deze Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop zodat je niet 2 post achter elkaar zet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 14:24 ]

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
www.stijn.nl schreef op 25 September 2003 @ 14:17:
Ok, we weten dat dat ding er dus bijna is.. Leuk en geweldig... Maar... de 710/715 (met flitser) is veeeeeeeeeeeeeel interessanter, wel zo makkelijk in het donker... Waar en wanneer kunnen we DIE kopen?? Iemand?
Veel interessanter voor jou misschien, de flits is voor mij zeg maar het druppeltje dat de emmer doet overlopen, dan vind ik het echt geen telefoon meer. Wat mij betreft is die hele camerazooi toch overbodig, maar daarover mogen anderen van mening verschillen :P

Verwijderd

Ik vind een camera op een mobiel leuk voor de fun, meer ook niet. In mijn ogen is een flitser idd overbodig, alhoewel ik wel heb getwijfeld of ik niet zou wachten op de e710. Maar als de flitser de enige meerwaarde is tov de e700 ga ik voor de e700.

Verwijderd

Vind het vooral leuk dat hij geen antenne heeft (voor zo'n inklapper dan). Verder maar is in de gaten houden als iemand hem hier heeft hoeveel kleuren hij echt heeft enz :D

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 14:24:
Zoals je hierboven hebt 'kunnen':9 lezen gaat het heer om de 700 en over de 710/715 is nog zo goed als niets duidelijk.
Toch lijkt het me handig de E710/E715 ook hier te bespreken, aangezien ze vrijwel identiek zijn. Een nieuw topic lijkt me niet handig, omdat je dan 99% dubbel behandelt.

Verwijderd

Heeft iemand hem al in het echt gezien ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer wat winkels afgeweest Allemaal verwachten ze hem volgende week prijzen lijsten en abbo's hebben ze al.
Alleen bij Phone House dikke advertentie in de krant dat HUN hem echt hadden kom ik daar :X zijn ze (Volgens verkoper) terug gestuurd wegens software probs ....

Ook in Duitsland was dat gebeurd volgens hem ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Sjaa..ga je je toch afvragen of dat niet gewoon een grote reclamestunt is geweest. Je kon hem zeker wel reserveren Jasper? :-)

Wat kostte die eigenlijk bij de PH? En was het de T-mobile of de andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Vreemdgenoeg...op de site waar naar mijn mening ALLE telefoons staan staat "onze" e-700 niet vermeldt. Alleen de 715...just have a look B) :

http://www.gsmarena.com
http://www.gsmarena.com/maker.php3?idMaker=9 (de samsung afdeling)

(ken je deze site nog niet overigens...ehh enjoy maar ga niet kijken als je NET van plan bent een telefoon te kopen haha :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Heb gebeld met Samsung. telefoniste bevestigd dat de E700 in de eerste week van oktober in de winkels ligt.
:)

Weet alleen niet of er een data-kit bij zit zoals staat op review sites.

:O Ben trouwens deze site tegengekomen waar ze de datakabel voor de E700 aanbieden. Nu nog alleen wat software.

http://www.shop-isdn.de/a...B4X100%B4X600%B4S500.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e700 is volgende week alleen nog verkrijgbaar voor T-Mobile abo's!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xon, denk dat je uit puur enthousiasme een beetje te snel gekeken hebt... De e700 staat wel degelijk op gsmarena, alleen staat het verkeerde typenummer vermeld. Als je bij 'home' kijkt zie je dat daar wel e700 staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een korte inventarisatie:

Poll: Ik ga zeker voor...
die SGH-E700 (zonder flash)
die SGH-E710/715 (met flash)
...een ander toestel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4215&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mensen net maar weer even gebeld, volgens de belcompany medewerker kan het nog wel even duren. "distributieproblemen bij samsung" eind volgendeweek maar het kan ook heel goed pas de week erna worden. volgens TFT en TPH is het nog niet belkend, maar volgens mij verschild dat per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschilt :+

Het heeft volgens mij nog steeds alles te maken met een mix van:

- terugroepen van die dingen i.v.m. software/firmware
- logistieke (lees: distributieproblemen) gevolgen van het terugroepen
- massa-bestellingen van die toestellen (capaciteitsprobleem)

En natuurlijk wordt een lanceerdatum zelden gehaald en dat is weer marketing :)

/edit: ben ik de enige (poll) die eventueel wil wachten op de flits-versie? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 10:58:
Tijd voor een korte inventarisatie:

Poll: Ik ga zeker voor...
die SGH-E700 (zonder flash)
die SGH-E710/715 (met flash)
...een ander toestel
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Geeft vast wel een goed idee van de huidige wensen van de gemiddelde tweaker, zo in een topic over de SGH-E700. :p

Anyway, ik aas er nog steeds op dus doe mij maar zo'n E700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Toch wel leuk dat je er ook televisie op kunt kijken ;)
Television function : NTSC type - Screen capture & send through MMS
Bron: http://www.samsung.com/Pr...?seq=20030918_0000014660#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jij dan de p-705 bedoelt, want als je goed kijkt staan deze specificaties onder het kopje SGH-P705.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Mars...op gsmarena zie ik ook staat bij de 705 inderdaad..(also know as e-700)...wel een beetje vreemd maar ok.

ehmm sja net als vele hier vind ik de Flits versie "over the top". Kijk..je hebt camera's..en je hebt telefoon's..het is hetzelfde dat als je een gsm in een digitale camera gaat bouwen :-)

Ik zie het meer als een gadget net als de radio in mijn 6610..je gebruikt hem soms maar thats it..gewoon voor de fun. De camera die in de e700 zit is ok.. maar als je ECHT foto's wil maken koop je toch een echte camera? 8)7

Maar goed..de datum van 6 oktober lijkt dan toch echt te gaan kloppen..dat is over anderhalve week of zo dus. Ik hoop overigens wel dat het niet ALLEEEN maar T-mobile toestellen worden want die kant lijkt het wel op te gaan met bv de Siemens st-55.

Het kan ook nog een hele goede marketing stunt zijn trouwens om gewoon dit toestel als eerste in de winkels te hebben liggen met een Tmobile lock erop..immers..mocht je die telefoon ECHT willen en je hebt een ander abbo..dan stap je misschien nog over naar Tmobile..slimmm..

Ik heb in iedergeval mijn gum en de nagellak remover van mijn vriendin al klaar staan om het logo te lijf te gaan }) .....ik zit aan een grote magneet te denken om straks ook de Tmobile screensaver eruit te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me niks verbazen als T-Mobile als marketingaktie een soort van 1 week of maand exclusiviteit op dit toestel heeft. Andere abo's moeten dan gewoon ff geduld hebben (heb ikzelf ook niet hoor!!!!!!)... In de Motorola v600 heb ik eventueel een ijzersterk alternatief!!!! Krijg de indruk dat ze beiden ongeveer gelijktijdig uitkomen..... Zit wel te popelen zo langzamerhand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Wel vreemd op de Nederlandstalig Samsung site staat nog steed niets vermeld.:?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De Nederlandse Samsung site loopt wel vaker achter. Zo staat de Samsung SGH-S500 er ook niet op en die is al een tijdje te krijgen. Deze is al iets meer up-to-date (de S500 staat er wel op en de V200 op het plaatje is al vervangen door de E700), maar daar staat ie ook nog niet op.

Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik de E700 of E710/715 koop. Een flitser is wel handig, maar als het te lang duurt voor die er is neem ik toch echt de E700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's

Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/lacos301/E700_12.jpg

( nee is niet van mij )
From what I saw from your photo, looks to me the package of E700 is:
- handset (1 battery included)
- manual book
- warranty card
- charger
- handsfree
- neck strap or phone strap?? (is it??)

No data cable??

you are right.. It's a handstrap.. There were to manuals , one english one german..
No data cable inside..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanmiddag bij belcompany geweest.
Hij zou de e700 vandaag binnen krijgen, maar dat gebeurde dus niet.

Als ik nu me naam en gsm nummer gaf, zou hij me bellen als die er was en kreeg ik direct een tegoedbon van 20 euro omdat de telefoon er later zou zijn dan oorspronkelijk beloofd...

Bij een orange free ab van 30 euro was de tel trouwens 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Rightone was het een review waar die foto's vandaan komen? want op http://mitglied.lycos.de/lacos301 staat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat? 8)7 orange free 30 e 1jaar ? 99 e ik moet hier 170 betalen
das toch gewoon een abbo van 1 jaar ?
of is het 2jaar ? wat ook niet kan wat ik moet hier (Dordrecht) dan 30 e betalen
explain effe ik zal het wel verkerd begrijpen O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nog wat meer foto's checken door het nummer van de plaatjes te veranderen, het gaat van 1 t/m 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op 26 September 2003 @ 18:41:
Rightone was het een review waar die foto's vandaan komen? want op http://mitglied.lycos.de/lacos301 staat niks.
Nee was gewoon paar foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

In duitsland is IE vollop verkrijgbaar inmiddels..en gewoon op voorraad..wel voor de flinke prijs van rondom de 400 euro. http://www.preissuchmasch...d/main.asp?produkt=318978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 19:08:
Je kan nog wat meer foto's checken door het nummer van de plaatjes te veranderen, het gaat van 1 t/m 12 :)
Voor de makkelijkheid: Verwijderd omdat die site barstensvol staat met pr0nlinks

[ Voor 20% gewijzigd door intoxicated op 27-09-2003 16:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 18:09:
Ben vanmiddag bij belcompany geweest.
Hij zou de e700 vandaag binnen krijgen, maar dat gebeurde dus niet.

Als ik nu me naam en gsm nummer gaf, zou hij me bellen als die er was en kreeg ik direct een tegoedbon van 20 euro omdat de telefoon er later zou zijn dan oorspronkelijk beloofd...

Bij een orange free ab van 30 euro was de tel trouwens 99 euro.
Jep dat verhaal heb ik vanmiddag ook mogen aanhoren, maar aangezien hij hem pas over 2 weken verwacht zet ik me over een week ofzo wel op die lijst. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 22:41:
[...]

Voor de makkelijkheid: Quote het dan ook niet!
Zou dat linkje maar ff weghalen, staan namelijk nog wat meer dingen op die site die niet echt door de policy kunnen :X

[ Voor 14% gewijzigd door intoxicated op 27-09-2003 16:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 15:56:
[...]

Zou dat linkje maar ff weghalen, staan namelijk nog wat meer dingen op die site die niet echt door de policy kunnen :X
LOL B) .

Verwijderd

Welke link dan, post hem nog ff 1 keer???
Ik hoop dat je zelf begrijpt dat dit dus echt NIET de bedoeling is :X

[ Voor 26% gewijzigd door intoxicated op 28-09-2003 00:55 ]

• xon

xon

Ehmm in google kwam in 1 keer een ander linkje boven tafel
http://mobil.idnes.cz/mob...6.html?sablona=clanektext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
8) Is iemand al wat software tegengekomen voor de E700. Ik weet het heel de toestel is nog niet eens uit. Maar ja hij is wel al in andere landen verkijgbaar.

Ik vraag me af wat er eigenlijk precies mis is met de levering van de toestel. Softwarefouten hadden ze kunnen weten. Nogmaals omdat deze toestel al uit is in andere landen. Volgens mij speelt er meer dan samsung ons wil laten weten.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Wat dacht je van het feit dat ze niet zomaar even tienduizenden toestellen tegelijkertijd kunnen maken en dat dat tijd kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Volgens mij waren de toestellen al gemaakt. En was het de bedoeling dat deze al 2 weken geleden in de winkels zouden zijn.

:*)
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Volgens de belcompany(A'dam Nieuwendijk) zou hij deze week uit moeten komen. :o

Met een 1 jaar verlenging T-mobile 300 kost hij € 179,- :7

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Donde schreef op 29 september 2003 @ 09:35:
Volgens de belcompany(A'dam Nieuwendijk) zou hij deze week uit moeten komen. :o

Met een 1 jaar verlenging T-mobile 300 kost hij € 179,- :7
das duur :(

12x35 euro + 179 euro = 699 euro totaal :/

en dan waarschijnlijk ook nog aansluitkosten betalen....

nee, doe mij maar een foon zonder overbodige camera en met een betere design (zoals de S500 of S300)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Mooooody schreef op 29 September 2003 @ 10:35:
[...]

das duur :(

12x35 euro + 179 euro = 699 euro totaal :/

en dan waarschijnlijk ook nog aansluitkosten betalen....

nee, doe mij maar een foon zonder overbodige camera en met een betere design (zoals de S500 of S300)
Bij een verlenging heb je geen aansluitkosten. (althans nog nooit meegemaakt)

Abbo per maand betaal ik niet zelf :9 (alleen foon betaal ik)

Als je S500/S300 beter vindt, wat doe je op een E700 topic :O

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Donde schreef op 29 September 2003 @ 10:53:
Als je S500/S300 beter vindt, wat doe je op een E700 topic :O
gewoon ff kijken dus :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e700 is even duur als de s300. s500 is geloof ik iets goedkoper, weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 11:23:
e700 is even duur als de s300. s500 is geloof ik iets goedkoper, weet ik niet zeker.
e700 is even duur als de s300? ik denk wel iets duurder...

de s500 is goedkoper (260/275 euro los)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Telecom Today beweert ermee te gaan primeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het Desgin niet zo. en software matig is het (op java na) Precies de S500. 9 MB en een Camera.. ja leuk, maar om nou zoveel geld extra neer te leggen voor een voor mij overbodige camera. ik koop liever voor het verschil tussen de toestellen een ECHTE digicam. Nee hoor geef mij maar een S500 ... ( en ja ik kwam ook alleen maar even kijken omdat een vriend van me de E700 wil kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag stond hij al in Alkmaar BC te pronken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 12:08:
Zaterdag stond hij al in Alkmaar BC te pronken
_/-\o_ WAT?! Een demo of de echte? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken je de uitdrukking "kijken is met je ogen"?
Als je gewoon het topic aan het doorbladeren bent onder het mom
"effe kijken" en je kan geen aanvullende
info geven, dan post je gewoon NIET.

De meesten hier "vergeten" ook het feit dat de S500 weliswaar goedkoper is
dan de (S300)/E700, maar:
- geen buitenscherm in kleur hebben
- t.o.v. de E700 nog steeds een externe antenne hebben
- al met al een afgeslankte versie van de S300 is en de voordelen van
de E700 t.o.v. de S300 zijn al ruimschoots aan bod gekomen in dit topic.

Diegenen die claimen dat de S500 goedkoper is hebben dus gelijk, maar
leg de drie modellen eens naast elkaar en zoek de verschillen, dan weet je
ook waarom.

/edit: @ClubVibe: hij mag dat ook best en ik maak er ook geen deal van, maar
mensen posten maar raak met meningen over dat zus en zo goedkoper is,
zonder de feiten de kennen (of ze wel te kennen, maar niet laten blijken DAT
ze ze kennen). Okay, forget about it. Het is maandag en laten we doorgaan met
het E7xx-topic. :+

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjonge... hij mag toch wel zeggen dat hij liever een S500 heeft dan een E700.... What's th big deal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook...punt :|

kunnen we dan nu weer gewoon verder gaan met kwijlen :9~ op "onze" nieuwe telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is al gesignaleerd in de BC in Alkmaar? Was dat (eerder gevraagd) een demo-modelletje
of up-for-grabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij telecom4u staat levertijd oktober , met een losse prijs van € 436,70

Just ter info

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 13:17:
[...]

Ken je de uitdrukking "kijken is met je ogen"?
Als je gewoon het topic aan het doorbladeren bent onder het mom
"effe kijken" en je kan geen aanvullende
info geven, dan post je gewoon NIET.
slecht geslapen? :)
De meesten hier "vergeten" ook het feit dat de S500 weliswaar goedkoper is
dan de (S300)/E700, maar:
- geen buitenscherm in kleur hebben
echt een onmisbare feature die kleuren :)
- t.o.v. de E700 nog steeds een externe antenne hebben
en waarschijnlijk een beter bereik?
- al met al een afgeslankte versie van de S300 is en de voordelen van
de E700 t.o.v. de S300 zijn al ruimschoots aan bod gekomen in dit topic.
ik zou sowieso eerder de S300 kopen, omdat ik de E700 te duur en te lelijk vind
en een gsm van bijna 1000 piek zonder bluetooth en een accuduur van 2 dagen kan ook niet he? :)
/edit: @ClubVibe: hij mag dat ook best en ik maak er ook geen deal van, maar
mensen posten maar raak met meningen over dat zus en zo goedkoper is,
zonder de feiten de kennen (of ze wel te kennen, maar niet laten blijken DAT
ze ze kennen). Okay, forget about it. Het is maandag en laten we doorgaan met
het E7xx-topic. :+
de feiten ken ik wel hoor, ik heb dit topic al lang doorgespit, maar echt nuttige dingen i.v.m. de S300 en S500 zie ik niet :?

en sorry dat ik niet zo enthousiast ben als jij over "je" telefoontje, _IK_ vind hem alleen niet veel soeps voor _MIJ_ en ik zou hem eigenlijk nog niet kopen als hij even duur was als de S500...dat is alles

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 29-09-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kost hij niets bij verlenging, vandaar misschien dat anderen meer naar die kosten kijken.
Het batterijverbruik van de S500 is net zo ruk als de S300/E700 hoor.
Ik snap je punt ergens wel.
Ik ben niet zo enthousiast over die E700 als jij zegt, batterijduur stuit me namelijk
nog steeds tegen de borst evenals het missen van BT.
Ik zie op het moment alleen weinig alternatieven, of het
moet de SE T610 zijn die _IK_ weer niet mooi vind.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 14:57:
Ik zie op het moment alleen weinig alternatieven, of het
moet de SE T610 zijn die _IK_ weer niet mooi vind.
En de SonyEricsson Z600 dan? En de Motorola V600? En de Nokia 6600? Allemaal nieuwe moderne telefoons met genoeg features. Uiterlijk is altijd een kwestie van smaak, maar over smaak valt te twisten :P

Over die batterijduur. Dat interesseert me niks meer sinds het anderhalf uur duurt om een accu volledig op te laden. Lang leve de snelladers. *D

[ Voor 17% gewijzigd door TripleM op 29-09-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• www.stijn.nl
Ja eindelijk een plaatje! Ik wilde ff zeggen dat de e715 ook hier besproken gaat worden.. Flits kan overbodig zijn, behalve als je op een party staat en de volgende dag nog wil zien wat je geknipt hebt.. :)

Trouwens de gewone e700 heeft iets van nachtcorrectie..... maar of dat voldoende is.. wil de gelukkige eigenaar van deze phone ff wat nachtplaatjes uploaden naar dit forum, dan kunnen we kijken of die flits inderdaad "too much is" wat ik niet echt geloof, ze plakken hem er niet voor niks op.....

[ Voor 31% gewijzigd door www.stijn.nl op 29-09-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk voor je batterij verbruik zo'n flitser :( das wel wat matig, maar ja voor wat hoort wat dat is ook wel weer zo.

ik vindt de E700 ook niet zo mooi maar ik moet toegeven dat er weinig andere mooie telefoons zijn met al die specs. ik vind de Sonyer. T610 best een mooi toestel, maar ik vind toch net de P400 van samsung dan wat leuker.. ookal geeft dat ding een beetje een 'lomper' gevoel als je naar de looks kijkt op een plaatje.
Die motorola V700 en vind ik wel gaaf. de zwarte uitvoering is echt geil en de de specs zijn ook geil! maar ja die is weer wat groter dan de E700. een gekke nieuwe telefoon is de nokia 7600.. check die maar eens. lijkt niet eens op een telefoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jup...

de Samsung X410 komt in de buurt van mijn ideale gsm: bluetooth, java, geen overbodige camera, klein - maar niet té klein....

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.